Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:15:
[...]

dan moet het voor jullie helemaal gene probleem zijn he om de MT zo up te krijgen :)..... maar zoals ik al zei licht het heelmaal ana de server of niet hoeveel lag ik van de bosses krijg, normaal doe ik het ook gewoon heroic striken als me zerkrage van cd is. Maar ja als je veel lag heb wilk het niet risceren :)

ja met naxx gear is het zeker wel te halen :D, wij hebben net pas huhuran gister gedownt (4e attempt 1 death :D) en mssn onse 3e reset in aq40 geweest of zo...
licht=Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/iwish61/lichtbol.jpg
ligt = de reden achter iets.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:03
Thrilled schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:58:
even vraagje, ik ben met mn vriendin warlock lvl 12 aan het questen, ikzelf lvl 16 en help haar met de quests.. maar nu heeft ze nog maar 1 quest, en die is op het einde van een chain, maar ze kan nergens quests vinden (westfall/stormwind), hoe moeten we nu verder?
Volgens mij moet je in Westfall nog wel wat kunnen vinden, daar kan je echt een eind weg questen. Ben je al bij de guard tower geweest? Op de boerderijen in Goldshire is ook wel het een en ander te halen.

Je kan ook de andere richting uit (Redridge); maar als ik me niet vergis is dat nog net wat hoger, 20+... Misschien kan je wel naar Kharanos en Loch Modan, maar dat laatste is wel een pokke-eind rennen :-). Sorry dat ik niet preciezer ben, het is ook al zo lang geleden ;-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
HellPunk schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:19:
[...]

Volgens mij moet je in Westfall nog wel wat kunnen vinden, daar kan je echt een eind weg questen. Ben je al bij de guard tower geweest? Op de boerderijen in Goldshire is ook wel het een en ander te halen.

Je kan ook de andere richting uit (Redridge); maar als ik me niet vergis is dat nog net wat hoger, 20+... Misschien kan je wel naar Kharanos en Loch Modan, maar dat laatste is wel een pokke-eind rennen :-). Sorry dat ik niet preciezer ben, het is ook al zo lang geleden ;-).
als je rond lvl 14 ben, is het lekker levelen in loch modan.. voor die tijd kan het ook wel, maar is iets pittiger.. in de buurt van goldshire kan je lekker levelen tot rond lvl 12-13.. daarna richting westfall tot een level of 14-15, terug naar LM, (met geluk heb je de flightpath al) en dan daar de quests afronden.

als je lvl 18 (+) bent, dan kan je richting redridge om je daar uit te leven... als je 19 ben, kan je ff de laatste quest doen op dagger hill (afaik) en gelijk beetje hops (5 afaik) meenemen voor die Q in redridge waarbij je 4 glazen drank moet halen in SW, duskwood, goldshire en die berg.

dan kan je in redridge levelen tot je rond lvl 24-25 ben, ff een paar medemensen vinden om die elite Q's af te ronden, en dan naar wetlands.. lvlen tot ongeveer 30, en dan richting duskwood (die kan je doen vanaf 25+ afaik, dus tegelijk met wetlands). vanaf 32+ zijn de eerste STV Q's goed te doen. probeer gelijk een keer naar BB te lopen (of summon, nog beter) voor het flightpath.. als je in het noorden ben, en je moet naar BB, loop je gewoon naar westfall voor het flightpath.. geen gank, sneller.. wat wil je nog meer..

als je wil dat ik verder ga, hoor ik het graag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:04:
[...]

hbe je gelijk in, maar of je nou in berserker stance zit of niet maak niet zo heel erg enorm uit, het licht er ook totaal aan heoveel lag ik op dat moment heb doe ik het wel es zo.... hbe een snel swtichend macro dus das geen probleem. En de mage's is het ook handig om mssn limited invulnarabilty pots te geven :).... (klopt btw ik heb 8500 hp met flask en dan nog neit eens extra buffs waardoor ik wel nog hoger kan komen :))
jep die macro heb ik ook, en als ik die gebruik gaat het gigantisch fout omdat die macro niet van stances switched als je spel op global cooldown is(tenzij jij betere macro hebt).

dat betekend sunder armor
ground shakes,
2 sec cooldown
jij drukt op macro, fear komt
jij nog en def stance
jij feared.

iig dat was mijn ervaring toen ik die macro gebruikte

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

jep die macro heb ik ook, en als ik die gebruik gaat het gigantisch fout omdat die macro niet van stances switched als je spel op global cooldown is(tenzij jij betere macro hebt).

dat betekend sunder armor
ground shakes,
2 sec cooldown
jij drukt op macro, fear komt
jij nog en def stance
jij feared.

iig dat was mijn ervaring toen ik die macro gebruikte
dus optie als ie van CD si heroic striken :D.... dan heb ej geen last van je gcd (aggro moet je al genoeg hebben dan, je moet genoeg aggro krijgen in die 30s dat je in def stance zit.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
klopt maar eens zal je moeten sunderen iig. een foutje en het if fataal, terwijl als je het handmatig doet spam je beserker stance. je wordt gefeared voor 0.1 sec en popt beserker rage.

maar jou optie werkt idd ook, maar nefarian is voor mij handwerk met ogen dicht inmiddels.(gelukkig want in het begin haate ik de fight).

gisteren veel te lang op huhuran gewhiped, ik moest tussendoor ff weg, waardoor ik een aantal whipes had gemist(auto was kapot moest ff leenauto ophalen).

gelukkig later wel neer, maar geen tijd meer voor naxx of twins. Dus hebben we maar ff onyxia gekilled in 6 min en 25 sec :). (la vendetta zei dat iig).

iig de repair cost beetje terug met zo'n onyxia run :P

[ Voor 36% gewijzigd door Kevinp op 16-10-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Irritant dat PCT nog steeds niet up is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:37:
klopt maar eens zal je moeten sunderen iig. een foutje en het if fataal, terwijl als je het handmatig doet spam je beserker stance. je wordt gefeared voor 0.1 sec en popt beserker rage.

maar jou optie werkt idd ook, maar nefarian is voor mij handwerk met ogen dicht inmiddels.(gelukkig want in het begin haate ik de fight).

gisteren veel te lang op huhuran gewhiped, ik moest tussendoor ff weg, waardoor ik een aantal whipes had gemist(auto was kapot moest ff leenauto ophalen).

gelukkig later wel neer, maar geen tijd meer voor naxx of twins. Dus hebben we maar ff onyxia gekilled in 6 min en 25 sec :). (la vendetta zei dat iig).

iig de repair cost beetje terug met zo'n onyxia run :P
je hebt tijd om te sunderen als je berserker rage cd heeft, moet je gewoon alles geven wat je hebt om je aggro zo hoog mogelijk te houden. Ja wij hadden huhuran voor de eerste keer down gsiter, de OT had de aggro nog op 35% en ik kreeg em op 31% de perfecte switch :D... door dit kon de Main Healers op mij blijven focussen zodat ik de aggro tot de max kon houden zodat de dps gewoon lekekr voluit konden gaan :D ... 1 dooie vonk wel een goeie downing. We haadden mege geluk elke boss in aq40 dropte wel warrior loot :D (alleen nog geen NR loot voor tanks :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waar een fake-creditcardnummer al niet toe kan leiden (voor de Trial :P)

Net WoW + 60 dagen gamecard besteld :D Mooi voordeel was dat WoW tegenwoordig nog maar €16,00 is :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:50:
Waar een fake-creditcardnummer al niet toe kan leiden (voor de Trial :P)

Net WoW + 60 dagen gamecard besteld :D Mooi voordeel was dat WoW tegenwoordig nog maar €16,00 is :)
hoe bedoel je? neem aan dat je het nog wel aanpast als je straks nog verder wilt spelen. Zodra blizzard niks van die fake credit card kan halen wordt je account geblokt...
BootVluchteling schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:27:
[...]

als je rond lvl 14 ben, is het lekker levelen in loch modan.. voor die tijd kan het ook wel, maar is iets pittiger.. in de buurt van goldshire kan je lekker levelen tot rond lvl 12-13.. daarna richting westfall tot een level of 14-15, terug naar LM, (met geluk heb je de flightpath al) en dan daar de quests afronden.

als je lvl 18 (+) bent, dan kan je richting redridge om je daar uit te leven... als je 19 ben, kan je ff de laatste quest doen op dagger hill (afaik) en gelijk beetje hops (5 afaik) meenemen voor die Q in redridge waarbij je 4 glazen drank moet halen in SW, duskwood, goldshire en die berg.

dan kan je in redridge levelen tot je rond lvl 24-25 ben, ff een paar medemensen vinden om die elite Q's af te ronden, en dan naar wetlands.. lvlen tot ongeveer 30, en dan richting duskwood (die kan je doen vanaf 25+ afaik, dus tegelijk met wetlands). vanaf 32+ zijn de eerste STV Q's goed te doen. probeer gelijk een keer naar BB te lopen (of summon, nog beter) voor het flightpath.. als je in het noorden ben, en je moet naar BB, loop je gewoon naar westfall voor het flightpath.. geen gank, sneller.. wat wil je nog meer..

als je wil dat ik verder ga, hoor ik het graag :Y)
Graag, ga verder :P ben nu bijna level 18 en loch modan is bijna klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:54:
[...]

hoe bedoel je? neem aan dat je het nog wel aanpast als je straks nog verder wilt spelen. Zodra blizzard niks van die fake credit card kan halen wordt je account geblokt...
Wat wouden ze er af halen met een gamecard lidmaatschap? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Wat is de beste plek om voor Essence of Fire te grinden?
Aangezien ik er nog 10 nodig heb voor m'n Robe of the Void ;(

En zeg niet MC, daar ben ik nog niet genoeg getuned voor :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door chromeeh op 16-10-2006 11:01 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
chromeeh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:00:

Un'goro crater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

die vulkaan in het midden van un'goro... de fire elementals droppen daar ze (zijn lvl 54-55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:45:
[...]

je hebt tijd om te sunderen als je berserker rage cd heeft, moet je gewoon alles geven wat je hebt om je aggro zo hoog mogelijk te houden. Ja wij hadden huhuran voor de eerste keer down gsiter, de OT had de aggro nog op 35% en ik kreeg em op 31% de perfecte switch :D... door dit kon de Main Healers op mij blijven focussen zodat ik de aggro tot de max kon houden zodat de dps gewoon lekekr voluit konden gaan :D ... 1 dooie vonk wel een goeie downing. We haadden mege geluk elke boss in aq40 dropte wel warrior loot :D (alleen nog geen NR loot voor tanks :( )
bij ons was het niet zo foutloos. hadden 10 doden. OP zo'n 10% begon de meatwall dood te gaan. Gelukkig konden we hem nog killen.

Wel nog cloak of the golden hive mee gepikt :). nu nog dodge enchant zien te vinden(voor de derde keer).
hopelijk vanavond razuvious down, en dan krijg ik als het dropt ook mijn eerste tier 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Wel nog cloak of the golden hive mee gepikt
<3 !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Serpentash schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 19:44:
Na het laatste server onderhoud van woensdag, ervaar ik grote lag op Emerald Dream.
Lag van 1200 tot 2000ms is geen uitzondering.
s'Ochtend gaat het nog, 330 tot 500, maar na 12:00 is het niet normaal meer.
Spelen is er gewoon niet meer bij.
Heb een Tweakdsl abbo 10/1 mb.
Mijn vriend zit ook bij Tweak, en heeft ook problemen.
Hebben er meer mensen last van, enorme spikelags enz.???

Ik heb precies hetzelfde sinds de laatste update (en niet kunnen spelen dus)
Ik heb SpeedXS (BBned)
Epitome schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:23:
Ik heb TweakDSL BBned 8/1 Mbit en sinds woensdag j.l. lagspikes, regelmatig rode latency tot bijna niet speelbaar, echter nog geen disconnects gehad. Maar ik vind het bijna niet meer leuk... :(

Is er bij TweakDSL een hardware upgrade geweest of waar denken jullie dat het aan ligt? :?
Er zijn dus meer mensen die er last van hebben.
Nou i.d.d. laten we hopen dat dit niet te lang duurt, had gister namelijk disconnections :(
Valt momenteel niet te spelen voor mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm, ik heb nu al een aantal keren Groene... edelstenen oid gevonden. Tigers Eye en nog iets. Wat kan je daar mee? Op de site van blizzard kan ik niets vinden :/

Ben nu lvl 17 Dwarf Hunter :)

Ik zit op de server Quel'Thalas, is het dan niet mogelijk om met spelers op een andere server te spelen?

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:54:
[...]

[...]

Graag, ga verder :P ben nu bijna level 18 en loch modan is bijna klaar..
mail me anders, of msn me anders op tomvanderburg@ hetemail <punt> com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:12:
Hmm, ik heb nu al een aantal keren Groene... edelstenen oid gevonden. Tigers Eye en nog iets. Wat kan je daar mee? Op de site van blizzard kan ik niets vinden :/

Ik zit op de server Quel'Thalas, is het dan niet mogelijk om met spelers op een andere server te spelen?
word gebruikt in proffesion iig blacksmithing (de rest week neit zeker, minimaal iig) op mijn server is het geen ene *&^ waard ik vendor het meestal maar je kan altijd kijken op de AH.
Je krijgt de item ook meestal van mining zelf btw als je weet wat profession's zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Die stenen worden weer door verschillende professions gebruikt. Blacksmith, engineer hebben die soms nodig om bepaalde dingen te maken. Opsparen totdat je er 20 hebt en dan op de AH gooien, verkoopt redelijk.

Btw, waaruit droppen iredisent (oid) pearls, daar heb ik er momenteel echt niet genoeg van en ze vragen de hoofdprijs op de AH.

Nog wat anders. Van het weekend Uldaman in geweest met mijn warrior. Halverwege verwijnt in een keer de hunter (die had kennelijk dat waarvoor ie gekomen was) en toen zijn we met 4 verder gegaan. Was een lvl 60 priest die het wel grappig vond om met ons mee te gaan, dus over healing maakte ik mij niet echt zorgen. Alles in principe perfect gegaan tot aan de laatste boss. Die is dus echt haast niet te tanken als lvl 42 warrior (boss is lvl 47 elite), want mijn taunts resisten meer dan 50%. Met als gevolg natuurlijk dat de boss op de loop gaat en de healer aanpakt. Toch nog meer dan de helft van de HP af kunnen slaan / dps-en, dus al met al niet getreurt.
Maar wat ik mij wel afvraag, hoe kan je die boss uberhaupt tanken als je daar als lvl 41, 42 rond loopt?

[ Voor 53% gewijzigd door Dampie op 16-10-2006 11:25 ]

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Wat wouden ze er af halen met een gamecard lidmaatschap? :?
ik begreep uit jou reactie dat het handig was, zo'n fake creditcard nummer om te spelen zonder te betalen.. dat je een gamecard had gekocht met die fake creditcard en zo dus "gratis" kon spelen.. begreep je verkeerd ;) als blizzard niet kan innen wordt je gebanned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dampie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:20:
Die stenen worden weer door verschillende professions gebruikt. Blacksmith, engineer hebben die soms nodig om bepaalde dingen te maken. Opsparen totdat je er 20 hebt en dan op de AH gooien, verkoopt redelijk.

Btw, waaruit droppen iredisent (oid) pearls, daar heb ik er momenteel echt niet genoeg van en ze vragen de hoofdprijs op de AH.
als je wel is naga of zo killed krijg je clams, die kan je openen en dan vind je meestal clam meat maar soms ook pearl... hoe hoger de fish turtle of naga etc qua lvl is de beter pearl die dropt :) (ze droppen over van beestjes die aan het water zitten zoals croc's, turtles, naga etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:22:
[...]

als je wel is naga of zo killed krijg je clams, die kan je openen en dan vind je meestal clam meat maar soms ook pearl... hoe hoger de fish turtle of naga etc qua lvl is de beter pearl die dropt :) (ze droppen over van beestjes die aan het water zitten zoals croc's, turtles, naga etc...).
Toppie, ik dacht eerlijk gezegd dat het met mining tevoorschijn zou komen. Maar voorlopig ga ik dan wel eens even de waterkant afstruinen op zoek naar slachtvee >:)

Hmmm, kan nu alweer niet wachten totdat ik thuis ben, nog zoveel te ontdekken in dat spel.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
even over die dungeons / instances ofzo? op level 60.. jullie zeggen hier altijd van: die en die is op 6 % .. morgen weer een poging, of morgen verder ofzo..

maar ik snap hier geen reet van :P slaat hij de progressie op en kan je de volgende keer verder gaan? Kan iemand goed uitleggen hoe het in zn werk gaat daar aan de top? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Ik zeg geen MC, althans niet voor jou, maar als je guild al wel MC doet zal die inmiddels al wel genoeg essence of fire in de bank hebben :P

Geen idee hoe dat bij jullie zit, maar bij ons kun je alles in de bank gewoon vrij opvragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:37:
even over die dungeons / instances ofzo? op level 60.. jullie zeggen hier altijd van: die en die is op 6 % .. morgen weer een poging, of morgen verder ofzo..

maar ik snap hier geen reet van :P slaat hij de progressie op en kan je de volgende keer verder gaan? Kan iemand goed uitleggen hoe het in zn werk gaat daar aan de top? ;(
de boss heeft in het begin gewoon 100% hp.. als iemand zegt dat er een wipe was op 5%, had de boss nog 5% voordat de laatste speler zn laatste adem uitsnakte... de volgende attempt (poging) moet je gewoon weer op 100% beginnen, alleen heb je kans dat je geleerd heb uit eerder gemaakte fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je 40 man raid doet of 20 man(ZG/AQ20) slaat ie idd progressie op tot een zeker punt (licht aan sommige) .. BV MC als je de eerste 2 bosses killed zullen er geen dogs meer spawnen en hoef je ook de volgende keer als je die isntnace in gaat (en het nog geen woensdag reset is geweest) die niet meer te downen maar kan je naar de 3e boss (in mc is er wel trash resawns voor de rest). Dit is omdat bosses een kwestie is van het onder de knie krijgen, je kan een hele avond whipen op raggy en em nog neit down hebben, beetje zonde als ie dan de volgende dag weer gereset is. (nog een reden is natuurlijk dat je dan niet binnen 1 week fuill tier 1 kna hebben om gewoond ie instance te grinden :P zoals je wel op ubrs kan enzo :D)

BWL is helemaal lekker daar respawnd geen enkele mob meer als je het gekilled hebt en kan je dus als je tot aan de 3e boss bent gekomen op donderdag ,je dan op zondag weer door met de 4e gelijk.
Dus vandaar, een boss fight is niet meer 30s en hij is dood, het kost tijd en eht doorhebben van tactieken. Zodra je zelf gaat raiden zul je het vanzelf meemaken, MC is nog niet zo een stap voorwaards best straight forward fights die nog tauntable zijn, het is een goeie inloop in de raiding doorkijgen. Zodra je bwl gaat doen kost het meer tactiek aq nog meer en naxx nog meer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22

Een raid-boss, heeft netzoals elke andere boss 100% health..

Als je begint met het gevecht gaan de Health Points naar beneden dus 100% --> 99% enzv.

Als het een moeilijke boss is en je guild de tactieken voor de boss nog niet goed kennen.. Posities, Healing, enzv. Kan de hele raid wipen (dood gaan) bijv op 50%..

Progression op een boss betekent dan dat je bijv van 100% eerst naar 50% gaat, maar de keer daar na van 100% naar 30% ofzo, Totdat de boss dood is = GG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
je hebt het wel over tactieken enzo.. maar het lijkt mij een kwestie van je meest powerfull spells op een boss casten (in mijn geval van een mage) en een healer die je rug dekt ... daarnaast lijkt het mij vrij saai om 10 minuten (als het niet langer is?) op een baas in te staan rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:47:
je hebt het wel over tactieken enzo.. maar het lijkt mij een kwestie van je meest powerfull spells op een boss casten (in mijn geval van een mage) en een healer die je rug dekt ... daarnaast lijkt het mij vrij saai om 10 minuten (als het niet langer is?) op een baas in te staan rammen?
Dat is niet het geval, simpelweg je beste spells op bazen casten tot ie dood is gaat niet lukken (bij de meeste). En in sommige gevallen, ligt ook aan je class, krijg je niet eens healing. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Dit is in de meeste gevallen niet zo, In de vroegere Dungeons heb je er ook wel mee te maken

AGRO

Dit betekent dat een baas zich op jou richt en jou aan gaat vallen. Om dit te voorkomen moeten de warriors/warrior de boss Tanken--> proberen de agro op de warriors te houden, Als dit niet het geval is kan de boss de Clothies "Mages, Priests, Warlock" in 1 keer dood slaan. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
elke boss is anders.. er zijn er in het begin maar weinig waar je mindless op kan buttonbashen..

het gaat om aggro controll.. als jij full-out gaat, komt de boss binnen de 20 seconde jou ff een bezoekje brengen, wat de raid niet zo op prijs zal stellen.. een mage die tankt is nooit strak plan. :P

je moet het meemaken om het in te zien... elke boss heeft belangrijke zwaktes, die je moet gebruiken.. bepaalde posities, bepaalde volgorde etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey laten we bv eerst razorgore (eerste boss bwl nemen). deze boss kan je neit zo maar aanvallen, er zijn eggs verspreid over de room en je hebt en orb waarmee je razorgore kna mind controllen. Je MOET em mindcontrollen want alleen hij kan je eggs killen. Hem killen zelf heeft geen zin dat kang ewoon niet. Terwijl je de eggs killd spawnen er mobs (dragon's mage;s warrior's) die je voor de gedurende +/- 6m moet bezig houden. Is dus kiten of killen. Daarna is het easy.

Dan heb je chromaggus, deze doet om de 30s een aoe breath die vrij nasty zijn en het per breath (verschild dus elke keer dat de isntance gereset is van breath hij heeft er 5) dus elke reset is het een verschillend gevecht.

dan AQ40 is nog meer tactiek based. BV sartura, deze heeft 3 adds die alleen aoe kunnen cleaven. Wat doet ze nou elke pkweg 30s gaat ze whirwinden, ze zoek een random person op die ze voor 3s aggro houd en dan weer switch, ze beweegt ongeveer 100% sneller dan jouw. ze doet die ww voor 15s. Dus je hebt 2 tanks nodig die sartura onder controle houden dmv taunt (4s hou je haar dan op je) en gewoon proberen haar vast te houden. Haar adds doen ehtzelfde :)..... dus je hebt 4 mobs nodig om onder controle ten houden en 1 voor 1 de adds nuken. Langzaam heeft geen zin deze bosses gaan enraged na 10m en killen de gehel raid :).

Huhuran is nog leuker, die DoT de MT elke 10 - 15s, deze stacks dus begint met 150 damage per 3s als je er 3 hebt is het 450. Je moet dus de tanks switchen maar nu is ze niet tauntable.... dus tactiek, tanks kunnen neit voluit hakken anders kan de 2e tank neit overnemen, en dus de dps kan haar neit voluit dps'en omdat de tanks niet voluit kana ggro'en. EN na 10m enraged ze weer en ze doet aoe nature damage naar 15 mensen dus healing moet ook top zijn :D... (ze heeft nog wel meer abilities alleen dit is een beetje laten zien wat tactic's kunnen zijn).

Dat is dus tactiek, en dan moet je ook maar is naxx gaan lezen wat nog meer tactiek vergt (zelf nmog neit in naxxd geweest :D)..... Maar iid MC is nog wel een beetje hakken alleen met heel vaak dispellenen van partry members anders ga je alsnog dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Dat is het in essentie ja, dat leer je ook in MC. Wat daarbij belangrijk is, is de tank die agro houdt. Meeste mensen kunnen wel stil staan.

In BWL is positionering alweer veel belangrijker. Met enkele loopacties.
In AQ40 heb je meer met multiple bosses/fases te maken. Constant herpositionering.
Naxx... gaat hier allemaal nog weer verder in.

Kijk gewoon filmpjes zou ik zeggen en vergelijk de groei, je ziet de dynamische factor dan flink groeien.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Bosmonster schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:43:
[...]
Ik zeg geen MC, althans niet voor jou, maar als je guild al wel MC doet zal die inmiddels al wel genoeg essence of fire in de bank hebben :P

Geen idee hoe dat bij jullie zit, maar bij ons kun je alles in de bank gewoon vrij opvragen.
M'n Guild is nog niet klaar voor MC...
Dus de bank is geen optie (oh ja dat ben ik zelf :P)

Dus ik ga vanavond mooi Fire Plume ridge maar eens onveilig maken :Y)
Gister wel per ongeluk die elite (Blazerunner) gekilled... Kwam iets te dicht bij z'n grot :+
Die aura die hij heeft maakt 'm best een harde knakker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:12:

voor dit soort dingen kan je perfect op www.thottbot.com kijken daar kan je zien waar het voor nodig is enzo en vaak eronder staat wel door iemand beschreven wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
chromeeh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:02:
[...]

M'n Guild is nog niet klaar voor MC...
Dus de bank is geen optie (oh ja dat ben ik zelf :P)

Dus ik ga vanavond mooi Fire Plume ridge maar eens onveilig maken :Y)
Gister wel per ongeluk die elite (Blazerunner) gekilled... Kwam iets te dicht bij z'n grot :+
Die aura die hij heeft maakt 'm best een harde knakker >:)
ik heb hetzelfde probleem omdat ik niet bij een guild zit, ben nu al een paar dagen bezig op Fire Plume en heb er al wel *ahem 5 gevonden, moet er dus nog 7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yokidrink schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:18:
[...]

ik heb hetzelfde probleem omdat ik niet bij een guild zit, ben nu al een paar dagen bezig op Fire Plume en heb er al wel *ahem 5 gevonden, moet er dus nog 7 :(
waarom koop je die krengen niet op AH..? heb ook grotendeels de mats voor mn truefaith vestment gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
BootVluchteling schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:21:
[...]

waarom koop je die krengen niet op AH..? heb ook grotendeels de mats voor mn truefaith vestment gekocht..
duur misschien? zie ze nooit onder de 15k buyout op steamwheedle, ik vind het levelen van mn tailoring en het recept al duur genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

terwijl je die grind verdien je vast toch wel g waarmee je de rest kan kopen uiteindelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Yokidrink schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:26:
[...]

duur misschien? zie ze nooit onder de 15k buyout op steamwheedle, ik vind het levelen van mn tailoring en het recept al duur genoeg ;)
Netzoals die &@# bloodvine tegenwoordig, heb er nog 4 nodig, mja AH-> 25g :S
Terwijl ze zo easy te farmen zijn, ik zeg hunters/ Rogues --> GO FARM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BraX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

die dingen kan je toch alleen maar plukken in ZG?? ik vind ze nl. best rare..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
wat is MC?

MT is Main Tank ofzo? ik probeer creatief te zijn maar al die afkortingen af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:28:
wat is MC?

MT is Main Tank ofzo? ik probeer creatief te zijn maar al die afkortingen af en toe :P
molten core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:28:
wat is MC?

MC = Molten Core (40 man raid in BlackRockMountain)
BWL = BlackWingLair (40 man raid in BlackRockMountain)
AQ = Ahn'Qiraj (20 en 40 man raid in SIlithius)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MC == Molten Core

Zie bovenreplay ^^^ :9

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

BraX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

hmz, is dat zo? vertel eens ? :) ben wel benieuwd als hunter zijnde..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik leer steeds meer bij :P MT is maintank dan of is het iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
Dat lijkt inderdaad zo, maar als een boss resistent is tegen bepaalde spells heb je daar niet veel aan :). Bovendien heeft elke boss wel zo z'n eigen manier van aanvallen en het komt erop aan om die manier zo goed mogelijk te counteren. De bosses zijn geen gewone melee mobs die je kan neerhameren terwijl er een healer je HP hoog houdt.

Het kost tijd om die tactieken te leren en om überhaupt bij die boss aan te komen: in bepaalde dungeons ben je een tijdje bezig om het 'zone trash' te verslaan, d.w.z. de 'gewone' monsters. Om te voorkomen dat je dat telkens opnieuw moet doen wordt een instance 'gesaved': je kan dan de volgende keer gewoon verder gaan waar je gestopt bent. Dat is natuurlijk niet onbeperkt: om de zoveel tijd wordt de dungeon gereset en moet je weer van vooraf aan beginnen. Het is de bedoeling dat het keer op keer sneller gaat (omdat je de tactiek leert en omdat je uitrusting beter wordt) zodat je op een gegeven moment de hele dungeon door kunt.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]
Op Nordrassil is de buyout ong. 7G per stuk... Niet leuk als je er nog 10 moet hebben ;(
Persoonlijk ga ik liever farmen, alle trash loot verkopen... Je wordt er alleen maar beter van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:26:
[...]
terwijl je die grind verdien je vast toch wel g waarmee je de rest kan kopen uiteindelijk ?
tuurlijk maak je geld met grinden en ik kan makkelijk de rest ook kopen maar da's besides the point. Als je niet in een guild zit dan is het moeilijk om instances in te gaan waar je bijv essence of fire makkelijker kan vinden dus ben je aangewezen op in dit geval Un'Guru en de drop rate is gewoon vreselijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
chromeeh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

Op Nordrassil is de buyout ong. 7G per stuk... Niet leuk als je er nog 10 moet hebben ;(
Persoonlijk ga ik liever farmen, alle trash loot verkopen... Je wordt er alleen maar beter van :)
ik was 100G kwijt voor pattern, en 250 ofzo voor ingredients.. ja, kostte me veel, maar veel gegrind.. moet maar.. mooncloth maken enzo..

tis net hoe je het hebben wil. ik vind grinden OERsaai, dus doe ik dat liever niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Yokidrink schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:43:
[...]
tuurlijk maak je geld met grinden en ik kan makkelijk de rest ook kopen maar da's besides the point. Als je niet in een guild zit dan is het moeilijk om instances in te gaan waar je bijv essence of fire makkelijker kan vinden dus ben je aangewezen op in dit geval Un'Guru en de drop rate is gewoon vreselijk laag.
Ik zat ook erg met de Demonic runes... De droprate bij de Dark Portal is om te janken.
Dus ben ik met een paar guildies wezen farmen in Felwood... Binnen een uur had ik 20 runes en meer dan genoeg runecloth. En een lekkere hoeveelheid geld verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:33:
MT = Main Tank
MT = Mana Tide

>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:47:
[...]

MT = Main Tank
MT = Mana Tide

>.<
tis idd maar net de context waarin je het plaatst. Zelfde geld voor een instance als DM (deadmines of dire maul)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:31
Het leuke is nog dat je niet door moet blijven PvPen om een bepaalde rank te halen/behouden, je kan gewoon stoppen en verder gaan wanneer je wilt terwijl je niks verliest (zover ik het heb begrepen). Ook leuk dat die PvP mounts zo goedkoop zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Hmmm, crit en hit en dergelijke worden dalijk geen percentages meer, maar een vorm van rating dus? Grappig :) Heeft iemand al wat info over dit nieuwe systeem, of heb ik het gemist :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sporen die prijzen wel helemaal, of word het goldsysteem totaal omgegooid..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
BootVluchteling schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:01:
[...]

sporen die prijzen wel helemaal, of word het goldsysteem totaal omgegooid..?
Je koopt ze niet met gold, maar met honor points, dat is het hele idee van het nieuwe PvP systeem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

nee, dat zijn je honor points!

Voor elke kill/pvp objective/whatever in pvp krijg je nu weer honor points, maar nu dienen ze dus rechstreeks als soort "gold" ipv een rank, de ranks zelf gaan ook compleet weg!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Wiebbe schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:03:
nee, dat zijn je honor points!

Voor elke kill/pvp objective/whatever in pvp krijg je nu weer honor points, maar nu dienen ze dus rechstreeks als soort "gold" ipv een rank, de ranks zelf gaan ook compleet weg!
prettig systeem. alleen word je huidige rank omgezet naar points of begint iedereen bij 0..? zal wel eindeloos grinden worden naar die points dan.. pff.. ik krijg het er maar druk mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
BootVluchteling schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:05:
[...]

prettig systeem. alleen word je huidige rank omgezet naar points of begint iedereen bij 0..? zal wel eindeloos grinden worden naar die points dan.. pff.. ik krijg het er maar druk mee...
Als je in de beta iemand killed zie je nog wel "HK: *rank naam*", maar volgens mij worden de ranks er gewoon uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:33:
MT = Main Tank (idd)
MA = Main Assist (Nooit de MT zelf natuurlijk , meestal hunter want die pullen de trash ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Nog 2 balkjes en ik ben level 34 met mijn NE Druid. :D Heb nu al weer zin om verder te spelen.

Nu was ik gister in Arathi, en daar was een UD Mage (level 34 dacht ik) die eventjes 8 of 10 level 30 mobs in 1x killde. Toen had ik toch wel weer zin om verder te gaan met mijn Mage... hehe. Maargoed, die zit op een andere server (Stormrage), en daar zitten mijn vrienden niet meer. Dus helaas. En een nieuwe Mage ben ik wel begonnen (op Eonar), maar die is nog maar level 13..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:11:
Nog 2 balkjes en ik ben level 34 met mijn NE Druid. :D Heb nu al weer zin om verder te spelen.

Nu was ik gister in Arathi, en daar was een UD Mage (level 34 dacht ik) die eventjes 8 of 10 level 30 mobs in 1x killde. Toen had ik toch wel weer zin om verder te gaan met mijn Mage... hehe. Maargoed, die zit op een andere server (Stormrage), en daar zitten mijn vrienden niet meer. Dus helaas. En een nieuwe Mage ben ik wel begonnen (op Eonar), maar die is nog maar level 13..
Hehe ik heb een 60 warrior, maar toch wilk nog ene keer een 60 mage krijgen :D..... (heb een 53 alt warlock welke ook gewoon een leuke class is :D, alleen ken em niet verder lvl'en omdat ik daar geent ij voor heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
deadsy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

hmz, is dat zo? vertel eens ? :) ben wel benieuwd als hunter zijnde..
Alhier een filmpje
Hunter + pet,
Pet pullt alle mobs dicht bij een Herb weg, hunter rent er heen en pakt de herbs. En dan naar volgende herb rennen. Pet despawned/ call pet en je kan weer verder :)
Als iedereen dit nou es zou doen zouden de bloodvines ook ff wat goedkoper worden :D

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=28727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

KeeZ schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:56:
[...]

tis idd maar net de context waarin je het plaatst. Zelfde geld voor een instance als DM (deadmines of dire maul)
HS = Hearth Stone
HS = Health Stone
HS = Heroic Strike

:P

Die instance afkortingen zijn ook leuk:

BFD = Blackfathom Deeps (+/- lvl 25 als ik het me goed herinner)
RFD = Razorfen Downs (lvl 38 - 40)
BRD = Blacrock Depths (lvl 52 - 55)

Lijkt allemaal nogal op elkaar, een keer een +/- lvl 25 (of zoiets) warrior gehad die maar aan mn kop bleef zeuren dat hij écht wel meekon naar BRD omdat hij daar al eerder was geweest....

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:56:
[...]

DM = Dire Maul
VCL = DeadMines (van Cleef) (weet niet meer zeker of het VCL was hoor maar iets in die trant :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
DM = Deadmines
DM West/North/East(/Tribute) = Dire Maul
;)

[ Voor 8% gewijzigd door Spare op 16-10-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik had nog één vraag die niet beantwoord was, de rest wel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:41:
Ik had nog één vraag die niet beantwoord was, de rest wel d:)b

[...]
nope, tenzij je een char aanmaakt op een andere server, of hun bij jou.. maar onderling met mensen op andere servers kan niet...alleen BG's geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:44:
[...]

nope, tenzij je een char aanmaakt op een andere server, of hun bij jou.. maar onderling met mensen op andere servers kan niet...alleen BG's geloof ik?
BG's? :P

Maarja, das op zich wel jammer dan. Bij Guild Wars heb je de handige "International Districts" waar je met iedereen over de hele wereld samen kan :)

Heb trouwens Blizzard gemailed en bekend met m'n creditcard "fraude" en wat er gebeurt als ik m'n game/timecard registreer met die account :P

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

BG's? :P

Maarja, das op zich wel jammer dan. Bij Guild Wars heb je de handige "International Districts" waar je met iedereen over de hele wereld samen kan :)

Heb trouwens Blizzard gemailed en bekend met m'n creditcard "fraude" en wat er gebeurt als ik m'n game/timecard registreer met die account :P
battlegrounds, (warsong gulch enzo).. daarmee kan je vechten tegen mensen op andere servers geloof ik (correct me if im wrong) zodat de wachttijden aanzienlijk zijn verkort..

dat kennisgeven aan blizzard maakt niet zoveel uit, zolang je maar zsm de betalingswijze van creditcard naar gamecard of automatische incasso.. dat je hem niet op die valse CC laat staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:36
Hoe voorkomen jullie (vooral officers van MC/ BWL/ AQ40/ Naxx guilds) dat mensen gaan sparen voor de best te verkrijgen items? Ik heb hier een discussie over met de overige officers van mijn guild. Mijn inziens is dit de beste regel:

Diegene met hoogste dkp krijgt item:

Tier 2 = 40 dkp indien: Persoon heeft onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item (te bepalen door officers)
Tier 2 = 70 dkp indien: Tier2 item is bracers of belt en persoon heeft niet de onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item
Tier 2 = 75 dkp indien: Tier2 item is geen bracers of belt en persoon heeft niet de onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item

noot: indien tier1 item dropped en persoon wil hem nog, dan is deze gratis, na overleg met officers.

Dit is mijn inziens de perfecte oplossing. Hiermee wordt het gewoon duidelijk en heeft opsparen geen zin, en dat is juist hetgene wat we willen bewerkstelligen. De andere officers zijn meestal voor een regel dat je eerst een x (meestal 5) aantal tier 1 items moet hebben, maar mijn inziens is dat niet juist. Wat denken jullie en wat gebruiken jullie?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:49:
[...]

dat kennisgeven aan blizzard maakt niet zoveel uit, zolang je maar zsm de betalingswijze van creditcard naar gamecard of automatische incasso.. dat je hem niet op die valse CC laat staan ;)
Hoe kan je dat wijzigen? Als ik naar Manage Account ga kan ik alleen m'n contact info wijzigen en das alleen m'n adres

Trouwens, ik zag gisteren bij Loch Modan deze gasten lopen:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/8108/wowscrnshot101606003602of5.jpg

Dat zijn toch Horde characters? Wat doen die daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Spare schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:07:
[...]

Als je in de beta iemand killed zie je nog wel "HK: *rank naam*", maar volgens mij worden de ranks er gewoon uitgehaald.
Je kunt momenteel kiezen om je hoogste rang ooit weer tegeven in je naam. Het heeft echter geen effect en je kunt hem ook niet meer verhogen.

Beetje legacy status dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Masch schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:51:
Hoe voorkomen jullie (vooral officers van MC/ BWL/ AQ40/ Naxx guilds) dat mensen gaan sparen voor de best te verkrijgen items? Ik heb hier een discussie over met de overige officers van mijn guild. Mijn inziens is dit de beste regel:

Tier 2 = 40 dkp indien: Persoon heeft onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item (te bepalen door officers)
Tier 2 = 70 dkp indien: Tier2 item is bracers of belt en persoon heeft niet de onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item
Tier 2 = 75 dkp indien: Tier2 item is geen bracers of belt en persoon heeft niet de onderliggende tier 1 of vergelijkbaar item

noot: indien tier1 item dropped en persoon wil hem nog, dan is deze gratis, na overleg met officers.

Dit is mijn inziens de perfecte oplossing. Hiermee wordt het gewoon duidelijk en heeft opsparen geen zin, en dat is juist hetgene wat we willen bewerkstelligen. De andere officers zijn meestal voor een regel dat je eerst een x (meestal 5) aantal tier 1 items moet hebben, maar mijn inziens is dat niet juist. Wat denken jullie en wat gebruiken jullie?
Wij gebruiken een soortgelijk systeem, doch simpeler. Tier 2 setitems zijn halve prijs als je al de tier 1 hebt van die slot.

Nadeel is duidelijk, je zero-sum systeem raakt verziekt. MC levert momenteel meer dkp op dan bwl, omdat bijna alles voor de halve prijs weggegeven wordt.

Maar ja.. tis ook noodzaak.. anders krijg je van die knakkers die MC links laten liggen en direct mee gaan leachen op BWL..

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:54:
[...]

Hoe kan je dat wijzigen? Als ik naar Manage Account ga kan ik alleen m'n contact info wijzigen en das alleen m'n adres

[afbeelding]

Dat zijn geen characters, dat zijn mobs. Die kan je gewoon killen (ze zijn wel ERG sterk (elite))
En volgens mij krijg je dan een quest :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
[...]

[afbeelding]

ergens staat een knopje: Change Payment Method ofzoiets, daar kan je het wijzigen ;)

en je screenie is te vaag om te zien wat het zijn of waar het is... en er zijn wel vaker horde characters aan de allied kant ;) kijk maar naar de darkmoon faire bij goldshire waar een o.a een tauren in zo'n standje staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een systeem gebruiken waarbij dkp sparen geen zin heeft? Items met min-max bid etc., zodat de dkp spaarders alsnog mogen rollen, en dus het nut van sparen weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare

etc.
Dit is in veel guilds wel een probleem denk ik, mensen willen als eerst gelijk het beste item hebben en gaan er dan voor sparen.

Ik doe er zelf verder niet zo moeilijk over, als niemand het item wil hebben, wordt het item gedisenchant. Hiernaast maak ik mn members wel duidelijk dat het dan hun eigen keuze is of ze sneller progress willen maken of niet, dat begrijpen ze dus is er altijd wel iemand die 'need' op een item. :)
Een systeem gebruiken waarbij dkp sparen geen zin heeft? Items met min-max bid etc., zodat de dkp spaarders alsnog mogen rollen, en dus het nut van sparen weg is?
Dat werkt niet echt met zerosum ;) , terwijl zerosum een van de meest eerlijke systemen is.

[ Voor 14% gewijzigd door Spare op 16-10-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In onze guild is het heeel erg simpel, en dat is het ook. Wat doe je als guild, raiden in PvE. Als er een item dropped gaan de CL eerst vragen wie wilt het, niemand wilt het soms omdat ze dkp willen sparen en dan kijken ze gewoon of het iemand improved of niet, zo ja krijgt ie het gewoon, is ie het daar neit mee eens kan ie vertrekken ;).... uiteindelijk gaat de progress langzamer als iedereen maar dingen passen wachtend op dat ene item dat ze willen. de Meeste in de guild zijn niet epic greedy en alle set item's en andere item's worden gewoon gegeven en komt meestal geen dkp aan te pas (tuurlijk wel-dkp, maar er word altijd gekeken wie er het meest van profiteerd, neem nou de priest 3 tier 2 set item, iedereen in onse guild heeft die nu omdat dat de priest heel erg improved...).
We kijken gewoon meestla wie het het meeste improved, er zijn sommige gekicked wegens het neit mee eens zijn, er zijn duidelijke regels bij ons in de guild.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nieuwe TBC spells. Ze kloppen niet allemaal maar okay:

http://www.thottbot.com/beta?c= Gevolgd door je class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de dkp toch anders die gene met de meeste dkp krijgt eerste keuzen dan nr 2 en dan 3 etc etc

De prijzen heb ik een beetje aangepast aan instance dus voor mc krijg je zoveel dkp totaal en BWL dus meer dkp maar bwl items zijn ook beter dus die kosten ook meer dkp hier iig ff een voorbeeld:

MC totaal run == 75
40 man raid instances:
MC class armor: 20 dkp
MC 2 Handed weapons: 30 dkp
MC 1 Handed weapons: 25 dkp
MC Off hand items: 25 dkp
MC trinkets etc: 20 dkp

BWL totaal run == 115
BWL class armor: 30 dkp
BWL 2 Handed weapons: 40 dkp
BWL 1 Handed weapons: 35 dkp
BWL Off hand items: 35 dkp
BWL trinkets etc: 30 dkp

Alleen met dkp zul je altijd houden dat mensen hun dkp gaan sparen voor 1 bepaald item daar kun je niks aan doen.

Of je moet samen met de officers loot gaan toe kennen aan de persoon die het verdiend of die een dikke upgrade nodig heeft maar dan krijg je weer scheven gezichten "ik had dat item moeten krijgen". Het zal iig nooit altijd goed zijn maar daar kun je gewoon niks aan doen.

BTW nog mensen op Drak'thul hiero? Die zin hebben om een leuke nederlands guild te joinen met alle lvls players waar je lekker mee kan samen werken en MC gaan doen?

De guild bestond al vanaf het begin van de beta alleen zijn we met onze mains de guild verlaten om grote raids te gaan nu was er voor ons geen plaats meer in TBC raids dus zijn we weer verder gegaan met onze eigen guild alle mains zijn al bijna full tier 2 en zelfs tier 2,5 items en we gaan iig deze maand beginnen met MC met nieuwe players die nog niet goed genoeg gegeard zijn om BWL te gaan doen.

Mocht je zin hebben om te joinen /w ErwienO, Jaxuj, Morazeus, Martindûde, Largie, Jordyb of Nêds.

GoD == Gathering of Dudes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Wij gebruiken een soortgelijk systeem, doch simpeler. Tier 2 setitems zijn halve prijs als je al de tier 1 hebt van die slot.

Nadeel is duidelijk, je zero-sum systeem raakt verziekt. MC levert momenteel meer dkp op dan bwl, omdat bijna alles voor de halve prijs weggegeven wordt.

Maar ja.. tis ook noodzaak.. anders krijg je van die knakkers die MC links laten liggen en direct mee gaan leachen op BWL..
Jup agree. Ikzelf heb T1 nu op 5/8 en zal eerst m'n T1 compleet krijgen. Daarna zal ik pas op T2 gaan bieden als upgrade. Andere hunters in onze guild hebben reeds meer T2 en die hebben dan ook meer aan T2 als ik op dit moment. en daarbij komt dat ikzelf de complete set wil hebben omdat ik dat mooi vind. Maar ook bij ons is het T2 == Upgrade is minder dkp als T1.

Zoal ook de Hunter leaf. Is een duur object maar zal daar zeker eens op bieden als iedereen de leaf al heeft OF als geen andere hunter dit wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
vanaf wanneer komt DKP eigelijk in beeld? welk level / instance

en staat dit voor kill points ofzo? dont laugh, just being creative :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:07:
BTW nog mensen op Drak'thul hiero? Die zin hebben om een leuke nederlands guild te joinen met alle lvls players waar je lekker mee kan samen werken en MC gaan doen?

De guild bestond ... beginnen met MC met nieuwe players die nog niet goed genoeg gegeard zijn om BWL te gaan doen.

Mocht je zin hebben om te joinen /w ErwienO, Jaxuj, Morazeus, Martindûde, Largie, Jordyb of Nêds.

GoD == Gathering of Dudes
Zodra ik je zie krijg je een Message. Ik heb zo weinig speel tijd dat het niet leuk meer is maar een nederlands guild lijkt me heel fijn. Mijn mage is nu lvl 55 en die laatste paar levels komen vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:28:

DKP = Dragon Kill Points

Dit wordt (vooral) alleen op level 60 gebruikt in ZG/MC/BWL/AQ/Naxx

Niet alle "DKP Guilds" gebruiken DKP in ZG omdat de drops na een tijdje niet zo speciaal meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Als je niet weet wat DKP is dan is het nog niet belangrijk voor je :+

Whoaa 1337 posts \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk

Enjoy the read: http://en.wikipedia.org/wiki/DKP ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zijn hier heel toevallig meer mensen die op Eonar spelen? Ik de topicstart staat er geen guild.. Opzich zit ik nu wel in een leuke guild hoor, maar ik zou het wel leuk vinden sowieso eens met wat Gotters te kunnen spelen. :) Anders /w je me maar een keer: Ayokiwa (NE Druid).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

[afbeelding]

Zijn ongetwijveld horde NPC's. Zoiets heb je ook in the barrens, ev0l lvl 35 nelfs die op mounts rondrennen en arme koetjes in elkaar slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

Zijn ongetwijveld horde NPC's. Zoiets heb je ook in the barrens, ev0l lvl 35 nelfs die op mounts rondrennen en arme koetjes in elkaar slaan
Ben jaloers :) Level 35 en dan al een mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrilled schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

ergens staat een knopje: Change Payment Method ofzoiets, daar kan je het wijzigen ;)

en je screenie is te vaag om te zien wat het zijn of waar het is... en er zijn wel vaker horde characters aan de allied kant ;) kijk maar naar de darkmoon faire bij goldshire waar een o.a een tauren in zo'n standje staat :P
Die Darkmoon Faire, die is er niet :? Met m'n warrior was ie bij Goldshire, maar nu ik er met m'n dwarf aankwam met 5 gratis tickets is ie weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spare
op www.wow-europe.com kan je ergens op een kalender zien wanneer de darkmoon faire is, en ook op welke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Angeloonie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:07:
[...]

Die Darkmoon Faire, die is er niet :? Met m'n warrior was ie bij Goldshire, maar nu ik er met m'n dwarf aankwam met 5 gratis tickets is ie weg :'(
Ene maand in mulgore (taurenland) andere maand in goldshire (mensenland)

Darkmoon faire blijft 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Darkmoon Faire vertrok vandaag, dus dat is weer wachten tot (Elwynn Forest) December 4th - 11th, 2006, info: http://www.goblinworkshop.com/darkmoon-faire.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik zie er de lol niet zo van in, ja het is even grappig, maar om nu uit te kijken naar de datum wanneer hij "eindelijk weer eens komt" ... wat is er zo boeiend aan?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!