\o/ Gefeliciteerd luitjes ! Een bijzonder knappe prestatie !!
Op mijn werk kunnen ze niet eens een migratie van méér dan 10 tegelijkertijd aan
Verwijderd
\o/ Gefeliciteerd luitjes ! Een bijzonder knappe prestatie !!
Verwijderd
Inactieve users zouden toch ook geweerd worden bij de mergeVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:15:
Leuk zeg, een getal achter mijn naam. Ik wou gewoon mijn verschillende nicks bewaren maar dan nog krijgt een cream van de FP die in 2001 1 keer had gepost de nick. Het had beter op actiefheid gemerged kunnen worden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
We are shaping the future
Hm nou diegene met mijn oude userid ( space_car) is niet echt actief te noemen denk ikBor de Wollef schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:16:
[...]
Inactieve users zouden toch ook geweerd worden bij de merge
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
nofi, maar ik heb al 20 posts gezien waarin je ligt te zeuren over je nick, wacht gewoon eens het mailtje van die andere gast af....JamesNL schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:17:
Dat ben ik met je eens, CREAM(27), dan had ik mijn nick tenminste nog gehad. Ik kon ook nergens aangeven welke nick ik wilde houden, en kom nou niet aan met de prognosepagina etc want ik kon mijn voorkeur niet wijzigen: ik gaf het op, er kwam: account is al opgegeven. account is al opgegeven met voorkeur got. Toch heb ik dat NIET gekregen.
/rant.
Icons are overrated
[ Voor 3% gewijzigd door iH8 op 17-10-2006 19:38 ]
Aunt bunny is coming to get me!
Uhm, ik logde vanmiddag in @ GoT en was gelijk ingelogd bij T.net. Ruim anders eens je cookies op, log overal uit, sluit je browser, open opnieuw, en log opnieuw in?iH8 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:23:
ik heb het hele gebeuren niet gevolgd maar ik dacht dat 1 van de fijnste dingen ten gevolge van de merge zou zijn dat ik als ik inlog op de FP dat ik dan meteen ingelogd ben op GoT. dus niet. speciale redenen voor dat dit niet kan of niet werkt?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
aight! ff andere browser geprob. werkt wel. my bad, nevermindwebfreakz.nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:35:
[...]
Uhm, ik logde vanmiddag in @ GoT en was gelijk ingelogd bij T.net. Ruim anders eens je cookies op, log overal uit, sluit je browser, open opnieuw, en log opnieuw in?
Aunt bunny is coming to get me!
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Emz, nog veel, maar daar mag niet veel over gezegd wordenMotrax schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:46:
Okay, de merge is voor elkaar... maareh wat heb er eigenlijk aan?
En wat is het volgende grote project eigenlijk? De update naar een nieuwe react was recent, een server vervangen was ook gebeurd o.a. om de merge mogelijk te maken, maar wat kunnen we nog meer verwachten?
wiki.tweakers.net ga ik binnenkort aanslingeren.Motrax schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:46:
En wat is het volgende grote project eigenlijk? De update naar een nieuwe react was recent, een server vervangen was ook gebeurd o.a. om de merge mogelijk te maken, maar wat kunnen we nog meer verwachten?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Owja, dat ook nog. Daar ging na de merge toch werk van gemaakt worden, niet?moto-moi schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:54:
[...]
wiki.tweakers.net ga ik binnenkort aanslingeren.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ofwel: als ik ook een abo had genomen (heb het overwogen) dan had ik mijn eigen account nog gehad.Rafe schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:15:
...
Alex): de huidige Alex is abonnee en daarvan is de nodige mergedata al bekend zodra ze een abonnement afsluiten, ze zijn immers abo op zowel de FP als op GoT. Dit werd ook gebruikt voor de merge geloof ik. Afgezien daarvan is Alex eerder geregistreerd dan jou dus wederom first come, first served.
...
Nee, die 'andere' Alex is gewoon _veel_ eerder op T.net geregistreerd dan jij, dus heeft hij het meeste recht. Dat is toch niet zo moeilijk te snappen blijkaar welAlex) schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:20:
[...]
Ofwel: als ik ook een abo had genomen (heb het overwogen) dan had ik mijn eigen account nog gehad.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Nee, want dan was nog steeds de andere Alex eerder geregistreerd, ik snap ook dat het vrij vervelend is, maar om nu nog nicks af te gaan pakken omdat iemand anders dezelfde nick wilt hebben, tsja, daar maken we weer iemand anders erg ongelukkig mee. Helaas is het niet anders.Alex) schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:20:
[...]
Ofwel: als ik ook een abo had genomen (heb het overwogen) dan had ik mijn eigen account nog gehad.
Tis of de een, of de andere treurig, en aangezien we niet iemand voor willen trekken hebben we besloten om dit door code te laten doen met vastomlijnde regels die je al her en der hebt kunnen lezen in deze thread, en aangezien Alex heeft aangegeven niet van zijn nick af te willen kan ik je ook niet meer bieden op dit moment, helaas.Alex) schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:27:
Ja, nu ben ík ongelukkig, daar zitten jullie niet mee?
spoiler:tikje aan het overdrijven, maar je snapt waar ik heen wil hoop ik
NeeAlex) schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:27:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Check de waarschuwing in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:03:
Allemaal leuk en aardig![]()
![]()
Maar ik wil gewoon graag me oude nickname terug. Mauce was het en nu is het Mauce metnogwatcijferserachter .... Wat ik gewoon persoonlijk niet vind staan![]()
![]()
Is dit enigszins op telossen, heren modjes?
Vraag een nickchange aan in Schop een Modje. Mauce zonder cijfers bestaat welliswaar al, maar is niet bepaald actief.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:03:
Allemaal leuk en aardig![]()
![]()
Maar ik wil gewoon graag me oude nickname terug. Mauce was het en nu is het Mauce metnogwatcijferserachter .... Wat ik gewoon persoonlijk niet vind staan![]()
![]()
Is dit enigszins op telossen, heren modjes?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Dat weet ikOrion84 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:06:
[...]
Vraag een nickchange aan in Schop een Modje. Mauce zonder cijfers bestaat welliswaar al, maar is niet bepaald actief.
Verwijderd
How'bout I offer you nick of choice, small price, special forr you? Anything youe laike, just if not in use?Alex) schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:27:
spoiler:tikje aan het overdrijven, maar je snapt waar ik heen wil hoop ik
Er heeft een aantal maanden een infobanner gedraait voor mensen die hun voorkeur nog niet hadden aangegeven; dus nalatigheid is Tweakers.net hierin niet te verwijtenCivil schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:32:
[....]
Nu had ik mijn voorkeur al opgegeven in één van de eerste dagen dat de mergetool online stond dus kan zijn dat ik daarom nooit een email heb gehad terwijl die wel is rondgestuurd?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Als je een van z'n 4 klaagtopics even leest zie je dat die nick wel in use isVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:38:
How'bout I offer you nick of choice, small price, special forr you? Anything youe laike, just if not in use?
Floppus probeert hem daarom mijns inziens een alternatief te bieden.elevator schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:48:
[...]
Als je een van z'n 4 klaagtopics even leest zie je dat die nick wel in use is![]()
Anything youe laike, just if not in use?
Verwijderd
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ja, of desnoods A[ex] ofzoSherlock schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:28:
A(ex lijkt mij de mooiste als je toch zo'n mooi haakje in je naam kunt hebben
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:38:
[...]
How'bout I offer you nick of choice, small price, special forr you? Anything youe laike, just if not in use?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ah ja, never mindlex schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:17:
dat is toch juist het ideealle users staan nu op 1 lijst, de mensen om mij heen hebben ook dezelfde reg datum
btw die A is alleen maar overratedlex is cooler
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Komt dat niet omdat je op de frontpage eerder geregistreerd bent? Dit is jouw eerste reactie daar, en die is februari 2000, kan goed toch?Exirion schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:15:
En toch klopt er iets niet. Zoals gezegd had ik twijfels over de juistheid van de registratiedatum, ook op t.net, van 4 februari 2000.
[ Voor 6% gewijzigd door user109731 op 18-10-2006 17:24 ]
Mjah, leuke binnenkomer ook die post...Grote prutser schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:23:
Komt dat niet omdat je op de frontpage eerder geregistreerd bent? Dit is jouw eerste reactie daar, en die is februari 2000, kan goed toch?
Je bent vast een stuk volwassener geworden door de jaren heen?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Wow toen al AMD en Intel fanboysMotrax schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:40:
[...]
Je bent vast een stuk volwassener geworden door de jaren heen?
Kan niet door de beugel maar je had wel gelijk
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
http://hawvie.deviantart.com/
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
omdat die dingen niks met het forum te maken hebben, wel zou het handig zijn als je vanuit iemand profiel direct door kan klikken naar het "andere" profielRoamor schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:40:
Waarom is (bijvoorbeeld) de karma /tweakotine van de FP niet terug te vinden in je GoT-profiel? Of het heel relevant is; misschien niet, maar ik dacht dat we nu ook één uniform profiel zouden hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Sabbi op 19-10-2006 14:29 ]
Ik was niet eens een AMD fanboy want ik draaide vrolijk met een Intel Celero 300A@450
Er valt wel het een en ander te verbeteren aan de frontpage en dat zal dan ook gaan gebeuren.Sabbi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:27:
Misschien toch maar een interaction designer aannemen en 1 interface voor de twee subsites bouwen? Dan merkt jan user ook iets van de merge.
(vooral dat van die tabs is echt verschrikkelijk fout)
Ik stel dan ook voor het voortaan De grote sync te noemenJHS schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:39:
Sabbi: Als eerste is het niet één database geworden, maar worden de userdatabases 'slechts' gesynchroniseerd. Ten tweede is er op zich één designer, maar stamt het ontwerp van de frontpage al uit een wat verder verleden dan dat van het forum. Met de redesign van het forum een tijd terug is dat al in een grotere mate gelijk getrokken.
? Als ik de dubbelkliksnelheid van mijn muis en de dns-server van mijn netwerk wil aanpassen kan ik beide in het control panel terugvinden, hoewel ze inhoudelijk kompleet verschillend zijn. Dat is echt meer logisch. Uniformiteit schept duidelijkheid.Dat de voorkeuren op verschillende plaatsen te vinden zijn lijkt me niet meer dan logisch, aangezien de voorkeuren inhoudelijk ook totaal verschillend zijn. Hetzelfde geld volgens mij voor de groepering.
Will do.Voor wat betreft die tabjes: Als je een verandering wil zien van een 'technisch' iets op de frontpage kan je beter een topic openen in Frontpage Algemeen.
Ik heb eerlijkgezegd geen enkele behoefte aan de mogelijkheid mijn FP layout instellingen aan te kunnen passen op het forumSabbi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:14:
(...) ? Als ik de dubbelkliksnelheid van mijn muis en de dns-server van mijn netwerk wil aanpassen kan ik beide in het control panel terugvinden, hoewel ze inhoudelijk kompleet verschillend zijn. Dat is echt meer logisch. Uniformiteit schept duidelijkheid. (...)
We kunnen in de toekomst wel gaan kijken of de naamgeving uniformer kan, maar het samenbrengen van de instellingen vind ik vooralsnog niet erg nuttig. Het zal voor bijna iedere gebruiker duidelijk zijn dat het forum een duidelijk gescheiden layout en interface heeft van de rest van Tweakers.net. Als je op het forum bent wil je niet de instellingen van de frontpage veranderen, want die hebben geen enkele invloed op de werking van het forum. Zie het als Photoshop en Word, die werken ook op details anders ook al wil je hetzelfde bereiken (bijv. een lettertype of lettergrootte aanpassen).Sabbi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:14:
? Als ik de dubbelkliksnelheid van mijn muis en de dns-server van mijn netwerk wil aanpassen kan ik beide in het control panel terugvinden, hoewel ze inhoudelijk kompleet verschillend zijn. Dat is echt meer logisch. Uniformiteit schept duidelijkheid.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
The devil is in the details.
Verwijderd
aha, dus er moet nog een Gotter hier zijnJHS schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:51:
Om problemen te voorkomen als gevolg van een bug waardoor gebruikers die achter hetzelfde IP hangen eenzelfde sessie konden hebben, zijn net alle sessies waar meerdere IP's gebruik van maken uitgelogd.
ah ok, duidelijk (zit hier idd achter een proxy op werk, dus dat verklaart de boelJHS schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:51:
Om problemen te voorkomen als gevolg van een bug waardoor gebruikers die achter hetzelfde IP hangen eenzelfde sessie konden hebben, zijn net alle sessies waar meerdere IP's gebruik van maken uitgelogd.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Wel een stuk of 10 op jouw IPArnout schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:53:
[...]
aha, dus er moet nog een Gotter hier zijn
Intentionally left blank
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Intentionally left blank
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Alex) schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:13:
Niet om te zeuren, maar ik vind het icoontje qua grootte uit de toon vallen bij de andere icons.
Intentionally left blank
[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 20-10-2006 02:34 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2006 02:44 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intentionally left blank
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2006 03:03 ]
Good oneOuterspace schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:54:
Kan ook, maar misschien is het handig om dat rode te vervangen door blauw? Of is dat gewoon iets wat er bij mij inzit (fp = blauw)?
[ Voor 21% gewijzigd door BreadFan op 20-10-2006 08:24 ]
crisp schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:34:
In het kader van integratie is elke gebruiker op dit forum nu ook voorzien van een frontpage gallery icon: [afbeelding]
Tevens staat de link naar je eigen gallery nu in het myreact menu
heb jij je userid zelf gekozen ofzo? is iets teveel 'toeval' dat jij een mooi nummer hebt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
En toch is het puur toeval; op Bèta-GoT had ik nog 3341BasieP schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:38:
[...]
heb jij je userid zelf gekozen ofzo? is iets teveel 'toeval' dat jij een mooi nummer hebt
Intentionally left blank
De gallery is eigenlijk al een profiel++ pagina - het bevat alle data van je profiel behalve de forum-specifieke zaken zoals signature, ondertitel en usericon en eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel belangrijk dat die op de gallery-pagina komen.MadMurdock schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:22:
Nog even een proefbalonnetje over die icoontjes; op dit moment heb ik dus myReact, mijn profiel en mijn gallery. Is het niet een waanzinnig () veel beter idee om dit op 1 plek onder te brengen? Dus iets wat er dan bijvoorbeeld uit komt te zien als myReact (dus met een apart deel voor als ik het zelf gebruik en een apart deel voor als iemand anders het bekijkt), maar dan met de profiel- en gallerydata erbij?
Intentionally left blank
OMFG, welkom back na 5 jaarVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:16:
Ik heb nu userid 8009. Da's iig beter dan ik had.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Arcee!Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:16:
Ik heb nu userid 8009. Da's iig beter dan ik had.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq