[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07-2019
Hoi, ik ben nieuw op het forum én nieuw bij gtr2. ik weet niet waar het niveau ligt bij jullie maar ik zou graag mee doen met een online race. onder andere door de demo ben ik redelijk geworden op barcelona. ik rij op barcelona 1m46 in een M3...

mijn favo. wagen is de M3 dus dat zou helemaal uitkomen...

wordt er (via dit forum) ook over bijvoorbeeld teamspeak of ventrilo afgesproken?

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
N.a.v een paar posts terug maar eens Bathurst gedownload, maar wát een vet circuit! Loeisnelle rechte stukken, snelle bochten, veel hoogteverschil, snelle bochtencombinaties, boarding tegen de baan aan, ik vind m zelfs een beetje een mini-nordschleife. :D

Maar wel jammer dat als je de boarding een beetje goed raakt, je wel meteen over de kop vliegt, maar ja de geconverseerde tracks zijn dan ook niet altijd bugvrij, wel jammer.
Maar met de M3 is het echt fun op dit circuit.

En inderdaad het stuk na de Dipper is lastig ja, maar ook vlak vóór de dipper moet je niet íets te wijd over de kerb gaan, want dan vlieg je dr loeihard af :X

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mén wat is monza junior een kutbaan :X
voelt aan als een kart-baan en is imho té mickey mouse voor bmw's
maar goed, das dan weer mijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
Albert R1

en ik stem voor zondag! pls laat me weten als er een mooie server staat!

ik ben btw vergeten te zeggen dat ik tot nu toe met low TC en ABS heb gereden... ik weet niet wat er verwacht word als ik mee wil doen? het zijn wel de enige hulpmiddelen die ik heb en het is geen al-te-groot probleem om ze uit te zetten.

en ik weet eigenlijk niet zeker of ik me mail mag posten, maar als het niet mag doe ik het stiekem :-P alwood.mtb@gmail.com (omdat ik die niet kon gebruiken om een acount te maken)

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alwood schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:47:
Albert R1

en ik stem voor zondag! pls laat me weten als er een mooie server staat!

ik ben btw vergeten te zeggen dat ik tot nu toe met low TC en ABS heb gereden... ik weet niet wat er verwacht word als ik mee wil doen? het zijn wel de enige hulpmiddelen die ik heb en het is geen al-te-groot probleem om ze uit te zetten.

en ik weet eigenlijk niet zeker of ik me mail mag posten, maar als het niet mag doe ik het stiekem :-P alwood.mtb@gmail.com (omdat ik die niet kon gebruiken om een acount te maken)
online wordt eigenlijk alleen maar simulation gereden. Sommige servers hebben zelfs een geforceerde cockpit view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
ok, best mooi eigenlijk :) cockpit zat ik zowiezo al in, kan je beter de look-to-apex gebruiken en schakelen deed ik ook al zelf... alleen de traction control moet in dan helemaal uitzetten. hopen dat het niet gaat regenen ;)

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

In de league hebben we ook geforceerde cockpitview, vind het eigenlijk wel leuk. Ben het nu gewent dus rij overal zo :)

Als je simulation rijd moet traction control ook uit, trouwens ik merk het niet eens meer als hij uit staat. Je leert er mee rijden :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
ik ben begonnen TC+ABS aan en met auto-shift.
En na een paar weken heb ik die dingen uitgezet. Daarna is het even een paar rondjes wennen en dan is het eigenlijk alleen maar fijner.

En de cockpitview heb ik eigenlijk van begin af aan gebruikt. Vind de external views eigenlijk alleen maar klote :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik reed eigenlijk altijd Cockpit-view, maar de laatste tijd telkens motorkap.. Waarom weet ik niet, vind Cockpit-view ook leuker, maarja :P Denk dat het het gebrek aan info is in de cockpitview :)

Heeft iemand het circuit Hidden Valley al gedownload? Gisterenavond met een vriend zitten rijden, fijn circuitje met bochten waar je best veel tijd kan winnen (of verliezen) als je lef hebt :P Met de Murciélago R-GT een 1.04.001 gereden.. .001 te veel :P M'n allereerste gezette tijd was 1.07.666, hoe krijg je dat ook voor elkaar :+ Vriend zij meteen "wat is dat nou voor tijd :')", snapte het niet direct, dacht dat hij langzame tijd bedoelde oid..

Wat mij wel opviel is dat hij in sector 1 ongeveer 0.110 sneller is, en in sector 2 ongeveer 0.230, maar uiteindelijk ben ik 0.563 sneller :| Dat betekend dat ik in de laatste sector bijna een volle seconde win :D

Nu de rest van het circuit nog sneller en ik kom onder de 1.04 :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:33:
Ik reed eigenlijk altijd Cockpit-view, maar de laatste tijd telkens motorkap.. Waarom weet ik niet, vind Cockpit-view ook leuker, maarja :P Denk dat het het gebrek aan info is in de cockpitview :)

Heeft iemand het circuit Hidden Valley al gedownload? Gisterenavond met een vriend zitten rijden, fijn circuitje met bochten waar je best veel tijd kan winnen (of verliezen) als je lef hebt :P Met de Murciélago R-GT een 1.04.001 gereden.. .001 te veel :P M'n allereerste gezette tijd was 1.07.666, hoe krijg je dat ook voor elkaar :+ Vriend zij meteen "wat is dat nou voor tijd :')", snapte het niet direct, dacht dat hij langzame tijd bedoelde oid..

Wat mij wel opviel is dat hij in sector 1 ongeveer 0.110 sneller is, en in sector 2 ongeveer 0.230, maar uiteindelijk ben ik 0.563 sneller :| Dat betekend dat ik in de laatste sector bijna een volle seconde win :D

Nu de rest van het circuit nog sneller en ik kom onder de 1.14 :)
Ehum, je zit als in de 1.04 en je wilt alsnog onder de 1.14 komen :?
Maargoed, ik rij al vanaf het begin in cockpit-view, en alle hulp uit behalve de clutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutch3men schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:32:
[...]

Ehum, je zit als in de 1.04 en je wilt alsnog onder de 1.14 komen :?
Maargoed, ik rij al vanaf het begin in cockpit-view, en alle hulp uit behalve de clutch.
Jaja, typo.. onder de 1.04 bedoel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
NiaX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:37:
mén wat is monza junior een kutbaan :X
voelt aan als een kart-baan en is imho té mickey mouse voor bmw's
maar goed, das dan weer mijn mening :p
Ik ben het met je eens. Bovendien heeft bijna niemand ervaring op die baan.
maar ik rijd wel mee zondag natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 13-12-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wrom sowieso op die baan, ik kán hem nog niet eens rijden..

Daarbij is het een extreem korte baan.. Doe dan Zhuhai oid, dat is een redelijk makkelijk circuit, ook voor beginners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:33:
die extra info kun je in de cockpit view ook aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NiaX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:05:
[...]

die extra info kun je in de cockpit view ook aanzetten.
Ja dat weet ik, maar dan is het hele nut van de cockpit-view ook weer weg, en verlies je nog meer overzicht, wat je al bijna niet had in de cockpit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
BMW Cuprace lijkt me ook erg leuk :9~ Staat altijd garant voor close racing. Mijn ervaring is juist dat op de kleinere clubcircuits met gelijkwaardige wagens altijd de mooiste races ontstaan.

Op dit moment heb veel spectaculaire races op Birmingham, Mills en Toban....Wagen en tracks lijken voorelkaar gemaakt 8)

Downloaden op No Grip: http://www.no-grip.net/files.php?subcat=46

Birmingham:
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen4397.jpg

Mills:
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3762.jpg

Toban:
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3538.jpg

Alle tracks uiteraard op huidige GTR2 standaarden, met werkende regenreflecties, multitexturing etc. (M.a.w. de hier veel gehoorde kreet over below par standaarden van add-on tracks raakt hier kant noch wal, het enige waar je op moet letten is shadows niet op full zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:06:
[...]

Ja dat weet ik, maar dan is het hele nut van de cockpit-view ook weer weg, en verlies je nog meer overzicht, wat je al bijna niet had in de cockpit :P
Welke info heb je nodig dan? Versnelling, band- en remtemperatuur is allemaal aanwezig in de cockpit. Verder heb ik in de cockpitview het stuurtje uitstaan zodat ik me helemaal kan concentreren op de baan. Teveel info is voor nogal afleidend. Zelfs rondetijden kijk ik niet graag naar omdat ik teveel ga pushen om die extra tiende van een seconde te winnen. Dan ga ik over de limiet en sta ik weer achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:02:
[...]

Welke info heb je nodig dan? Versnelling, band- en remtemperatuur is allemaal aanwezig in de cockpit. Verder heb ik in de cockpitview het stuurtje uitstaan zodat ik me helemaal kan concentreren op de baan. Teveel info is voor nogal afleidend. Zelfs rondetijden kijk ik niet graag naar omdat ik teveel ga pushen om die extra tiende van een seconde te winnen. Dan ga ik over de limiet en sta ik weer achterstevoren.
Met sommige auto's ja wel ja, maar bepaalde auto's hebben irritante displays, tevens wil ik graag duidelijk zien hoeveel toeren ik maak, wat voor tijden ik rijd, voor hoeveel laps benzine ik nog heb (ipv gewoon de hoeveelheid benzine op sommige sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:01:
Wrom sowieso op die baan, ik kán hem nog niet eens rijden..

Daarbij is het een extreem korte baan.. Doe dan Zhuhai oid, dat is een redelijk makkelijk circuit, ook voor beginners..
Zhuhai heeft een bug, dus die baan word het zowiezow al niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutch3men schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:22:
[...]

Zhuhai heeft een bug, dus die baan word het zowiezow al niet ;)
:? Wat voor bug?

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 13-12-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

pitstraat bug meende ik, iets dat die ronde dan doorloopt ofzo. Weet het niet meer..

Wel jammer, daardoor misten we die in de league terwijl ik hem wel leuk vind :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server zal ingesteld worden op simulation met alle hulpjes uit behalve auto-clutch.
Tevens word je geforceerd om in de auto te zitten.
We zijn niet met Need for Speed bezig ;)

We zitten niet vast aan Monza junior hoor, ik vind het een leuke baan met de M3 (korte banen met dit soort auto's is vette aktie zoals aph3x ook al zegt) maar als de meerderheid iets anders wil ook prima...ben echt de moeilijkste niet :)

Zuhai gaan we zeker niet rijden, die heeft idd een dikke bug.

Dus roept u maar....zondagavond lijkt mij trouwens het beste...sorry Fabian :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
yes met een beetje geluk ben ik erbij! wat wordt de naam van de server?

idd niet met niet-voor-speed bezig :P en autoclutch heb ik helaas nog wel nodig omdat ik geen extra as op me controller heb(is begin 2007 ook verholpen :D ). ik ken nog niet zo heel veel banen; de mooiste tot nu toe vind ik nordschleife, catalunya en anderstorp. donnington en monza vind ik ook ok, de rest ken ik vooral niet goed.

heb er zin in :) en tot zondag hoop ik!

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cockpit view vind ik best kut, rij altijd met die motorkapcam (niet de bumpercam dus :P )
Bij de cockpit view heb je zo'n beperkt beeld...

Wat me trouwens wel opvalt is dat de shift lights op je dashboard en je hud niet op hetzelfde aantal toeren gaan branden :P Heel vaag. Die op je dash gaat branden bij een bepaald aantal toeren, hoeft echt niet je max te zijn, maar die van je hud gaat pas aan als je hem tot je rev limiter doortrekt. Of zou dat geen shift light zijn maar een waarschuwing ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Monza is leuk. Bochten waar ingehaald kan worden. Low downforce maakt de uitdaging ook weer wat groter. Slipstream! Daar krijg je op Junior ook niet echt de kans voor. Een setup maken is goed te doen in relatief korte tijd en de het ciquit heeft aardig wat grip, wat zorgt dat je ongestraft wel wat foutjes kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Stomme vraag misschien.. Maar als ik het spel speel en crash is er geen enkele schade te zien aan mijn auto.. Ik kan zo snel niet vinden waar je dit kan instellen?? Lijkt me niet logisch als ik met 200 tegen een vangrail rij en geen schade heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 17:11

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Druk eens op F5 als je in de auto zit ;)
Maar je kan het niveau natuurlijk ook op simulation zetten.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Peedjeeh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:54:
Druk eens op F5 als je in de auto zit ;)
Maar je kan het niveau natuurlijk ook op simulation zetten.
oke ga ik proberen... Nu de adapter nog vinden van mn force feedback stuurtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:58:
Dus roept u maar....zondagavond lijkt mij trouwens het beste...sorry Fabian :>
Tja meldt ik me bij deze weer af. :|
Ik verwacht wel een filmpje. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het persoonlijk wel prettig vinden om op tijd te weten welke baan het gaat worden. Ik ken niet alle banen en wil me wel een beetje degelijk hebben kunnen voorbereiden voordat ik straks de helft van veld langs de baan zet omdat ik een rempunt mis. Gaarne voor vrijdag een beslissing. Dan kan ik zaterdag en zondag overdag nog wat oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Monza is wel oer saai in een M3 met die lange rechte stukken......imho.

Ik hoor net dat het Donington gaat worden, dus ga daar maar op trainen.

Ik zal zorgen dat de hele zondag een server online is.
Naam en wachwoord gooi ik zondagochtend hier wel neer.

Ik ga voor 1 lange race die avond, dus let op dat je ook een pitstop moet maken (kan je dat ook trainen).

Indeling avond:

Hele dag free practise
Kwalificatie van 1945 tot 2030.
Start race om 2035 die 75 min gaat duren :)

Laat trouwens voor vrijdagavond weten of je meedoet, mocht er weinig man zijn ga ik er voor zorgen dat de server gevuld gaat worden met nog meer simmers van andere fora's :Y

Poll: Ik doe aanstaande Zondag avond mee.
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=156024&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
heb helaas deze zondag familie verplichtingen maar bij vervolg doe ik zeker mee

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
I'm in!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mogen mensen meedoen die maar juist op got zijn? rij nog niet zolang gtr2

Welke tijden zijn de limiet om mee te mogen doen ?

draaien jullie de M3 mod zodat er wat verschillende BMW's zijn ?

[ Voor 20% gewijzigd door dabelg op 14-12-2006 05:39 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• NiaX
  • Niet online
ik zit nog steeds een beetje te twijfelen over die baan. Monza ligt me zowiezo al niet, en monza junior nog veel minder. Ik ben een beetje bang dat ik op zo'n klein baantje idereen in de weg ga rijden :p

'k ga vanavond nog wel ff weer wat oefenrondjes rijden op monza junior, kijken of ik er aan kan wennen.

• FabiandJ
  • Niet online
dabelg schreef op donderdag 14 december 2006 @ 05:37:
mogen mensen meedoen die maar juist op got zijn? rij nog niet zolang gtr2

Welke tijden zijn de limiet om mee te mogen doen ?

draaien jullie de M3 mod zodat er wat verschillende BMW's zijn ?
Tuurlijk mag je meedoen, als je er nog maar net zit. Als je er maar om denkt dat je een beetje rond kan rijden en niet het hele veld er in één ronde uit tikt.

En er word gebruikt gemaakt van de M3 mod.

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
Ik heb nee gestemd.
Als ik de originele versie gekocht had deed ik zeker mee.
Ik wil wel maar ik kan niet mee doen dus.

Of ik moet snel nog even de originele versie kopen. :-)
Maar ik ben nog lang niet uitgeracet met GTR en vooral GTL

Kan iemand (Albert R1?) me vertellen dat er zeker vaker GoT- races worden georganiseerd?
Dan loont het zich meer om het aan te schaffen.

there's no place like cloudbase

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het circuit leek me al helemaal niets, maar om daar ook nog eens 75 minuten op te gaan racen wordt me teveel :P Ik doe dan ook niet mee.

75 min is gewoon te lang, zeker op dat circuit wordt je het gewoon helemaal zat omdat de rondes zo kort zijn.

• charrel
  • Laatst online: 16:59

charrel

Cortisol4life..

Ik wil gerust mee doen maar doe dan wel een echte baan als je zolang rondjes moet rijden.
Neem dan Donington bv. of een andere populaire baan, maar geen monza junior voor 75min lang...

Verwijderd

Donington is inderdaad een goed idee :)

Gaan we die rijden zondag....zal mijn vorige bericht aanpassen.
Iedereen mag meedoen, of je het spel vanaf dag 1 speelt of dat je het gisteren gekocht hebt.
Als je maar een beetje controle hebt over de auto waarin je rijdt ;)

Als dit een succes is wel ik zeker vaker voor GoT een race organiseren.

Een league oraniseren zit er niet in voor mij omdat ik ook al in de organisatie zit van Simracing.nl dus dan gaat het me allemaal teveel tijd kosten maar als iemand een league wil organiseren be my guest.....ik stel mijn server wel beschikbaar.

Dus Donington 75 min :)
Er is een hele mooie M3 mod te downloaden zodat niet iedereen met dezelfde skin rijdt.
Kan je hier downloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 09:26 ]

• Bram77
Je bent een held Albert.
Ik wil met alle plezier helpen met een league opzetten en mee organiseren. Ik wil ook met heel veel plezier zo nu en dan een race rijden. Ik kan alleen niet meedingen naar de eerste plaats omdat ik niet kan garanderen dat ik er elke race bij zal zijn.

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:38:
Je bent een held Albert.
Ik wil met alle plezier helpen met een league opzetten en mee organiseren. Ik wil ook met heel veel plezier zo nu en dan een race rijden. Ik kan alleen niet meedingen naar de eerste plaats omdat ik niet kan garanderen dat ik er elke race bij zal zijn.
Laat mij hem dan maar organiseren, aangezien ik er al ervaring mee heb.
1x ETCC league
2x GTR league.

Dus ik wel weet hoe je het 1 en ander aan moet pakken. Al is iemand erbij voor hulp nooit mis.

• Bram77
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel! Ik zou de website mee op kunnen zetten. Ik heb meer dan genoeg webspace en bandbreedte.

• Kurios
  • Niet online
Ik wil heel graag meedoen, maar ik moet as zondag helpen met slopen/huis klaar maken. Als ik op tijd voor race thuis ben, zal ik zeker nog mee proberen te doen, maar ik kan niets beloven :)

• dabelg
dan doe ik wel mee als er niets tussen komt natuurlijk samenwonen zit raar ineen :p

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Bij deze mijn definitieve stem: Ja, ik race mee op zondagavond

• NiaX
  • Niet online
donington is een goed idee!
eventueel zelfs nog donington national, die is lekker kort.

Verwijderd

Welke Donnington wordt het?

Verwijderd

Laten we Donington 2004 doen....in dat laatste stukje kan je juist goed inhalen.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:23:
Laten we Donington 2004 doen....in dat laatste stukje kan je juist goed inhalen.
Dat is met chicane en dan nog een stukje of alleen chicane en dan start finish stuk op?

Verwijderd

Chicane met stukje.

Verwijderd

Om dezelfde reden als Fabian ben ik er zondagavond niet bij. Maar een eventuele league klinkt mij natuurlijk als muziek in de oren. Per slot van rekening is mijn eerste online sim-ervaring ook bij een GoT-league gestart 8)
In ieder geval veel plezier op Donington.

• dabelg
juist de track eens gedaan met een m3 1.32 gereden :?

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Voor het vergelijken van tijden kan je op racing.fuzion.nl kijken, je kan je zelfs nog even registreren zodat ook tijden kan uploaden.

• Alwood
geweldig! ik doe ook zeker mee :D zo'n race is alleen helemaal nieuw voor mij, ik heb tot nu toe max 30 min aaneen geracet... heb ook nog nooit met pitstops te maken gehad? heeft iemand hier belangrijke en nuttige informatie voor?

wat is er bij een pit het belangrijkst om tijd te winnen?

en hoeveel pits moet je ong maken in 75 min?

en blijft de tyre wear e.d. wel hetzelfde?

Subawoo

• LoneRanger
  • Niet online
Alwood schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:07:
geweldig! ik doe ook zeker mee :D zo'n race is alleen helemaal nieuw voor mij, ik heb tot nu toe max 30 min aaneen geracet... heb ook nog nooit met pitstops te maken gehad? heeft iemand hier belangrijke en nuttige informatie voor?

wat is er bij een pit het belangrijkst om tijd te winnen?

en hoeveel pits moet je ong maken in 75 min?

en blijft de tyre wear e.d. wel hetzelfde?
Gewoon ff checken hoelang je kunt rijden op een volle tank.
Aangezien je dat niet haalt met 75 min. zou ik ergens in het midden gaan pitten, hangt ook van je Qualy af.
Doe anders eens een test van 60 minuten of hoe lang een volle tank meegaat en wat dat voor consequenties heeft op je ronde-tijden.
Wieweet pakt het voor jou [rijstijl] wel beter uit om dan juist 2 stops te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Peedjeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:01:
Voor het vergelijken van tijden kan je op racing.fuzion.nl kijken, je kan je zelfs nog even registreren zodat ook tijden kan uploaden.
bedankt heb me geregistreerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Kan uiteindelijk toch niet, ga naar een hotel wat natuurlijk erg vervelend is :P

Hoop wel dat er een competitie komt en als het ff kan een cup competitie die je haast nergens kan vinden terwijl het juist een leuk opstapje is naar het endurance racen.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
nou ik heb mezelf ook aan racing.fuzion.nl toegevoegd :) met mijn game-alias trouwens: XAlwood
en ik doe het nog niet eens zo superberoerd :D

vandaag wat met de tuning zitten klooien en ik hoop dat ik er morgen klaar voor ben...
ik heb normaal gesproken de neiging om na 3 rondes me auto stuk te rijden :( moet ik morgen toch beter doen.

ik heb van gtr4u.de ook een hele handige tuning-manual gedownload, nou tune ik nog nauwelijks maar ik heb toch 2 sec van me tijd afgekregen.

en het was donington 2004 toch?

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
kan iemand mij trouwens naar een topic wijzen waar uitgelegd word hoe je 3 schermen op 2 vga's zet (2x analoog 2x dvi) ik kan em nog niet vinden :|

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
tipple head 2 go van Matrox

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
en die heb je er echt bij nodig? het kan niet met alleen 2 vga's? wordt nog wel ff langer sparen dan :P ik zag ook de resolutie niet bij het spel staan(gtr2), maar ik neem aan dat dat vanzelf wel werkt als je alle apparatuur hebt :)

tnx!

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Het werd donington 2004 ja, met chicane en dan nog een paar bochten voor de finish. Hoeveel mensen zijn er nu ongeveer aangemeld? Net nog even een paar oefenrondjes gereden, rondjes zitten nu rond de 1.32.9 met volle meuk benz en softtires, volgens mij ga ik dat wel redden op soft tot de pitsstop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
ik zie nog geen server en wachtwoord :?

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Alwood schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:20:
ik zie nog geen server en wachtwoord :?
Die zullen we ook vanaaf pas krijgen neem ik aan, gister was ik gewoon met een paar vrienden over hamachi rondjes aan het rijden en beetje naar een setup zoeken.
Dat scheelt vanavond weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:44:

Ik ga voor 1 lange race die avond, dus let op dat je ook een pitstop moet maken (kan je dat ook trainen).

Indeling avond:

Hele dag free practise

Laat trouwens voor vrijdagavond weten of je meedoet, mocht er weinig man zijn ga ik er voor zorgen dat de server gevuld gaat worden met nog meer simmers van andere fora's :Y
Ik hoop ook dat hij vanochtend/vanmiddag nog online komt. Ik ben benieuwd naar wat mijn tijden zijn t.v.d. rest.

Dit wordt mijn eerste race in een M3 en mijn eerste race op Donnington. Ik heb nog niet veel tijd gehad om te oefenen. Ik hoop dat ik de mensen die het track goed kennen niet te veel in de weg zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server draait :)

Servernaam: GoT M3 Race
WW: tweaker

Veel plezier en tot strakkies (ben er pas einde van de middag) *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Meeen ik :( wel gisteren heel het dorp door gelopen op zoek naar GTR 2. Nergens aan te komen.
Ga hem nu ergens online bestellen. Hopelijk organiseer je binnenkort weer een race avond.

Veel plezier allemaal.

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Spelen jullie dit spel allemaal met een stuurtje, keyboard of gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

ApOE schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:58:
Spelen jullie dit spel allemaal met een stuurtje, keyboard of gamepad?
Ik speel met een stuur, net zoals de meeste. Keypad gaat ook nog wel. Vriend van me rijd daarmee meestal 1.5seconde trager mee dan ik. Keyboard is not done, zeker als vanavond tractie controle en abs uitstaan wordt je gek O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
stuurtje, nu nog een formula force gp... begin 2007 een G25 :D
verder speel ik op 2 6600GT's een 22" crt en een amd 64 3200

heb er echt onwijs zin in, helaas moet ik nog aan me pws werken :( maar ik kom vanmiddag iig even en ik ben er vanaf de kwalificatie zeker bij :)

net als charrel heb ik al een beetje met de setup zitten klooien bij eigen oefenrondjes e.d. maar vrees niet, ik ben een zeer onervaren rijder... heb het spel een week en incl demo zit ik op 400 rondjes ongeveer, waarvan 220 op semi-pro. ik speel pas sinds een paar dagen op sim.

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
So. Ik geloof dat verder niemand oefening nodig heeft want ik ben de enige op de server :P
Eergisteren was m'n snelste tijd een 1:32.8 Dat heb ik nu al een stuk scherper gezet naar een 1:31.9. Er kan nog wel wat vanaf.
De baan vraagt wel om een hele andere setup dan de meeste banen. Veel toe-in voor (ik gebruik nu -0.40) en camber staat vlakker dan gemiddelt (-1.2 voor en -1.8 achter).

Met hoe veel vleugel rijden jullie?

Ik rijd met een MOMO force. Met toetsenbord zou je eigenlijk gewoon niet mee moeten doen. Dat zorgt alleen maar voor brokken.

[ Voor 14% gewijzigd door Bram77 op 17-12-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zo ook eens even kijken of ik een beetje fatsoenlijke tijd neer kan zetten, en eventueel wat aan de setup veranderen.
(eerst effe eten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
okee :S ik red het nog niet onder de 1.34

mijn vleugel staat geloof ik op 7 of 8...
de camber heb ik nog niet aangezeten, ik heb bij de bmw meestal wel de caster omhoog (2,8) wat doen jullie hier? ik vind het ontzettend moeilijk altijd om te bepalen of de fout nou bij mij of de afstelling ligt... vooral omdat die meestal bij mij ligt :P

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik houd van low downforce (lees -> overstuur). Met mijn vleugels op 1 voor en achter 2 kwam ik tot 1:32.8. Dat rijd leuk (wel antirollbars heel laag zetten), maar het kost je je banden binnen een paar rondjes. Nu rijd ik met vleugel 2:10 maximaal dus.

De laatste en de derde bocht, daar kun je veel tijd winnen. De chicane ook, maar dat spreekt voor zich.

[ Voor 17% gewijzigd door Bram77 op 17-12-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik begin standaard op 2/8 en wbt Donnington staat hij daar nog steeds op.
Donnington had ik niet meer gereden sinds Toca2 geloof ik.
Afgelopen vrijdagmiddag er maar eens voor gaan zitten en opzich is het een leuke baan.
Eerst 10 rondjes verkennen en daarna wat afstellingen veranderd.
Na een rondje of twintig stond er een 1:30.9 als snelste ronde.

Gisteravond een race van 10 rondjes gedaan tegen de AI op 105% en dan merk ik dat er in de eerste sector nog veel te halen valt.
Ik verlies daar gewoon een halve seconde op de AI.

Een foutje is trouwens snel gemaakt op dit circuit, zal wel ervaring zijn.
Ik zal eens kijken of ik straks nog even kom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
gelukkig kan ik meedoen :)

eerst even me stuurtje weer opzetten :( en daarna even donington oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffft...iemand nog tips voor een goede setup op Donnington? Ik blijf dat voorwiel maar blokkeren en ik heb totaal geen grip in de bochten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De remmen van de M3 zijn niet makkelijk inderdaad. Ik heb ze op 63:37 staan en de pressure op 91%. Gaat nog wat naar voren naarmate de banden warmer zijn. Je moet je voet wel in bedwang houden en zorgen dat je niet te veel onderstuur hebt (caster, camber, antirollbar).

Ik heb mijn tijd wat scherper gezet met win op 2:10 1:31.3. Ik zat met wing op 2:8 op koers voor een lage 1:30 maar maakte een foutje door blokkerende wielen. Het is heel makkelijk om tijd te verliezen, maar ook om te winnen. Ik kan nu iig constant 1:31.x rijden met een lege tank (5 laps).

[ Voor 45% gewijzigd door Bram77 op 17-12-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier 2schermen staan, en die wil ik gebruiken met gtr2 (kheb m'n beeld 'extended' naar de ander)

maar nu zit zeg maar de split midden in het beeld :| .. kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zandvoort uit voor GTR 2.

http://www.no-grip.net/details.php?filenr=2074

Have fun guys :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Eh, die was toch allang uit? Of is die van iemand anders die m geconvert heeft? 't Is in ieder geval één van mijn favoriete circuits :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb idd Zandvoort al lang in GTR2 zitten :P Misschien is dit een andere versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik moet afzeggen spijtig vriendin wil cinema doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 13:51
Ik doe ook nog mee, had me nog niet aangemeld. (game name: AMrapide)

Ik kan er niet in

Host may be running an updated version

Wat moet ik nog downen?

[ Voor 39% gewijzigd door silencedead op 17-12-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Angeloonie schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:21:
Ik heb idd Zandvoort al lang in GTR2 zitten :P Misschien is dit een andere versie..
Dat was de GTL versie die snel gepoort was naar GTR 2. Zonder enige aanpassingen. Dit is de officiele release versie met all functies werkend. En ik heb er ook nog behoorlijk aan lopen sleutelen om wat dingen te fixen.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You can only join during practice sessions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:44:
Maar Monza is wel oer saai in een M3 met die lange rechte stukken......imho.

Ik hoor net dat het Donington gaat worden, dus ga daar maar op trainen.

Indeling avond:

Hele dag free practise
De race begint nu al??
Om 19.30 ging deze al over in warm-up!

mijn gtr2.exe crashte weer eens, dus ik kan niet eens meer joinen, omdat warmup(race) al begonnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De race is toch pas over een uur? Ik vergis ik me nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Bram77 schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:39:
De race is toch pas over een uur? Ik vergis ik me nou?
server is net weer herstart, want nu is practise 1 weer bezig ;)

maargoed, 15 mensen zeggen ja bij de poll, maar ik heb er hooguit 6 gezien tot nu toe?

[ Voor 16% gewijzigd door Kurios op 17-12-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

damn...twee minuten te laat thuis hehe
warm up is nu bezig :/

naja succes allen, zag dat er nu 11 meededen

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
pur_DutchDevil schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:28:
[...]
En ik heb er ook nog behoorlijk aan lopen sleutelen om wat dingen te fixen.
Maar wat heb je dan gefixt, wat je kan zien aan de buitenkant, als ik vragen mag? Ik heb m gedownload, maar het asfalt zelf lijkt me identiek aan die andere. Volgens mij zie ik wel op en rond het paddock en het pitscomplex wat texture aanpassingen, zie ik dat goed?
Voor zover ik weet zaten er in die andere niet echt veel fouten, of verkeerde dingen...

Maar de tijden die ik rij lijken me vrij overeen te komen op die van jou en de eerdere release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwood
ik hoop dat er heel erg snel nog een game gehost word! ik vind het werkelijk fantastisch om zo te racen. ik ben alleen zo stom geweest om in de pits bij een stop n go op excape te drukken :'( en daar baal ik zooooo ongeloofelijk van.

ik vind zo'n M3 server echter gewéldig en het was ook nog superleerzaam voor mij wat betreft techniek en tuning :)

tnx allemaal!!!

Subawoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Hehe ik heb nog ff de pole voor appie zn neus weggesnoept :D Race niet gereden want ik moest eten .... GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 13:51
AIXwood EIKEL :P
Heb het zelf ook wel eens gehad escape gedrukt echt balen is dat.

Maar het was een geweldige race. In het begin een leuk gevecht gehad met Bram van Oploo, erg netjes, paar kleine tikjes die erbij horen. Op 1 wat grote tik na, maar hij liet me weer voorbij.
Ik maakte alleen een foutje met de pitstop halverwege, had alleen banden gewisseld en niet getankt. Moest dus 5-10 minuten voor het einde nog ff bijtanken :(. Maar uiteindelijk toch nog 3e plaats

Wanneer is de volgende!race!!! (alleen dan wel wat korter als het kan 30 min. ofso kreeg last van me nek en een houten reet)

[ Voor 3% gewijzigd door silencedead op 17-12-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
oef... was hard werken :)

Ik was wel blij met mijn kwali tijd: 1.32.x Met veeeel moeite uit het laatst mogelijke rondje geperst :)

Maar goed, de echte mannen reden 1.30.laag in kwali en race.... Ben ik niet tegen opgewassen! :P

In de race nog veel foutjes, met name in rondjes 25-30 toen mn bandjes echt kansloos op waren.
Laatste 5 rondjes met kapotte linker-suspension rond gereden en helaas nog een keer gelapt door #1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk, erg leerzaam en erg eenzaam mijn rondjes rijden :P
Volgende keer ben ik weer van de partij. Ik hoop dat dan meer mensen meescheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Pijn in de bottoms, sjeez. Wel grappig zo'n lange race. 2 foutjes gemaakt, 1x over het gras en ik x een klein spinnetje. Setup van m'n m3 was wel aardig, pitstrategie was dus bagger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitslag

Afbeeldingslocatie: http://www.gummen.org/users/albert/GTR2/Uitslagen/DonnieGoT/Uitslag.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gummen.org/users/albert/GTR2/Uitslagen/DonnieGoT/Uitslag1.jpg

Racereoprt

Bij racereport heb je bovenaan nog wat tab-bladen waar je het e.e.a. terug kan zien ;)

Eerste *O*

1ste stint was een drama, 3 keer van de baan af 8)7 en daardoor een achterstand van 19 sec op Martin.

Na me pitstop (die weer vlekkeloos was) de eerste plaats weer overgenomen van Martin en lekker rustig kunnen uitrijden naar de finish. d:)b

Ik vond het ook erg leuk alleen de opkomst had wat beter gekund, volgende keer beter :)

Denk maar vast na welke baan en auto....plannen we eerdaags weer een avond in :Y
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.