Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb pas op dit forum nog iets gelezen over dat je minimaal SP2 geinstalleerd moet hebben van windows XP.... Niet vergeten..?crazyheinz schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:04:
Ik heb problemen met mn bluetooth. Ik heb hem al enkele keren ernieuw geinstalleerd maar ik krijd de melding als ik op het bluetooth symbooltje druk: packet dll missing.
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Ik vind het geluid van de slotin drive wel mee vallen, je hoort hem alleen duidelijk als hij aan het kijken is of er een cd/dvd aanwezig is.crazyheinz schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:19:
Ik heb vandaag ook mn laptop binnen gekregen. Eerste indrukken zijn redelijk goed, juist die slot-in-drive maakt wel redelijk ma lawaai.
Mijn toetsenbord is qwerty maar er wordt mij een azerty toegestuurd. Die ga ik dan zelf moeten versteken.
Mjin 12 cells batterij wordt ook nog achtergestuurd.
Verwijderd
Heb je de drivers geinstalleerd?. ik heb ze namelijk niet geinstalleerd omdat ik de standart windows drivers goed genoeg vind en ik heb een beetje nare ervaringen met bluesoleil.crazyheinz schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:11:
Die staat geinstalleerd.
maar ik weet van me desktop computer dat je het probleem van de missende ddl kan oplossen door de nieuwste bluesoleil drivers te downloaden
Verwijderd
Ben namelijk van plan om een 22" samsung te halen, die op de notebook aansluiten, extern tobo + muis en headset.
Verwijderd
6615WD
Intel C2D T7200 4mb cache
2GB DDR2 667
100GB 7200rpm SATA
Slot In DVDRW
Geforce 7600 512MB
€ 1529,00
Gewoon top, kan niet wachten totdat ik hem hep.
Verwijderd
Is dat 1529 euro incl ? of excl?
Lijkt me een goede prijs als het inclusief is. Mooie grote en snelle hard schijf.
Kun je de contactgegevens gegeven van de reseller?
Verwijderd
www.denned.nl
Ik heb wel enkele probleempjes. Ik heb nog niet echt veel de tijd gehad om ze op te lossen aangezien ik op vakantie was en daar geen internet had.
Het mousepad vind ik nogal stroef. Ik heb de driver van het mousepad geïnstalleerd en achter instellingen gezcht om het boeltje ietsje vlotter te laten bewegen maar zonder succes.
Wat ik ook heb opgemerkt, is dat als de laptop op batterij alleen werkt dat hij dan trager werkt en een minder helder scherm heeft. Bij spellen begon hij hard te schokken als er enkel op de batterij wordt gewerkt... Ik weet niet of dit de bedoeling is. Ik heb ook 2 keer een zwart scherm gekregen als ik naar een film aan het kijken was in mn bed, en toen ik de stroomkabel er terug instak had ik weer beeld.
Iets dat ik ook wel minder is dat de bluetooth niet automatisch is geactiveerd. Ik werk met een bluetooth muis en elke keer moet ik weer op die fn+F2 duwen bi opstarten.
Miss dat iemand dit probleem ook al heeft opgelost?
Een ander probleem is dat ik spellen van ea niet op maximum resolutie kan spelen. Dit zal waarss aan de videodriver liggen. Als iemand een goede weet voor de 7600 Go laat het hier ook maar weten
De videoresolutie van 1680 op 1050 is heel mooi, zeker bij games, maar ik zou de windowsomgeving liever wat groter zien. Ik heb zitten spelen met de tekengrootte bij de beeldscherminstellingen maar dat geeft niet het gewenste resultaat. En als ik de reolutie lager zet is het beeld niet scherp....
1. Daar heb ik maar 1 woord voor "Powersaving mode" Je kan vast wel ergens in de instellingen de processor en videokaart sneller laten werken als je de accu gebruikt. Deze staan standaard in powersave mode (bij een normale laptop) omdat de meeste mensen niet gamen maar liever langer willen internetten. Dus gaat op zoek naar het programma op je laptop die de powersave mode regelt.crazyheinz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:07:
1. Wat ik ook heb opgemerkt, is dat als de laptop op batterij alleen werkt dat hij dan trager werkt en een minder helder scherm heeft. Bij spellen begon hij hard te schokken als er enkel op de batterij wordt gewerkt... Ik weet niet of dit de bedoeling is. Ik heb ook 2 keer een zwart scherm gekregen als ik naar een film aan het kijken was in mn bed, en toen ik de stroomkabel er terug instak had ik weer beeld.
2. Een ander probleem is dat ik spellen van ea niet op maximum resolutie kan spelen. Dit zal waarss aan de videodriver liggen. Als iemand een goede weet voor de 7600 Go laat het hier ook maar weten![]()
3.De videoresolutie van 1680 op 1050 is heel mooi, zeker bij games, maar ik zou de windowsomgeving liever wat groter zien. Ik heb zitten spelen met de tekengrootte bij de beeldscherminstellingen maar dat geeft niet het gewenste resultaat. En als ik de reolutie lager zet is het beeld niet scherp....
Reken wel op een fikse achteruitgang van je accu tijd.
2. Bedoel je dat de game dan gaat 'haperen' of kan je de resolutie niet instellen en bij welke game is dit dan ?
3. Je bent de eerste die het vervelent vind om met een 'hoge resolutiewaarde' te werken
[LTS][MTS][HTS]
Het is bij alle spellen van EA: Carbon, most wanted, underground2, FIFA07,...
Ik kan maximum de resolutie 1280 op 1020 kiezen. Ik krijg dan nog te zwarte randen ook aan de kanten van het scherm. Ik heb dan in mn instellingen van nvidea iets aangepast zodat ik het spel wel schermvullend kreeg, maar scherp is het nu niet echt.
En ja, ik vind het wel lastig om zulke kleine lettertjes te lezen. Het went wel maar als ik dan weer op mn 20 incher kijk lijken dat allemaal zo enorm grote letters en pictogrammen
Heb je momenteel de laatste officieele drivers van de videokaart of heb je de meegeleverde geinstalleerd (maybe ook wel de laatste versiecrazyheinz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:07:
Bedankt voor de reply Emiel. Ik zal het eens zoek waar dat die functie zit.
Het is bij alle spellen van EA: Carbon, most wanted, underground2, FIFA07,...
Ik kan maximum de resolutie 1280 op 1020 kiezen. Ik krijg dan nog te zwarte randen ook aan de kanten van het scherm. Ik heb dan in mn instellingen van nvidea iets aangepast zodat ik het spel wel schermvullend kreeg, maar scherp is het nu niet echt.
En ja, ik vind het wel lastig om zulke kleine lettertjes te lezen. Het went wel maar als ik dan weer op mn 20 incher kijk lijken dat allemaal zo enorm grote letters en pictogrammen
Wat me opvalt is dat wanneer je op de nvidea website zelf zoekt naar de Geforce Go 7 series er alleen de Go 7800 en de Go 7900 bij staan. www.geforce.com
[LTS][MTS][HTS]
Ben een beetje wezn googlen en vond hetvolgende;crazyheinz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:45:
Ik heb de nieuwste driver staan. Idd raar dat daar enkel 7800 en 7900 staat. Maar die forceware herkent hem wel als een 7600 dusja...
Need for Speed Most Wanted Deze game ondersteunt alleen 4:3 resoluties van 640x480 t/m 1600x1200.
Dat verklaart waarom je de game niet op de volledige resolutie kan spelen van 1680x1050.
Je verticale resolutie is waarschijnlijk te laag om er bij in de buurt te kunnen komen dus heb je iig grote balken aan de zijkanten van het scherm.
[LTS][MTS][HTS]
Je kan idd er ook voor kiezen om het beeld te laten uitrekken... Maar dat had hij zelf ook al gemeld.crazyheinz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:33:
Ik heb ook zo een widescreen. Ik kan inderdaad maximaal 'slechts' op 1600 op 1200 gamen maar dat is dan niet met zwarte balkjes hoor..
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
heb eens gekeken naar zo een configVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:24:
Inclusief BTW, exclusief verzendkosten. Dacht even uit het hoofd, 25 eurotjes.
www.denned.nl
allemaal leuk en wel..maar verwachte leveringsdatum stond op januari 2007???
Verwijderd
Verwijderd
Ik laat het morgen wel even weten.
Welke had je bekeken dan? De 6314W dan zeker? Die is nog niet leverbaar dus zodoende..?Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:10:
[...]
heb eens gekeken naar zo een config
allemaal leuk en wel..maar verwachte leveringsdatum stond op januari 2007???
Ik zie dat de TS-plaatjes het niet meer doen! Zal het zo snel mogelijk fixen!
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 05-11-2006 19:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Die 6314W is wel degelijk leverbaar en wel vanaf de 9de. Maar dgen bedoelt de 6155WD, die staat namelijk op januari 2007.CLB schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:38:
[...]
Welke had je bekeken dan? De 6314W dan zeker? Die is nog niet leverbaar dus zodoende..?
Verwijderd
Verwijderd
nog even een vraagje..als je bestelt, heb je nog zo 3 veldjes staan van onder
requisitienummer / onze ref / aantekeningen
wat moet je daar plaatsen eigenlijk?
en vooruitbetaling?
Vooruitbetalen is via overschrijving.
Verwijderd
morgen ochtend het geld storten op hun rekening (postbank rek als ik het goed heb)
denned computec te nieuwe akela?
dan zou ik hem normaal in de loop van volgende week ontvangen
merci nog voor de info ppl
*edit*
komt dus uit op een slordige 1703 euries..dus met 12 cell die later geleverd wordt
wat een specs voor 15.4" laptop
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:29 ]
Verwijderd
Hij was idd 3 weken 100 euro goedkoper wegens een prijsfoutje in de database (dacht ik). Had toen namelijk ook al zitten azen op de zepto pagina in duitsland. M.a.w gaven ze een extra gig gratis weg. Helaas te lang gewacht met bestellen, want de prijs ging dat weekend omhoog. Maar goed deze aanbieding is ook niet slecht d8 ik.crazyheinz schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:42:
Idd en zeggen dat hij enkele weken geleden nog 100 euro goedkoper was als je voor 2Gig ram ging...
DenneD Computec te Nieuwe Pekela hoor...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 09:35 ]
Verwijderd
geld gestort...dus k kan hem hopelijk volgende week verwachten
iiiiiiii!!!!
ben precies zo happy als een meisje van 10 jaar terug...toen take that ging kappen
De mousepad staat echt heel erg traag afgeregeld. Ik heb 3 a 4 volledige bewegingen nodig om van het ene kant van het scherm naar de andere kant te geraken...
Verwijderd
dit heeft iedergeval bij mij geholpen..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 19:41 ]
Redelijk lomp van mij dat ik daaar heb overgekeken
Ik heb mn gevoeligheid dus verhoogd maar ik ben die dus telkens kwijt achter reboot.
Verwijderd
vreemd daarmee kan ik je niet helpen, bij mij blijf de instellingen er gewoon goed in staan...crazyheinz schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:05:
Ik heb nu het probleem dat de settings die ik op het muispad uitvoer, zijn verdwenen na reboot.
Ik heb mn gevoeligheid dus verhoogd maar ik ben die dus telkens kwijt achter reboot.
Verwijderd
Ik ga denk ik deze week bestellen nu zie ik dat meerden nu de 6615wd hebben, en ik wil zien of de meest het zelden stand punt hebben op de 2 vragen die ik nog heb.
Éen van vraag heb ik al gesteld aan JelleZwollenaar.
1. Wat is de geluids productie en warmte productievan de 6615wd in idle en wat is het in 100% load en tijdens gamen??
2. Als je het scherm in een anderen resolution van 1680x1050 naar een anderen lagere resolution zet belijft het scherm nog mooi, want met mijn lcd scherm als je die van 1248x1024 naar 1024x768 zet nou dat zie er niet uit, alles is wazig en onscherp!!??
Ik hoop dat mensen die de 6615wd hebben andwoord kunnen geven op mijn vraagjes..
Ik kan het jammer genoeg niet meten met een decibelmeter ofzo.
Ik heb wel al gemerkt dat de laptop stiller is dan die mannekes met hun acers, maarja ik ben niet echt een referentie he.
De resolutie is zeer scherp in 1680 * 1020. Als je die lager gaat zetten is je beeld niet zo scherp meer.
Dit is bij alles schermen zo naar mijn weten.
Ik wou in het begin ook een grotere resolutie hebben maar het went wel hoor.
Nu zou ik niet meer groter willen. Zoveel ruimte mijnheer
Verwijderd
Het geluid vind ik zelf heel erg mee vallen, de fan draait Continu en produceert een aardige airflow. de temperatuur zit meestal tussen de 25-60 graden.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:13:
Oke ik heb een tijdje geleden een paar vragen gestelt aan JelleZwollenaar, nu heb ik een tijd gewacht met het aankopen van een 6214w of een 6615wd, ik weet niet erg nog welke in meen, bijde hebben wel wat..
Ik ga denk ik deze week bestellen nu zie ik dat meerden nu de 6615wd hebben, en ik wil zien of de meest het zelden stand punt hebben op de 2 vragen die ik nog heb.
Éen van vraag heb ik al gesteld aan JelleZwollenaar.![]()
1. Wat is de geluids productie en warmte productievan de 6615wd in idle en wat is het in 100% load en tijdens gamen??![]()
2. Als je het scherm in een anderen resolution van 1680x1050 naar een anderen lagere resolution zet belijft het scherm nog mooi, want met mijn lcd scherm als je die van 1248x1024 naar 1024x768 zet nou dat zie er niet uit, alles is wazig en onscherp!!??
Ik hoop dat mensen die de 6615wd hebben andwoord kunnen geven op mijn vraagjes..
Het scherm is natuurlijk niet 100% scherp meer als je hem van resolutie verandert. maar dan moet je erg goed opletten.
Hij bevalt me nu nog steeds perfect en ik heb het idee dat me 6 cells accu ook steeds beter word.
Ik zou graag de nieuwe bios downen maar ik krijg doodeenvoudig geen beeld...
Verwijderd
Maar heb nog een vraagje..
Wat vinden jullie van het geluid van de 7200omdr. SATA Hitachi harddisk voor de genen die deze in hun laptop hebben..??
Want ik heb op een paar review en forums gelezen dat deze onder load meer geluid maak dan de fan??
Want anders neem ik de 160gb op 5400 die maak misschien wat minder geluid maar dan heb je niet de snelheid van een 7200 toeren hdd..
Verwijderd
Dan zal ik het wel ondekken of dat waar is, was ik voor de 7200 SATA Hitachi harddisk ga
Verwijderd
ik ook nietcrazyheinz schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:28:
Ik hoor mijn harde schijf allezins niet.
vandaag baalde ik wel, ik had me laptop in me tas gedaan en had ff een uur statica huiswerk gemaakt, toen ik hem er weer uithaalde merkte ik dat me tas echt heel warm was. me laptop knopje was door me tas ingedrukt waardoor me laptop uit standby is gegaan..
me laptop reageerde niet en ik had zwart beeld. de laptop maakte wel geluid. nadat ik hem opnieuw had opgestart deed hij het weer super en was de temp van de processor 78graden.
kan dit nog nadelige gevolgen voor me laptop hebben?
Verwijderd
Het enige nadeel van deze laptop is dat hij 2 aan/uit knopjes heeft. en 1 daarvan zit aan de buitenkant van de behuizing die druk je dus zomaar in..CLB schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:37:
Neehoor dat niet, gewoon proberen / zorgen dat 't niet meer gebeurd!
Verwijderd
Waar zit die dan prezies??Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:47:
[...]
Het enige nadeel van deze laptop is dat hij 2 aan/uit knopjes heeft. en 1 daarvan zit aan de buitenkant van de behuizing die druk je dus zomaar in..
Verwijderd
Voor dat ik weg ging had ik nog even geinternet op me laptop en hij deed het perfect zo als altijd. na een busrit van een uur kwam ik aan op school de hele tijd heeft me laptop in een stevige laptop tas gezeten.
toen ik op school was wou ik me laptop opstarten. dus ik drukte op de aanknop en de lichtjes gingen branden ik hoorde het cd-rom station zoeken naar een cd er daarna gebeurde er niks meer!!!
Het scherm bleef zwart. en ook de externe vga poort doet het niet

wat zal dit kunnen zijn?, zal wel een garantie kwestie worden

Kunnen ze 't snel en effectief vervangen dus de minste zorgen!
Verwijderd
werkt perfect net nog geweest om de manual op te zoeken.crazyheinz schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:59:
Geeft er nog iemand net als mij het probleem dat je nie op de ftp van de zepto drivers geraakt??
Zoek even in dit topic en in het topic van de 6214W / 6314W
Kopen die handel. Ik moet zeggen dat ik nogal veel jaloerse blikken krijg op school, en dan te zeggen dat het een school is waar bijna iedere leerling een laptop heeftwhiplash1990 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:31:
Een vriend van mij wil ook een laptop kopen, ik gaf hem een link naar zepto keek er zelf even rond en vond dat ze ook erg mooie laptops hebben. Maar hoe zet het eigenlijk met de service en garanties van zepto ? iemand ervaringen mee ?
Verwijderd
Morgen kan ik je meer vertellen over de service, ik zal namelijk morgen even een mail sturen over mijn geheugen nu niet zo veel zin meer...whiplash1990 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:31:
Een vriend van mij wil ook een laptop kopen, ik gaf hem een link naar zepto keek er zelf even rond en vond dat ze ook erg mooie laptops hebben. Maar hoe zet het eigenlijk met de service en garanties van zepto ? iemand ervaringen mee ?
Echt heel goedkoop hoor
€ 1529,00
15.4" WSXGA+ 1680x1050
2048MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
2.00 GHz Intel® Core™ Duo
100GB 7200 rpm SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer brander Slot-in
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
Deze config kost bij Zepto maar liefst: € 1675,-
Ikzelf zou de laptop zonder BTW kunnen kopen oftewel € 1275,00!
Wordt zo wel heel aantrekkelijk zeg.. hmm difficult hoor
Moet nog wel Windows bij btw
Zelf heb ik dus al 'n aantal mails gestuurd naar Zepto, altijd binnen 2 uur keurig antwoord teruggehad!Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:49:
[...]
Morgen kan ik je meer vertellen over de service, ik zal namelijk morgen even een mail sturen over mijn geheugen nu niet zo veel zin meer...
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 15-11-2006 20:09 ]
Verwijderd
In ieder geval succes en laat zeker weten hoe die je bevalt
Gaat er niet af, zie zo allemaal miniscule kleine witte puntjes.
Het valt niet zo zwaar op maar als het beeld zwart is zie ik het wel...
Ik heb er al spijt van dat ik de laptop niet via denned.nl heb besteld. Daar kun je namelijk een verzekering aangaan, iets wat in mijn geval geen overbodige luxe zou zijn geweest.
Ik ga nu zoeken naar een verzekeraar in belgie die pc verzekerd...
Weet er iemand misschien een???
[ Voor 28% gewijzigd door crazyheinz op 16-11-2006 08:29 ]
Verwijderd
kut voor jeVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:58:
Whaaaah, heb een briefje in de bus dat me laptopie aan de deur is geweest. Vrees dat ik me morge maar ziek moet melden.... Daar baal ik van zeg. Ik roep al de hele dag een 3 letter woord.

Wanneer kreeg je trouwens bericht dat je laptop werd verzonden?
Ik kreeg de mijne namelijk gisteren...en ik dacht van..komt ie dan morgen? ;p
Verwijderd
Verwijderd
Heb gemaild met Zepto.nl, die aanbieding is ook te koop bij Zepto!CLB schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:53:
Ik heb de TS even aangepast en de config van DenneD erbij gezet!
Echt heel goedkoop hoor![]()
€ 1529,00
15.4" WSXGA+ 1680x1050
2048MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
2.00 GHz Intel® Core™ Duo
100GB 7200 rpm SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer brander Slot-in
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
Deze config kost bij Zepto maar liefst: € 1675,-
Ikzelf zou de laptop zonder BTW kunnen kopen oftewel € 1275,00!
Wordt zo wel heel aantrekkelijk zeg.. hmm difficult hoor![]()
Moet nog wel Windows bij btw
[...]
Zelf heb ik dus al 'n aantal mails gestuurd naar Zepto, altijd binnen 2 uur keurig antwoord teruggehad!
Ahaa das wel nice, beetje concurrentie!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:29:
[...]
Heb gemaild met Zepto.nl, die aanbieding is ook te koop bij Zepto!
Verwijderd
Dat wist ik al de aanbieding zijn van Zepto.nl, denned.nl gebruik ze alleen.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:29:
[...]
Heb gemaild met Zepto.nl, die aanbieding is ook te koop bij Zepto!
Maar ik lees hier dat iemand binnen 2uur altijd keurig antwoord terug kreeg..
Maar van wie Remco of Joep, want remco stuurde me een mailje dat die voor 2 dagen weg ging.
Maar dat dee die maandag dus hij kan er weer zijn..
Verwijderd
Hmm ik wist 't niet en vind 't zeer mooie prijzen!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:11:
[...]
Dat wist ik al de aanbieding zijn van Zepto.nl, denned.nl gebruik ze alleen.
Maar ik lees hier dat iemand binnen 2uur altijd keurig antwoord terug kreeg..![]()
Maar van wie Remco of Joep, want remco stuurde me een mailje dat die voor 2 dagen weg ging.
Maar dat dee die maandag dus hij kan er weer zijn..
Ik kreeg altijd antwoord terug binnen 2 uur en dat was noch van Joep noch van Remco
Om de naam te geven van de persoon vind ik eigenlijk een beetje te prive dus
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 16-11-2006 17:05 ]
http://www.zepto.dk/Investor/Profil.aspx
Daar kan je 6615 zien met een modified 'deksel'
Verwijderd
foutje ik heb nog eens goed gekeken, hij kwam met TNT. op de stickers stond DFDS
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 19:36 ]
Verwijderd
review in de loop van de week
Verwijderd
Verwijderd
Maar ik ga er morgen pas er mee aan de slag, heb er vandaag geen tijd meer voor.
Maar het ziet er mooi uit
Ik denk dat ik ook een review ga maken maar dan wel een uitgebreide review..
Verwijderd
Nouw, vooral hierom;Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:35:
Waarom zou je hem willen updaten dan ?
Ik heb namelijk nog steeds last van dat als ik op '7' druk op de afstandsbediening van de tv, dat dan m`n laptop aangaat1.08r
- IR-reciever now disabled
Give it a try en als 't mag gebruik ik 'm voor in de TS!Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:44:
Ik denk dat ik ook een review ga maken maar dan wel een uitgebreide review..
Verwijderd
Je download de ISo file van de Zepto FTP. Brand deze met nero, en ga in de bios (als het niet al standaard op cdrom boot staat) en stel in dat de cdrom de eerste opstart mogelijkheid is. Opslaan en exit, hij start van cd en voila....Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:53:
[...]
Nouw, vooral hierom;
[...]
Ik heb namelijk nog steeds last van dat als ik op '7' druk op de afstandsbediening van de tv, dat dan m`n laptop aangaat
Verwijderd
Ja, dat had ik dus geprobeerd, en kwam ook in het bios setup menu, maar hij gaf aan dat hij de chipset niet herkendeVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:35:
[...]
Je download de ISo file van de Zepto FTP. Brand deze met nero, en ga in de bios (als het niet al standaard op cdrom boot staat) en stel in dat de cdrom de eerste opstart mogelijkheid is. Opslaan en exit, hij start van cd en voila....

Verwijderd
Verder heb ik nog een vraagje als ik de laptop op netstroom aanzet en ik trek de netstroom stekker er uit schrakelt die dan over naar de batterij...??
Zodat die niet uit gaat..
Ik heb al in een tijdje geen laptop gekocht!! dus vandaar de vraag!!

Verwijderd
beste is gewoon om als je aangesloten zit op stroomnetwerk, je accu eruit te halen..en als je weggaat gewoon weer terug in stoppen. Is beter voor je accuVerwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:19:
Ik heb een vraagje ik heb het nog niet getest maar hoe zit het met de batterijen ga dat lampje alleen beranden als het zonder netstroom aanzet..
Verder heb ik nog een vraagje als ik de laptop op netstroom aanzet en ik trek de netstroom stekker er uit schrakelt die dan over naar de batterij...??
Zodat die niet uit gaat..
Ik heb al in een tijdje geen laptop gekocht!! dus vandaar de vraag!!
en godsamme...wat is dit ding toch zalig
Verwijderd
Ja ik zelf gebruik normaal geen accu, maar als je het er uit haald zit je met de gat achter in je laptop.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:32:
[...]
beste is gewoon om als je aangesloten zit op stroomnetwerk, je accu eruit te halen..en als je weggaat gewoon weer terug in stoppen. Is beter voor je accu
en godsamme...wat is dit ding toch zalig
Bij anderen merken krijg je een afdek plaatje en bij voor als je de accu er uit wil halen ?!

Verwijderd
de rest is zowat klaar....foto's van begin tot eind
Verwijderd
Verwijderd
Heb je zo`n 12 cells accu? Ik zou wel eens willen weten hoe die eruit ziet in de laptop. En wat zijn je 3d mark scores? M`n hoogste 3dmark 05 tot nu toe is trouwens 4100 nogwatVerwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:33:
bezig hier met mark scores te fixen :x
de rest is zowat klaar....foto's van begin tot eind
Verwijderd

12 cell wordt geloof ik pas geleverd in januari...dus ja
in het weekend pas verder doen met testen, omdat mn school ff druk2 is
Op vertoon van je studentenpas (of inschrijvingsbewijs van jouw leerinstelling) heb je bij Zepto recht op 75 EURO korting op de volgende Zepto Znote notebooks: - Znote 6214W - Znote 6314W - Znote 6615WD - Znote 2425W Studentenkortingen zijn niet geldig in combinatie met aanbiedingen op de website! Alles wat je hoeft te doen is in het opmerkingenveld in de order jouw claim te typen. Wij nemen dan contact met je op.
Ik had gisteren na een uurtje trackmania 70 gradn als temperatuur voor de cpu, opgemeten met notebook hardeware control.
De laptop werd zeer warm, het rook op een bepaald moment zelfs verbrand...
Ik heb ook nog een vraagje over de driver van de grafische kaart. Welke hebben jullie ervaren als stabiel??
[ Voor 3% gewijzigd door crazyheinz op 29-11-2006 16:56 ]
Hmm best leuke acties hoor die Zepto!HammerT schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:26:
er staat nu ook een stukje over korting voor studenten
[...]
Ben benieuwd of je dan nog 75 euro krijgt op die prijs van Denned zeg maar
Verwijderd
De onderkant dan werd wel warm...dus die moet je s'avonds niet op je schoot houden in bed (in bed oblivion dus :x )
De fan aan de zijkant werd wel een beetje warm, maar ook niet te....
Ik denk toch dat m'n toekomstige lappie deze 6615WD wordt hoor!
Fucking mooie specs voor een zeer zeer geile prijs! Mooi design en functies!
Verwijderd
Helaas is een laptop met waterkoeling nog in ontwikkeling. In je pc wordt je cpu ook gauw 50 graden, en je videokaart rond de 75 graden. Alleen heb je hem niet op schoot. Ik zat er zelf aan te denken om een zalman laptop koeler te kopen voor op mijn bureau. Scheelt toch een hoop graadjes.
Dit topic is gesloten.
Het is de bedoeling dat hier gediscussieerd wordt over de Zepto Znote notebooks en niet alleen de leverancier opgehemeld wordt, daarvoor kan men beter een mailtje naar de leverancier sturen. Objectief blijven dus!