Wat betreft het 4x4 draadje, ik dacht even dat werkelijk elke reactie op +4 stond, maar verderop leek het daar gelukkig minder op. Ik heb op een heel aantal reacties democratie uitgeoeffend

Tsja, off-topic okee, ik hoef geen hoge score... maar als ik iets zeg dat gewoon op zich best nuttige info kan zijn, vind ik dat het gewoon op 1 mag blijven staan.
Even afgezien van reactie scores, daar waarde aan hechten of het gehoord willen worden:
Dat feest gaat waarschijnlijk niet door, omdat de 4x4 gebruikt maakt van Socket 1207, terwijl de quadcores op alleen op socket Am3 gepland zijn, voor zover bekend.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1825738
Reactie krijgt een 1
Ik denk dat de reactie waarop je reageert wil suggereren dat AMD later 2x een 'echte' quad core processor op een moederbord kan proppen. Jouw reactie suggereerd weer dat het niet op de huidige borden zal kunnen, waar je dan btw weer helemaal gelijk in hebt.
Ja, maar niets over Socket 1207... 4x4 is geen Am2, Am2+ of Am3, dus het lijkt er nog steeds op dat er geen quadcores in gaan passen.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1825842
Reactie krijgt een 2
Ik denk dat ik je punt begin in te zien, het is bijna hetzelfde als de reactie die ik hierboven quote.
Wat mij opvalt is dat je gewoon een goed punt hebt, maar het niet helemaal uitbuit. Had je ipv meerdere reacties in deze draad slechts een reactie geschreven waarin je eerst kort uitlegt waarom AMD over is gegaan tot de 4x4 'strategie', daarna wat de voordelen en nadelen tov. de stappen van intel zijn, en daarna wat dit betekent voor de toekomst, dan had je hoogst waarschijnlijk tot de vele +4 reacties behoord en had je de meeste kans van allemaal om daar ook op te blijven. Ondanks dat je dan andermans punten herhaald en slechts met een nieuw argument komt.
Vandaar dat ik het ook hier post. Ik had al een topic voor de moderaties op zich, maar hier kaart ik het nog even aan omdat ik nog steeds van mening ben dat het moderatie-systeem niet deugt, en afgeschaft dient te worden.
Je stuit inderdaad op een van de mankementen van het mod systeem. Mensen modden nu een keer niet alleen op inhoud, maar ook op vorm. Terecht ook, want als iedereen met feiten begint te strooien is er geen discussie meer aan. Bovendien is dat niet leerzaam, want als je kunt onderbouwen waarom je met die feiten komt en waarom je een bepaalde mening toegedaan bent, vind je altijd medestanders, en dan kan het niet zo zijn dat jouw reacties op een 0 of minder eindigen.
Het kan best zijn dat er mensen zijn die jouw reacties structureel omlaag modden, omdat ze in eerste instantie anti amd lijken te zijn, maar ik denk dat het veel effectiever is bij het posten ook rekening te houden hoe je lekker naar je punt toe kunt werken dan je zorgen te maken over eventuele omlaagmodders. Zolang je mensen weet te overtuigen van jouw punt, zonder daarvoor met voorspellingen of feiten te hoeven gooien, zul je hoge punten scoren en nog mensen raken en overtuigen ook! Overtuigen is een kunst, en dat doe je helaas niet altijd door ergens veel vanaf te weten, maar ik denk dat je dat makkelijk kunt

.
[
Voor 10% gewijzigd door
Randal Peelen op 13-11-2006 21:03
]