Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond nog enkele zaken besteld:
Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/got/pdashop.png

Denk niet dat ze open zijn deze week; heb ze gisteren proberen te bellen en kreeg antwoordapparaat, en heb nog steeds geen bevestiging van verzending gekregen... Nochtans heb ik met Visa betaald.

Waren dus enkel op 2de Kerstdag gesloten. Mijn bestelling is gisteren om 20.21u verzonden, met wat geluk voor morgen(vrijdag)avond afgeleverd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 09:45 ]

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Stereotomy schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:33:
pdashop is razendsnel. Binnen een dag als het op voorraad is. Typisch een shop die misschien niet de allergoedkoopste is, maar wel altijd service biedt, goeie ervaringen mee.

Mijn tips voor accesoires:

- Screenprotector vind ik een must (Brando)
- Leren, metalen, plastic of siliconen case eromheen. :)
- 1GB SD kaart (hoeft tegenwoordig <20 EUR te kosten)
- Stereo headset 2.5mm plug waarmee je ook kunt bellen (ca. 10 EUR als je goed zoekt)
Weten mensen nog winkel, naast de PDAshop, die ook goed passende casing voor de Treo 680 verkopen. Ik heb mijn Treo bij de MM gehaald, maar die hadden helaas geen casings voor deze palm :(

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:39
Voor mijn treo 750v heb ik 2 cases, een leren pielframa en een metalen pdair case. Beide zijn ook leverbaar voor de 680

http://www.pielframa.com/menu_treo_680.htm (binnen een paar dagen binnen omdat het met express verstuurd wordt) 8)

http://www.pdair.com/cata...11000042&products_id=5227 (binnen 1 1/2 week binnen) 8)

[ Voor 19% gewijzigd door falconxp op 28-12-2006 11:28 ]

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-01-2024
Mijn Treo 650 voldoet nogsteeds, alleen alle kans natuurlijk dat deze het in de nabije toekomst een keer begeeft.

Zo te zien is de upgrade naar een 680 niet ideaal: minder accuduur?

Als Palm nu eens met een upgrade met UMTS kwam, dan was dat een ideale opvolger voor de 650, dit is natuurlijk gewoon doodzonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik auto-complete afzet als ik berichtjes schrijf?
Stel: Ik wil "wel" schrijven, maakt ie er automatisch "we'll" van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:16:
Iemand een idee hoe ik auto-complete afzet als ik berichtjes schrijf?
Stel: Ik wil "wel" schrijven, maakt ie er automatisch "we'll" van...
Deze fixjes downloaden:

http://www.palmclub.nl/fo...l?highlight=autocorrectie

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geertb schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:28:
Mijn Treo 650 voldoet nogsteeds, alleen alle kans natuurlijk dat deze het in de nabije toekomst een keer begeeft.

Zo te zien is de upgrade naar een 680 niet ideaal: minder accuduur?

Als Palm nu eens met een upgrade met UMTS kwam, dan was dat een ideale opvolger voor de 650, dit is natuurlijk gewoon doodzonde..
Vergeet niet dat dit toestel een instapmodel is! Om kosten te drukken zijn gewoon features zoals wlan en UMTS weggelaten.

En verder... Ik ben net terug van kado voor schoonvader halen, even binnengelopen bij BelCompany en daar stond die dan in de etalage. Even nagevraagd wat die koste icm een T-Mobile Relax 150 + Pocket Internet Totaal en kwam ik op €129,99 (zonder dat internet €189). Deze prijs komt ongeveer overeen met die van smartphoneshop.nl. Dus heb ik em gekocht.

Mijn eerste ervaringen post ik waarschijnlijk morgen. Maar ik kan iig al zeggen dat ik geen last heb van een knipperende toetsenbord verlichting en er zit alvast 1 screenprotector in de doos die ik niet had verwacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:24:
[...]

Vergeet niet dat dit toestel een instapmodel is! Om kosten te drukken zijn gewoon features zoals wlan en UMTS weggelaten.

En verder... Ik ben net terug van kado voor schoonvader halen, even binnengelopen bij BelCompany en daar stond die dan in de etalage. Even nagevraagd wat die koste icm een T-Mobile Relax 150 + Pocket Internet Totaal en kwam ik op €129,99 (zonder dat internet €189). Deze prijs komt ongeveer overeen met die van smartphoneshop.nl. Dus heb ik em gekocht.

Mijn eerste ervaringen post ik waarschijnlijk morgen. Maar ik kan iig al zeggen dat ik geen last heb van een knipperende toetsenbord verlichting en er zit alvast 1 screenprotector in de doos die ik niet had verwacht.
Yeah, het blijft erg fijn spul en voor die prijs moet je 't niet laten liggen.

Ik hoop alleen dat Palm dus toch nog met een iets uitgebreidere versie komt, en dan natuurlijk wel *met* PalmOS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Ik momenteel zeer blij met mijn Treo 680...maar hoe het internet gedeelte gebuiken. Ik heb een abbonnement T-mobile. Aangezien deze type telefoon/PDA niet in standaard lijst sta kan ik niet echt terug vindennwat ik precies moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
Je gaat naar Prefs >> Network en daar druk je op Connect. Dan zit je via GPRS op internet. Er worden verschillende standaard profielen aangemaakt. Als je geen Web n Walk hebt genomen bij T-Mobile (9,50 EUR onbeperkt per maand) dan gebruik je het T-Zones profiel.

Als je wel Web 'n Walk hebt maak je een nieuw profiel aan, met user/pass: tmobile/tmobile en APN: internet.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Stereotomy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:44:
Je gaat naar Prefs >> Network en daar druk je op Connect. Dan zit je via GPRS op internet. Er worden verschillende standaard profielen aangemaakt. Als je geen Web n Walk hebt genomen bij T-Mobile (9,50 EUR onbeperkt per maand) dan gebruik je het T-Zones profiel.

Als je wel Web 'n Walk hebt maak je een nieuw profiel aan, met user/pass: tmobile/tmobile en APN: internet.
Ik heb geen Web n Walk. Als ik bij refs >> Network kijk is er al een standaard profiel. Hiermee kan ik alleen niet connecten. Als ik vervolgens een eigen profiel maak met de gegevens van T-mobile site kan ik wel verbinding maken, maar als ik vervolgens naar web ga en probeer pagina's te openen dan ik de melding dat de site niet geopend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
1) Beschrijf de gegevens van het standaard profiel eens letterlijk?
2) Geef de URL van de site van T-Mobile waar je de instellingen hebt gekopieerd?

Hoe meer info jij geeft, hoe beter andere mensen je kunnen helpen.

Ik kom er net achter dat mijn standaard T-zones profiel op mijn Treo 650 niet eens wil connecten. Waarschijnlijk betekent het gewoon dat je de klantenservice even moet opbellen en vragen of ze GPRS voor je willen activeren. Ik vind de 9,50 EUR voor onbeperkt internet optie wel heel fijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Stereotomy op 30-12-2006 01:32 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Stereotomy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:30:
1) Beschrijf de gegevens van het standaard profiel eens letterlijk?
2) Geef de URL van de site van T-Mobile waar je de instellingen hebt gekopieerd?

Hoe meer info jij geeft, hoe beter andere mensen je kunnen helpen.

Ik kom er net achter dat mijn standaard T-zones profiel op mijn Treo 650 niet eens wil connecten. Waarschijnlijk betekent het gewoon dat je de klantenservice even moet opbellen en vragen of ze GPRS voor je willen activeren. Ik vind de 9,50 EUR voor onbeperkt internet optie wel heel fijn.
Dir staat op de site als ik inlog:

GPRS telefoon

Instellingen Gegevens
Profiel Naam (Naam Proxy) t-zones GPRS
Homepage (URL, startpagina) http://www.t-zones.nl/
IP-adres 010.010.010.010 (of 10.10.10.10)
Gebruikersnaam tmobile
Password tmobile
APN (GPRS access point) wap
GPRS connection when available
Response timer 300 (5 minuten)
Timeout 300 (5 minuten)
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)

Dit heb ik ingegeven:
Gebruikersnaam tmobile
Password tmobile
APN (GPRS access point) wap

Ik kan dan wel connecten, maar bij opzoeken van een pagina meteen de melding dat page could not be found

Mijn standaard profiel geeft:

Gebruikersnaam tmob
Password -assigned-
APN (GPRS access point) internet-act

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Net gebeld met T-mobile. T-zones (WAP) werkt iig niet op de Treo 680. Je moet dan of internet aanvragen of web n walk (9,50 p/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:24:
[...]
Even terug komen op het knipperende toetsenbord, ik was iets voorbarig en heb er toch 'last' van. Echter ervaar ik het niet als storend, maar vind het wel een vreemd trekje.

Kort mijn eerste ervaringen:
• Snel leeg na eerste keer laden (~2,5 dagen) maar dat ligt denk ik aan de nieuwe accu die pas werkt na enkele keren volledig op en ontladen. Afgelopen nacht voor de 2de keer opgeladen en blijft verbazingwekkend op 99% staan wat ik ietsje vreemd vind na 12 uur ingeschakeld te zijn. Afwachten.
• Alle programma's werken lekker vlotjes muv Google Maps (zwaar programma?).
• Synchroniseren dmv Bluetooth vind ik persoonlijk erg traag gaan (Apple Powerbook 12" 1.33 BT1.2 + OSX 10.3 + iSync Conduit). Via USB is erg snel.
• Even wat zitten te internetten (1-2min) via bluetooth met de bijgeleverde Blazer webbrowser. Rendert op het eerste oog tweakers.net (niet pda.tweakers.net) niet helemaal goed maar lijkt wel bruikbaar, misschien iets met instellingen klooien. Eigenlijk te vroeg om een oordeel te trekken.
• Pimp-gehalte hoog bij vrienden totdat ze horen dat ie maar een 0.3 megapixel camera bevat :p

Ps, weet iemand een winkel die een mooie slanke beschermhoes voor de Treo 750/680 verkoopt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat er na een week gebruik een dode pixel opkomt? het is een wit-als-wit-rood-als-zwart pixel die gisteren ineens verscheen als ik m'n scherm opzette... Enig idee hoe het zit met de garantie hierop? Ik ken het systeem bij laptops, maar op m'n mobieltje nog nooit een dode pixel meegemaakt...

Edit: Nog iets anders:
Heb me een Carcomm autolader gekocht (de lader geeft ook stroom aan m'n TomTom wireless GPS ontvanger). Maar als ik m'n Treo in die cradle zet, denkt ie dat ie aangesloten is op een carkit. Resultaat: Ik kan niet bellen via speaker (ah neen, hij denkt dat audio-in en -uit via de carkit gaat) en m'n TomTom kan ik ook niet horen... Is er een soort van instelling die ik ergens kan aan/uitzetten ofzo zodat dit wel mogelijk is?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:25:
Is het mogelijk dat er na een week gebruik een dode pixel opkomt? het is een wit-als-wit-rood-als-zwart pixel die gisteren ineens verscheen als ik m'n scherm opzette... Enig idee hoe het zit met de garantie hierop? Ik ken het systeem bij laptops, maar op m'n mobieltje nog nooit een dode pixel meegemaakt...

[...]
Dat klinkt als een dode subpixel, je kan er eens over proberen te wrijven misschien dat die dan weer goed gaat werken of een erg flitsend (letterlijk) filmpje downloaden die gebruikt werd om dode pixels te activeren te bij de PSP (geen idee of het werkt) zoek maar eens op "revive pixel psp".

Voor garantie zou ik gewoon bellen naar de winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ben ik weer :D

Hoe kan ik custom themes maken voor m'n Treo?

Voorts denk ik wel dat dit de eerste GSM/SmartPhone is die ik langer dan een maand of 2 ga houden (tot de iPhone uitkomt natuurlijk :)) echt een prachtapparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
Skins:

http://www.palmpowerups.c...Content&pa=showpage&pid=1 - SkinUI
http://software.treonauts.com/product.asp?id=1153 - Palmrevolt

Als je op zoek bent naar andere launchers raad ik LauncherX en ZLauncher aan. Of wat ik zelf gebruik: Initiate. (zoek op Google op naam en "Palm" erachter)

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:26:
Skins:

http://www.palmpowerups.c...Content&pa=showpage&pid=1 - SkinUI
http://software.treonauts.com/product.asp?id=1153 - Palmrevolt

Als je op zoek bent naar andere launchers raad ik LauncherX en ZLauncher aan. Of wat ik zelf gebruik: Initiate. (zoek op Google op naam en "Palm" erachter)
Ok dankje, heb ze al terug ge-uninstalled, het oorsprongkelijke theme blijft nog altijd het beste en meest gebruikvriendelijke :)

*Edit: Ok genoeg geduld gehad...
Ik heb het over MissingSync. Na een reboot kan ik exact 1x syncen, en nadien blokkeert het programma of krijg ik een connectiefout op m'n Palm... Na enkele succesvolle syncs merkte ik trouwens ook dat hij belange niet al mijn afspraken op m'n Palm zette.
Heb al spijt dat ik het gekocht heb, was redelijk duur programma!
Dus, bibi opent Google en komt op een pagina van Palm waar een step by step guide staan om je Palm te syncen mbv iSync. Altijd al goede ervaringen gehad met iSync, dus wou het eens proberen.
MissingSync ge-Appzappt, en de software van Palm gedownload.
De Installatie: Alles gaat goed tot eventjes voor het einde. Krijg ik plotseling 2 popups die er mij niet echt gezond uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/got/palm1.png
Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/got/palm2.png
Iemand enig idee waarom ik deze krijg? Ik zie ze nu elke keer als ik heropstart én als ik HotSync Manager of Conduit Manager wil launchen.
Ik hou echt van m'n Treo, maar wordt gewoon 8)7 van het sync-probleem... Dus als iemand een fantastisch alternatief zou hebben, of een oplossing voor de manier dat Palm zelf voorsteld, gooi het in de groep :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij valt op dat als ik in gesprek ben de backlight van het scherm blijft branden ondanks dat er staat ingesteld dat deze uit dient te schakelen na 30 seconden. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
Goed nieuws voor de Treo 680 bezitters die vinden dat de batterij niet lang genoeg meegaat.

1) Palm heeft een patch uitgebracht die de camera-sensor op standby modus goed uitschakelt. Op ongepatchte Palms bleef de sensor intern werken, wat tot batterijverlies leidde

2) Er is een methode beschreven om de batterijregisters te resetten, waardoor de juiste voltage wordt gemeten. Het is nu zo dat de Palm soms nog een uur door kan gaan, ook al staat de batterij indicator op 10%.

3) Er is ook bekend dat op sommige oudere cradles voor bijv. de Treo 650, de Treo 680 niet goed wordt opgeladen.

Zie hier.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er iets met de camera of de foto programma's was merkte ik al. 2 dagen gewoon kunnen gebruiken en was nog meer dan 3/4de vol, daarna enkele foto's gemaakt en na een nachtje was hij maar nog 1/8ste vol... Patch vanmiddag geïnstalleerd en de telefoon lijkt idd veel zuiniger te werken.

Deze oplossing door het resetten van de batterijregisters kan die niet hier ook gepost worden? Ik heb persoonlijk geen zin om me te registreren op een forum voor zo iets eenmaligs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
Voor het lezen hoef je je niet te registeren hoor? Volgens mij komt er alleen een irritant popup/popdown schermpje.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:45:
3) Er is ook bekend dat op sommige oudere cradles voor bijv. de Treo 650, de Treo 680 niet goed wordt opgeladen.
Mijn autocradle heeft dit probleem inderdaad, die geeft net genoeg stroom op de batterijstand te behouden heb ik zo de indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:36:
Voor het lezen hoef je je niet te registeren hoor? Volgens mij komt er alleen een irritant popup/popdown schermpje.
Als ik naar deze url ga wat temaken heeft met die batterij resetten:
http://www.palmclub.nl/fo...x-voor-de-treo-680-a.html

Moet ik inloggen. Naar dit topic wordt verwezen door het topic waarheen gelinkt wordt in jou vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
Hm, ik zie het. Dan werkt deze lijst met nieuwtjes beter.

http://www.palmclub.nl/nieuws/

Overigens is er helemaal niks mee om je daar te registreren, posten is niet verplicht, de laatste keer dat ik checkte.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik hier goed om te bekijken wat de voordelen zijn tov een Nokia e61 ? Ik mis op de 750 bijvoorbeeld nog steeds wifi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:31:
Zit ik hier goed om te bekijken wat de voordelen zijn tov een Nokia e61 ? Ik mis op de 750 bijvoorbeeld nog steeds wifi :?
klopt, maar dit topic gaat over de 680. Dus met palmOS. De 750 draait op WndowsMobile. Het enige mankement van deze apparaten is inderdaad het gebrek aan wifi, en ja ik weet hoe goedkoop bijv. tmobile pocket internet totaal enzo allemaal zijn, maar aangezien ik geen abbo heb geldt dit niet voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:47:
[...]

klopt, maar dit topic gaat over de 680. Dus met palmOS. De 750 draait op WndowsMobile. Het enige mankement van deze apparaten is inderdaad het gebrek aan wifi, en ja ik weet hoe goedkoop bijv. tmobile pocket internet totaal enzo allemaal zijn, maar aangezien ik geen abbo heb geldt dit niet voor mij :)
Tja, Palm OS... ik dacht al iets aan die 750 te zien wat niet normaal was... het Windows Logo dus.

Het is moeilijk, ik denk over een E61 maar mijn gevoel zegt altijd een Treo.

Een 680 had wel Wifi toch ? Even zoeken... maar is dat nog recent genoeg ?

edit:

auw, daar moet dan een hele dikke cover omheen voor wifi :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een MSN client voor de Treo 680 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:47:
Natuurlijk is die er, zie ook dit overzicht
Verichat (MSN/ICQ/AIM)
Causerie (MSN/ICQ/AIM/Jabber/Google Talk)
QuickIM (MSN)
Agile (MSN/ICQ/AIM/Yahoo)
Verichat hangt trouwens aan een zijden draadje, maar dan nog zijn er voldoende alternatieven over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GlowMouse schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:52:
[...]

Natuurlijk is die er, zie ook dit overzicht

[...]

Verichat hangt trouwens aan een zijden draadje, maar dan nog zijn er voldoende alternatieven over.
Dank je wel!
Stereotomy schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:37:
Symbian :)

Maar zonder gekheid, beide hebben voor en nadelen en als we dat in deze thread gaan bespreken ontspoort het zeker. Laten we zeggen dat het handig is als je ze beide probeert, en je niet laat verleiden door vooroordelen, maar echt kijkt welk systeem het best bij je past.
Ik heb ervaring met Windows mobile 5.0, maar niet met Symbian. Gisteren heb ik in Hilversum gezocht naar de Treo 680. Ik heb hem alleen bij de Dixons (op voorraad) gevonden, maar daar mocht ik hem niet proberen. Waar zit het grote verschil tussen de besturingssystemen?

Windows mobile vind ik op zich prima, maar de Treo 750 is zoveel duurder dat ik sterk aan de Treo 680 zit te denken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online
PalmOS is nogal "getting things done" zonder poespas gericht. Alles is heel simpel gehouden, ook het uiterlijk, en met name de Treo 680 is een kei in het eenhandig bedienen van de telefoon, daar waar andere smartphones twee handen nodig hebben (met het aanwijsstokje).

Ook als je geen Outlook wil gebruiken, wordt het Palm Desktop meegeleverd, waardoor je op je desktop toch al je afspraken en adressen kunt synchroniseren.

Zie ook deze Nederlandstalige review. http://www.palmclub.nl/re...o-680-voor-beginners.html

En wat uitgebreider:

http://www.palmclub.nl/re...reo-680-deel-1-van-3.html

Succes met je keuze :)

[ Voor 23% gewijzigd door Stereotomy op 03-04-2007 16:18 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:16:
PalmOS is nogal "getting things done" zonder poespas gericht. Alles is heel simpel gehouden, ook het uiterlijk, en met name de Treo 680 is een kei in het eenhandig bedienen van de telefoon, daar waar andere smartphones twee handen nodig hebben (met het aanwijsstokje).

Ook als je geen Outlook wil gebruiken, wordt het Palm Desktop meegeleverd, waardoor je op je desktop toch al je afspraken en adressen kunt synchroniseren.

Zie ook deze Nederlandstalige review. http://www.palmclub.nl/re...o-680-voor-beginners.html

En wat uitgebreider:

http://www.palmclub.nl/re...reo-680-deel-1-van-3.html

Succes met je keuze :)
Die reviews had ik al bekeken. Ik hoorde ook van iemand anders dat PalmOS heel gebruikersvriendelijk moet zijn, dan zal ik er vast ook wel aan kunnen wennen. :)

Outlook gebruik ik niet, dus die Palm Desktop is welkom.

Mijn huidige Smartphone gebruik ik niet als PDA, maar ik ben bang dat mijn PDA na aanschaf van de Treo 680 wel de deur uit gaat. Mijn huidige smartphone heeft geen touchscreen en dat vind ik wel zo fijn bij de agenda functie.

Draait Tomtom Navigator 6 inmiddels al op de Treo 680? In de review staat dat het toen nog niet kon.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:39:
Draait Tomtom Navigator 6 inmiddels al op de Treo 680? In de review staat dat het toen nog niet kon.
Nouja, zo te zien op http://www.tomtom.com/pro...p?ID=260&Category=2&Lid=5 wel; al verbaast het me, omdat andere PalmOS PDA's niet worden ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heeft voor zover ik weet te make nmet de hoeveelheid "echt" RAM (bij de T5 best krap, bij de T3 wat ruimer, de T3 werkt over het algemeen ook (tenminste, dat is de consensus.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:47:
Mundu werkt overigens ook goed: http://messenger.mundu.com/

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Europa zijn de gekleurde Treo's bij geen enkele mobiele operator te koop, dus helaas is dit alles alleen goed nieuws voor inwoners van de VS of voor de gelukkigen die op slinkse wijze alsnog een rood model Europa weten binnen te smokkelen

Bron: http://www.palmclub.nl/ni...ampt-in-de-vs-nieuws.html

En ik wil zo graag een rode :'(

Bij de Eurostore van Palm is hij wel leverbaar, maar dan ben ik 85 euro meer kwijt (bij een cashback en dan los kopen) dan bij verlenging van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben redelijk tevreden met mijn Treo 680. Alleen heeft mijn Treo een vreemd trekje als ik internet met mijn laptop (Apple Powerbook) via bluetooth en gprs. Omdat ik eerdere problemen had met verliezen van de gprs verbinding na enkele minuten, heb ik instellingen gebruikt op deze site http://vocaro.com/trevor/treo-dun/ . Deze problemen werden dus veroorzaakt door standaard instellingen van OSX, na aanpassen werken deze perfect...

Echter heb ik nu nog een vreemd probleem dat ik soms 2 uur kan internetten op mijn laptop met gprs en soms nog geen 30 min, hierna schakelt de Treo de bluetooth uit. Nu zou ik willen weten of meerdere mensen dit probleem hebben, op internet vind ik er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Is er hier iemand met zowel ervaring met een 650/680 en met een 750?
Ik heb nu een 650 en wil weer iets nieuws, en twijfel heel erg. Heb in de winkel 2 minuten met een 750 gespeeld, maar kreeg niet het vertrouwde Treo gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch maar de rode Treo 680 bij de Palm online shop besteld en hij werd dezelfde dag nog verzonden. De volgende dag (gisteren) werd hij al door UPS aangeboden, terwijl de telefoon uit Ierland moest komen! Helaas was ik gisteren niet thuis en ben ik dat vandaag ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Woei, er is eindelijk een patch voor het Postbank probleem met de TAN codes.

Als je dit installeerd werkt het:

http://www.palm.com/sg/su...ads/treo/680sgupdate.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Er is ook een security patch uitgekomen, enkele dagen geleden: http://www.palm.com/us/su...eo/680securityupdate.html

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 12:58
Mijn excuses voor de enorme bump, maar hierbij toch even een vraagje.

Is het op dit moment nog verstandig om een Treo 680 te kopen? Mijn PalmTX is op dit moment stervende en ben op zoek naar een alternatief waarbij ik dan ook meteen een telefoon vervang.
De Treo 680 is namelijk al een jaar oud en de specificaties waren toen al niet hoogstaand.
Echt veel andere alternatieven zijn er niet van Palm zelf op een Treo 750V nam al is die ook al een jaar oud al heeft het recent een rom update voor winmob 6 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ikzelf heb een 650, en werk daar prima mee. Over het algemeen zijn de 680 eigenaren best positief. Er is natuurlijk ook nog de net uitgekomen treo 500v. Die is wat kleiner, en minder PDA achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 12:58
jopie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:43:
Ikzelf heb een 650, en werk daar prima mee. Over het algemeen zijn de 680 eigenaren best positief. Er is natuurlijk ook nog de net uitgekomen treo 500v. Die is wat kleiner, en minder PDA achtig.
Ik had eerst veel interesse in de 500V maar na het lezen van de palmclub.nl review hoef ik niet meer zo. Het menu is alles behalve eenvoudig te bedienen, in die zin dat je aardig wat door menu's moet bladeren om tot je gewenste functie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 21:52
TomTom navigator 6 op de Treo 680;

Product is natuurlijk al een paar jaar oud en daarom is er nog maar weinig informatie over te vinden.
Installeren is me vandaag gelukt en het lijkt me handig voor degene die ook nog een navigatie pakket op hun 680 willen een bericht te plaatsen met hoe te werk te gaan;

Wat je van te voren nodig hebt;
  • het pakket van TomTom met kaarten naar wens.
  • een sd-kaartje, capaciteit minimaal de grootte van de kaarten
  • een sd-kaartlezer
Stappenplan;
  • Installleer TomTom Navigator op de sd-kaart
  • Download de update voor de Treo 680 (3.3 MB WinZip-bestand)
    (niet meer te vinden op de site van Palm, maar nog wel via palm2you.nl f.y.i.)
  • Unzip de Zip
  • Kopieer uit de update het bestand start.prc naar /Palm/ op de sd-kaart (natuurlijk overschrijven)
  • Kopieer uit de update de bestanden Data.chk en Munich.bin naar /Tomtom/ op de sd-kaart (natuurlijk overschrijven)
  • sd-kaart weer in de Treo 680, Navigator openen en dan de instellingen doorlopen.
Pagina: 1 2 Laatste