nieuwe agp videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-07 10:27
in de veronderstelling dat mijn huidige radeon 9800 ermee opgehouden is zie: radeon 9800 xt overleden? en het toch al tijd is voor een upgrade ben ik van plan een nieuwe agp videokaart te kopen.
Aangezien er de laatste tijd zoveel verschillende zijn, kan ik door de bomen het bos niet meer zien.
Wat ik met de kaart wil is het bewerken van video's , foto's en het spelen van games zoals Battlefield 2
Vanwege het feit dat ik video's vanaf de camera importeer via composite en dat ik nu een medion pc heb van maart 2003, welke dus beschikt over een radeon 9800XXL met tv tuner zat ik te denken aan een all in wonder kaart.
Maar de praktijk leert dat ik eigenlijk geen gebruik maak van de tv-tuner, wat ik hoogst waarschijnlijk wel zou doen als de beeldkwaliteid beter was geweest, en dat ik video's ook wel kan importeren via s-video. Dus zou ik ook wel voor een nvidia 7600 kunnen gaan.
Ik wil niet meer dan 200 euro uitgeven, heeft een van jullie misschien een idee wat ik het beste kan nemen? ik heb me al suf gesurfd, maar ik kan door de bomen het bos gewoon niet meer zien.
ik heb een p4- 3.0 ghz met ht en 512 mb ram

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Zoals in de 2 bovenstaande linkjes beschreven staat is het de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat. Lees wat reviews door en je kunt deze keuze ook prima zelf maken :)

Dit topic is gesloten.