Welk scherm kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-07 19:52

Kwastie

Awesomeness

Topicstarter
hallo,

ik ben aan een nieuwe scherm toe want de oude is nodig aan vervanging toe, ik heb 2 schermen op het oog namelijk:

Samsung SyncMaster 940BF 19 Inch, 2 Ms
http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=20069&ref=2

Samsung SyncMaster 205BW 20 Inch, 6 Ms http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=25190&ref=2

ze kosten allebei rond de 300 euro(bij sallandautomatisering)

schrem wil ik vooral gebruiken voorr: Gamen, Office, interneten en zo nu en dan een film kijken.

ik heb een tijdje rond zitten zoeken op het forum maar ik werd er niet wijzer uit,

wat voor advies kun jij mij geven?

Christian

Edit: some typ fouten

[ Voor 3% gewijzigd door Kwastie op 29-10-2006 15:23 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste is er **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Ik zie dat je al wel enige selectie gemaakt hebt, maar neem dat toch nog eens door.
Let er ook op dat de 940BF een 'normaal' scherm is en de 205BW een Wide-Screen. Dus heb je liever normaal of breedbeeld?
Neem eens topics door als [19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 21 en [20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 12.
Probeer voor jezelf even te bepalen wat je voorkeur heeft, een normale 19 inch of een 20 inch wide-screen. Beide hebben zo hun voor en tegens, informatie daarover vind je o.a. in de topics die ik je geef.

Ook wil ik je even wijzen op de Huisregels waarin staat:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Probeer uit te zoeken wat je zelf wilt en als je dan nog vragen hebt kijk dan of ze nog niet voorkomen in de grotere topics, kleine kans, en als dat niet het geval is stel ze dan daar.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.