In de winkelBioHazard schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:04:
Waar en hoe kan je GTR2 zo snel mogelijk bemachtigen?
[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 21-12-2006 11:08 ]
In de winkelBioHazard schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:04:
Waar en hoe kan je GTR2 zo snel mogelijk bemachtigen?
[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 21-12-2006 11:08 ]
Subawoo
ik doe meeVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:50:
Ik ben altijd serieus
Je hoeft inderdaad het spel niet opnieuw te installeren.
Ik zal het nog 1 keer herhalen.......:)
Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify
20.15-20.35 uur race 1 Brno
Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify
21.15-21.35 uur race 2 Oschersleben
Staande start!
Servernaam: BMWM3 challenge
Wachtwoord: propellerTot vanavond
- Geen nicks!
- We spelen op simulation mode, geen hulpjes behalve autoclutch.
- Ik zal forced cockpitview niet aanzetten vanavond maar hou er rekening mee dat het in de toekomst wel verplicht is.....(we zijn aan het simmen en niet NFS aan het spelen).
P.s. Server zal vanmiddag al in de lucht zijn...d.m.v. next-event in het chat gedeelte kan je van baan wisselen indien nodig.
Verwijderd
Nope, ik had het toch duidelijk uitgelegd dacht ikShva schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:03:
[...]
ik doe mee, mijn nick is Jos Verstappen, ik heet wel Jos alleen geen Verstappen is dat ook goed?
Mja denk het ook wel, gezien onze ervaringVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:15:
[...]
Nope, ik had het toch duidelijk uitgelegd dacht ik
Fabian, ik moet ook vanavond terplekke een setup maken....komt wel goed
Ik heb de indruk dat het vanavond drukker gaat worden dan de 'eerste' race.....Dutch3men schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:20:
[...]
Mja denk het ook wel, gezien onze ervaring
there's no place like cloudbase
getsie en dan kan ik juist niet...antonyv schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:40:
[...]
Ik heb de indruk dat het vanavond drukker gaat worden dan de 'eerste' race.....
:-)
Subawoo
Volgens mij ligt het iets anders.Fuelke schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:08:
[...]
Time trail tijden telt hij wel hoor, maar ik heb de indruk dat hij enkel rekening houdt met je eerste sessie rondjes die je draait. Als je 2 keer de baan opgaat in time trail mode dan durft hij wel eens geen tijden te registreren
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
OH JA, heb ik weer.Bram77 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:48:
Da's zuur Opstarten gaat zo veel langzamer met DVD
Verwijderd
Wrom geen nicks eigenlijkVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:15:
[...]
Nope, ik had het toch duidelijk uitgelegd dacht ik
Fabian, ik moet ook vanavond terplekke een setup maken....komt wel goed
Check je firewall eens, lijkt wel of poorten worden geblockt (windows firewall). Verder weet ik niet of het slim is mee te doen als je spel net hebt en nog nooit gespeeld hebt. Is toch ff lastigantonyv schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:30:
[...]
OH JA, heb ik weer.
Ik wil vanavond GRAAG meedoen, (nog een half uurtje) heb dus net GTR2 gekocht en nu...
(ik ben heel erg pissed want natuurlijk is dat weer zo) en nu kan ik niet registreren!!
Ik heb dus het originele doosje, daaron zit deze keer (zoals bij GTL) geen code op de DVD.
Alleen één code achterop het boekje.
DIe vul ik in, dan komt het scherm om je aan te melden of om je te registreren.
Ik vergis me door me eerst aan te melden, maar daarna wil ik me registreren en error!:
Registration failed: Could not connect to the server!
HELLUP!!
iemand een oplossing?
Wilde altijd al iets over computers weten
Verwijderd
Oke ik snap het van de nicks en echte namen. Geen assists aan man dat wordt een puinhoopVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:13:
Waarom echte namen?
Omdat we o.a. een serieuze en gezellige club zijn en we het fijn vinden om normaal met elkaar om te gaan op de server.
Als dan b.v. -=BrEeZerBoY=- joined krijg je een beetje publieke server sfeer en daar hebben we niet zoveel zin in, je weet ook niet wie zich achter de nick schuil houdt etc.....ik neem aan dat je het zelf wel snapt
Gewoon simpel recht door zee, niet moeilijk doen of mag niemand je naam weten
William, gewoon meerijden...wat Dutch3men zegt, online leer je het meeste....dan rij je een keer de bak in...lekker boeie
Welke poorten moeten openstaan dan?SirDarkAngel schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:33:
[...]
Check je firewall eens, lijkt wel of poorten worden geblockt (windows firewall). Verder weet ik niet of het slim is mee te doen als je spel net hebt en nog nooit gespeeld hebt. Is toch ff lastig
ik zie de server niet... zie wel een -r-b- server met M3 challenge, maar die is niet beveiligd.... wieowieVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:50:
Ik ben altijd serieus
Je hoeft inderdaad het spel niet opnieuw te installeren.
Ik zal het nog 1 keer herhalen.......:)
Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify
20.15-20.35 uur race 1 Brno
Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify
21.15-21.35 uur race 2 Oschersleben
Staande start!
Servernaam: BMWM3 challenge
Wachtwoord: propellerTot vanavond
- Geen nicks!
- We spelen op simulation mode, geen hulpjes behalve autoclutch.
- Ik zal forced cockpitview niet aanzetten vanavond maar hou er rekening mee dat het in de toekomst wel verplicht is.....(we zijn aan het simmen en niet NFS aan het spelen).
P.s. Server zal vanmiddag al in de lucht zijn...d.m.v. next-event in het chat gedeelte kan je van baan wisselen indien nodig.
Verwijderd
Verwijderd
M3 skinmod. Albert linked daarheen in 1 van zijn vorige posts.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:19:
kan niet joinen omdat de host een geupdate versie gebruikt, ik dacht dat er zonder patch gereden zou worden ? trouwens welke patch moet ik gebruiken? er staan verscheidende mogelijkheden op de genoemde site?
Verwijderd
Bedoel je deze soms? je hebt op deze site verschillende mogelijkheden en ik weet niet welke ik moet nemen.
voila
[ Voor 30% gewijzigd door jeehaa op 21-12-2006 19:47 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Als je in hetzelfde geval als mij een nieuwe profiel hebt aangemaakt met je echte naam, moet je het niveau ook even op simulation zetten. Dan zal je vast wel wat meer servers zien.silencedead schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:34:
zie de server niet staan.
Zie sowieso wel erg weinig servers
[ Voor 7% gewijzigd door Pjottski op 21-12-2006 20:36 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ja je hebt in ieder geval nog gequalified.Peedjeeh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:32:
Zonet op Brno in de qualify een mooie 7de tijd gereden, komt er next session in het beeld, auto in de garage en het spel zo vast als een huis.Pc weer gereboot, kon ik niet meer joinen.
goddomme, dat was het dusPeedjeeh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:32:
[...]
Als je in hetzelfde geval als mij een nieuwe profiel hebt aangemaakt met je echte naam, moet je het niveau ook even op simulation zetten. Dan zal je vast wel wat meer servers zien.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ja het waren er bijna 19 geweestPeedjeeh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:57:
Zag in de lobby wel dat er 18 in de warmup zaten, en later was de race ook met hetzelfde aantal bezig.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Ik vind het idd ook erg jammer dat er bij GTR2 geen setup's meer zitten. Bij GTR1 had je een leuk beginpunt, waar vandaan je verder kon bouwen.. nu helaas niet meer..PringleMaster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:34:
Zal voor mij nog wel een tijdje duren voordat ik beetje vooraan kan meedoen hehe. Ik rijdt vrijwel default setup (alleen andere bandjes, minder fuel, radiator opening op 3 en de toeren hoger), en heb nog niet eens een FF stuurtje (stuur van 8 jaar oud).
Je kan de setups die je gemaakt hebt in GTR1 ook in GTr2 gebruiken.MrBarBarian schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:22:
[...]
Ik vind het idd ook erg jammer dat er bij GTR2 geen setup's meer zitten. Bij GTR1 had je een leuk beginpunt, waar vandaan je verder kon bouwen.. nu helaas niet meer..
Whaaaaaa!!Peedjeeh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:32:
Als je in hetzelfde geval als mij een nieuwe profiel hebt aangemaakt met je echte naam, moet je het niveau ook even op simulation zetten. Dan zal je vast wel wat meer servers zien.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kan iemand dan een gtr2.exe beschikbaar maken, zodat ik het niet opnieuw hoef te installeren? Of werkt het wel met de no-cd crack als je gewoon de originele dvd erin doet?suprdave schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:36:
No-cd crack werkt nog wel maar als je een server wilt joinen krijg je een error. Dan maar weer de originele dvd gebruiken
[ Voor 10% gewijzigd door silencedead op 22-12-2006 08:42 ]
Patch installeert automatisch een nieuwe .exesilencedead schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:40:
[...]
Kan iemand dan een gtr2.exe beschikbaar maken, zodat ik het niet opnieuw hoef te installeren? Of werkt het wel met de no-cd crack als je gewoon de originele dvd erin doet?
PSN ID: JLvanEs0305
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
[ Voor 25% gewijzigd door R-B op 22-12-2006 14:58 ]
Verwijderd
Klopt wel, maar als je tegen 10 550's rijdt met mensen achter het stuur die het best goed kunnen, dan moet je toch flink wat meer je best doen om ze bij te houden.
De viper kan wel de meeste pk's hebben, maar voelt naar mijn idee op de rechte stukken niet sneller aan dan de 550. De viper draait ook aanzienlijk minder toeren dan o.a. de 550, de overbrengingsverhouding is daarom ook anders wat erin resulteert dat je minder koppel op de wielen hebt.Dutch3men schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:54:
De viper heeft de meeste pk's van allemaal, maar de andere wagens zijn verder door ontwikkelt. En daarom hebben die minder grip, om die reden zie je die dus niet/amper op de servers.
Nee oke dat weet ik, maar je snapt men punt iigsilencedead schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:53:
[...]
Klopt wel, maar als je tegen 10 550's rijdt met mensen achter het stuur die het best goed kunnen, dan moet je toch flink wat meer je best doen om ze bij te houden.
De max aantal pk zit bij een viper in een ander toeren bereik dan bij de F550, daarom voel je het denk ik niet. Of je hebt je gears ratio gewoon volledig fout staan.silencedead schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:46:
[...]
De viper kan wel de meeste pk's hebben, maar voelt naar mijn idee op de rechte stukken niet sneller aan dan de 550. De viper draait ook aanzienlijk minder toeren dan o.a. de 550, de overbrengingsverhouding is daarom ook anders wat erin resulteert dat je minder koppel op de wielen hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 22-12-2006 18:04 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Is goed Ludo BleysVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:58:
Ik wil een volgende keer ook wel eens meedoen?
[ Voor 20% gewijzigd door MrBarBarian op 22-12-2006 23:08 ]
In de categorie 1+1=2.....mca2 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:39:
[...]
Ik heb nog geen meter gevoel tijdens het racen.
[...]
Ik speel met (een logitech formula force met) de force uit.
Force feedback aan! En op high zetten, let wel op of die normaal of invert moet staan, anders klopt er ook niks van, maar dat is een kwestie van proberen.mca2 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:39:
Maar als er nog tips zijn voor de gevoeligheden, deadzones etc dan hoor ik het graag. Ik speel met een logitech formula force met de force uit.
Ik ken ook iemand die met controller speelt en net zo snel is als dat ik ben. Ik merk alleen wel dat als hij wat gaat glijden, hij hem nauwelijks op de weg kan houden en vol de muur in vliegt.ApOE schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:04:
Ik vraag me af of jullie ook tegen de computer racen? Ik speel dit spel met een Rumble Pad2 (Gamepad)
dat gaat opzich best goed, maar zodra ik tegen de computer ga racen en ik maak een fout dan is het gelijk game over. Het lijkt of ik de enige ben die wel eens te laat remt of een stuur foutje maakt.
Is dit spel alleen echt goed te spelen met een stuurtje?
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Verwijderd
Ik heb het advies opgevolgd en ben eens beginnen testen op Donington Park (2004) met de M3. Mijn tijd met auto-schakelen aan en hoodview was 1.32.9xx en ben daarna begonnen met zelf schakelen en cockpitview. Twas wel ff aanpassen, reed echt 5sec langzamer ofzo, na een tijd ging het beter en zat ik aan lage 1.34's. Nu ben ik uiteindelijk gestrand (na veel moeite) op 1.33.1 Dus bijna even snel als ervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:22:
[...]
[...]
Dan zal ik het toch nog wat moeten proberen om hier te kunnen volgen vermoed ik
Zal jullie advies dan ook opvolgen en hopen dat het uiteindelijk toch wat gaat lukken.
Kheb nog 1 vraagje eigenlijk. Ik gebruik de SideWinder FF van M$ enk vind het eigenlijk moeilijk om te schakelen met de knopjes achteraan het stuur. Opt rechte stuk gaat het wel maar in bochten wringt het vind ik, voelt gewoon heel onnatuurlijk aan dan.
Moet ik hier aan wennen of is dit gewoon echt onhandig om zo te schakelen? Iemand die hier ervaringen mee heeft? (wss zullen jullie allemaal zeggen : koop een ander stuurtje hehe)
Dat is wennenVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 08:56:
[...]
Ik vroeg me nu af of het echt zo moeilijk blijft of is het gewoon nog wat wennen aan zelfschakelen en cockpitview ?
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Verwijderd
Er zit ook een optie "Look at Apex" in GTR2. Gaat je view mooi richting de apex als je de bocht aansnijdt. Misschien is dat wat voor je. Je kunt zelf instellen in welke mate de view naar de apex kijkt btw.jeehaa schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:07:
ik rij zelf meestal met bumper of hood cam. Als ik trackIR4 zou hebben zou ik wel op cockpit view zitten. Nu mis ik gewoon soms 1 of 2 auto's achter een van de lijsten.
Verwijderd
dat weet ik maar daar heb ik niets aan; dan zou ik op het rechte eind ineens naar links of rechts moeten sturen om goed om mijn spiegels en stijl heen te kijken.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:15:
[...]
Er zit ook een optie "Look at Apex" in GTR2. Gaat je view mooi richting de apex als je de bocht aansnijdt. Misschien is dat wat voor je. Je kunt zelf instellen in welke mate de view naar de apex kijkt btw.
Kijk eens hier, het heet GTR2 PD monitor, ik gebruik het om via het netwerk op mijn laptop alles in de gaten te houden, wie weet is dit eventueel in samenspraak met de ontwikkelaar om te bouwen.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:49:
Bestaat er ook iets van een stukje software die informatie uit het spel, zoals snelheid, benzine en rondetijden op een 2e scherm kan weergeven? Ik zit er namelijk aan te denken om een 7" schermpje als cockpit te gaan gebruiken. Ziet er ten eerste wel leuk uit, en je hebt alle info in 1x bij de hand. Ik wil dit gaan gebruiken in mijn racesim project (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1170209)
Verwijderd
Ik weet niet wat voor een stuur je hebt maar is het geen mogelijkheid om "look left" en "look right" aan 2 knoppen toe te wijzen. Dat heb ik namelijk.jeehaa schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:23:
[...]
dat weet ik maar daar heb ik niets aan; dan zou ik op het rechte eind ineens naar links of rechts moeten sturen om goed om mijn spiegels en stijl heen te kijken.
Das wel cool, alleen werkt het nog wel met versie 1.1? Volgens de beschrijving zal het er namelijk niet mee gaan werken.wakuwakuhullie schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:56:
[...]
Kijk eens hier, het heet GTR2 PD monitor, ik gebruik het om via het netwerk op mijn laptop alles in de gaten te houden, wie weet is dit eventueel in samenspraak met de ontwikkelaar om te bouwen.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=268638
Verwijderd
Dat proggie had ik ook al gevonden, alleen is helaas niet echt wat ik zoek. Zoek toch echt iets van een cockpit. Zou misschien omgebouwd kunnen worden, alleen ben ik helaas niet diegene die dat kan....wakuwakuhullie schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:56:
[...]
Kijk eens hier, het heet GTR2 PD monitor, ik gebruik het om via het netwerk op mijn laptop alles in de gaten te houden, wie weet is dit eventueel in samenspraak met de ontwikkelaar om te bouwen.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=268638
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 00:04 ]
Verwijderd
Zie hierVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:00:
Kan iemand mij vertellen waar de ik de patch naar 1.1 kan downloaden ? ik kan nu namelijk geen enkele online race meer mee doen. Ondanks alle tips die ik tot nu toe hier heb gekregen krijg ik niet de juiste patch te pakken, terwijl ik toch echt een legale versie heb van het spel .
Het tooltje laat dus wel zien wat je wilt alleen grafisch moet het anders weergegeven worden, ik zou eens contact opnemen met de maker ervan, wie weet ziet hij er iets in om het om te bouwen, het is immers ook leuk voor iedereen om het op deze manier te laten zien.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:49:
[...]
Dat proggie had ik ook al gevonden, alleen is helaas niet echt wat ik zoek. Zoek toch echt iets van een cockpit. Zou misschien omgebouwd kunnen worden, alleen ben ik helaas niet diegene die dat kan....
Zo moet het er eigenlijk uit komen te zien:
[afbeelding]
Verderop in de thread is iemand bezig met een tooltje:wakuwakuhullie schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:25:
[...]
Het tooltje laat dus wel zien wat je wilt alleen grafisch moet het anders weergegeven worden, ik zou eens contact opnemen met de maker ervan, wie weet ziet hij er iets in om het om te bouwen, het is immers ook leuk voor iedereen om het op deze manier te laten zien.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Volvo V70 D5 my2011
Er schijnt een storing te zijn bij Simbin, meer weet ik er ook niet van.FalconM schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:47:
Klopt het dat de internettoegang voor multiplayer sinds gistermiddag al verdwenen is?
'Could not connect to server' Wie heeft dit nog meer?
Verwijderd
Lap he, juist nu ik tijd heb om men kerstpakje te proberen, kan ik niet registerenDutch3men schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:57:
[...]
Er schijnt een storing te zijn bij Simbin, meer weet ik er ook niet van.
Verwijderd
Hoop dat het vanavond opgelost is, anders geen EoD races met de M-Power......Dutch3men schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:57:
[...]
Er schijnt een storing te zijn bij Simbin, meer weet ik er ook niet van.
[ Voor 23% gewijzigd door dartbord op 27-12-2006 14:03 ]
Verwijderd
Stomme vragen bestaan niet, alleen stomme antwoordendartbord schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:02:
misschien een stomme vraag hoor, maaruh... is dit spel een beetje te vergelijken met GT4 voor de Playstation 2? *sorry als het niet gepast is hier*
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vergelijkbaar spel voor op de pc, iemand tips?
Yup of ga nog verder naar arcade en speel Need For Speed rommel.Bram77 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:21:
Ik denk niet dat GTR2 dan iets voor jou is. Probeer Toca Race Driver eens.
[ Voor 8% gewijzigd door FabiandJ op 27-12-2006 15:14 ]
Ben ik het niet mee eens. Speel GTR2 maar eens op novice met KB.Bram77 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:21:
Ik denk niet dat GTR2 dan iets voor jou is. Probeer Toca Race Driver eens.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq