Woe!!
Piccies komen eraan.
*&*^%^ imageshack werkt weer eens niet mee.....
Eerst even wat tekst dan.
Het eerste wat me opviel is dat er op de doos geen 1080p genoemd staat. 1080i wel, maar dit komt waarschijnlijk omdat 1080p alleen maar werkt via component of hdmi (als ik me niet vergis).
De bijgeleverde manual is niet uitgebreid, hoe je de tv kanalen moet instellen staat er summier in. De specs omschrijving zijn duidelijk en qua 1ste gebruik voldoet deze wel (ik behoor tot de groep RTFM-ers namelijk).
Het uitpakken op zich was natuurlijk al een feest, mijn vrouw viel bijna achterover toen we hem naast onze oude Sharp tv zette (yups een heuse 82 cm 100hz breedbeeld tv is het, geen 50 cm ding).

Excuses voor de flash
Het instellen van de tv op zich wijst zichzelf, kies nederland als land en het automatisch zoeken naar zenders gaat vanzelf. Dit duurt op zich wel even, maar dat geeft je even de gelegenheid om de juiste kabels bij elkaar te zoeken (component kabel voor 360

)
Ik heb de normale kabel (UPC) aangesloten voor tv en morgen test ik de UPC digitale tv.
Hieronder een foto van TMF. Ik heb nog geen optimale manier gevonden om foto's te maken met mijn Ixus55 zonder flits, dus excuses voor de noob-piccies.
DVD via RGB-scart. Moet nog een component kabel scoren voor mijn revoy.
XBOX360 Dashboard op Component ingesteld op 1080p
Gears of War
Het gamen op 1080P is echt adembenemend, ik speel normaal op een 19" op 720P.
Even over de firmware, ik heb nog niet gekeken. Niet dat ik dadelijk iets in mijn nieuwe lcd vern@ggel.
Bromtoon, ik heb eventjes gespeeld met de instellingen en ik weet niet of jullie het geluid uitzetten tijdens gamen/tv kijken. Alleen bij het spelen met de backlight instellingen hoorde ik bij geen volume en nummer 3 volume meer een lichte zoem dan een bromtoon. Mijn Xbox 360 in dashboard maakt nog meer lawaai
Ik probeer morgen een filmpje online te zetten van GoW in action, even kijken waar ik hem host dan.
Zo even snel beoordelend, tv kijken is even wennen van 82cm naar 107 cm gegaan. Beeld is zeker goed aan te zien met gewone kabel. Ben benieuwd naar UPC digital morgen, beeld gaat over scart dus we zullen wel zien.
Verder sluit ik morgen mijn HTPC aan, alleen ik weet niet of het handig is om de DVI-HDMI kabel te gaan gebruiken (zit nog in verpakking en was niet goedkoop) of dat ik beter een DVI-DVI kabel kan gebruiken. Heeft even te maken of ik veel H.264 materiaal ga bekijken. Op VGA is een optie, keuzes keuzes.
En een van de hoofdredenen voor de Tatung is voor mij 1080p gamen en ik moet zeggen dat ik heel blij met de Tatung. Ik moet nog spelen met de instellingen om het naar mijn oog goed te zetten.
De backlight heeft veel invloed op de weergave van de kleuren. De standaardinstellingen "movie, bright" zijn even wel makkelijk, maar het wordt gewoon even rustig een uur ervoor gaan zitten met wat videomateriaal en gaming.
Oh ja ik heb hem gewoon bij mijn lokale pc-boer besteld vorige week en hij had hem vandaag binnen. Hij heeft ze gewoon op voorraad staan dus.
Mocht ik nog wat vergeten zijn, stel gerust vragen
Oh ja, overscan? Dat moet ik nog checken, heb nog niet zo'n mooie test DVD in mijn bezit. Ik ga morgen maar eens zoeken op het net.
Ik heb net even de 360 als DVD-speler gebruikt en de combo 360 upscalen naar 1080P, voor zover mijn technische kennis reikt doet de 360 dat, is zeer zeker de moeite waard ondanks het gegeven dat ik het idee heb dat er een JSF in mijn woonkamer opstijgt
De HD-add-on gaat er ook komen binnenkort voor mijn 360 (als mijn financiele budget het toelaat) erbij komen.
En de mensen die hem zelf gaan ophalen, doe het niet als je een normale personenauto hebt. De doos is echt groot, een beetje mpv lukt wel maar dan moet je hem neerleggen. Een Opel AGila of Wagon R+ daar schuif je hem gewoon rechtop erin. Bij het uitpakken, let erop dat als je de tie-ribs losmaakt dat je de doos omhoog tilt, tv staat namelijk met voet en al in piepschuim. Is dus een losse onderkant.
[
Voor 242% gewijzigd door
DoctorV64 op 10-02-2007 11:12
. Reden: Meer info! ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...