Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208664

Wellicht handig voor andere M600i eigenaren:
Op 12 februari gaf ik aan dat ik problemen had met het programma disk2phone. Een poosje geleden kreeg ik ook problemen met Adobe bij het downloaden van een ebook. Echter, in Adobe kun je wel een heleboel settings zetten. Een optie daarvan is je internet settings. Toen ik bij de internet opties van Explorer, in het tabblad Verbindingen, onder de knop Lan-instellingen een vinkje zette bij 'internetopties automatisch detecteren' waren mijn Adobe en mijn Disk2Phone problemen beide in 1 keer verdwenen. Deze optie hoeft blijkbaar niet aan te staan om zowat alles op het internet te kunnen doen maar sommige programma's willen blijkbaar wel dat dat vinkje aanstaat.

Ik geniet nog steeds van mijn M600i: 1 Gb kaart erbij gekocht en nu in de trein lekker boekjes aan het lezen, spelletjes aan het doen of gewoon teletekst aan het lezen terwijl ik naar een muziekje luister. Geweldige belevenis.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 208664 op 09-03-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:16
fmb schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:43:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat de telefoon af en toe de gsm netwerkverbinding verliest?
Gebeurt bij mij1 a 2 keer per week, enige wat dan helpt is uit- en aanzetten.
ik heb vorige week ook een aantal keren dat probleem gehad... berichten kan ik niet ontvangen en niemand kan mij bellen. Als ik dan zelf belde, stroomden de berichten binnen... Ik had het zelfs niet direct door. Daarna heb ik hem aan- en afgezet, en dan werkte alles weer... Ik weet niet of ik het daarna nog heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Kr3Kr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:56:
[...]

Hoe kom je erbij dat een uSD-kaartje in een uMS-slot past? Of mis ik iets?
ik had het ook al gezien, foutje.. My bad 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 10-03-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stmaartenpiloot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-05 19:31
Budha schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:03:
[...]

Ik heb een reactie ontvangen van SE support.

"We hebben vernomen dat dit probleem op ditmoment bestaat. Dit probleem treedt op als er een ringtone en een afbeelding aan een contactpersoon in het telefoonboek is ingesteld."

Dit zijn niet mijn bevindingen, maar wellicht is dat wel wat bij jou aan de hand is?

Natuurlijk zegt SE dat ze hopen dat de volgende software update het probleem oplost, maar daar koop je natuurlijk niet veel voor. Het minste wat je van een telefoon mag verwachten is dat de basisfunctionaliteit van het adresboek fatsoenlijk werkt.
Nee ook niet mijn bevinding voor de ringtones maar misschien wel die contact foto wat hapert...ik hou het in de gaten. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127266

Ik heb tegenwoordig ook het programma Tweak Peaks draaien op mijn M600i, ik moet zeggen dat het echt scheelt met tijd door het menu te bladeren. Het programma zet het "grafisch" omhoog komen van menu's uit waardoor het veel soepeler loopt. Ik heb ook eindelijk een goed Freecell/patiancespel gevonden (CantStopSolitaire), dit was het enige wat ik miste in vergelijking met WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ppaddo schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:39:
[...]

Dit gezeur over te weinig geheugen heeft vaak (niet altijd) te maken met het open blijven staan van progsels. Sluit, zodra je een programma niet meer nodig hebt, het in taakbeheer af. Ik doe dit braaf en heb die melding slechts 1 keer gehad. (en ja, toen stond er dus wel van alles open).
Dat weet ik, was er zelf ook al achter, maar dit wast voor de update nog niet...
Vandaar dat ik er wat verbaasd over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morky
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:21
Mijn touchscreen is gisteren aan diggelen gegaan. Heb nog wel beeld maar niets werkt meer. Moet nu alles met de knoppen doen.

Iemand enig idee wat dit gaat kosten als ik hem laat maken? Of kan ik het scherm zel vervangen?

Marco

Intel Xeon X5355, Intel S5000PSL, 16GB FBD, Seagate Cheetah 400GB SAS, Quadro FX5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-02 13:57
TonY EaT PastA schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:40:
[...]

Als ik me niet vergis kan je met het synchronisatieprogramma zeggen dat je bijv. alleen gegevens van je telefoon naar je pc wil overzetten en andersom. Dan wist ie niks... Als je de telefoon hebt aangesloten, moet je op dat plusje drukken ipv het rondje met de pijlen.
Laat me weten of het werkt. O-)
Als ik op dat plusje druk dan krijg de syncronisatie instellingen. Voor zover ik kan ontdekken kan ik daar bij geavanveerde synchronisatie alleen de volgende opties kiezen:
  • items mobiele telefoon vervangen: alle items in de mobiele telefoon worden verwijderd en vervangen door items van de pc.
  • pc overschrijven: alle items op de pc worden verwijderd en vervangen door items van de mobiele telefoon.
  • samenvoegen: alles van telefoon naar pc en omgekeerd zonder dat er items verloren gaan.
geen van allen wat ik zoek. de eerste worden mijn huidige afspraken in mijn tel gewist. de tweede worden de huidige afspraken op mijn pc gewist. de derde zorgt er dus voor dat mijn prive afspraken ook ik mijn zakelijke agenda komen te staan.

Dus lijkt er op dat het uberhaupt niet mogelijk is met deze software :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 18:36

Bluppy2

Hip!

Morky schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:56:
Mijn touchscreen is gisteren aan diggelen gegaan. Heb nog wel beeld maar niets werkt meer. Moet nu alles met de knoppen doen.

Iemand enig idee wat dit gaat kosten als ik hem laat maken? Of kan ik het scherm zel vervangen?
Garantie? Veel ouder dan een jaar zal je foon niet zijn gok ik zo... En nog, wettelijk gezien moet een product een redelijke termijn meegaan, en die is langer dan een jaar, wat de winkelier ook zegt.. :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Bluppy2 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:35:
[...]

Garantie? Veel ouder dan een jaar zal je foon niet zijn gok ik zo... En nog, wettelijk gezien moet een product een redelijke termijn meegaan, en die is langer dan een jaar, wat de winkelier ook zegt.. :)
Maar schermen zijn wel iets waar moelijk over gedaan wordt, omdat moeilijk aan te tonen is dat het daadwerkelijk niet door jezelf komt (en dus een gebrek is). Want wie zegt er dat het niet komt omdat jij hem hebt laten vallen en daardoor een contactje is losgegaan? Wat in zijn voordeel spreekt is dat het scherm het verder nog wel doet, maar leuk is het niet in ieder geval. Ik zou het wel proberen bij de winkel (gewoon om in te schatten wat de mogelijkheden zijn) en anders maar het scherm laten vervangen (of een nieuwe telefoon als dat goedkoper is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morky
  • Laatst online: 09:21
Ik heb vanochtend Dynafix gebeld. Kosten tussen de 200 en 250 euro. Die laat ik dus niet maken.

Heb al een 2e handse gezien voor 190 euro. Heb inmiddels het 'touchplaatje' (bovenste laag) en het glas (gebroken) wat daar onder zit verwijderd. Kijk nu of ik een (plexi)glas plaatje ergens vandaan kan halen.

Moet +/- 0.75mm dik zijn. Iemand een site waar je dat kan bestellen?

Alvast bedankt.

Marco

Intel Xeon X5355, Intel S5000PSL, 16GB FBD, Seagate Cheetah 400GB SAS, Quadro FX5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrEarthling
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er iemand die een andere manier heeft gevonden om de m600i te syncen met de Mac?

Ik vond dit programma (p990iCal) wat de truuk zou moeten doen, maar ik heb de telefoon nog niet, dus kan ik het niet testen. Is er iemand die het al heeft uitgebprobeerd of het misschien zou willen testen voor mij?

http://www.girard.li/thie...&task=view&id=49&Itemid=9

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 11:16
mrEarthling schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:01:
Is er iemand die een andere manier heeft gevonden om de m600i te syncen met de Mac?

Ik vond dit programma (p990iCal) wat de truuk zou moeten doen, maar ik heb de telefoon nog niet, dus kan ik het niet testen. Is er iemand die het al heeft uitgebprobeerd of het misschien zou willen testen voor mij?

http://www.girard.li/thie...&task=view&id=49&Itemid=9
Werkt prima, gebruik het regelmatig.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrEarthling
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Raveon schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:59:
[...]

Werkt prima, gebruik het regelmatig.
OK, goed te horen. Maar ik heb in mijn iCal 5 verschillende agenda's staan. Kan ik deze in keer syncen? Dan wordt het toch maar eens tijd om een m600i aan te schaffen!

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212337

Welke versie van TOMTOM kan ik installeren op mijn m600i?

bvd voor de reactie

Masas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Anoniem: 212337 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:52:
Welke versie van TOMTOM kan ik installeren op mijn m600i?

bvd voor de reactie

Masas
TomTom 6, zie ook de startpost!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Het valt mij op dat smsjes altijd al ruim voor de 160 tekens afgekapt worden en naar een 2e sms gezet worden (rond de 140 tekens).

Staat er iets verkeerd ingesteld bij mij? Dit kost een hoop zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212378

vrijdag word ik ook trost bezitter van een m600i tweede hands dan wel.
hoe zit het met de geluidsvolume als je gebeld word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
Anoniem: 212378 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:26:
vrijdag word ik ook trost bezitter van een m600i tweede hands dan wel.
hoe zit het met de geluidsvolume als je gebeld word ?
Gefeliciteerd! Het volume kan je redelijk hard zetten. Ik kan er wakker van worden, dat geeft denk ik iets aan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TonY EaT PastA schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:45:
[...]

Gefeliciteerd! Het volume kan je redelijk hard zetten. Ik kan er wakker van worden, dat geeft denk ik iets aan :z
dank je als jij er van wakker word zal ik het volume hard genoeg vinden denk ik :)
hoeveel is het geheugen kaartje dat je er bij krijgt 64MB ?
wil graag zo'n mini m2 1GB er bij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:59

Maxow

Hidden Sound System

wessel99 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:20:
Het valt mij op dat smsjes altijd al ruim voor de 160 tekens afgekapt worden en naar een 2e sms gezet worden (rond de 140 tekens).

Probleem klinkt vrij bekend. Merk ik hier ook regelmatig, dat ik relatief weinig tekens heb, maar toch 3 smsjes of zo kwijt ben. Nou heb ik vodafone onbeperkt sms, dus maakt het me niet zoveel uit, maar waar het'm in zit dat er voor zo weinig tekens zoveel smsjes nodig zijn zou ik ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 22:44
Iemand overgestapt van een Qtek 9100 naar een M600i? Zit nl zelf te twijfelen om over te stappen. Wifi gebruik ik nauwelijks op mijn 9100 en verder ziet de M600i er een stuk handzamer uit.
Wat zijn verder de voor en nadelen?

[ Voor 8% gewijzigd door vacuumcleaner op 14-03-2007 14:53 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Maxow schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:35:
[...]

Probleem klinkt vrij bekend. Merk ik hier ook regelmatig, dat ik relatief weinig tekens heb, maar toch 3 smsjes of zo kwijt ben. Nou heb ik vodafone onbeperkt sms, dus maakt het me niet zoveel uit, maar waar het'm in zit dat er voor zo weinig tekens zoveel smsjes nodig zijn zou ik ook wel willen weten.
Dat had ik in het begin ook... Toen ik er een nieuwe firmware op had gezet was het wel verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Overigens is er alweer een tijdje een nieuwe firmware: De # R9EC001 met de volgende verbeteringen:
  • Performance-Verbesserungen
  • Speicherverwaltung weiter verbessert
  • Bluetooth-Reichweite verbessert
  • Start von Hauptsystemanwendungen beschleunigt
  • Bugs im Kalender behoben
  • Nachfrage nach Mailkonto entfällt bei Mailabruf
  • Mailabruf funktioniert reibungsloser und schneller
  • Laden von gespeicherten Bildern optimiert
  • Verbesserter UMTS-Empfang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
vacuumcleaner schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:48:
Iemand overgestapt van een Qtek 9100 naar een M600i? Zit nl zelf te twijfelen om over te stappen. Wifi gebruik ik nauwelijks op mijn 9100 en verder ziet de M600i er een stuk handzamer uit.
Wat zijn verder de voor en nadelen?
Ja ik, hij is inderdaad handzamer. Batterylife is bij mij ongeveer hetzelfde (met altijd activesync direct push aan en bluetooth altijd aan (ivm carkit) maar niet op "discoverable" (kost extra energie)).

Hij werkt lekkerder / vlotter vind ik. Het toetsenbordje is wennen en tikken gaat me nu na een week nog steeds langzamer af dan op de qtek, maar qua gewicht is het echt de helft en ik vind de interface zelf en het touchscreen gewoon veel beter werken.

Jammer dat sommige applicaties waar ik erg aan gewend was (o.a. flitsnav welke de mobiele flitsers voor me zou ophalen met de qtek) niet meer beschikbaar zijn, je merkt wel dat er gewoon echt minder software voor te vinden is.

Het voelt allemaal wat lekkerder aan en het is gewoon meer een "telefoon" dan een organiser. De look and feel (en nummers opzoeken) op de m600i is gewoon 100x lekkerder / sneller dan op zo'n qtek. En de agenda en email werkt ook perfect, zeker zo goed als niet beter dan de qtek.

Dus voordelen: gewoon echt bruikbaar als telefoon, mooier scherm met betere touchscreen (gevoeliger/beter met dikke vingers te gebruiken), veel kleiner en mooier, filmpjes draaien ook beter (via vixy.net gedownloade youtube filmpjes lopen soepel, had ik niet op de qtek)

nadelen: net zo'n beroerde batterylife als de 9100 als je daadwerkelijk de pushfunctie gebruikt (of tomtom), geen directe usb-interface maar de SE interface, scherm iets minder lekker leesbaar in het zonlicht (vond ik erg sterk van de 9100!) maar nog steeds te doen, minder handig toetsenbord

Hoop dat je er iets aan hebt! Ik ben overigens 100% over, de qtek was een pda en geen telefoon. Met de M600i kan ik alles wat die pda ook kon en ik ervan gebruikte (email / calendar / contacts / navigatie).

Ohja nog een nadeel : tasks worden helaas niet meegesynct! Mijns inziens echt een misser, maar wie weet dat 't ooit nog eens komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Bluppy2 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:54:
[...]

Dat had ik in het begin ook... Toen ik er een nieuwe firmware op had gezet was het wel verholpen...
Net anderhalve week geleden geupdate? Dus lijkt me dat dat het niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 09-07 22:44
wessel99 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Ja ik, hij is inderdaad handzamer. Batterylife is bij mij ongeveer hetzelfde (met altijd activesync direct push aan en bluetooth altijd aan (ivm carkit) maar niet op "discoverable" (kost extra energie)).

Hij werkt lekkerder / vlotter vind ik. Het toetsenbordje is wennen en tikken gaat me nu na een week nog steeds langzamer af dan op de qtek, maar qua gewicht is het echt de helft en ik vind de interface zelf en het touchscreen gewoon veel beter werken.

Jammer dat sommige applicaties waar ik erg aan gewend was (o.a. flitsnav welke de mobiele flitsers voor me zou ophalen met de qtek) niet meer beschikbaar zijn, je merkt wel dat er gewoon echt minder software voor te vinden is.

Het voelt allemaal wat lekkerder aan en het is gewoon meer een "telefoon" dan een organiser. De look and feel (en nummers opzoeken) op de m600i is gewoon 100x lekkerder / sneller dan op zo'n qtek. En de agenda en email werkt ook perfect, zeker zo goed als niet beter dan de qtek.

Dus voordelen: gewoon echt bruikbaar als telefoon, mooier scherm met betere touchscreen (gevoeliger/beter met dikke vingers te gebruiken), veel kleiner en mooier, filmpjes draaien ook beter (via vixy.net gedownloade youtube filmpjes lopen soepel, had ik niet op de qtek)

nadelen: net zo'n beroerde batterylife als de 9100 als je daadwerkelijk de pushfunctie gebruikt (of tomtom), geen directe usb-interface maar de SE interface, scherm iets minder lekker leesbaar in het zonlicht (vond ik erg sterk van de 9100!) maar nog steeds te doen, minder handig toetsenbord

Hoop dat je er iets aan hebt! Ik ben overigens 100% over, de qtek was een pda en geen telefoon. Met de M600i kan ik alles wat die pda ook kon en ik ervan gebruikte (email / calendar / contacts / navigatie).

Ohja nog een nadeel : tasks worden helaas niet meegesynct! Mijns inziens echt een misser, maar wie weet dat 't ooit nog eens komt.
Bedankt! Bevindingen zijn veelbelovend. De 9100 heb ik nu een jaar en is gewoon te groot en lomp (lelijk :X)
Het enige wat ik ermee doe is bellen/smsen/agenda en mailen/internetten via gprs. En dit kan dus ook allemaal op de M600i die de helft van het gewicht is van de 9100 en een veel mooier uiterlijk heeft.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Ik ga hem terug naar de winkel brengen.
Ik ben er over het algemeen erg tevreden over maar hij loopt echt te vaak vast en ben de helft van de tijd niet bereikbaar of hij loopt weer vast terwijl ik aleen maar wil bellen. }:|
Het is genoeg geweest. :(

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
sinds een paar dagen krijg ik geen connectie meer met pc suite.

als ik de telefoon aansluit krijg ik de melding dat er nieuwe hardware gevonden is. bijna alles kan geinstalleerd worden behalve de cdc comms interface.

als ik vervolgens laat zoeken naar een stuurprogramma op de meegeleverde cd wordt deze wel geinstalleerd. echter nog geen connectie met pc suite. ik heb de software gedeinstalleerd vervolgens opnieuw geinstalleerd en ook dit mocht niet baten.

mensen die hier ook problemen mee hebben/hebben gehad? alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 10:57

Zoefff

❤ 

Raveon schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:39:
Ik ga hem terug naar de winkel brengen.
Ik ben er over het algemeen erg tevreden over maar hij loopt echt te vaak vast en ben de helft van de tijd niet bereikbaar of hij loopt weer vast terwijl ik aleen maar wil bellen. }:|
Het is genoeg geweest. :(
Ooit al eens een firmware update gedaan? Naar ik begrijp kan dat soms een hoop problemen oplossen. Ik heb mijn telefoon pas een week of 2, met nieuwste firmware, maar heb nog nooit problemen gehad. Ook het netjes afsluiten van applicaties via taakbeheer i.p.v. gewoon weg gaan schijnt een hoop te helpen bij de stabiliteit van de foon :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Zoefff schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Ooit al eens een firmware update gedaan? Naar ik begrijp kan dat soms een hoop problemen oplossen. Ik heb mijn telefoon pas een week of 2, met nieuwste firmware, maar heb nog nooit problemen gehad. Ook het netjes afsluiten van applicaties via taakbeheer i.p.v. gewoon weg gaan schijnt een hoop te helpen bij de stabiliteit van de foon :)
Ik heb de laatse firmware er 2 weken terug opgezet, helaas heeft dat niets geholpen.
Dat ik applicaties allemaal netjes afmoet sluiten weiger ik te doen, dat zou ook niet eensnodig moeten zijn.
Hiervoor heb ik de hele reeks UIQ phones gehad van P800 tot P910 en daar nooit geen problemen mee gehad.

Dat ik nu hem terug ga brengen doe ik dan ook met pijn in mijn hart. Hopelijk ruilen ze hem om ik heb eigenlijk geen idee wat ze in zo'n geval doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Raveon schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:41:
[...]

Ik heb de laatse firmware er 2 weken terug opgezet, helaas heeft dat niets geholpen.
Dat ik applicaties allemaal netjes afmoet sluiten weiger ik te doen, dat zou ook niet eensnodig moeten zijn.
Hiervoor heb ik de hele reeks UIQ phones gehad van P800 tot P910 en daar nooit geen problemen mee gehad.

Dat ik nu hem terug ga brengen doe ik dan ook met pijn in mijn hart. Hopelijk ruilen ze hem om ik heb eigenlijk geen idee wat ze in zo'n geval doen...
Ben het helemaal met je eens. Zit er ook over te denken mijn M600i om te ruilen voor een Nokia N73... Heb geen zin om elke keer weer te bidden dat hij eindelijk eens oplaadt... Zeer magertjes dit! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Anoniem: 14455 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Zit er ook over te denken mijn M600i om te ruilen voor een Nokia N73... Heb geen zin om elke keer weer te bidden dat hij eindelijk eens oplaadt... Zeer magertjes dit! :'(
Net even bij de winkel geweest, hij word terug gestuurd naar SE en daar nagekeken. Ze hadden er meerdere terug gekregen allen met dezelde klachten... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag me m600i binnen gekregen tot nu toe super
ik heb paar mp3's er op gezet en andere dingen maar als ik nu de usb er in doet pakt die hem niet
wat moet ik nu doen ?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 212378 op 16-03-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raveon schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:17:
[...]

Net even bij de winkel geweest, hij word terug gestuurd naar SE en daar nagekeken. Ze hadden er meerdere terug gekregen allen met dezelde klachten... :N
Duid je nu specifiek op "het accu-probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Anoniem: 14455 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:38:
[...]

Duid je nu specifiek op "het accu-probleem"?
Nee met de accu heb ik dan weer totaal geen problemen :')

Het gaat me er om dat ik te vaak niet bereikbaar ben terwijl ik volledige ontvangst heb. De telefoon applicatie is dus gewoon niet goed, software updates hebben dat helaas niet verholpen, dat is de voornaamste reden dat hij terug gaat naar SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

padavelaar schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:22:
sinds een paar dagen krijg ik geen connectie meer met pc suite.

als ik de telefoon aansluit krijg ik de melding dat er nieuwe hardware gevonden is. bijna alles kan geinstalleerd worden behalve de cdc comms interface.

als ik vervolgens laat zoeken naar een stuurprogramma op de meegeleverde cd wordt deze wel geinstalleerd. echter nog geen connectie met pc suite. ik heb de software gedeinstalleerd vervolgens opnieuw geinstalleerd en ook dit mocht niet baten.

mensen die hier ook problemen mee hebben/hebben gehad? alle hulp is welkom!
heb je al geprobeert om nieuwe pc suite versie van sony ericsson site te downloaden.
bij mij doet die het nu prima heb alleen nog beetje probleem met video's op me m600i te krijgen?
hoe krijg je ze der op want als ik mpg of andere er op zet zegt me m600i geen viewer vinden om filmpje af te spelen ?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 212378 op 17-03-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordizuijd
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Heb sinds vandaag een M600i, nu is mijn enigste probleem het overzetten van de telefoonnummers. Mijn vorige telefoon is namelijk een SE k800i, en zodra ik mijn telefoonnummers kopieer van het telefoongeheugen naar de Sim komt er overal /1 achter te staan. Is er misschien een makkelijkere manier om ze over te zetten dan de namen te bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
wessel99 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:20:

Tweede sms wordt inderdaad eerder afgekapt, net als de daarop volgende. Is niet iets van deze telefoon, dat heeft elke telefoon, kun je niks aan doen.

Waar je wel op moet passen is dat wanneer je puntjes op een e (ë) zet of een accent streepje (é), het aantal tekens drastisch afneemt per sms! Dan kun je er nog maar 70 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
Anoniem: 212378 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:45:
[...]

heb je al geprobeert om nieuwe pc suite versie van sony ericsson site te downloaden.
bij mij doet die het nu prima heb alleen nog beetje probleem met video's op me m600i te krijgen?
hoe krijg je ze der op want als ik mpg of andere er op zet zegt me m600i geen viewer vinden om filmpje af te spelen ?
ik heb ondertussen een image teruggezet op mijn laptop (had nog wat andere kuurtjes), daarna pc suite geinstalleerd en loopt weer als een zonnetje. kan dus geen verklaring geven voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe moet je filmpjes op de M600i zetten mij lukt het niet.
As ik probeer om ze via file manager naar me memorystick map video te kopieren dan laad die gewoon wel naar de map zelf maar in de map staat die niet ?
Hij staat weer wel bij bestandbeheer in het mapje memorystick video maar dan met een wit dingetje met een vraag teken en kan je het bestand niet afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MrAcid schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Tweede sms wordt inderdaad eerder afgekapt, net als de daarop volgende. Is niet iets van deze telefoon, dat heeft elke telefoon, kun je niks aan doen.

Waar je wel op moet passen is dat wanneer je puntjes op een e (ë) zet of een accent streepje (é), het aantal tekens drastisch afneemt per sms! Dan kun je er nog maar 70 ofzo.
1 sms is 160 tekens, 2 smsjes aan elkaar zijn ... tekens?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderL
  • Laatst online: 18-03 17:41
Hoi,

Om je contactpersonen goed over te zetten, kun je beter een Ir of BT verbinding tussen beide telefoons opzetten. In de P910i heb je dan in je adresboek de mogelijkheid om alles te kopieren (of iets in de trand) en via de opgezette verbinding. Alle info is bij keurig overgekomen.

mvg,
Xander

P.S. Ik heb mijn M600i tweedehands gekocht en dat activesync proggie dat op de memorystick moest staan was er niet meer. De CD ontbreekt ook. Ik heb geprobeerd te downloaden van de SE site, maar als ik het wil instaleren krijg ik een melding dat het installatiebestand corrupt is. Kan iemand mij het orginele sis bestand mailen op xcpl apestaartje casema punt nl. Alvast bedankt.

[ Voor 48% gewijzigd door XanderL op 19-03-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Het lukt mij uberhaupt nooit om tot de 160 tekens te komen! Bij 150/151 kapt ie 'm al af. Dat is juist het zure, dat je dan als je een keer die 160 tekens wil gebruiken het nooit kan!!

Overigens vind ik de browser van de M600i ook wel echt vele malen minder dan die van windows mobile 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
wessel99 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:45:
Het lukt mij uberhaupt nooit om tot de 160 tekens te komen! Bij 150/151 kapt ie 'm al af. Dat is juist het zure, dat je dan als je een keer die 160 tekens wil gebruiken het nooit kan!!

Overigens vind ik de browser van de M600i ook wel echt vele malen minder dan die van windows mobile 5!
Probeer Opera mini eens (gratis), dan wil je de standaard browser nooit meer gebruiken ;) :9~

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ck2000nl schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:51:
[...]

Probeer Opera mini eens (gratis), dan wil je de standaard browser nooit meer gebruiken ;) :9~
Is dat zoveel beter dan? De gewone browser is ook van Opera (Opera 8.65), dus ik vraag me af of er zoveel verschil tussen zit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213231

vacuumcleaner schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Bedankt! Bevindingen zijn veelbelovend. De 9100 heb ik nu een jaar en is gewoon te groot en lomp (lelijk :X)
Het enige wat ik ermee doe is bellen/smsen/agenda en mailen/internetten via gprs. En dit kan dus ook allemaal op de M600i die de helft van het gewicht is van de 9100 en een veel mooier uiterlijk heeft.
aargh, het lukt me maar niet om de push mail te laten werken,

wel heb ik het al voor elkaar gekregen om mijn mail te laten laden in mijn telefoon, maar dan moet je het om de tijd checken.. en dit is precies niet wat ik wil.. ik wil push!

ik heb een m600i met t-mobile en onbeperkt gprs, heb vervolgens de activesync bestand van de se site gehaald, als ik die run op mijn telefoon, en vervolgens gegevens invul van de server waar ik het af wil halen(gegevens kloppen 100%), doet ie niks

iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Is het wel een exchange server?

Voor exchange-active sync moet je het webadres van de server ingeven, meestal iets in de trant van http://webmail.domeinnaam.nl/exchange

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyhawk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Even ter informatie!!

Firmware R9EC001 is beschikbaar.

[was reeds geplaatst, sorry]

[ Voor 21% gewijzigd door skyhawk op 22-03-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Weet er trouwens iemand of er voor de m600i / ook zo'n retractable charge and sync kabel is?

Het lijkt me ideaal om zo'n klein dingetje mee te kunnen nemen en mijn M600i als usb-stick te kunnen gebruiken. Vooralsnog kom ik op ebay alleen charge-cables tegen (die dus oprollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
:( Net de nieuwe firmware erop geknalt. Dat ging goed, maar nou wil ie niet meer goed de back-up terug zetten. Met als resultaat dat bij het opstarten het toestel blijft hangen bij het SE-logo! :(

Zal ik weer hebben zeg! Iemand zo iets dergelijks aan de hand gehad? (en op weten te lossen?)

[Late avond edit]
Nou hij doet het weer. Nog maar een keertje opnieuw de firmware er overheen geknalt en toen de backup slechts deels terug gezet (agenda en contactpersonen zijn het belangrijkst) Hij doet het nu weer gelukkig. Heb het idee dat mijn skin niet helemaal tof doet met deze firmware. Dat ga ik morgen maar weer eens even uitvogelen, want morgen overdag heb ik mijn foontje veel te hard nodig! Ik hou jullie op de hoogte.
btw, hiervoor nooit problemen gehad met updaten!
[/late avond edit]

[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 22-03-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, snap je het wel Paddo, je moet niet meteeen als eerste je firmware updaten, krijg je altijd gedonder mee :+ Maargoed even serieus, waar ging het fout bij het terugzetten van back-up dan? Ik heb er ook wel eens gedonder mee gehad, maar na 2 keer met usb connector wrikken ging hij wel weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40

Tacoos

i am i

Na de firmware update en ondanks de back-up restore, was mijn m600i alle pushmail instellingen mooi kwijt! :(
Is dat normaal?
Ook m'n blauwe tand apparaten moest ik opnieuw aanmelden?!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Tacoos schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:56:
Na de firmware update en ondanks de back-up restore, was mijn m600i alle pushmail instellingen mooi kwijt! :(
Is dat normaal?
Ook m'n blauwe tand apparaten moest ik opnieuw aanmelden?!
Bluetooth opnieuw instellen is altijd zo. Dat je pushmail instellingen weg zijn vind ik wel apart. Zelf gebruik ik dit niet (Vodafone, dus te duur) maar dat soort dingen moet 'ie wel opnemen in de back-up.

Zelf heb ik hem weer zoals het was, met uitzondering van mijn opgeslagen sms-berichten en mp3 bestanden die ik op het telefoongeheugen had gedropt. Nou ja, jammer daar zat eigenlijk toch niets boeiends tussen. Waar het nou precies verkeerd is gegaan is me echt een raadsel.
Na de tweede update en het terugplaatsen van de Sim en na het bevestigen dat de telefoon aan moest, dook het scherm weer op zwart met het SE logo. Gelukkig zag ik net op tijd onder in de hoeken "ja" en "nee" staan voordat het SE logo weer bezit nam van het beeldscherm. Waar ik "ja" tegen gezegd heb weet ik nog steeds niet, maar feit is dat het toestel toen wel doorstartte. Uiteindelijk heb ik dus vrijwel alles, stap voor stap terug weten te zetten. Performance verbeteringen heb ik nog niet weten te ontdekken, dus echt noodzakelijk is deze laatste update zeker niet! Al met al wel een hoop ellende met deze firmware update! :( Dat ben ik niet van SE gewend!

Volgende keer toch maar even wat beter controleren of die back-up wel helemaal 100% goed is gegaan!

[en nu hou ik er echt over op edit]
mp3 bestandjes en sms-berichten ook nog terug gekregen. Het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! :D
[/en nu hou ik er echt over op edit]

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 23-03-2007 15:42 . Reden: laatste info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, ben je nog een changelog tegen gekomen dan Ppaddo? Maargoed mooi dat je het geprobeerd hebt, dan hoef ik het iig niet meer te doen :+ Verder denk ik dat dit 1 van de laatste regelmatige update's zal zijn, mijn m600i is iig zo goed als "bug-vrij". Het enige waar ik me nog aan eriteer is dat als je een datum of tijd invoert het invoerscherm ineens "wit" wordt. Verander maar eens een tijd als je een kalenderafspraak toe voegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Anoniem: 127266 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:54:
Oke, ben je nog een changelog tegen gekomen dan Ppaddo? Maargoed mooi dat je het geprobeerd hebt, dan hoef ik het iig niet meer te doen :+ Verder denk ik dat dit 1 van de laatste regelmatige update's zal zijn, mijn m600i is iig zo goed als "bug-vrij". Het enige waar ik me nog aan eriteer is dat als je een datum of tijd invoert het invoerscherm ineens "wit" wordt. Verander maar eens een tijd als je een kalenderafspraak toe voegt.
Daar had ik ook last van, maar dat is bij mij met de nieuwste firmware update verdwenen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:12
Bluppy2 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:29:
Daar had ik ook last van, maar dat is bij mij met de nieuwste firmware update verdwenen... :)
Bedankt voor de info, morgen maar even updaten.

Ik heb btw ook best vaak last dat ik niet bereikbaar ben en niet kan bellen terwijl ik gewoon vool bereik heb. Even naar flightmode en terug helpt maar soms reboot die dan opeens spontaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Anoniem: 127266 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:54:
Changelog is HIER terug te vinden. Tot nu toe heb ik maar weinig verbeteringen ontdekt. De menu's lijken iets vloeiender te gaan. Daarentegen lijkt het nog langer te duren voordat het toestel opgestart is.

Voor wat betreft dat dit de laatste update zou zijn,
De updates zijn steeds gecombineerd voor de M600i, W950i en P990i. Misschien dat ons toestel nu lekker draait, maar ik heb altijd begrepen dat die P990i echt een verschrikkelijk buggy apparaat is. Daar zullen dus nog wel wat updates voor komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Heb hem nu 4 weken en nog geen enkel probleem mee gehad, erg tevreden!

Alleen balen dat taken niet meegepakt worden door de activesync connector :'(

En ik ben er niet kapot van hoe de browser met pagina's omgaat. Bijv de startpagina van t-mobile voor pda's bestaat uit 2 kolommen, maar die komen op de m600i onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
heeft iemand trouwens ook last van gekraak en mindere geluidskwaliteit door de hmp 70 headset? Ik heb inmiddels andere dopjes aangesloten , maar ik verdenk mijn converter (plug --> mic-->3,5 minijack) van het kraken. Als ik namelijk geen nummer aan heb staan, hoor ik lichte kraakjes door mijn dopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
wessel99 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:17:
Heb hem nu 4 weken en nog geen enkel probleem mee gehad, erg tevreden!

Alleen balen dat taken niet meegepakt worden door de activesync connector :'(

En ik ben er niet kapot van hoe de browser met pagina's omgaat. Bijv de startpagina van t-mobile voor pda's bestaat uit 2 kolommen, maar die komen op de m600i onder elkaar.
Probeer Opera Mini eens, die is echt top.

http://www.operamini.com/...icsson/sonyericsson_m600/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Zelfde probleem,

probeer maar eens:

pda.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Misschien wat off-topic, maar n.a.v. de vragen over de browser heeft het onderstaande me toch aan het denken gezet.

Ik heb dus een Vodafone abbo en wil eigenlijk wel van tijd tot tijd een beetje mobiel internetten. Nu heeft Vodafone die Blox, waarbij je voor 2,50 op de Live! sites mag (waardeloze verzameling, pda.tweakers.net staat er niet eens tussen! :+ ) en voor 1MB/1 uur het "echte" internet op mag. Voor een tientje wordt dit 10 uur of 10 MB.

Maar hoeveel MB verstook je nou met een beetje internetten op je mobiel? Ik stel me zo voor dat ik af en toe mijn mail wil checken en dus een beetje surfen op de mobiele sites.
Wie kan mij aangeven hoeveel MB's dit eigenlijk kost. Daarnaast is het verhaal van de bijkomende kosten me echt een raadsel bij Vodafone.

Wat dat betreft zit ik er echt hard aan te denken om, zodra mijn abbo afgelopen is, over te stappen op t-mobile. Bij hun is het Web 'n Walk abbo toch echt "alles" voor die 9,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Het is lastig te zeggen hoeveel je verbruikt, maar 1 MB is sowieso "niks".

Ik internet eigenlijk nooit op mijn telefoon, maar gebruik vooral MSN. Dan verbruik je ongeveer 200kb in een half uur, als je met twee mensen vrij intensief zit te chatten.

Maar waarschijnlijk zijn er hier wel mensen die een specifieker antwoord op jouw vraag kunnen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Iets anders, met tomtom6 heb ik regelmatig dat hij een foutmelding geeft als hij de verkeersinfo wil ophalen, erg random. "normaal" internetten of pushmail werkt dan wel en ik heb eigenlijk altijd ook een UMTS verbinding.

Iemand anders die dit probleem herkent? Heb al door de instellingen lopen zoeken maar niets bijzonders kunnen vinden dat anders zou kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Krijg net een telefoontje van de Shop dat mijn M600i terug is van SE na de klachten die ik had.
Er zou een software update zijn gedaan (hij had al de laatste update gehad) en de problemen waren verholpen.

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppaddo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:41:
Misschien wat off-topic, maar n.a.v. de vragen over de browser heeft het onderstaande me toch aan het denken gezet.

Ik heb dus een Vodafone abbo en wil eigenlijk wel van tijd tot tijd een beetje mobiel internetten. Nu heeft Vodafone die Blox, waarbij je voor 2,50 op de Live! sites mag (waardeloze verzameling, pda.tweakers.net staat er niet eens tussen! :+ ) en voor 1MB/1 uur het "echte" internet op mag. Voor een tientje wordt dit 10 uur of 10 MB.

Maar hoeveel MB verstook je nou met een beetje internetten op je mobiel? Ik stel me zo voor dat ik af en toe mijn mail wil checken en dus een beetje surfen op de mobiele sites.
Wie kan mij aangeven hoeveel MB's dit eigenlijk kost. Daarnaast is het verhaal van de bijkomende kosten me echt een raadsel bij Vodafone.

Wat dat betreft zit ik er echt hard aan te denken om, zodra mijn abbo afgelopen is, over te stappen op t-mobile. Bij hun is het Web 'n Walk abbo toch echt "alles" voor die 9,95?
Ik heb 1 keer geprobeerd te internetten, om te kijken of instellingen van vodafone werkte. Maar dat doe ik NOOIT weer, denk even voor de gein Tweakers checken, alles geladen en toen kwam ik tot de conclusie dat alleen de tweakers frontpage laden (met plaatsen) al 1,5 mb was.... 8)7 Heb als de gesmeerde bliksem de instellingen weer verwijderd.... :o Voor mij geen umts internet zonder een abo zonder onbeperkt internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb zojuist een 2Gb M2 kaartje gekocht. Kunnen ook de grotere kaarten van TomTom aangeschaft gaan worden. Darnaast wil ik binnenkort de M600i gaan gebruiken als mp3 speler op een lange treinreis.

Kan iemand mij vertellen hoe lang (ongeveer) de batterij het vol houdt als de M600i wordt gebruikt als mp3 speler?

Trouwens, dat M2 kaartje komt bij Alternate vandaan. Nog geen 50 euro voor 2Gb!! Een paar maanden terug moest je dat neertellen voor een 512Mb kaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Nou, ik denk dat ik mijn firmware ook weer mag updaten. Heb nu last van de 'alarm-bug'. Er gaat er nu 's ochtends 3x een zonder dat er ik ook maar 1 heb ingesteld. Is toch wel vrij frusterend. Heb al van alles geprobeerd om de bug weg te krijgen, maar het lukt nog niet echt.

Voor de rest nog steeds tevreden met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Rox_NL schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:51:
Nou, ik denk dat ik mijn firmware ook weer mag updaten. Heb nu last van de 'alarm-bug'. Er gaat er nu 's ochtends 3x een zonder dat er ik ook maar 1 heb ingesteld. Is toch wel vrij frusterend. Heb al van alles geprobeerd om de bug weg te krijgen, maar het lukt nog niet echt.

Voor de rest nog steeds tevreden met de telefoon.
Je zou ook een backup van alles kunnen maken en dan naar de fabrieksinstellingen resetten. Hierdoor verdwijnt het ook. Alleen moet je niet je de backup van je instellingen terug doen, want dan ben je terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik ben van het weekend ook weer een paar uur bezig geweest met opnieuw die firmware erop te knallen en alles weer terug te zetten! :(

Toen ik mijn toestel weer aan wilde zetten kreeg ik nar de vraag telefoon aan opf flight mode weer alleen maar het SE logo in beeld! Het toestel stond verder wel aan, was ook bereikbaar, maar absoluut niet te gebruiken. Ik heb toen ook weer de back-up terug gezet met uitzondering van de instellingen en nu draait het weer.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn theme er iets mee te maken heeft, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit. voorlopig dus maar een standaard theme ingesteld (lelijk!!!) en dan kijken of het probleem zich weer voor doet.

Gelijk maar even een mail gestuurd naar SE, ben benieuwd of dit vaker voorkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
ppaddo schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:13:
Ik ben van het weekend ook weer een paar uur bezig geweest met opnieuw die firmware erop te knallen en alles weer terug te zetten! :(

Toen ik mijn toestel weer aan wilde zetten kreeg ik nar de vraag telefoon aan opf flight mode weer alleen maar het SE logo in beeld! Het toestel stond verder wel aan, was ook bereikbaar, maar absoluut niet te gebruiken. Ik heb toen ook weer de back-up terug gezet met uitzondering van de instellingen en nu draait het weer.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn theme er iets mee te maken heeft, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit. voorlopig dus maar een standaard theme ingesteld (lelijk!!!) en dan kijken of het probleem zich weer voor doet.

Gelijk maar even een mail gestuurd naar SE, ben benieuwd of dit vaker voorkomt!
Ik heb dit ook gehad. Ik had een zwarte M600i en kocht een witte. Toen had ik een complete back-up gemaakt van mijn zwarte, witte geupdate met de laatste versie van de firmware (die ook op de zwarte zat) en vervolgens wilde hij niet meer opstarten. Ik kon hem toen nog wel terugzetten als ik de instellingen niet liet vervangen bij het terugzetten van de back-up, dat dus maar gedaan. Wel een paar uur zoet mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 16:42
Ik vond deze link op het forum van my-symbian.com
http://www.sefanatics.com...4gigabyte-m2-memory-card/

een 4gb m2 kaartje. ff wachten tot ie betaalbaar wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
2gb kaartjes zijn nu goed betaalbaar.. en die zijn net een half jaartje verkrijgbaar? Dalen van m2 memorysticks gaat echt heel snel. Dus ik denk dat je er beter af bent als je gewoon een 2gb kaartje haalt en later doorverkoopt. Dan kun je het nu gebruiken ;) zonder al die tijd te moeten wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:26

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Ik heb sinds een week ook een m600i in mijn bezit. Een heel mooi apparaat met veel mogelijkheden. Ik heb echter een probleem in combinatie met mijn bluetooth carkit (nokia ck-w7).

Wanneer ik gebeld wordt of bel dan wordt veel al de verbinding na 5 sec. vanzelf verbroken.
Iemand bekend met dit probleem? En heeft er wellicht een oplossing voor?

Ik ben in bezit van de volgende firmware op mijn m6001:

Telefoon: R9EC001
Bluetooth: R3A01
Organiser: R5B02
CDA: R5B02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
ohno_nl schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:16:
Ik heb sinds een week ook een m600i in mijn bezit. Een heel mooi apparaat met veel mogelijkheden. Ik heb echter een probleem in combinatie met mijn bluetooth carkit (nokia ck-w7).

Wanneer ik gebeld wordt of bel dan wordt veel al de verbinding na 5 sec. vanzelf verbroken.
Iemand bekend met dit probleem? En heeft er wellicht een oplossing voor?

Ik ben in bezit van de volgende firmware op mijn m6001:

Telefoon: R9EC001
Bluetooth: R3A01
Organiser: R5B02
CDA: R5B02
Je hebt in ieder geval de nieuwste firmware, dus daar kan het (niet) aan liggen :+
Ik heb altijd begrepen dat problemen met bluetooth verbindingen heel specifiek kunnen zijn.. Probeer eens of een andere headset dezelfde problemen heeft?!
Mijn eigen headset heeft de laatste tijd ook geen al te beste verbinding (al voor de laatste firmware) het geluid is minder helder, maar of dat nou aan de telefoon of aan de headset ligt... binnenkort ook maar eens gaan proberen met een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

ppaddo schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:33:
[...]

Je hebt in ieder geval de nieuwste firmware, dus daar kan het (niet) aan liggen :+
Ik heb altijd begrepen dat problemen met bluetooth verbindingen heel specifiek kunnen zijn.. Probeer eens of een andere headset dezelfde problemen heeft?!
Mijn eigen headset heeft de laatste tijd ook geen al te beste verbinding (al voor de laatste firmware) het geluid is minder helder, maar of dat nou aan de telefoon of aan de headset ligt... binnenkort ook maar eens gaan proberen met een ander toestel.
Vind het zo vreemd, met mijn w800i nooit problemen gehad. En nu gaat het dus de ene keer wel goed en de andere keer dus niet. Ik ga SE mailen. Want volgens mij is de nokia ck-w7 een veel voorkomende carkit en ook een SE m600i moet er mee overweg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
ohno_nl schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:32:
[...]

Vind het zo vreemd, met mijn w800i nooit problemen gehad. En nu gaat het dus de ene keer wel goed en de andere keer dus niet. Ik ga SE mailen. Want volgens mij is de nokia ck-w7 een veel voorkomende carkit en ook een SE m600i moet er mee overweg kunnen.
Moet je zeker doen. De helpdesk reageert best vlot, maar niet altijd erg behulpzaam. Ik kreeg de tip om hhet gewoon nog een keer te updaten en als hij het dan niet zou doen, op te sturen naar Sony... Daar zit je op zo'n moment echt niet op te wachten.

Voor wat betreft je vergelijk met een W880, da's natuurlijk een compleet ander toestel welke echt niet te vergelijken is met de M600i, al was het maar vanwege het Symbian OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mijne ligt inmiddels weer bij Dynafix. Heb ook een 2e (originele) aangeschafte accu bijgevoegd, want ook DIE dien ik te kunnen opladen, maar lukt dus niet. :'(

Ben benieuwd wat ze dit keer gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Die van mij laad ook steeds slechter op :(

En dat terwijl ik 'm tweedehands heb gekocht. Nu gaat ie nog ongeveer een halve dag mee (wel veel emailverkeer, dat wel).

Is er dan iets echt defect aan de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Heb net weer een update gedaan, ging prima. Alleen de CDA wilde niet updaten...?!
Bij de vorige update onthield de kalender niet dat ik de weergave op week wilde hebben. Elke keer als je de kalender afsluit (niet eens via taakbeheer) en je het daarna weer opent, gaat het terug naar maandweergave. Best irritant, want de week is duidelijker/meer overzicht. Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Menschen,

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is er ook een nieuwere versie van de update service, versie 2.7.4.8. Misschien is het verstandig om die eerst te downloaden voordat je aan je firmware upgrade gaat beginnen...

Update Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
ppaddo schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:30:
Menschen,

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is er ook een nieuwere versie van de update service, versie 2.7.4.8. Misschien is het verstandig om die eerst te downloaden voordat je aan je firmware upgrade gaat beginnen...

Update Service
Ik krijg dit in mijn scherm te zien:

Downloaden Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe

Dat is degene die ik nu heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
TonY EaT PastA schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:56:
[...]

Ik krijg dit in mijn scherm te zien:

Downloaden Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe

Dat is degene die ik nu heb...
Ja, het bestand heeft inderdaad een ander serienummer dan het uiteindelijke programma. Vond ik ook al erg vaag. Maar als je dat bestand van jou installeert, dan krijg je (volgens mij) update service met het door mij genoemde versienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07 00:20

fmb

ppaddo schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:30:
Menschen,

De update service update eerst zichzelf. Laatste versie die ik heb geinstalleerd met een gedwonload bestand was 2.6.4.9 en ik heb nu gewoon 2.7.4.8

Update: met deze versie hoeft de simkaart er niet meer uit! :-)

[ Voor 7% gewijzigd door fmb op 06-04-2007 20:33 ]

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fmb schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:27:
[...]

De update service update eerst zichzelf. Laatste versie die ik heb geinstalleerd met een gedwonload bestand was 2.6.4.9 en ik heb nu gewoon 2.7.4.8

Mmmm, hoe meer dingen je erin laat zitten hoe meer hij up kan fucken denk ik maar. Heb bij mijn m600i zowel memorystick als simkaart eruit gehaald. Als is het maar voor het idee, anders verneukt hij misschien ook mijn toen veel te dure 1 gigh kaartje :P

Heb vandaag bij Norrod maar een Zen V plus besteld, vindt toch de batterijduur te laag worden als je de m600i als mp3 speler gebruikt. En ook de ruimte hield niet over, heb nu een 4 gigh voor 108 euro gekocht, de m2 kaartjes zijn nu net 2 gigh en vindt ik weer flink prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
fmb schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:27:
[...]

Dat zag ik ook en het lijkt me echt een foutje, aangezien je wel je batterij er in en uit moet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:03
fijn kom er net achter dat als je een masterreset uitvoert je alle data kwijtraakt die standaard wordt meegeleverd met je telefoon.

Nou ben ik dus mijn ringtone kwijt die standaard word mee geleverd. Zou iemand het kunnen opzoeken wat de titel is, en heel misschien kunnen uploaden.

Het was een beetje trance (leek het) met namen van steden erin verwerkt bijv. Amsterdam

Laat maar heb het al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Captain Planet op 08-04-2007 01:18 . Reden: Laat maar heb het zelf gevonden ]

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07 00:20

fmb

ppaddo schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:19:
[...]
Dat zag ik ook en het lijkt me echt een foutje, aangezien je wel je batterij er in en uit moet doen....
Ik denk toch dat het goed gaat; update programma gaat gewoon door tot hij ziet dat de laatste versie er al op staat.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Dat is wel minder zeg, raak je alle factorytheme's kwijt door een master reset, en als je ze terugwilt moet je ze maar via je phone downloaden :?

[ Voor 8% gewijzigd door Captain Planet op 08-04-2007 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 13:27
Ik ben ook es toe aan een vervanging van m'n huidige P910i... Abo loopt af, dus mooi moment :). Jammer dat er op dit toestel geen WiFi zit (dat is ook niet met een externe oplossing via cardslot o.i.d. niet op te lossen??).

Opvallend overigens dat die toestelprijzen in combinatie met abo of verlenging van provider tot provider zoveel verschillen en ook nog es flink zijn gestegen t.o.v. vroeger. Op diverse plaatsen betaal je bij verlenging voor de foon dik 370 euro terwijl je 'm los voor iets meer dan 300 euro koopt :'). Iemand die nog ergens een interessante aboverlenging voor Vodafone of eventueel Debitel (wil Passport houden!) weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppaddo schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:33:
[...]

Lol, sorry kan het niet laten... of juist komt het misschien juist door die nieuwe firmware? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140525

Hallo
Ik heb net een update gedaan van mijn M600i - Belgisch toestel (als dat al bestaat) - update via de update manager - uiteindelijk start het toestel in het Engels nadien, zonder Nederlandse keuze. De taalkeuze moet achter gedownload worden en met smart suite geinstalleerd (klopt dit?)

Resultaat:
Phone: R9EC001
Organizer: R5B02
CDA: R5A01

Ik probeer nu een language pack Nederlands te installeren maar dat is onvindbaar in de versie R5B02 - klopt dat? (De A-versie valt alleszins niet te installeren).

Verder hierboven staat iemand met een CDA R5A02 - waar komt die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Heb sinds zaterdag de M600i geweldig toestel, maar ik vroeg me eigenlijk omdat het toetstel automatisch verbindt met het 3G of GPRS netwerk, Dat is toch harstikke duur of maakt het niet uit als ik alleen verbonden ben en verder alleen maar bel en sms.

Ik heb momenteel een vodafone abonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fener33 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:56:
Heb sinds zaterdag de M600i geweldig toestel, maar ik vroeg me eigenlijk omdat het toetstel automatisch verbindt met het 3G of GPRS netwerk, Dat is toch harstikke duur of maakt het niet uit als ik alleen verbonden ben en verder alleen maar bel en sms.

Ik heb momenteel een vodafone abonement
Kost je geen geld, teminste zolang je webbrowser niet opent en pagina opvraagt. Maar bij mijn m600i van Vodafone waren de internetaccounts niet eens ingesteld dus kon zowieso niet internetten tot ik bij sony-erriccson site de accountgegevens opvraagde. Wel zou ik als je het toch niet gebruikt het 3g uitzetten, scheelt nog wel behoorlijk wat in batterijtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Anoniem: 127266 schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:18:
[...]

Lol, sorry kan het niet laten... of juist komt het misschien juist door die nieuwe firmware? :+
Dat zou best kunnen, ondertussen bel ik weer met een draadje ipv de bluetoothcarkit :(

En SE reageerde vlot maar ik kan er niets mee. lees maar:
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Voor dit Sony Ericsson-product wordt de garantie gegeven dat via Bluetooth® communicatie mogelijk is met car kits van andere fabrikanten. Sony Ericsson garandeert niet dat het toestel ononderbroken of foutvrij functioneert.De prestaties van deze mobiele telefoon in combinatie met car kits van derden, kunnen variëren aangezien niet alle Bluetooth®-producten compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohno_nl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:34:
[...]

Dat zou best kunnen, ondertussen bel ik weer met een draadje ipv de bluetoothcarkit :(

En SE reageerde vlot maar ik kan er niets mee. lees maar:

[...]
Da's een knudde-reactie natuurlijk... Ik heb hier een nokia en een m600i liggen en die werken beide uitstekend met mijn SE bt headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 20:35
iemand al een idee of de Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe onder Windows Vista werkt? Via de helpdesk hebben ze het over Q2 / Q3 2007. Daar schiet ik een beetje weinig mee op, wat dat betreft doen die jongens echt heel erg makkelijk bij die helpdesk. Afpoeieren met standaard antwoorden......

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

een maatje van me heeft een tijdje op de SE helpdesk gewerkt... Als ik zijn verhalen moet geloven is het een grote puinhoop, zit er bijna niemand met kennis van zaken en is de service echt om te huilen. Dan hebben we het wel over 4 of 5 jaar terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 10-04-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 16:42
update R6A16 is uitgebracht
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste