Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.486 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

keldon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:05:
Dus gaan jullie eens even tussen het ganken door regelen dat iemand anders dat host :)
Zou je een indicatie kunnen geven, van hoeveel traffic zoiets genereerd?

Opzich heb ik namelijk wel webspace, waar ik - op dit moment - vrij weinig mee doe. Ik ben alleen bang dat mijn traffic het niet zal houden; en dan gaat mijn complete site/domein offline tot de nieuwe maand.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

dit meen je niet, we zouden met de guild woensdag avond naar MC gaan voor de eerste keer.
echt super balen dit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Wat is C'thun toch leuk, gisteren de hele avond zitten wipen om het boze oog en iedereen was gewoon in opperbeste stemming :) 3x gelukt om em in P2 te krijgen en zelfs 1x naar 72% toe gekregen met 1 damage phase, denk dattie volgende week of hopelijk zelfs vanavond plat ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister btw een Tauren Warroir begonnen. Ik liep met mijn Druid in Battlegrounds rond, en daar werd ik een aantal maal door een Tauren Warrior in de pan gehakt met een huge ass zwaard. Die zeg er wel zo vet uit, dat ik besloten heb er ook één te beginnen. :) Hij's nog maar level 7 dus ik moet nog even, maar hij ziet er nu al cool uit. Al blijft mijn Female NE Druid natuurlijk veel leuker. :>

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51

RaseriaN

So much choices..

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:40:
Wat is C'thun toch leuk, gisteren de hele avond zitten wipen om het boze oog en iedereen was gewoon in opperbeste stemming :) 3x gelukt om em in P2 te krijgen en zelfs 1x naar 72% toe gekregen met 1 damage phase, denk dattie volgende week of hopelijk zelfs vanavond plat ligt :)
Zelfs 72% ;) Tbh, daar zul je veel aan moeten schaven om het gevecht toch wel wat sneller/soepeler te laten verlopen.
Wij hebben onze 1e kill tot 54% afgenuked en daarna nog 2 weakens en toen was hij plat.

Ik bedoel dus, probeer meer DPS erop te leggen om het gevecht korter en dus makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nivado schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

Ik zou zeggen probeer het een keer >:)

De guards en allies zullen je aanvallen, en waarschijnlijk snel killen....

Is wel leuk als je met een grote groep bent (Raid)
Stel je bent met een grote groep, zeg 40 man ofzo, op een rustige server. Dan kan je die guards toch wel aan met z'n allen? Zou je dan een stad kunnen veroveren? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
RaseriaN schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:44:
[...]

Zelfs 72% ;) Tbh, daar zul je veel aan moeten schaven om het gevecht toch wel wat sneller/soepeler te laten verlopen.
Wij hebben onze 1e kill tot 54% afgenuked en daarna nog 2 weakens en toen was hij plat.

Ik bedoel dus, probeer meer DPS erop te leggen om het gevecht korter en dus makkelijker te maken.
mja proberen nu eerst P2 te bereiken met 40 man levend, gaan nu nog altijd 2 tot 4 man dood, en die grote tentacles moeten ook veel sneller dood in P2 want dat schiet niet op alsie een paar keer overspringt op een groepje als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
keldon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:05:
Zeg dames, nu wordt al een deeltje of 12 een compleet nieuwe startpost aangekondigd maar dat wil niet echt vlotten.

Tot nu toe host ik alle plaatjes voor de startpost maar ik wil daar voor deel 100 toch wel vanaf zijn eigenlijk :)

Dus gaan jullie eens even tussen het ganken door regelen dat iemand anders dat host :)
imho is het enige plaatje wat in de startpost hoeft de banner voor de rest is he timho overkill

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Phobos schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:04:
Kleine shaman dual wield video die ik vanmiddag heb gemaakt:

klik ik heb geen idee hoeveel bandbreedte daar op kan :+

Ik weet dus echt wel dat ik dual wield ga met mijn eigen shaman in TBC :+ (dit was trouwens een premade lvl 62 met high warlords ofzo)
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit met dual wield. Had mezelf eigenlijk voorgenomen om een druid te gaan levelen, maar nu ben ik dus weer aan het twijfelen.

Een keuze maken is lastig :(.

Kan iemand nog voor of nadelen noemen mbt het kiezen van een druid of shaman ?

Druid:
- Versatile (warrior,cat,seal,travel,bird)
- Healing
- DPS with feral

Shaman:
- Mail
- Totems
- DPS with enhancement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Angeloonie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

Stel je bent met een grote groep, zeg 40 man ofzo, op een rustige server. Dan kan je die guards toch wel aan met z'n allen? Zou je dan een stad kunnen veroveren? :P
Je vergeet de honderden spelers in die stad ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
OkkE schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:42:
Gister btw een Tauren Warroir begonnen. Ik liep met mijn Druid in Battlegrounds rond, en daar werd ik een aantal maal door een Tauren Warrior in de pan gehakt met een huge ass zwaard. Die zeg er wel zo vet uit, dat ik besloten heb er ook één te beginnen. :) Hij's nog maar level 7 dus ik moet nog even, maar hij ziet er nu al cool uit. Al blijft mijn Female NE Druid natuurlijk veel leuker. :>
Dat zal best wel een Askandi op een Tauren geweest zijn, of een Untamed Blade. Die zien er enorm uit op een Tauren. We hebben een r13 Tauren warrior met een Askandi in de guild en dat is best indrukwekkend. Oh ja...hij doet ook zeer als hij tegen je aanloopt :P
KraveN schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit met dual wield. Had mezelf eigenlijk voorgenomen om een druid te gaan levelen, maar nu ben ik dus weer aan het twijfelen.

Druid:
- Healing
- DPS with feral

Shaman:
- Mail
- Totems
- DPS with enhancement
Ik heb beiden op level 60, en ik vind persoonlijk shaman leuker. Shamans kunnen ook goed healen in situatie waar flashheal nodig is en chain heal is een prima spell bij bosses die een AoE effect doen. Bij ons in de guild staan de resto shamans vaak hoog in de healing done. Daarnaast heeft de shaman een aardig arsenaal aan instant shocks die kunnen slowen en interrupten. Het enige wat ik mis aan shaman is crowd control, zoals AoE fear of een snare/root spells. Met een shaman kan je melee echt boven zich uit laten stijgen met je totems, wat dat betreft ben je meer support class dan een druid. Verwacht niet absurde dps met enhancement (roll een rogue/dps warrior) of elemental (roll een mage/warlock), maar met wat leuke gear kom je een heel eind. Shamans zijn best goed in duels en pvp wanwege de interrupt mogelijkheiden (earthshock, frostshock, grounding totem) en het feit dat je kan dps-casten, rammen met een leuke axe/mace en jezelf healen.
Als je meer naar de rogue neigt is een druid misschien meer voor je dan shaman. Ook goed leren switchen met de druid in de verschillende forms kan een leuke uitbreiding zijn van het spel. Verder ben ik wel bevooroordeeld, omdat mijn shaman al in T2 zat toen ik met mijn druid begon. Bij mij staat mijn druid in de kast (lees: in desolace om gromsblood te plukken).

[ Voor 74% gewijzigd door mdmeijer op 17-10-2006 17:20 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Angeloonie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

Mja, maar er hoeft maar éen lvl 9 alt net de stad binnen te lopen en even te yellen of in general chat te roepen dat er wat aan de gang is, en er staan zo 700 man welkomstcomité te roleplayen. Ik heb zelf nog nooit een cityraid meegemaakt, maar ik weet wel dat als je een faction-boss om wilt leggen je echt maar 1 poging hebt, daarna is er veel te veel defense, naast de natuurlijk al aanwezige guards.

De kleinere stadjes in de verschillende zones zijn alweer een stuk makkelijkerderder. In Southshore/Tarren Mill kun je met een groepje van 5 lvl 60s al behoorlijke schade aanrichten. De welbekende Crossroads/Astranaar raids zijn eigenlijk al niet eens meer de moeite waard, omdat niemand daar meer aandacht aan besteedt.

Het grootste probleem van cityraids is echter de welbekende DK; Dishonorable Kill. Sinds dit verschijnsel in de game is geïntroduceerd zijn veel mensen die ook maar een klein beetje geïnteresseerd zijn in hun PvP-rank nogal huiverig om ook maar binnen een range van 50 yards van een hostile civilian NPC te komen. Éen DK kan je vaak al een behoorlijke deuk in je rank opleveren, en die grind je niet zomaar even weer terug. Toen de DK geïmplementeerd werd zijn de cityraids eigenlijk al vrij snel opgehouden.

Dit heeft wel weer als gevolg gehad dat veel servers een stuk stabieler zijn geworden. Een raid op een city merk je namelijk vrij snel over heel de wereld: LAGGGGgggg!!! 200 man die op een stukje van 200 y² rondrennen vinden de servers gewoon niet zo prettig, en bepaalde servers waren echt unplayable dankzij de vele cityraids die ge-organiseerd werden. Dat is dus tegenwoordig ook zo goed als verholpen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

De tofste city-raid die ik heb meegemaakt was een samenwerking van zo’n 9 Horde guilds op mijn oude server Deathwing, er was een datum afgesproken die zowaar niet gelekt was, en toen zijn we met 3 grote groepen tegelijkertijd naar Ironforge, Stormwind en Darnassus geweest. (dus er werd simultaan aangevallen)

Guard-zergs en LAG zorgden ervoor dat het niet succesvol was, maar leuk was het zeker.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
On_E schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:19:
Guard-zergs en LAG zorgden ervoor dat het niet succesvol was, maar leuk was het zeker.
Na een server crash heeft onze guild eens opgeroepen tot een raid naar orgrimarr omdat iedereen pissed op de server was.. 250 man alliance later was de server nog steeds niet lekker, maar nu was het iig op het andere continent ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54

Seraphin

Meep?

mdmeijer schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Dat zal best wel een Askandi op een Tauren geweest zijn, of een Untamed Blade. Die zien er enorm uit op een Tauren. We hebben een r13 Tauren warrior met een Askandi in de guild en dat is best indrukwekkend. Oh ja...hij doet ook zeer als hij tegen je aanloopt :P
Okke's hoogste char is lvl 34, zal dus geen Tauren met Ass Candy in de BG zijn geweest die op hem in heeft lopen hakken. :P

Zó'n beetje alles ziet er trouwens huge-ass uit op een Tauren; met mn druid is mn staff al groter dan UD players (als die dan dezelfde staff hebben ziet dat er opeens als een tandestokertje uit: /y "my staff is bigger than yours" :o )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Nou ieder zijn mening uiteraard. Maar zoals hierboven reeds beschreven is heeft het niet zoveel zin om gear te kopen. Ga instances in. A) Je leert omgaan met je class B)Gratis Blue Items C) Kosten niets. :9 D) Zijn vaak in jou levelclass beter als sommige greens op AH

Uiteraard ben je vrij om te doen wat je wilt in WOW. Dat is zo mooi aan wow _/-\o_

Maar dat gear pas echt belangrijk is als je 60 bent is zeker. Als je met greens mc ingaat ben je net zo snel als dat je van level 1 naar 2 gaat eruit. Je moet simpel goed gear hebben om te overleven. Anders is het zo van HELLO REPAIRBILLS here I come :+

Maargoed ieder zijn mening ;)
MC is met green goed te doen totaan laten we zeggen Golemagg. Bij BWL kan dat ineens écht niet meer. Repairbills van blues zijn trouwens niet zo erg - probeer eens de repaircosts van tier 2 of hoger. Je gaat er serieus voorzichtiger van spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

LMAO Phobos, tof om een filmpje van Stigs (guildmate) account hier te vinden hehe, over het item gebeuren in BC. In feite is het zo dat je zeker een voordeel hebt met de highend gear voor de instances in burning crusade maar de items die daar vallen zijn zo bezopen goed (greens>tier 1 en soms 2) dus zeg maar weer hoi tegen de karakters die er uit zien als clowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Ik heb beiden op level 60, ....... Bij mij staat mijn druid in de kast (lees: in desolace om gromsblood te plukken).
Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik nog maar even ga wachten met het kiezen van een class en wacht op wat meer video's van de nieuwe spells en talents die TBC gaat bieden. Ik speel WoW al een hele tijd, maar tot op heden geen character hoger gekregen dan 38 ofzo. (met breaks van half jaar tot een jaar) :D.

Heb mijzelf nu voorgenomen een class te nemen en er niet meer mee te stoppen totdat ik level 60 ben.

Dus al het advies is welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jeej -O- 60 dagen gametimecard is verzonden, maar het spel zelf nog niet 8)7

Oh en:

World of Warcraft 41 hours

:X speel de trial 5 daagjes nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Bokkie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:00:
[...]

imho is het enige plaatje wat in de startpost hoeft de banner voor de rest is he timho overkill
En bedankt, heb ik me daar nou zo voor uit zitten sloven toen ik de startpost maakte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
KraveN schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Druid:
- Healing
- DPS with feral

Shaman:
- Mail
- Totems
- DPS with enhancement
Mijn druid heb ik nu op lvl 52 en ik ben zelfs van plan dit mn main te maken ipv mn lvl 60 warrior. Gewoon om de reden dat ik druid veel leuker vind om te spelen. Zo zijn er heel wat elite quests die ik dmv stealth gewoon kan soloen (rogues kunnen dat ofc ook, maar kunnen weer niet healen).
PvP gezien zijn druids niet zo heel erg sterk, maar dat komt omdat we heel erg gear dependant zijn en de Tier gear puur gericht is op healing en dus niet voor PvP geschikt is (tenzij je support healer ben).
Gelukkig gaat daar verandering in komen met TBC, er komt veel meer Feral en Balance stuff bij en Blizzard heeft druids eindelijk eens wat buffs gegeven :)
M'n warrior staat al een hele tijd op non-actief en ik speel eigenlijk alleen nog maar met mn druid. Zo'n vette class 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik hoor van verschillende mensen dat je WoW ook kan betalen via bankafschrijving? Dus gewoon van je rekening af? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat lekker net. Met 10 man in voornamelijk strat/scholo blues Venoxis plat. Enige gebruikte potions: mana en healing.

En dat terwijl we venoxis pas 4 keer plat hadden met een volle groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Angeloonie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:42:
Ik hoor van verschillende mensen dat je WoW ook kan betalen via bankafschrijving? Dus gewoon van je rekening af? Klopt dit?
jup, direct debit.. werkt heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al nieuws of je de Collector's editions kunt bestellen van TBC? Ik heb links gehoord van dynabyte en gcshop. Maar ik kan daar nu niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik heb beiden op level 60, en ik vind persoonlijk shaman leuker. Shamans kunnen ook goed healen in situatie waar flashheal nodig is en chain heal is een prima spell bij bosses die een AoE effect doen. Bij ons in de guild staan de resto shamans vaak hoog in de healing done. Daarnaast heeft de shaman een aardig arsenaal aan instant shocks die kunnen slowen en interrupten. Het enige wat ik mis aan shaman is crowd control, zoals AoE fear of een snare/root spells. Met een shaman kan je melee echt boven zich uit laten stijgen met je totems, wat dat betreft ben je meer support class dan een druid. Verwacht niet absurde dps met enhancement (roll een rogue/dps warrior) of elemental (roll een mage/warlock), maar met wat leuke gear kom je een heel eind. Shamans zijn best goed in duels en pvp wanwege de interrupt mogelijkheiden (earthshock, frostshock, grounding totem) en het feit dat je kan dps-casten, rammen met een leuke axe/mace en jezelf healen.
Als je meer naar de rogue neigt is een druid misschien meer voor je dan shaman. Ook goed leren switchen met de druid in de verschillende forms kan een leuke uitbreiding zijn van het spel. Verder ben ik wel bevooroordeeld, omdat mijn shaman al in T2 zat toen ik met mijn druid begon. Bij mij staat mijn druid in de kast (lees: in desolace om gromsblood te plukken).
Ik heb dus toevallig ook een level 60 Druid en level 60 Shaman (en een 60 Warlock maja) en ik vindt dus juist de Druid leuker. Waarom? Omdat Druids het toch iets moeilijk hebben, en ik hou ervan underbalanced classes te spelen (daarom ook in Beta een Warlock gerolled, en bij de release Druid). Tegenwoordig kunnen Druids ook aardige powerhouses zijn, maar ik vind het feit dat je tegenwoordig EN kan tanken, EN kan DPSen EN kan healen erg fijn. Shamans zijn ook leuk, maar Enhancement en Restoration vind ik niet boeiend. Ik ben zelf op dit moment 30/00/21 gespecced op m'n Shaman (Elemental dus) en heb ook lekkere gear hiervoor, en kan aardig meekomen met Mages in instances :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:05:
Is er al nieuws of je de Collector's editions kunt bestellen van TBC? Ik heb links gehoord van dynabyte en gcshop. Maar ik kan daar nu niets over vinden.
de CE is alweer van dynabite site af. Gcshop weet ik niet. Heb mijnes bij dynabite besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het noobje weer, sry jonges :)

Ik heb een probleem met chatvensters. Kheb een extra venster aangemaakt voor alleen party, guild en whisper. Maar als er even nix in komt te staan verdwijnt dat scherm en moet ik em opneiuw aanmaken :( Hoe kan ik ervoor zrogen dat het niet meer verdwijnt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Ja dat is een bug, als je bij de advanced interface options 'auto join guild recruitment' (oid) uitzet, dan is het probleem opgelost.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Yup, dat kan. Ik gebruik het ook :) veilig en relaxed, je hoeft niet meer te kijken hoeveel dagen je nog hebt gaat allemaal vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

OkkE schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

Zou je een indicatie kunnen geven, van hoeveel traffic zoiets genereerd?

Opzich heb ik namelijk wel webspace, waar ik - op dit moment - vrij weinig mee doe. Ik ben alleen bang dat mijn traffic het niet zal houden; en dan gaat mijn complete site/domein offline tot de nieuwe maand.
Ik kan het anders ook gewoon op m'n crewspace zetten, mail de images maar, ik zorg verder wel dat het hele zaakje online komt te staan zodat je alleen ff een 'Find & Replace' in de topicstart hoeft uit te voeren. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

pasta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 02:10:
[...]

Ik kan het anders ook gewoon op m'n crewspace zetten, mail de images maar, ik zorg verder wel dat het hele zaakje online komt te staan zodat je alleen ff een 'Find & Replace' in de topicstart hoeft uit te voeren. :)
* KeeZ *cheert* voor spag ehhh pasta !

nieuwe openingspost met GEWIJZIGDE guildgegevens zou overigens wel erg prettig zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Tsja, ik geloof dat ik er ook maar aan moet geloven.
Gisteren bij een kameraad gezien hoe ze onyxia aanvielen (en 5 maal verloren).

Zag er toch wel erg tof uit. Dus ik ga ook maar beginnen.

Ik vraag gewoon zo'n trial aan zodat ik kan beginnen totdat mijn echte account binnen is.
Weet iemand waar het spel goedkoop te halen valt?
Bij game247 kan ik hem voor 16,77 + 1,95 verzendkosten = 18,72 halen.
Maar ben wel nederlander natuurlijk, dus als er een euro af kan.... :)

Tevens, als mensen suggesties hebben voor een realm, dan hoor ik het graag.
Ik wil denk ik proberen om op een roleplaying server te komen aangezien ik altijd erg veel lol heb beleeft aan D&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
FireAge schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:00:
Tsja, ik geloof dat ik er ook maar aan moet geloven.
Gisteren bij een kameraad gezien hoe ze onyxia aanvielen (en 5 maal verloren).

Zag er toch wel erg tof uit. Dus ik ga ook maar beginnen.

Ik vraag gewoon zo'n trial aan zodat ik kan beginnen totdat mijn echte account binnen is.
Weet iemand waar het spel goedkoop te halen valt?
Bij game247 kan ik hem voor 16,77 + 1,95 verzendkosten = 18,72 halen.
Maar ben wel nederlander natuurlijk, dus als er een euro af kan.... :)

Tevens, als mensen suggesties hebben voor een realm, dan hoor ik het graag.
Ik wil denk ik proberen om op een roleplaying server te komen aangezien ik altijd erg veel lol heb beleeft aan D&D.
Wie is je vriend? We hebben namelijk met de guild voor de 2de onyxia neergehaald. De eerste keer was een al een tijdje geleden en door guild problemen hebben we hoop voor een tijd geschapt. Gister gingen we dus eindelijk naar Onyxia's Lair en we hebben haar gedowned (ookal hadden we maar 26 man). En ik heb mijn dragonstalker head piece gekregen <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ace schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:06:
[...]
En bedankt, heb ik me daar nou zo voor uit zitten sloven toen ik de startpost maakte :'(
ach het was een prima startppost en hij gaat al heel lang mee

zelf ben ik alleen van mening dat de vele plaatjes gewoon overkill zijn, hij mag van mij wat compacter
ook al gaat de startpost al xxx topics mee, nog steeds komen de nieuwelingen dezelfde vragen stellen :P

nu heb ik daar absoluut geen problemen mee, maar het laat wel zien hoe goed de startpost gelezen wordt :P, bij een nieuw topic moet ik gewoon vet veel scrollen voor je de 2e post uberhaupt tegenkomt 8)7

maar das mijn persoonlijke mening hoor ^^

ga het zelf wat rustiger aan doen, gezien ik met de expansion vanaf scratch ga beginnen met 2 nieuwe chars, ga ik denk ik zoveel mogelijk grinden en sparen om mijn nieuwe chars goed te kunnen sponsoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
In the USA is de cooldown van paid char transfers teruggebracht. Van 6 maanden naar....1 maand.

Ninjalooters en scammers hmmkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nog ff en het gaat van 20 euro naar 10 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Xato schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:03:
[...]

Wie is je vriend? We hebben namelijk met de guild voor de 2de onyxia neergehaald. De eerste keer was een al een tijdje geleden en door guild problemen hebben we hoop voor een tijd geschapt. Gister gingen we dus eindelijk naar Onyxia's Lair en we hebben haar gedowned (ookal hadden we maar 26 man). En ik heb mijn dragonstalker head piece gekregen <3.
Cruise, zit op boulderfist geloof ik, guild naam weet ik niet.
En zij gingen met 38 man keer op keer deraan.
Elke keer dezelfde reden, iemand kwam per ongeluk bij de eieren terecht en trok horden met whelps aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Nefarian 16%!!!

Hadden erg veel pech na P3, meteen een warlock call, en vervolgens kwam er een Mage call gepaard met een AoE fear die teveel mensen uit positie pakte en NEfarian ging op een rampage. Fantastisch gevecht, gaat zeker down voor TBC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind zelf 20 euro ook wel aan de prijs. Als ik wil transferren is het op z'n minst twee karakters (de twee 60s). Dan ben je dus 40 euro kwijt voor iets wat in feite een druk op een knop is. Beetje jammer :(

Gister met de beta gestart. M'n 60s zijn nog aan het transferren dus moest het doen met een Bloodelf en een Draenai. De bloodelf manadrain ability lijklt wat overpowered op lage levels :P Had een rogueje gemaakt op de pvp server (botenanna :P ) en kon op level 1 met gemak twee level 3 mobs mollen door een hele berg extra energie. Anyways, ik heb inmiddels natuurlijk wel wat speelervaring, maar ik vind die ability wel erg lekker :P

Op een van de pve servers heb ik even een Draenai shaman gemaakt, maar alleen even rondgekeken (had niet zoveel tijd). Op zich een leuke racial (op lage levels je complete healthbar healen in 15 seconden, dus in feite zonder verlies van hp een mob of twee mollen), maar het ras spreekt me toch iets minder aan. Wel een grappig schots achtig accent van de females :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:31:
[...]

MC is met green goed te doen totaan laten we zeggen Golemagg. Bij BWL kan dat ineens écht niet meer. Repairbills van blues zijn trouwens niet zo erg - probeer eens de repaircosts van tier 2 of hoger. Je gaat er serieus voorzichtiger van spelen :/
Inderdaad. Bwl is een groot wipefeest. Maar dat hoort er gewoon bij zullen we maar zeggen ;)

Als ik al zie wat ik met T1 5/8 moet betalen aan repair :'( Dan wil ik nog niet weten wat je met T2 moet gaan betalen naar een x aantal wipes.

Gezien deze hunter vaak FD kan doen , valt het nog wel mee. Maarja soms valt het verkeerd en dan FD ik netjes , komt er een priest bij mij staan als het wipefeest aan de gang is en dan krijg je zo'n leuke Fireadem over je heen. Hopa jammer dan. Repairs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:04
Even nog mijn 2 eurocent in verband met het al dan niet kopen van gear op lage levels: het kan volgens geen kwaad om regelmatig AH te checken, soms vind je er mooie koopjes die echt een upgrade voor je character zijn.

Je hoeft natuurlijk geen hopen geld uit te geven voor bvb. 2 extra INT, maar als dat ene nieuwe item betekent dat je net dat ietsje vlotter kunt levelen, dan is dat altijd meegenomen. Klappen krijgen en doodgaan omdat je crappy gear hebt kost ook geld dat je later niet aan je mount kunt besteden :). En als je echt geld nodig hebt, neem dan Herbalism - je kan het eenvoudig skillen terwijl je levelt en tegen dat je voor je mount gaat kun je al leuk wat extra verdienen!

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik kan eigenlijk de keren dat ik doodga (afgezien van instances en pvp) tijdens gewoon levelen met een nieuw karakter op een tot twee handen tellen. En de keren dat ik dan doodga is het vanwege lagspikes of slaapgebrek :P En ik koop nooit iets op de ah voor lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Meestal als ik met een nieuwe char begin heb ik al alle blue / epic BoE's gekocht vanaf lvl 15 t/m 60. Of ik probeer het zo snel mogelijk te kopen. Zo had ik op lvl 40 een warlock met 2 x ring of the underwold / staff of jordan + 30 spelldmg enchant / dreamweave setje met max hp enchants. Heerlijk die extra dmg die je op dat lvl doet : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn warlock op dit moment op level 30 zitten en zit aan 225 enchanting. Nu begrijp ik dus dat ik als ik hoger wil gaan ik naar Uldaman moet. Daar heb ik mijn guildies gelukkig voor maar ik weet niet welk level requirement je nodig hebt voor de Master Enchanting Trainer. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:43:
[...]

Inderdaad. Bwl is een groot wipefeest. Maar dat hoort er gewoon bij zullen we maar zeggen ;)

Als ik al zie wat ik met T1 5/8 moet betalen aan repair :'( Dan wil ik nog niet weten wat je met T2 moet gaan betalen naar een x aantal wipes.

Gezien deze hunter vaak FD kan doen , valt het nog wel mee. Maarja soms valt het verkeerd en dan FD ik netjes , komt er een priest bij mij staan als het wipefeest aan de gang is en dan krijg je zo'n leuke Fireadem over je heen. Hopa jammer dan. Repairs 8)7
Als je met full tier 2 en nog wat epic wapens etc. op 0% dura staat, dan kost dat met een priest al 14 gold, met de rest van de klasses is dat alleen nog maar meer.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Snappie88 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:23:
[...]

Ik heb dus toevallig ook een level 60 Druid en level 60 Shaman (en een 60 Warlock maja) en ik vindt dus juist de Druid leuker. Waarom? Omdat Druids het toch iets moeilijk hebben, en ik hou ervan underbalanced classes te spelen (daarom ook in Beta een Warlock gerolled, en bij de release Druid). Tegenwoordig kunnen Druids ook aardige powerhouses zijn, maar ik vind het feit dat je tegenwoordig EN kan tanken, EN kan DPSen EN kan healen erg fijn. Shamans zijn ook leuk, maar Enhancement en Restoration vind ik niet boeiend. Ik ben zelf op dit moment 30/00/21 gespecced op m'n Shaman (Elemental dus) en heb ook lekkere gear hiervoor, en kan aardig meekomen met Mages in instances :P
Ik ben ruim een jaar 11/5/35 gespecced geweest (clearcast, mana, en mana tide), maar mijn shaman is sinds een week ook 30/0/21. Mijn lightning bolts doen ongeveer 770 damage, en als ik dat vergelijk met de frost mages in onze guild (1100-1330 damage of meer) kan ik het wat damage wel vergeten, laat staan ten opzichte van onze rogues en dps warriors. Maar dan nog, elemental shaman is erg prettig. Ik ben erg benieuwd wat TBC gaat brengen. Ik heb de jubelpost over enhancement shamans al doorgenomen. 300+ dps voor dualwield shaman zonder mana problemen klinkt best aangenaam :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:03

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:28:
Ik heb mijn warlock op dit moment op level 30 zitten en zit aan 225 enchanting. Nu begrijp ik dus dat ik als ik hoger wil gaan ik naar Uldaman moet. Daar heb ik mijn guildies gelukkig voor maar ik weet niet welk level requirement je nodig hebt voor de Master Enchanting Trainer. Iemand?
Volgens mij moet je daar level 35 voor zijn.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

ImdaMned schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:14:
Meestal als ik met een nieuwe char begin heb ik al alle blue / epic BoE's gekocht vanaf lvl 15 t/m 60. Of ik probeer het zo snel mogelijk te kopen. Zo had ik op lvl 40 een warlock met 2 x ring of the underwold / staff of jordan + 30 spelldmg enchant / dreamweave setje met max hp enchants. Heerlijk die extra dmg die je op dat lvl doet : )
Tja tja, dat vind ik zelf nou niet leuk. Het spel is al zo erg makkelijk. Vooral als lock of hunter, dan vind ik het echt niet nodig om epics/dure enchants te nemen, voelt toch wel aan als cheaten of de makkelijke weg kiezen.
Ik bedoel level 1-60 met mijn eerste character ging ik al amper dood en als ik mijzelf had gepimped (okay had ik uiteraard het geld niet voor) maar dan zou het spel voor mij zo saai woorden. Zoals met God-Mode door een spel lopen, heeft niet veel nut :>

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:30:
[...]

Als je met full tier 2 en nog wat epic wapens etc. op 0% dura staat, dan kost dat met een priest al 14 gold, met de rest van de klasses is dat alleen nog maar meer.
Hmm met m'n mail armor etc. zit ik nu gemiddeld op 8G als we een x aantal keer wipen :P En dan heb ik nog maar T1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
gister ff leuke ring gewonnen, had deze al http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=8699. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19403 maar deze wordt blijkbaar niet zoveel gedropt heb ik weer geluk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gisteren in korte tijd samen met een maat van me 8 x wsg gewonnen hij is een druid en ik shaman beide met redelijke gear (ik 36 en hij 39). Enige wat we doen is samen in travel form naar de base via de zijkant. Ik jump naar binnen terwijl hij stealthed al bijna achter de vlag staat.
Ik loopt iets naar de kant van de tunnel doe warstomp , earthbind en hij pakt en rent weg met de vlag dan doe ik op de gene die toch nog kunnen lopen een frost shock en daarna laat ik me dood gaan.
Dan ress ik dus en ga ik gelijk in travelform weer naar hem toen (ongeveer mid field) gooi daar nog wat earthbind totems / frostshocks neer en binnen is de vlag. Dit werkt echt bijna iedere fight weer op een gegeven moment is er vaak wat meer def en dan lukt niet niet altijd maar we blijven gewoon proberen.

Gisteren avond met een andere guild hebben we nefarian gekilled wij gingen met onze guild niet meer en hij was nog niet neer dus hun wilde onze instance nog wel hebben en er konden nog wat van ons mee. Niet echt een prestatie maar de loot was wel lekker ik had die ring met 28 sta en 18 agi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een funmatch gehad in de 30-39 Arathi Basin bracket. Ben zelf 30 en wilde eens proberen hoe dit ging uitpakken tegen de wat hogere levels. Ik heb daarbij geprobeerd een bepaalde tactiek te volgen. Ik begin met een voidwalker. Die sacrifice ik zodat ik een bubble krijg. Meteen een nieuwe void summonen met versnelde casting via Fel Domination. En het gevecht inrennen. Alles cursen en dots rondgooien. Zodra mijn bubble verdwijnt een nieuwe sacrifice, dus nieuwe bubble en doorvechten. Mochten ze ook nog door die bubble heengaan dan gebruik ik mijn AB trinket als bubble. En zelfs daarna kan ik een Greater Healing potion + Lesser Healthstone gebruiken.

Dit ging echt heerlijk. Stond uiteindelijk ook bovenaan qua HK's. Heb het er nog maar even ingedrukt door te zeggen dat zelfs een level 30 dit een piece-of-cake vind. Match gewonnen. Berg honor. En opnieuw joinen.

... voelde me ineens heel imba als warlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:40
superbassie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:40:
[...]Yup, dat kan. Ik gebruik het ook :) veilig en relaxed, je hoeft niet meer te kijken hoeveel dagen je nog hebt gaat allemaal vanzelf
Ik gebruik het zelf ook. Zeer naar tevredenheid. Paid transfer kan alleen niet via banktransfer. Jammer mss dan het nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
HellPunk schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:46:
Even nog mijn 2 eurocent in verband met het al dan niet kopen van gear op lage levels: het kan volgens geen kwaad om regelmatig AH te checken, soms vind je er mooie koopjes die echt een upgrade voor je character zijn.

Je hoeft natuurlijk geen hopen geld uit te geven voor bvb. 2 extra INT, maar als dat ene nieuwe item betekent dat je net dat ietsje vlotter kunt levelen, dan is dat altijd meegenomen. Klappen krijgen en doodgaan omdat je crappy gear hebt kost ook geld dat je later niet aan je mount kunt besteden :). En als je echt geld nodig hebt, neem dan Herbalism - je kan het eenvoudig skillen terwijl je levelt en tegen dat je voor je mount gaat kun je al leuk wat extra verdienen!
In principe koop ik niets voor mijn levelende mage, maarrr als ik bijvoorbeeld een laag geprijsd 'of the eagle' item zie en het is een goede upgrade dan ram ik meestal toch op de buyout knop. Zo had ik op level 30 een helmpje gekocht met 9sta en 9int voor een paar silver, en heeft tot level 39 geduurd eer ik het verving (door die helm uit Scarlet Monastery). Het heeft toch zijn nut gehad dan, want daarvoor had ik een cloth helm met geen enkele stat op (tailoring pattern).

Vooral ringetjes met de 'of the eagle' combinatie zou ik mij heel graag willen aanschaffen omdat die dingen niet genoeg droppen :)

Verder heb ik mij ook dat pattern gekocht voor de robe of the Archmage omdat de prijs toen net lager stond dan normaal.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:58:
[..]

... voelde me ineens heel imba als warlock :)
Dat ben je ook... :(

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:43:
[...]

ik ben nu full tier 2 en als we een goede raid avond hebben dan ben ik zo'n 15g kwijt(dat is zo'n 50% dura).

dan heb ik wel thunderfury wat niet goedkoop is.

BWL = money maker, meestal zo'n 10g repair cost door dood op boss(geen whipe meestal). die goblin trash wil nog wel eens erg lastig zijn :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:05:
[...]

ik ben nu full tier 2 en als we een goede raid avond hebben dan ben ik zo'n 15g kwijt(dat is zo'n 50% dura).

dan heb ik wel thunderfury wat niet goedkoop is.

BWL = money maker, meestal zo'n 10g repair cost door dood op boss(geen whipe meestal). die goblin trash wil nog wel eens erg lastig zijn :)
Ja die trash is inderdaad vervelend. Zeker de warlocks :( maar een aantal kills op de bossies leverd al snel weer wat geld op. Over het algemeen ondanks dat we soms wipen hou ik altijd een paar G over aan een run van 5 uur +-. En laten we eerlijk zijn , als je dkp het toelaat en je krijgt je epic dan is een paar G op iedere run niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr mijn account is nog steed suspended ivm dat gezeik met die keylogger... :(
duurt nu al meer dan een maand. Service van blizzard is echt heel ver onder de maat.
diverse mails gestuurd, maar zelfs geen enkele reactie gehad :( :(

Zijn er intussen al andere mensen weer online ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:20:
duurt nu al meer dan een maand. Service van blizzard is echt heel ver onder de maat.

Ik heb eigenlijk niet veel meegekregen van die keyloggers die zo actief zijn op dit moment. Hoe kreeg je deze binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:24:
[...]

Ik heb eigenlijk niet veel meegekregen van die keyloggers die zo actief zijn op dit moment. Hoe kreeg je deze binnen?
er is al lang een patch uitgerold via microsoft.. als het goed is, en je heb de update, zit je veilig..

rasserian zit weer op zn char, maar die had alleen geen last van een keylogger geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:20:

als je geen reactie krijg moet je b e l l e n.... mischien dat dat wat meer helpt dan hier te ranten. Emails worden door 99% van de bedrijven toch als secondair communicatiemiddel beschouwd en de reactietijd reflecteerd dat ook

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:39:
[...]

er is al lang een patch uitgerold via microsoft.. als het goed is, en je heb de update, zit je veilig..

rasserian zit weer op zn char, maar die had alleen geen last van een keylogger geloof ik..
Ik zie dat je een lvl 35 dwarf hunter hebt op Xavius. Dan kom ik je vast nog wel eens tegen in de BG's. Scarshield zit in dezelfde battlegroup als Xavius en ik ben lvl 30. Ben trouwens Undead. Mijn character heet Fishcoil. Een warlock dus. Heb een halve Affliction/Demonology spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:44:
[...]

Ik zie dat je een lvl 35 dwarf hunter hebt op Xavius. Dan kom ik je vast nog wel eens tegen in de BG's. Scarshield zit in dezelfde battlegroup als Xavius en ik ben lvl 30. Ben trouwens Undead. Mijn character heet Fishcoil. Een warlock dus. Heb een halve Affliction/Demonology spec.
ik denk dat ik je een lelijke klap kan geven met mn knuffelboar... hihi.. speel alleen zelden BG's.. sinds de twinks vind ik er weinig aan.. met een hunter is het wel leuk though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:57:
[...]

ik denk dat ik je een lelijke klap kan geven met mn knuffelboar... hihi.. speel alleen zelden BG's.. sinds de twinks vind ik er weinig aan.. met een hunter is het wel leuk though..
Naja hunters zijn in principe de enige class waar ik moeite mee heb dus het gevecht zal ik dan wel verliezen.... ik vind het twink niveau op 30 en hoger toch wel meevallen. En om eerlijk te zijn vind ik er meer bij de Alliance dan de Horde terug. Toch verliezen veel twinks het aan de dots maar ze blijven ontzettend zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Log ik net in en zie ik dat mijn hele quest log is leeggemaakt :(

Heel fijn op een levelend char... nog mensen met dit probleem?

*edit* ik ben toch al niet de enige, andere mensen op mijn realm (Kor'gall - Horde) hebben het ook zitten.

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 18-10-2006 11:03 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
rofl, bij iedereen op de server is de questlog leeg ><
grapje van Blizzard vanwege die Halloween shit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
superbassie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:12:
rofl, bij iedereen op de server is de questlog leeg ><
grapje van Blizzard vanwege die Halloween shit??
ik heb mn volledige questlog nog.. ligt aan je realm gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:16:
[...]

Ja die trash is inderdaad vervelend. Zeker de warlocks :( maar een aantal kills op de bossies leverd al snel weer wat geld op. Over het algemeen ondanks dat we soms wipen hou ik altijd een paar G over aan een run van 5 uur +-. En laten we eerlijk zijn , als je dkp het toelaat en je krijgt je epic dan is een paar G op iedere run niets :D
yep idd laaste keer 15g winst en toch niet een super run gehad. alhoewel dat de beste raid van de week was. BWL clear van 19:00 uur tot 23:30, eerst 10 min wachten op die bronze debuff, en daarna een whipe omdat we verkeerd om stonden en dus 15 minuten moesten wachten.

gistern ipv Naxx naar MC gegaan, wat een verschil gelukkig nog wat winst gemaakt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik ben er ook maar is aan begonnen, heb zo'n 14 dagen trial gekocht, en gister een Gnome Warlock RPPVP gemaakt. Hartstikke leuk, draaide ook nog redelijk met m'n onboardkaart, 2,5GHz Celeron, en 512MB ram, op 1440x900. Echter, ik zie me character niet meer staan. Is dat omdat de server waar ik gister op speelde down is, en ik nu een andere kies, of heb ik iets fout gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 18-10-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:18:
[...]

yep idd laaste keer 15g winst en toch niet een super run gehad. alhoewel dat de beste raid van de week was. BWL clear van 19:00 uur tot 23:30, eerst 10 min wachten op die bronze debuff, en daarna een whipe omdat we verkeerd om stonden en dus 15 minuten moesten wachten.

gistern ipv Naxx naar MC gegaan, wat een verschil gelukkig nog wat winst gemaakt.
het kan aan mij liggen, maar vind MC erg leuk om te doen. Bwl ook maar is voor mijn gevoel kleiner in opzet als mc :? Nu is bwl een stuk moeilijker en meer een uitdaging. mc clearen we nu ook op een avond mochten we dat willen. Ik vind het allemaal wel leuk moet ik zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:26:
Ik ben er ook maar is aan begonnen, heb zo'n 14 dagen trial gekocht, en gister een Gnome Warlock RPPVP gemaakt. Hartstikke leuk, draaide ook nog redelijk met m'n onboardkaart, 2,5GHz Celeron, en 512MB ram, op 1440x900. Echter, ik zie me character niet meer staan. Is dat omdat de server waar ik gister op speelde down is, en ik nu een andere kies, of heb ik iets fout gedaan?
Misschien ben je helemaal ingezoomed. Kun je es proberen door naar achteren te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:26:
Op welke server ben je trouwens begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

Op welke server ben je trouwens begonnen?
Ik zie hem bij character list niet staan, en ik weet niet meer met welke server ik ben begonnen. Maar wat ik bedoel, zie je bij character list alleen je characters op die server, of allemaal? Account manage doet het niet (geeft 404), misschien dat daar je characters ook staan, maar dat kan ik dus niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Ik zie hem bij character list niet staan, en ik weet niet meer met welke server ik ben begonnen. Maar wat ik bedoel, zie je bij character list alleen je characters op die server, of allemaal? Account manage doet het niet (geeft 404), misschien dat daar je characters ook staan, maar dat kan ik dus niet checken.
Als je je character niet bij de Character List ziet staan kijk je waarschijnlijk bij de verkeerde realm. Er zit boven je characterlist een knop waarmee je de realm kunt kiezen. Ook staat er per realm aagegeven hoeveel characters je hebt. Zoek dus naar een realm met een 1 erachter en daar is je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:03

Qck

Bazinga

[...]

Je ziet alleen de characters op die ene server, maar als je de server list bekijkt staat er als het goed is een getal wat aangeeft hoeveel characters je op elke server hebt. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je op Realm List drukt, dan zie je hoeveel characters je op welke servers hebt, bijvoorbeeld:

Trollbane (3) PvP
Kazzak (2) PvP
Argent Dawn (1) RP

als jou character daar niet bij staat is je server down en kun je dus beter tot dat hij weer up is op een andere server beginnen (of niet spelen maarja..)

offtopic: @ gennis omg ondertitel dief! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:36:
[...]

Als je op Realm List drukt, dan zie je hoeveel characters je op welke servers hebt, bijvoorbeeld:

Trollbane (3) PvP
Kazzak (2) PvP
Argent Dawn (1) RP

als jou character daar niet bij staat is je server down en kun je dus beter tot dat hij weer up is op een andere server beginnen (of niet spelen maarja..)
Danku, kan weer verder spelen met mijn Lvl 5 Gnome, in Scarshield Legion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je ziet allen de characters die je op die server hebt. Dat je de naam niet meer weet is niet erg. Als je change realm doet. Geeft hij aan op welk realm jij je mannetje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Laatst online: 10:06
Hoi, ik heb net Dark Iron Bracers van mijn guild gehad en deze ga ik natuurlijk enchanten.

Nu vroeg ik mij af of ik beter +9 stamina of +3 defense kon doen.

Ik ben OT in mijn guild en ik ga de Dark Iron Bracers gebruiken voor het FR gedeelte in MC.

* De reden voor +3 defense zou zijn omdat mijn defense niet zo hoog is in m'n FR gear en dus misschien wat te veel crits krijg (ik heb nu 363 defense in FR gear).

* De reden voor +9 stamina zou zijn dat je fire sowieso niet kunt parryen/blocken (zover ik weet) en +9 stamina mijn overlevings kansen dus mogelijk meer zouden verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Crowmeister schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:40:
[...]

Tja tja, dat vind ik zelf nou niet leuk. Het spel is al zo erg makkelijk. Vooral als lock of hunter, dan vind ik het echt niet nodig om epics/dure enchants te nemen, voelt toch wel aan als cheaten of de makkelijke weg kiezen.
Ik bedoel level 1-60 met mijn eerste character ging ik al amper dood en als ik mijzelf had gepimped (okay had ik uiteraard het geld niet voor) maar dan zou het spel voor mij zo saai woorden. Zoals met God-Mode door een spel lopen, heeft niet veel nut :>
God-mode is overdreven. Maar nu pak je wat makkelijkerer een mobje van een hoger lvl die je iets sneller down hebt en waardoor je sneller xp-ed. En wat moet ik anders met m'n gold? op de bank laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat een superweek zeg!

Zondag help ik een guildy in LBRS en hou ik 200G over een 3 blue set drops allemaal gewonnen met greedroll. (boe > AH)
Maandag BWL in 3:15 min en daarna nog even de sul, dom en rag gekilled in MC (stonden nog na een PuG/alt farmrun van zondag)
Dinsdag naar weken wipen de twins met een andere tactiek down (5 trys,50%try, 3%try, down) en daarne nog even snel bugtrio.
Vanavond waarschijnlijk weer AQ of anders naxx trash.

Twin tactiek:
1 tank per twin, 6 healers per tank.
Healers in 2 groepen en elke kant, dus op beide stairs en op maxrange.
Healers hebben dan geen last van exploding bugs en blizzards en er zijn altijd 3 healers availeble.
Lange tijd met warlocks geprobeerd, maar dit werkte veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:43:
[...]

God-mode is overdreven. Maar nu pak je wat makkelijkerer een mobje van een hoger lvl die je iets sneller down hebt en waardoor je sneller xp-ed. En wat moet ik anders met m'n gold? op de bank laten staan?
Een mobje van een hoger level? Met m'n lvl 40 mage solo ik met gemak een 43 elite trol. Als ik dan ook nog bergen blue/epic boe's ga kopen wordt het wel heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

WTF, start ik wow op is m'n hele questlog met 20 quests erin ineens leeg? Nog meermensen die dit hebben of weleens gehad hebben? Zal maar ff een ticket aanmaken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

GG85 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:53:
WTF, start ik wow op is m'n hele questlog met 20 quests erin ineens leeg? Nog meermensen die dit hebben of weleens gehad hebben? Zal maar ff een ticket aanmaken denk ik
l2read. Dit hebben al vele mensen aangegeven en is mij ook overkomen toen Argen Dawn 36 uur er uitlag. Een paar weken terug

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

Danku, kan weer verder spelen met mijn Lvl 5 Gnome, in Scarshield Legion :)
Woohoo Scarshield Legion ftw! Ik speel daar ook een Undead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:43:
[...]

Naar mij sturen, doh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

- J.W. - schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:42:
Hoi, ik heb net Dark Iron Bracers van mijn guild gehad en deze ga ik natuurlijk enchanten.

Nu vroeg ik mij af of ik beter +9 stamina of +3 defense kon doen.

Ik ben OT in mijn guild en ik ga de Dark Iron Bracers gebruiken voor het FR gedeelte in MC.

* De reden voor +3 defense zou zijn omdat mijn defense niet zo hoog is in m'n FR gear en dus misschien wat te veel crits krijg (ik heb nu 363 defense in FR gear).

* De reden voor +9 stamina zou zijn dat je fire sowieso niet kunt parryen/blocken (zover ik weet) en +9 stamina mijn overlevings kansen dus mogelijk meer zouden verhogen.
Zoals je zelf al zegt: als het om Fire resist gaat in MC kun je beter sta nemen omdat je defenseskill geen hol doet tegen fire based attacks :) Probeer maar eens een kaarsvlammetje te blocken, dat lukt je hoogstwaarschijnlijk niet. Vergroot dat vlammetje met 100 en dat is ongeveer wat er in MC met je char gebeurt :P

Je resistrating en je hoeveelheid HP zeggen voor die gevechten dus het meest over je overlevingskansen.

Mocht je nou wat bij tante Onyxia gaan doen zou je eventueel +3 defense kunnen enchanten, aangezien zij zowel firebased als physical attacks doet. Then again, bij Onyxia maakt het niet zo gek veel uit hoeveel FR je hebt als tank, geloof dat je met 100 FR meer dan genoeg hebt :)
Bovendien kun je je afvragen of die 3 defense nou zo ontzettend boeiend is... ik bedoel... 3 defense.. da's bijna niks. 90 hitpoints daarentegen heb je gewoon altijd wat aan.

Dus...

+9 sta!

:P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:03:
[...]

Zoals je zelf al zegt: als het om Fire resist gaat in MC kun je beter sta nemen omdat je defenseskill geen hol doet tegen fire based attacks :) Probeer maar eens een kaarsvlammetje te blocken, dat lukt je hoogstwaarschijnlijk niet. Vergroot dat vlammetje met 100 en dat is ongeveer wat er in MC met je char gebeurt :P

Je resistrating en je hoeveelheid HP zeggen voor die gevechten dus het meest over je overlevingskansen.

Mocht je nou wat bij tante Onyxia gaan doen zou je eventueel +3 defense kunnen enchanten, aangezien zij zowel firebased als physical attacks doet. Then again, bij Onyxia maakt het niet zo gek veel uit hoeveel FR je hebt als tank, geloof dat je met 100 FR meer dan genoeg hebt :)
Bovendien kun je je afvragen of die 3 defense nou zo ontzettend boeiend is... ik bedoel... 3 defense.. da's bijna niks. 90 hitpoints daarentegen heb je gewoon altijd wat aan.

Dus...

+9 sta!

:P
Uhh, ja wat hij zegt. +9 stamina :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

bij ons was gisteren ook de "discussie" maar ik zou ook zeker weten voor de stamina gaan. De meeste bosses die je in fire gear tankt doen voornamelijk fire attacks dus dan heb je niks aan def.
En 9 sta tov 3 def vind ik toch net overhangen naar sta.

En goeie gear kopen voor een niet lvl 60 char is toch ideaal je levelt sneller en speelt net iets makkelijker ik doe het ook altijd zo duur hoeft het niet te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 18-10-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Nu online
mdmeijer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:30:
[...]

Ik ben ruim een jaar 11/5/35 gespecced geweest (clearcast, mana, en mana tide), maar mijn shaman is sinds een week ook 30/0/21. Mijn lightning bolts doen ongeveer 770 damage, en als ik dat vergelijk met de frost mages in onze guild (1100-1330 damage of meer) kan ik het wat damage wel vergeten, laat staan ten opzichte van onze rogues en dps warriors. Maar dan nog, elemental shaman is erg prettig. Ik ben erg benieuwd wat TBC gaat brengen. Ik heb de jubelpost over enhancement shamans al doorgenomen. 300+ dps voor dualwield shaman zonder mana problemen klinkt best aangenaam :)
Heb je wel goede gear dan? Met een spec alleen kom je er niet natuurlijk. Mages doen zoveel damage omdat ze 500 +dmg gear hebben. Als je shaman de 100 niet eens bereikt is het natuurlijk lastig vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Thijs schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

Heb je wel goede gear dan? Met een spec alleen kom je er niet natuurlijk. Mages doen zoveel damage omdat ze 500 +dmg gear hebben. Als je shaman de 100 niet eens bereikt is het natuurlijk lastig vergelijken.
Toch zou zijn healing class absoluut niet hoger (mogen) komen wat dmg betreft dan een DPS class, ook al hebben ze gelijkwaardige +dmg gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjesus, we hebben The Burning Crusade key's gekregen en ik moet zeggen het is zoooooooooooooooooooooooooooo veel leuker als azeroth. We hebben nou circa 22 man die het spelen en echt bijna niemand wilt meer inloggen op zn main :P. De nieuwe area's zijn zo verschrikkelijk mooi en je merkt gewoon dat Blizzard echt zn best heeft gedaan om naar de dingen te kijken die we in Azeroth leuk vinden.... petje af hoor. Ook de nieuwe instances zijn redelijk leuk designed. Als je nog geen key hebt maar je kan op een of andere manier op een account van iemand anders kan spelen dan zou ik dit zeer zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:22:
Sjesus, we hebben The Burning Crusade key's gekregen en ik moet zeggen het is zoooooooooooooooooooooooooooo veel leuker als azeroth. We hebben nou circa 22 man die het spelen en echt bijna niemand wilt meer inloggen op zn main :P. De nieuwe area's zijn zo verschrikkelijk mooi en je merkt gewoon dat Blizzard echt zn best heeft gedaan om naar de dingen te kijken die we in Azeroth leuk vinden.... petje af hoor. Ook de nieuwe instances zijn redelijk leuk designed. Als je nog geen key hebt maar je kan op een of andere manier op een account van iemand anders kan spelen dan zou ik dit zeer zeker doen.
hoe kan je eigenlijk aan die key komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week geleden ongeveer via de contest op wow-europe.com, en eentje heeft em van de WSG contest al wat langer geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:50:
Dinsdag naar weken wipen de twins met een andere tactiek down (5 trys,50%try, 3%try, down) en daarne nog even snel bugtrio.
Vanavond waarschijnlijk weer AQ of anders naxx trash.

Twin tactiek:
1 tank per twin, 6 healers per tank.
Healers in 2 groepen en elke kant, dus op beide stairs en op maxrange.
Healers hebben dan geen last van exploding bugs en blizzards en er zijn altijd 3 healers availeble.
Lange tijd met warlocks geprobeerd, maar dit werkte veel beter.
Lees dit ff Cls / Clear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:21:
[...]

Toch zou zijn healing class absoluut niet hoger (mogen) komen wat dmg betreft dan een DPS class, ook al hebben ze gelijkwaardige +dmg gear.
Klopt, mijn druid doet ook ongeveer 950 starfires tegen 1100 frostbolts van een mage. Echter, starfire = 3 sec cast, frostbolt = 2,5 sec cast. Daarnaast heeft een mage natuurlijk veel meer variatie qua damage spells en is het ook veel gemakkelijker om je mana te behouden. Maar toch, het zou niet leuk zijn je te focussen op +dmg als hybrid zijnde en nog niet eens half zo goed zijn als een mage/warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Thijs schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:40:
[...]

Klopt, mijn druid doet ook ongeveer 950 starfires tegen 1100 frostbolts van een mage. Echter, starfire = 3 sec cast, frostbolt = 2,5 sec cast. Daarnaast heeft een mage natuurlijk veel meer variatie qua damage spells en is het ook veel gemakkelijker om je mana te behouden. Maar toch, het zou niet leuk zijn je te focussen op +dmg als hybrid zijnde en nog niet eens half zo goed zijn als een mage/warlock.
Het zou nog minder leuk zijn om als lock/mage met +500dmg te verliezen van een ele shaman, oomkin of shadow priest met +500dmg wat dmg done betreft, aangezien die laatste 3 zichzelf ook nog eventjes kunnen healen tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me een voorbeeld geven van de damage output van een +500dmg lock? En dan bedoel dus het effect op Shadowbolt of Curse of Agony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:50:
Kan iemand me een voorbeeld geven van de damage output van een +500dmg lock? En dan bedoel dus het effect op Shadowbolt of Curse of Agony?
Hangt van je spec af. Met SM doe ik, met ongeveer 540 +dmg shadowbolts van 1100.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!