[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194311

Spike-man schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:56:
[...]

Volgens mij heeft dit te maken met de reistijden die een scout heeft. Als je b.v. in de CL een uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev hebt, en daarna een wedstrijd tegen de Graafschap, dan red je scout dat niet in die drie of vier dagen....
Dat zou kunnen, maar als je de ene dag in Haarlem aan het scouten bent bij Haarlem, dan kan je drie dagen later toch wel in Dordrecht zijn... Nu weet ik uit ervaring dat je vooral niet moet bouwen op de stiptheid van de NS (... gezien het budget van mijn palingvrienden kan het niet anders dan dat ze met de trein gaan, auto van de zaak zit er nog niet in... ) maar drie dagen vertraging... lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2024
Anoniem: 194311 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:54:
[...]

Over het algemeen genomen raken al mijn spelers geblesseerd door charges van tegenstanders, of ze nou goed of slecht spelen, en vaak ook. Misschien valt het wel juist op doordat je juist die speler gaat missen...
probleem is dat ze vaak een maand of langer uitgeschakeld zijn, best land dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
iemand een idee hoe ik een speler weer vrolijk krijg?

kwestie van tijd of is een aantal keer een goede beoordeling sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

Vos schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:38:
[...]

Heb ik ook, viel me ook al op. Helemaal tegen toppers vind ik zo'n report wel ff makkelijk.

[...]

Werkt 4-3-3 een beetje? Krijg je niet veel tegen zo?
Speel nu 4-3-2-1. (kerstboom effect) . In 5 wedstrijden nog 2 tegen gehad. Dus het is best wel wat. Maar Gomes moet nog wennen enzo.
WaarAnders schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:45:
als een speler een paar weken goed gespeeld heeft dat wordt hij er altijd uit geschopt door een tegenstander. Meer mensen last van?
Heel bekend bij mij in ieder geval.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 01-11-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 13:37
Anoniem: 194311 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:59:
[...]

Dat zou kunnen, maar als je de ene dag in Haarlem aan het scouten bent bij Haarlem, dan kan je drie dagen later toch wel in Dordrecht zijn... Nu weet ik uit ervaring dat je vooral niet moet bouwen op de stiptheid van de NS (... gezien het budget van mijn palingvrienden kan het niet anders dan dat ze met de trein gaan, auto van de zaak zit er nog niet in... ) maar drie dagen vertraging... lijkt me sterk...
:) Volgens mij moet het nog wel getuned worden, maar ik kan me herinneren dat ik zoiets op het SI forum heb gelezen.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20
Veel managers zullen het wel gemerkt hebben. Je spelers zijn net weer op topniveau na een aantal weken trainen na de zomerstop, en plots zakken de eigenschappen van al je spelers weer omlaag. Erg vervelend voor iedere manager. En vooral omdat je er helemaal niets aan lijkt te kunnen doen.
SI Games heeft aangegeven dat dit een fout in het spel is, die verholpen zal worden door de eerstvolgende patch. Hoe lang die patch nog op zich laat wachten is niet bekend, maar je kunt hem tegen die tijd terugvinden door in het hoofdscherm van Football Manager de daarvoor bestemde updateknop te gebruiken, of door goed onze site in de gaten te houden!
Bug is dus confirmed wel jammer :(

Bron manutd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Zit inmiddels in seizoen 4 met bury na kamioen te zijn geworden van League Two, League One en op de laatste speeldag The Championship mag ik het nu in de Premier League proberen. Inmiddels 6 gespeeld waarvan 2 gewonnen 2 gelijk 2 verloren en daar ben ik meer dan tevreden mee :) mijn opstelling is:

Keeper
Brown (Blackburn Rover)

Verdediging
Quedreu (Fulham)
Higgingbottam (Stoke City)
Gaardsoe (W.B.A.)
McNamee (Coventry City)

Middenveld
Kristiansen (Nurnberg)
Ghali (Tottenham Hotspur)
Vilakazi (Luton Town)
Yankov (Slavia Sofia)

Aanval
Pinilla (Celtic)
Sharp (Scunthorpe Utd)

tussenhaakjes de club waar ik de speler van gekocht heb!

Het zijn geen grote namen maar op 1 of andere manier is het een goed geheel :D je moet toch creatief zijn met kleine clubjes, grote dure spelers kopen zit er helaas niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:50

Amafi

Amafi

Ben al een poosje mee aan het lezen met de FM07 verhalen. Een huisgenoot heeft me aan mijn haren het spel in gesleept (ben nl. geen voetbalfan). Maar ik vind het toch wel een zeer leuk spel, ben cijferfanaat en laten we zeggen er zitten voldoende cijfertjes in FM07.

Heb wel een aantal problemen waar ik niet uit lijk te komen. Voornamelijk de blessures om niets spelen mij parten. Beste keeper trekt verkeerd zijn trainingbroekje aan en whopppa 2-3 maanden uit de roulatie. En nu nog 5 spelers bij trainingen gewond/ geblesseerd uit de roulatie, helaas 5 basis spelers. En allemaal voor 3+ weken. Nu denk ik wel door te hebben dat bepaalde spelers gewoon erg blessure gevoelig zijn (ook al zie je dat cijfer niet). Maar hoe zorgen jullie ervoor dat de spelers niet geblesseerd raken. Mijn trainingen heb ik nog niets aan aangepast (op een andere coach indeling na, want de standaard indeling zuigt), ook tracht ik de spelers te wisselen als de condition onder de 75% komt.
Maar ik heb het gevoel dat ik toch nog iets mis.Wie weet het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-03 21:13
Weet iemand wat de optie "Opposition Instructions" doet? Deze heb je tijdens een wedstrijd. Het enige wat ik mij voor kan stellen is dat je je tegenstander hints geeft om tegen jou te spelen, maar dat lijkt me niet.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140712

Amafi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:11:
Ben al een poosje mee aan het lezen met de FM07 verhalen. Een huisgenoot heeft me aan mijn haren het spel in gesleept (ben nl. geen voetbalfan). Maar ik vind het toch wel een zeer leuk spel, ben cijferfanaat en laten we zeggen er zitten voldoende cijfertjes in FM07.

Heb wel een aantal problemen waar ik niet uit lijk te komen. Voornamelijk de blessures om niets spelen mij parten. Beste keeper trekt verkeerd zijn trainingbroekje aan en whopppa 2-3 maanden uit de roulatie. En nu nog 5 spelers bij trainingen gewond/ geblesseerd uit de roulatie, helaas 5 basis spelers. En allemaal voor 3+ weken. Nu denk ik wel door te hebben dat bepaalde spelers gewoon erg blessure gevoelig zijn (ook al zie je dat cijfer niet). Maar hoe zorgen jullie ervoor dat de spelers niet geblesseerd raken. Mijn trainingen heb ik nog niets aan aangepast (op een andere coach indeling na, want de standaard indeling zuigt), ook tracht ik de spelers te wisselen als de condition onder de 75% komt.
Volgens mij is natural fitness de blessure gevoeligheid, tenminste, als mijn scouts waarschuwen dat een speler wel blessuregevoelig is hebben ze altijd lage natural fitness.
Wat ook kan helpen (weet niet in hoeverre dat mogelijk is met jou selectie maargoed) is om een roulatie-systeem te spelen, dus ervoor zorgen dat je spelers niet 10 wedstrijden achter elkaar moeten spelen, maar als je tegen een mindere tegenstander speelt spelers uit de reserves op te stellen.
Ook kan het helpen om de fitness training in drukke wedstrijd periodes een beetje naar beneden bij te stellen, en weer wat omhoog te gooien als het rustiger is. Ikzelf zet de trainingsintensiteit nooit hoger dan high (en dan net iets hoger dan medium, dus niet tegen very high aan).
Meestal helpt dit wel, had het eerste seizoen erg weinig blessures in ieder geval. :)
Succes dermee!
its_Muppet schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:47:
Weet iemand wat de optie "Opposition Instructions" doet? Deze heb je tijdens een wedstrijd. Het enige wat ik mij voor kan stellen is dat je je tegenstander hints geeft om tegen jou te spelen, maar dat lijkt me niet.
Opposition instructions geeft juist aan hoe je wilt dat jouw spelers tegen de spelers van de tegenstander spelen, dus bijvoorbeeld de slechtste verdediger onder druk zetten, hun topscorer laten mandekken enz.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 140712 op 02-11-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06
Amafi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:11:

Vind persoonlijk de 75% condition nogal laag. Als ze onder de 92% uitkomen stel ik ze al niet eens op als basisspeler, hooguit als wisselspeler.
Wat betreft de trainingen heb ik het net zoals Aur0ra "de trainingsintensiteit nooit hoger dan high (en dan net iets hoger dan medium, dus niet tegen very high aan)." Ik heb hier in 3 kwart seizon dusver zelden een trainingsgerelateerde blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44144

Er is ook een verborgen cijfer 'injury proneness' maar natural fitness zal ook vast van belang zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Natural fitness is hoe snel iemand terugkomt van blessures en hoe snel iemand weer richting 100% gaat na een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:50

Amafi

Amafi

Paul Hewson schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:20:
[...]
Vind persoonlijk de 75% condition nogal laag. Als ze onder de 92% uitkomen stel ik ze al niet eens op als basisspeler, hooguit als wisselspeler.
Wat betreft de trainingen heb ik het net zoals Aur0ra "de trainingsintensiteit nooit hoger dan high (en dan net iets hoger dan medium, dus niet tegen very high aan)." Ik heb hier in 3 kwart seizon dusver zelden een trainingsgerelateerde blessure.
Ik heb het hier over de 75% die je kan zien als ze in de wedstrijd bezig zijn. Heb dan altijd een scherm open staan met de cijfers en condition die zich ontwikkeld tijdens de wedstrijd. Als ze 75% hebben voor de wedstrijd staan ze bij mij ook niet in de basis hoor. Minimaal 90% om op te stellen denk ik dat ik gebruik, weet niet zo zwaar is het nog niet zo aan het begin van het seizoen. Ben manager van Everton en die spelen geen europees. Alleen een paar spelers die internationaal uit komen voor hun eigen land.
Mijn trainingsintensiteit staat gewoon nog op medium van de general training waar ze momenteel allemaal in zitten. Heb op dat gebied de training niet aangepast. Dus mijn trainingsintensiteit hoort nog lager te zijn dan jullie gebruiken.

Ik vrees dan dat ik gewoon laffe en blessure gevoelige spelers heb ;(
(naast een voor Engeland laag transferbudget (2M en mag niets extra van de board)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gsteravond begonnen aan mijn eerste, serieuze, spel. Na wat try-outs en rondzwervingen door het spel is het nu echt game-time. Natuurgetrouw met Ajax.

Verkochte spelers: Zdenek Grygera, Edgar Manucharyan, Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh, Mauro Rosales en, Robert Schilder.

Dat gaf mij zo'n € 10.000.000,- extra bij mijn transferbudget, nadat deze al was verhoogd door het bestuur, direct geeist.

Aangekochte spelers: Alex (VC, PSV), Vitti (S, Rosario Central), Anthony Vanden Borre (VRC, Anderlecht), Marcelo (VVL, Fluminense), Beasley (AM RLC, PSV), Thomas Sivok (VM, Sparta Praag) en Olexandr Rybka (DM, Dynamo Kiev)

Ik heb voorlopig een opstelling waar ik meer dan tevreden over ben. Het gaat allemaal heel gemakkelijk en er wordt behoorlijk op los gescoord. Zoals de JC Schaal tegen PSV, 8-0 gewonnen.

De opstelling:(4-4-2 Attacking)

Huntelaar - Vitti
Babel - Sivok - Gabri - De Mul
Marcelo - Stam - Alex - Vanden Borre
Olexandr Rybka

Met name de verdediging staat als een huis, gouden combinatie van twee sterke centrale verdedigers, Stam en Alex en twee opkomende buitenverdedigers, Vanden Borre en Marcelo. Huntelaar scoort net als Vitti elke wedstrijd en Babel en De Mul zorgen voor goeie assists. Thomas Sivok en Gabri zijn mijn spelverdelers.

En waar is Sneijder? Die heb ik verhuurd aan Chelsea, voor een half jaar. Daar hadden ze zelfs drie miljoen voor over, zonder vooraf afgesproken transferbedrag. Super dus, kan hij zich mooi ontwikkelen bij Chelsea. Wel zonder bekerwedstrijden, anders kan ik hem de rest van het seizoen niet meer europees inzetten.

Europees is er wel een minpuntje. De kwalificatiewedstrijd voor de EC1 hoofdtournooi heb ik verloren. Uit won ik nog met 2-3, thuis kreeg ik met 0-3 om de oren. UEFA cup dan maar :P

Pics volgen z.s.m.
ben morgen pas weer thuis en ben de cdrom vergeten mee te nemen, kan dus even niet op mijn laptop spelen :(

Ow ja, één ding viel mij op. Vanuit FM2006 was ik gewent om mijn staf er bijna in zijn geheel uit te donderen, een paar scouts met te weinig ervaring er uit, de slechte assistent-trainers van Ajax dit seizoen er ook uit. Echter kan ik niemand vinden met wat ervaring die bij Ajax wil trainen, beetje raar. En ik vind dat er weinig Nederlandse trainers zijn met wereld c.q. continentale ervaring....

[ Voor 9% gewijzigd door Han op 02-11-2006 15:55 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-05 17:57
Han schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:52:
Ik heb voorlopig een opstelling waar ik meer dan tevreden over ben. Het gaat allemaal heel gemakkelijk en er wordt behoorlijk op los gescoord. Zoals de JC Schaal tegen PSV, 8-0 gewonnen.

De opstelling:(4-4-2 Attacking)

Huntelaar - Vitti
Babel - Sivok - Gabri - De Mul
Marcelo - Stam - Alex - Vanden Borre
Olexandr Rybka
Wil je je tactiek eens uploaden? Heb zelf in deze versie nogal moeite met tactieken, in de vorige versie had ik echt een prachttactiek (o.a. met Groningen kampioen geworden) die nu niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Han. Wil jij je tactiek uploaden? :) Ben in seizoen 3 maar loopt echt voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat zal dan morgen zijn... Maar het is bijna een standaard techniek, 4-4-2 Attacking. Het enige wat ik doe is de twee middenvelders als spelmakers selecteren. En wanneer ik met 2-0 voor kom ga ik het laatste half uur maximaal lange ballen spelen en counteren. Alleen bij zwakke tegenstanders ga ik plaats van counteren maximaal pressen en de verdedigende lijn naar voren halen. Weinig speciaals, maar toch, morgenavond zal ik de tactiek uploaden, samen met wat afbeeldingen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

w00t w00t ik heb een evenaring van het record (?) hattrick binnen 4 mins:
Huntelaar

Ik snap trouwens niet dat jullie met Ajax zoveel aankopen doen en 4-4-2 spelen. In het eerste seizoen heb je echt wel een aardige selectie met Ajax waarmee je makkelijk kampioen wordt en het ver kan schoppen in de CL. Ikzelf kwam in het eerste jaar tot de halve finale, jaar erna finale en nu hoop ik em te winnen :P

Ik heb natuurlijk wel wat aankopen gedaan, maar dat zijn er maar 5:
spoiler: aankopen
Kompany D C (ter vervanging van Stam)
Eduardo Ratinho WB/D R (ik vond Ogararu toch net niet goed genoeg)
Litmanen AM C (geen commantaar nodig :*) )
Leandro Lima AM C (Als backup voor Sneijder/Emanuelson/Litmanen)
Marcelo WB/D L (ik gebruik em als wingback en schuif Emanuelson door naar het middenveld. IRL is Marcelo onlangs aangekocht door Real Madrid. Ik kende em nog van vorige FM versies.)

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

elvis84 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:28:
spoiler: aankopen
Marcelo WB/D L (ik gebruik em als wingback en schuif Emanuelson door naar het middenveld. IRL is Marcelo onlangs aangekocht door Real Madrid. Ik kende em nog van vorige FM versies.)
Huh ? Marcelo IRL aangekocht door Real ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Anoniem: 111813 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:31:
[...]
Huh ? Marcelo IRL aangekocht door Real ? :?
Klik <-- Is het nieuwsbericht.

[ Voor 4% gewijzigd door .Tom op 02-11-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaaaaa. Met 2-1 van Milan gewonnen (2e CL wedstrijd in de groepsronde).
Heb nu 6 punten uit 2 wedstrijden _O_

Van Blinsbergen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zucht....

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06444/zucht.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Thx, ik kon nml op de site van Real en voetbalkrant.com niets vinden over een transfer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Zo, eindelijk wraak genomen voor dat gestolen gelijkspel in Milaan.

Kwam vroeg in de wedstrijd op 1-0 en Inter zat helemaal niet in de wedstrijd. Kwam misschien door het weer en de staat van het veld. Ik denk dat onze italiaanse vrienden het koud hadden.
Anyway, blessuretijd en Inter stuurt de keeper mee, corner wordt slecht genomen en komt terecht bij mijn eenzame spits die net van achter de middellijn schiet.
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06445/goal1.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06445/goal2.jpg.xs.jpg

Dankzij deze overwinning ben ik ook gekwalificeerd voor de volgende ronde in de CL :D.

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06445/CL-kwali.jpg.xs.jpg
Een aantal freaky results in de groep. Favoriet Lyon verliest de 1e 3 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
even mijn update.
Nu 2 seizoenen achter elkaar kampioen geworden met Ajax en in het laatste seizoen ook de halve finale CL (laatste minuut verlenging van Bayern verloren :'( ) Ben nu gevraagd voor het NL elftal en heb het aanbod aangenomen. Alleen zie ik nu pas dat ik van den sar niet kan selecteren. Ik weet van het copyright gedoe, maar als ik zelf selecteer moet dat toch goed gaan :s

heb geen zin om 2 seizoenen op te geven en dan die files te deleten. Iemand die iets anders weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

WaarAnders schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:45:
even mijn update.
Nu 2 seizoenen achter elkaar kampioen geworden met Ajax en in het laatste seizoen ook de halve finale CL (laatste minuut verlenging van Bayern verloren :'( ) Ben nu gevraagd voor het NL elftal en heb het aanbod aangenomen. Alleen zie ik nu pas dat ik van den sar niet kan selecteren. Ik weet van het copyright gedoe, maar als ik zelf selecteer moet dat toch goed gaan :s

heb geen zin om 2 seizoenen op te geven en dan die files te deleten. Iemand die iets anders weet?
Kun je niet de onbekende spelers allemaal handmatig verwijderen uit de selectie en de reguliere spelers uit Nederland weer vanuit de nationale lijst selecteren? Of de speler opzoeken via de zoekfunctie en bij de optie's de speler toevoegen aan de nationale lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
Han schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:33:
[...]

Kun je niet de onbekende spelers allemaal handmatig verwijderen uit de selectie en de reguliere spelers uit Nederland weer vanuit de nationale lijst selecteren? Of de speler opzoeken via de zoekfunctie en bij de optie's de speler toevoegen aan de nationale lijst?
bij van de sar niet, sneijder weer wel. nistelrooy wel. Volgens mij is van de sar de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die licentie dus uit de mappen verwijderd, maar krijg nog steeds die domme spelers te zien. Ok, ze winnen wel het EK maar dan nog :') Ik heb het bod van de KNVB afgewezen dankzij deze 'bug'. Als ik accepteer, ben ik dan ook nog manager van mijn club Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 193690 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:46:

Als ik accepteer, ben ik dan ook nog manager van mijn club Ajax?
Ja. Je kan club- en bondscoach tegelijkertijd zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:47:
[...]

Ja. Je kan club- en bondscoach tegelijkertijd zijn.
Dat wist ik dus nog niet, leuk om te weten. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 12:36

zerocool82

Ignorance causes chaos

Meeste goals 1 speler in een wedstrijd:
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06445/zero.JPG.xs.jpg
:P

Oudste speler:
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06445/zero2.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ik zie nix?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, XS.to schijnt problemen te heben ofzo?

Iig, de speler op de op dit moment niet-werkende screenshot was ruim 41 jaar oud :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

_/-\o_

Dan moet ik het contract van Olivares nog maar ff twee jaartjes aanhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
wildhagen schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:28:
Hmm, XS.to schijnt problemen te heben ofzo?

Iig, de speler op de op dit moment niet-werkende screenshot was ruim 41 jaar oud :)
Alstublief, 43 jaar en 47 dagen om precies te zijn :) En hij is van mij, dus kom ik nu in de stats? :o

http://img503.imageshack.us/my.php?image=oldestplayerxm5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Paul Hewson op 03-11-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei :P

Maar is die wel in jouw game? Records van anderen tellen niet mee hé, alleen die van jezelf ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die keeper van AGOVV is ook 42 ofzo aan het begin van het seizoen en het seizoen daarna balt ie nog steeds.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
wildhagen schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:22:
[...]

Woei :P

Maar is die wel in jouw game? Records van anderen tellen niet mee hé, alleen die van jezelf ;)
Is van mezelf.

Omdat het virus toch weer begon te kriebelen was ik afgelopen zondag maar weer begonnen met FM 2007. Nadat ik de allereerste versie van Domark had gespeeld van 1993, als ik het me goed herinner wat ook nog voor Windows 3.11 was, heb ik het tot en met CM 01/02 altijd gespeeld en tig seizoenen gespeeld. Waaronder 32 seizoenen samen met mijn broer waarmee ik met Roda JC speelde (was na het seizoen dat ze 2e werden) en mijn broer met Feyenoord).

“Vroeger” speelde ik altijd met een minder team om vanuit niets iets op te bouwen (favoriet Barnet of Kingstonian omdat ik de Engelse competitie altijd het mooist vond vanwege het aantal divisies) ben ik zodoende met Blyth Spartans in de Conference North begonnen.
Ik kwam er achter dat ze het seizoen ervoor naar de Conference North waren gepromoveerd, viel ook af te zien aan de selectie. Gelukkig had ik een goede jeugdkeeper van 16 jaar welk het hele seizoen basisspeler is geweest. De topscorer had maar 13 doelpunten aan het eind van het seizoen en dat was nog wel mijn middenvelder. Dat zegt al genoeg over de non kwaliteiten van mijn spitsen.

Na een goed begin, stond na 12 wedstrijden 7e met uitzicht op de 3e plaats, kwam er de klad in. Al snel belande ik op de 22e plaats waar ik een behoorlijke tijd heb rondgehangen. Het vreemde is dat ik niks drastisch heb gewijzigd waardoor er de klad in kwam maar ineens liep het niet meer. Tijdens de neerwaartse spiraal diverse aanpassingen en wijzigingen doorgevoerd waardoor ik langzaamaan weer begon gelijk te spelen en af en toe te winnen. Met hangen en wurgen 17e kunnen worden. De board delighted met me en bood me voordat ik nog 100% zeker was van lijfsbehoud al een contract voor 3 jaren aan.

In de zomer weinig aankopen kunnen doen. Enkel een beter keeper (tenminste dat hoop ik) en een goede Poolse verdediger kunnen halen voor niks. Transfer budget is er gewoon niet en geen kip is geïnteresseerd. Dus echte toppers of laat staan halve kneuzen kan ik niet halen. Wel heb ik een international, jawel een echte Pakistaanse international.

Voor het komende seizoen verwacht ik het beter te gaan doen. Veel van mijn jeugdige spelers zijn beter geworden en ik denk een beter defensief blok te hebben dankzij mijn nieuwe keeper en verdediger. Met een plaat ergens rond de 10e of 12e plaats zou ik al tevreden zijn. De board verwacht “to battle bravely against relegation” dus me ontslag zal niet snel komen. Dus op naar het volgende seizoen. Ook al erger ik me soms dood, heb is toch weer verslavend.

[ Voor 80% gewijzigd door Paul Hewson op 03-11-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Om maar ff een begin te maken met de aantal records zonder vermelding:

Hoogste average rating: 7.35
Meeste overwinningen op rij: 9
Meeste wedstrijden op rij ongeslagen: 17
Meeste assists 1 speler in een seizoen: 15

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06445/zero3.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:21
zerocool82 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:43:
Om maar ff een begin te maken met de aantal records zonder vermelding:

Hoogste average rating: 7.35
Meeste overwinningen op rij: 9
Meeste wedstrijden op rij ongeslagen: 17
Meeste assists 1 speler in een seizoen: 15

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06445/Records.JPG.xs.jpg
Om gelijk die records maar te breken ;)
Hoogste average rating: 7.52
Meeste overwinningen op rij: 12
Meeste wedstrijden op rij ongeslagen: 27
Meeste assists 1 speler in een seizoen: 16

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06445/Goalsagainst.JPG.xs.jpg
en minste doelpunten tegen: 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 16-05 23:37
Zal ik ook maar eens kijken welke records ik kan updaten :P

Meeste assists in één seizoen: http://img228.imageshack....593/10282006234041xb5.jpg

Drie spitsen, lange target man in het centrum die ballen doorkopt op afmakertjes en bam, goal bonanza :+ (werkt idioot goed in FM07)

Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen: zelfde screenshot

Hoogste average rating: idem

Meeste overwinningen op rij: http://img176.imageshack....597/11032006205646ge5.jpg

Hoogst betaalde transferbedrag (Voor 1 speler): http://img443.imageshack....379/11032006205751wv9.jpg (€35M, David Villa, goed waard _O_)

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler): http://img443.imageshack.us/img443/183/11032006205832hz1.jpg (Joe Cole, €20M)

Hoogst betaalde transferbedrag (Geheel seizoen): http://img166.imageshack....803/11032006205910fa5.jpg

Hoogst ontvangen transferbedrag (Geheel seizoen): http://img166.imageshack....124/11032006205929ok5.jpg

Snelste rode kaart: http://img296.imageshack....570/11032006210014tb6.jpg

Slechtste dicipline: http://img296.imageshack....753/11032006210107pm1.jpg

Zo, nu zijn alle records ingevuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

In elk geval een record gebroken ;)

Slechtste dicipline: 9 geel en 2 rood

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06445/zero3.JPG.xs.jpg

Met mijn tweede seizoen AZ kom ik (nog) niet aan dergelijke transfer bedragen :)

[ Voor 8% gewijzigd door zerocool82 op 03-11-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoogste overwinning van mij ooit in de Champions League

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06446/sda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Anoniem: 193690 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:46:
Hoogste overwinning van mij ooit in de Champions League

[afbeelding]
Mijn grootste overwinning in de CL (zonder rode kaarten voor Fenerbahce ;) )

Jammer genoeg kan ik de wedstrijd niet meer bekijken... :(

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06446/zero4.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195804

Zelf bezig met AGOVV (matig team en dus vrij troosteloos laatste..) en met een tweede manager ingestapt bij NEC, vijfde momenteel en net met 2-5 bij Ajax gewonnen.

Alleen een vraagje, is het mogelijk om het uit te zetten dat andere clubs spelers bij je aanbieden? Wordt momenteel beetje suf van de 10-tallen aanbiedingen van Duitse spelers, en als er dan wat boeiends tussenzit wordt er gezegd dat de club geen interesse heeft vanwege 'eerste elftal verplichtingen' van de betreffende speler.Biedt ze dan niet aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Anoniem: 195804 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:46:
Zelf bezig met AGOVV (matig team en dus vrij troosteloos laatste..) en met een tweede manager ingestapt bij NEC, vijfde momenteel en net met 2-5 bij Ajax gewonnen.

Alleen een vraagje, is het mogelijk om het uit te zetten dat andere clubs spelers bij je aanbieden? Wordt momenteel beetje suf van de 10-tallen aanbiedingen van Duitse spelers, en als er dan wat boeiends tussenzit wordt er gezegd dat de club geen interesse heeft vanwege 'eerste elftal verplichtingen' van de betreffende speler.Biedt ze dan niet aan zou ik zeggen.
Doen de makelaars dat niet?
Moet je is kijken of de speler ongelukkig is ofzo, misschien dat de club dan nergens wat vanaf weet maar biedt de spelersmakelaar hem gewoon aan clubs aan in de hoop dat de clubs er onderling uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73993

wat ik een paar dagen geleden heb meegemaakt met fm2007: ik was net met mn tweede seizoen vitesse begonnen. met de jeugd opgebouwd enzo, veel uren ingestoken. rond etens tijd heb ik het spel opgeslagen en met rust gelaten. kom ik savonds na het sporten thuis, kijk ik bij he spel, is het spel verder gaan simuleren. ondertussen zat ik dus met het spel in 2009 en was ik ontslagen bij vitesse.

mooi klote alles was dus voor niets geweest. bij cm03/04 is me zoiets nog nooit overkomen. is toch raar dat het spel zelf verder gaat terwijl ik daar geen opdracht voor heb gegeven.

trouwens ben nu beszig bij sevilla, weet iemand daar nog een goede tactiek voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73993 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:08:
wat ik een paar dagen geleden heb meegemaakt met fm2007: ik was net met mn tweede seizoen vitesse begonnen. met de jeugd opgebouwd enzo, veel uren ingestoken. rond etens tijd heb ik het spel opgeslagen en met rust gelaten. kom ik savonds na het sporten thuis, kijk ik bij he spel, is het spel verder gaan simuleren. ondertussen zat ik dus met het spel in 2009 en was ik ontslagen bij vitesse.

mooi klote alles was dus voor niets geweest. bij cm03/04 is me zoiets nog nooit overkomen. is toch raar dat het spel zelf verder gaat terwijl ik daar geen opdracht voor heb gegeven.

trouwens ben nu beszig bij sevilla, weet iemand daar nog een goede tactiek voor?
Heb je niet toevallig op automatisch doorgaan gezet ;)
Nee, maar dan moet hij idd sowieso ergens stoppen zou je zeggen, en niet na 2jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:52:
[...]

Doen de makelaars dat niet?
Moet je is kijken of de speler ongelukkig is ofzo, misschien dat de club dan nergens wat vanaf weet maar biedt de spelersmakelaar hem gewoon aan clubs aan in de hoop dat de clubs er onderling uitkomen.
Nope, wordt echt door de clubs zelf gedaan 'Hannover offers blabla enz.'
Er zitten wel spelers tussen die ontevreden zijn, maar de meeste zijn gewoon enthousiast over hun toekomst bij hun club.
Begint wel erg vervelend te worden, als ik een speler afwijs krijg ik de 'dag' erna wederom dezelfde speler aangeboden tegen dezelfde voorwaarden. Nouja, nog een paar dagen dan is de transferperiode voorbij en ben ik er hopelijk vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-03 14:16
Anoniem: 195804 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:28:
[...]

Nope, wordt echt door de clubs zelf gedaan 'Hannover offers blabla enz.'
Er zitten wel spelers tussen die ontevreden zijn, maar de meeste zijn gewoon enthousiast over hun toekomst bij hun club.
Begint wel erg vervelend te worden, als ik een speler afwijs krijg ik de 'dag' erna wederom dezelfde speler aangeboden tegen dezelfde voorwaarden. Nouja, nog een paar dagen dan is de transferperiode voorbij en ben ik er hopelijk vanaf.
Je hoeft ook niet te reageren op die aanbiedingen, hè... Je kunt ze gewoon negeren, dan is er niks aan de hand. Zo doe ik het meestal.

:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee oke daar ben ik nu inmiddels ook achter :) Maar dan nog is het vervelend als dezelfde speler je 5 of 6 keer aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Net de om de Dutch Super Cup gespeeld tegen PSV... Zijn alle keepers van m'n hoofd-elftal, reserve-elftal en onder 19 of geblesseerd of op 'international duty'.... Staan er ineens twee automatisch gegenereerde spelers in m'n hoofd-elftal, die volgens mij in de meeste amateurteams nog op de bank zitten... :( Uiteindelijk ook dik verloren, aangezien elk! schot op doel een doelpunt was voor PSV }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Er is een nieuwe skin gereleased voor FM2007, de goal skin. Deze zou eerst in de game zelf zitten, maar de ontwikkeling van de skin duurde te lang. Nog geen screens gevonden maar ben zelf aan het downloaden en post wel enkele screens als het klaar is.
>> Download <<.

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/8401/goalskinra3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 04-11-2006 18:00 . Reden: Screen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zojuist drie wedstrijden achter elkaar met grote cijfers gewonnen

Ajax 4-0 RBC (competitie)
PSV 0-4 Ajax (competitie)
Ajax 6-0 Utrecht (beker)

Mooi en sterk elftal heb ik opgebouwd :)
zerocool82 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:11:
[...]

Mijn grootste overwinning in de CL (zonder rode kaarten voor Fenerbahce ;) )

Jammer genoeg kan ik de wedstrijd niet meer bekijken... :(

[afbeelding]
Ik kan er niets aan doen dat ze zoveel kaarten pakken :P

Voor de kwartfinale ben ik zojuist geloot voor de CL. moet twee keer tegen Celtic. Moet toch lukken?

[ e d i t ]

Iquinta is nu 2 maanden geblesseerd -O-
Heb trouwens nu mijn team versterkt met nieuwe mensen. Van Bronckhorst (VVL) voor 975.000 van Espanyol naar Ajax, en García (MR) van Espanyol naar Ajax (1.100.000) Espanyol is naemlijk in financiële problemen, even lekker gewinkeld.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 04-11-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6e76ad3a022e1e9172d79e52f502b17a/thumb.jpg

Oh, nee, hopen dat hij bij L'pool wil blijven _/-\o_

Gerrard blijft _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0379234429dbc455e3cdb19c0039a602/thumb.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door .Tom op 04-11-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom G schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:40:
[afbeelding]

Oh, nee, hopen dat hij bij L'pool wil blijven _/-\o_

Gerrard blijft _/-\o_

[afbeelding]
Schitterend dude _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Zojuist m'n 3e seizoen met Ajax afgerond :) Eerste in de competitie (26 gewonnen, 8 gelijk), beker gewonnen (3-0 tegen AZ) en de CL dan eindelijk binnen weten te halen door na 1-1 met 4-3 op penalties te winnen van Roma. Tel daar de Supercup tegen Utrecht aan het begin van het seizoen bij op en je wordt Favoured Personnel :D Afgelopen seizoenen sowieso alles gewonnen, met uitzondering van de CL's (halve finale en finale).

Bovendien heb ik m'n team compleet weten te houden. Ik speel nogal met wat verschillende taktieken (4-4-1-1/4-4-2, 4-2-3-1/2-2-2-3-1), maar de spelers die het meeste aan spelen toe gekomen zijn zijn:

spoiler:
Goalies:
Stekelenburg (GK) (Rybka)
Verdedigend:
Heitinga
Vanden Borre
Emanuelson
Maduro
Grygera
Vermaelen
Pocognoli
Digard

Middenveld:
Sneijder
Adu
Ross
Vertonghen
Seedorf (halverwege gekocht van Arsenal)

Aanval:
Babel
Huntelaar
Miccoli
Altidore
Tardelli
Millan

Het voordeel van de spelers is dat een groot deel veelzijdig is. Zo kunnen de 2 Belgische verdedigers prima uit de voeten op AML/AMR posities en zijn er een aantal DM/DC's getraind om als MC op te treden. Ook kan Adu prima spelen op zowel AML/AMC als AMR (AMC is natural)

Verder komen er aan het eind van het seizoen nog wat jonkies deze kant op, waardoor het totaal aantal aangetrokken spelers op +- 35 komt te liggen, tegenover 6 uitgaand 8)7 Helaas heeft mijn koopzucht (ik weet het) geleid tot een overload aan keepers. Wanneer iedereen terug is van loans telt het totaal aantal keepers 7
spoiler:
Stekelenburg, Rybka, Wang Dalei, Vermeer, Kevin Laurent (denk regen), Kevin Melendez en Andy Mitchell (ook regen).

Moet verder zeggen dat ik het idee heb dat er nogal wat goede Braziliaanse verdedigers opkomen, nu maar hopen dat ik de juiste gekocht heb :>.

Ook met de U.S.A. gaat het best aardig. Van de 11 gespeelde wedstrijden 9 keer winst en 2 keer gelijk. Bovendien begint de North American Gold Cup net, dus heb ik iets te doen tijdens de zomerstop. Ook de kwalificatie voor het WK van 2010 loopt op rolletjes :)

Nu rest slechts het behouden van m'n team. Hopelijk weet ik sleutelspelers als Sneijder, Adu, Stekelenburg, Heitinga en Huntelaar te behouden :)

[ Voor 6% gewijzigd door BoB_HenK op 05-11-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/2876/ahumos0.jpg

Ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06440/dfafaassffafaf.jpg.xs.jpg

>:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 05-11-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Word echt tijd voor de patch. In mijn feyenoord game regende het al kaarten en nu in mijn inter game lijkt het net Irak.

alleen maar kaarten :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jjajr/kaarten.JPG

Gaat nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eind november was toch de verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 94195 schreef op zondag 05 november 2006 @ 02:49:
Hoor steeds "over twee weken", maar nog niks :(

Als je een bekende club bent moet je btw effe met japanse en amerikaanse sateliet clubs in zee gaan. Verdien je zo paar miljoen extra per maand aan merchandising :P Wel kick gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Anoniem: 94195 schreef op zondag 05 november 2006 @ 02:49:
Eind november pas?? Wat is de bron, SI forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike-man schreef op zondag 05 november 2006 @ 09:32:
[...]

Eind november pas?? Wat is de bron, SI forum?
Dit forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Ah, daar gaat de betrouwbaarheid van het bericht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Deze maand is wel te hopen. Sommige bugs maken het spel echt frustrerend.

Waarom heten al die competities heel algemeen en niet bijvoorbeeld Uefa championsleague etc.

[ Voor 39% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-11-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
PacinoAllstars schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:45:
Deze maand is wel te hopen. Sommige bugs maken het spel echt frustrerend.

Waarom heten al die competities heel algemeen en niet bijvoorbeeld Uefa championsleague etc.
In de startpost staat een patch die dat oplost, als het goed is (real name fix). :)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat SI de licenties niet heeft om de echte namen te mogen gebruiken.

Is heel makkelijk op te losen, zoals D-Ray hierboven al zegt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:00:
[...]

Omdat SI de licenties niet heeft om de echte namen te mogen gebruiken.

Is heel makkelijk op te losen, zoals D-Ray hierboven al zegt.
In de readme staat Football Manager 2006...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 193690 schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:32:
[...]

In de readme staat Football Manager 2006...
Hij werkt ook voor 2007, ik draai hem ook.

Tis niet meer dan dan de default .lnc-files verwijderen en vervangen door anderen + 1 nieuwe. Meer stelt het niet voor. Het voegt geen code aan het programma toe oid.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2006 11:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dat er ook al licentie zit op een naam van een toernooi. pffff, maar goed zal die inc vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:33:
[...]

Hij werkt ook voor 2007, ik draai hem ook.

Tis niet meer dan dan de default .lnc-files verwijderen en vervangen door anderen + 1 nieuwe. Meer stelt het niet voor. Het voegt geen code aan het programma toe oid.
Dat snap ik, maar hij doet het hier niet. Heb het zojuist even handmatig veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Anoniem: 193690 schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:58:
[...]

Dat snap ik, maar hij doet het hier niet. Heb het zojuist even handmatig veranderd.
Volgens mij werkt het alleen aan het begin van een game. Het wordt volgens mij in je save game opgeslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Hier werkt het ook gewoon prima. Misschien iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spike-man schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:01:
[...]

Volgens mij werkt het alleen aan het begin van een game. Het wordt volgens in je save game opgeslagen...
Klopt, je moet een nieuwe game starten voor het effectief word.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Voor een aantal spelers heb ik een persoonlijk trainingsprogramma gemaakt zodat ze optimaal kunnen verbeteren (en ze verbeteren gewoon ook echt, in tegenstelling tot berichten op de SI en GoT fora?) maar.. als ik de totale workload naar beneden wil schalen, werkt dit niet: als ik even naar een ander scherm ga en dan weer terug, staat alles weer op de oude waarde. Iemand enig idee hoe dit komt? Heel vervelend, want omhoog schaalt hij wel bij. Een keertje naar 'very high' slepen en het blijft er op staan: daardoor veel geblesseerden. Is iemand anders dit ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
YouKnow schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:34:
Voor een aantal spelers heb ik een persoonlijk trainingsprogramma gemaakt zodat ze optimaal kunnen verbeteren (en ze verbeteren gewoon ook echt, in tegenstelling tot berichten op de SI en GoT fora?) maar.. als ik de totale workload naar beneden wil schalen, werkt dit niet: als ik even naar een ander scherm ga en dan weer terug, staat alles weer op de oude waarde. Iemand enig idee hoe dit komt? Heel vervelend, want omhoog schaalt hij wel bij. Een keertje naar 'very high' slepen en het blijft er op staan: daardoor veel geblesseerden. Is iemand anders dit ook opgevallen?
Ik had een soortgelijk probleem met custom trainingen. Iedere keer dat ik nu m'n custom training aanpas sla ik 'm direct op, dat verhielp bij mij in ieder geval het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Safed game corrupt :(

Daar gaat een 1,5 jaar succenvolle carriere met Ajax ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Meteen een mooi excuus om op de patch te wachten. Ik heb het gespeeld en was verslaafd maar dat de spelers niet beter worden breekt me een beetje op. Het varieert alleen wat maar dat is altijd zo. En gezien ik altijd graag talentjes haal voor de toekomst heeft dat nu geen zin :(\

Ik heb al een speler gevonden, die is 17 en heeft als verwachting dat hij de nieuwe ronaldhino is xD

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 05-11-2006 14:14 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
YouKnow schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:34:
Ze worden ook wel beter maar na verloop van tijd zakken ze weer in als een pudding "piek en daal effect". Sigames heeft dit zelf ook bevestigt en ze zullen het verhelpen in de patch.

De game is nog wel speelbaar hoor, maar je bent genoodzaakt om een beetje de al wat betere spelers te kopen. Een heel crap team opbouwen met jeugd van 15 jaar die je laat rijpen t/m 23 zit er echter niet in, omdat ze nauwelijks zullen verbeteren!

Vandaar ook dat Kerlon het niet goed bij de meeste. Hij kan niet uitgroeien tot een grote door die @$#%@ bug en zo zijn er nog meer.

Echter is het met elke fm release zo dat er hatelijke fouten inzitten bij de release, dus ff geduld en alles werkt weer.

Ontopic Ja ik merkte die bug ook vandaag. Had voor iemand een trainingschema gemaakt en op laag gezet en later stond die gewoon op heavy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

OMG dit is echt niet normaal :D

Ik zit nu in het 3e seizoen met Ajax, en ik mag de CL finale spelen tegen Arsenal. En dat ging zo:

Overview

Ja, jullie zien het goed. In de 1e minuut al rood voor Henry. Daarna raken er nog 2 spelers geblesseerd, maar die kunnen nog vervangen worden. Uiteindelijk ga ik aanvallender spelen, krijgt Gallas zijn 2e gele kaart. En dan raakt in de 2e helft van de verlenging ook Fabregas nog eens geblesseerd. Dat resulteerde in de volgende opstellingen:

Formations

Uiteindelijk weet ik dan NOG niet te scoren 8)7 en komt het aan op penalties. Ik dreigde nog even te gaan verliezen, maar Justin Hoyte was zo vriendelijk de bal er hard langs te knallen en daarmee ben ik eindelijk winnaar van de CL :*)

Ik stop nu met Ajax managen, ze hebben wel nieuw contract aangeboden maar daar ben ik niet op ingegaan. Ik ga gewoon kijken wat er in het buitenland vrij is aan jobs en dan zien we wel weer :P

edit:
En Jari stopt ook maar meteen met voetballen... Mooi moment om te stoppen zo na het winnen van de CL.

[ Voor 4% gewijzigd door elvis84 op 05-11-2006 14:37 ]

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben met Bury in me 1e seizoen in de premier league net aan 5e geworden :) 6punten minder en ik had 11e gestaan :P

Heb in de zomerstop wat leuke aankopen gedaan dus ik ga er wel vanuit dat ik weer rond de 5e plaats eindig :)

Salamon Kalou 9,75 miljoen (Chelsea)
Wolff Eikrem 8 miljoen (Manchester United)
Perrotta 0,4 miljoen (Bayern Munchen)
Paolucci 11 miljoen (Juventus)
Jakobsen 4,5 miljoen (Kopenhagen)
Vertongen Free (Ajax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Frizza, waar haal je met een club als Bury al die miljoenen vandaan? Na één seizoen al voor bijna 34 miljoen euro aankopen doen, waarvan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 seizoen? Ik begon in de League Two dus ik begin ondertussen al aan mijn 5e seizoen :) Tevens ook het 1e seizoen dat ik veel aankopen kon doen in engeland krijg je elk jaar een vermogen aan televisiegeld als je in de premier league speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben een nieuwe game begonnen. Nu manager van Groningen. Kijken wat ik bij een 'mindere' ploeg kan presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
Anoniem: 193690 schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:14:
Ben een nieuwe game begonnen. Nu manager van Groningen. Kijken wat ik bij een 'mindere' ploeg kan presteren.
Al tegen het probleem aan gelopen dat je een krappe selectie hebt van ongeveer 20 spelers die samen (veel) meer verdienen dat het beschikbare loonbudget...??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Ray schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:12:
[...]

Al tegen het probleem aan gelopen dat je een krappe selectie hebt van ongeveer 20 spelers die samen (veel) meer verdienen dat het beschikbare loonbudget...??? :(
Inderdaad. Ben nu op zoek naar een oplossing, heel raar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Anoniem: 193690 schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:23:
[...]

Inderdaad. Ben nu op zoek naar een oplossing, heel raar in ieder geval.
Je spelers in het reserve-elftal uitlenen en tevens de spelers in het hoofd-elftal die teveel verdienen in vergelijking tot de speeltijd die ze krijgen, zo krijg je het wage budget weer onder het maximale niveau. Ook kan je proberen om nieuwe contracten af te sluiten met je spelers in het hoofdelftal (mogelijk gaan ze akkoord met een lager salaris) of met je speler in het reserve-elftal (een contract van een jaar aanbieden, als ze een contract hebben dat nog jaren doorloopt) Succes in elk geval :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
zerocool82 schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:09:
[...]

Je spelers in het reserve-elftal uitlenen en tevens de spelers in het hoofd-elftal die teveel verdienen in vergelijking tot de speeltijd die ze krijgen, zo krijg je het wage budget weer onder het maximale niveau. Ook kan je proberen om nieuwe contracten af te sluiten met je spelers in het hoofdelftal (mogelijk gaan ze akkoord met een lager salaris) of met je speler in het reserve-elftal (een contract van een jaar aanbieden, als ze een contract hebben dat nog jaren doorloopt) Succes in elk geval :*)
Vergeet vooral ook niet te letten op de bonussen. Spelers die onder backup of rotation vallen kunnen vaak hoge bonussen vragen (zo vroeg Mitea bij mij 24.5 duizend voor elke keer dat hij zou starten). Even niet opletten, 4 keer laten spelen en je bent een ton kwijt :X Gelukkig heb ik alle bonussen nu onder controle, scheelt behoorlijk wat aan €- :) (En Mitea is verhuurd, schoot in de voorbereiding nog geen deuk in een pakje boter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben toch maar opnieuw begonnen. Curator was al ingeschakeld na drie maanden :{

en nu met AZ. Heb Kerem Yilmaz gekocht van Sparta. (€ 10.000) En het leuke is, ik ken hem persoonlijk 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Anoniem: 193690 schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:00:
Ben toch maar opnieuw begonnen. Curator was al ingeschakeld na drie maanden :{

en nu met AZ. Heb Kerem Yilmaz gekocht van Sparta. (€ 10.000) En het leuke is, ik ken hem persoonlijk 8-)
Is het jou gelukt om Tim de Cler te behouden, want zijn contract is aflopend als je begint dan stromen meteen de aanbiedingen binnen en is ie weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zerocool82 schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:20:
[...]

Is het jou gelukt om Tim de Cler te behouden, want zijn contract is aflopend als je begint dan stromen meteen de aanbiedingen binnen en is ie weg :(
Helaas is de Cler vertrokken naar Ajax, ik heb hem nog een aanbieding gegeven om het te verlengen. Maar tervegeefs ;(

Heb wel Paul Bosvelt van Heerenveen overgenomen. Maar ben nog steeds op zoek naar een goede/goedkope VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
zerocool82 schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:09:
[...]

Ik kon mijn spelers geen nieuwe contracten aanbieden omdat de directie een erg laag maximumloon oplegde (ondanks dat bv. Roorda best akkoord wilde gaan met 8k minder). Een ander probleem is de geringe selectie van ongeveer 20 spelers die eerste-elftal waardig zijn. De overige spelers verdienen geen hout: een paar met lonen beneden de 2k per week, de rest beneden de 1k. Daarmee dicht je geen gat in je loonbudget van (in mijn geval) rond de 50k per week. En met een loonbudget van 200k per week moet je dus al 20% bezuinigen. In mijn geval was dat ongeveer gelijk aan het loon van mijn drie best betaalde spelers. Uit nood heb ik Saïdi maar gehuurd van Feyenoord, omdat je voor hem niet hoeft te betalen... ;)

Waar ik achteraf achter kwam, is dat Groningen erg veel overig personeel heeft. Een lading aan (jeugd)coaches en physios. Misschien is het een idee om daar een groot deel van te wippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
zerocool82 schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:20:
[...]

ff database openen met editor en er 2008 van maken, dan is t weer realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Wat ik nu toch weer meemaak :( Win je achtereenvolgend met 5-0, 3-0, 6-0 en 7-0 van resp Excelsior, Heracles, Besiktas en Willem II (tegen 8 man), en geef je ze de beste complimenten tijdens de wedstrijd, staat 3/4 van je team op Slt "Feels you aren't giving the team enough credit". Zulke dingen verneuken het soms wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72558

Ik ben er niet helemaal zeker van hoe ik mijn coaches moet indelen voor de trainingen. Is er een richtlijn voor hoeveel coaches er minimaal op een bepaald onderdeel moeten staan of is 1 coach in principe al voldoende. Ik weet dat er de bug is met betrekking tot de dalende stats maar heb toch het gevoel dat ik de training niet volledig benut. Iemand misschien een goede handleiding over hoe dit het beste in te stellen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:29
(jarig!)
Anoniem: 72558 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:47:
Ik ben er niet helemaal zeker van hoe ik mijn coaches moet indelen voor de trainingen. Is er een richtlijn voor hoeveel coaches er minimaal op een bepaald onderdeel moeten staan of is 1 coach in principe al voldoende. Ik weet dat er de bug is met betrekking tot de dalende stats maar heb toch het gevoel dat ik de training niet volledig benut. Iemand misschien een goede handleiding over hoe dit het beste in te stellen>
1 coach per onderdeel volstaat, waarbij je moet kijken welke coach het beste is in een bepaalde training. 1 ster is het slechts , 5 sterren is het beste. Als je een coach zoekt voor een bepaald onderdeel gewoon naar search gaan >> staff en dan coaching attributes sorteren op bijvoorbeeld attacking als je een coach zoekt voor dat gedeelte of defending voor defense etc. Shooting hangt weer af van 2 verschillende attributes ofzo anders krijg je geen 5 sterren ook al heeft een coach 20 attacking. (dacht dat het tactical was wat ook hoog moest zijn.)

Kan me herinneren dat ik het weleens heb gelezen op dit forum of anders op het SI forum hoe alles precies werkt.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72558

Hmmm ok. Ja dat van die stats wist ik wel een daar ben ik ook wel gericht naar op zoek. Maar wist niet 100% zeker of dat 1 coach per onderdeel wel voldoende was. Maar dan kan ik daar weer mee aan de slag! Bedankt iig!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.