Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Maar onder in het beeldscherm aan de rechte en linke in de hoeken van het scherm is de belichting iets minder het kom niet verder dan de taakbalk en is de linke is het iets meer dan in de rechte,
Het is niet storend maar ik vroeg me af of jullie ook zo iets hebben of dat ik het alleen heb!!..
Voor de rest is het een mooi beeldscherm
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 22:22 ]
Wat me opvalt is de overheersend positieve stemming die er heerst. jezus, en we staan nog bekend als zo'n zeikerds. Maar goed, genoeg geouwehoert.
Ik heb zojuist mijn bestelling gedaan
15.4" WSXGA+ 1680x1050
2048MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
2.00 GHz Intel® Core™ Duo
100GB 7200 rpm SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer brander Slot-in
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
+12 Cell batterij
Officiele kosten: 1671 euries. wow. en wat een monsterding. Ik ben zo benieuwd!
en ik kwam véél telaat achter dit topic, gelukkig is iedereen blij, en de meeste problemen verholpen voordat ze begonnen.
even wat vraagjes: hoe stelt men je op de hoogte over dat je betaling is ontvangen? Ik kan dan wel mooi 1700 euro overschrijven, maar ik heb nu al 2 dagen geen bericht erover gehad. ik kreeg t daarnet al spaans benauwd van 'wat als ik nu op de verkeerde gestort heb'...
-En wat about de 12cell? die word gewoon nageleverd? handig.
goed, ik wacht nog een paar daagjes.
iemand al een mooie review geschreven?
Voor de batterij zal jij en ik nog moeten wachten tot volgend jaar....
Er staat er review op de eerste pagina dacht ik.
[ Voor 15% gewijzigd door crazyheinz op 02-12-2006 09:30 ]
Verwijderd
Waar heb je besteld dan ?Mday schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:36:
even wat vraagjes: hoe stelt men je op de hoogte over dat je betaling is ontvangen? Ik kan dan wel mooi 1700 euro overschrijven, maar ik heb nu al 2 dagen geen bericht erover gehad. ik kreeg t daarnet al spaans benauwd van 'wat als ik nu op de verkeerde gestort heb'...
-En wat about de 12cell? die word gewoon nageleverd? handig.
Ik heb bij denned.nl besteld, en daar kreeg ik nadat de betaling binnen was (volgende dag) een mailtje.
Mijn neef kreeg de 2de dag na de bestelling een geheugensteuntje dat het geld nog niet binnen was(had het nog niet overgemaakt). Dat vind ik wel top, stel dat je het naar een verkeerde overmaakt, dan weet je het binnen 3 dagen en kun je onmiddelijk de bank waarschuwen.
In ieder geval ... super dat je ook de trotse eigenaar wordt van een Znote. Ben er zelf zeer tevreden over, en ook over de service.
Verwijderd
14.1 past er zeker in, maar is dat handig? Ik heb er verder geen ervaring mee. Verder wil ik er ook wel goed mee kunnen gamen. Zit dus te twijfelen aan die 6214 of die 6615. Op mijn kamer zou ik dan denk ik een TFT scherm zetten om een groter scherm te krijgen (weet ik niet zeker). In de trein vooral tekstverwerken etc., films kijken.
laptop is in productie gezet
can't wait.
Verwijderd
dusss
ohja, is hij zo licht als dat men zegt?
Verwijderd
Als je veel photoshopt moet je echt toch voor de 15 gaan vind ik. Ik photoshop veel en vindt een 15" geen overbodige luxe, ook i.v.m de hogere resolutie dan de 6x14 serie.
Verwijderd
Verwijderd
en hoelang zijn die geldig? wil er wel eentje...Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:48:
Voor de nog toekomstige Znote kopers, ik weet nog een kortingsbonnetje voor jullie. Geen reclame ofzo (al in eerdere topics vermeld) maar wij zijn Nederlanders nietwaar en willen toch het onderste uit de kan of niet. Als we kunnen besparen dan doen we dat toch !! Of je koopt er een leuke tas voor. alle beetjes helpen.....
Verwijderd
Verwijderd
Nee joh, alhoewel me het niet een onaardige baan lijkt een beetje prutsen met een laptoppie. Ik ben van beroep electricien. Maar ik laat onze systemen altijd repareren door hun. Daarom sta ik in de mailinglijst, en kreeg de kortingsbon per email toegezonden (staat ook op website). Nu ik al een laptoppie heb dacht ik misschien een ander er blij mee te kunnen maken. En ik moet gewoon toegeven dat ik het wel graag anderen help waar het kan.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:35:
Bram werk jij bij denned?
Verwijderd
Dan zou ik aan jou graag foto's willen vragen van zowel de 6314 en de 6615!Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:56:
Zelf heb ik de 6615, en voor gamen en beetje photoshoppen is die top. Mijn neef heeft de 6314W. Ook een mooie top, maar voor photoshoppen een beetje klein. Dus wil je hem voor grafische doeleinden gebruiken is de 6615 de beste (hoge resolutie). Wil je een beetje gamen, en sjouw je de top de hele dag mee, dan vind ik de 6x14w handiger.
Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze naast elkaar kon zetten voor de foto!
Kan ik ze in zowel dit topic als het 6214 / 6314 topic in de TS neerzetten!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik krijg hem in de volgende dagen. ik denk tussen donderdag-maandag.
Verwijderd
Mijn ervaringen zijn ook zeer positief, ze reageren snel op mail m.b.t een garantie kwestie, ik ehb vorige week me geheugen latje opgestuurd, ik ben benieuwt hoe lang het gaat duren..Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:48:
Mijn ervaring is zeer goed bij Zepto.nl Maar goed te horen dat alles wat met zepto te maken heeft realy NO NONSENSE is
Verwijderd
( nog steeds erg blij met m`n zepto
Verwijderd
volgens google links zou het bios updaten van een zepto ietwat moeilijk zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:29:
Waar blijven al die reviews nou, heb al 2 mensen gehoord die er 1 zouden maken, maar heb nog niks gezien... En weet iemand al hoe je de bios moet updaten?![]()
( nog steeds erg blij met m`n zepto)
Verwijderd
Beste Dynamiet,Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:08:
[...]
Mijn ervaringen zijn ook zeer positief, ze reageren snel op mail m.b.t een garantie kwestie, ik ehb vorige week me geheugen latje opgestuurd, ik ben benieuwt hoe lang het gaat duren..
Toen ik vandaag informeerde naar de studentenkorting bij ZEPTO.NL dacht ik aan jou quote hierboven en ik kan je vertellen dat hij morgen bij je wordt aangeboden. Toffe lui daar bij N4ALL ze vonden het geweldig dat er zo positief over zepto en hun service wordt geforumd. "elke zepto gebruiker is welkom op onze nieuwjaarsborrel in IJSSELSTEIN (ut)" zei Joep. Ik wil wel gaan alleen wist hij nog niet wanneer die borrel was....... we horen het wel neem ik aan. Ik dacht dat ze in Geldrop zaten maar het Zepto Service Center N4ALL BV zit dus in IJsselstein (ut).
Tot de nieuwjaarsborrel dan maar.
Ben de TS van de twee Zepto topics hier op GoT en heb aardig wat mailverkeer gehad met Zepto!
Aardige lui, goede kennis van zaken, mooie hardware, mooie designs en geile prijzen
't Wordt hoe dan ook 'n Zepto voor me, nu alleen nog geld

Verwijderd
Kom je ook naar het borreltje? Wat is je ervaring tot nu toe met je Zepto?
Maar mijn ervaring met de service van de Nederlandse Zepto, zelfs nog voordat ik mijn pakketje heb ontvangen (any minute now!), is erg goed. Joep is erg sympathiek en leeft met de klant mee, wat ik overigens weinig zie tegenwoordig. Sommige hardwaresites zijn alleen als reclamebord, en als je contact zoekt krijg je niets terug. Zepto.nl laat zien dat ze het wél goed begrepen hebben door tijdig of het liefst dezelfde dag nog te reageren (hoewel het afhankelijk is van wie je je mail stuurt). Toen ik nog niets had besteld en hier en daar het web opging om te kijken naar een mooie aanbieding, viel me op dat een engelsman geen goede ervaringen had met de UK support van Zepto. Hij schreef daarom zijn brieven naar de Denen en bleek aangenaam verrast te zijn door de uitstekende support die hij kreeg. Ze staan overduidelijk garant voor de beste klantenservice in hardware, en hoewel ik weinig klantenservice nodig heb gehad, kan ik best zeggen dat tot zover zeer te spreken ben over Zepto's service.
Kleine kans dat ik naar de borrel ga though.

Verwijderd
ben alleen ff aan het kutten met mark06, omdat ik die niet krijg gefixed?
maar zaterdag is ie er
zal k hem hierzo plaatsen, of op eigen spees tbh?
chill trouwens eh...school gaat nog voor got eh
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 15:15 ]
Waar ik zelf nog aardig benieuwd naar ben is naar de standaard-batterij duur (6 cells)
Hier thuis zal hij vaak aan de netstroom hangen maar als ik ff 'm meeneem naar school en in de trein wil gamen ofzo, houdt die dat dan ook 'lang' uit, laten we zeggen een uur of 2 a 2,5..?
Ik wil namelijk wel 'n beetje batterijduur hebben en om er gelijk een 12 cells bij te bestellen a 120 euro.
EDIT: Ben trouwens ook benieuwd wanneer ze volledig overstappen naar Windows Vista..
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 07-12-2006 15:20 ]
Verwijderd
waarom?
kijk..ik reis een paar keer per week van utrecht naar maastricht.
Tegen de tijd dat ik in maastricht aankom, heb ik nog maar 15% van mn accu over
En dat wanneer ik alleen maar wat zit te kutten in word + winamp zit te draaien
dus ja...de 12 cell is zeker een must als je vaak onderweg bent
-edit-
ff over die review
k heb alleen benches dan -als het goed is- van 06 en 05...en misschien nog aquamark3 (ik ga niet beginnen met oc'en van graka...dure hap
en tuurlijk supah Piiiiiii
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 16:31 ]
can't wait!
ps: vraagje, maakt ie herrie/geluid bij grafische toepassingen?
Verwijderd
En in idd vandaag mij geheugen module ontvangenVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:53:
[...]
Beste Dynamiet,
Toen ik vandaag informeerde naar de studentenkorting bij ZEPTO.NL dacht ik aan jou quote hierboven en ik kan je vertellen dat hij morgen bij je wordt aangeboden. Toffe lui daar bij N4ALL ze vonden het geweldig dat er zo positief over zepto en hun service wordt geforumd. "elke zepto gebruiker is welkom op onze nieuwjaarsborrel in IJSSELSTEIN (ut)" zei Joep. Ik wil wel gaan alleen wist hij nog niet wanneer die borrel was....... we horen het wel neem ik aan. Ik dacht dat ze in Geldrop zaten maar het Zepto Service Center N4ALL BV zit dus in IJsselstein (ut).
Tot de nieuwjaarsborrel dan maar.
De laptop doet het echt weer perfect en de service van zepto.nl verdient niet minder dan een 10+!
Herie maakt hij zeker niet.Mday schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:54:
Ik heb een email gestuurd naar Joep om te vragen of ik mijn laptop binnekort kon verwachten. Hij stuurde (binnen 3 minuten) een email terug om te vertellen dat hij maandag of dinsdag aangeboden word.
can't wait!![]()
ps: vraagje, maakt ie herrie/geluid bij grafische toepassingen?
Een klein beetje geluid maar zeker niet storend voor mij. Maar dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af wat je storend vind.
Als ik dit vergelijk met de oude packard bell van mijn vader is dit een superstil ding.
Verwijderd
review zepto znote 6615wd deel 1 |
Dit is mijn eerste review, dus schrijfstijl kan me eigenlijk niet veel boeien
Voor verdere info verwijs ik naar de startpost van deze thread
Omdat ik al lang zit te kutten met review, heb ik dit eerste deel erop gezet. Dit eerste gedeelte baseert zich vooral op het externe van de laptop. Excuses dus voor deze 'voorlopig' onvolledige review. Aankomende zaterdag zal de rest welliswaar verschijnen (moet school eerst zien te fixen..). Dit alles zal dan verder aan deze review worden toegevoegd. Verdere info hierover - zie onderaan review deel 1
Sinds ik dit jaar begonnen ben aan een opleiding, waar ik veel bezig ben met computers, werd de noodzaak om me een laptop aan te schaffen steeds groter. Nu, een laptop aanschaffen is een 'redelijk' dure bedoeling. Omdat ik naast het grafische aspect van mijn opleiding, ook nog wel wat games wou spelen, wordt zo een ding sowieso wat duurder. Ook was het de bedoeling dat ik dat ding makkelijk kon gaan vervoeren. Na uren gezocht te hebben op het internet, kwam het aan op 2 laptops, welke beide afkomstig waren van zepto. Het ging om een znote 6214w en een znote 6615wd. Uiteindelijk heb ik dus voor de laatste gekozen, omdat de hoge resolutie uiteindelijk de doorslaggevende factor was.
De laptop heb ik besteld bij denned.nl - thx to brampie. Ze hadden - of hebben - er een speciale actie lopen, waardoor je al snel 100 euro goedkoper kon uitkopen t.o.v. zepto.nl (toen der tijd).
De specs van de 6615wd die ik heb besteld
- 15.4" WSXGA+ 1680x1050 (6615WD)
- 2048MB (2x1024) DDR2 PC5300 - 667MHZ
- 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
- 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
- DVD-RW Dual Layer Burner Slot-in (All)
- Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
- Ingebouwde bluetooth (6214W/6615WD)
- US (United States) 6x15WD
- 12 Cell + 6 Cell Standaard Batterij
De laptop zat naar mijn weten wel goed verpakt. Ik glunderde als een klein kind toen ik de zwarte doos zag ;p. Alles beschaafd open gemaakt (de doos staat hier nog op mn kot dus ja
De laptop toen ie nog nieuw was dus. Het stukje plastiek op de laptop eraf gehaald, omdat hij niet meer echt plakte (zaten plooien in

Over de looks van de laptop kan ik gewoon kort zijn. Hij ziet er gewoon stijlvol uit. De bovenkant is 'smooth' en het toetsenbord is gelukkig niet zwart ofzo, want dit past er gewoon bij
Het toetsenbord dan ff snel...Wel, het typt gewoon erg lekker. In het begin was het wel ff wennen aan de home,pgup,pgdn etc buttons...Na een paar dagen intensief typen (verslagen moeten maken), is dit gewoon kinderspel. Ook was ik blij dat ze niet de Ctrl en de Fn buttons hadden geswitched zoals dat het geval is bij de 6214w. Het touchpad is ook chill. Hij ziet er allereerst gelikt uit. Om nog maar te zwijgen van de verschillende mogelijkheden die je met dit ding hebt. Zo heb je bepaalde hotspots op je touchpad of kan je bijvoorbeeld gewoon drukken op je touchpad ipv de muisknoppen te gebruiken. (Misschien dat dit concept al oud is, maar voor mij is dit dus nieuw eh
Verder zijn de buttons aan de bovenkant ook wel fun. De eerste is voor je camera aan of uit te doen (aandoen = 1x drukken terwijl uitdoen = lang ingedrukt houden). Daarnaast heb je eentje voor internet en een ander voor je mailproggie. De overige 2 kan je naar eigen wensen instellen (ik heb alleen de 1e gebruikt om winamp te openen..) Tenslotte...de powerknop als de leds zien er wel nice uit...vormt gewoon 1 geheel.
De wifi kan je aan en uitschakelen dmv een schuifknop onder de leds. Over de leds gesproken. De linkse staat voor voor de draadloze verbindingen. Elke verbinding heeft zijn eigen kleur.
- wifi aan = blauw
- bluetooth aan = oranje
- wifi + bluetooth = paars
Eventjes over het scherm dan. Het scherm ziet er voortreffelijk uit. Ik ben blij dat ik voor een wsxga heb gekozen, want ik vind dat nu gewoon te klein. Weinig tot geen last van bleeding en de viewing angles zijn goed. Iemand die langs me zit, kan gewoon filmpje meepikken..
Tenslotte de webcam, welke een Bisoncam NB pro is, ziet er goed uit. Kwaliteit is goed voor zowel motion als foto's. (foto's van webcam zelf volgen z.s.m.). Het knopje aan de rechterkant van de camera dient om de camera manueel te bewegen. Jammergenoeg -lijkt me logisch- kan dit ding alleen maar op en neer bewegen.
Voor zover deze voorlopige review. Zaterdag zal de rest volgen. Onder de rest moet je verstaan, benchmarks!!!
geplande benches
• 3d mark 03 - 05 - 06 (06 vormt atm nog een probleempje...moet ik nog mee kutten)
• hdtune + sisandra
• games als css/oblivion/quake4/farcry
• SUPAHPIIIIII
wat me opvalt: hij lijkt wel dikker dan andere notebooks. is dit hinderlijk?
Verwijderd
Zepto FOREVER zal ik maar zeggen.
Wacht met spanning op jou bevindingen dit weekend.
Zelf zal ik ook een poging doen mijn review van mijn 6615WD te plaatsen. Sorry alvast van de lengte daarvan omdat ik wel wat korter van stof ben! Vandaag heb ik Joep nog gesproken van Zepto.nl met betrekking tot service. Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken! Even een afspraak maken in IJsselstein en Klaar terwijl je wacht zal ik maar zeggen. Super gewoon
Bij mij zat dat er niet tussen. Ik zou dit eigenlijk ook graag hebben.
Ik ben zelfs speciaal naar de mediamarkt geweest om te vragen of zij er geen op overschot hadden.
De reden waarom ik dit graag zou hebben is om geen afdrukken van het toestenbord op het scherm te zien.
Als mijn azerty toetsenbord wordt verzonden ga ik toch eens vragen achter zo een hoesje
EDIT: de laptop is totaal nie dik, als ik sommige van de laptops zie van dell en hp, dan is dit echt wel een slank model.
Zeker niet dikker dan andere modellen dus, integendeel zelfs...
[ Voor 18% gewijzigd door crazyheinz op 07-12-2006 22:43 ]
Verwijderd
terwijl me maat de zelfde tas heeft en de zelfde boeken heeft hij wel verschikkelijk last van afdrukken op zijn scherm bij zijn acer laptop.
Verwijderd
en dan nog over dat hoesje...ik zou ook niet weten waar je zoiets moet gaan halen eh
hier doe ik dus nog steeds dat hoesje er tussen..goed verzorgen die hap
soms betrap ik me er wel op dat ik de bovenkant van de laptop ff zit schoon te maken (met een tissue of mn mouw

verder past hij ook nog perfect in zo een belkin schoudertas. Maar ik wacht echt op mn 12 cell, want dan kan ik gewoon 2 accu's meenemen ipv nog mijn adapter en die extra kabels...echt jammer though..
maaar ja...geduld is een schone zaak?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 23:18 ]
Verwijderd
kheb hier de 93.71 gehaald van laptopvideo2go
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 23:24 ]
nog over de dikte; ik zie wel als ik hem volgende week ontvang. misschien dat iemand mss een foto kan plaatsen waarop de top dicht is en een extra voorwerp ernaast is geplaatst om te kijken hoe dik hij is? heb ik wat te doen in de tussentijd.
Ik heb 91.31. Ook van die site. Draait vlotjes. Btw even een 3Dmark06 score: 1944.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:22:
nog eventjes een vraagje aan de 6615 owners...welke drivers hebben jullie?
kheb hier de 93.71 gehaald van laptopvideo2go
Verwijderd
ff een plastiek bekertje er langs gezetMday schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:34:
gewoon de laatste driver van nvidia.com zou ik zeggen. perhaps de deense ftp -driver site?
nog over de dikte; ik zie wel als ik hem volgende week ontvang. misschien dat iemand mss een foto kan plaatsen waarop de top dicht is en een extra voorwerp ernaast is geplaatst om te kijken hoe dik hij is? heb ik wat te doen in de tussentijd.
-edit-
btw, die drivers van zepto zelf zijn bagger eh
als je daarmee cs .16 speelt, geeft ie goeie bugs
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 00:16 ]
maar dgen, doe jezelf een lol en speel 1.6 alleen op computers die niets anders kunnen dan DOS. de 6615 is té goed voor die hopeloos verouderde game. Waardoor de driverprobleem is opgelost > de game is veel te oud om nog goed om te gaan met die driver...
ik ga voor de ouwehoer 3dmark06 op mijn pctje installen, kijken hoeveel verschil er is met scores.
Verwijderd
gameplay > all vriendTMday schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:56:
bedankt voor de snelle reply dgen, en ja, dat valt héél erg mee! nog meer dingen om naar uit te kijken.
maar dgen, doe jezelf een lol en speel 1.6 alleen op computers die niets anders kunnen dan DOS. de 6615 is té goed voor die hopeloos verouderde game. Waardoor de driverprobleem is opgelost > de game is veel te oud om nog goed om te gaan met die driver...
ik ga voor de ouwehoer 3dmark06 op mijn pctje installen, kijken hoeveel verschil er is met scores.
sprite probleem is met die 93.71 al opgelost
anyway..kga pitte man..straks alweer op...dus ja...nn
Verwijderd
Sorry mensen voor het wachten, maar had drukke werkdagen en helaas geen tijd voor reactie.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:31:
Goede REVIEW tot zover!
Zepto FOREVER zal ik maar zeggen.
Wacht met spanning op jou bevindingen dit weekend.
Zelf zal ik ook een poging doen mijn review van mijn 6615WD te plaatsen. Sorry alvast van de lengte daarvan omdat ik wel wat korter van stof ben! Vandaag heb ik Joep nog gesproken van Zepto.nl met betrekking tot service. Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken! Even een afspraak maken in IJsselstein en Klaar terwijl je wacht zal ik maar zeggen. Super gewoon
ejtraam.... (joep van n4all) het is natuurlijk makkelijk praten over jezelf. Misschien moet je dat dan andere mensen laten doen die ervaring met jullie hebben. Daarbij zijn jullie (jij en denned.nl) alletwee resellers van een top product laptops, en vind ik het nergens voor nodig om eventueel elkaar te beconcurreren. De ene besteld bij jou, de andere bij denned.nl. Ieder zijn eigen. Maar om (toekomstige) zepto eigenaren zeg maar "voor de gek" te houden door voor jezelf reclame te maken vind ik jammer. Daarin tegen neemt het niet weg dat er iets mis is met n4all, zoals velen hier omschrijven. Wij hebben met zijn allen een dure laptop gekocht, bij zowel zepto.nl als denned.nl en we verwachten ervan dat de service overal even goed is. Mijn ervaringen met denned.nl zijn zeker goed (laat inmiddels al een jaar of 8-10 mijn systemen daar bouwen of repareren), en dat mag natuurlijk gezegd worden. En natuurlijk mogen anderen dat ook over jou zeggen. Niettemin maken de klanten de keus waar ze kopen. En tja... tuurlijk gooi ik de naam denned.nl hier rond. Maar vergeet niet dat jij over de domeinnaam zepto.nl beschikt, en dat dat natuurlijk voor het gevoel vetrouwder klinkt dan denned.nl. Daarom post ik een bericht voor iedereen hier, dat het bij denned.nl zeker net zo vertrouwd is. NO HARD FEELINGS JOEP.... Al met al is een Zepto toch een topproduct, en de service uitstekend. Dat is het enigste waar het om gaat
Verwijderd
Die van mij maakt een hoog schel geluid. Je moet wel dicht bij de laptop zitten om het te horen. Ik weet niet wat het is en of het wel iets is. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie ook een hoog schel geluid horen. Het geluid verdwijnt als ik bijvoorbeeld op de frontprage heel snel heen en weer ga scrollen.
NU ga ik over 4 weken voor een half jaar naar het buitenland en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik daar met een kapotte notebook zit
Edit:
Ik start zojuist een paar programma's. Wat blijkt is dat bij het opstarten van programma's het geluid weg is.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 10:16 ]
hij deed wel zijn best om ondercover te blijven, maar t ziet ernaar uit dat de whois/trace van Brampie hem zo eruit gepikt heeft...
maar waarom de kritiek, als hij niets fout heeft gedaan dan Bram? Dat hij zichzelf op zijn schouder klopt omdat hij mensen blij/tevreden maakt? Dat mag hij best. Sterker nog, als ik in zijn schoenen stond, zou ik ook wel een beetje zelfvertrouwen uitstralen.
Wie is Joep en wat is n4all...
Als hier een Zepto-dude rondloopt is dat toch juist
Kan tenminste vele nog onbeantwoorde vragen beantwoorden!
En als 't er een is! Stuur me is 'n mailtje, ik wil eigenlijk wel 'n gratis laptop voor m'n 2 supermooie Topicstarts!
lekker belangrijk.
Verwijderd
Nee joh..geen kritiek hoor.. hij heeft ook zeker niets fout gedaan. En tja wellicht dat ik in zijn schoenen het ook zou doen. Alleen vind ik het niet kloppen dat hij zegt "ik heb met joep gepraat" terwijl het hetzelf is. Dan moet hij gewoon zeggen hoi.. ik ben joep en kom even kijken wat er zo allemaal op dit forum te doen is. En trouwens geen trace of whois, maar gewoon in het profiel kijken.Mday schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:27:
blijkt nu dat er een undercover zepto-employee de forums afstruint?
hij deed wel zijn best om ondercover te blijven, maar t ziet ernaar uit dat de whois/trace van Brampie hem zo eruit gepikt heeft...
maar waarom de kritiek, als hij niets fout heeft gedaan dan Bram? Dat hij zichzelf op zijn schouder klopt omdat hij mensen blij/tevreden maakt? Dat mag hij best. Sterker nog, als ik in zijn schoenen stond, zou ik ook wel een beetje zelfvertrouwen uitstralen.
Verder geen paniek hoor... vindt er ook niets verkeerd aan, maar dan wel eerlijk blijven.
EDIT : Mmmm. heeft sinds vanmiddag zijn profiel veranderd. (Stond gister nog Joep van Doorn.)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 17:14 ]
Kapotlachen. Miss heeft hij een gespiltte persoonlijkheid?
EDIT: Ik wil mijn bios updaten maat vind zo geen functie in de bios.
Iemand een idee?
[ Voor 26% gewijzigd door crazyheinz op 08-12-2006 18:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, dat had ik laatst ook, stond er bij jou helemaal niks of? Bij mij zag ik alleen nog een wit "Typstreepje" zeg maar.crazyheinz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:22:
Ik ga 1 dezer dagen wel eens mn bios updaten want ik krijg soms zwarte schermen als ik door het bios ben gelopen...
@Brampie, zo had ik het ook gedaan, alleen toen kreeg ik een melding dat ik niet de goede chipset had of iets dergelijks.
@dgen, mooie review. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo`n cover bij m`n toetsenbord heb jammer genoeg ( zag laatst al een beetje de afdrukken van m`n toetsen op m`n scherm )
Verwijderd
Beste Zepto Fans, ( Haters zijn er niet )Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:10:
[...]
Nee joh..geen kritiek hoor.. hij heeft ook zeker niets fout gedaan. En tja wellicht dat ik in zijn schoenen het ook zou doen. Alleen vind ik het niet kloppen dat hij zegt "ik heb met joep gepraat" terwijl het hetzelf is. Dan moet hij gewoon zeggen hoi.. ik ben joep en kom even kijken wat er zo allemaal op dit forum te doen is. En trouwens geen trace of whois, maar gewoon in het profiel kijken.![]()
Verder geen paniek hoor... vindt er ook niets verkeerd aan, maar dan wel eerlijk blijven.
EDIT : Mmmm. heeft sinds vanmiddag zijn profiel veranderd. (Stond gister nog Joep van Doorn.)
Sinds twee weken volg ik dit Forum en stuite op berichten van Brampie waar hij telkens weer dennet.nl de hemel in prees. Toen ik dat las ben ik "undercover "gegaan als ejtraam en heb zo naief als ik ben gewoon mijn naam in het profiel gezet. Als je als importeur het forum op gaat gaan de dialogen toch anders als dit niet zo was had ik dat wel gedaan. Wij van N4ALL BV leren heel veel van jullie bevindingen en dat is het hoofddoel om deze topic bij te houden. Het enige wat mij stoort is dat Brampie mij niet eerlijk vindt überhaupt als iemand dat van mij vindt krijg ik daar een naar gevoel van. Zepto.nl is een no-nonsense club en ik hoop dat jullie hier lid van willen blijven en daar doen wij alles aan. Vandaar dat borreltje heren. Het lijkt ons super een groep zepto gebruikers bijelkaar te brengen en ons voor te stellen. Internetaankopen is voor ons ook nieuw! Normaliter hebben wij persoonlijk contact als wij iets verkopen. Ik hoop Brampie dat je nu anders tegen mij aan kijkt, en jij bent als zepto gebruiker natuurlijk ook altijd welkom bij ons op het Zepto Service Center in IJsselstein.
Voor degene die zich in de maling genomen voelen.......jammer dan
Voor de rest .. als jullie vragen hebben kun je ze altijd stellen
Verwijderd
Niet kwaad bedoelt hoor. Snap je standpunt helemaal. En tja ik ben nu eenmaal een beetje een "bemoeial". Het is daarbij ook zeker niet mijn bedoeling geweest denned.nl de hemel in te prijzen en n4all de grond in te trappen. Alleen wou ik hun even een handje helpen om de online verkopen wat vertrouwder te maken aan de rest van nederland i.p.v de noordelijke provincies. Even goede vrienden hoor...
Verwijderd
Verwijderd
Waar het ons om gaat bij zepto.nl is dat iedereen tevreden blijft over zijn zepto. Service, BTO ( built to order ) is namelijk het enige waar wij ons in kunnen onderscheiden tov A-merken. Waar die zepto nou gekocht wordt heeft voor ons niet de prioriteit. We hebben namelijk ook ons eigen merk BTO.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:12:
Ejtraam..
Niet kwaad bedoelt hoor. Snap je standpunt helemaal. En tja ik ben nu eenmaal een beetje een "bemoeial". Het is daarbij ook zeker niet mijn bedoeling geweest denned.nl de hemel in te prijzen en n4all de grond in te trappen. Alleen wou ik hun even een handje helpen om de online verkopen wat vertrouwder te maken aan de rest van nederland i.p.v de noordelijke provincies. Even goede vrienden hoor...
In tegenstelling tot zepto worden onze systemen niet rechtstreeks aangeboden De Flexibiliteit van onze no nonsense organisatie ( al voor het 7e jaar ) is de kracht van onze service. Wij importeren zelf barebone laptops uit China die wij hier op klantspecificatie afbouwen. Zepto doet hetzelfde en is dus voor ons heel belangrijk ivm handel over en weer. Wij verkopen Zepto's en servicen ze hier locaal in Nederland, wat inhoud dat de laptop niet terug naar Denemarken hoeft als er wat mee is.
Hiervoor hebben wij natuurlijk een service overeenkomst met Zepto.
Brampie geloof me no hard feelings... en nogmaals als je eens wil komen kijken ben je van harte welkom bij ons in IJsselstein.
maar ach, ik heb een vaag gevoel dat ik Joep zelf naar dit forum heb verwezen in onze gezellige emailuitwisselingen.
'tis dat ik nog meerdere reviews moet schrijven, anders had ik het ook wel over mijn 6615WD gedaan. Hell, als het aan mij lag kon ik zo'n review best op hardwarehell.com laten verschijnen. Maar eerst Vice city stories afmaken. én school. Damn. druk druk druk. en nee, ik ben geen opschepperd. liever niet, in any case.
toch krijgt kerst voor mij een lekker dubbele (positief) gevoel.
PS
Mijn pa's Acer heeft alwéér kuren. Om een opsomming te geven: eerst de videokaart (die schijnbaar weigert te werken met de ATI mobility drivers), daarna een harddisk vol met bad sectors, toen een foutieve ramcheck en nu zijn dvd brander. nog geen 2 minuten geleden probeerde ik die stomme top van em te redden, maar nee, nu heeft hij elk brandproces er schijt aan.

PS2
Hey Joep, heet je vriendin toevallig Maartje?
Verwijderd
Hier je trackingnummer DPD : 05005000650983
Groeten
thnx voor het tracking nummer
[ Voor 19% gewijzigd door Mday op 09-12-2006 14:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal het opnemen met Zepto Denemarken... alle kleine beetjes helpen.
Wat je wel altijd goed moet doen is controleren voordat je je pakket aanneemt. Wanneer je iets aan de buitenkant ziet wat verdacht is moet je dat minimaal laten noteren door de chauffeur. Als het overduidelijk is dat het je laptop beschadigd heeft moet je het pakket weigeren en direct contact opnemen zodat wij snel een nieuwe kunnen bouwen.
Groeten
Verwijderd
Uiteraard snuffel ik ook eens af en toe rond op dit forum, en zie af en toe je reacties. Uiteraard zijn wij ook wel blij dat je onze naam hier vermeld. Maar naar onze mening is het een beetje overdreven. Laat het gewoon zoals het is. Diegene die bij ons een Zepto gekocht zullen onze naam hier laten vallen, zoals ook bij n4all/Zepto.nl gebeurt.
Zepto (toekomstige) gebruikers
Net zoals n4all (zepto.nl) zijn wij ook reseller van het Deense topmerk Zepto. En ook zullen wij net zoals zepto.nl de best mogelijke service bieden. Ook worden net zoals zepto.nl alle notebooks hier in ons servicecentre hersteld. Dus niet zoals vele denken (na tig emails hierover) dat het in Denemarken hersteld wordt. Wij zijn sinds 1998 gespecialiseerd in de reparaties van desktops en notebooks. Sinds een jaar geleden herstelden we "bosjes" andere merken notebooks (toshiba, Acer, Compaq). Omdat deze service en ondersteuningsvoorwaarden niet comform ons eigen servicevoorwaarden waren zijn wij hiermee gestopt. Wij zijn op zoek gegaan naar uitstekende notebooks qua prijs en kwaliteit, die wij zelf conform onze eigen "regels" mochten herstellen, zonder minimaal aantal per maand te moeten halen. Je moet je voorstellen dat als je als servicecentre 100 notebooks per maand van toshiba moet repareren om in aanmerking te komen voor de kwalificatie authorized servicecentre, je niets anders kunt herstellen dan alleen toshiba's. Dit was niet onze bedoeling. Wij zijn een repair center voor alle merken, of klonen. Aangezien wij dit niet konden halen werden de spareparts niet meer uitgeleverd, waardoor we de service niet meer konden waarborgen van deze merken. Dit kunnen wij met het merk Zepto wel. Hiervoor beschikken wij ook over een spareparts regeling, en zullen wij dan ook voortaan Zepto online verkopen (ook nieuw voor ons) en herstellen indien nodig (Software en Hardware) in ons eigen servicecentre. In tegenstelling tot andere resellers zijn wij meer gespecialiseerd in repairs dan in verkopen. Daar ligt dan ook ons sterke punt, maar natuurlijk ook in het persoonlijke contact. Of u nou een Znote koopt of dat het nu gaat over de repairs, u krijgt mij altijd persoonlijk aan de lijn. Net zoals joep ben ik een voorstander voor persoonlijk contact.
Net zoals n4all zijn wij blij met de geweldige reacties over de Zepto's. En hier leren we uiteraard ook van. Ik ben het daarom helemaal met Joep eens dat de het maakt ook niet uit waar u hem gekocht heeft, wij zullen dan ook als resellers (n4all en denned.nl) ook de naam en service van Zepto hoog in het vaandel houden.
iemand ervaring met het maken van partities? ik wil windows op een aparte partitie installeren, want men beweert dat windows dan veel stabieler werkt. hoeveel gieg moet ik daarvoor reserveren? iemand die zowieso al nuttige tips heeft over partitiewerk?
thnx.
ik heb al een briefje op de deur gehangen dat de bezorger t bij de buren moet afgeven, omdat ik morgen niet thuis ben
Edit 16:00
nou, het mag nu wel tijd worden hoor
Edit 19:00
Lekker hoor, hij is gewoon NIET gekomen. geweldig. loopt mijn planning in de soep. en die stomme tracker staat nog steeds op 'uitlevering'... als ze de boel nou eens een duidelijker begrip gaven...
bah humbug.

Edit 20:00
Volgens de tracker bleek een adresfout de boosdoener! lekker dan.
[ Voor 61% gewijzigd door Mday op 12-12-2006 20:13 ]
Verwijderd
Wat klote zeg ze zijn aan de deur geweest bij nummer 20 ipv 29
Dit moet een fout van mij zijn, ik ga morgenvroeg direct bellen om het zosnel mogelijk op te lossen.
Groeten en sorry
Natuurlijk begrijp ik dat mensen hun laptop willen hebben en natuurlijk willen ze laten weten van: o hij komt vandeweek of hijs besteld, maar de laatste paar posts is 't wel 'n btje TE!
En nu wacht ik op dgens review part II
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 12-12-2006 20:58 ]
maargoed, van mij part delete je ze hoor.
Mhh.. morgen heb ik echter geen troef achter de hand. dat word weer ophalen in best of... tja... weenie.
Als 't maar niet 99% gaat over levertijden! Ik wil foto's, reviews & gebruikerservaringen lezen
Verwijderd
Iemand hier al ervaringen mee? Wil hem namelijk zelf er ook op gaan zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:22:
Nu de nederlandse 64 bit vista uit is, ben ik van plan om hem in de kerst vakantie te gaan instaleren, maar weet iemand of alle driver al beschikbaar zijn. of ga ik daar problemen mee krijgen?
Verwijderd
Verwijderd
graag ik ben wel benieuwtVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:21:
Ik heb vandaag de top gekregen, en ga morgen als ik tijd heb vista installeren. Dan laat ik het wel even weten hoe het loopt.
Verwijderd
Ik heb 3 keer al gehad dat de laptop niet boot te, en al 3 keer dat de Laptop blijft hangen na dat die heeft geboot dat dan de bios wel inlaat maar als die windows gaat laden dat die blijft hangen en dat die je het streepje links boven die daar maar blijft staan..
Normaal reboot ik gewoon even en dan boot die zoals het hoort!!
Ken jullie dit ?? is het normaal voor de zepto
Zins ik de laptop heb merk ik dit af en toe?!?!?
sp. ik denk dat ik ook een review maak maar daar heb ik verlopig geen tijd voor om het te maken..
[ Voor 73% gewijzigd door FLOiAM op 13-12-2006 21:27 ]
Misschien dat het met een bios update verholpen is.
Maar ik vind het nu niet echt zo storend.
Mijn desktop doet er soms 10 min over om te booten dusja
Verwijderd
Verwijderd
Heb het inderdaad ook wel eens, voornamelijk als ik op de accu werk. Ook dit is 1 van de redenen dat ik de bios wil updaten, maar het wil nog steeds niet lukkenVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:21:
Hoi, ik heb de 6615wd al een tijdje maar er valt iets op...
Ik heb 3 keer al gehad dat de laptop niet boot te, en al 3 keer dat de Laptop blijft hangen na dat die heeft geboot dat dan de bios wel inlaat maar als die windows gaat laden dat die blijft hangen en dat die je het streepje links boven die daar maar blijft staan..
sp. ik denk dat ik ook een review maak maar daar heb ik verlopig geen tijd voor om het te maken..
Verwijderd
Wat ook bij mij ook vaak fout gaat is het afsluiten/inslaapstand van windows tot stand krijgen.
Met afsluiten hoor ik altijd zo'n fout-dongle als je al bent in het blauw van 'windows wordt afgesloten'
en met slaapstand kom je trug in windows en meld ie dat windows onvoldoende systeembronnen in zn API heeft.
Verwijderd
Ik heb dit ook af en toe. maar dat is echt maar heel weinig!Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:21:
Hoi, ik heb de 6615wd al een tijdje maar er valt iets op...
Verwijderd
Ik vraag het nog wel na bij DenneD, maar het zal de Bios wel zijn..
Ik denk niet als je de bios update dat je dit oplost maar we zullen zien..
Verwijderd
I`ll keep u posted
Verwijderd
hmm, nice maar ik ben zelf meer geintreseert in software zoals maple, autodesk inventor, etc maar dat kan je me waarschijnlijk niet mee helpen, ik ga ik de kerst vakantie wel is naar kijkenVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:13:
Heb vandaag Vista geinstalleerd. Eerste impressies zijn goed. De driver van www.laptopvideo2go.nl werkt met de 7600 go. Aero werkt ook.Standaard zonder drivers te installen heb ik al wel geluid en een draadloze verbinding ( WIFI ) Ga nu/morgen eens kijken hoe het met de rest van de drivers/functies/programma`s zit.
I`ll keep u posted
Dit topic is gesloten.
Het is de bedoeling dat hier gediscussieerd wordt over de Zepto Znote notebooks en niet alleen de leverancier opgehemeld wordt, daarvoor kan men beter een mailtje naar de leverancier sturen. Objectief blijven dus!