Ik had mijn stop na 20 minuten racen en moest daarna dus nog 55 minuten. Dacht dat dat een goed idee zou zijn omdat ik dan in mijn ritme kon blijven zo tijd kon winnen. Ik was alleen vergeten te checken waar de pitingang issilencedead schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:02:
AIXwood EIKEL
Heb het zelf ook wel eens gehad escape gedrukt echt balen is dat.
Maar het was een geweldige race. In het begin een leuk gevecht gehad met Bram van Oploo, erg netjes, paar kleine tikjes die erbij horen. Op 1 wat grote tik na, maar hij liet me weer voorbij.
Ik maakte alleen een foutje met de pitstop halverwege, had alleen banden gewisseld en niet getankt. Moest dus 5-10 minuten voor het einde nog ff bijtanken. Maar uiteindelijk toch nog 3e plaats
Wanneer is de volgende!race!!! (alleen dan wel wat korter als het kan 30 min. ofso kreeg last van me nek en een houten reet)

Ik denk overigens toch niet dat ik die gehaald had want na 20 minuten na de pitstop waren banden op (dat kreeg ik te horen, maar ik voelde het al 5 minuten). De overgebleven tijd reed ik dus op ijs. Toch nog rondjes van gemiddeld 1:33 kunnen blijven rijden, maar alles wat ik meer uit probeerde te halen resulteerde in de grintbak, wat dus ook een paar keer gebeurde.
Uiteindelijk nog 5e geworden. Mijn quali was niet optimaal. Ik reed een 1:31.4 omdat ik maar 5 rondjes kon rijden (eten was een beetje uitgelopen). Mijn snelste ronde staat nu op 1:30.7.
Echt super,...super tof om met serieuze mensen te rijden. Volgende keer Monza?
Helaas heeft GTR mijn replay niet opgelagen. Volgensmij is het bestand corrupt. Kan iemand zijn replay uploaden misschien?