erm... ff denken.. de speakers die ik gebruik zijn Philips MFB 587's
http://www.mfbfreaks.nl/html/mfb/587/587.htm
het paneel wat deze speakers geluidgeeft (en waar o.a. m'n pc ook nog opzit etc) is een pro-acoustics hq-8u (heeft een maat van me gerepareerd, schijnt een onwijs goed ding te zijn, met balanced output enzo.
dan ligt er nog een bcd2000 te dwalen die nu (jammer genoeg) alleen nog even als geluidskaart functioneerd (asio voor djdecks) en daarop zitten m'n 2 akiyama draaitafels met Serato Scratch Live time coded platen op de input aangesloten (en natuurlijk m'n normale vinyl) dat word door djdecks getrokken (voor de vinyl control (dus je mp3 emuleren op een daarvoor geschikte plaat)) en komt er weer uit op de output en headphones dat gaat weer m'n mengpaneel in die ik wel gebruik namelijk een behringer djx700 (met wat leuke effectjes enz, en bpm counters die niet werken, maar iedereen weet dat je daar zo min mogelijk naar moet kijken) en die hangt weer op de pro-acoustics
maar ik ga binnenkort een maya usb soundcard bijkopen heeft ook asio en dan kan ik m'n bcd2000 en platenspelers gewoon gebruiken, ook wel fijn aangezien ik het bcd apparaat toch geweldig blijf vinden!
en hoe ik er aan kom: de speakers heeft een vriend van me opgelapt, het pro-acoustics ding komt ook bij hem vandaan. en de rest uiteraard gekocht

2e hands
owja en er staat ook nog een technics impact 770 tussen met aardige subwoofer en speakers.
al met al genoeg plezier om de buren mee te zieken....
maar de wijze les die ik wel heb geleerd, met de bcd2000 draaien is onwijs leuk (niet zo leuk als met een cdj1000 of platen maar het is een zeer leuk start apparaat) maar het nadeel wat eraan zit... ik (je/we) kijk(en) te veel naar de bpm's dus het ging lekker op die bcd ik denk mowa, met platen zal ook een eitje zijn, natuurlijk wel wennen maar toch zou het wel moeten lukken. toen kwam ik er toch pijnlijk achter dat ik te veel waarde hechte aan de bpm counters. nu kan ik wel aardig zonder de counters mixen inmiddels...
en om ontopic te blijven, deze hobby is allemaal ontstaan door het verslavende bcd2000 paneeltje
nu zit ik met een hoop spullen en moet ik een bureau bij bouwen

maar hey, it's worth it!)
GEWELDIG!