Denken jullie niet dat de concurrenten zo langzamerhand ook zullen gaan komen met schappelijke full-hd prijzen? De 720p worden echt de winkels uitgeveegd de laatste tijd. Ik verwacht in ieder geval dat alle grote jongens binnenkort toch wel overstappen op 1080p. Helemaal met de ps3\xbox360 revisie, blue-ray voor de deur.
Zullen we het Full HD vs HD Ready debat hier even buiten houden? Daar is niet voor niets een ander draadje voor aangemaakt.
Het lijkt erop dat de TV inderdaad week 3 bezorgd zal worden, als je bij dollarshop besteld hebt. Wat andere winkels betreft, weet ik het niet. Ik heb zelf nog geen bestelling geplaatst, ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen van de eerste gelukkigen. Dus zodra jullie hem binnenkrijgen, verwachten wij een volledig rapport
.
Het lijkt erop dat de TV inderdaad week 3 bezorgd zal worden, als je bij dollarshop besteld hebt. Wat andere winkels betreft, weet ik het niet. Ik heb zelf nog geen bestelling geplaatst, ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen van de eerste gelukkigen. Dus zodra jullie hem binnenkrijgen, verwachten wij een volledig rapport
Ok dus dat zal volgende week worden. Toch maar eens even contact opnemen met dollarshop want bij mij moet er ook een lift aan te pas komen. Ik zal in ieder geval wat screenshots plaatsen en ook wat ervaringen hoewel ik dat liever aan de echte tweaker over laat natuurlijk.PieterPan schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:09:
Zullen we het Full HD vs HD Ready debat hier even buiten houden? Daar is niet voor niets een ander draadje voor aangemaakt.
Het lijkt erop dat de TV inderdaad week 3 bezorgd zal worden, als je bij dollarshop besteld hebt. Wat andere winkels betreft, weet ik het niet. Ik heb zelf nog geen bestelling geplaatst, ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen van de eerste gelukkigen. Dus zodra jullie hem binnenkrijgen, verwachten wij een volledig rapport.
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Ook de ervaringen van een niet-echte-tweakers zijn belangrijk. Als die hem goed aan de praat krijgen, zal een tweaker dat ook wel moeten kunnen. (alhoewel die geen manual kunnen lezen
)
Maar dat terzijde, hoezo heb jij een lift nodig??? Of ga je hem ophalen?

Haha define tweaker! Ik ben wel een tweaker maar niet zo eentje die gelijk al zijn ervaringen over apparatuur op forums plaatst. Dat bedoel ik eerder maar ok de lift is nodig om dat belachelijke pakketje twee hoog te krijgen door het raam. Hier in Amsterdam is het trappenhuis niet berekent op lcd schermen van 1 meter 7. (afmetingen doos -> 118x38x94)PieterPan schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:31:
Ook de ervaringen van een niet-echte-tweakers zijn belangrijk. Als die hem goed aan de praat krijgen, zal een tweaker dat ook wel moeten kunnen. (alhoewel die geen manual kunnen lezen)
Ik heb net dollarshop aan de lijn gehad en ze komen toch echt volgende week. Man ik kan echt niet wachten om mijn oude tv de deur uit te doen.
Jullie kunnen wel zeggen dat hetgene wat G-ZeS niet on-topic is, maar ik ben het toch ernstig met hem eens.G-ZeS schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:48:
Denken jullie niet dat de concurrenten zo langzamerhand ook zullen gaan komen met schappelijke full-hd prijzen? De 720p worden echt de winkels uitgeveegd de laatste tijd. Ik verwacht in ieder geval dat alle grote jongens binnenkort toch wel overstappen op 1080p. Helemaal met de ps3\xbox360 revisie, blue-ray voor de deur.
De enige reden dat jullie geïntresseerd zijn in een full hd tv van een b-merk als Tatung (natuurlijk is het een grote naam in china, maar dat was lada in rusland ook),
komt vanwege de zeer lage prijs.
Echter, ik zie inderdaad dat hd tv's harder in prijs dalen dan een boeing zonder motor en dan zou ik toch maar s heel even de kat uit de boom kijken.
Ik las ook een keer dat een standhouder deze tv's had staan op de hcc/game-beurs. Nou ben ik daar ook geweest en ik moet zeggen: het is mij niet opgevallen. Ik heb nergens een scherm zien spelen waarvan ik dacht: die moet ik hebben, wat een mooi beeld.
Noem eens een voorbeeld dan? Ik zit al sinds November op een scherm te azen, en iedereen voorspelde spectaculaire prijsdalingen na de kerst. De enige grote dalingen die ik in Nederland gezien heb is bij Samsung omdat de 150 euro kortingsactie is gestopt. Zo kan ik het ook, bij het begin van die actie stegen de prijzen namelijk.Ferry34 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:03:
[...]
Echter, ik zie inderdaad dat hd tv's harder in prijs dalen dan een boeing zonder motor en dan zou ik toch maar s heel even de kat uit de boom kijken.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
niet alleen 1080 en de prijs is lekker maar ook de aansluitmogelijkheden zijn mooi en alles ondersteund ook de volle 1080p (wat veel andere merken dus niet doen).
Nou een Sony Bravia van hetzelfde formaat heb je tegenwoordig voor iets meer dan 2000 euro. (ja das 600e duurder hoor ik je al denken) maar deze zelfde t.v is in engeland sinds kort gedropt naar 1600e. Ik zeg niet dat je ze volgende maand ook voor dit bedrag in nederland haalt, maar aangezien nu er met de PS3 ook al weer zoveel berichten zijn dat veel lui crappy beeld hebben, kan het de moeite waard zijn. (de PS3 heeft geen interne scaler, zoals de xbox360 dat wel heeft, en laat dit dus van de t.v afhangen. Een slechte scaler zorgt dan voor betreurenswaardige resultaten)RichieB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:22:
[...]
Noem eens een voorbeeld dan? Ik zit al sinds November op een scherm te azen, en iedereen voorspelde spectaculaire prijsdalingen na de kerst. De enige grote dalingen die ik in Nederland gezien heb is bij Samsung omdat de 150 euro kortingsactie is gestopt. Zo kan ik het ook, bij het begin van die actie stegen de prijzen namelijk.
ik vind deze thread daarom alsnog bijzonder aantrekkelijk, want het is momenteel zondermeer een koopje (als ik er dan vanuit ga dat deze tv zich staande weet te houden tegen gevestigde merken met dezelfde specs. Want op papier is deze tv haast gelijk aan een panasonic, samsung of sony, maar het lijkt gewoon te mooi om te geloven dat deze tv echt zo goed is..
Het zou natuurlijk bijzonder fijn zijn als volgende week blijkt dat deze t.v de vloer aan veegt met de eerder genoemde merken.
Hetzelfde geldt voor de Sharp XD1E serie. In Engeland een grote prijsdaling zodat het verschil met Nederland nu zo'n 500 euro is. Erg raar en jammer dat dit alleen op dat eiland gebeurt.G-ZeS schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:45:
[...]
Nou een Sony Bravia van hetzelfde formaat heb je tegenwoordig voor iets meer dan 2000 euro. (ja das 600e duurder hoor ik je al denken) maar deze zelfde t.v is in engeland sinds kort gedropt naar 1600e.
Voorlopig heb ik 'n bestelling bij Dollarshop staan, dus ik wacht met spanning volgende week af!
En ik zie vanzelf een topic door jou geopend worden met je bevindingen over deze tvRichieB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:07:
[...]
Hetzelfde geldt voor de Sharp XD1E serie. In Engeland een grote prijsdaling zodat het verschil met Nederland nu zo'n 500 euro is. Erg raar en jammer dat dit alleen op dat eiland gebeurt.
Voorlopig heb ik 'n bestelling bij Dollarshop staan, dus ik wacht met spanning volgende week af!
Verwijderd
Hallo,
Ik heb hier nog een leuk prijsje gevonden:
42 107CM LCD-TV HDREADY V42EMGI 1920X1080 16:9 HDMI kost u € 1410,00 incl btw januari leverbaar
42 107CM LCD-TV HDREADY V42EMGI 1920X1080 16:9 HDMI kost u € 1410,00 incl btw januari leverbaar
Zou je met ons willen delen waar dat dan is?
Verwijderd
O sorry... ik heb de prijs van lcdwereld.nl je moet gewoon een mailtje stuuren voor een prijsopgave..
grt,
grt,
Verwijderd
Zonder beugel en HDMI kabel, maar ik weet niet juist hoeveel die waard zijn (bij Dollarshop wel included)Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 07:33:
Hallo,
Verwijderd
...en ook LG daalt aardig in prijs. Al met al zijn die prijsdalingen al best een beetje ingezet hoor. En het is nog maar net januari, daar waar er voor de prijsdalingen werd gesproken over beging van 2007. Is natuurlijk een wat rekbaar begrip, maar een beetje meer geduld kan geen kwaad denk ikRichieB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:22:
[...]Noem eens een voorbeeld dan? Ik zit al sinds November op een scherm te azen, en iedereen voorspelde spectaculaire prijsdalingen na de kerst.
Aanvulling: En ik denk dat je de prijsdaling ook deels bij de nieuwe modellen moet gaan zien, die voor een scherpe prijs in de markt gezet gaan worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 10:32 ]
Beugel is ongeveer 90 euro.Zonder beugel en HDMI kabel, maar ik weet niet juist hoeveel die waard zijn (bij Dollarshop wel included)
Verwijderd
http://www.tatung.co.uk/pdf/LCD%20TV%20PRESENTER.pdf .... volgens mij een nieuwe 42 inch, de MAGI serie met 1200:1 contrastratio, (echter geen FullHD, zie ik nu). ( http://www.tatung.co.uk/ )
Zelf heeft Tatung het ook over een NAGI serie die getoond gaat worden op de CES.... allemaal spannend en mooi denk ik
Zelf heeft Tatung het ook over een NAGI serie die getoond gaat worden op de CES.... allemaal spannend en mooi denk ik
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 10:05 ]
Even een waarschuwing voor diegene die de tatung ook ophangen.
In de beschrijving van de tatung wallmount staat dat je de tv plat neer moet leggen om de "display hangers" te bevestigen.
Doe het niet op deze manier !
Bevestig ze gewoon terwijl hij op zijn voet staat...
Groeten,Richard
In de beschrijving van de tatung wallmount staat dat je de tv plat neer moet leggen om de "display hangers" te bevestigen.
Groeten,Richard
Ik heb het idee dat ik dan kan blijven wachten. Ik heb nu een lullig kleine 4:3 TV geleend, en de rest (upscaling DVD, HTPC, surround versterker) staat te popelen om gebruikt te worden. Dus ik wil nu kopen, niet over een paar maanden. Het prijsverschil en het feit dat mijn vriendin het "piano zwart" heel lelijk vindt hebben voor mij de doorslag gegeven om voor de Tatung te gaan. Anders was ik denk ik in de UK een Sharp gaan halen.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:44:
[...]
En het is nog maar net januari, daar waar er voor de prijsdalingen werd gesproken over beging van 2007. Is natuurlijk een wat rekbaar begrip, maar een beetje meer geduld kan geen kwaad denk ik
Ik begrijp ook best wat je bedoeld. Je kan inderdaad wel blijven wachten. Tis gewoon net als bij een computer, je moet gewoon niet een half jaar later checken wat je had kunnen besparen. Als je hem koopt moet je hem gewoon ophangen, aansluiten, en genieten. (En waarschijnlijk de komende tijd uit dit soort threads blijven) Ik denk dat je de" wachten vs kopen" threads alleen nog maar vaker zult zien de komende tijd.RichieB schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:27:
[...]
Ik heb het idee dat ik dan kan blijven wachten. Ik heb nu een lullig kleine 4:3 TV geleend, en de rest (upscaling DVD, HTPC, surround versterker) staat te popelen om gebruikt te worden. Dus ik wil nu kopen, niet over een paar maanden. Het prijsverschil en het feit dat mijn vriendin het "piano zwart" heel lelijk vindt hebben voor mij de doorslag gegeven om voor de Tatung te gaan. Anders was ik denk ik in de UK een Sharp gaan halen.
Het punt met mij is dat ik momenteel nog niet verlegen zit om een HDTV, ik zou deze voornamelijk gebruiken voor het gamen. Ik wacht sowieso nog even om te zien of de xbox360 revisie nu een fabeltje was of niet, en de ps3 zou ik pas halen zodra er een game te krijgen was waar ik echt op zit te wachten. Dus als ik met wachten een console kan besparen dan doe ik dat graag. Aan de andere kant lijkt het me ook wel bijzonder vet, om mijn eigen tv het ruim uit te mikken en zo'n mooi platte plaat aan de muur te timmeren
Bedankt voor de tip. Anders heb je kans het scherm te beschadigen (krassen)? Btw, heb jij al eens een Tatung opgehangen dan?richajax schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:31:
Even een waarschuwing voor diegene die de tatung ook ophangen.
Alsjeblieft niet zeg! Voordat je deze thread uit je bookmarks haalt, eerst nog even een zeer gedetailleerde review maken natuurlijk. En vragen beantwoorden van mensen die nog minstens een half jaar de threads blijven volgenG-ZeS schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:12:
[...](En waarschijnlijk de komende tijd uit dit soort threads blijven)
Ik heb er nog nooit een opgehangen maar heb info ingewonnen voordat ik het doe.Bedankt voor de tip. Anders heb je kans het scherm te beschadigen (krassen)? Btw, heb jij al eens een Tatung opgehangen dan?
[ Voor 18% gewijzigd door richajax op 11-01-2007 12:49 ]
Verwijderd
Je kunt altijd blijven wachten. Na 3 maanden is er een beter product voor een lagere prijs. Na een jaar is je product verouderd. Altijd hetzelfde. Ik heb gewoon mijn bestelling bij dollarshop staan, mooi product voor een schappelijke prijs, en de ophangset en de verloopkabel zijn mooi meegenomen, en van Tatung 3 jaar pick up & return. Bovendien lees ik goede dingen over dollarshop.
Ik heb precies hetzelfde. Wacht ook nog ff de hdmi-kwestie van xbox360 af.G-ZeS schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:12:
[...]
Ik begrijp ook best wat je bedoeld. Je kan inderdaad wel blijven wachten. Tis gewoon net als bij een computer, je moet gewoon niet een half jaar later checken wat je had kunnen besparen. Als je hem koopt moet je hem gewoon ophangen, aansluiten, en genieten. (En waarschijnlijk de komende tijd uit dit soort threads blijven) Ik denk dat je de" wachten vs kopen" threads alleen nog maar vaker zult zien de komende tijd.
Het punt met mij is dat ik momenteel nog niet verlegen zit om een HDTV, ik zou deze voornamelijk gebruiken voor het gamen. Ik wacht sowieso nog even om te zien of de xbox360 revisie nu een fabeltje was of niet, en de ps3 zou ik pas halen zodra er een game te krijgen was waar ik echt op zit te wachten. Dus als ik met wachten een console kan besparen dan doe ik dat graag. Aan de andere kant lijkt het me ook wel bijzonder vet, om mijn eigen tv het ruim uit te mikken en zo'n mooi platte plaat aan de muur te timmeren
Heb dus ook gekeken naar een rearprojection-tv, 55" full hd (1080p alleen hdmi, 1080i component) van die sony bravia http://freenet-homepage.de/koolkolo/index.htm
Maar dit is geen tv voor analoog kijken (wil ik ook niet) en eigenlijk alleen voor 1080i/p-content, scalen is niet zn sterkste punt blijkbaar.
Zijn hier trouwens geen mensen die deze Tatung al hebben icm xbox360? Misschien erg leuk als er wat foto's geplaatst worden?
Er is imo geen betere verkooptechniek dan mooie foto's van je product!
Op een van de eerste pagina´s van deze thread staan wat links met foto´s en filmpjes van deze tv met Gears of War. Check it out!Ferry34 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:11:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Wacht ook nog ff de hdmi-kwestie van xbox360 af.
Heb dus ook gekeken naar een rearprojection-tv, 55" full hd (1080p alleen hdmi, 1080i component) van die sony bravia http://freenet-homepage.de/koolkolo/index.htm
Maar dit is geen tv voor analoog kijken (wil ik ook niet) en eigenlijk alleen voor 1080i/p-content, scalen is niet zn sterkste punt blijkbaar.
Zijn hier trouwens geen mensen die deze Tatung al hebben icm xbox360? Misschien erg leuk als er wat foto's geplaatst worden?
Er is imo geen betere verkooptechniek dan mooie foto's van je product!
ik heb al 5 jaar een plasma tv en het wordt zo langzamer hand eens tijd om te upgraden.
gisteren ben ik naar de mediamarkt in duitsland (nordhorn) geweest,
en heb me daar even rond gekeken. .
er stonden daar verschillende 1080p lcd tv's waaronder van sharp, sony, samsung, maar niet een tv gaf een mooier plaatje dan mijn oude plasma. het mooiste beeld was van een 42'' pioneer plasma.
ik wou dus die tatung full HD lcd tv kopen maar zit nu echt te twijfelen of ik dat wel zou doen. komen er binnenkort ook full HD plasma's (42'') uit?
gisteren ben ik naar de mediamarkt in duitsland (nordhorn) geweest,
en heb me daar even rond gekeken. .
er stonden daar verschillende 1080p lcd tv's waaronder van sharp, sony, samsung, maar niet een tv gaf een mooier plaatje dan mijn oude plasma. het mooiste beeld was van een 42'' pioneer plasma.
ik wou dus die tatung full HD lcd tv kopen maar zit nu echt te twijfelen of ik dat wel zou doen. komen er binnenkort ook full HD plasma's (42'') uit?
ja die pioneer kende ik al. maar helaas buiten mijn budget.
er stond bij die mediamarkt in duisland ook een 65'' full hd panasonic.
zoooo mooi. maarja die was iets van 11000 euro, en dat was me net iets te duur.
het wachten is dus op een 42'' full hd plasma, of toch maar die tatung?
misschien als iemand die tatung heeft dat ik een keer mag komen kijken.
er stond bij die mediamarkt in duisland ook een 65'' full hd panasonic.
zoooo mooi. maarja die was iets van 11000 euro, en dat was me net iets te duur.
het wachten is dus op een 42'' full hd plasma, of toch maar die tatung?
misschien als iemand die tatung heeft dat ik een keer mag komen kijken.
Ik denk dat je gaat teleurgesteld zijn, als je van plasma naar lcd gaat.
Wat is de resolutie van je plasma?
Wat is de resolutie van je plasma?
Kan iemand mij helpen aan de afstand tussen de onderste wallmount gaten en onderkant tv ? (incl. box)
Bvd
Bvd
Morgen week 3, weet iemand al iets meer van de levering deze week?
420watt OMG, vond de 200-250 watt van de Tatung al veel.Fire69 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:09:
http://www.pioneer.nl/nl/...269/PDP-5000EX/index.html
Om maar eentje te noemen. Wel 50"
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Grote kans dat het maximaal verbruik betreft, kan me niet voorstellen dat het verbruik nog steeds zo hoog zou liggen.tHe_BiNk schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:34:
[...]
420watt OMG, vond de 200-250 watt van de Tatung al veel.
hijs 8" groter en heeft voor een plasma tamelijk nieuwe full hd panel.... extreem raar kijk ik er niet van op maar relatief gezien is het natuurlijk een behoorlijke drinker hihi:p
Ingram heeft het scherm op 25/1 staan, maar dat zal verwachte leverdatum zijn.
Als ik vanmiddag nog moet bellen met sales dan zal ik eens vragen of het een bevestigde datum is.
Als ik vanmiddag nog moet bellen met sales dan zal ik eens vragen of het een bevestigde datum is.
The more you know, the more you know you don't know.
Dollarshop zou deze week beginnen met versturen dus ik ben benieuwd.
ik heb even gebeld met dollarshop en die mevrouw zei dat ze vorige week binnen gekomen waren en deze week verzonden zouden gaan worden....
ik heb even met de interne bron gepraat maar die vertelde me dat t/m vrijdag niets binnen was gekomen in het distributiecentrum van tatung. vind het dus nog beetje vaag allemaal.
en toen ik vroeg of deze leverweek om het maar zo te zeggen gebaseerd was op officieel bericht of dat het uit de welbekende duim gezogen was, kon ze ook geen duidelijk antwoord geven alleen dat het er ongeveer tussenin lag.
ik heb even met de interne bron gepraat maar die vertelde me dat t/m vrijdag niets binnen was gekomen in het distributiecentrum van tatung. vind het dus nog beetje vaag allemaal.
en toen ik vroeg of deze leverweek om het maar zo te zeggen gebaseerd was op officieel bericht of dat het uit de welbekende duim gezogen was, kon ze ook geen duidelijk antwoord geven alleen dat het er ongeveer tussenin lag.

Je zegt zelf dat dollarshop zelf directe links heeft met Tatung. Misschien wordt het lokale distributie centrum van tatung overgeslagen? Geen idee verder, maar een gokje... We zien het vanzelf wel. Ik heb in elk geval geen insiders kennis
het hoeft ook niet lulkoek te zijn wat ze zeggen want volgens de bron (lijkt wel matrix hiero haha) kan het deze week gewoon binnenkomen. de schermpjes komen vanuit tsjechie en het duurt ongeveer 3 dagen voordat ze hier aankomen. misschien hebben ze al bericht gekregen dat het onderweg is en verwachten ze hem ieder moment aangeleverd te krijgen.
ik houd jullie op de hoogte:p
Zit jij er ook op te wachten dan?jozy schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:43:
het hoeft ook niet lulkoek te zijn wat ze zeggen want volgens de bron (lijkt wel matrix hiero haha) kan het deze week gewoon binnenkomen. de schermpjes komen vanuit tsjechie en het duurt ongeveer 3 dagen voordat ze hier aankomen. misschien hebben ze al bericht gekregen dat het onderweg is en verwachten ze hem ieder moment aangeleverd te krijgen.
Ja, hou ons op de hoogte 
(ja ik zit er ook op te wachten)
(ja ik zit er ook op te wachten)
Nou je hebt van die mensen...jozy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:22:
[...]
denk je dat ik voor mn lol dit topic id gaten houd![]()

Ga je vandaag weer bellen? Ik denk dat ik ook maar eens aan de telefoon ga hangen. I want my tv!
Ik begrijp werkelijk niets van al die mensen die het over stroomverbruik hebben.tHe_BiNk schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:34:
[...]
420watt OMG, vond de 200-250 watt van de Tatung al veel.
Je maakt mij niet wijs dat wanneer ze een koelkast kopen, ze een andere nemen omdat die iets minder stroom verbruiken.
Doen deze mensen ook een trui aan en dan de verwarming wat lager?
Nee hoor, deze onzin is gewoon aangepraat door de lcd-plasma strijd, waarbij er ook nog oneerlijke vergelijkingen worden gemaakt. Een plasma verbruikt namelijk helemaal niet meer stroom, omdat deze bijna altijd een veel lagere lichtopbrengst weergeeft dan een lcd en dus zijn ze gelijk in stroomverbruik.
Er is werkelijk geen enkel forum waarin gediscusseerd wordt over stroomverbruik bij een electrisch apparaat, flauwekul dus!
Zijn er nou eigenlijk al een paar mensen die deze tv hebben?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de garantie-service is bij dit toestel. Ik bedoel: ik lees zoveel over problemen met plasma en lcd-tv's, maar dan komt er een service monteur langs (bijv bij Samsung tv"s) en die repareert de boel dan.
Gebeurt dit dan ook bij zo'n Tatung? Als je de tv bijv. moet laten ophalen voor reparatie, dan ben je niet blij!
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de garantie-service is bij dit toestel. Ik bedoel: ik lees zoveel over problemen met plasma en lcd-tv's, maar dan komt er een service monteur langs (bijv bij Samsung tv"s) en die repareert de boel dan.
Gebeurt dit dan ook bij zo'n Tatung? Als je de tv bijv. moet laten ophalen voor reparatie, dan ben je niet blij!
http://www.tatung.co.uk/tv-features_v42emgi.htm
Video Input Video Color System PAL / SECAM / NTSC
AV1 (SCART) 21-pin Scart (RGB / CVBS ) x 1
AV2 (SCART) 21-pin Scart (RGB / CVBS/ SVHS) x 1
AV3 (CVBS, Y/C) Composite (RCA jack) x 1
S-Video x 1
AV4 (Component) Y Pb Pr (720p / 1080i , HDTV ready) x 1
AV5 (HDMI) HDMI 19 pin x 1 (HDMI 1.1 / HDCP 1.1)
Er staat nergens een resolutie bij, behalve de AV4, waar die 1080i ondersteund. Nou kwam net een collega melden dat hij afziet van de Tatung omdat het alleen een 1080p panel betreft, maar dat geen enkele ingang 1080p kan weergeven
S-Video x 1
Er staat nergens een resolutie bij, behalve de AV4, waar die 1080i ondersteund. Nou kwam net een collega melden dat hij afziet van de Tatung omdat het alleen een 1080p panel betreft, maar dat geen enkele ingang 1080p kan weergeven
[ Voor 4% gewijzigd door Dethroned op 16-01-2007 14:43 ]
I got a problem-solver and its name is revolver
dat geen enkele ingang 1080p ondersteund is klinkklare onzin: genoeg bewijs hier op tweakers dat component uitgang 1080p ondersteund (xbox films) en hdmi ondersteund zowiezo progressive signalen. jouw collega praat, zoals wel vaker het geval is bij collega's, uit zn nekDethroned schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:41:
http://www.tatung.co.uk/tv-features_v42emgi.htm
S-Video x 1

iets heel anders.... ik lees nu net een advertentie in de nieuwe Veronicagids, over een nieuwe lcd-tv van Acer
42" lcd tv
full hd
1920x1080
500 brigthness1200:1 contrast
6.5ms response time
teletext 1.5
2x scart, component, 2x hdmi, d-sub
dual tuner analoog/digitaal
€1499,-.
veelbelovend
Kan helaas nog niks vinden op acer.nl, nog niet bijgewerkt, en .com doet niks nog..
42" lcd tv
full hd
1920x1080
6.5ms response time
teletext 1.5
€1499,-.
veelbelovend
Kan helaas nog niks vinden op acer.nl, nog niet bijgewerkt, en .com doet niks nog..
Tja, daar kan je ook op gaan zitten wachten. 2 tuners is leuk. Mis helaas DVI, maar ja, DVI->HDMI lost dat op. Ben wel benieuwd naar die digitale tuner. Waarschijnlijk alleen DVB-T
Eerst maar even zien wat daar de levertijd van is, aangezien we al een tijdje op de tatung wachten.
Gevonden. Deze bedoel je toch? Ik zie alleen geen 1080P, maar lijkt me wel dat ie dat kan:
http://global.acer.com/products/lcd_tv/at4250-DTV.htm
Eerst maar even zien wat daar de levertijd van is, aangezien we al een tijdje op de tatung wachten.
Gevonden. Deze bedoel je toch? Ik zie alleen geen 1080P, maar lijkt me wel dat ie dat kan:
http://global.acer.com/products/lcd_tv/at4250-DTV.htm
ik probeer ook meer info te krijgen, maar die sites van acer doen moeilijk grrr
Two all-digital HDMI ™ terminals deliver the best-possible video and audio -- with a fully digital uncompressed signal direct from the source. A single cable connection means no confusion or tangled mess.
maar ik zie nog nergens een duidelijke 1080p, maar we zoeken verder
maar ik zie nog nergens een duidelijke 1080p, maar we zoeken verder
Ik lees net op het AV forum dat de goodmans in engeland weer uitgeleverd word. Ik mag toch hopen dat Nederland nu ook eens aan de beurt is.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Ziet er goed uit die Acer maar we hebben het hier over de Tatung. Ik kan je zeggen dat ik nooit meer zo lang ga wachten als het een electrisch apparaat betreft. Zo lang wachten is zo a relaxed en nu weten we nog steeds niets.
Deze tv kan over alle ingangen 1080P aan dus weet niet waar die collega zijn broodje aap verhaal vandaan haalt.
Deze tv kan over alle ingangen 1080P aan dus weet niet waar die collega zijn broodje aap verhaal vandaan haalt.
Jij hebt deze tv toch ook besteld iken374?
Heeft niemand deze dan ontvangen?
Is er nog geen levering in Nederland dan? Ik zag een week geleden toch ergens een link met een paar jongens die deze tv aan het uitproberen was en dacht dat t hollanders waren.
Heeft niemand deze dan ontvangen?
Is er nog geen levering in Nederland dan? Ik zag een week geleden toch ergens een link met een paar jongens die deze tv aan het uitproberen was en dacht dat t hollanders waren.
Ja in november besteld bij Dollarshop die ook mij hebben verteld dat ze deze week zouden beginnen met de leveringen. Die jongens waren op bezoek bij Tatung Nederland btw en zijn ook aktief op dit forum.
jongens ik heb goed nieuws
donderdag komen nieuwe spullen van tatung binnen in het distributiecentrum. hoogstwaarschijnlijk zijn dat onze tv's omdat ik vernomen heb dat de rest van de tv's voldoende op voorraad zijn. Dus als ze donderdag in het distributiecentrum zijn en dollarshop er op tijd bij is dan kunnen we ze deze week nog binnen hebben. Anders wordt het volgende week.
Zie End izzzz neaaaaaaaaaaaaaaaar wieehaaaaaaa
Oja: ik wil een huldiging van alle tenenkrommende tatung tv wachters voor alle moeite
donderdag komen nieuwe spullen van tatung binnen in het distributiecentrum. hoogstwaarschijnlijk zijn dat onze tv's omdat ik vernomen heb dat de rest van de tv's voldoende op voorraad zijn. Dus als ze donderdag in het distributiecentrum zijn en dollarshop er op tijd bij is dan kunnen we ze deze week nog binnen hebben. Anders wordt het volgende week.
Oja: ik wil een huldiging van alle tenenkrommende tatung tv wachters voor alle moeite

[ Voor 10% gewijzigd door jozy op 17-01-2007 00:42 ]
Jammer dat iedereen nu zo lang al enthousiast wacht dat er nooit een objectieve user review uit zal komen rollen.
Groetjes, FaceDown.
Ligt eraan. Sommigen zitten al zo lang enthousiast te wachten en zijn straks misschien teleurgesteld omdat ze toch meer hadden verwacht, terwijl anderen al zo lang enthousiast zitten te wachten en compleet lyrisch zijn over wat voor beeldkwaliteit ze krijgen voor dat geld.FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:59:
Jammer dat iedereen nu zo lang al enthousiast wacht dat er nooit een objectieve user review uit zal komen rollen.
Dan krijg je dus 2 totaal subjectieve en verschillende reviews waarbij hopelijk de waarheid in het midden ligt
* El Psycho is positief ingesteld
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig ben. Normaliter koop ik niet ongezien dit soort dure dingen. En op AVForums lees is dat mensen die 'm hebben ingeruild voor een Sharp of Samsung die schermen beter vinden (met HD input vind ik deze beide ook super). Nu is het prijsverschil met de Samsung aanzienlijk, maar met de Sharp in de UK scheelt het niet zo veel. Reken er maar op dat ik kritisch ga kijken naar mijn aankoop, het blijft een hoop geld voor een TVtje (van 42"
).
Hoe enthusiast je ook bent, irritante problemen vallen toch wel snel op en zullen wel gemeld worden. Er zitten genoeg kritische tweakers tussen die wel de limieten van het toestel opzoeken. Ben benieuwd
We zullen onze eigen schermen niet de hemel in prijzen als dat niet zo is FaceDown, wees maar gerust. Jouw schermpje blijft altijd beterFaceDown schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:59:

Ik heb inmiddels een Plasma gekocht. De LG 42" PC1 RR.
Ik kon gewoon niet wachten.
Als ik dit hier zo allemaal nalees wordt ik al misselijk. Wachten en nog eens wachten. Nou ja, je wordt er dan wel voor beloond!
Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar de review van dit scherm hoe hij in gebruik is etc. Ik heb hem ook van dichtbij gezien @ Tatung en stond perplex over de beeldkwaliteit. Ik weet zeker dat de kopers geen spijt krijgen van hun aankoop/bestelling. Ik hoop dus nog steeds en ook voor jullie dat dit juweeltje snel binnen komt! Toch een beetje jammer dat de levertijden en data’s niet geheel duidelijk zijn. Als consument sta je vaak machteloos langs de kant.
Gelukkig doet dit niks af van de kwaliteit!

Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar de review van dit scherm hoe hij in gebruik is etc. Ik heb hem ook van dichtbij gezien @ Tatung en stond perplex over de beeldkwaliteit. Ik weet zeker dat de kopers geen spijt krijgen van hun aankoop/bestelling. Ik hoop dus nog steeds en ook voor jullie dat dit juweeltje snel binnen komt! Toch een beetje jammer dat de levertijden en data’s niet geheel duidelijk zijn. Als consument sta je vaak machteloos langs de kant.
Burn It - Burn All
Ingram heeft zijn levertijd ook iets naar voren geschoven............ ETA is nu 25/01/2007
Dollarshop zegt de schermen vrijdag binnen te krijgen dus dan weten jullie dat. Grrr, word dus volgende week.

Hehe. Tja, er staat niet voor niets ongeveer week 3 op de verwachtte levertijd. Nou ja, nog even geduld. Volgende week zullen ze wel binnendruppelen.
<off topic>
Ik ben al een mediacentertje aan het samenstellen om al dit moois aan te sturen:
De ultieme HTPC bouwen.
<off topic>
Ik ben al een mediacentertje aan het samenstellen om al dit moois aan te sturen:
De ultieme HTPC bouwen.
Ik heb ook een bestelling uitstaan bij de dollarshop.. dus ik wacht met spanning af..jozy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:36:
Oja: ik wil een huldiging van alle tenenkrommende tatung tv wachters voor alle moeite![]()
Je zou zo langzamerhand wel een korting kunnen regelen met die lui! Als je nog veel langer zou moeten wachten that is..
Ik had de specs inmiddels gevonden:Ferry34 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:17:
iets heel anders.... ik lees nu net een advertentie in de nieuwe Veronicagids, over een nieuwe lcd-tv van Acer
42" lcd tv
full hd
1920x1080
6.5ms response time
teletext 1.5
€1499,-.
veelbelovend![]()
http://global.acer.com/products/lcd_tv/spec_at4250-DTV.htm
Dit hoort hier eigenlijks niet thuis mensen, het enige wat overeenkomt is de prijs ongeveer.
Was de prijs in Oktober niet nog 1300 euro? Dan heb je toch 200 euro verdient door zo vroeg te bestellen.G-ZeS schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:41:
Je zou zo langzamerhand wel een korting kunnen regelen met die lui! Als je nog veel langer zou moeten wachten that is..
Ben kennelijk weer eens niet op de hoogteRichieB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:57:
[...]
Was de prijs in Oktober niet nog 1300 euro? Dan heb je toch 200 euro verdient door zo vroeg te bestellen.
Nou ja, die van mij komt onder de 500 uit. Er zijn genoeg mensen die over de 1000 uitgeven. 500 is nog niet zo veel vergeleken met 1500 voor een tvtje
On topic, wedje leggen wie hem het eerste heeft?
Het wordt volgende weekjozy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:36:
Zie End izzzz nog niet neaaaaaaaaaaaaaaaar wieehaaaaaaa
Zeker met deze storm. Ach een weekje kan er ook nog wel bij.
Weet iemand al op welke dag het bezorgt wordt?
Verwijderd
Zie nu dat Dollarshop zijn prijs nog iets heeft verlaagd naar 1499,-
Mag toch aannemen wanneer je al hebt besteld je de tv ook voor deze prijs krijgt
Mag toch aannemen wanneer je al hebt besteld je de tv ook voor deze prijs krijgt
Echt niet, je krijgt de tv voor de prijs waarvoor jij hem besteld hebt. Je kan natuurlijk altijd even bellen en de bestelling anuleren.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:42:
Zie nu dat Dollarshop zijn prijs nog iets heeft verlaagd naar 1499,-![]()
Zelf heb ik de tv voor een nog lagere prijs maar dat was begin november.
Totaal inc. btw €1.389,00
[ Voor 3% gewijzigd door Iken374 op 18-01-2007 20:13 ]
Vrachtwagen gekantelt op de A4! Vol met tatungs onderweg naar Dollarshop!
nee mensen, ik ben zeer benieuwd naar jullie reviews, als ze bevallen ga ik zelf nog kijken bij Tatung. En dan bestel ik er 2 (1 voor mezelf maar hoor
)
Ik ben nog 2 maanden verwijderd van deze tv
verdiende ik maar meer
nee mensen, ik ben zeer benieuwd naar jullie reviews, als ze bevallen ga ik zelf nog kijken bij Tatung. En dan bestel ik er 2 (1 voor mezelf maar hoor
Ik ben nog 2 maanden verwijderd van deze tv
verdiende ik maar meer
[ Voor 21% gewijzigd door Extera op 18-01-2007 23:13 ]
ik hoop dat ze binnenkomen jongens want ik heb gehoord dat er nog steeds nix binnen is daar in het DC.... ik heb $shop maar gemaild en gezegd als ze volgende week niet binnen komen dat ik de boel affluit want het duurt te lang en wanneer ze er nou wel zijn is ook niet bekend dus hoe lang je moet wachten is ook een raadsel.
m'n tweede keus was de LG 42" plasma en ik denk dat dat hem dan wordt....
Ze kwamen toch uit Tjechie? Nou ook Duitsland lag vandaag plat dus ik snap die dag vertraging wel.jozy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:59:
ik hoop dat ze binnenkomen jongens want ik heb gehoord dat er nog steeds nix binnen is daar in het DC.... ik heb $shop maar gemaild en gezegd als ze volgende week niet binnen komen dat ik de boel affluit want het duurt te lang en wanneer ze er nou wel zijn is ook niet bekend dus hoe lang je moet wachten is ook een raadsel.
Maar als je zo lang wacht kan je het toch niet afblazen door een weekje?
[ Voor 5% gewijzigd door Iken374 op 19-01-2007 01:46 ]
nee niet voor een weekje maar de leverdatum was volgende week en als hij dan niet binnen is dan is er gewoon iets niet pluis. ze kunnen ook geen precieze leverdata geven dus het blijft wachten en hopen en dat irriteert me gewoon. heb al lang genoeg gewacht en ik heb gewoon een tv nodig....Iken374 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:45:
[...]
Ze kwamen toch uit Tjechie? Nou ook Duitsland lag vandaag plat dus ik snap die dag vertraging wel.
Maar als je zo lang wacht kan je het toch niet afblazen door een weekje?
wel sneu maar goed zit nix anders op helaas
Tatung was toch zo'n topbedrijf dat niet onderdeed voor Pioneer en Panasonic, alleen minder bekend in Europa? Ik zou hier dus never nooit iets van kopen. Je weet namelijk al wat voor service je kan verwachten als er straks iets mis is; geen dus.
Groetjes, FaceDown.
Wat een gezwam weer van FaceDown. Ik heb in December zowel een Samsung LE40F71 als een Sharp LC-42XD1E in bestelling gehad. Resultaat: niet leverbaar, onbekend wanneer ze weer op voorraad zouden zijn bij de importeurs, waarschijnlijk begin januari. Momenteel zijn die TVs nog steeds niet leverbaar. Dus dit is niet iets waar Tatung uniek in is.
Hey facedown, als je niks zinnigs heb te zeggen ga dan lekker ergens anders spelen. Ik begrijp je niet.
Je wil niks van tatung dus waarom loop je dan dit topic te bashen??? Of wil je stiekem toch een tatung tv???
edit: typo

edit: typo
[ Voor 6% gewijzigd door hooligan_roos442 op 19-01-2007 09:57 ]
Sorry ik wist niet dat kritiek in dit topic verboden was. Ik wil alleen maar wat tegengas geven aan de Tatungmassahysterie die hier heerst. Ik volg het topic al een tijdje en ben zeer benieuwd hoe de eerste gebruikerservaringen uit gaan vallen straks.
Groetjes, FaceDown.
Ik kan je zeggen dat de eerste gebruikerservaring nog wel ff op zich laten wachten.
Ik heb net de dollarshop gebeld en die gaven me aan dat het waarschijnlijk week 5 gaat worden en dan nog in beperkte mate. Dus wie het eerst heeft besteld krijgt dan uitgeleverd.
Ik heb zelf zo half december besteld, ze gaf me aan dat ik grote kans had om als eerste de tv uitgeleverd krijg... maar ja, weer 2 weken wachten
Ik heb net de dollarshop gebeld en die gaven me aan dat het waarschijnlijk week 5 gaat worden en dan nog in beperkte mate. Dus wie het eerst heeft besteld krijgt dan uitgeleverd.
Ik heb zelf zo half december besteld, ze gaf me aan dat ik grote kans had om als eerste de tv uitgeleverd krijg... maar ja, weer 2 weken wachten

Als je die TV koop via dollarshop heb je 3 jaar fabrieksgarantie zag ik (bij Sony bijv. maar 1). Dollarshop heeft een prima shopsurvey zie ik dus wat zit jij voor onzinnige stemmingmakerij te maken?? Ik krijg echt het idee dat je bang bent dat deze TV wel eens heel goed zou kunnen zijn.FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:40:
Tatung was toch zo'n topbedrijf dat niet onderdeed voor Pioneer en Panasonic, alleen minder bekend in Europa? Ik zou hier dus never nooit iets van kopen. Je weet namelijk al wat voor service je kan verwachten als er straks iets mis is; geen dus.
Kritiek is nooit verkeerd maar jij zegt dat je geen service krijgt zonder daarvoor ook maar 1 reden te geven.
[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 19-01-2007 10:11 ]
Verwijderd
Ik ben ook heel benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen van dit dingetje. Ik vind hem er mooi uitzien en voor die prijs lust ik ook wel een 42 inch full HD LCD tv
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 10:23 ]
Heb inderdaad hetzelfde te horen gekregen. Moet eerlijk zeggen dat ik nu overweeg toch maar een ander toestel aan te schaffen. Ik bedoel, week 5 kan ook niemand garanderen dus wie weet schiet ie nog verder door. Balenhooligan_roos442 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:08:
Ik kan je zeggen dat de eerste gebruikerservaring nog wel ff op zich laten wachten.
Ik heb zelf zo half december besteld, ze gaf me aan dat ik grote kans had om als eerste de tv uitgeleverd krijg... maar ja, weer 2 weken wachten![]()
![]()
![]()

Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke tv mensen overstappen wanneer ze besluiten niet meer op de Tatung te wachten. Ikzelf vind de Toshiba 37 WLT 68 P wel een interessant alternatief.
[ Voor 14% gewijzigd door Yuco op 19-01-2007 11:36 ]
Ik word hier echt niet goed van!
Ik zit nu al vanaf oktober te wachten op mijn TV. Eerst ruim een maand op de Samsung LE40F71B die toen hij er was 250,- in prijs was gestegen, terwijl ik hem toch echt voor 1929,- had besteld. Hierop heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat ik de TV dan gewoon te duur vind. Nu dit gezeur met Tatung. Ook ik heb mijn bestelling sinds 23 november open staan voor rond de 1400,-. Zal je zien dat ze wanneer ze kunnen leveren hun afspraken ook niet nakomen. Als dat gebeurd gaan er koppen rollen
(FullThrottle zoekt eigenlijk naar een smiley die onthoofd word)
Ik zit nu al vanaf oktober te wachten op mijn TV. Eerst ruim een maand op de Samsung LE40F71B die toen hij er was 250,- in prijs was gestegen, terwijl ik hem toch echt voor 1929,- had besteld. Hierop heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat ik de TV dan gewoon te duur vind. Nu dit gezeur met Tatung. Ook ik heb mijn bestelling sinds 23 november open staan voor rond de 1400,-. Zal je zien dat ze wanneer ze kunnen leveren hun afspraken ook niet nakomen. Als dat gebeurd gaan er koppen rollen
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
@Yuco,
Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke tv mensen overstappen wanneer ze besluiten niet meer op de Tatung te wachten. Ikzelf vind de Toshiba 37 WLT 68 P wel een interessant alternatief.
Dat is geen vergelijk, ik denk dat mensen hier erop uit zijn om een betaalbare 1080P in huis te halen van dit formaat.
Dat is geen vergelijk, ik denk dat mensen hier erop uit zijn om een betaalbare 1080P in huis te halen van dit formaat.
Ondanks ik sinds deze week een plasma-TV heb aangeschaft, wil ik toch even reageren.FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:02:
Sorry ik wist niet dat kritiek in dit topic verboden was. Ik wil alleen maar wat tegengas geven aan de Tatungmassahysterie die hier heerst. Ik volg het topic al een tijdje en ben zeer benieuwd hoe de eerste gebruikerservaringen uit gaan vallen straks.
Tegengas geven: niks mis mee. Maar leg aub even wat je hier dan mee bedoelt:
Ten eerste ken JIJ dat bedrijf niet, daarom kun je ook niks van service zeggen. Hoe kun je dan zonder onderbouwing zeggen dat als iets onbekend is, je geen service krijgt? Want dat concludeer je gewoon. Tatung heeft gewoon een fabriek in NL en je krijgt 3 jaar pick-up & return. Wat is daar onduidelijk aan? Tatung wordt overigens al een tijdje verkocht hoor in Nederland.FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:40:
Ik zou hier dus never nooit iets van kopen. Je weet namelijk al wat voor service je kan verwachten als er straks iets mis is; geen dus.
En op deze manier kom je echt over als een merk-freak. Zijn we tweaker of wat? Merk zegt niks.
Bovendien heb ik een ervaring met de TV en met het bedrijf (Als in, ik ben er geweest). Je wilt niet weten hoe groot het gebouw is waarin ze zitten. Je wordt behandeld als een echte gast. De mensen van Tatung staan echt voor je klaar. Geen service? Of ik even mijn xbox360 mocht aansluiten? Geen enkel probleem! Zie je dat bij andere merken? Nou, zeker niet! Bel maar naar een 0900-nummer waar je vervolgens amper een nuttig woord uitkrijgt.
Verder, kritiek? Niks mis mee! Maar onderbouw je kritiek dan eens met wat uitleg en feiten, zoals je dat ook goed kan met de nuttigheid van 720p of 1080p kijken op een x-aantal meter.
Niet onderdoen voor Pioneer en Panasonic heb ik nooit beweerd, maar ze doen al erg lang mee achter het merkje wat uiteindelijk op het product staat. Ze zijn vrij onbekend in Europa, net als LG 5 jaar geleden. Onbekend slecht? Maar goed, een bedrijf wat al 90 jaar bestaat zal wel slecht zijn.FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:40:
Tatung was toch zo'n topbedrijf dat niet onderdeed voor Pioneer en Panasonic, alleen minder bekend in Europa?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
@Yuco
Heel simpel, als ik de Samsung LE40F71of de Sharp LC-42XD1E ergens nu op voorraad zie voor onder de 2000,- dan annuleer ik de hele sodemieter meteen.
@FaceDown
Ik weet dat het pijn doet als je al een TV gekocht hebt en er later achter komt dat er misschien wel iets beters te koop was voor minder geld. Wees een vent en leer ermee leven.
zo , en ga nu maar weer buiten spelen.
Heel simpel, als ik de Samsung LE40F71of de Sharp LC-42XD1E ergens nu op voorraad zie voor onder de 2000,- dan annuleer ik de hele sodemieter meteen.
@FaceDown
Ik weet dat het pijn doet als je al een TV gekocht hebt en er later achter komt dat er misschien wel iets beters te koop was voor minder geld. Wees een vent en leer ermee leven.
zo , en ga nu maar weer buiten spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door FullThrottle op 19-01-2007 13:30 ]
Grrr, ik begin nu ook wel te twijfelen. Volgens Dollarshop wordt het week 5 of week 7. Dat hebben ze vandaag van Tatung gehoord. Tatung heeft wereldwijd 1950 van deze TVs in backorder staan.Yuco schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:56:
[...]
Als alternatief twijfel ik nog tussen de Toshiba 42WLT68, Samsung LE-40F71 of Sharp LC-42XD1E. Ik denk dat de Toshiba het beste beeld geeft, maar is geen full HD. Ze liggen alledrie rond de 2000 euro (tenzij je in de UK of Duitsland gaat shoppen).
Dit topic is gesloten.