[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Zo vandaag toch nog een DFP'tje kunnen scoren, wel de volle bak betaald maargoed.. Het rijden is nu echt een stuk beter, met corrigeren word ik nou een klein beetje geholpen door de fforcefeedback lijkt het, al is dat niet zo, dan denk ik dat het wel zo is, dus is het nog steeds zo ;)

Maar ik mis toch veel seconden op de toppers, als er een quali is van een mannetje of 20, zit ik altijd tussen plaats 5 en 10. Net ff een race gedaan (Imola? Kan die namen nooit onthouden...) en ik rijd quali 1:44 en race 1:46, maar de toppers gewoon 1:41 elke ronde... Er zal nog wel een hoop afkunnen door ervaring, maar heb ook het gevoel dat het een deel setup is.

Is er al een goeie standaard setup voor de 550 waarmee je dus een aardige basis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. Wat een vet race spel. Puur simulatie neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Heb net weer een nieuwe track released :P

Essington, briljante highspeed track voor onlineracing, op dit moment loopt er een server in de lobby.

Downloaden doe je hier: http://www.no-grip.net/in...?categoryid=2&filenr=1690

Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3686.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3687.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3691.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3690.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bram77 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:02:
Wat is er voor nodig om een server op te zetten? Misschien kunnen we dit met meer "resources" makkelijker realiseren?
Tenminste een 10mbit lijn. En een bak die op Windows draaid aangezien directx nodig is om een server te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Het klinkt misschien raar, maar waar haal ik eigenlijk de motec software vandaan ? Hij staat niet op de cd toch ? Welke moet ik hebben ?

edit .... sorry zelf al gevonden:
http://software.motec.com.au/release/

[ Voor 21% gewijzigd door Bertuss op 22-10-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 20:34
Had je ff op Google kunnen zoeken, maar hiero is de site waar je de software kan downloaden: http://software.motec.com.au/release/.
Dan moet je de MoTeC Interpreter hebben, meen ik.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamiHap schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:21:
Had je ff op Google kunnen zoeken, maar hiero is de site waar je de software kan downloaden: http://software.motec.com.au/release/.
Dan moet je de MoTeC Interpreter hebben, meen ik.
i2 Pro moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Je kan de laatste versie op die site van Motec downloaden.

Voor het instellen verwijs ik je naar een eerder geplaatste post van Jimmie

offtopic:
Het zal nu wel duidelijk zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door Pjottski op 22-10-2006 17:27 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
aph3x schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:58:

Essington, briljante highspeed track voor onlineracing, op dit moment loopt er een server in de lobby.
Mooie track alleen veel glinstering [lichte stippen] op het wegdek na 1/3 van de track.
Kan aan mijn instellingen liggen natuurlijk.
Sommige bochten zijn echt even zoeken om daar optimaal doorheen te komen, een klein foutje wordt afgestraft op topsnelheid.
Ik heb er maar een rondje of tien aan rubber neergelegt dus het is hooguit een kleine impressie. O-)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Interlagos, de track waar NU de laatste race van het F1 seizoen wordt gereden is ook available:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e3ba657f30445457f02fb9480c2b955d/full.jpg

Download 30.2 MB

Ik moet zeggen dat het een erg fijne track is d:)b.

[ Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 22-10-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Hoe bedoel je morgen? Hij is bezig op het moment dat je het schrijft :P

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:
Interlagos, de track waar morgen de laatste race van het F1 seizoen wordt gereden is ook available:
lol, morgen? Hij wordt NU gereden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
k*t :P gelijk tv maar ff aangezet :P

Heb die track zonet een aantal rondjes gereden, best leuk om te zien op tv met die onboard camera.
Wat opvalt is dat die F1's veel later remmen, die afstand haal je nooit met een 575 o.i.d. :9.

[ Voor 76% gewijzigd door Kaspers op 22-10-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

Ik heb het net ook even zitten spelen, ik vind de graphics wel mee vallen, maar dat geluid bij sommige auto's :9~ Maar wat mij opvalt is dat bij de wat snellere auto's je heel snel onderstuur krijgt, ook al stuur ik volop een kant op, hij gaat gewoon niet verder, hebben jullie hier ook wel is last van? :o

Verder is het natuulijk super dat je zoveel kan 'instellen' aan je auto, maar heb geen idee wat het allemaal betekent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb wel intresse in de league :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BruceLee schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:32:
ik heb wel intresse in de league :)
Zorg maar voor een server dan regel ik de rest :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:53:
k*t :P gelijk tv maar ff aangezet :P

Heb die track zonet een aantal rondjes gereden, best leuk om te zien op tv met die onboard camera.
Wat opvalt is dat die F1's veel later remmen, die afstand haal je nooit met een 575 o.i.d. :9.
Vind je het raar met een auto die ongeveer (uit me hoofd)500kg weegt met rijder erbij? Een 575 weegt uit me hoofd iets van 1100 KG zonder rijder. Dus dat is 2 keer zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee ik vind het niet raar, dat heb ik ook niet gezegd.
Het enige wat ik zei is dat het me op viel, dat wil nog niet zeggen dat ik het niet begrijp ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Peedjeeh schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:27:
Je kan de laatste versie op die site van Motec downloaden.

Voor het instellen verwijs ik je naar een eerder geplaatste post van Jimmie

offtopic:
Het zal nu wel duidelijk zijn :P
Ja het is nu wel duidelijk, maar hij doet het niet ! :'( Op 1 of andere manier maakt hij geen data aan zeg maar. Ik kan geen laps vinden die ik gereden heb ... alleen maar die stomme demo :) Weet iemand hoe dit kan ? En moet je nu wel of niet die Interpreter gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:58:
[...]

Ja het is nu wel duidelijk, maar hij doet het niet ! :'( Op 1 of andere manier maakt hij geen data aan zeg maar. Ik kan geen laps vinden die ik gereden heb ... alleen maar die stomme demo :) Weet iemand hoe dit kan ? En moet je nu wel of niet die Interpreter gebruiken ?
Je moet je .plr bestand aanpassen. Als ik het goed heb heb ik dit ergens eerder in deze thread gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:01:
[...]

Je moet je .plr bestand aanpassen. Als ik het goed heb heb ik dit ergens eerder in deze thread gepost.
Ja dat heb ik ook wel gedaan, maar dat maakt niks uit ... en trouwens zodra ik het installeerde stond die .plr data al goed :?

Kan gewoon geen laps vinden. Of maakt ie bij online racen geen data ?

[ Voor 9% gewijzigd door Bertuss op 23-10-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bertuss schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:04:
[...]

Ja dat heb ik ook wel gedaan, maar dat maakt niks uit ... en trouwens zodra ik het installeerde stond die .plr data al goed :?

Kan gewoon geen laps vinden. Of maakt ie bij online racen geen data ?
even in de plr bestand de map waarin je logged data komt te staan specificeren.

default staat deze op "\Logged Data" maak daar "C:\Logged Data" van!

staat al in dit en vorig topic uitgebreid beschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Gisteravond een leuke race gehad op magny cours.
10 ronden lang lopen knokken met 2 andere gasten om P3

Wat een geweldig spel is dit toch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:25
Isle Of Man.

Is die track ergens beschikbaar voor GTR2 of GTL?

Ik herinner me dat die track er was voor GrandPrixLegends.
Uitdagende baan en ik zou m best graag zien voor bovengenoemde sims.

Nou ja, wellicht komt de nieuwe Nordschleiffe uit deze week. :9~

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 7.1 surround setje, maar GTR2 is er alleen in stereo of lijkt dat maar?
Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:35:
Ik heb een 7.1 surround setje, maar GTR2 is er alleen in stereo of lijkt dat maar?
Iemand anders hier ook last van?
Hier draait het wel goed op 5.1
Onboard Realtek geval...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

aph3x schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:58:

Downloaden doe je hier: http://www.no-grip.net/in...?categoryid=2&filenr=1690

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik neem aan dat je bij ISI heb gevraagd om permissie om de track van rFactor naar GTR2 te converten? :X

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Hee wauw nu je het zegt...

Ik heb bij mij ook geluisterd maar ik heb ook maar 2.1 sound op mijn 7.1 set.
Ik heb bij settings de windows instelling op 7.1 staan en bij THX ook.
Heb je hetzelfde setje als ik (S750 van Creative met X-Fi)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
[edit]
nevermind

[ Voor 90% gewijzigd door NiaX op 23-10-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier ook mensen die de a1 ring rijden? Zo ondertussen wel mijn favo track, wat zijn jullie tijden? Ik rij constant 1.28, maar ik zit echt gigantisch te kloten bij 1 of 2 bochten, de rest doe ik dan wel lekker. In de Maserati btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:45:
en vandaag is ineens mijn savegame/profiel weg, staat nog wel in de userdata map maar niet meer in het spel? Iemand een oplossing?
iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:17:
zijn hier ook mensen die de a1 ring rijden? Zo ondertussen wel mijn favo track, wat zijn jullie tijden? Ik rij constant 1.28, maar ik zit echt gigantisch te kloten bij 1 of 2 bochten, de rest doe ik dan wel lekker. In de Maserati btw :)
Hoe hou jij die Maserati op de weg?
Mijn probleem met die bak is dat ie voor veeeeel te veel grip heeft in snelle bochten. Hij heeft trouwens ook geen power onderin. Voorbeeld: als ik de parabolica van Monza in vlieg, verlies ik hem van achter. Het is geen rembalansprobleem die stel ik perfect af en die stel ik ook bij during the race. (ps is er ergens een goede site om setups te downloaden? Online is het altijd een enorme zooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:20
Noin schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

Mijn probleem met die bak is dat ie voor veeeeel te veel grip heeft in snelle bochten. Hij heeft trouwens ook geen power onderin. Voorbeeld: als ik de parabolica van Monza in vlieg, verlies ik hem van achter. Het is geen rembalansprobleem die stel ik perfect af en die stel ik ook bij during the race. (ps is er ergens een goede site om setups te downloaden? Online is het altijd een enorme zooi)
Als je voor veel grip hebt en achter niet, moet je de anti roll bar achter lager zetten en voor hoger. Zelfde ook proberen voor de vering voor hard achter zacht. Waarschijnlijk lost dit een hoop op. (heb zelf nog niet veel met de maserati gereden, maar dit werkt voor mij vaak erg goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik heb er niet zoveel moeite mee, rij gewoon standaard afgezien van de banden, versnellingsbak, rev limiter en benzine. Hij is wel heel nerveus, maar hij stuurt ook zo lekker scherp. Ik zal Monza es gaan rijden :)

hij is overigens wel onwijs zwaar, 1270 kg tegen 1100 van bv de 550. En hij heeft maar 30 pk meer, dus niet genoeg om dat te compenseren...

die monza is wel kut trouwens, met al die klote hobbels, je stuitert alle kanten op :P

ook even de 550 geprobeerd, haal met de mc12 op het rechte stuk een 10 km hogere top en ik vind de maser ook veel minder onderstuurd, bv in de parabolica beginnen met de 550 mn voorwielen snel te gillen, terwijl ik daar met de mc12 lekker doorheen knal. Jammer alleen dat hij zo gevoelig is...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:08:
[...]

ik heb er niet zoveel moeite mee, rij gewoon standaard afgezien van de banden, versnellingsbak, rev limiter en benzine. Hij is wel heel nerveus, maar hij stuurt ook zo lekker scherp. Ik zal Monza es gaan rijden :)

hij is overigens wel onwijs zwaar, 1270 kg tegen 1100 van bv de 550. En hij heeft maar 30 pk meer, dus niet genoeg om dat te compenseren...

die monza is wel kut trouwens, met al die klote hobbels, je stuitert alle kanten op :P

ook even de 550 geprobeerd, haal met de mc12 op het rechte stuk een 10 km hogere top en ik vind de maser ook veel minder onderstuurd, bv in de parabolica beginnen met de 550 mn voorwielen snel te gillen, terwijl ik daar met de mc12 lekker doorheen knal. Jammer alleen dat hij zo gevoelig is...
Ik zet bij de 550 en de Maserati de front/rear spoiler op 1 en dan rij ik met de 550 ongeveer 307 op het eind van het rechte stuk. Ik heb de 332 al gehaald (aarrg bijna 333) na een dikke slipstream.
Die Maserati haalt bij mij de 300 niet eens :|

@ Silencedead: Volgens mij zijn roll-bars alleen bedoeld voor grip op lagere snelheden. Zo lees ik het tenminste in de engineers manual (dat excel file ding)

Ik zal eens kijken welke auto het lichtst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Noin schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:25:
[...]

@ Silencedead: Volgens mij zijn roll-bars alleen bedoeld voor grip op lagere snelheden. Zo lees ik het tenminste in de engineers manual (dat excel file ding)

Ik merk het voornamelijk bij het insturen van middelsnelle en langzame bochten, op hoge snelheden heb ik met geen enkele auto problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zet bij de 550 en de Maserati de front/rear spoiler op 1 en dan rij ik met de 550 ongeveer 307 op het eind van het rechte stuk. Ik heb de 332 al gehaald (aarrg bijna 333) na een dikke slipstream.

vind je et gek dat je geen grip hebt in bochten met je spoilers allebei op 1.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Of wij al een oplossing gevonden hebben? lol, het is toch jouw probleem, of niet? :+
Heb je zelf nog wat gevonden?

Nah, ik zal de kwaadste niet zijn, en een gooi doen. Wel een hele wilde, maar goed: (edit: ik heb eigenlijk geen idee... geef es wat meer info enzo)

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 23-10-2006 22:00 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:43:
[...]

vind je et gek dat je geen grip hebt in bochten met je spoilers allebei op 1.... :P
Ja doh.. maar ik heb het over standaard setups.
Als ik puur op topsnelheid ga vergelijken is de 550 ook sneller.
Van mij mogen ze die auto wel wat downtunen want ik ken geen een server waar de 550's niet alles winnen.
Pak ik de Saleen, ben ik gelijk een dikke seconde trager. Als het nou een paar tienden waren was het nog leuk. Maar 'seconden' is een onbegonnen zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:58:
[...]

Of wij al een oplossing gevonden hebben? lol, het is toch jouw probleem, of niet? :+
Heb je zelf nog wat gevonden?

Nah, ik zal de kwaadste niet zijn, en een gooi doen. Wel een hele wilde, maar goed: (edit: ik heb eigenlijk geen idee... geef es wat meer info enzo)
Nou heb niet echt meer info, hoopte eigenlijk dat meer mensne er last van hadden ;)
Feit is dat mijn profiel gewoon weg is, dus in userdata map staat alles nog wel maar als de game gestart is moet ik weer een nieuw profiel aanmaken, en dus alles weer overnieuw gaan doen! Heb al de bestanden met wat hernoemen in het nieuwe profiel gegooid maar dat werkt ook niet. Ben nu beizg met re-instal en dan wederom de map userdata erin plakken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou, ik merk dat in de parabolica meestal 0,500 win op mijn voorligger, dat bereik je door het differrentieel anders in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:30
[...]

Over je anti-roll bars, grofweg kan je dit erover zeggen:

Hoe hoger je je voorste ARB zet, hoe meer grip in snelle bochten aan de voorkant, maar tegelijkertijd verlies je front grip in langzame bochten.

Hoe hoger je ARB aan de achterzijde, hoe meer grip in snelle bochten aan de achterkant, maar tegelijkertijd verlies je grip aan de achterkant in langzame bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Eastridge voor GTR 2 uit.

Download:

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=271343

Zeer leuk baantje. Weer is wat anders dan al die real life courses in GTR 2.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
So, racen gaat lekker. 4 van de 5 online Monza races gewonnen. 1 keer uitgevallen met een lege tank in de pitstraat vanaf een tweede plaats.
De Saleen is niet de snelste, maar is goed rijdbaar te krijgen met een wat conservatieve race setup. Daar win ik dus ook telkens op. In quali telkens in de top 5 met een 1:43 hoog. Servers met 16+ mensen. Bij de start doe ik het telkens rustigaan, dan win ik meestal al wel een plaatsje omdat er altijd wel iemand is die te hard van stapel loopt bij de eerste chicane (of hoe schrijf je dat). Daarna is het wachten totdat de F550 en F575 rijders hun concentratie beginnen te verliezen en foutjes gaan maken.

Ik vind een race van +/- 25 laps het leukst. Op een gegeven moment denk ik gewoon helemaal niet meer na, ondstaat een soort meditatieve gemoedstoestand waarin ik foutloos kan rijden en telkens op een tiende de zelfde tijden rijd, totdat ik achterliggers tegenkom of een gevecht aan kan gaan.

Kunnen we niet gewoon een bestaande server kiezen en daar met een man of 20 naar toe gaan komend weekend. Dan hoeven we niet te wachten op een GoT server voor een race :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bram77 op 24-10-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Zou toch leuk zijn als we onderling de rondetijden met elkaar kunnen vergelijken, zonder dat dit via http://gtr.gplrank.info/ gaat.

Mag je daar een apart topic voor openen, om elkaar tijden te bewonderen, of mag het niet?
Of is daar geen behoefte aan?

Waar rijden jullie nou online? Ik vind niets met hamachi.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Salvatore.NL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:12:
Zou toch leuk zijn als we onderling de rondetijden met elkaar kunnen vergelijken, zonder dat dit via http://gtr.gplrank.info/ gaat.
Ik had toevallig een site gemaakt waar je de career.blt kan uploaden, gemaakt uit verveling :)
Als er behoefte voor is kan ik hem wel public maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Redje schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:21:
[...]

Ik had toevallig een site gemaakt waar je de career.blt kan uploaden, gemaakt uit verveling :)
Als er behoefte voor is kan ik hem wel public maken.
Leuk dat je het hebt gemaakt, waar verveling wel niet goed voor kan zijn.

Ik denk dat het wel leuk is, hoop dat er genoeg animo voor is.
Wereldwijd is natuurlijk wel leuk, maar ik zie liever de rondetijden van de jongens hier.
Waar ik me dan op kan gaan richten.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Lijkt me ook wel relaxt ja!
Ik kan m wel hosten als dat nodig is (mits PHP/MySQL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Over je anti-roll bars, grofweg kan je dit erover zeggen:

Hoe hoger je je voorste ARB zet, hoe meer grip in snelle bochten aan de voorkant, maar tegelijkertijd verlies je front grip in langzame bochten.

Hoe hoger je ARB aan de achterzijde, hoe meer grip in snelle bochten aan de achterkant, maar tegelijkertijd verlies je grip aan de achterkant in langzame bochten.
Kijk, op dit soort info zit ik nu te wachten !
Ik heb ook een 'probleempje'. ben op het moment bezig met het M3 championship, maar ben niet erg gelukkig in m'n bandenkeuze... voor de quali zijn softs wel ok, heb wel moeite om ze op temp te krijgen, maar goed.
In de race kies ik medium voor de endurance (toch??) alleen tegen de tijd dat ik ze warm heb, zijn ze ook zo goed als op.. in een race van 10 ronden zijn ze na ronde 7 echt wel gaar.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mikenl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:33:
[...]

Ik heb ook een 'probleempje'. ben op het moment bezig met het M3 championship, maar ben niet erg gelukkig in m'n bandenkeuze... voor de quali zijn softs wel ok, heb wel moeite om ze op temp te krijgen, maar goed.
In de race kies ik medium voor de endurance (toch??) alleen tegen de tijd dat ik ze warm heb, zijn ze ook zo goed als op.. in een race van 10 ronden zijn ze na ronde 7 echt wel gaar.
Ik ken het gevoel, helemaal wbt temps in je voorbanden. [wbt de M3]
Je kunt ze wat warmer krijgen door de vering wat strakker te zetten maar dat geeft weer meer onderstuur.
Ook zijn de curbs wat minder lief voor een strak[ker] geveerde auto.
Dat je mediums na 7 rondes op zijn vind ik wel een beetje erg snel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Salvatore.NL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:12:

Mag je daar een apart topic voor openen, om elkaar tijden te bewonderen, of mag het niet?
Of is daar geen behoefte aan?

Waar rijden jullie nou online? Ik vind niets met hamachi.
Ik wil wel wat racen online via hamachi, geen probleem. Alle servers die te vinden zijn op planetHamachi werken niet, of der is niemand op bezig..

Ik heb nu een Hamachi-servertje

Name GTR2 Holland
pass GTR2

als er geen GTR2 game is, chat me eventjes in Hamachi of ik tijd heb

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-10-2006 20:35 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
mikenl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:33:
[...]

7 rondjes maar met medium banden!!! Ik heb zelf nog niet veel met de m3 gereden, maar heb vorige keer 30 minuten op softs gereden met de f550 op barcelona 5 minuten voor het einde begon ik pas te merken dat ze sterk minder werden wat even later werd bevestigd op de radio. Ik rijd elke race die korter dan 30 minuten duurt op soft tyres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je eigenlijk zien dat je banden versleten raken? niet he, alleen voelen aan je auto... Ik rij ook alleen maar op soft slick, rij toch nooit van die lange races, heb ik geen zin in :+

Kan iemand mij trouwens wat uitleggen over dat diff? Power/coast etc, ik weet wel wat het betekend, maar wat is nou de uitwerking? Zo laag mogelijke power instelling zodat je wiel nog net niet begint te slippen bij het uitaccelereren van een bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Heb weer een baantje uitgebracht voor GTR2 ;) deze keer is het Mills

Uiteraard werkende regen reflecties, deze keer met animaties en eindelijk het probleem van de verdwijnende racegroove opgelost, ook in de wetraces onstaat er nu een droge lijn :)

Downloaden doe je hier:
http://www.no-grip.net/in...?categoryid=2&filenr=1713
Mensen met een hardcore simracing rig pakken ook de highres update: http://www.no-grip.net/in...?categoryid=2&filenr=1714

Screenies:
High Res:
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3760.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3762.jpg

Default Textures:
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3754.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.no-grip.net/screenshots/screen3755.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

silencedead schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:52:
Ik rijd elke race die korter dan 30 minuten duurt op soft tyres.
Ik vraag me wel af of je dat ook gaat redden als de tracktemp boven de 40 graden is..kan ik me haast niet voorstellen. Of je rijdt heel langzaam ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
OzBoz schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:22:
[...]

Ik vraag me wel af of je dat ook gaat redden als de tracktemp boven de 40 graden is..kan ik me haast niet voorstellen. Of je rijdt heel langzaam ;)
Nou ik kan altijd mee doen voor een 1e plaats dus langzaam ben ik niet. Maar weet niet hoe het is met 40 graden track temp. Meestal is dat ergens in de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
blijft toch leuk
15 minuten practice
15 minuten quali
28 spelers
8e startplek
race begint
nummers 3 en 4 knallen op elkaar schuiven tegen 5 aan, blokkeren de baan en iedereen erachter knalt er op.
en toen was mijn race weer afgelopen. Nog geen 100 meter gereden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

7 rondjes maar met medium banden!!! Ik heb zelf nog niet veel met de m3 gereden, maar heb vorige keer 30 minuten op softs gereden met de f550 op barcelona 5 minuten voor het einde begon ik pas te merken dat ze sterk minder werden wat even later werd bevestigd op de radio. Ik rijd elke race die korter dan 30 minuten duurt op soft tyres.
Hmja, zal wel aan mijn rijstijl liggen... ben nogal van het gooien en smijten, misschien moet ik de banden wat langer opwarmen voordat er gerost kan worden.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik ben er altijd wel voor om het eerste rondje min of meer treintje te rijden, dus risicoloos te rijden. Het wordt pas echt leuk na de eerste ronde en iemand uitremmen bij de eerste bocht die toch sneller is dan jij heeft eigenlijk einig zin. Die haalt je later toch weer in.

Gisteren b.v. echt een vette race op Barcelona gehad. Van begin tot eind gevochten met een Lambo om de eerste plaats. Achteraf gezien was mijn snelste ronde ook maar 0.001 sec sneller dan de zijne. Wel gewonnen! Wat jammer was was dat we maar met z'n tween over waren na 12 ronden (3 te gaan). Dan is er dus ook geen drol aan.
Ik ben over het algemeen de baan aan het racen en niet mijn tegenstanders, al probeer ik wel te passeren als ik iemand tegenkom natuurlijk :P Ik rijd dan ook vrijwel elke race uit en dat is precies de reden waarom ik vaak vooraan eindig. Niet dat het echt voldoening geeft als meer dan de helft van het veld zichzelf en/of een ander in puin heeft gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Bram77 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:15:
Ik ben er altijd wel voor om het eerste rondje min of meer treintje te rijden, dus risicoloos te rijden. Het wordt pas echt leuk na de eerste ronde en iemand uitremmen bij de eerste bocht die toch sneller is dan jij heeft eigenlijk einig zin. Die haalt je later toch weer in.
Ik kom vaak net te laat een server binnen waardoor ik vaak niet bij de top kwalificeer en dan wil ik alle kneuzen zo snel mogelijk voorbij. Gelukkig heb ik vaak een erg goede start waardoor ik al flink wat plaatsen win. En als ik een sneller iemand in het begin inhaal dan is het juist leuk om hem achter je zien te houden.

Net een race gehouden zit er weer zo'n rijk kindje in die iedereen eraf ramt. Geeft die als reden dat die een 900 graden stuur heeft en met koppeling rijdt en handmatig schakelt. Dat is voor hem de reden om iedereen eraf te rammen. Die gozer heette Ant.

[ Voor 15% gewijzigd door silencedead op 25-10-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
silencedead schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:07:
[...]

Ik kom vaak net te laat een server binnen waardoor ik vaak niet bij de top kwalificeer en dan wil ik alle kneuzen zo snel mogelijk voorbij.
Dus als iemand het spel net heeft (gister voor het eerst gespeeld) dan ben je meteen een kneus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Marc3l schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:28:
[...]

Dus als iemand het spel net heeft (gister voor het eerst gespeeld) dan ben je meteen een kneus :o
Nou zo bedoel ik het ook weer niet, maar achterin zitten er langzame mensen (die het spel net hebben) maar vooral veel kneuzen die alleen maar willen rammen en de boel willen verzieken voor anderen.

[ Voor 4% gewijzigd door silencedead op 25-10-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

weet iemand of GTR1 of 2 competable zijn met de 900 graden draai functie van het logitech GT-Force pro stuurwiel?
die is namelijk op de pc aan te sluiten, maar werkt het 900 graden deel dan ook met deze spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Een vriend van me wil kijken of hij spel wil kopen. Hij probeert het te draaien op een laptop met een Radeon 9100 IGP videokaart. Bij het laden van een ciquit loopt de boel vast. Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt met mijn X800GTO2 omdat de DirectX instellingen niet op automatische keuze stonden. Bij hem is dit niet de oorzaak. Heeft iemand de demo aan de praat gekregen met de 9100 IGP videokaart? Hij ondersteund DirectX8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Goede vriend van me heeft ook problemen met GTR2.
Hij draait totaal niet..
Specs:
Athlon64 3200+
1GB RAM
6800LE (volledig unlocked enzo)

Reso: 1400*900
Quality low en dX9. AA1x
En het schokt helemaal... (Nieuwste drivers e.d. hij heeft geen problemen bij andere games)

Ikzelf draai hem op:
P4 2,6 (100MHz FSB :X )
1,5GB RAM
6600GT
1024*768
Max quality, dX9 AA2x redelijke framerate van 50-60fps

Ik heb het probleem bij hem nog niet kunnen ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:46:
weet iemand of GTR1 of 2 competable zijn met de 900 graden draai functie van het logitech GT-Force pro stuurwiel?
die is namelijk op de pc aan te sluiten, maar werkt het 900 graden deel dan ook met deze spellen?
lijkt me een academische discussie daar je met zo'n racespel je stuur niet veel hoeft te draaien om een bocht door te komen. Ook omdat de snelheden zo hoog liggen en je niet hoeft in te parkeren is een beetje draaien van je stuur al voldoende om een bocht goed door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
HKS-Skyline schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:46:

het werkt wel...alleen is het vrij nutteloos naar mijn idee (met welk spel dan ook)

ik stel m'n stuur meestal zo in, dat ik maar hóoguit een kwart slag hoef te maken....zet 't hóóguit op 200 graden...

ook is de ffb een stuk zwakker op 900 graden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

lijkt me een academische discussie daar je met zo'n racespel je stuur niet veel hoeft te draaien om een bocht door te komen. Ook omdat de snelheden zo hoog liggen en je niet hoeft in te parkeren is een beetje draaien van je stuur al voldoende om een bocht goed door te komen :)
Mja sowieso.. Stuurtjes bij het karten willen meestal ook niet verder dan 180graden naar links en 180 naar rechts.. Kijk ook eens bij Formule 1, die draaien ook niet meer dan 180 naar links of rechts (totaal 360)
Mijn huidige stuur doet totaal 200graden, en binnenkort heb ik 1 met max 240graden.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Ik heb me vanmiddag dood geeergert.
ZIt in een server, 23 players.
20 minuten qualifying, allemaal nette mensen.
Zegt een gast: let op, de speler genaamd 'Dad' is een rammer.
Ik heb hem in de gaten gehouden maar met de qualifying reed ie netjes.
Begint de race, hij start met zijn BMW achteraan.
Stopt ie in die lange bocht na de 1e chicane op Monza. Zet zijn auto dwars over de baan.
Daar heeft ie de complete top 10 van de baan af geramt, de lap erna de volgende 5.
En we kregen hem NIET gekicked.
Sterker nog, race was voorbij en de volgende track begon weer.
Hij joined gewoon en weer kregen we hem niet gekicked. Gewoon omdat je 60% van de stemmen nodig hebt om iemand te kicken en je mag maar 1x kick-voten per track.

Stel dat we hem wel kicken, dan verandert ie zijn naam gewoon en komt vrolijk weer binnen.
Weet iemand wat hier tegen te doen is??
Bij Counterstrike ban ik gewoon zo iemand op zijn CD-key en dan komt ie er nooit meer in.
Bij Battlefield 2 is het ook geen probleem.

Echt ik heb me dood geeergert aan die vent. DAD heet ie.
Ik ken geen private servers van clans en ik zou geen goede clan-rijdster zijn want ik heb wisseldiensten dus dan zou ik maar eens per 2 weken kunnen spelen :|

Iemand nog een goed idee voor mij? grrmmbbll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

900 graden lijkt me ideaal, kan je er gelijk zo'n knop zetten zoals je bij een vrachtauto en heftruck. om makkelijker te kunnen draaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:33:
900 graden lijkt me ideaal, kan je er gelijk zo'n knop zetten zoals je bij een vrachtauto en heftruck. om makkelijker te kunnen draaien. :+
:D

Ik heb hem trouwens op 125 graden staan, meer heb ik niet nodig! Gevoeligheid ook ff wat hoger zetten en je hoeft amper te sturen. Het schijnt dat ik ook zowat de enige ben die dit fijn vindt, maar goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk spel met een Momo Racing stuurtje!!! :Y)

Verslavend gewoon :)
Ben nu begonnen met eerst maar eens een championship met een porsche :)
Zo'n yukos geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Noin schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:32:
Iemand nog een goed idee voor mij? grrmmbbll..
Ja andere server opzoeken en hopen dat hij lekker in die oude blijft, maar dit blijft helaas een probleem in gtr2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik heb geen idee of dit in het 1e draadje al besproken was, maar omdat het mij zelf overkomen is en ik, bij stomme toeval, inmiddels de oplossing heb gevonden, post ik het hier ook maar even:
Na de update van Windows met Update KB917422 werd gesuggereerd om deze te de-installen omdat GTR2 tijdens het opstarten al een foutmelding geeft (CTD).
Helaas kan dat bij mijn (engelse) versie dus niet :( (misschien maar goed ook... die dingen staan er niet voor niets). De NL-versie schijnt het wel te kunnen deinstallen.

Toen ik ook F.E.A.R. had geinstalleerd en deze, net zoals GTR2, crashde bij het opstarten, ben ik ook hier weer opnieuw naar een oplossing op zoek gegaan.
Het blijkt nu dat er een Windows-patch voor de Windows-patch is :P
Allemaal hier te lezen (en te downen natuurlijk): Programs that limit the application stack size to 2,048 bytes may not run after you install security update 917422
Misschien interessant/handig om op te nemen in de TS ?

[ Voor 3% gewijzigd door MetalRush op 26-10-2006 11:46 . Reden: Aanvulling ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
En wat hebben we geleerd van dit verhaal????

Doe geen windows updates :+
Heb zelf wel eens met een windows update gehad dat windows helemaal niet wou opstarten en ik dus de boel opnieuw moest installeren

EDIT
@ hieronder

Haha daarom heb ik ook geen virusscan. Ik kijk gewoon uit wat ik download en dat gaat (tot nu toe) erg goed.

[ Voor 16% gewijzigd door silencedead op 26-10-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Tja, dat is een never-ending-story.
De één zal juist wél willen updaten en de ander juist niet/nooit.

Ik heb overigens begrepen dat het voornamelijk om systemen gaat waar ook Kaspersky anti-virus op draait.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het is in ieder geval toch wel iets wat opgenomen kan worden in de startpost, als tips & trucs.
Zelf heb ik de movies uitgeschakeld die je ziet als je weer nieuwe tracks/races behaalt. Mijn specs trekken dat soms niet maar daarnaast heb je het na een paar keer ook wel gezien.

[profilename].plr
code:
1
2
[ Game Options ]
Play Movies="0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Peedjeeh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:55:
Het is in ieder geval toch wel iets wat opgenomen kan worden in de startpost, als tips & trucs.
Zelf heb ik de movies uitgeschakeld die je ziet als je weer nieuwe tracks/races behaalt. Mijn specs trekken dat soms niet maar daarnaast heb je het na een paar keer ook wel gezien.

[profilename].plr
code:
1
2
[ Game Options ]
Play Movies="0"
Je kan ook gewoon de files renamen ben je ook klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik kan niet een server joinen met meer dan 15 man want dan lag ik ontzettend.

Ik weet niet of dit aan mijn specs ligt of aan de server.

Ik heb chello extreme dus aan de verbinding zal het niet liggen.

Mijn specs zijn:

asus amd a7n8x deluxe mobo
1024 geheugen
ati radeon 9800 pro

windows xp

nu draai ik meestal 40-45 fps met singleplayer dat is niet top natuurlijk maar zou het dan daar aan liggen?

Heb al veel uit staan qua instellingen.

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
elduderino schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:41:

Mijn specs zijn:

1024 geheugen
ati radeon 9800 pro

windows xp

nu draai ik meestal 40-45 fps met singleplayer dat is niet top natuurlijk maar zou het dan daar aan liggen?

Meestal ligt het er ook aan welke datarate je hebt. Ik gebruik ISDN en dan heb je het minste kans op lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Laatst online: 25-08-2024
Ja ISDN heb ik ook erop staan want dat ligt wel het beste idd.

Maar ik neem ook aan dat het grotendeels aan mijn videokaart ligt met geheugen....

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:17:
Ik heb geen idee of dit in het 1e draadje al besproken was, maar omdat het mij zelf overkomen is en ik, bij stomme toeval, inmiddels de oplossing heb gevonden, post ik het hier ook maar even:
Na de update van Windows met Update KB917422 werd gesuggereerd om deze te de-installen omdat GTR2 tijdens het opstarten al een foutmelding geeft (CTD).
Helaas kan dat bij mijn (engelse) versie dus niet :( (misschien maar goed ook... die dingen staan er niet voor niets). De NL-versie schijnt het wel te kunnen deinstallen.

Toen ik ook F.E.A.R. had geinstalleerd en deze, net zoals GTR2, crashde bij het opstarten, ben ik ook hier weer opnieuw naar een oplossing op zoek gegaan.
Het blijkt nu dat er een Windows-patch voor de Windows-patch is :P
Allemaal hier te lezen (en te downen natuurlijk): Programs that limit the application stack size to 2,048 bytes may not run after you install security update 917422
Misschien interessant/handig om op te nemen in de TS ?
klopt! ik kon hierdoor tot gisteren ook geen battliefeild 2 meer spelen, maar het gaat dus om deze update samen met kaspersky versie 6! andere versies hebben er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
elduderino schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:41:

Mijn specs zijn:

1024 geheugen
ati radeon 9800 pro

windows xp

Heb dezelfde mobo en grafische kaart. Heb er 1768 mb intern in maar ook veel lag
Heb internet+bellen van kpn (lite) merk het vooral bij een start van een race of als er veel auto's bij elkaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Welke grafische drivers gebruiken jullie? Heb zelf een hercules radeon 9600 pro (128mb) icm met 1,2 GHz processor en 768Mb geheugen. Dat ging dus ook als een daf over het circuit. Nu heb ik gisteren wat oudere catalyst drivers geinstalleerd (catalyst 5.1 | omega 2.6.05a), wat mij zeker meer fps heeft opgeleverd. Online op spa-franchorchamps met 25 man is nu in ieder geval geen probleem, op het kwalificeren in het donker na. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

klopt! ik kon hierdoor tot gisteren ook geen battliefeild 2 meer spelen, maar het gaat dus om deze update samen met kaspersky versie 6! andere versies hebben er geen last van
:( ik ook met Kaspersky geen BF2.. toen die update ge-uninstalled en werkte alles weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Ik blijft het jammer vinden dat mensen zo snel de games verlaten.
Gister ook, een race op Magny cours van 30 minutes. Bij de quali waren er 28 mensen.
Al voor de start vielen er 2 mensen af. Toen begon de formation lap(rolling start). Daarbij vielen nog eens 5 mensen af.
En na 10 rondjes racen waren er nog maar 4 mensen over :?

Gaat iedereen meteen naar een andere server als ze na de eerste ronde niet in de top 3 rijden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
NiaX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:18:
Toen begon de formation lap(rolling start). Daarbij vielen nog eens 5 mensen af.

Gaat iedereen meteen naar een andere server als ze na de eerste ronde niet in de top 3 rijden :?
Dat merk ik ook....maar dat komt omdat er vaak wat etters opzitten die iedereen zitten te rammen of tikjes van achter uitdelen...

Zelf heb ik ook vaak dat ik in de eerste ronde geramd wordt, of aangetikt....en er vervolgens vanaf vlieg met schade..

Dan heb ik niet veel zin om de pits in te gaan, om al meteen op een halve ronde achterstand te staan, dus log ik ook vaak meteen weer uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

Dat merk ik ook....maar dat komt omdat er vaak wat etters opzitten die iedereen zitten te rammen of tikjes van achter uitdelen...

Zelf heb ik ook vaak dat ik in de eerste ronde geramd wordt, of aangetikt....en er vervolgens vanaf vlieg met schade..

Dan heb ik niet veel zin om de pits in te gaan, om al meteen op een halve ronde achterstand te staan, dus log ik ook vaak meteen weer uit :'(
mja ik ga dan dus vaak wel gewoon in de pits en dan met een rondje achterstand weer racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog lang niet mee met de top, sub-top lukt ook nog niet.
Ik verlies namelijk zo'n 2 a 3 seconden op de top. Per ronde.
Dus rijd ik vaak alleen, maar daardoor kom ik soms wel een stukje dichterbij de anderen. Maar dan ga je weer te enthausiast rijden, en vlieg er er weer af. En als je pech hebt heb je dan ook nog eens een lekke band. Dus dat word de pits in. En dan ligt je 1 of 2 rondes achter aan het einde.

Ik ga altijd netjes aan de kant, van de race-lijn af. Maar soms denken ze dat ze zo snel zijn dat ze me buitenom, dus van de race-lijn af, mij kunnen inhalen. En dan lopen ze de volgende bocht meteen te zeuren als ik nog voor ze rijd. Dat snap ik dus niet. Ik rijd langzamer, dus ga ik van de race-lijn af, en hij kan lekker door kachelen. Maar hij wilt het weer andersom. :9

Toch is het een leuk race-spel, en vooral online! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
NiaX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:18:
Ik blijft het jammer vinden dat mensen zo snel de games verlaten.
Gister ook, een race op Magny cours van 30 minutes. Bij de quali waren er 28 mensen.
Al voor de start vielen er 2 mensen af. Toen begon de formation lap(rolling start). Daarbij vielen nog eens 5 mensen af.

Ik denk dat ik misschien in dezelfde race zat. Maar deels kwam het omdat die formation lap nogal vaag werd aangegeven en een groot deel al gewoon vol begon te trappen en een deel deed het rustig aan. Toen de helft al weg was reed ik in een ontiegelijk groot gat van 20 seconde achterstand op de nummer 4, deels omdat die wat sneller was dan mij en deels omdat de top 4 bij de start er al vol vandoor ging. Achter me had ik ook een gat van 30+ seconde dan is de lol er bij mij vanaf om nog een minuut of 20 door te gaan. Ik moet wel een beetje in de top kunnen rijden en af en toe een gevecht hebben wil ik de race uitrijden, aangezien ik dit wel regelmatig heb rijdt ik ook best veel races uit, maar dit zal voor mij op 50% liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Op de een of andere manier lukt het me toch elke keer weer om dat te voorkomen. Vaak met wat mazzel. het kost misschien wel een plekje, maar ik ga nog liever wat minder snel door de eerste bocht door een 'veiligere' lijn te rijden.

ik dacht dat ik al redelijk snel was op Monza, maar veel op de zelfde baan rijden betaald zichzelf toch echt wel uit. Eerst kwam ik soms met mazzel onder de 1:44. Nu rijd ik in de quali met vrij veel gemak een 1:43.5. Zelfs een hoge 1:42 zit er in door flink risico te nemen in de chicanes. Ik denk dat ik over een week of twee misschien wel aan de 1:41 kan komen. Mijn racepace in een 20-lap zal gemiddel rond de 1:44.8 liggen. De afstelling is nog niet perfect. Ik denk dat (ondanks dat de soft slicks meer grip geven) de medium slicks sneller zijn. De prijs daarvoor is dan wel minder grip op de voorkant.

Ik heb overigens een seconde gewonnen door de antirollbar achter van 55 naar 30 terug te brengen (waar hij volgensmij standaard op staat). Ook de wing van 9 naar 8 scheelt misschien een tiende of twee.
Wat ik niet verwachtte is dat ik nu juist MEER grip heb in de snelle bochten. Ik denk dat ik het principe antirollbar nooit helemaal goed heb begrepen.

Ik hoop dat we binnenkort een keer ergens kunnen racen met wat serieuze mensen. Het is inderdaad teleurstellend om een goede race te rijden en dan met 3 man overblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:54:
Ik kan nog lang niet mee met de top, sub-top lukt ook nog niet.
Ik verlies namelijk zo'n 2 a 3 seconden op de top. Per ronde.
Dus rijd ik vaak alleen, maar daardoor kom ik soms wel een stukje dichterbij de anderen. Maar dan ga je weer te enthausiast rijden, en vlieg er er weer af. En als je pech hebt heb je dan ook nog eens een lekke band. Dus dat word de pits in. En dan ligt je 1 of 2 rondes achter aan het einde.

Ik ga altijd netjes aan de kant, van de race-lijn af. Maar soms denken ze dat ze zo snel zijn dat ze me buitenom, dus van de race-lijn af, mij kunnen inhalen. En dan lopen ze de volgende bocht meteen te zeuren als ik nog voor ze rijd. Dat snap ik dus niet. Ik rijd langzamer, dus ga ik van de race-lijn af, en hij kan lekker door kachelen. Maar hij wilt het weer andersom. :9

Toch is het een leuk race-spel, en vooral online! _/-\o_
Ach als jij maar je best doet en ik zit ook wel eens met een achterblijver dat die net de verkeerde kant op gaat wat mij dan natuurlijk wel irriteert. Maar dit is gewoon een foutje en dat moet kunnen. Beter dan die gassies die je gaan blokken en bij een hairpin er af torpederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
NiaX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:48:
[...]

mja ik ga dan dus vaak wel gewoon in de pits en dan met een rondje achterstand weer racen
Kwestie van karakter.

Ik meestal ook (GTR), maar aan de andere kant, als men mij er hard uitknalt, dan is het vaak al geen ongelukje.
Sommigen hebben geen respect en willen ten koste van een ander een plaatsje winnen en dat vinden ze dan 'knap racen' van zichzelf, maar als dat gebeurd dan probeer ik meteen te zien wie het was, (ik race meestal met de namentabs aan), en dan zul je altijd zien dat je toch weer namen ziet van mensen die toch al niet echt te serieus kwalificeerden, en in dat geval heb ik niets meer in de "race" te zoeken.
(pff lange zin)

Inderdaad wel erg jammer dat er niet zoveel serieuze mensen online racen die echt ook tot het eind doorgaan.

Gisteren ook weer met GTL, dan tikt iemand met een snellere auto maar met mindere racekwaliteiten mij zonder pardon aan en ik lig er naast.
Als er dan geen sorry achteraan komt heb ik er al geen zin meer in.

Ik snap best dat er zoveel servers zijn waar je een wachtwoord voor moet hebben, maaar...... hoe kom je aan een wachtwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
silencedead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Ik denk dat ik misschien in dezelfde race zat. Maar deels kwam het omdat die formation lap nogal vaag werd aangegeven en een groot deel al gewoon vol begon te trappen en een deel deed het rustig aan. Toen de helft al weg was reed ik in een ontiegelijk groot gat van 20 seconde achterstand op de nummer 4, deels omdat die wat sneller was dan mij en deels omdat de top 4 bij de start er al vol vandoor ging. Achter me had ik ook een gat van 30+ seconde dan is de lol er bij mij vanaf om nog een minuut of 20 door te gaan. Ik moet wel een beetje in de top kunnen rijden en af en toe een gevecht hebben wil ik de race uitrijden, aangezien ik dit wel regelmatig heb rijdt ik ook best veel races uit, maar dit zal voor mij op 50% liggen.
zou goed kunnen dat het dezelfde was ja.
Ik stond 13e op de grid en bij het begin van de formation lap zag ik inderdaad sommige mensen keihard wegrijden anderen bleven zachtjes rijden, sommmigen reden de grindbak in :D
Maar de gene voor mij reed dus ook meteen de grindbak in, maar als ik hem voorbij ging kreeg ik een melding dat ik er achter moest blijven.
Dus toen heb ik wel gewoon op hem gewacht(en velen met mij), maar wij waren dus nog lang niet bij start finish in de buurt toen de groene vlag al gegeven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:59:
[...]

Ach als jij maar je best doet en ik zit ook wel eens met een achterblijver dat die net de verkeerde kant op gaat wat mij dan natuurlijk wel irriteert. Maar dit is gewoon een foutje en dat moet kunnen. Beter dan die gassies die je gaan blokken en bij een hairpin er af torpederen.
Inderdaad, wat je op het laatste zegt klopt helemaal.
Soms zijn dr van die mensen die gaan stilstaan aan het begin van recht stuk, en als ze iemand aan zien komen geven ze je gas en beuken ze je verrot aan het einde van het rechte stuk. Dat is echt keihard vernedered, vooral als je al 1 ronde achterligt, en je zet eindelijk een goede lap neer. (Toestraks op Spa. Heerlijk net voor de finish eraf gebeukt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:29:
[...]

Inderdaad, wat je op het laatste zegt klopt helemaal.
Soms zijn dr van die mensen die gaan stilstaan aan het begin van recht stuk, en als ze iemand aan zien komen geven ze je gas en beuken ze je verrot aan het einde van het rechte stuk. Dat is echt keihard vernedered, vooral als je al 1 ronde achterligt, en je zet eindelijk een goede lap neer. (Toestraks op Spa. Heerlijk net voor de finish eraf gebeukt.)
Ik snap niet dat er in dit spel niet een user-id is waar men op gebanned kan worden.
Als ik bij CS:S een cheat gebruik heb ik dikke kans dat ik op DIe server een ban krijg, en aangezien de databases vaak gelinked zijn heb ik dikke kans dat ik op een groot deel van de servers niet meer kan spelen. (en terecht!)
Zoiets moet toch ook kunnen bij GTR???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Noin schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Ik snap niet dat er in dit spel niet een user-id is waar men op gebanned kan worden.
Als ik bij CS:S een cheat gebruik heb ik dikke kans dat ik op DIe server een ban krijg, en aangezien de databases vaak gelinked zijn heb ik dikke kans dat ik op een groot deel van de servers niet meer kan spelen. (en terecht!)
Zoiets moet toch ook kunnen bij GTR???
Ja nou ziets heb ik ook, waarom niet iemand die al drie of vier keer gekicked is, een maand geen toegang meer geven. Simpel en doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
antonyv schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

Ja nou ziets heb ik ook, waarom niet iemand die al drie of vier keer gekicked is, een maand geen toegang meer geven. Simpel en doeltreffend.
lijkt me een goeie zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

Ik heb ook even een hamachi-kanaaltje aangemaakt. :) Voor degenen die willen komen:

Name: GTR2 NL
Pass : GTR

Plaats voor 20 mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
damn, nu is die wtcc demo ook nog uit, druk druk druk :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.