Het is denk ik jammer dat er online geen punten te verdienen zijn, dan rijden misschien meer mensen de race uit om punten te scoren. Het was laatst een keer zelfs zo dat ik met nog 15 anderen startte en _niemand_ de finish gezien heeft.
Zeker net uit of zo, had vanochtend nog gekekenNiaX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:17:
damn, nu is die wtcc demo ook nog uit, druk druk druk
Na nu een aantal maal de BMW M3 GTR cup gedaan te hebben heb ik wel het idee dat RACE nog meer mijn smaak zal zijn dan GTR, kan niet wachten om hem uit te proberen...
Ik hoop dat het met RACE wat meer close racing wordt. Want dat mis ik nog wel eens met GTR2 maar dat komt voornamelijk door het niveau verschil. Ben in ieder geval de demo al aan het downenAcXeller schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:44:
[...]
Zeker net uit of zo, had vanochtend nog gekeken
Na nu een aantal maal de BMW M3 GTR cup gedaan te hebben heb ik wel het idee dat RACE nog meer mijn smaak zal zijn dan GTR, kan niet wachten om hem uit te proberen...
Misschien een beetje snel met conclusies trekken, maar ik vind "race" een beetje tegenvallen. Misschien ligt het aan het circuit, brands hatch, wat ik een vervelend baantje vind, maar ook de besturing enzo, mwahhh. Geef mij maar gtr2
Vincere Per Belli
Ik ben ook wel zo'n iemand. Bedoel, tijdens de start en eerste bocht lig je er schijnbaar al snel naast. Maar laatst ging ik ook lekker door op Brno, lag ik ineens eerste met 45 sec voorsprong op twee.. En toen ben ik toch de pits maar ingereden. Zag toen ook dat we van de 20 mensen maar met 3 man over waren.. daar heb ik dan ook weer geen zin in. Dus met het excuus aan nr 2+3 me afgemeldt. Maar goed, begrijp ook niet waarom veel mensen meteen op ESC rammen, zolang je auto niet helemaal aan gort gereden is... de rest rijdt zichzelf vaak wel te pletter.antonyv schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:02:
Inderdaad wel erg jammer dat er niet zoveel serieuze mensen online racen die echt ook tot het eind doorgaan.
Ik rijd echt altijd uit tenzij er een of meer botsauto's zijn.
Dan maar kijken of ik een beetje nette rondetijden kan neerzetten en verder gewoon lekker kilometers maken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik met GTR2 amper 3 races heb gereden online maar wel allemaal uitgereden.
2 keer kreeg ik de melding "loading next track" en dan houd het ineens op.
Tja dat motiveerd ook niet echt.
Worden er via irc nog races afgesproken want tot nog toe ben ik nog geen Gotter/Tweaker tegen gekomen.
Dan maar kijken of ik een beetje nette rondetijden kan neerzetten en verder gewoon lekker kilometers maken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik met GTR2 amper 3 races heb gereden online maar wel allemaal uitgereden.
2 keer kreeg ik de melding "loading next track" en dan houd het ineens op.
Tja dat motiveerd ook niet echt.
Worden er via irc nog races afgesproken want tot nog toe ben ik nog geen Gotter/Tweaker tegen gekomen.
Only fools are enslaved by time and space.
hehe, zit niet op de publics
Simracing server, lekker vol ook altijd
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Mag je daar zomaar op? Of moet je dan betalen.R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:35:
hehe, zit niet op de publics![]()
Ik snak namelijk ook naar een server waar ik een beetje serieus kan rijden.
Zolang ik mijn bumpercam maar mag gebruiken btw
[ Voor 3% gewijzigd door Noin op 27-10-2006 21:41 ]
Jou wil ik sowieso niet tegenkomen.R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:35:
hehe, zit niet op de publics![]()
Heb je goed voor elkaar dan.
Ik heb gewoon te weinig tijd om me daarin te verdiepen/aanmelden/racen.
Of doen ze daar niet zo moeilijk over?
Jij bent toch Reggie Biemans, ik zit af en toe mijn tijden te vergelijken met die van jou
Gister weer een avondje grind happen.
Hebben meer mensen last van lag? Als ik alleen rijd is er weinig aan de hand maar met meer auto's begin het spel en me stuurtje helemaal te flippen
Hebben meer mensen last van lag? Als ik alleen rijd is er weinig aan de hand maar met meer auto's begin het spel en me stuurtje helemaal te flippen
AH, bijna goed: Richard Blokker
haha
Maar trouwens, alle dagen op woensdag na mag je joinen op de server van hun. Woensdag is league dag voor ons.
Als je even registreert op simracing kom je zo het wachtwoord te weten. Is een leuke groep zo bij elkaar die lekker serieus zijn.
btw, die league is nu met 60 man ofzo
2x 28 man en paar reserves 
@noin
Alleen cockpit vieuw, bumpercam is verboden. Ik vond het ook altijd zalig, toen met cockpit gaan rijden en dat is veeeel leuker. Gewoon doen. Je gaat straks toch even hard!
Maar trouwens, alle dagen op woensdag na mag je joinen op de server van hun. Woensdag is league dag voor ons.
Als je even registreert op simracing kom je zo het wachtwoord te weten. Is een leuke groep zo bij elkaar die lekker serieus zijn.
btw, die league is nu met 60 man ofzo
@noin
Alleen cockpit vieuw, bumpercam is verboden. Ik vond het ook altijd zalig, toen met cockpit gaan rijden en dat is veeeel leuker. Gewoon doen. Je gaat straks toch even hard!
[ Voor 20% gewijzigd door R-B op 27-10-2006 22:48 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dat is de andere RB, ik ben ReggieLoneRanger schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:49:
[...]
Jou wil ik sowieso niet tegenkomen.![]()
Heb je goed voor elkaar dan.
Ik heb gewoon te weinig tijd om me daarin te verdiepen/aanmelden/racen.
Of doen ze daar niet zo moeilijk over?
Jij bent toch Reggie Biemans, ik zit af en toe mijn tijden te vergelijken met die van jou![]()
Trouwens, die demo van Race (WTCC game by Simbin) valt vies tegen zeg!
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 27-10-2006 22:52 ]
^^ Ik wil jou ook niet tegenkomen.. 01:27.092 op Hockenheim Nat. met een M3.. ben al blij als ik een 1:29 rij met een Lambo
Oh.. toch jniet met een M3 1.28.895. Vreemd ben met een m3 nog sneller ook

[ Voor 25% gewijzigd door MEN-O op 27-10-2006 22:57 ]
zit jij nou ook op Simracing server? Welke DIV dan? A of B?Joss schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:51:
[...]
Dat is de andere RB, ik ben ReggieHeb inmiddels alweer 2 weken geen GTR2 meer gedaan wegens enorme drukte. Ik ga morgen maar weer eens beginnen en zo mijn tijden wat aan scherpen, want de enige echte toptijden die ik heb gereden staan op Imola
Trouwens, die demo van Race (WTCC game by Simbin) valt vies tegen zeg!
National sucks, alleen het echte volledige circuit rocks
1.33 tot nu toe

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 27-10-2006 22:56 ]
True, maar ben een beginner en ben maar eens aan die M3 trophy begonnen. zijn allemaal nat. tracks.National sucks, alleen het echte volledige circuit rocks
1.33 tot nu toe
moet je wel aan wennen, idd.
Heb er helaas geen tijd voor. Kan nooit vaste racedagen inplannen, anders had ik me zo ingeschreven. Kijk wel af en toe rond op het forum, maar dus niet in de league.R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:56:
[...]
zit jij nou ook op Simracing server? Welke DIV dan? A of B?
National sucks, alleen het echte volledige circuit rocks
1.33 tot nu toe
Same here waarom ik niet mee doen met de Simracing league anders had ik zeker meegedaan.Joss schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:05:
[...]
Heb er helaas geen tijd voor. Kan nooit vaste racedagen inplannen, anders had ik me zo ingeschreven. Kijk wel af en toe rond op het forum, maar dus niet in de league.
En wat bedoel je met: Trouwens, die demo van Race (WTCC game by Simbin) valt vies tegen zeg!?
[ Voor 14% gewijzigd door FabiandJ op 27-10-2006 23:09 ]
http://www.race-game-demo.com/Dutch3men schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:08:
[...]
Same here waarom ik niet mee doen met de Simracing league anders had ik zeker meegedaan.
En wat bedoel je met: Trouwens, die demo van Race (WTCC game by Simbin) valt vies tegen zeg!?
Go and check it out yourself... Ik vind hem zwaar beneden de maat
Te arcade[?], waarom valt hij vies tegen?Joss schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:22:
[...]
http://www.race-game-demo.com/
Go and check it out yourself... Ik vind hem zwaar beneden de maat
Ik heb hem nog niet geprobeerd, vertel! [kan hem ook niet proberen vanavond, vandaar.]
Ruitenwissers doen het toch?
[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 27-10-2006 23:25 ]
RACE is van Simbin toch? Terwijl GTR2 van Blimey! is.
Zal het morgen eens proberen, maar als het nog slechter is dan GTR2......
zo slecht, dat hij hier niet eens installeerd
Loopt vast bij directX gedeelte

Geef maar toe, je bent te verwendZamorano schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:29:
RACE is van Simbin toch? Terwijl GTR2 van Blimey! is.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dat dacht ik ook, maar al je hem ff 2 minuten met rust laat blijkt ie toch door te lopen.R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:31:
zo slecht, dat hij hier niet eens installeerd![]()
Maar mijn bevindingen: het lijkt inderdaad een beetje of ze teveel naar Coronel hebben geluisterd
Weinig aan toe te voegen, grootste gemis vindt ik gewoon het snelheid gevoel (waarvoor koop je anders zo'n game?Joss schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:44:
[...]
Dat dacht ik ook, maar al je hem ff 2 minuten met rust laat blijkt ie toch door te lopen.
Maar mijn bevindingen: het lijkt inderdaad een beetje of ze teveel naar Coronel hebben geluisterdNee ff zonder geinen, ik heb er totaal geen gevoel bij. Geen snelheid, geen power, de cockpitview is maar raar, geen tv cam voor de replay, graphix lijken er niet beter op te zijn geworden (edoch wel meer detail)... It's just not my cup of tea.
paar screentjes gemaakt;

omg die omgeving

Mwoah, die auto's kunnen heel gaaf zijn om mee te rijden, zeker de voorwiel aangedreven bakkies.
Met de ETCC mod voor F1C was een paar jaar terug een hoop lol te beleven (er is een rFactor conversie uit) en de Supercopa Leon mod voor rFactor is ook geweldig.
Wel jammer van de WTCC licentie als dit zo'n slechte sim is.
Met de ETCC mod voor F1C was een paar jaar terug een hoop lol te beleven (er is een rFactor conversie uit) en de Supercopa Leon mod voor rFactor is ook geweldig.
Wel jammer van de WTCC licentie als dit zo'n slechte sim is.
Ik dacht eerder kritisch, maar misschien ook wel een beetje verwend.
Ik ga trouwens mee met de mening van Joss.... Beetje jammer allemaal...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Heb maar even een nieuw topic aan gemaakt voor Race.
Is het niet handig om over dit spel een apart topic te maken?
Edit: net te laat
Edit: net te laat
[ Voor 78% gewijzigd door Sander H op 28-10-2006 00:35 ]
Verwijderd
nog steeds geen nordschleife baan 
sowieso belachelijk dat ze die er niet als bonus bijgestopt hebben, is toch niks beters dan daar met een 911 of een m3 gtr overheen te knallen
sowieso belachelijk dat ze die er niet als bonus bijgestopt hebben, is toch niks beters dan daar met een 911 of een m3 gtr overheen te knallen
Het probleem zit hem vooral in de licensie, aangezien de FIA-GT en WTCC series daar geen event op heeft, en de manuren die het kost om hem nauwkeurig na te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:15:
nog steeds geen nordschleife baan
Verwijderd
Hebben jullie trouwens ook last met het remmen? Het lijkt wel alsof ik veel beter rem dan de AI, ik rij in een 911 op monza, en als ik dan na het rechte stuk op de chicane afstorm en trap mn rem in, vlieg ik iedereen voorbij, inclusief de GT klasse auto's, maar ik haal de bocht wel optijd, dus het lijkt wel alsof ik met veel meer druk begin te remmen ofzo, maar dit hoort toch niet te kloppen
Hier zit ik duidelijk over heen, en toch blijft het spel hangen in het menu als ik op een knop druk, is dit een bekende bug ? Bij die wtc oid die er aan komt blijft hij ook in de demo vast zittenMinimaal heb je het volgende nodig:
• Windows 2000 / XP Home/Pro
• AMD/Intel 1,3 GHz
• 512 MB RAM
• DirectX 8.1 compatible 3D-video card 64MB
• DirectX 8.1 compatible sound card
• 2,5 GB free hard disk storage
Iemand een oplossing er voor ?
Blij Met Wilco
Ik ga ook mee met Joss, geez.. en of ik heb ook last van mijn oren of het geluid is gewoon kloterig slecht. GTR2 maar weerSideSwipe schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:21:
Ik ga trouwens mee met de mening van Joss.... Beetje jammer allemaal...
Dat was ik inderdaad vergeten ja, het geluid is nou niet dat je zegt... Hey, dit is mooi!OzBoz schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:17:
[...]
Ik ga ook mee met Joss, geez.. en of ik heb ook last van mijn oren of het geluid is gewoon kloterig slecht. GTR2 maar weer
Een paar dagen geleden was er de vraag voor een site met een overzicht van tijden van GoTers.
Ik heb deze site nu public gemaakt. Als er genoeg animo voor is zal ik ook nog wat leuke features toevoegen, zoals RACE support etc.
Als er problemen zijn of je weet nog leuke opties laat het me dan weten via pm of email (gotnick @chello.nl).
Wel graag reggen onder je GoT nick
Mijn tijden heb ik maar niet geupload
Ik heb deze site nu public gemaakt. Als er genoeg animo voor is zal ik ook nog wat leuke features toevoegen, zoals RACE support etc.
Als er problemen zijn of je weet nog leuke opties laat het me dan weten via pm of email (gotnick @chello.nl).
Wel graag reggen onder je GoT nick
Mijn tijden heb ik maar niet geupload
Ziet er netjes, heb mijn career.blt maar es ge-upload. Alleen het inloggen gaat wat vaag, eerst email/password combi ingevuld met daarna een cookie error, dan vul ik username/password in ben ik binnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Die cookies checker is een beetje verrotPeedjeeh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:54:
Ziet er netjes, heb mijn career.blt maar es ge-upload. Alleen het inloggen gaat wat vaag, eerst email/password combi ingevuld met daarna een cookie error, dan vul ik username/password in ben ik binnen.
Heb mijn tijden ook maar geupload... moet iig flink wat aan mijn Spa tijden doen
Ziet er érg netjes uit
Meteen even mn laps geupload, drie dingen vielen me op:
- overal de beste tijd
- volgensmij zit er een afleesfout in Hockenheim National. Deze wordt bij mij iig overgeslagen/afgewezen
- De beste ronde tijden (rechts) zijn niet altijd de beste ronde tijden
- overal de beste tijd
- volgensmij zit er een afleesfout in Hockenheim National. Deze wordt bij mij iig overgeslagen/afgewezen
- De beste ronde tijden (rechts) zijn niet altijd de beste ronde tijden
[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 29-10-2006 13:22 ]
Met die 999 laps kunnen we wel stellen dat je enige ervaring hebt
Ik had vorige maand een avondje vrij en heb toen met 2 auto's op alle tracks 3 ronden gereden, dan gaat dat vrij snel jaPeedjeeh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:23:
[...]
Met die 999 laps kunnen we wel stellen dat je enige ervaring hebt
Mijn career bestand heb ik ook geüpload, maar ik heb het idee dat sommige dingen echt niet kloppen. Op het circuit van Dubai ben ik 20sec sneller dan de rest
dit had ik inderdaad ook!Joss schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:17:
Het kan inderdaad voorkomen dat soort van 'warped laps' in je career.blt zitten, had laatst ook een rondje op brno van 1.46.xxx met een Porsche 911 GT3-RSR (NGT). Zelfs in een G2 wagen lukt me dat niet.
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij eerder een rondje op Dubai International.
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij eerder een rondje op Dubai International.
Hockenheim National moet nu werken, had een typo gemaakt 
Ook zijn de tijden rechts nu echt de snelste....
Als je een tijd rijdt die echt tientallen sec sneller is dan de rest dan lijkt mij dat idd een speedbug oid, deze tijd kan je uit je career.blt verwijderen (wel ff backuppen
)
/edit:
PringleMaster: Is gefixed, het gaat er alleen om dat ik de juiste personen in het GoT team kan plaasten.
Andere teams aanmaken is toch nog onmogelijk daar niet van
Ook zijn de tijden rechts nu echt de snelste....
Als je een tijd rijdt die echt tientallen sec sneller is dan de rest dan lijkt mij dat idd een speedbug oid, deze tijd kan je uit je career.blt verwijderen (wel ff backuppen
/edit:
PringleMaster: Is gefixed, het gaat er alleen om dat ik de juiste personen in het GoT team kan plaasten.
Andere teams aanmaken is toch nog onmogelijk daar niet van
[ Voor 25% gewijzigd door Redje op 29-10-2006 14:18 ]
Vette site Redje
Ik heb echter niet met mijn Got account geregged, is dit nog te fixen?
Ik heb nu geregged met baneery. Kun je dit fixen eventueel?
Dank alvast
Ik heb echter niet met mijn Got account geregged, is dit nog te fixen?
Ik heb nu geregged met baneery. Kun je dit fixen eventueel?
Dank alvast
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Ik heb mijn tijden ook op die site gezet, heb me alleen wel geregistreert onder mijn echte naam: Fabian de Jong
Ziet er mooier uit dan GTR rank...
Heb er mijn tijden ook maar es op geplaatst...
Heb er mijn tijden ook maar es op geplaatst...
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Ik ga ook maar eens racen en proberen wat tijden neer te zetten.. ik ben een newbee met keyboard, dus lach me gerust uit
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Ga mijn tijden dus echt niet uploaden daar
Hockenheim kom ik niet lager dan 1.44 ofzo met de M3GTR 
Woot
Snelste tijd op Hockenheim in de G3 class

Woot
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2006 14:50 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik maak mijn rondjes meestal op zondag en soms maandag en dinsdag avond even een uurtje.Joss schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:26:
[...]
Ik had vorige maand een avondje vrij en heb toen met 2 auto's op alle tracks 3 ronden gereden, dan gaat dat vrij snel ja
De rest van de week weinig tijd en of energy als ik 's avonds thuis kom.
Vanmiddag even Anderstorp bezocht en daar met bijna alle NGT's wat testrondjes gedaan.
Die Nissan rijdt opzich ook wel fijn maar wel iets te stabiel netzoals de M3 maar dan trager.
De Porche's zijn waanzinnig lekker, helemaal als je op het randje rijdt.
Leuk trouwens zo'n Got-ranking.
edit
Nog een bugje denk ik.
Ik zie achter mijn naam 1067 rondjes staan maar het zijn er toch echt 1001 volgens het spel.
Is het trouwens mogelijk om semi-pro en novice te filteren?
Zodat je op die manier een apparte ranking krijgt voor de diverse moeilijkheids graden?
Beetje raar als iemand met een corvette op semi 1e staat en daarme 20 seconden sneller is dan iemand met een 575.
Behalve het feit dat dit een speedbug is.
@Maurice: waarom speel je eigenlijk op semi, geen stuur?
[ Voor 26% gewijzigd door LoneRanger op 29-10-2006 17:56 ]
Zeker en al helemaal als je bijna op alle banen bovenaan staat
Ik ben erg benieuwd naar de replay van Dave op Imola, 1.38 lijkt me schier onmogelijk zonder een heleboel af te snijden
[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 29-10-2006 18:04 ]
Je hebt idd een aantal scherpe tijden staan maar dat was me op GTrank ook al opgevallen.Dutch3men schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:49:
[...]
Zeker en al helemaal als je bijna op alle banen bovenaan staat
GT's zijn niet mijn ding laat staan dat ik talent heb.
Het is gewoon leuker om in een kleine comunity jezelf te meten aan bekende onbekenden.
Verwijderd
Heb me ook maar aangemeld met eigen naam (Henri Lier) ipv Nickname.
binnenkort maar ff op pro gaan racen.
binnenkort maar ff op pro gaan racen.
De site rekent nl. het totaal aantal ronden uit per track en leest dus niet de totaal aan ronden uit van de .plr file, misschien dat daar een verschil in zitLoneRanger schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:55:
[...]
edit
Nog een bugje denk ik.
Ik zie achter mijn naam 1067 rondjes staan maar het zijn er toch echt 1001 volgens het spel.
Is het trouwens mogelijk om semi-pro en novice te filteren?
Zodat je op die manier een apparte ranking krijgt voor de diverse moeilijkheids graden?
Beetje raar als iemand met een corvette op semi 1e staat en daarme 20 seconden sneller is dan iemand met een 575.
Behalve het feit dat dit een speedbug is.
Ik zal het eens checken al ik tijd heb
Je kan nu ook filteren op level door op het icoon te klikken.
btw. de site is erg traag met firefox 2.0, geen idee waarom.
Wat dacht je dan van deze: Dave Gelink - Chrysler Viper GTS-R - GT - 1:28.516 en of diegene die op p2 klopt weet ik ook niet zeker.Joss schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:02:
Ik ben erg benieuwd naar de replay van Dave op Imola, 1.38 lijkt me schier onmogelijk zonder een heleboel af te snijden
Op Dubai is dit.
Hier nietRedje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:33:
btw. de site is erg traag met firefox 2.0, geen idee waarom.
En over Dave Gelink... met zijn tijden klopt er idd gewoon iets niet. Warplaps (of lekker cheaten met de career.blt natuurlijk
Heb meteen maar even mn hele career weggegooid en een nieuwe begonnen. (de oude staat nu op die site).
Met de nieuwe heb ik meteen even alle tracks tot mn beschikking.
Met de nieuwe heb ik meteen even alle tracks tot mn beschikking.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb ik lekker afgepakt (A)Angeloonie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:31:
WootSnelste tijd op Hockenheim in de G3 class
edit://
excuses voor dubbel post
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 29-10-2006 20:10 ]
Eikel
(was GAIA hier bezet oid?
En waarom update is gewoon niet mijn tijdens maar voegt ie ze opnieuw toe? Bij een paar tracks sta ik er gewoon 2x in met dezelfde wagen.
Mooie site redje !
(vooral omdat je het ook doet, ik ben vaak te lui voor dat soort dingen
)
Ben er nu iig achter dat mijn tijden nog wel mee vallen gelukkig (Donington Park National), rij meestal beter als er auto's voor me zitten die me afremmen. Eenmaal vooraan glijd ik dan nog wel eens weg
P.S. Misschien ook een leuk idee dat je op de rijder kan klikken voor zijn/haar overzicht (eventueel van de betreffende baan), zodat je kan zien hoeveel rondjes iemand daar heeft gereden ?
Ben er nu iig achter dat mijn tijden nog wel mee vallen gelukkig (Donington Park National), rij meestal beter als er auto's voor me zitten die me afremmen. Eenmaal vooraan glijd ik dan nog wel eens weg
offtopic:
Vandaar dat Race me ook erg leuk lijkt, veel actie en korte races. Maak ik tenminste nog kans
Vandaar dat Race me ook erg leuk lijkt, veel actie en korte races. Maak ik tenminste nog kans
P.S. Misschien ook een leuk idee dat je op de rijder kan klikken voor zijn/haar overzicht (eventueel van de betreffende baan), zodat je kan zien hoeveel rondjes iemand daar heeft gereden ?
Dat hoort zoDutch3men schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:10:
En waarom update is gewoon niet mijn tijdens maar voegt ie ze opnieuw toe? Bij een paar tracks sta ik er gewoon 2x in met dezelfde wagen.
ThanksAcXeller schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:11:
Mooie site redje !(vooral omdat je het ook doet, ik ben vaak te lui voor dat soort dingen
)
Ben er nu iig achter dat mijn tijden nog wel mee vallen gelukkig (Donington Park National), rij meestal beter als er auto's voor me zitten die me afremmen. Eenmaal vooraan glijd ik dan nog wel eens weg![]()
offtopic:
Ook die optie kom natuurlijk ook, maar een beetje een tijd gebrek...
De RACE demo vond ik btw. wel aardig, leuke bakkies, niet te lange races...
Aha dat is wel grappig ja als je grafiekjes dan kan laten zien.Redje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:33:
[...]
Dat hoort zoAlleen hoor je wel maar 1x in de ranking per auto voor te komen, zal ik als ik tijd heb wel ff fixen... je tijd wordt niet geupdate maar toegevoegd zodat je je progressie kan zien als ik eenmaal toe ben aan de grafieken
Kan iemand me uitleggen hoe ik in vredesnaam data in MoTeC krijg? 
Ik heb het gedownload en geinstalleerd, in GTR2 heb ik data requisition aangezet en in MoTeC heb ik een project gemaakt, ik kan echter rijden wat ik wil, ik krijg nergens een datafile oid
Als ik in de pits op die MoTeC knop ram, dan opent hij alleen MoTeC zelf, verder niets?
Wat doe ik fout?
Ik heb het gedownload en geinstalleerd, in GTR2 heb ik data requisition aangezet en in MoTeC heb ik een project gemaakt, ik kan echter rijden wat ik wil, ik krijg nergens een datafile oid
Als ik in de pits op die MoTeC knop ram, dan opent hij alleen MoTeC zelf, verder niets?
Wat doe ik fout?
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2006 22:16 ]
Leuk hoor, ik heb mijn tijden ook maar eens geupload. Ik zie dat ik op een paar banen maar eens wat rondjes moet gaan sturen... Ik heb ze trouwens geupload onder mijn echte naam ook, Robert Saalmink.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Jawel, maar met TC en ABS heb je minder bandenslijtage omdat je minder je wielen blokkeerdLoneRanger schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:55:
[...]
@Maurice: waarom speel je eigenlijk op semi, geen stuur?
offtopic:
Geen idee of GAIA bezet is hier, maar sinds kort doe ik overal; 'johan'achter omdat zeker weten niemand anders dat heeft
Geen idee of GAIA bezet is hier, maar sinds kort doe ik overal; 'johan'achter omdat zeker weten niemand anders dat heeft
Verder zojuist ff een mooie tijd op Spa (2003) geüpload, ik vraag me af hoe Joss die 2:08.xxx haalt.. 2:11 kan ik me nog voorstellen, maar 2:08 das echt ongelofelijk snel
Die 2:08 is zeker haalbaar hoor, maar ik test nu eerst op alle 2004 banen en daarna doe ik de 2003 banen pas. Aangezien de 2004 banen vooral worden gebruikt in de leagues. En daar dus eerst de setups voor af willen hebben.GAIAjohan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:49:
offtopic:
Verder zojuist ff een mooie tijd op Spa (2003) geüpload, ik vraag me af hoe Joss die 2:08.xxx haalt.. 2:11 kan ik me nog voorstellen, maar 2:08 das echt ongelofelijk snel
You tell meJoss schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:02:

Nieuw project openen en daarna data files importeren. Die in je logged files folder staan.Angeloonie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:13:
Kan iemand me uitleggen hoe ik in vredesnaam data in MoTeC krijg?
Wat doe ik fout?
Zoek bijv eens op "motec" in het vorige topic!
Ja die tijd kan je gewoon verwijderen, al moet Redje dan ook op jou uit het database halen. Maybe handig Redje om een knop te maken op zelf te tijden die niet kloppen te verwijderen. Is te doen door een simpele mysql code.suprdave schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:24:
[...]
You tell me. Ik rijd gewoon zonder af te snijden en ik gebruik geen cheats. Maar ik zie zelf natuurlijk ook dat die tijd niet kan, bugje misschien? Kan ik deze tijden gewoon verwijderen uit mijn Career.blt zonder dat alles corrupt wordt?
Is ook wel handy, zeker omdat een speedbug wel eens voor komt.Dutch3men schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
Ja die tijd kan je gewoon verwijderen, al moet Redje dan ook op jou uit het database halen. Maybe handig Redje om een knop te maken op zelf te tijden die niet kloppen te verwijderen. Is te doen door een simpele mysql code.
De optie komt er ook zeker in, net zoals alle ronden deleten als je bv. opnieuw wilt beginnen.
Ik kan nog tig opties bedenken die handig zijn, uploaden van screenshots, replays, setups etc.
Als ik genoeg tijd heb en er is animo genoeg komt dat er ook wel.
Mja MOTEC was beter ingebouwd in GTR1 vond ik..Kurios schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:45:
[...]
Nieuw project openen en daarna data files importeren. Die in je logged files folder staan.
Zoek bijv eens op "motec" in het vorige topic!
Je moet een file aanpassen, staat op eerste pagina vorige topic
Dan wordt alles gelogt, en dan moet je nieuw proj, en dan die logged data openen
Rijden er hier mensen op Norisring? Wat zijn jullie tijden met de Murcielago R-GT?
@Redje: kan je misschien ook een aantal extra tracks op die site toevoegen? Zoals Norisring, Zandvoort, Assen e.d.?
@Redje: kan je misschien ook een aantal extra tracks op die site toevoegen? Zoals Norisring, Zandvoort, Assen e.d.?
Het is nog wel veel beter mogelijk. Ik heb er pas vier rondjes geredenGAIAjohan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:49:
offtopic:
Tsja, zal wel een combo van het volgende zijn.Joss schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:50:
[...]
Het is nog wel veel beter mogelijk. Ik heb er pas vier rondjes gereden
1. Rijvaardigheid en ervaring
2. Betere setup, aangezien ik alles van het setup2 gedeelte nog moet onderzoeken

3. Misschien betere hardware
Ik snap wel dat je die opties dan hebt en wat ze doen maar de lol van dit spel en het autoracen an sich is dat je het lekker zelf doet zonder hulpmiddellen.kutkip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:15:
[...]
Jawel, maar met TC en ABS heb je minder bandenslijtage omdat je minder je wielen blokkeerd
[tenzij je van F1 houdt natuurlijk
Als je nou met het toetsenbord speelt kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Vandaar dat ik het vroeg.
4 rondjes rijden en dan 2.08? Ik geloof dr niks vanJoss schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:50:
[...]
Het is nog wel veel beter mogelijk. Ik heb er pas vier rondjes gereden
net even een paar rondje meegreden op Hockenheim op de simracing server. Ik had nog nooit op die baan gereden en had dus geen setup. Toen ik joinde was de quali nog maar 30 sec. Dus maar de Monza setup gepakt. Dat rijd toch niet zo lekker. +/- 4 seconde langzamer per rondje met de Saleen t.o.v. de snelste F550's die reden. Als ik wat oefen en een setup heb kan ik denk ik weel meekomen met de tijden van de F550's.R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:36:
heerlijk! een server war je niet om de 3 ronde van de baan wordt geramd.
Ik heb de hele dag op allerlei servers gezezen en er waren continu twee gasten die de boel liepen te verzieken. Ik hoop dat Simbin het wat makkelijker gaat maken om mensen permanent te bannen. Na 10 bans b.v. een ban voor een maand ofzo. Echt super irritant.
Wel echt een geweldig gevecht gehad van 45 min met iemand van de gtr-online.com leage op Monza. Vanaf de tweede ronde contine 2 sec van elkaar gezeten. De ene keer ik voor, de andere keer hij. Allebij in een saleen. Er zat geen ronde bij die hoger was dan 1:44.5, de start niet meegeteld. mijn race-ronderecord verbeterd in die race naar 1:43.7. Uiteindelijk is hij 1e en ik 2e geworden. Hij heeft me daarna uitgenodigd om lid te worden van hun league
hmm ik zit met 3rondjes in een 550 op 2:11 en iemand met meer talent en meer knowledge van afstellingen, en betere racehardware kan dan wel 2:08 rijdenFurbyk1ller schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:03:
[...]
4 rondjes rijden en dan 2.08? Ik geloof dr niks van
Ik had net een 2:11.4 op Spa, maar hij zegt dat ik geen nieuwe tijd heb gezet? Hoe kan dat?
Ook mijn 2:11.0 pakt ie niet

Hmm nu ist wel goed, blijkbaar wilde ik te snel ofzo
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 30-10-2006 23:38 ]
Had vanmiddag ook een mooie, had met een Murcielago R-GT het baanrecord van Norisring op 0.00.033 na gebroken, dus 48.844 (zo uit m'n hoofd), en die heeft hij ineens niet meer opgeslagen
Stom spel
Nou dan zou ik vanmiddag gewoon iets anders gaan doen dan dit spel spelenAngeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:02:
Had vanmiddag ook een mooie, had met een Murcielago R-GT het baanrecord van Norisring op 0.00.033 na gebroken, dus 48.844 (zo uit m'n hoofd), en die heeft hij ineens niet meer opgeslagenStom spel
in een race of in time trial?Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:02:
Had vanmiddag ook een mooie, had met een Murcielago R-GT het baanrecord van Norisring op 0.00.033 na gebroken, dus 48.844 (zo uit m'n hoofd), en die heeft hij ineens niet meer opgeslagenStom spel
Ik heb het spel gister bij de MM gehaald en ik krijg het niet eens aan de praat
Dit zijn de twee errors die ik telkens op m'n scherm krijg als ik GTR2 probeer te starten:

Ik heb hier op het forum gezocht om te kijken of ik het zelf kon oplossen maar dat is dus niet gelukt..
Ik heb tal van andere spellen op m'n PC die het gewoon wel goed doen (BF2, Company of Heroes etc).
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
ps. Ik heb het spel legaal bij de Mediamarkt gekocht.
Mijn specs:
AMD64 3200+
Corsair 2 Gig geheugen
Asus K8V Deluxe mobo
2X WD Raptor
DirectX 9.0c
Windows XP Pro SP2
Dit zijn de twee errors die ik telkens op m'n scherm krijg als ik GTR2 probeer te starten:

Ik heb hier op het forum gezocht om te kijken of ik het zelf kon oplossen maar dat is dus niet gelukt..
Ik heb tal van andere spellen op m'n PC die het gewoon wel goed doen (BF2, Company of Heroes etc).
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
ps. Ik heb het spel legaal bij de Mediamarkt gekocht.
Mijn specs:
AMD64 3200+
Corsair 2 Gig geheugen
Asus K8V Deluxe mobo
2X WD Raptor
DirectX 9.0c
Windows XP Pro SP2
[ Voor 3% gewijzigd door Energy99 op 31-10-2006 16:10 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Als je via de quicksearch (bovenin) even zoekt op 'update', dan krijg je wat posts te zien die te maken hebben met een bepaalde windows update bestand. Dit bestand zorgt voor vastlopers bij het opstarten, daarmee wil in niet zeggen dat het jouw probleem oplost. Maar je kan wel even kijken of je misschien hetzelfde update bestand ook op je pc hebt staat. Ook kan je in dit topic nog wel wat terug vinden over een bepaalde virusscanner die wat roet in het eten gooit.
Verwijderd
het gaat om Windows met Update KB917422 in coimbinatie met kaspersky versie 6Energy99 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:07:
Ik heb het spel gister bij de MM gehaald en ik krijg het niet eens aan de praat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
verwijderen van die update wilheel wat oplossen maar weet niet 100% zeker of dit bij jou ook zo is,. veel succes!
@Peedjeeh en Mad Scientist
Ik heb idd Kaspersky 6.0 als virusscanner en je raadt het al, die Windows Update KB917422 was idd de oorzaak van die foutmeldingen. Ik heb eerst GTR2 ge-uninstalled en toen de patch voor KB917422 gedownload (KB924867) en toen weer het spel geinstalleerd en daarmee is het probleem opgelost
Heel erg bedankt gasten!
Ik heb idd Kaspersky 6.0 als virusscanner en je raadt het al, die Windows Update KB917422 was idd de oorzaak van die foutmeldingen. Ik heb eerst GTR2 ge-uninstalled en toen de patch voor KB917422 gedownload (KB924867) en toen weer het spel geinstalleerd en daarmee is het probleem opgelost
Heel erg bedankt gasten!
\O/ weeeee =[specs]=
Hoe bedoel je?Marc3l schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:55:
[...]
Nou dan zou ik vanmiddag gewoon iets anders gaan doen dan dit spel spelen
In een qualify, was ook dik 1e op 120%, helaas is de AI op Norisring zelfs op 120% nog te simpel
[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 31-10-2006 22:47 ]
Even weer een filmpje gemaakt, okay ik ben geen toprijder, maar ik vind 1:29.696 een goede tijd voor mij 
http://youtube.com/watch?v=b5aQnjJsBrM
Ook omdat er nog verbetering inzit mbt setup2 gedeelte
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 01-11-2006 00:28 ]
Volgens mij laat je metname in de laatste bocht nogal wat liggen.GAIAjohan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:27:
Even weer een filmpje gemaakt, okay ik ben geen toprijder, maar ik vind 1:29.696 een goede tijd voor mij
Als ik goed getelt heb ga je terug naar z'n 2, die bocht kan makkelijk in z'n 3.
Aan de binnenkant kun je een klein stukje curb meenemen en aan de buiten kant moet je echt op de curb zitten.
Dus, aanremmen, terug van 5 naar drie, niet helemaal het gas loslaten en op het juiste moment weer gas erbij.
Nope ging daar van 6 -> 3, maar laat idd daar wat teveel liggen. Ik rijd daar voorzichtig omdat de auto in die bocht nogal onderstuur heeft. Misschien nog even met de power van het differentieel spelen.LoneRanger schreef op woensdag 01 november 2006 @ 07:22:
[...]
Volgens mij laat je metname in de laatste bocht nogal wat liggen.
Als ik goed getelt heb ga je terug naar z'n 2, die bocht kan makkelijk in z'n 3.
Aan de binnenkant kun je een klein stukje curb meenemen en aan de buiten kant moet je echt op de curb zitten.
Dus, aanremmen, terug van 5 naar drie, niet helemaal het gas loslaten en op het juiste moment weer gas erbij.
Denk dat ik ook tijd verlies in de eerste 'lesmo' bocht. Zeg maar de look-a-like van die Monza, alleen verkeerde kant op.
Daarnaast nog de eerste bocht naar links, maar die vind ik vrij lastig, de auto stuitert er een beetje, en daardoor heb ik er erg gauw overstuur
[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 01-11-2006 10:16 ]
Misschien dat ik vanavond eff een filmpje in elkaar kan knutselen van mijn tijd op Zhuhai een 1;27 nog wat en kan je zien hoe ik er rij.GAIAjohan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:04:
[...]
Nope ging daar van 6 -> 3, maar laat idd daar wat teveel liggen. Ik rijd daar voorzichtig omdat de auto in die bocht nogal onderstuur heeft. Misschien nog even met de power van het differentieel spelen.
Maken jullie die films met fraps?Dutch3men schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:06:
[...]
Misschien dat ik vanavond eff een filmpje in elkaar kan knutselen van mijn tijd op Zhuhai een 1;27 nog wat en kan je zien hoe ik er rij.
there's no place like cloudbase
Yep, met fraps werkt ideaal, er is geen beter alternatief. Bij mij werkt het pas echt goed sinds ik 2GB ram heb. Met 512MB wordt het lastig genoeg FPS te halen.
Dit topic is gesloten.