[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
silencedead schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:02:
AIXwood EIKEL :P
Heb het zelf ook wel eens gehad escape gedrukt echt balen is dat.

Maar het was een geweldige race. In het begin een leuk gevecht gehad met Bram van Oploo, erg netjes, paar kleine tikjes die erbij horen. Op 1 wat grote tik na, maar hij liet me weer voorbij.
Ik maakte alleen een foutje met de pitstop halverwege, had alleen banden gewisseld en niet getankt. Moest dus 5-10 minuten voor het einde nog ff bijtanken :(. Maar uiteindelijk toch nog 3e plaats

Wanneer is de volgende!race!!! (alleen dan wel wat korter als het kan 30 min. ofso kreeg last van me nek en een houten reet)
Ik had mijn stop na 20 minuten racen en moest daarna dus nog 55 minuten. Dacht dat dat een goed idee zou zijn omdat ik dan in mijn ritme kon blijven zo tijd kon winnen. Ik was alleen vergeten te checken waar de pitingang is |:( Dus probeerde ik op de verkeerde plek de pit in te rijden, moest weer achteruit de baan op en verloor zo mijn kans op de 3e plaats.
Ik denk overigens toch niet dat ik die gehaald had want na 20 minuten na de pitstop waren banden op (dat kreeg ik te horen, maar ik voelde het al 5 minuten). De overgebleven tijd reed ik dus op ijs. Toch nog rondjes van gemiddeld 1:33 kunnen blijven rijden, maar alles wat ik meer uit probeerde te halen resulteerde in de grintbak, wat dus ook een paar keer gebeurde.

Uiteindelijk nog 5e geworden. Mijn quali was niet optimaal. Ik reed een 1:31.4 omdat ik maar 5 rondjes kon rijden (eten was een beetje uitgelopen). Mijn snelste ronde staat nu op 1:30.7.
Echt super,...super tof om met serieuze mensen te rijden. Volgende keer Monza? :)

Helaas heeft GTR mijn replay niet opgelagen. Volgensmij is het bestand corrupt. Kan iemand zijn replay uploaden misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He verdorie...zie ik net waarom ik die stop & go had. Stond in neutraal wat de toeren te maken begint de auto te rollen. Volgende keer toch maar op de rem staan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:20:Denk maar vast na welke baan en auto....plannen we eerdaags weer een avond in :Y
Saleen -> Monza :) Of de Porche GT3-RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
BamiHap schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:37:
[...]

Maar wat heb je dan gefixt, wat je kan zien aan de buitenkant, als ik vragen mag? Ik heb m gedownload, maar het asfalt zelf lijkt me identiek aan die andere. Volgens mij zie ik wel op en rond het paddock en het pitscomplex wat texture aanpassingen, zie ik dat goed?
Voor zover ik weet zaten er in die andere niet echt veel fouten, of verkeerde dingen...

Maar de tijden die ik rij lijken me vrij overeen te komen op die van jou en de eerdere release. :)
Regenreflecties ;)
Time-trial, start je nu wel goed, anders stond de pace-car op de baan geloof ik
en k denk dat hij wel meer heeft gefixt

En die andere was eigenlijk een illegale convert.
De GTL versie was namelijk ook van DutchDevil ;)
Maar 1 of andere aap heeft m met een tooltje gedaan naar GTR2, wat eigenlijk niet mag.
Wat je dan ook niet krijgt zijn regenreflecties enzo :>

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 17-12-2006 22:32 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bram77 schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:20:

Helaas heeft GTR mijn replay niet opgelagen. Volgensmij is het bestand corrupt. Kan iemand zijn replay uploaden misschien?

waar zouden die staan?

hmm ik heb alleen mijn hotlap..

[ Voor 7% gewijzigd door Kurios op 17-12-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

charrel

Cortisol4life..

Replay
Met die complimenten van w0utje :P
De replay van de race.

[ Voor 8% gewijzigd door charrel op 17-12-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07-2019
ik...schaam...me...heel...diep ;)

ik vind trouwens zo'n lange race erg leuk, voor eens in de week/2weken een keer 30 min is ook leuk... alleen toch minder spannend als je het mij vraagt.

en wat een meesterlijk spel zeg :o (tsja, heb het pas 2 weken en is mijn eerste sim in eigen bezit)

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ik heb ook genoten al was ik maar net op tijd, ik logde in 30 seconden voor de race meen ik. Kon me dus niet kwalificeren en moest als laatste starten.

Kon niet anders dan de standaard setup pakken en dan kom je echt niet verder dan een 1.32, maar ik heb toch enorm genoten.

Heb helaas ook niet kunnen oefenen vandaag, had verjaardag.

Ik kijk ook uit naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
kon er helaas niet bij zijn.

ik heb nu een heel erg wazig probleem. ik rij vnl Lambo en M3, maar in mijn lambo lijkt het alsof de fueltank lek is. ik neem 40L mee en daarmee haal ik net mijn outlap en 1 ronde tijd. in mijn hud staat het aantal ronden op 2 en loopt de brandstof als een idioot terug. Dit had ik aan het begin van de avond nog niet. Heb een aantal keer afgesloten en opnieuw gestart maar helaas. iemand een idee?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jeehaa schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:31:

ik heb nu een heel erg wazig probleem. ik rij vnl Lambo en M3, maar in mijn lambo lijkt het alsof de fueltank lek is. ik neem 40L mee en daarmee haal ik net mijn outlap en 1 ronde tijd. in mijn hud staat het aantal ronden op 2 en loopt de brandstof als een idioot terug. Dit had ik aan het begin van de avond nog niet. Heb een aantal keer afgesloten en opnieuw gestart maar helaas. iemand een idee?
Welk circuit? Als het een custom circuit is kan dit ja. Op de Norisring klopt de benzine bijvoorbeeld ook niet, ik nam in een race eens voor 21 laps benzine mee, zodat ik de race + 1 lap kon rijden, echter was m'n benzine na 10 laps al op.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
monza 2004... m3 nergens last van. met mijn Lambo kan ik nu geen ronde meer rijden => tank direct leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
charrel schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:56:
Replay
Met die complimenten van w0utje :P
De replay van de race.
Geweldig! Ik ga morgen even met Premiere aan de slag. Verwacht niet te veel want ik ben niet thuis in premiere. Windows Movie Maker crashed standaard onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:54

Phydomir

Dennis

jeehaa schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:31:

Staat je fuel comsumption niet op x7 ofzo? Kan je ergens bij de instellingen aanpassen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
even had ik de hoop...

maar helaas:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klopp270/gtr-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klopp270/gtr-2.jpg

en dit is dus met inladen van de standaard setup :(

[ Voor 21% gewijzigd door jeehaa op 18-12-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik kon er helaas niet bij zijn aangezien ik zelf een league race had, die echt super was. Vooral de finish zie dit plaatje maar eens waarbij ik de ronde wagen ben en die F550 voor me en de Saleen achter me P1 en P3 waren het gat tussen P1 en P3 bij de finish was 0.4 sec. En dit na 77min geraced te hebben _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.saalmink/zac3/close_brno.jpg

Maar als ik bij de volgende race mee kan doen doe ik dat zeker, dan kan ik Albert wat tegenstand bieden >:)

[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 18-12-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
BEDANKT!!

Cool man.

Haha het vijfde en zesde screenshot, typisch hollandsch weer.

Ik ga m vanavond eens proberen

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
is er een manier om de kilometer telers analoog te krijgen zo als de lotus uit gtr 1 ?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:20:
Uitslag
Eerste *O*
......
Denk maar vast na welke baan en auto....plannen we eerdaags weer een avond in :Y
Ik zal GTR2 ook maar eens aanschaffen dan.
Ik MOET meedoen volgende keer. Erg leuk alleen maar serieuze lui.
En een foutje of twee drie kun je ook maken en dan nog winnen.
Dus iets voor mij, nee niet winnen maar meerijden en uitrijden.

Wanneer?
Welk circuit?
Welke wagen?

Vand e week?
Monza?
M3?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
antonyv schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:14:
[...]

Ik zal GTR2 ook maar eens aanschaffen dan.
Ik MOET meedoen volgende keer. Erg leuk alleen maar serieuze lui.
En een foutje of twee drie kun je ook maken en dan nog winnen.
Dus iets voor mij, nee niet winnen maar meerijden en uitrijden.

Wanneer?
Welk circuit?
Welke wagen?

Vand e week?
Monza?
M3?

:)
Als je hem nou alvast koopt, kan je altijd online rijden. Inplaats van wachten totdat we weer een server gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
ik stem voor woensdag! of donderdag/vrijdag na 21.30 :)

zaterdag ga ik een week op vakantie... en ik heb ongeloofelijk veel zin om nog een race te doen, M3 is helemaal te gek... evt wil ik de Murci eens proberen ;)

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Alwood schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:34:
ik stem voor woensdag! of donderdag/vrijdag na 21.30 :)

zaterdag ga ik een week op vakantie... en ik heb ongeloofelijk veel zin om nog een race te doen, M3 is helemaal te gek... evt wil ik de Murci eens proberen ;)
Woensdag zal niet gaan want dan is de server die jullie gisteren gebruikte nodig voor een league, waar ik ook aan mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmm, weet iemand hoe het zit met eigen auto's? Ik heb een kammeraad die een eigen auto heeft gemaakt... Moet iemand die als server speelt ook die auto hebben? En de rest die meespelen?

Want weet nu niet precies hoe dat zit :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SideSwipe schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:15:
Hmmm, weet iemand hoe het zit met eigen auto's? Ik heb een kammeraad die een eigen auto heeft gemaakt... Moet iemand die als server speelt ook die auto hebben? En de rest die meespelen?

Want weet nu niet precies hoe dat zit :)
Yup, iedereen moet hem hebben, dus niet alleen de server of jijzelf.
De rest ziet in dat geval een pacecar.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ben sinds kort ook in het bezit van GTR2, super spel.
Alleen zijn er bij mij een paar dingen vreemd, het geluid van de maserati klinkt in het midden en lge toeren gebied goed, maar valt bijna helemaal weg naarmate ik in het hoge toerengebied kom, hetzelfde eigenlijk heb ik ook met de M3 en lister storm.

weet iemand van jullie of en wat ik hieraan kan doen??.

groeten Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal,

Kben nu al een tijdje dit topic aant volgen het lijkt mij leuk om mee te doen aan de races hier.
De kerstman brengt me GTR2 maar ben al een beetje aant oefenen op een "andere" versie.

Ik vroeg me nu eigenlijk af hoe belangrijk het is om zelf te schakelen, ik schakel dus niet zelf (heb het wel geprobeerd maar concentreer me daar dan te hard op en maak dan veel te veel fouten). Kan je hiermee seconden, enkele tienden meewinnen of is dit eerder gering?
En is het toegelaten tijdens jullie races om niet zelf te schakelen of is het echt alles of niets :s?

Kan bijna nie wachten om het eens online te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:59:
hey allemaal,

Kben nu al een tijdje dit topic aant volgen het lijkt mij leuk om mee te doen aan de races hier.
De kerstman brengt me GTR2 maar ben al een beetje aant oefenen op een "andere" versie.

Ik vroeg me nu eigenlijk af hoe belangrijk het is om zelf te schakelen, ik schakel dus niet zelf (heb het wel geprobeerd maar concentreer me daar dan te hard op en maak dan veel te veel fouten). Kan je hiermee seconden, enkele tienden meewinnen of is dit eerder gering?
En is het toegelaten tijdens jullie races om niet zelf te schakelen of is het echt alles of niets :s?

Het kan, afhankelijk van het type auto (lees= het verschilt per sim/mod) een aantal tiende van een seconde of meer schelen per rondje.
Pak de traagste auto en een simpele baan en ga gewoon oefenen met schakelen. Je zult merken dat je het dan redelijk snel onder de knie krijgt voor die combinatie auto/circuit, en dat het dan makkelijker wordt om het altijd te doen. Zodra je het kunt wil je ook niet anders meer.

Online wordt meestal alleen auto-clutch toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hmz ik heb de bug nu ook andersom... ik kan nu mijn tank op 1L instellen en onbeperkt doorrijden :? dit gaat niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Amateuristisch gemaakt filmpje van de race op Donnington. Alleen het gevecht tussen AMrapide (silencedead) en mij in highlights samengevat.
Premiere werkt niet onder Vista, ook Windows Movie Maker crashed zodra ik hem open. Dus was ik aangewezen op Nero Showtime voor het editen. Ik ben niet thuis in video editing, dus let niet op de details.

64.5 MB . Als er problemen zijn met het downloaden wil ik hem ook nog wel op mijn eigen webspace zetten.

http://www.megaupload.com/nl/?d=36JK21X0

[ Voor 12% gewijzigd door Bram77 op 19-12-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zamorano schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:07:
[...]

Het kan, afhankelijk van het type auto (lees= het verschilt per sim/mod) een aantal tiende van een seconde of meer schelen per rondje.
Pak de traagste auto en een simpele baan en ga gewoon oefenen met schakelen. Je zult merken dat je het dan redelijk snel onder de knie krijgt voor die combinatie auto/circuit, en dat het dan makkelijker wordt om het altijd te doen. Zodra je het kunt wil je ook niet anders meer.

Ik heb het vreemde dat ik in gewone racesims wel kan schakelen, maar in rally's kan ik t echt niet.. Misschien wel omdat rally's een beetje erg veel concentratie vergt qua sturen.

Wat gewone racesims betreft, schakel ik al zelf sinds TOCA2 uit 1998. Toen kreeg ik ook mijn eerste stuurtje :9 Ja TOCA2 werd toen best wel gezien als een simulator, en was volgens mij ook realistischer dan DTM1,2,3 hedentendage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Toca 2 was een beetje een semi-sim, maar zeker een goede opstap. Voor mij ook de reden voor aanschaf van mijn eerste stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een ander forum host ik donderdagavond nog een kleine raceavond :)

Het is wederom met de M3 hoeken op onderstaande banen.
De race gaat waarschijnlijk 30 min duren, 20 min vind ik wel erg kort.

Dus als je zin hebt...doe lekker mee donderdagavond *O*
Iedereen is welkom!

Cockpit view is forced en we rijden op simulation mode met alleen de auto-clutch aan als hulp.

Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify
20.15-20.35 uur race 1 Brno

Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify
21.15-21.35 uur race 2 Oschersleben

Servernaam en wachtwoord volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 01:47:
[...]

Ik heb het vreemde dat ik in gewone racesims wel kan schakelen, maar in rally's kan ik t echt niet.. Misschien wel omdat rally's een beetje erg veel concentratie vergt qua sturen.

Wat gewone racesims betreft, schakel ik al zelf sinds TOCA2 uit 1998. Toen kreeg ik ook mijn eerste stuurtje :9 Ja TOCA2 werd toen best wel gezien als een simulator, en was volgens mij ook realistischer dan DTM1,2,3 hedentendage.
Ik heb het ook veel gespeeld, laatst nog eens om te proberen, maar om m nou sim te noemen... ;)
Vond het echt te makkelijk en soms veel te moeilijk :D

Het remmen op de achterbak van de tegenstander was heerlijk en als je dit niet te hard deed was er niets aan de hand. Maar af en toe kreeg je een miniscuul klein tikje en je lag alweer van de baan af. Ik vond het ieg echt een behoorlijk frusterend spel. (maar wel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:59:
hey allemaal,

Zelf schakelen is eigenlijk veel makkelijker, omdat je dan in een vast ritme komt. Door zelf te schakelen, kan je veel makkelijker je gas/rempunten herkennen. Ik zou je aanraden om te gaan rijden op 80% van je kunnen, dus niet op laatste moment remmen, vroeg op het gas. Eerst de baan kennen, op welk punt welke versnelling etcetc. Dan proberen steeds later te remmen, harder door de bocht te gaan, eerder op het gas etcetc. Een mooie oefening is time-trial tegen een ghost rijden, zodat je de raceline ziet. Op een gegeven moment moet je het rondje in je hoofd met je ogen dicht ook kunnen "rijden".

Op zich is racen nl niet zo boeiend: je doet constant hetzelfde rondje op dezelfde manier. Het wordt pas leuk als je een positie gaat winnen of verdedigen (met iemand die even snel is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kurios schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:08:
[...]

Ik heb het ook veel gespeeld, laatst nog eens om te proberen, maar om m nou sim te noemen... ;)
Vond het echt te makkelijk en soms veel te moeilijk :D

Het remmen op de achterbak van de tegenstander was heerlijk en als je dit niet te hard deed was er niets aan de hand. Maar af en toe kreeg je een miniscuul klein tikje en je lag alweer van de baan af. Ik vond het ieg echt een behoorlijk frusterend spel. (maar wel leuk)
Jup, het is ook geen sim, maar voor die tijd was het realistisch, (okay GPL daargelaten).

Wat ik altijd zo rot vond was op Thruxton, daar heb je lange bochten naar rechts :P, en dan moest je maar iets te veel te sturen of je lag eraf wegens oncorrigeerbaar overstuur 8)7
Die Formule Fords vond ik totaal onmogelijk om te rijden, en zelfs de Fiesta reed moeilijk.

Mooiste auto in het spel was toch wel de Jaguar XJ220 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:
Op een ander forum host ik donderdagavond nog een kleine raceavond :)

Het is wederom met de M3 hoeken op onderstaande banen.
De race gaat waarschijnlijk 30 min duren, 20 min vind ik wel erg kort.

Dus als je zin hebt...doe lekker mee donderdagavond *O*
Iedereen is welkom!

Cockpit view is forced en we rijden op simulation mode met alleen de auto-clutch aan als hulp.

Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify

Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify

Servernaam en wachtwoord volgt.
Donderdagavond check. Ik ga alvast oefenen om iedereen voorbij te laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ken beide banen volgens mij nog niet erg, maar zal proberen ook mee te doen.
Zal morgen avond vast even oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ahhh, ik heb verjaardag donderdag, dus moet helaas afslaan. Had graag meegedaan al ken ik de banen niet zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
ik moet helaas werken tot 21.00 op donderdag :| ben er dus ook niet bij dan... verder ken ik Brno een beetje en vind ik het een erg moeilijk circuit om goed te rijden. Oschersleben heb ik in mijn korte carrière nog niet geoefend ;)
áls je het een half uur later zet dan wil ik wel een poging wagen... M3 blijft wat mij betreft een meesterlijke wagen!!! moeten er natuurlijk niet alleen maar die-hards meedoen :P ik moet niet een hele ronde op de eerstvolgende achterliggen...

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom mag je niet gewoon met auto-gears rijden? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Omdat dat voor amateurs is. Dit zijn pro races :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zeikerds :P Ik kan wel opschakelen, maar niet terugschakelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Rijd je wel met stuur?
Goed terugschakelen, afremmen op de motor, scheelt je elke keer dat je moet remmen een paar meter. Als je niet met de hand schakeld zul je nooit mee kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja ik rijd met stuur, alleen vergeet vaak terug te schakelen :P Rij je in z'n 3 ipv z'n 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

lol, dat is nou zo automatischme dat ik dat echt nooit vergeet. Gaat nu gewoon op gehoor waarneer je moet terugschakelen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:42:
lol, dat is nou zo automatischme dat ik dat echt nooit vergeet. Gaat nu gewoon op gehoor waarneer je moet terugschakelen :)
Same here, op en terug schakelen gaat op gehoor hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
idd schakelen doe ik ook al heel erg lang... ik vind het ook veel leuker om continue bezig te zijn met het toerental van de motor, dit geeft dan weer meer info over de kracht die je op dat moment over een bepaalde tijd kan gebruiken.
ik heb alleen af en toe dat ik (als het heel spannend is) naar de 1e versnelling doorschiet omdat het knopje heel gevoelig is... je schakelt dan per ongeluk heel veel versnellingen omlaag in 1 keer met het nodige overstuur tot gevolg :P

prachtig aan gtr2 vind ik trouwens de instelling dat je eerst in neutraal moet staan en dan pas in de achteruit kan! schakel ik tenminste niet per ongeluk in de achteruit xD

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bram77 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:35:
Amateuristisch gemaakt filmpje van de race op Donnington. Alleen het gevecht tussen AMrapide (silencedead) en mij in highlights samengevat.
Premiere werkt niet onder Vista, ook Windows Movie Maker crashed zodra ik hem open. Dus was ik aangewezen op Nero Showtime voor het editen. Ik ben niet thuis in video editing, dus let niet op de details.

64.5 MB . Als er problemen zijn met het downloaden wil ik hem ook nog wel op mijn eigen webspace zetten.

Ik heb m ook even op YouTube genalt voor het gemak. Qualiteit is wel wat minder daar door de compressie die zij gebruiken.
http://www.youtube.com/watch?v=giw_D380H4A&eurl=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alwood schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:57:
ik heb alleen af en toe dat ik (als het heel spannend is) naar de 1e versnelling doorschiet omdat het knopje heel gevoelig is... je schakelt dan per ongeluk heel veel versnellingen omlaag in 1 keer met het nodige overstuur tot gevolg :P
Heb ik ook nog wel eens met het pookje v/d dfp.
In het begin had ik ook nog wel vaak dat ik niet meer wist welke kant opschakelen was. :?

Gelukkig gebeurd dat nog heel sporadisch. ;)

[edit]
@ Bram:

Het eerste wat me opvalt is dat de paaltjes in de chicane gewoon omklappen en weer rechtop gaan staan.
Bij mij zijn ze altijd verdwenen een ronde later als ik dat doe.
Verdwijnen ze alleen in cockpit view of kan ik gewoon beter mikken? :P

Leuk filmpje verder. :)
[ik heb geen geduld voor mega-upload]

[ Voor 23% gewijzigd door LoneRanger op 19-12-2006 18:49 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
In de replay blijven ze staan :) 'Realtime' niet.
Als je het geluid aan zet is dit ook een erg vet filmpje....
http://www.youtube.com/wa...6L0Q&mode=related&search= (niet van mij dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:07:
[...]

Kurios schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:15:
[...]

Zelf schakelen is eigenlijk veel makkelijker, omdat je dan in een vast ritme komt. Door zelf te schakelen, kan je veel makkelijker je gas/rempunten herkennen. Ik zou je aanraden om te gaan rijden op 80% van je kunnen, dus niet op laatste moment remmen, vroeg op het gas. Eerst de baan kennen, op welk punt welke versnelling etcetc. Dan proberen steeds later te remmen, harder door de bocht te gaan, eerder op het gas etcetc. Een mooie oefening is time-trial tegen een ghost rijden, zodat je de raceline ziet. Op een gegeven moment moet je het rondje in je hoofd met je ogen dicht ook kunnen "rijden".

Op zich is racen nl niet zo boeiend: je doet constant hetzelfde rondje op dezelfde manier. Het wordt pas leuk als je een positie gaat winnen of verdedigen (met iemand die even snel is) :)
Dan zal ik het toch nog wat moeten proberen om hier te kunnen volgen vermoed ik :D
Zal jullie advies dan ook opvolgen en hopen dat het uiteindelijk toch wat gaat lukken.

Kheb nog 1 vraagje eigenlijk. Ik gebruik de SideWinder FF van M$ enk vind het eigenlijk moeilijk om te schakelen met de knopjes achteraan het stuur. Opt rechte stuk gaat het wel maar in bochten wringt het vind ik, voelt gewoon heel onnatuurlijk aan dan.
Moet ik hier aan wennen of is dit gewoon echt onhandig om zo te schakelen? Iemand die hier ervaringen mee heeft? (wss zullen jullie allemaal zeggen : koop een ander stuurtje hehe ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:11:
In de replay blijven ze staan :) 'Realtime' niet.
Als je het geluid aan zet is dit ook een erg vet filmpje....
http://www.youtube.com/wa...6L0Q&mode=related&search= (niet van mij dus)
Wat een prut racers zeg, de ene tik naar de andere. Afsnijden in de chicanes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:41
Bram77 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:35:

Geweldig om het ook eens vanuit een ander punt te zien. Nu zie ik ook hoeveel fouten ik eigenlijk maakte en hoevaak jij me hebt moeten ontwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Da's eerder een beperking in het spel. Natuurlijk gaan de rijders de grenzen van wat mag zoeken. Dat is irl ook zo. Kijk maar naar de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:27:
[...]

Wat een prut racers zeg, de ene tik naar de andere. Afsnijden in de chicanes etc.
Niet iedereen is zo goed als jij bent :P
Vond het leuk om te zien en ga hem ook zo snel mogelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Dutch3men schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:27:
[...]

idd afsnijden is wel heeel erg.

Wel mooi stukje van: ooh ooh explode, boem motor stuk :P
Nogal veel tikjes, waarvan vele gelukkig zacht :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Moet zeggen dat ik het allemaal wel mee vind vallen. Ja er zijn een paar momenten dat er flink wordt afgesneden, maar dat heb ik ook wel eens. Misschien dat juist die momenten regelmatig voorbij komen in het filmpje, maar de curbs en het groen er vlak naast ligt er niet voor niks, daar mag je best met 2 wielen overheen.

Zag wel een inhaal actie die niet echt fair was. Iemand een tikje geven en er dan makkelijk voorbij gaan. Ik zou hem weer voorbij laten gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door silencedead op 19-12-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
silencedead schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:52:
[...]

Geweldig om het ook eens vanuit een ander punt te zien. Nu zie ik ook hoeveel fouten ik eigenlijk maakte en hoevaak jij me hebt moeten ontwijken :)
Je was niet de enige die fouten maakte. Ik remde drie keer te laat. Een keer daarvan raakte ik je, waarna ik je weer voorbij liet. Een keer (voor de 180 graden bocht) remde ik ronduit te laat en miste je op een haar na. Ik vergat in de instinktieve reactie dat de rem vol intrappen niet de snelste manier is om stil te staan. 90% remmen is sneller als je geen tijd hebt om tegelijkertijd op de motor af te remmen. En een keer zag ik niet dat er een achterblijver voor je zat. Die reed precies in het verlengde van jou en mijn zicht. Pas na een seconde drong het tot me door waarom je met je ene overgebleven achterlicht knipperde :)

Verder was ik gewoon sneller met nieuwe banden en langzamer met te warme banden. Waarschijnlijk ongeveer even snel als ik de goede bandenkeus had gemaakt. Het is inderdaad wel leerzaam om terug te kijken in detail. Ik vond de buitenom poging voor start finish wel de spectaculairste (het binnendoor steken in de bocht voor start/finish). Ik kwam met mijn achterband net te veel naast de curb om de snelheid mee te nemen en trok daardoor naar links waarbij ik jou ook nog raakte.

Donnington is een pittig ciquit om in te halen zeg. Ik hoop dat ik tijd heb om genoeg te trainen om donderdag op Brno wat weerstand te kunnen bieden. Het is een lastig ciquit qua afstelling. Helemaal met een auto die ik nog niet goed ken. Exitspeeds zijn super belangrijk, dus genoeg grip in de bochten. Maar je hebt er weinig aan als je die exitspeed niet kunt benutten omdat er te veel downforce is. Wel leuk close racen met de M3's:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
vind het ook wel meevallen. Op de open servers wordt er gewoon gebeukt en geramt. toch maar 10 ronden dus wat maakt het uit :)

Ik wil me graag voor een league aanmelden, wie weet er een leuke? Hoeft helemaal geen prorijders te zijn, maar gewoon netjes rijden en elkaar de ruimte gunnen.
Voor simracing.nl was ik te laat. Nu maar wachten op de volgende die ze organiseren.

[ Voor 13% gewijzigd door Kurios op 19-12-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Bram77 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:52:
[...]

Ik vond de buitenom poging voor start finish wel de spectaculairste (het binnendoor steken in de bocht voor start/finish). Ik kwam met mijn achterband net te veel naast de curb om de snelheid mee te nemen en trok daardoor naar links waarbij ik jou ook nog raakte.
Toen zei ik nog sorry, ik dacht dat ik je juist wel erg het gras op dwong door hem wat naar buiten te lopen. In me spiegel zag ik je ineens flink naar links sturen, dus dacht dat je vol moest remmen, maar het viel nog wel mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurios schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:40:

Voor simracing.nl was ik te laat. Nu maar wachten op de volgende die ze organiseren.
Toch wat vaker die site in de gaten houden dan want volgende week staan er 2 races gepland..op de Norisring en Zolder.
Daar kan je je nog steeds voor inschrijven.

Er worden vaak genoeg losse races georganiseerd buiten het seizoen om.

Simracing.nl heeft ook zijn eigen server (de mijne) die elke dag aanstaat en waar je ook op kan rijden. Zoals gewoonlijk met alle hulpjes uit (behalve auto-clutch) en forced cockpitview.
Wachtwoord en servernaam kan je terug vinden op simracing.nl forum (maak jezelf gelijk lid....hoe meer zielen hoe meer vreugde)

Zijn 2 eisen die we stellen bij simracing, je moet je auto redelijk onder controle kunnen houden in simulation mode (daar was afgelopen zondag niks mis mee met degene die hebben meegereden) en je dient onder je eigen naam in te loggen, mensen die met een nick inloggen worden van de server geboot. (We rijden ook met eigen naam in de league).
Dus vind je het leuk om serieus te rijden met relaxte mensen kom langs (vanavond hebben we een race dus kan het niet) en ga lekker rijden op een server waar geen gebeuk is.

Tevens begint denk ik eind januari het nieuwe complete seizoen bij simracing.nl (alle circuits).
Je kan naar alle waarschijnlijkheid met GT of NGT gaan rijden, daar zijn we nog niet helemaal over uit....maar ook dat kan je allemaal volgen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hehe ik ga zeker weer meedoen >:) IK weet nu ongeveer waar ik sta op de grid. Wat rij jij nu op Donington?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam vorige week tot een 1.24.1 met de 550. Sinsdien niet meer gespeeld dus ik verwacht niet zoveel van vanavond :/
Misschien vanmiddag nog een paar rondjes draaien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:22:
Ik kwam vorige week tot een 1.24.1 met de 550. Sinsdien niet meer gespeeld dus ik verwacht niet zoveel van vanavond :/
Misschien vanmiddag nog een paar rondjes draaien......
Ik zit ook in de 1.24.1, maar was elke keer in de eerste sector nog eens 0.2 sec sneller, maar maakte verveolgens steeds een foutje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:58:
[...]

Toch wat vaker die site in de gaten houden dan want volgende week staan er 2 races gepland..op de Norisring en Zolder.
Daar kan je je nog steeds voor inschrijven.

Er worden vaak genoeg losse races georganiseerd buiten het seizoen om.

Simracing.nl heeft ook zijn eigen server (de mijne) die elke dag aanstaat en waar je ook op kan rijden. Zoals gewoonlijk met alle hulpjes uit (behalve auto-clutch) en forced cockpitview.
Wachtwoord en servernaam kan je terug vinden op simracing.nl forum (maak jezelf gelijk lid....hoe meer zielen hoe meer vreugde)

Zijn 2 eisen die we stellen bij simracing, je moet je auto redelijk onder controle kunnen houden in simulation mode (daar was afgelopen zondag niks mis mee met degene die hebben meegereden) en je dient onder je eigen naam in te loggen, mensen die met een nick inloggen worden van de server geboot. (We rijden ook met eigen naam in de league).
Dus vind je het leuk om serieus te rijden met relaxte mensen kom langs (vanavond hebben we een race dus kan het niet) en ga lekker rijden op een server waar geen gebeuk is.

Tevens begint denk ik eind januari het nieuwe complete seizoen bij simracing.nl (alle circuits).
Je kan naar alle waarschijnlijkheid met GT of NGT gaan rijden, daar zijn we nog niet helemaal over uit....maar ook dat kan je allemaal volgen op het forum.
top! Ik had afgl zondag ook meegereden, en dat ging wel goed. Ik kwam qua tijd nog wel wat te kort op eerste 4-5 rijders en ik maak nog wel wat foutjes als ik probeer te pushen :)

Ik had me inderdaad al aangemeld op simracing, maar het was al zo druk(lees vol), dat ik op de reservelijst kwam en ik het eigenlijk voor dat seizoen maar had opgegeven.
Mijn kennis van de circuits is nog niet zo goed, mede omdat dit mijn eerste sim is die ik speel. Helaas heb ik niet zoveel tijd om te oefenen en het afstellen goed te leren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
begrijp ik nou goed dat je bij simracing.nl server op GTR2 je échte naam móet gebruiken om in te loggen en het spel te spelen?! op simracing.nl zelf ok, maar om ook in GTR2 me naam te zetten trekt mij niet heel erg...

áls dit zo is, is daar dan nog een duidelijke reden voor?
iedereen op die server mag verder mijn naam weten hoor, daar niet van... maar ik gebruik in games heel graag mijn alias...

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je speelt een simulatie, dan wil je omwille van het realiteitsgehalte ook gewoon dat iedereen onder z'n eigen naam racet, en niet één of andere vage nick.
Wen er maar vast aan als je vaker online gaat racen, het is namelijk overal waar georganiseerd geracet wordt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
en wat moet ik daarvoor in de game allemaal aanpassen? of kan ik met dezelfde naam en serial en profile inloggen? zal ik binnenkort wel eens andere naam en pw gaan instellen...

beetje jammer, de game wordt er uiteraard niet minder om :P

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Alwood schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
en wat moet ik daarvoor in de game allemaal aanpassen? of kan ik met dezelfde naam en serial en profile inloggen? zal ik binnenkort wel eens andere naam en pw gaan instellen...

beetje jammer, de game wordt er uiteraard niet minder om :P
Je moet je ingame profiel wijzigen, dat is alles. Jou account waarmee je in de lobby inlogt staat er los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
hmm... dat biedt natuurlijk ook perspectieven...

dan beroep ik mijzelf op mijn echte-naam profiel als ik voor GoT of simracing race en in de andere gevallen kan ik gewoon me huidige zooi houden :P
ik hoop dat me setups wel in beiden profielen beschikbaar zijn... anders zet ik op me pc wel wat over oid. in ieder geval heeft spelen met serieuze mensen voorrang boven alles ;)

met een beetje geluk krijg ik deze week me G25 :D

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Opzich mooie servers. Echter die forced-cockpit view houdt me tegen om daar te gaan racen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:44:
[...]

Opzich mooie servers. Echter die forced-cockpit view houdt me tegen om daar te gaan racen.
tja het is simulatie he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kurios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:05:
[...]

tja het is simulatie he...
Das waar. Echter kan ik dat ding maar niet op de baan houden vanuit in-car. Speel altijd vanaf de moterkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:09:
[...]

Das waar. Echter kan ik dat ding maar niet op de baan houden vanuit in-car. Speel altijd vanaf de moterkap.
Dat heb ik dus als ik niet in-car ga rijden, dan zwabber ik alle kanten op. En als ik onder of overstuur heb heb ik dit te laat door en sta ik achterste voren. Als ik in-car zou zitten kan ik dat wel corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:09:
[...]

ik vind het ook prettiger rijden, je kan beter vooruit kijken etc.
Helaas rijden er nog meer op de baan ;) en is spiegelen zeer belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me even afmelden voor morgen. Ik heb net de 2 banen voor het eerst gereden en ik krijg die nooit voor morgenavond geleerd laat staan een setup te gerealiseert. Op Brno onderstuurt de BMW namelijk als een gek en aangezien er bij beide banen meer zandbak dan asfalt ligt heb ik geen zin om voor Jos the Boss te spelen (ben trouwens een Jos fan dus geen flames aub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:00:
Ik moet me even afmelden voor morgen. Ik heb net de 2 banen voor het eerst gereden en ik krijg die nooit voor morgenavond geleerd laat staan een setup te gerealiseert. Op Brno onderstuurt de BMW namelijk als een gek en aangezien er bij beide banen meer zandbak dan asfalt ligt heb ik geen zin om voor Jos the Boss te spelen (ben trouwens een Jos fan dus geen flames aub).
Van mij part kan je gewoon mee doen hoor. Tijdens het rijden leer je ook, en online kan je tips vragen aan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom echte namen?

Omdat we o.a. een serieuze en gezellige club zijn en we het fijn vinden om normaal met elkaar om te gaan op de server.
Als dan b.v. -=BrEeZerBoY=- joined krijg je een beetje publieke server sfeer en daar hebben we niet zoveel zin in, je weet ook niet wie zich achter de nick schuil houdt etc.....ik neem aan dat je het zelf wel snapt ;)

Gewoon simpel recht door zee, niet moeilijk doen of mag niemand je naam weten :+

William, gewoon meerijden...wat Dutch3men zegt, online leer je het meeste....dan rij je een keer de bak in...lekker boeie ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 1x...volgens mij heb ik ze allemaal wel gehad in een paar ronden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
okee, ik zal me er maar bij neerleggen ;)
jullie mogen mijn naam wel weten hoor :P

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Morgen mijn orginele versie van GTR 2.

Kan ik eindelijk een keer meedoen met een race :*) .

Alleen die tijden die er gereden worden. Die zijn voor mij echt ongeloveloos!
Ik heb Don... gereden en deed daar met moeite 1.41 over. Iedereen rijd hier tegen de 1.30.
Misschien is een Rookie League een optie :'( ...

Tot binnekort op de baan!..

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
euh geen misverstanden!!!
ik rij egniezosnel hoor Joshuatree :P

is een paar posts geleden ook al gegeven maar ik doe het toch nog een keer... http://racing.fuzion.nl/index.php?page=home daar staan de meesten wel op.

ik rij met moeite 1.34 op donington, in een Murci red ik het iets sneller (ongeveer 4s)

is eigenlijk wel sneller... met standaard setup kom ik tot ongeveer 1.37 nou danmaar een lange practice ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Alwood op 20-12-2006 21:39 ]

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Ik heb een vraagje, als ik GTR2 van iemand overkoop, kan ik dan zijn serial gebruiken om online te rijden? Het is toch niet zo dat zijn serial vastzit aan zijn accountnaam ofzo?

Ik zou wel mee willen doen met GoT races hiero. Ik was toch wel benieuwd wat ik zou rijden met de M3 op Donington 2004, dus ik heb vanmiddag wat rondjes gereden en kwam tot 1.33 nogwat. Dus niet supersnel maar denk dat ik wel mee kan komen met een goede setup en wat rondjes oefening. :)

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Joshuatree schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:46:
Morgen mijn orginele versie van GTR 2.

Kan ik eindelijk een keer meedoen met een race :*) .

Alleen die tijden die er gereden worden. Die zijn voor mij echt ongeloveloos!
Ik heb Don... gereden en deed daar met moeite 1.41 over. Iedereen rijd hier tegen de 1.30.
Misschien is een Rookie League een optie :'( ...

Tot binnekort op de baan!..

Jos
1.30 was wel max hoor met een M3. Ik reed zelf kwali een 1.32 laag en in de race 1.33-35(zonder foutjes :) ) ofzo.
Oefen gewoon even tegen een ghost, zie je de racelijn gelijk en als je die gewoon volgt rij je zo een 1.34-35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
BamiHap schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:16:
Ik heb een vraagje, als ik GTR2 van iemand overkoop, kan ik dan zijn serial gebruiken om online te rijden? Het is toch niet zo dat zijn serial vastzit aan zijn accountnaam ofzo?

Ik zou wel mee willen doen met GoT races hiero. Ik was toch wel benieuwd wat ik zou rijden met de M3 op Donington 2004, dus ik heb vanmiddag wat rondjes gereden en kwam tot 1.33 nogwat. Dus niet supersnel maar denk dat ik wel mee kan komen met een goede setup en wat rondjes oefening. :)
je weet dus niet of hij zn serial nog gaat gebruiken he, of bijv al verkocht heeft :)
Beetje link om daar op te gokken. Kan je beter de game nog gesealed kopen in de winkel ergens. Van die 10 euro ga je ook niet dood lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Kurios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:18:
[...]

je weet dus niet of hij zn serial nog gaat gebruiken he, of bijv al verkocht heeft :)
Beetje link om daar op te gokken. Kan je beter de game nog gesealed kopen in de winkel ergens. Van die 10 euro ga je ook niet dood lijkt me ;)
Ja opzich heb je helemaal gelijk... Eens kijken of die gozer met die baard me niet vergeten is ;)

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kurios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:42:
[...]

ik vind het ook prettiger rijden, je kan beter vooruit kijken etc.
Helaas rijden er nog meer op de baan ;) en is spiegelen zeer belangrijk!
heb toch virtual mirrors. Zie net zo veel achter me hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Net even een 40 min race gedaan op Brno om een setup te maken. Dat kan een leuke race gaan worden morgen. Het is wel het vetst om er een pitsstop in te moeten houden. Ik heb de race net op 1 set banden gereden (med/hard) Na de pitsstop was ik niet de snelste meer doordat mijn banden toch wat minder werden, maar heb de race wel gewonnen met 10 sec voorsprong op P2, die wél banden had gewisseld. Je kunt op Brno ook zo heerlijk uitremmen sn slipstreamen.

Ik ben nog lang niet op mn snelst. Ik rijd nu met quali setup 2.02, met een uit de mouw geschudde setup. 1.59 moet goed mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Was dat met een M3 of een echte auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bram77 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:53:
Net even een 40 min race gedaan op Brno om een setup te maken. Dat kan een leuke race gaan worden morgen. Het is wel het vetst om er een pitsstop in te moeten houden. Ik heb de race net op 1 set banden gereden (med/hard) Na de pitsstop was ik niet de snelste meer doordat mijn banden toch wat minder werden, maar heb de race wel gewonnen met 10 sec voorsprong op P2, die wél banden had gewisseld. Je kunt op Brno ook zo heerlijk uitremmen sn slipstreamen.

Ik ben nog lang niet op mn snelst. Ik rijd nu met quali setup 2.02, met een uit de mouw geschudde setup. 1.59 moet goed mogelijk zijn.
M3 zeker? 1:57.885 moet ook nog wel lukken ;) http://www.digitalracing....2_brno_20061217/4Brno.htm

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hehe, oe ik zien mijn naam staan bij Fastest Lap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik ben er ook maar eens aanbegonnen. En ik ga nog als een dronkenman (over corrigeren?) over de weg maar het verlagen van de stuurgevoeligheid hielp al een stuk. GTR2 is met de post onderweg dus allicht ben ik binnenkort ook online.

Nu probeer ik ook mijn oogverblindende stats *ahum* op racing.fuzion.nl te posten. Echter deze meldt dat ik geen (nieuwe) tijden heb. In de carreer.blt staat echter wel heen en ander, of tellen de time trials niet mee? En redje@... , aangegeven als contact, bouncet gewoon terug.

Hier een stukje uit mijn carreer.blt (wat een tijd)
[PLAYERTRACKSTAT]
TrackName=4DONINGTON
TrackFile=GAMEDATA\LOCATIONS\DONINGTON\4DONINGTON
Mode=0
CarDescription=BMW M3 GTR
TotalNumLaps=7
BestLapTime=109.237671

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
mca2 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:54:
Ik ben er ook maar eens aanbegonnen. En ik ga nog als een dronkenman (over corrigeren?) over de weg maar het verlagen van de stuurgevoeligheid hielp al een stuk. GTR2 is met de post onderweg dus allicht ben ik binnenkort ook online.

Nu probeer ik ook mijn oogverblindende stats *ahum* op racing.fuzion.nl te posten. Echter deze meldt dat ik geen (nieuwe) tijden heb. In de carreer.blt staat echter wel heen en ander, of tellen de time trials niet mee? En redje@... , aangegeven als contact, bouncet gewoon terug.

[PLAYERTRACKSTAT]
TrackName=4DONINGTON
Mode=0
TotalNumLaps=7
BestLapTime=109.237671
Ik zie daar op het eerste oog niets fouts aan...
Heel misschien komt het doordat je rijdt in Arcade (mode=0) maar dan is dat een bug :P

• jeehaa
of misschien net als bij mij een custom track (zandvoort)

• Kurios
  • Niet online
mca2 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:54:

[PLAYERTRACKSTAT]
TrackName=4DONINGTON
Mode=0
TotalNumLaps=7
BestLapTime=109.237671
time trial telt inderdaad niet. Volgens mij alleen kwali tijden en racetijden.

• antonyv
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:13:
...gewoon meerijden...wat Dutch3men zegt, online leer je het meeste....
Oeoe, het begint wel te jeuken. Jullie zijn dus echt serieus.
Ik zal kijken of ik vanmiddag nog ergens GTR2 kan bemachtigen.

Ik hoop dat ik dan niet opnieuw moet installeren maar gewoon de code kan invoeren over de "probeerversie" heen.

Als het meezit kan ik dan meedoen. Echter ik heb natuurlijk voor BRNO geen enkel idee over een setup voor de M3. (edit: anders tweak ik mijn Nordschleife-setup wel voor nood)

Wellicht tot vanavond.

Wanneer wordt het wachtwoord hierzo bekend gemaakt Albert?

[ Voor 4% gewijzigd door antonyv op 21-12-2006 09:24 ]

Verwijderd

Ik ben altijd serieus ;)

Je hoeft inderdaad het spel niet opnieuw te installeren.

Ik zal het nog 1 keer herhalen.......:)

Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify

Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify

Staande start!

Servernaam: BMWM3 challenge
Wachtwoord: propeller
  1. Geen nicks!
  2. We spelen op simulation mode, geen hulpjes behalve autoclutch.
  3. Ik zal forced cockpitview niet aanzetten vanavond maar hou er rekening mee dat het in de toekomst wel verplicht is.....(we zijn aan het simmen en niet NFS aan het spelen).
Tot vanavond :)

P.s. Server zal vanmiddag al in de lucht zijn...d.m.v. next-event in het chat gedeelte kan je van baan wisselen indien nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 09:53 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Kurios schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:54:
[...]

time trial telt inderdaad niet. Volgens mij alleen kwali tijden en racetijden.
Time trail tijden telt hij wel hoor, maar ik heb de indruk dat hij enkel rekening houdt met je eerste sessie rondjes die je draait. Als je 2 keer de baan opgaat in time trail mode dan durft hij wel eens geen tijden te registreren

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Bram77
M3 inderdaad. Ik had het over vannavond. 1:57 zal misschien ook wel lukken, na 400 rondjes gereden te hebben en een hele strakke setup te hebben :)

Ik begin te merken dat ik steeds beter kan vertalen wat de auto voor een feedback geeft. Alleen de springs afstellen ben ik nog niet helemaal uit en ik weet eigenlijk niet wat "packers" doen. Kan iemand mij wijzer maken?

[ Voor 21% gewijzigd door Bram77 op 21-12-2006 10:45 ]

• FabiandJ
  • Niet online
Ik doe vanavond ook mee, maar zal ter plekke een setup moeten maken voor Brno ben ik bang. Maargoed daar heb ik 1 uur practise voor.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Waar en hoe kan je GTR2 zo snel mogelijk bemachtigen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.