Godver, lees ik net op forums.wow-europe.com dat Scarshield Legion nu offline blijft tot morgen 5 uur. EN LAAT NOU NET MORGEN MIJN VRIJE DAG ZIJN!!
hmm tjsa dat heb ik (The venture's co) al 2x keer gehad, dus nu is het jullie beurt.Anoniem: 124077 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:03:
Godver, lees ik net op forums.wow-europe.com dat Scarshield Legion nu offline blijft tot morgen 5 uur. EN LAAT NOU NET MORGEN MIJN VRIJE DAG ZIJN!!
Anoniem: 147287
Paladins hier,
Ik heb Peacekeeper gauntlets, en heb gister Taut Dragonhide Gloves geloot, welke zouden jullie gebruiken in welke situatie en waarom?
Ik nam die Taut alleen omdat niemand anders ze wou
Ik heb Peacekeeper gauntlets, en heb gister Taut Dragonhide Gloves geloot, welke zouden jullie gebruiken in welke situatie en waarom?
Ik heb het vermoeden dat er in TBC ook vele malen meer gold is te verdienen.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:52:
Ik ben nu een week of 3 uit mijn guild gestapt. Ik speel op Drak'Thul. Guild had BWL op Farm en AQ40 tot Twins. Begonnen in Naxx en instructor Razuvious is op farm.
Maar toch ben ik /gquit gedaan. Ik was OT en maakte 1 foutje en ik werd even op een niet vriendelijke manier wat ik wel niet was. Sorry maar moet toch wel lol hebben in de game.
Dus nu ben ik beetje gold aan het sparen voor de flying mounts in TBC en samen met andere gasten een NL guild opgestart en zijn nu met wat greenies ZG begonnen. Erg leuk om met 5man die tier2 hebben en dan 8-10man greenies om dan zg te doen.Gisteren hebben we met 13man eerste 2 bazen down gekregen. Let wel op dat die 3man tier2 zijn 2man tier1 en de andere 8man zijn green met wat blauw. De eerste baas is telkens een probleem. Als op 50% jeklik naar human form gaat en vuur gaat gooien gaat het mis.
De snake is tot nu toe in 2x down gegaan.
Maareuh kan iemand mij vertellen of de gold prijs van de flyingmounts klopt?
Ik lees ridingskill 225 is 2000G
mount kost 200g
ridingskill 300 kost 5000g
mount kost 200g
Totaal 7400G....
Ben al een redelijk end op weg heb nu een 3300G. Maar de markt van de AH stort gigantisch in op Drak'thul. Iedereen voelt TBC aankomen en verkoopt alles omdat het straks niks meer waard is.
Alles is ongeveer met een 40% in waarde gedaalt.
Nexus crystals gingen altijd voor een 25G weg. Gisteren waren ze er al voor 14,5G
Gromsblood was altijd een 20G gisteren 10,5G
Ga zo maar door.
Iemand dus misschien een idee hoe ik nog aan gold kom? Enige waar ik nu nog mee verdien is AQ20 boeken goedkoop inkopen en duur verkopen en recipes van flasken inkopen en verkopen.
Iemand deze gebieden trouwens al gezien:
[afbeelding]
[afbeelding]
En anders kopen
Anoniem: 23522
En dat is nou precies wat wij allemaal wilden weten! ... Velen zijn je al 2x voorgegaan hoor. En kun je morgen mooi wat sporten, beetje huishoudelijke dingen doen, studeren.. verzin wat, reallife!Anoniem: 124077 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:03:
Verder: ik keek toch wel op toen blizz aankondigde dat lagere ranks van spells (voornamelijk healing) minder gaan krijgen van +healing. Kortom, druids met rank 4 gaan vrijwel niks meer erbij krijgen van +healing. Ben benieuwd hoe ze dan willen dat druids healen (als primary healer). Ik kan me niet voorstellen dat je in boomvorm het met enkel HoT's kunt stellen.
Een hint: HoT's gaan stacken...Anoniem: 23522 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:24:
[...]
En dat is nou precies wat wij allemaal wilden weten! ... Velen zijn je al 2x voorgegaan hoor. En kun je morgen mooi wat sporten, beetje huishoudelijke dingen doen, studeren.. verzin wat, reallife!
Verder: ik keek toch wel op toen blizz aankondigde dat lagere ranks van spells (voornamelijk healing) minder gaan krijgen van +healing. Kortom, druids met rank 4 gaan vrijwel niks meer erbij krijgen van +healing. Ben benieuwd hoe ze dan willen dat druids healen (als primary healer). Ik kan me niet voorstellen dat je in boomvorm het met enkel HoT's kunt stellen.
Ik ben off-tank in MC, ZG, AQ20 en heb sinds gister Buru's Skull Fragment uit AQ20. Nu wil ik deze enchanten en zijn er naar mijn mening 2 goede opties:
+2% block
+7 stamina
Wat heeft jullie voorkeur?
+2% block
+7 stamina
Anoniem: 124077
Naja, dat word dan weer Battlefield 2 spelen... heb ik em dus toch voor niet voor niks gekocht.Anoniem: 23522 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:24:
[...]
En dat is nou precies wat wij allemaal wilden weten! ... Velen zijn je al 2x voorgegaan hoor. En kun je morgen mooi wat sporten, beetje huishoudelijke dingen doen, studeren.. verzin wat, reallife!

ow vet ik heb net een mail gekregen van Blizzard:
Welcome to the beta test of World of Warcraft: The Burning Crusade!
ik zou mijn account moeten upgraden, en 4 lvl55+ kunnen kopieren naar de beta.
is dit normaal? ivm hackers e.d. de laatste tijd.
of hebben alle beta testers dit gedaan?
(ik wist zelf niet dat ik mij uberhaupt voor de beta had opgegeven) maar wil toch weleens die water elemental zien
(ik wist zelf niet dat ik mij uberhaupt voor de beta had opgegeven) maar wil toch weleens die water elemental zien
Kom op jongens!
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Hou het een beetje zinnig enzo
Nee ik wil geen wannabe-modje spelen maar heb geen zin in een gelocked topic
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Hou het een beetje zinnig enzo

Nee ik wil geen wannabe-modje spelen maar heb geen zin in een gelocked topic
Anoniem: 80011
Gebeurt regelmatig dat je ook al een paar uur voor de aangekondigde tijd aan de slag kan.Anoniem: 124077 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:03:
Ik zou hier voorzichtig mee zijn, volgens mij zijn er geen 'random' mensen gekozen om toegelate te worden tot WoW:TBC beta. Nog geen accountgegevens invullen dus, eerst onderzoeken.Gohan-san schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:28:
ow vet ik heb net een mail gekregen van Blizzard:
Music is not just a sound, it's a way of living.
Anoniem: 143011
Volgens mij wel hoor.Gennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:38:
[...]
Ik zou hier voorzichtig mee zijn, volgens mij zijn er geen 'random' mensen gekozen om toegelate te worden tot WoW:TBC beta. Nog geen accountgegevens invullen dus, eerst onderzoeken.
daarom vraag ik het ook hier, misschien heb ik mij ook wel opgegeven heb echt geen idee meer, dacht misschien heeft iedereen nu wel zon mailtje gekregen.Gennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:38:
[...]
Ik zou hier voorzichtig mee zijn, volgens mij zijn er geen 'random' mensen gekozen om toegelate te worden tot WoW:TBC beta. Nog geen accountgegevens invullen dus, eerst onderzoeken.
ik heb even de header bekeken van het mailtje (gmail) en volgens mij ziet dat er goed uit:
kan iemand mij toevallig bevestigen dat dit echt van blizzard afkomstig is. het lijkt mij redelijk valide
heb mij email adres alleen even onherkenbaar gemaakt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| X-Gmail-Received: fb6d3085696f25e882546baaf5370f5406024d57 Delivered-To: mijnemail@gmail.com Received: by 10.70.111.7 with SMTP id j7cs116667wxc; Wed, 25 Oct 2006 03:16:57 -0700 (PDT) Received: by 10.67.97.18 with SMTP id z18mr525992ugl; Wed, 25 Oct 2006 03:16:56 -0700 (PDT) Return-Path: <noreplyeu@blizzard.com> Received: from eu-smtp01.blizzard.com (eu-smtp01.blizzard.com [80.239.174.216]) by mx.google.com with ESMTP id k2si1738198ugf.2006.10.25.03.16.56; Wed, 25 Oct 2006 03:16:56 -0700 (PDT) Received-SPF: pass (google.com: best guess record for domain of noreplyeu@blizzard.com designates 80.239.174.216 as permitted sender) Received: from eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net (eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net [172.31.22.22] (may be forged)) by eu-smtp01.blizzard.com (8.12.10/8.12.10) with ESMTP id k9PAGuZ0015759 for <MIJNEMAIL@GMAIL.COM>; Wed, 25 Oct 2006 10:16:56 GMT Date: Wed, 25 Oct 2006 10:16:56 GMT Message-ID: <17984913.1161771416035.JavaMail.noreplyeu@eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net> From: Blizzard Entertainment <noreplyeu@blizzard.com> |
eerst eens goed naar de afzender kijken. En is het e-mail adres ook wel het adres wat je bij blizzard hebt ingevuld?Gennis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:38:
[...]
ik zou blizzard ff een mailtjes sturen met de vraag of het klopt. Was het niet zo dat je met hotmail zo'n gespoofde site kreeg, waardoor je account gehacked kon worden?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ik heb zelf gekozen voor de 2% block dit is toch net iets meer dmg reductie wat wel erg belangrijk is. Uiteraard bij sommige bazen wil je zoveel mogelijk hp (bv broodlord) maar ik vind die block wel ideaal.- J.W. - schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:25:
Ik ben off-tank in MC, ZG, AQ20 en heb sinds gister Buru's Skull Fragment uit AQ20. Nu wil ik deze enchanten en zijn er naar mijn mening 2 goede opties:
+2% block
+7 stamina
Ja volgens mij heb ik ergens gelezen dat de lvl 70 mobs 4 x zoveel silver zouden droppen als lvl 60 mobs.Bosmonster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:16:
[...]
Ik heb het vermoeden dat er in TBC ook vele malen meer gold is te verdienen.
En anders kopen(*bukt*)
[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 25-10-2006 14:55 ]
Gefeliciteerd met je shield! 7 stamina is de beste keus voor tanks. Als je aan het tanken bent gebruik je shield block om een block van de volgende attack te forceren, waarna je een revenge kan uitvoeren. Die 2% extra block is in dat geval minder zinnig (omdat je al een bijna gegarandeerde block krijgt) dan 7 stamina. 2% block klinkt leuk, maar juist doordat je al een "ik block nu" knopje hebt als tank, kan je beter je hitpoints wat opkrikken.- J.W. - schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:25:
+2% block
+7 stamina
Paling Terran & Shaman
Ik ben OT geweest (nu paar weekjes uit die guild)- J.W. - schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:25:
+2% block
+7 stamina
Ervaring met BWL AQ40 en naxx (1 baas)
en wat je op je schild zou doen? 7stamina.
Het is voor healers makkelijker healen als je 70hp meer hebts als 2% block erbij. En tja hoeveel block je? 120damage ofzo? Zoveel is dat ook weer niet.
Meer HP hoe makkelijker te healen.
En hoeveel % block heb je nu al? 20% ofzo dan is die 2% echt niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Xavier op 25-10-2006 15:06 ]
Er is een nieuwe HoT bijgekomen die 4 tot 7x stackt (ik weet niet precies meer). Maar het is niet zo dat ik 2x een rejuv op iemand kan gooien en hij dan 2 rejuv's heeft. Kortom, als solo healer heb ik daar niet zoveel aan.
Nee, maar in 25 man raids kun je dus met meerdere druids rejuv's op iemand gooien. Ik gebruik sowieso alleen hot's bijna, dat is toch zo'n beetje mijn taak als druid. Voor het niet-hot healwerk hebben andere classes efficientere spells.Anoniem: 23522 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:19:
[...]
Er is een nieuwe HoT bijgekomen die 4 tot 7x stackt (ik weet niet precies meer). Maar het is niet zo dat ik 2x een rejuv op iemand kan gooien en hij dan 2 rejuv's heeft. Kortom, als solo healer heb ik daar niet zoveel aan.
Ik gebruik natuurlijk geen hots bij bosses die dispellen, zo slim ben ik ook nog wel
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 25-10-2006 15:24 ]
Ik heb ongeveer 14.5% block en 5150hp unbuffed (ik verwacht binnenkort wel meer te krijgen, we zijn net 2 weken in MC bezig). Ikzelf neigde eerst naar stamina, onze MT prefereerde 2% block ("it's not all about tanking-points") en nu twijfel ik dus en hier lijken ook de meningen verdeelt.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:05:
[...]
Ik ben OT geweest (nu paar weekjes uit die guild)
Het is voor healers makkelijker healen als je 70hp meer hebts als 2% block erbij. En tja hoeveel block je? 120damage ofzo? Zoveel is dat ook weer niet.
Ikzelf merk dat als je doodgaat dat door spike dmg komt, nu kun je dat dus op 2 manieren oplossen:
1. zorgen dat je weinig spike-damage krijgt, maar je krijgt het toch sowieso af en toe, zelfs met 440 defense heb je nog altijd crushing blows. (ik heb 406 def nu)
2. een grote hp-pool hebben zodat het opgevangen kan worden.
Het goede van block is naar mijn mening dat als je blocked je geen crit of crushing blow kunt krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door - J.W. - op 25-10-2006 15:36 ]
Druids met rank 4 hael zijn ook uberefficiente tankhealersjohnnyv.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:23:
[...]
Nee, maar in 25 man raids kun je dus met meerdere druids rejuv's op iemand gooien. Ik gebruik sowieso alleen hot's bijna, dat is toch zo'n beetje mijn taak als druid. Voor het niet-hot healwerk hebben andere classes efficientere spells.
Ik gebruik natuurlijk geen hots bij bosses die dispellen, zo slim ben ik ook nog wel
Voor crits etc heb je defense nodig. En dat is toch erg goed te halen voor MC en ZG. Ik had een blauw pakje aan met 415defense.- J.W. - schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:25:
[...]
Ik heb ongeveer 14.5% block en 5150hp (ik verwacht binnenkort wel meer te krijgen, we zijn net 2 weken in MC bezig). Ikzelf neigde eerst naar stamina, onze MT prefereerde 2% block ("it's not all about tanking-points") en nu twijfel ik dus en hier lijken ook de meningen verdeelt.
Ikzelf merk dat als je doodgaat dat door spike dmg komt, nu kun je dat dus op 2 manieren oplossen:
1. zorgen dat je niet veel damage krijgt
2. een grote hp-pool hebben zodat het opgevangen kan worden.
Het goede van block is naar mijn mening dat als je blocked je geen crit of crushing blow kunt krijgen
Maar ik denk dat het makkelijker is om altijd 70hp meer te hebben als soms die block.
als je 2% op 20% niks vind dan is 70hp op 7000 ook niks natuurlijk das een vergelijking van lik me vestje.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:05:
[...]
Daarbij is het wel grappig wat je zegt 70hp is makkelijker te healen zeg je maar als een boss je voor 120dmg minder hit is dat meer als 70 hp leven
Darbij is een block meer als 120 dmg omdat je zoals al eerder gezegt een crit vermijd.
helaas is dat ik block nu knopje ook nog wel eens op cooldown en daarbij heb je er rage voor nodig wat je niet altijd te over hebt.mdmeijer schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:01:
[...]
Gefeliciteerd met je shield! 7 stamina is de beste keus voor tanks. Als je aan het tanken bent gebruik je shield block om een block van de volgende attack te forceren, waarna je een revenge kan uitvoeren. Die 2% extra block is in dat geval minder zinnig (omdat je al een bijna gegarandeerde block krijgt) dan 7 stamina. 2% block klinkt leuk, maar juist doordat je al een "ik block nu" knopje hebt als tank, kan je beter je hitpoints wat opkrikken.
@JW misschien als je net begint in mc en maar 5100 hp hebt is die stamina ook wel erg lekker zeker omdat je nog geen wrath gear hebt met extra block en missschien geen zg enchants die ook extra block opleveren.
[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 25-10-2006 15:35 ]
met shield block up heb je meestal rond de 90% block chance dan maakt die 2% niks meer uit(aangezien je altijd 1% miss chance hebt).Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:31:
[...]
Voor crits etc heb je defense nodig. En dat is toch erg goed te halen voor MC en ZG. Ik had een blauw pakje aan met 415defense.
Maar ik denk dat het makkelijker is om altijd 70hp meer te hebben als soms die block.
ik heb zelf altijd sta op mijn shields gehad, en zal dat ook voorlopig houden.
en wat betreft die def. Die is ERG generfed, vooral op epic items (voor mijn gevoel) blue items hebben vaak meer def dan epic items(drakonian deflector iemand?)
zelf heb ik full wrath honored brood ring, die nefarian ring cloak of golden hive(en elementium ding) en loop ik nog met dat stomme MC shield rond.
maar zit dus op zo'n 6700 hp unbuffed en 8500 armor ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door Kevinp op 25-10-2006 15:43 ]
Def generfed?? Ik heb met Tier2 zoveel def dat ik de 10def uit mijn talents niet meer nodig heb.
Maar als je die AQ40 set items bedoeld. Tja dat zijn geen tankitems....
Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:05:
[...]

Geen wonder dat je geen OT meer bent, 7sta is zoooo veel slechter dan 2% block
euh ja ik denk zo'n 6 maanden geleden is er 33% defense van alle items af gehaald dus ja generved en dik ook.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:42:
Def generfed?? Ik heb met Tier2 zoveel def dat ik de 10def uit mijn talents niet meer nodig heb.
patch notes 1.7We have determined that the defense statistic was being applied to items too liberally, causing those items to be stronger than they should have been relative to other items of the same level with different effects. As a result, we have reduced the amount of defense points on all items with bonuses to defense by approximately 33% in order to bring those items in line with other similar items.
Alles wat met warriors te maken heeft wordt generfed omdat die stomme rogues een warrior 1vs1 niet kunnen killen.
euh... 2% block op de bijna 100% die je hebt van shieldblock ? lekker onnuttig.DarkShadow schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:43:
[...]
Geen wonder dat je geen OT meer bent, 7sta is zoooo veel slechter dan 2% block
ow ja ik ben MT, en heb 7 sta op shield
[ Voor 55% gewijzigd door Kevinp op 25-10-2006 15:49 ]
Anoniem: 130105
heel algemeen:
Als je in BWL raid of verder: +7sta
Als je in MC raid of daarvoor: +2block
Zodra je als tank klappen krijgt die het grootste deel van de healthbalk wegbeuken is elk extra staminapuntje goud waard. En bovendien +block doet niks tegen magic damage, +sta wel.
Zodra je als tank klappen krijgt die het grootste deel van de healthbalk wegbeuken is elk extra staminapuntje goud waard. En bovendien +block doet niks tegen magic damage, +sta wel.
Ik gebruik als druid met name healing touch rank 5 en 8. Als er iets niet mana effecient is dan zijn het wel de HoT. Enige nadeel is dat je met wat meer overhealing hebt.
Lol. collega in gelogt.. Dit is gepost door PhydomiR.
[ Voor 14% gewijzigd door InSanex op 25-10-2006 15:53 ]
ja 1.7..... Toen was ik net 60 ofzo 
En ben geen OT meer omdat ik /gquit gedaan heb. ben nu MT in een nieuwe guild....
http://ctprofiles.net/4263722
Bewijs dat je 425defense kan krijgen voor ZG/MC
Redelijk setje vind ik zelf. De stamina is niet alles maarja als je 6,5k gewend bent is 4,7 niks
En ben geen OT meer omdat ik /gquit gedaan heb. ben nu MT in een nieuwe guild....
Redelijk setje vind ik zelf. De stamina is niet alles maarja als je 6,5k gewend bent is 4,7 niks
ja, maar 425 defense met en klappen van 4k is in dit geval beetje onnuttig.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:57:
Ik zou nog even Stockade Pauldrons van de AH halen, dat is een van m'n grote aankopen waar ik echt nog nooit spijt van heb gehad. Geeft je ook meteen 200 extra hp en nog eens 3 extra defXavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:57:
[ Voor 5% gewijzigd door - J.W. - op 25-10-2006 16:03 ]
aan de andere kant is elke attack die je blocked NOOIT een crit of een crushing blow, dus die 2% meer block mitigate dus ook veel damage..Anoniem: 130105 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:49:
heel algemeen:
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Klappen van 4K?? Je moet met dit setje geen naxx gaan doen hoor.Kevinp schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:00:
[...]
ja, maar 425 defense met en klappen van 4k is in dit geval beetje onnuttig.
En stockade pauldrens. Ja ze zijn redelijk. Maar vrij duur bij ons op de server. Daarom had ik ze niet gebruikt.
Peacekeeper = +healingAnoniem: 147287 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:12:
Paladins hier,
Taut = +mana/5 en spellcrit = regen (en meer int)
dus Taut in langere gevechten.
Kreeg je die gratis?
Ik zal er nooit op rollen als ik al die Peacekeeper had.
Ik gebruik hier rank 4 / 7 / 11. Rank 4 doet 1k+ heals, 7 een kleine 2k en Rank 11 ongeveer 3500. NS + rank 11 HT kan een behoorlijke lifesaver zijn op een tank. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een kleine +700 healing heb - en dat daardoor rank 4 valt te prefereren boven rank 5, door de kortere casttime.InSanex schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:52:
Ik gebruik als druid met name healing touch rank 5 en 8. Als er iets niet mana effecient is dan zijn het wel de HoT. Enige nadeel is dat je met wat meer overhealing hebt.
Hoi 
Ook ik heb vandaag mijn BC test gegevens gekregen (In mijn geval wist ik er van dat dit zou komen, een vriend van mij heeft dit 2 weken geleden voor me aangevraagd bij zijn guild, die allemaal bc key's hebben gekregen)
Echter vind de blizzard downloader het nodig om dit met minder dan 8kb/s binnen te halen, ik zit dus op dit moment nog op 19uur remaining.
Heeft er iemand een werkende mirror voor de gb client?
De enige mirrors die ik kan vinden zijn allemaal US, ook op Curse is gb de enige client download die niet werkt
Ook ik heb vandaag mijn BC test gegevens gekregen (In mijn geval wist ik er van dat dit zou komen, een vriend van mij heeft dit 2 weken geleden voor me aangevraagd bij zijn guild, die allemaal bc key's hebben gekregen)
Echter vind de blizzard downloader het nodig om dit met minder dan 8kb/s binnen te halen, ik zit dus op dit moment nog op 19uur remaining.
Heeft er iemand een werkende mirror voor de gb client?
De enige mirrors die ik kan vinden zijn allemaal US, ook op Curse is gb de enige client download die niet werkt
Hate us when you see us, fear us when you dont.
ik kan me MC klappen niet meer herinneren, maar herinner me nog wel dat luci nog wel zo rond de 1-2k dmg kan doen(al dan niet met magic), maar dan is HP ineens een stuk belangrijker.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:05:
[...]
Klappen van 4K?? Je moet met dit setje geen naxx gaan doen hoor.
En stockade pauldrens. Ja ze zijn redelijk. Maar vrij duur bij ons op de server. Daarom had ik ze niet gebruikt.
Anoniem: 99062
grappig dat niemand Thorium SPikes op shield aanraadt, zeker als je redelijke block rate hebt is de extra dmg output daarvan een leuke threat bonus.
Anoniem: 130105
Leuk als je aggro op een grote groep kleine beestjes moet houden (bijvoorbeeld bij Fankriss), maar niet om op je standaard shield te hebben. (niks verbiedt je om meerdere shields in je bags te hebben)Anoniem: 99062 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:16:
grappig dat niemand Thorium SPikes op shield aanraadt, zeker als je redelijke block rate hebt is de extra dmg output daarvan een leuke threat bonus.
ah zo te zien ben ik niet de enigste met een beta key.
vanavond maar eens downloaden, maar eerst first time MC for moi
vanavond maar eens downloaden, maar eerst first time MC for moi
ik zou dus zeggen totaal andersom. In mc heb je nog heel weinig +block value dus block je alleen met de value van je schild, daarbij is 7sta op pre mc gear een veel grotere bonus.Anoniem: 130105 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:49:
heel algemeen:
is 415 def niet het maximum wat je kan hebben tegen lvl 63 mobs? Zowieso zou ik niet teveel stamina opofferen voor zoveel defense.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:57:
Tis in ieder geval duidelijk dat iedereen er anders over denkt en dat is toch ook veel leuker zo zie je tenminste nog eens verschillende dingen. Gelukkig zijn de meeste mensen het er wel overeens dat die spikes not done zijn als tank. (speciale situaties uitgezonderd)
klappen van 4k komen niet alleen in naxx voor, volgens mij kreeg ik van de week nog een hit van 7900 van broodlord.Xavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:05:
[...]
Klappen van 4K?? Je moet met dit setje geen naxx gaan doen hoor.
[ Voor 55% gewijzigd door MantaMania op 25-10-2006 16:44 ]
http://wowvault.ign.com/V...iew=Columns.Detail&id=171
Heb nog niet alles gelezen maar er staan erg leuke dingen in die me nu al een glimlach op mijn gezicht toveren.
6-8g per quest. XP krijgen BUITEN outlands.
Maar bijvoorbeeld ook instances die je op verschillende moeilijkheids graden kan spelen.
Zag dat je op hardmode dan tokens krijgt. Met die tokens kan je bij een dude items krijgen. Oftewel niet 200x een instance doen voor een item. maar 10x om een token te krijgen
Maarja ik weet ook niet precies meer hoeveel damage ik kreeg zonder mijn tier2 gear.
Maarja stamina is niet alles en defense ook niet.
Heb nu dus 420defense en maandag in ZG kreeg ik 3 crits achter elkaar.... Vraag me niet hoe maar ik kreeg ze en was dus nog steeds redelijk snel dood. (snake boss)
Heb nog niet alles gelezen maar er staan erg leuke dingen in die me nu al een glimlach op mijn gezicht toveren.
6-8g per quest. XP krijgen BUITEN outlands.
Maar bijvoorbeeld ook instances die je op verschillende moeilijkheids graden kan spelen.
Zag dat je op hardmode dan tokens krijgt. Met die tokens kan je bij een dude items krijgen. Oftewel niet 200x een instance doen voor een item. maar 10x om een token te krijgen
BWL is wel iets anders als MC. Dus de gear die je hebt ook.MantaMania schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:38:
klappen van 4k komen niet alleen in naxx voor, volgens mij kreeg ik van de week nog een hit van 7900 van broodlord.
Maarja ik weet ook niet precies meer hoeveel damage ik kreeg zonder mijn tier2 gear.
Heb nu dus 420defense en maandag in ZG kreeg ik 3 crits achter elkaar.... Vraag me niet hoe maar ik kreeg ze en was dus nog steeds redelijk snel dood. (snake boss)
[ Voor 38% gewijzigd door Xavier op 25-10-2006 16:49 ]
Ja maar krijg een crit dan is ie ook meteen goed raak ook met minder def pointsWiebbe schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:04:
[...]
aan de andere kant is elke attack die je blocked NOOIT een crit of een crushing blow, dus die 2% meer block mitigate dus ook veel damage..
En voor Xavier: Zie je wel online dude
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Kan iemand mij uitleggen waarom die spikes op shields not done zijn. Ik heb er ook eentje op mijn main shield gezet die ik voor het tanken gebruik. Is toch weer een beetje extra of zie ik dat nu zo verkeerd. Heb dan ook nog niet zo heel veel ervaring in tanken (is niet mijn main character), maar ben echt benieuwd waarom die spikes er niet op hoeven.MantaMania schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:38:
[...]
Tis in ieder geval duidelijk dat iedereen er anders over denkt en dat is toch ook veel leuker zo zie je tenminste nog eens verschillende dingen. Gelukkig zijn de meeste mensen het er wel overeens dat die spikes not done zijn als tank. (speciale situaties uitgezonderd)
Time spend gaming is time spend well
ik vind dat een tank moet zorgen voor zoveel mogelijk "survivability" zeg maar dus of dmg reduce of meer health points nooit kiezen voor meer dmg. Je hebt als tank de taak om te overleven niet om meer dmg te doen. De agro die je opbouwt met shields spikes zijn te verwaarlozen in mijn ogen.Dampie schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:08:
[...]
Kan iemand mij uitleggen waarom die spikes op shields not done zijn. Ik heb er ook eentje op mijn main shield gezet die ik voor het tanken gebruik. Is toch weer een beetje extra of zie ik dat nu zo verkeerd. Heb dan ook nog niet zo heel veel ervaring in tanken (is niet mijn main character), maar ben echt benieuwd waarom die spikes er niet op hoeven.
Spike is natuurlijk grappig maar dat is het dan ook imo.
Je kan dus ook niet een spike en een enchant nemen tis of 7 sta of een spike en dan hoor je te kiezen voor de stamina.
[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 25-10-2006 17:26 ]
Daarom heb je ook een extra puntje in improved block om 2 attacks te kunnen blocken. En in mijn MT tijdperk zat ik zelden zonder rage. Damage krjigen is gewoon lekker als warriorMantaMania schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:32:
helaas is dat ik block nu knopje ook nog wel eens op cooldown en daarbij heb je er rage voor nodig wat je niet altijd te over hebt.
Paling Terran & Shaman
Lijkt me dat hij je toen aan het 'watchen' was. Dan krijg je idd heel veel extra dmg als je niet stopt met wat je ook aan het doen was.MantaMania schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:38:
klappen van 4k komen niet alleen in naxx voor, volgens mij kreeg ik van de week nog een hit van 7900 van broodlord.
Neem aan dat dat damage was door de poison cloud, en geen physical damage. Dat zou iig de hoge damage verklaren, Snake boss slaat namelijk als een mietjeXavier schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:46:
Heb net de demo gekocht bij Bart Smit ( 14 dagen spelen voor 2 euro ), maar moet nu een patch downloaden van 456 MB
groot. Alleen dit gaat echt ontiegelijk langzaam met dat download programma van Blizzard zelf. Is er geen manier om het sneller te krijgen, want wil nu natuurlijk wel weer spelen. ( had namelijk al de beta toen gespeeld voor paar maanden, maar was bang dat ik er te verslaafd aan raakte ).
Vind het echt een super vet spel, alleen weet niet of het rendabel is als ik het volledige spel koop en dan 25 euro voor 2 maanden spelen elke keer betaal, terwijl ik ook een vriendin heb die ik bijna elke dag zie.

Vind het echt een super vet spel, alleen weet niet of het rendabel is als ik het volledige spel koop en dan 25 euro voor 2 maanden spelen elke keer betaal, terwijl ik ook een vriendin heb die ik bijna elke dag zie.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik ben momenteel lvl 53 pala @ xavius. Jammer dat het tot morgen 5 uur mijn realm offline is. Ik was bezig met Stormpike Exalted te worden . zodat ik later die Unstopable force kan kopen. Heb binnen 2 dagen Honoured gehaalt. op naar exalted. Maar nu mijn vraag is nog een guild vrij voor een lvl 53 paladin die op 60 holy specced gaat?
ik had het uiteraard over de keuze tussen +7 stamina en +block, je hoort mij nergens zeggen dat defense niet goed is.. wij hebben meerdere tanks, een die voor vol blocking is gegaan. Maar +block is echt veel handiger dan +7 stamina op een melee boss. Maar bij een melee boss gebruik je ook vaak een ander soort shield, bijv Aegis of the bloodgod of Buru's skull fragment.. (en ja onze tanks hebben ook drillborer disk, helaas nog maar 1 shield van chrommieErwienO schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:06:
[...]
Ja maar krijg een crit dan is ie ook meteen goed raak ook met minder def points
En voor Xavier: Zie je wel online dude
Onze MT op alles tot bij Twins en Anubrekan:
http://ctprofiles.net/1744772
grappig genoeg heeft hij minder goede trinket, minder defense maar zijn tanking points zijn het hoogste van al onze warrior tanks
http://ctprofiles.net/3513506 (prot specced MT)
http://ctprofiles.net/3197382 (prot specced MT)
kun je beter ff de site's van de guilds op Xavius langsgaan lijkt meroflcakes schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:20:
Ik ben momenteel lvl 53 pala @ xavius. Jammer dat het tot morgen 5 uur mijn realm offline is. Ik was bezig met Stormpike Exalted te worden . zodat ik later die Unstopable force kan kopen. Heb binnen 2 dagen Honoured gehaalt. op naar exalted. Maar nu mijn vraag is nog een guild vrij voor een lvl 53 paladin die op 60 holy specced gaat?
Speel zelf ook op Xavius, wat is jouw nick daar?
Ik zit er heel sterk aan te denken om te rerollen en helemal fresh te beginnen op een nieuwe realm, waarschijnlijk met TBC. Meer mensen die dat gaan doen?
Ardje.addictive schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
kun je beter ff de site's van de guilds op Xavius langsgaan lijkt me
Speel zelf ook op Xavius, wat is jouw nick daar?
Ik zit er heel sterk aan te denken om te rerollen en helemal fresh te beginnen op een nieuwe realm, waarschijnlijk met TBC. Meer mensen die dat gaan doen?
mja dan zal ik maar even al die sites langsgaan.
edit: zie ik net dat er geen xavius guilds @ ts staan
[ Voor 6% gewijzigd door roflcakes op 25-10-2006 20:36 ]
Ik heb nog lang niet zoveel healing. Zit dacht ik zo rond de 350. Dan doet rank 5 ongeveer 1k en rank 8 doet 1.7/2k.rodie83 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:11:
[...]
Ik gebruik hier rank 4 / 7 / 11. Rank 4 doet 1k+ heals, 7 een kleine 2k en Rank 11 ongeveer 3500. NS + rank 11 HT kan een behoorlijke lifesaver zijn op een tank. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een kleine +700 healing heb - en dat daardoor rank 4 valt te prefereren boven rank 5, door de kortere casttime.
En lees ik nou dat rank 4 minder cast time heeft?
* Phydomir gaat zich even in een hoekje zitten schamen.......
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 186779
Is niet zo heel gek hoor kijk maar naar zijn dodge die is 4 en 8% hoger dan die andere 2 tanks..Wiebbe schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:28:
[...]
ik had het uiteraard over de keuze tussen +7 stamina en +block, je hoort mij nergens zeggen dat defense niet goed is.. wij hebben meerdere tanks, een die voor vol blocking is gegaan. Maar +block is echt veel handiger dan +7 stamina op een melee boss. Maar bij een melee boss gebruik je ook vaak een ander soort shield, bijv Aegis of the bloodgod of Buru's skull fragment.. (en ja onze tanks hebben ook drillborer disk, helaas nog maar 1 shield van chrommie)
grappig genoeg heeft hij minder goede trinket, minder defense maar zijn tanking points zijn het hoogste van al onze warrior tanks
tja night elfs : ) En protection tree voegt amper iets toe naar toughness aan tank points.. en je bent alliance dus je hebt geen defiance nodig
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 186779 op 25-10-2006 20:46 ]
Hier de full patch 1.12 van de UT Twente: ftp://ftp.snt.utwente.nl/...WoW-1.12.0-enGB-patch.exeTimocos schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:14:
Heb net de demo gekocht bij Bart Smit ( 14 dagen spelen voor 2 euro ), maar moet nu een patch downloaden van 456 MBgroot. Alleen dit gaat echt ontiegelijk langzaam met dat download programma van Blizzard zelf. Is er geen manier om het sneller te krijgen, want wil nu natuurlijk wel weer spelen. ( had namelijk al de beta toen gespeeld voor paar maanden, maar was bang dat ik er te verslaafd aan raakte ).
nee, ik doelde uiteraard ook op de realm forums: http://forums.wow-europe.....html;?forumId=1164&sid=1roflcakes schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:
[...]
Ardje.
mja dan zal ik maar even al die sites langsgaan.
edit: zie ik net dat er geen xavius guilds @ ts staan
Anoniem: 98134
gisteren het quest item uit AQ40 geloot voor het shield
alleen nu nog een guild vinden die cthun down heefd
wij zijn net bezig met fankris en het zal nog wel lang duren voordat we zelf voor cthun staan
maar als alles goed gaat heb ik begin van de week m'n shield
en ja ik gooi er +7stam op
dit is mijn profiel
ben gedeelde MT van onze guild
http://wow.allakhazam.com/profile.html?941133
alleen nu nog een guild vinden die cthun down heefd

wij zijn net bezig met fankris en het zal nog wel lang duren voordat we zelf voor cthun staan
dit is mijn profiel
Hij heeft 't over Broodlord (Lashlayer), niet over Bloodlord. (Mandokir)addictive schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:33:
[...]
Lijkt me dat hij je toen aan het 'watchen' was. Dan krijg je idd heel veel extra dmg als je niet stopt met wat je ook aan het doen was.
Gisteren een MC run in like 2.5 uur, we hebben dik twintig minuten op Domo staan wachten terwijl er mensen gingen kijken welke rune we waren vergeten.
lol, learn2read xDExitium schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:43:
[...]
Hij heeft 't over Broodlord (Lashlayer), niet over Bloodlord. (Mandokir)
Wij zitten nu bij Broodlord, en die kan idd best leuk slaan
omg na 7 whipes eindelijk bij Bael'Gar aangekomen in BRD... wat een irritante klote groepjes zitten daar zeg.. tis mischien 100 meter van ingang naar die boss, maar het was echt zwaar. grouplvl gemiddelde was 58... sick
blup
http://www.ctprofiles.net/615756Anoniem: 98134 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:37:
gisteren het quest item uit AQ40 geloot voor het shield![]()
alleen nu nog een guild vinden die cthun down heefd![]()
dit is mijn profiel
Ik was MT van die guild, ben van de week gestopt. De requirements voor het raiden werden me te hoog en ik had het wel gezien eigenlijk. Hoop dat het setje een paar leveltjes het kan doen in TBC, ondertussen level ik mijn rogue wel rustig naar de 60

Zo.. Na 10 dagen een Demo accountje te hebben heb ik de game maar besteld, morgen binnen 
Een aantal characters geprobeerd, en ik moet zeggen, het is een leuk spel! Kheb nu een lvl9 Night Elf Druid, een lvl6 Human Warrior en nog wat dingetjes..
Een aantal characters geprobeerd, en ik moet zeggen, het is een leuk spel! Kheb nu een lvl9 Night Elf Druid, een lvl6 Human Warrior en nog wat dingetjes..
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Gisteren een nieuw MC record, 3 uur en 15 minuten. Als je MC eenmaal op farm hebt gaat het echt allemaal een stuk vloeiender. Ik merkte wel aan de groep (was raidleader) dat de mensen wel meer gaan slacken en ouwehoeren.
Paar leuke dingetjes, een warrior met de bom bij Geddon vergeet weg te lopen, na wat aandringen op Vent gaat hij toch maar, verkeerde kant op (2 mensen dood).... De MT had de bom en natuurlijk moet je dan als melee gewoon naar Baron heen lopen
Goed een paar rogues minder. Zorgt nu voor veel hilariteit, maar 2 maanden terug was het een wipe geweest. Op Geddon, Shazzrah, Majordomo & Ragnaros na alle bazen dood zonder doden, ook wel lekker en voor het eerst.
Paar leuke dingetjes, een warrior met de bom bij Geddon vergeet weg te lopen, na wat aandringen op Vent gaat hij toch maar, verkeerde kant op (2 mensen dood).... De MT had de bom en natuurlijk moet je dan als melee gewoon naar Baron heen lopen
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
haha 1x crhom shield is 1x meer dan bij ons.Wiebbe schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:28:
[...]
ik had het uiteraard over de keuze tussen +7 stamina en +block, je hoort mij nergens zeggen dat defense niet goed is.. wij hebben meerdere tanks, een die voor vol blocking is gegaan. Maar +block is echt veel handiger dan +7 stamina op een melee boss. Maar bij een melee boss gebruik je ook vaak een ander soort shield, bijv Aegis of the bloodgod of Buru's skull fragment.. (en ja onze tanks hebben ook drillborer disk, helaas nog maar 1 shield van chrommie)
Ik zit met
http://ctprofiles.net/4060207
(heb ook nog die gem ergens die gebruik ik normaa).
en dus drillborrer. heb in totaal nu zo'n 45 buru+chorm kills(bij elkaar dus) gedaan en nog nooit is dat shield gedropped voor mij.
Gisteren een (bijna) perfecte run in BWL gedaan. Na 2 uur hadden we chrom neer, daarna gewoon 2x gewhiped op nefarian
Nu bleek op chrom al wel dat er mensen bij waren met weinig xp met die fight, we hadden namelijk timelapse(wat gewoon makkelijk hoort te zijn). De eerst timelapse resiste ik nog, maar op de tweede ging al meteen een OT dood. Ik denk dat vooral healers niet een afspraak hadden die hem healen.
Verder bleef iedereen daarna in ignite flesh staan, en moesten healers dus veel te veel healen. Maar goed toch de eerste keer dood.
daarna easy mode nefarian(bronze and black). AL met al een erg snelle raid tot aan nef, maar wat onzorgvuldigheid bij sommige bosses, zo ben ik als MT dood gegaan op firemaw, daarna onze OT(maar dat was de verwachting omdat die maar 200 fr heeft).
raggy zonder doden, normaal is d'r toch wel een bij die aan het lavazwemmen is.Masch schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:57:
Gisteren een nieuw MC record, 3 uur en 15 minuten. Als je MC eenmaal op farm hebt gaat het echt allemaal een stuk vloeiender. Ik merkte wel aan de groep (was raidleader) dat de mensen wel meer gaan slacken en ouwehoeren.
Paar leuke dingetjes, een warrior met de bom bij Geddon vergeet weg te lopen, na wat aandringen op Vent gaat hij toch maar, verkeerde kant op (2 mensen dood).... De MT had de bom en natuurlijk moet je dan als melee gewoon naar Baron heen lopenGoed een paar rogues minder. Zorgt nu voor veel hilariteit, maar 2 maanden terug was het een wipe geweest. Op Geddon, Shazzrah, Majordomo & Ragnaros na alle bazen dood zonder doden, ook wel lekker en voor het eerst.
en shazrah tja daar gaat altijd wel iemand dood
[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 26-10-2006 09:18 ]
gisteren naar razuvious gecleared heel erg laat en een stuk of 10 pugs, maargoed, naar 3 wipes ging iedereen weg. Hoe krijg je dit gevecht goed op farm? Elke keer gaat het toch weer mis met een vroege MC die breekt, de priests lijken het redelijk voor elkaar te hebben (2), ze communiceren met elkaar over vent als het breekt en als ze moeten overnemen. Toch elke keer van die kut wipes.
ach dat ene chrom shield ging naar de toen huidige MT die er na een week vandoor gingKevinp schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:14:
[...]
haha 1x crhom shield is 1x meer dan bij ons.
Ik zit met
http://ctprofiles.net/4060207
(heb ook nog die gem ergens die gebruik ik normaa).
en dus drillborrer. heb in totaal nu zo'n 45 buru+chorm kills(bij elkaar dus) gedaan en nog nooit is dat shield gedropped voor mij.
Gisteren een (bijna) perfecte run in BWL gedaan. Na 2 uur hadden we chrom neer, daarna gewoon 2x gewhiped op nefarian. Nou ja nog steeds zo'n 10g profit gemaakt.
Nu bleek op chrom al wel dat er mensen bij waren met weinig xp met die fight, we hadden namelijk timelapse(wat gewoon makkelijk hoort te zijn). De eerst timelapse resiste ik nog, maar op de tweede ging al meteen een OT dood. Ik denk dat vooral healers niet een afspraak hadden die hem healen.
Verder bleef iedereen daarna in ignite flesh staan, en moesten healers dus veel te veel healen. Maar goed toch de eerste keer dood.
daarna easy mode nefarian(bronze and black). AL met al een erg snelle raid tot aan nef, maar wat onzorgvuldigheid bij sommige bosses, zo ben ik als MT dood gegaan op firemaw, daarna onze OT(maar dat was de verwachting omdat die maar 200 fr heeft).
[...]
raggy zonder doden, normaal is d'r toch wel een bij die aan het lavazwemmen is.
en shazrah tja daar gaat altijd wel iemand dood. Toch hebben we het wel een paar keer gedaan met maar een dode. Maar meestal gaan rogues op zo'n 5% ff melee'en, en als dat dan te traag gaat is het dode rogue.
dus dat was wel weer erg jammer
Er zweeft op warcraft movies nu trouwens ook een filmpje rond van een server waar ze de "elite" hebben genomen en met 15 man MOlten Core hebben gecleared o_O Volgens mij hebben ze zelfs alleen gewhiped op ragnaros zelf
[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 26-10-2006 10:01 ]
Sacrifice...DarkShadow schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:52:
gisteren naar razuvious gecleared heel erg laat en een stuk of 10 pugs, maargoed, naar 3 wipes ging iedereen weg. Hoe krijg je dit gevecht goed op farm? Elke keer gaat het toch weer mis met een vroege MC die breekt, de priests lijken het redelijk voor elkaar te hebben (2), ze communiceren met elkaar over vent als het breekt en als ze moeten overnemen. Toch elke keer van die kut wipes.
Tja als een MC breekt kan er beter een tank ff taunten en shieldwall gebruiken. 99% kans dat hij dood gaat. maar het is beter als dat hij de caster group in rent.
De rogues bij ons gingen ook veel aggro opbouwen, als er dan een MC breekt dan krijgt een rogue de aggro. Dan kunnen ze een move gebruiken waarmee ze 100% dodge hebben ofzo. Weet niet hoe dat heet ben geen rogue.
En tja Instructor Razuvious betekende ook bij ons een paar dagen lang whipen, whipen whipen. Heb zelfs een keer van een tank gehoord die in een andere guild zat dat hij 170G repairkosten had alleen door te whipen in naxx.
evasion.. en dat is +50% dodge.. dus als ze 50 dodge erbij hebben, redden ze het..Xavier schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:06:
[...]
Sacrifice...
Tja als een MC breekt kan er beter een tank ff taunten en shieldwall gebruiken. 99% kans dat hij dood gaat. maar het is beter als dat hij de caster group in rent.
De rogues bij ons gingen ook veel aggro opbouwen, als er dan een MC breekt dan krijgt een rogue de aggro. Dan kunnen ze een move gebruiken waarmee ze 100% dodge hebben ofzo. Weet niet hoe dat heet ben geen rogue.
En tja Instructor Razuvious betekende ook bij ons een paar dagen lang whipen, whipen whipen. Heb zelfs een keer van een tank gehoord die in een andere guild zat dat hij 170G repairkosten had alleen door te whipen in naxx.
evasion tanking word het ook genoemd
Gisteren wel zoiets stoms meegemaakt:
Werd gevraagd om healer te spelen in SM Cathedral. Geen probleem, ik kan altijd wel wat geld en loots gebruiken.
Zo gezegd, zo gedaan. WIj met zijn 5-en naar binnen, duidelijk aangegeven dat ze in de Cathedral uit de buurt van de trappen moeten blijven ivm de baas die daar op wacht staat.
Werkelijk waar: de eerste de beste oetlul holt naar binnen en begint gelijk te vechten met de baas...
Was binnen 2 seconden uit de party, daar had ik geen zin in.
Dan vraag ik mij wel eens af: lezen de mensen de chatlogs wel als er aanwijzingen worden gegeven?
Echt te stom voor woorden...
/einde frustratie
Werd gevraagd om healer te spelen in SM Cathedral. Geen probleem, ik kan altijd wel wat geld en loots gebruiken.
Zo gezegd, zo gedaan. WIj met zijn 5-en naar binnen, duidelijk aangegeven dat ze in de Cathedral uit de buurt van de trappen moeten blijven ivm de baas die daar op wacht staat.
Werkelijk waar: de eerste de beste oetlul holt naar binnen en begint gelijk te vechten met de baas...
Dan vraag ik mij wel eens af: lezen de mensen de chatlogs wel als er aanwijzingen worden gegeven?
/einde frustratie
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Snuffel...
Ga dan maar geen AV rep grinden. Nogsteeds willen er mensen zo "leuk" zijn om die dogs bij drektar te looten, zo dat ze respawnen..
Na 3 keer spammen van: "Dont loot the dogs, I will buy you those 2 meat afterwards!" luisteren ze nogsteeds niet... Zie dan maar met een craptank(9 van de 10x) drektar fatsoenlijk neer te krijgen...
Soms is het gevecht in 40sec over, en soms sta je daar zonder tank ruim 5 min te DPS'en... Mensen...
Oja, naar buiten lopen als je aggro hebt doet het ook nogsteeds goed bij newbies
Ga dan maar geen AV rep grinden. Nogsteeds willen er mensen zo "leuk" zijn om die dogs bij drektar te looten, zo dat ze respawnen..
Na 3 keer spammen van: "Dont loot the dogs, I will buy you those 2 meat afterwards!" luisteren ze nogsteeds niet... Zie dan maar met een craptank(9 van de 10x) drektar fatsoenlijk neer te krijgen...
Soms is het gevecht in 40sec over, en soms sta je daar zonder tank ruim 5 min te DPS'en... Mensen...
Oja, naar buiten lopen als je aggro hebt doet het ook nogsteeds goed bij newbies
[ Voor 8% gewijzigd door enira op 26-10-2006 10:33 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ik als newbie kwam daar snel genoeg acher in av dat je dat niet moet doenjarnotjuh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:
Snuffel...
Zijn er nog nieuwe pvp servers die géén migration hebben gehad? Ik wil eens een keer op een pvp server waar niet iedereen al in BWL/Naxx zit en dat gaat ook niet als er migrations hebben plaatsgevonden..
Hehe, frustraties genoeg dus.
Ja, soms kan je wel eens erg opgaan in het spelletje
Ik zorg er de laatste tijd wel voor dat ik minsten met 2-3 bekenden een instance inga, om dit soort domme dingen te voorkomen. En dan zie je ook dat veelvuldig samenspelen zijn vruchten afwerpt. Met 2-3 woorden heb je vaak al genoeg om te weten wat een ander bedoeld.
Ja, soms kan je wel eens erg opgaan in het spelletje
Ik zorg er de laatste tijd wel voor dat ik minsten met 2-3 bekenden een instance inga, om dit soort domme dingen te voorkomen. En dan zie je ook dat veelvuldig samenspelen zijn vruchten afwerpt. Met 2-3 woorden heb je vaak al genoeg om te weten wat een ander bedoeld.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
gisteren eindelijk rank11 geworden na enkele maanden van pvp (ik speel enkel savonds na men werk 4 dagen in de week dus vind ik wel een prestatie op een battlegroup waar er veel te weinig horde is en de alliance queue 20 mins / bg is en 2u voor av..)
Yuy @ 3 epxi mounts, nu voort naxx clearen
@jarnotjuh
wij hebben vorige week met een tiental guildies (T2 en T2.5) drek gekilled terwijl al de randoms aan het deffen waren. Kwestie van een ubertank te hebben
Fight duurde een minuutje of 2
@jarnotjuh
wij hebben vorige week met een tiental guildies (T2 en T2.5) drek gekilled terwijl al de randoms aan het deffen waren. Kwestie van een ubertank te hebben
battelgroup me skullcrusher? ik heb echt een que van 0 als ik de BG in wildafz0r schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:52:
gisteren eindelijk rank11 geworden na enkele maanden van pvp (ik speel enkel savonds na men werk 4 dagen in de week dus vind ik wel een prestatie op een battlegroup waar er veel te weinig horde is en de alliance queue 20 mins / bg is en 2u voor av..)
@jarnotjuh
wij hebben vorige week met een tiental guildies (T2 en T2.5) drek gekilled terwijl al de randoms aan het deffen waren. Kwestie van een ubertank te hebbenFight duurde een minuutje of 2
Ik ben zelf nog niet zo lang een lvl60 Mage in een beginnende guild op Turalyon. Ik ben nu voor een full frost build gegaan (10/0/41) en die bevalt me wel qua spel in PvE.Gohan-san schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:01:
hmm net eens met de talent calculator aan het stoeien geweest, arcane heeft wel een paar leuke goodies,
voor veel burst(crit) damage denk ik dat je hier toch wel een hele goed build aan hebt:
http://www.worldofwarcraf...0000030000000000000000000
ik zit zelf echt nog zwaar te twijfelen, of ik voor Frost of Fire zal gaan tijdens het lvlen naar 70.
of frost/fire of arc/frost.
de echte goodies zoals empowered frostbolt zitten zo diep dat je met een andere tree eigenlijk niet zoveel kan.
denk dat echt een tree van main frost/ en een beetje fire het beste uitkomt. dan kan je nog net ignite mee meenemen. maar dan weer geen clearcast. aargh
denk dat dit wel een lekkere pve build is:
http://www.worldofwarcraf...0000535321300235013251051
voor lvlen en pve
ben toch wel benieuwd wat de andere mages hiervan denken, ik ga waarschijnlijk zelf voor iets zoals die 2de build PVE wise, en Arena samen met een shaman vriend van mij
Voor BC zit ik toch te twijfelen, jouw tweede build ziet er wel aardig uit voor een Frostie, maar Clearcasting is toch ook wel fijn, dus dan zou je een 10/0/51 build ofzo krijgen.
Aan de andere kant twijfel ik er toch wel over om te respeccen naar een Fire build, het lijkt me (ik weet niet of het echt zo is) dat daar toch iets meer 'te halen' valt.
wilde gisteravond de lvl 30 halen, maar ben om half 1 gestopt toen ik net 'ding'-de op lvl 29... mn mount komt in zicht.. vanavond naar mn meisje en als ik terug kom even wat quests doen, weet niet hoever ik kom... vrijdagavond de 31 op mn lijstje..
/edit
ik zelf heb gerespecced van frost naar fire, bevalt me super
ik doe veel meer damage dan ice specced...openen met mijn immense vuurbal
en dan rijtje afwerken...
/edit
ik zelf heb gerespecced van frost naar fire, bevalt me super
[ Voor 26% gewijzigd door Thrilled op 26-10-2006 11:07 ]
nadeel is vaak dat wie het hardst roept de tank is (ook al is ie green en blue) meestal zeg ik het dan een keer of 2 maar ik ga niet lopen schreeuwen dat ik perse tank moeten zijn omdat mijn gear 10x beter is.jarnotjuh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:
Snuffel...
Daarbij is soms de healing op 1 persoon (de tank) zien te krijgen ook behoorlijk lastig.
hee leuk nog een turalyon ganger erbij wie ben je en in welke guild zit je?Sleepie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Ik ben zelf nog niet zo lang een lvl60 Mage in een beginnende guild op Turalyon. Ik ben nu voor een full frost build gegaan (10/0/41) en die bevalt me wel qua spel in PvE.
.
[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 26-10-2006 11:09 ]
Anoniem: 5646
Als je warrior T2 heeft en Drek staat te tanken... nou, daar hoef je echt niet uber voor te zijn.dafz0r schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:52:
@jarnotjuh
wij hebben vorige week met een tiental guildies (T2 en T2.5) drek gekilled terwijl al de randoms aan het deffen waren. Kwestie van een ubertank te hebbenFight duurde een minuutje of 2
Met een stun en een bandage halverwege hou je jezelf ook wel in leven.
Ik solo alle commanders+adds zonder problemen, Galvangar met een groep van 5 zonder healing.
Als we met een guild group van 5 in dezelfde AV zitten, is het (bijna) altijd een win.
AV met T2/2.5 is gewoon te makkelijk
ik zie dat jij ook op Turalyon zit (signature) en je zit wat meer in mijn level range, naam van je main?MantaMania schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
nadeel is vaak dat wie het hardst roept de tank is (ook al is ie green en blue) meestal zeg ik het dan een keer of 2 maar ik ga niet lopen schreeuwen dat ik perse tank moeten zijn omdat mijn gear 10x beter is.
Daarbij is soms de healing op 1 persoon (de tank) zien te krijgen ook behoorlijk lastig.
[...]
hee leuk nog een turalyon ganger erbij wie ben je en in welke guild zit je?
Wat heel belangrijk is is dat de priests +% hit hebben, dat moet 6/7% zijn oid. Er is echter altijd 1% kans dat een MC breekt, in dat geval gebruiken wij ook Evasion tanking - maar dan wordt het wel gelijk een stuk lastiger.DarkShadow schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:52:
Wij zijn op het moment druk bezig met Noth. Opzich houden we het al vrij lang uit, probleem is nog dat de DPS op Noth veel te laag is, en dat de adds nog wel eens ontsnappen; OT die er achteraan moet rennen; choas. Hebben jullie nog een bepaalde volgorde waarin de adds worden gesloopt, of is het bij de waves gewoon lukraak shacklelen?
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Mijn mage heeft momenteel 49 in fire en 2 in frost voor elemental precision. Aangezien EP lekker generfed is, ga ik die twee punten er nu zeker uit halen. Dragon's Breath is ook best wel lekkerSleepie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:05:
Ik ben zelf nog niet zo lang een lvl60 Mage in een beginnende guild op Turalyon. Ik ben nu voor een full frost build gegaan (10/0/41) en die bevalt me wel qua spel in PvE.
Voor BC zit ik toch te twijfelen, jouw tweede build ziet er wel aardig uit voor een Frostie, maar Clearcasting is toch ook wel fijn, dus dan zou je een 10/0/51 build ofzo krijgen.
Aan de andere kant twijfel ik er toch wel over om te respeccen naar een Fire build, het lijkt me (ik weet niet of het echt zo is) dat daar toch iets meer 'te halen' valt.
Ik ben tot nu toe altijd Frost geweest en heb nu Fire gespecced omdat repairs toch niet boeien in de beta
Damage output van fire zal wel hoger zijn ja. Maar als Frostie freeze je alles gewoon en komen ze gewoon nooit bij je in de buurt, zodat je tijd genoeg hebt om met wat minder dmg alles toch om te leggen. Verder is in instances Ice Block (en in mindere mate Ice Barrier) soms toch wel erg handig.Thrilled schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:06:
ik zelf heb gerespecced van frost naar fire, bevalt me superik doe veel meer damage dan ice specced...openen met mijn immense vuurbal
en dan rijtje afwerken...
Main is mijn mage, Brabonian. Heb ook nog een altje rondlopen op Turalyon (Sleepie, lvl60 Rogue) maar die speel ik momenteel maar weinig.MantaMania schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:07:
hee leuk nog een turalyon ganger erbij wie ben je en in welke guild zit je?
Guild is Conclave of Shadow, een guild die nog een beetje in 5-man instances rondhangt, niks bijzonders wat dat betreft dus. Dat is een bewuste keuze geweest, ik vind het leuker om met een aantal guildies die net zo ver zijn als ik de instances zelf te 'ontdekken' dan een raiding guild te joinen waar ik MC mee kan lopen zonder dat ik iets zou hoeven te doen omdat ze alles al lang op farm hebben.
Lol, zo ken ik er ook een paar:Snuffel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:28:
Gisteren wel zoiets stoms meegemaakt:
/einde frustratie
Eergisteren vroeg een irl vriend van me of ik (lvl 54 druid) hem en zijn groepje wilde helpen in BFD (zij allemaal rond de lvl 28-30).
Zo gezegd zo gedaan; bij de laatste baas leek het me alleen wel handig om het stapsgewijs aan te pakken; ik ben resto dus geen supertank in bear; toch wel risico dat een paar groepsleden in elkaar worden gebutst door loslopend wild.
Anyhoe: ik zeg tegen duidelijk tegen de mensen "als we de boss hebben gekilled, ga dan niet die kaarsen op het altaar aansteken, want dan krijg je hele meutes mobs op je dak". "Weet ik, ik ben geen newb", zegt de aanwezige priest. Boss dood, wat doet de priest: vrolijk alle kaarsen aansteken
In ZF: Groupleader zegt: "niet die lijkisten openmaken!" (2 x), wat doet iemand?........ juist. een halve minuut later terwijl we fijn met zn allen een corpse run doen zegt ie "Ik vroeg me af wat er zou gebeuren....."
Of iets algemeners:
Mensen die aggro pullen, en dus maar keihard wegrennen van de groep (hoekje om, drie trappen op, deur door, trapje af, nog een trapje op, naar beneden springen en 3 rondjes om de end-boss), natuurlijk al roepend in /p "heal me! heal me!"
[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 26-10-2006 11:31 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Priest moeten +hit hebben, maar het is 3% niet 6/7%.DarkShadow schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:52:
Een shadowpriest is makkelijker, maar niet noodzakelijk
tevens is deze mod een aanrader, deed het afgelopen week voor de eerste keer en was een "flawless" kill. Mindcontrol brak 1 keer met start (heb 3% + hit)
link : http://www.curse-gaming.c...s-4760-1-hzrazuvious.html
Markeer elke add, er verschijnen 4 targetvensters.
elk venster geeft aan : wanneer weer Mindcontroll-able, hoe lang voordat shieldwall afloopt, en de healthbar van de Mob. De vrije priest start met Mind Controllen als shieldwall nog op 15% is (als MC breekt, heb je tijd om de volgende te pakken), ren naar positie (maak macro met /target instructor) taunt, en dan shieldwall up.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
dmg output van fire is hoger, is geen maar aan.Sleepie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:24:
[...]
Damage output van fire zal wel hoger zijn ja. Maar als Frostie freeze je alles gewoon en komen ze gewoon nooit bij je in de buurt, zodat je tijd genoeg hebt om met wat minder dmg alles toch om te leggen. Verder is in instances Ice Block (en in mindere mate Ice Barrier) soms toch wel erg handig.
[...]
Main is mijn mage, Brabonian. Heb ook nog een altje rondlopen op Turalyon (Sleepie, lvl60 Rogue) maar die speel ik momenteel maar weinig.
Guild is Conclave of Shadow, een guild die nog een beetje in 5-man instances rondhangt, niks bijzonders wat dat betreft dus. Dat is een bewuste keuze geweest, ik vind het leuker om met een aantal guildies die net zo ver zijn als ik de instances zelf te 'ontdekken' dan een raiding guild te joinen waar ik MC mee kan lopen zonder dat ik iets zou hoeven te doen omdat ze alles al lang op farm hebben.
Frost is all about control, als je een hoop solo grind kan het zijn dat je een voorkeur hebt voor frost, ligt een beetje aan je target en +spell dmg..
(ik grind of de satyrs in Felwood (jadefire run) welke ik 1/2shot als fire mage of in WS op zo'n beetje alles en die zijn niet veel moeilijker (FN r1 is je vriend, R1 frostbolt ook)).
Ik zie om me heen steeds meer magi reseccen naar fire vanwege de toegevoegde waarde in Naxx.
Als je als beginnende mage in MC/BWL rondspookt is idd Frost de betere keus (al kan je als fire wel gewoon goed meekomen) voor AQ/Naxx is Fire gewoon beter omdat je daar gewoon veel dps moet doen soms in korte tijd (

deze is van een tijdje terug, maar geeft een redelijke indicatie van wat een rolling ignite qua dmg kan doen.
En jah sikkle, ook ik heb laats de 11k ignites in BWL gehad, maakte me repair bill gelijk weer 2,5g hoger:)
Oke die ken ik niet maar toch leuk iemand van turalyon erbij. En groot gelijk dat je zelf instances wilt ontdekken dat is echt 10x leuker als een elite guild joinen.Sleepie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:24:
Main is mijn mage, Brabonian. Heb ook nog een altje rondlopen op Turalyon (Sleepie, lvl60 Rogue) maar die speel ik momenteel maar weinig.
In mn sig staan mn mains ik zit zelf in dutch inc en ben daar gejoined op het moment dat we met mc begonnen en heb ook alles vanaf het begin gedaan / geoefend nu staan we bij nefarian en ik heb nog nooit een first kill gemist.
uhhh ik heb je pas nog 30G helpen overzettenThrilled schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:15:
[...]
ik zie dat jij ook op Turalyon zit (signature) en je zit wat meer in mijn level range, naam van je main?
Mn alts zitten in jou range maar die zijn eigenlijk allemaal twinks op mn rogue na die ik wel weer verder wil gaan levelen die zit wel mooi in je rang eidd.
Mains staan dus ook in mn sig aan het eind crulon en redskin.
ik zit op shattered hand (cyclone grp) dus jaKevinp schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:03:
[...]
battelgroup me skullcrusher? ik heb echt een que van 0 als ik de BG in wil
Neej, ik gaf dus aan dat we doden hadden bij Geddon, Shazzrah, Majordomo en Ragnaros. Volgens mij is het bijna onmogelijk om Shazzrah zonder doden te doen. Als hij in een groep blinkt is er altijd wel iemand die neergaat. Geddon was eigen stommiteit, Majordomo ditto en bij Ragnaros hadden we een paar mensen met lage FR, wat niet echt helpt daaroKevinp schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:14:
[...]
knip
raggy zonder doden, normaal is d'r toch wel een bij die aan het lavazwemmen is.
en shazrah tja daar gaat altijd wel iemand dood. Toch hebben we het wel een paar keer gedaan met maar een dode. Maar meestal gaan rogues op zo'n 5% ff melee'en, en als dat dan te traag gaat is het dode rogue.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Hoe herkenbaar, dat kom ik inderdaad ook tegen...Mensen die aggro pullen, en dus maar keihard wegrennen van de groep (hoekje om, drie trappen op, deur door, trapje af, nog een trapje op, naar beneden springen en 3 rondjes om de end-boss), natuurlijk al roepend in /p "heal me! heal me!"
Overigens heb ik een broertje dood aan mensen in een party die roepen dat ze geheald moeten worden.
Ben verdomme priest, alsof ik stront in mijn ogen heb en achterof leun en niets doe.
Zie zelf ook wel wat er gedaan moet worden.....
Ook zoiets moois: gisteren ging (natuurlijk door gebrekkige communicatie) mijn party dood omdat er teveel mobs tegelijkertijd gepulled werden.
Iedereen legde het loodje, op de druid na. En wie rezzed hij als eerste: de warrior.....

Echt te stom voor woorden....
En nog een puntje van frustratie (ben toch bezig
Ik maak duidelijke afspraken van tevoren, en meld altijd :als ik "on me" zeg, dan betekent het dat ik wordt aangevallen en dat iemand de aggro moet wegnemen.
"Prima", hoor je altijd, maar je moet ook niet denken dat iemand zich daaraan houdt.....
Gevolg: priest legt het loodje en je krijgt van die opmerkingen naar je hoofd dat je altijd de zwakste partij bent...
Sure...
Affijn, straks na mijn werk maar weer lekker spelen
oh hehe, ik las niet je hele sig, dumb meMantaMania schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:48:
[...]
Oke die ken ik niet maar toch leuk iemand van turalyon erbij. En groot gelijk dat je zelf instances wilt ontdekken dat is echt 10x leuker als een elite guild joinen.
In mn sig staan mn mains ik zit zelf in dutch inc en ben daar gejoined op het moment dat we met mc begonnen en heb ook alles vanaf het begin gedaan / geoefend nu staan we bij nefarian en ik heb nog nooit een first kill gemist.
[...]
uhhh ik heb je pas nog 30G helpen overzetten
Mn alts zitten in jou range maar die zijn eigenlijk allemaal twinks op mn rogue na die ik wel weer verder wil gaan levelen die zit wel mooi in je rang eidd.
Mains staan dus ook in mn sig aan het eind crulon en redskin.
irritant vind ik het ook als mensen hun camera niet gebruiken.. mijn vriendin heeft daar ook wel een handje van
nog maar een rant dan 
Druid (ikke) zit nog te drinken, merk dat de rest van de partij er alweer op uit is en mobs heeft gepulled. Toch maar op halve mana er achteraan, proberen te healen, warrior combatressen, dan gaat er nog een 2e persoon dood, begint men te gillen om nog een combat res *boggle*.
Toen toch maar leave party en catform de instance uitrennen, succes ex-party...
Wat me wel opviel, toen ik enkele weken thuis overdag speelde met mijn priest (andere alt) was het niveau van PUG's zoveel beter dan de PUG's waar ik 's avonds in terecht kwam. Misschien dat de ervaren spelers die 's avonds raiden overdag massaal hun alts aan het lvl'en zijn.
Druid (ikke) zit nog te drinken, merk dat de rest van de partij er alweer op uit is en mobs heeft gepulled. Toch maar op halve mana er achteraan, proberen te healen, warrior combatressen, dan gaat er nog een 2e persoon dood, begint men te gillen om nog een combat res *boggle*.
Wat me wel opviel, toen ik enkele weken thuis overdag speelde met mijn priest (andere alt) was het niveau van PUG's zoveel beter dan de PUG's waar ik 's avonds in terecht kwam. Misschien dat de ervaren spelers die 's avonds raiden overdag massaal hun alts aan het lvl'en zijn.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Blijkbaar vinden ze je vriendin leukThrilled schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:50:
[...]
oh hehe, ik las niet je hele sig, dumb me
irritant vind ik het ook als mensen hun camera niet gebruiken.. mijn vriendin heeft daar ook wel een handje vanna het killen van een mob is mn mana leeg, ga ik even drinken.. zij wilt natuurlijk alles looten en als ze bij de mob komt loopt ze weer terug naar achter omdat ze anders te dicht in de buurt komt van een mob die nog leeft.. maar tijdens het naar achter lopen kijkt ze niet naar achteren ofzo.. loopt ze zo in de armen van andere mobs...
en maar klagen van: "ze vallen allemaal mij aan.."
Ik gebruik voor normale instances trouwens een mod die aangeefd als iemand anders dan ik klappen vangt. Hunters hebben meestal pech, meestal eigen schuld(overnuke), priests help ik alijd, tweede prio shaman, en laaste druid. Waarom deze combinatie? stel je hebt druid+shaman, shaman gaat dood=niemand die kan ressen
savonds spelen de meeste casual gamers, die maar 1-2 uur spelen op een avondje. Overdag zou ik mijn alt lvl'en/gearen(als ik daar tijd voor had) om dan 'savonds weer te raiden met mijn main.bras schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:53:
nog maar een rant dan
[ Voor 31% gewijzigd door Kevinp op 26-10-2006 13:00 ]
Hey,
ik ben ook sinds een tijdje WoW aan het spelen, maar lvl 10 word het lvlen vind ik toch best saai.
wat ik ook vervelend vind met me hunter, dat als ik met me pet attack, dan komt elke keer de target naar mij toe.
Ik heb dit al vaak nagevraagd, maar het schijnt dat sommige pets een ''growl'' hebben zodat ze mij niet attacken.
Dit heb ik nog nergens kunnen vinden. jammer weet iemand hier meer over ?
ik ben ook sinds een tijdje WoW aan het spelen, maar lvl 10 word het lvlen vind ik toch best saai.
wat ik ook vervelend vind met me hunter, dat als ik met me pet attack, dan komt elke keer de target naar mij toe.
Ik heb dit al vaak nagevraagd, maar het schijnt dat sommige pets een ''growl'' hebben zodat ze mij niet attacken.
best wel grappig om te zien hoe erg je dmg wordt beinvloed door die weakness. Deed gister ff deadly poison op mn MH en kreeg bij chrom 510 dmg deadly poison ticks ;p best wel grappig dat + rupture. Deed ik rond de 650 dmg per tick
Hehehe of in ST met een FelHunter Morphaz & Hazzas bijna moeten solo'en omdat een ninja mage pullde en de rest een mana-/health break hadSeraphin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:26:
[...]
Of iets algemeners:
Mensen die aggro pullen, en dus maar keihard wegrennen van de groep (hoekje om, drie trappen op, deur door, trapje af, nog een trapje op, naar beneden springen en 3 rondjes om de end-boss), natuurlijk al roepend in /p "heal me! heal me!"

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Growl is inderdaad een taunt-techniek voor je pet, hij komt voor op katachtigen (bijvoorbeeld die sneeuwpanters rond Kharanos). Tot pakweg level 50 kan je pet met Growl redelijk makkelijk aggro houden, tenzij je als gek begint te crittenyori1989 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:04:
Hey,
BTW als je grinden saai vindt, doe dan wat quests, dat verzacht de pijn
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen one-liners!