Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:36:
[...]
Ja, staan ook in de groep "internet" opgenomen. Telfort staat op nummer 1. Ik had overigens ergens gelezen dat je de groep internet niet met (een) hoofdletter(s) moet schrijven. Dit is bij mij i.i.g. wel het geval. Echter krijg ik de groepnaam niet gewijzigd! Ik heb overigens met Sony support gebeld, zij konden mij niet helpen...Ze zeiden: "Als je kan bellen kan je ook op internet!" NOT!

Wat is de prioriteit van de instellingen die je van Sony gekregen heb in de groep internet? Ik heb het zojuist geprobeerd met mijn eigen toestel en een Vodafone abbo en dat ging echt fool proof!
Ik ging naar SE website en heb de instellingen opgevraagd via support pagina,
Vervolgens naar config scherm -> verbindingen -> internetaccounts -> groepen gegaan en (in mijn geval Vodafone Live) op prioriteit 1 gezet. (de standaard instellingen van Vodafone heb ik op prioriteit 2 staan, dus die worden niet gebruikt).
Als ik dan wil internetten lukt het in 1 keer!
Dat van die hoofdletters is onzin, bij mij staat er letterlijk Vodafone Live! en dat werkt prima!
Je kan de namen echter wel bewerken door in het tabblad "accounts" op bewerken te klikken voor het desbetreffende account.
Hopelijk heb je hier wat aan, anders zal je toch een keertje langs een telfort shop moeten gaan!