Volgens mij blijft ie niet lang leverbaar. Was volgens mij een beperkte oplage bestemt voor HP die het hebben afgeketst, deal ging niet door ofzo. MSI heeft toen die lading opgekocht en van nvidia toestemming gekregen daar een GTO van te maken. Het prijskaartje vinden ze minder denk ik. Heb ik ergens gelezen, weet bron zo niet. Goed googlen op MSI 7900gto
Heerlijk kaartje, heeft absoluut geen zalman ofzo nodig, die koeling is al perfect en superstil en komt nooit boven de 60 graden uit. Volgens mij wel de standaard GTX koeler maar de mensen die die kunnen aanschaffen zul je niet zo snel horen over de koeler omdat ze verwachten dat ie stil is
Hoe dan ook. @ GTX speeds is het geen probleem, maar eroverheen krijg ik toch freezes. Weet alleen niet of dat aan geheugen of core ligt. 730/850 doorloopt ie alle tests, maar toch een freeze na verloop van tijd in in 3dmark.
Over voeding gesproken: mijn Core2Duo E6400 @ 3,3GHz en deze kaart overklokt komt ie nog niet boven de 280W uit tegen 200W@ stock, dus wel incl rest systeem, 1HD & 1 brander. Ik heb een energiemeter achter de voeding dus kan piekvermogen zien enzovoort. Heb dan ook een Zalman 360 en die trekt dat prima is mijn idee. Doel is nog steeds 7500 3dmark06, zit er 50 pntjes vanaf geloof ik