rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Gekkenhuis schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 03:04:
[...]
vanaf wanneer moet dit eigenlijk gebeuren?

men verwacht vanaf morgenochtend 9 uur ongeveer *zeer grove schatting*
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 17-10-2006 03:11 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Gast, als je ook iets meer had gelezen wist je dat ik dit al weet.

Gekkenhuis schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 03:12:
[...]
Gast, als je ook iets meer had gelezen wist je dat ik dit al weet.
waarom vraag je het dan?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het gebeurt merge.Gekkenhuis schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 03:04:
[...]
vanaf wanneer moet dit eigenlijk gebeuren?
het stond er misschien op een enigzins rare manier, maar het ging mij om de tijdstippen ipv wanneer.
Ook tijdstippen zijn al een aantal keren genoemd in dit topic. Ergens morgenvroeg in elk geval, en de site zal wel een tijdje down zijn.Gekkenhuis schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 03:16:
[...]
het stond er misschien op een enigzins rare manier, maar het ging mij om de tijdstippen ipv wanneer.
laatste post met userid 21076
[ Voor 31% gewijzigd door CrashOne op 17-10-2006 07:12 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
/me vraag zich af waarom zijn nieuwe UID (14250) momenteel niet bestaat. Gebande user?
Ik zie het vannavond allemaal wel, moet de hele dag werken. Dus succes ermee
* TwoR kan nu ook eindelijk een dagje doorwerken
The ramblings of an idiot
Deze user voelt zich bedrogen en gaat aan het werk
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Succes!
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Kijken wat er geparst wordt na de merge :
nero355
\o/ Succes !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tot op de grens van smachten.
En na vele dromen,
Gaat de merge vandaag komen.
Allen die hier aan werken gaan,
En ook zij die hen bijstaan.
Wens ik heel veel succes.
Wij houden Murphy wel aan de fles.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Na de merge komt daar vrolijk je nieuwe ID te staan hoor, dat wordt omgeparsed
TssJHS schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:52:
[...]
Na de merge komt daar vrolijk je nieuwe ID te staan hoor, dat wordt omgeparsed.

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Dat is toch juist geweldig dat zoiets meegenomen word?ReZ1987 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:55:
[...]
TssKan React dat niet eens fatsoenlijk parsen
Wat een $#@&*$ zooi
Zo te zien kunnen de devvers zelf ook nog geen afscheid nemen van hun id
Ik wil gewoon weten wie dr na de Merge (BC4 dus) met mijn UserID vandoor gaat
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En ook "Waar gaat de mijne heen?".
Het is gewoon maar een getal,
Zoals in elk ander geval.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Nee nee, mijn GoT identiteitKroontjesPen schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:30:
Het is gewoon maar een getal,
Zoals in elk ander geval.
Word de post count nu ook op een hoop gegooid trouwens?
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 17-10-2006 09:33 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
JHS in "Hulde de merge komt!!!"Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:32:
Word de post count nu ook op een hoop gegooid trouwens?
The ramblings of an idiot
Dat zijn zeg maar een soort van locks die op wegen worden gezet in de volgorde van auto's die erop rijden...
Oké, oké, 't is een beetje valsspelen, want op office hebben we geen last van de onderhoudsmeldingen, maar toch.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ging best vlotjes:)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

De servers hebben het wel zwaar, lijkt wel. Het gaat niet al te rap nu
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Omdat alles herparsed moet worden. Dus even geduld en alles is weer snel als normaal.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Helaas wel met een oude nickname, dus hoop dat dat weer snel veranderd gaat/kan worden. Dacht overigens dat ik een andere voorkeur had aangegeven
[ Voor 61% gewijzigd door jules op 17-10-2006 13:22 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
\o/
Verder was ik benieuwd hoe jullie Inactieve accounts van actieve accounts onderscheiden? "0-post-accounts" zeker?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zal wel even duren denk ik, herparsen van alle topics trekt een zware load van de databeest serversDe snelheid is nog niet optimaal
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Maargoed... leuk om alles weer up te hebben (al dan niet een beetje traag nog

C:\>_
Nice job.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hopelijk zal de snelheid nog wat verbeteren
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Julius, wat is er met je nick gebeurtCh!pY-J schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:13:
Mooi werk! Alles nog een beetje traag enzo, maar dat gaat ongetwijfeld wel goedkomen
Helaas wel met een oude nickname, dus hoop dat dat weer snel veranderd gaat/kan worden. Dacht overigens dat ik een andere voorkeur had aangegeven(en deze doet het schijnbaar ook nog niet
)
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
snelheid zal dadelijk wel weer beter worden als één en ander opnieuw geparst en gecached is...
Wie had de taak om elke zoveel seconden de voortgangsbalk met een paar pixels te verlengen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
en anders draaien we de merge gewoon weer terug en proberenhet over 4 jaar nog eens!Femme schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:30:
De webservers proberen de postmerge-jubelstemming een beetje te verpesten maar dat komt wel goed.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Jeremy Clarkson
Nah, we draaien gelukkig weer.... \o/
Choesojei! \o/
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Exirion schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:37:
Er lijkt wel iets verkeerd te zijn gegaan met een dataveld: de registratiedatum. Die staat bij mij nu op 4 februari 2000, maar het moet ergens in oktober 2000 zijn
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Help!
leoaq.fm // Jeune Loop
In ieder geval: mooi werk, dit. Thumbs up.
Saved by the buoyancy of citrus
Bij mij staat het wel goed. Is het niet gewoon je frontpage-registratiedatum?
Wat ^^ zegt dus.
[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 17-10-2006 15:09 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:07:
Dit is kloteal mijn posts & voorkeuren zijn weg na de merge.. en derhalve ook mijn HK-access! Godver
Ik had dus ergens net over de 600 posts.. topics die ik heb geopend zijn niet meer terug te vinden met de search ..
Help!
Aangezien we recentelijk de gebruikers van het forum en de frontpage hebben gemerged kan het zijn dat je gebruikersnaam of wachtwoord is veranderd; je kan hier de informatie van je nieuwe profiel opzoeken.
Moeilijk he... lezenBij eventuele problemen kan je contact opnemen met frontpage@tweakers.net.
[ Voor 31% gewijzigd door Yoeri op 17-10-2006 15:10 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

[ Voor 86% gewijzigd door Arno op 17-10-2006 15:09 ]
Jeremy Clarkson
Zeker geen voorkeur opgegeven?Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:07:
Dit is kloteal mijn posts & voorkeuren zijn weg na de merge.. en derhalve ook mijn HK-access! Godver
Ik had dus ergens net over de 600 posts.. topics die ik heb geopend zijn niet meer terug te vinden met de search ..
Help!
Intentionally left blank
Hmm... net na de merge had ik idd nog een correct aantal van ruim 32.000 posts en nu is het minder dan 32.000. Blijkbaar is er in de tussentijd toch nog wat fout gegaan?Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:07:
Help!
Graag alle individuele problemen en zaken melden in Schop een Modje of via gathering bij tweakers punt net . Daar zien we je probleem, en kunnen we je helpen.