Eigenlijk naar aanleiding van dit topic; Onze GoT Hokjesgeest
Maakte ik een post die daar eigenlijk niet echt thuis hoort
maar denk dat het wel veel mensen zou helpen bij het vinden van antwoorden. Verder is het mischien ook handig om faq's en dat soort dingen ook standaard bovenaan de search te laten eindigen.
Maakte ik een post die daar eigenlijk niet echt thuis hoort
Wat is hier het idee over? Ik weet dat er nu waarschijnlijk 10 antwoorden komen met; Goede trefwoorden gebruiken, andere relevantie instellen enz. Maar zelfs dat werkt vaak niet helaas. Kan er niet met een soort van puntensysteem gewerkt worden, waarbij de echt handige topics standaard bovenin de search eindigen? Dat is natuurlijk nogal een klotewerk om alle posts van zo'n rating te gaan voorzienlex schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:42:
een stukje hierboven staat een opmerking over posts die in de search omhoog komen waarin dan staat; gebruik de search. Dat vind ik ook wel irritant worden, als ik eens wat zoek, dan vind ik allerlei gesloten topics waarin verwezen wordt naar de search; Ja wat denk je dat ik aan het doen benKunnen dat soort posts niet gewoon gedelete worden? Ze voegen niets toe, en op die manier verstoren ze de search tenminste ook niet.