Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ging lekker idd
je weet me nu voortaan te vinden
owja ondanks lag blijf ik IIG PROSE
[ Voor 98% gewijzigd door Local Host op 23-10-2006 23:06 ]
waarom kunnen we niet bijv 1 dag (of meerdere) in de kerstvakantie of in a weekend i dont mind met ALLE TWEAKERS bij 1 komen in het echt en zeg maar een soort lanparty van maken voor rose ofzo i donno... en dan kan iedereen een steentje meedragen in de zin van stel we zouden een plekje huren dan ideren die komt levert een kleine bijdrage mee..of iedereen neemt wat te drinken of te eten mee of iets i donno.. me idee is nog in concept mode maar ja ik zou dat wel stoer vinden hopelijk zijn er meer mensen die het wel willen mischien kunnen we did concept wel in werking brengen
meeste van ons werken doordeweeks
Idee is super nou is een lan-party misschien wat overdreven maar een meeting in bijv Utrecht is wel leuk ( voor iedereen centraal ) en dan kunnen we bijv gaan lasergamen ofzo. Tis maar een idee. Maar lan-party kan ook ik kan wel ruimte regelen voor een mannetje of 50
owja de boel ligt weereens plat
[ Voor 12% gewijzigd door Local Host op 24-10-2006 07:08 ]
Verwijderd
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 08:37 ]
Inclusief lag
@sinergy: het duurt toch 24 uur voor je char echt weg is?
[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 24-10-2006 09:43 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
oftewel, SinergyX is nu weer 26, maar nu wel met hustle charm
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Veel mensen (inclusief ik) hebben werk, en niet heel veel tijd.sakurakilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:41:
Ik was net met joyke aan het praten in rose tot ik op het idee kwam...
waarom kunnen we niet bijv 1 dag (of meerdere) in de kerstvakantie of in a weekend i dont mind met ALLE TWEAKERS bij 1 komen in het echt en zeg maar een soort lanparty van maken voor rose ofzo i donno... en dan kan iedereen een steentje meedragen in de zin van stel we zouden een plekje huren dan ideren die komt levert een kleine bijdrage mee..of iedereen neemt wat te drinken of te eten mee of iets i donno.. me idee is nog in concept mode maar ja ik zou dat wel stoer vinden hopelijk zijn er meer mensen die het wel willen mischien kunnen we did concept wel in werking brengen
Idee klinkt leuk hoor maar de haalbaarheid is laag. (maar je kan het altijd proberen he ^^ )
Even op het hele NA rose VS Prose.
Ik hoor te veel mensen zeuren dat in NArose alles zo veel cheaper is.... Wat een Bshit jongens, meschien is daar een tali of gem goedkoper om te kopen maar je krijgt ook minder voor je eigen items, Prose is markt van grote getallen, Narose van de kleine om het zo maar te zeggen, Tuurlijk zijn items veel cheaper in Narose maar je verdient ook veeeeel minder dus dat maakt het weer gelijk zeg maar.
In NArose is een paar mil veel, en Prose heb je zo 100/200 mil als je beetje slim speeltt/hunt.
En NArose is veeeeel drukken, leuk veel shops hoor maar je zal nooit een lege boss spot kunnen vinden en dus nooit eens leuke drops dus verdien je ook geen moer.
Maar ja das mijn kant op et verhaal he
Gister met veel moete Lvl 100 gewoorden met me schoutje, en second job, Meteen 500 ap meer ^^
Nu nog effe ax3 zijn bijl soldaat over de 100 streep helpen
Nu 4 second jobs chars in me boom hut ^^
Oja lag verhaal.
Licht niet aan de Prose servers he, maar brakke node er tussen. Zal binnenkort wel opgelost woorden. En dat kan net zo goed ook opeens bij NArose komen, dus laat dat je niet beinvloeden he ^^
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 09:43 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel een strak plan, maar wie betaald de plaats?sakurakilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:41:
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Dreadnoughts(kings) droppen ze ook, zelf gezien, nog niet zelf gehad.4th schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:59:
[...]
dropt van warriors en mace bij ggw room, verder nog niet zien droppen
Verwijderd
Kosten : deelnemers = iedereen zijn deel dusXouxic schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Wel een strak plan, maar wie betaald de plaats?
Verwijderd
Dit zou dus nooit lukken want er zijn natuurlijk ook wat mensen die in de weekenden moeten werken zoals ik. Maar je kunt het altijdt proberen^^ zullen vast wel wat mensen komen.sakurakilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:41:
Lijkt me een leuk initiatief, maar zoals Fly zegt ^ ^ weinig tijd komt mij ook bekend voor. Maar misschien in de kerstvakantie moet ik wel weer een keer een dagje vrij hebben zou ik denken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:41:
[...]
Veel mensen (inclusief ik) hebben werk, en niet heel veel tijd.
Idee klinkt leuk hoor maar de haalbaarheid is laag. (maar je kan het altijd proberen he ^^ )
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Ja da klopt, word wat moeilijk. Maar we kunnen het idd proberen. Ik kan best op zaterdag vrij vragen denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:24:
[...]
Kosten : deelnemers = iedereen zijn deel dus
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
tis niet echt de node die eruit ligtVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:41:
[...]
Oja lag verhaal.
Licht niet aan de Prose servers he, maar brakke node er tussen. Zal binnenkort wel opgelost woorden. En dat kan net zo goed ook opeens bij NArose komen, dus laat dat je niet beinvloeden he ^^
er was daar pas een "storm" en toen is het een en ander kapot gegaan
ik ga iig 1 maandje naROse doen en ik zie wel. de got community is toch atm niet zo aanwezig in pRose tbh. nog eeen heeeeele kleine selectie die speelt en de rest is er weinig
o misschien leuk om te weten turak dropped gems grade 1
hmm kwas net ingame vang ik dit op:

een turakje lol! xD
wel enge aoe heeft ie
[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 12:53 ]
Leuk detail dat die elemental over healing schreeuwt
Ik hoor net dat een superboss event in naRose bezig is, dus het is geen gewone Turak.ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:25:
[...]
tis naarmijn weten een gewone turak.
die op eldeon schijnt dus ook te droppenconstant.
dat zei zo een raider die stond in junon
Vond het al raar anders zou onze Turak ook g1's moeten droppen.
[ Voor 66% gewijzigd door Psychoot op 24-10-2006 13:31 ]
tis naarmijn weten een gewone turak.Psychoot schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:10:
@ph4nt0m, is dat een normale Turak die gespawned is? En dropt de normale Turak op Eldeon dan ook G1 gems?
die op eldeon schijnt dus ook te droppen
dat zei zo een raider die stond in junon
haha lolSinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:02:
Die turak laten ze best vaak spawnen, gister ook 1x gezien; 1 aoe en ik was al dood @ lvl26Als je em trouwens kan raken met een beetje ranged team, krijg je nog best wat leuke exp van hem
Leuk detail dat die elemental over healing schreeuwt
mja hij had mij ook dood xD
2 aoe achter elkaar
[ Voor 38% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 13:26 ]
Verwijderd
dat zou wel verstandig zijn jaVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:12:
Ehm zou wel leuk zijn om een super boss event in Prose te hebben, heeft iedereen (eu of niet) gelijke kansen zeg maar, en goed voor de gemoederen daar denk.
Laten we eerst maar eens afwachten of we een Halloween event krijgen dit jaar in pRose.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:12:
Ehm zou wel leuk zijn om een super boss event in Prose te hebben, heeft iedereen (eu of niet) gelijke kansen zeg maar, en goed voor de gemoederen daar denk.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
OMG ja das al snel he, zou dan nu donderdag in patch moeten zitten. Balen als ze dat zouden over slaan,Zerora schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:27:
[...]
Laten we eerst maar eens afwachten of we een Halloween event krijgen dit jaar in pRose.
Hoop dat ze het wel vieren. (heb me jason mask en die paarse redfield nog van vorige haloween)
of ze dat daar vieren is nog maar de vraag jah, narose zekers, tis een amerikaans feest ...Zerora schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:27:
[...]
Laten we eerst maar eens afwachten of we een Halloween event krijgen dit jaar in pRose.
Btw. Weet iemand waarom ik de volgende melding krijg als ik wil inloggen op pRose forum (Roseboards).
IK heb me net ff geregistreerd.You do not have permission to view this board
[ Voor 51% gewijzigd door Zerora op 24-10-2006 14:57 ]
Verwijderd
Ze hadden in Prose ook al Jason mask enz.. dus lijkt me dat zet vorig jaar ook gedaan hebben, warom dit jaar dan niet he ?Sicko schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:49:
[...]
of ze dat daar vieren is nog maar de vraag jah, narose zekers, tis een amerikaans feest ...
Als je het hele bericht ff leest lol. Een admin moet je account nog aproven. Had ik ook onder Ax3 kreeg ik geen approve maar onder William/Ax3 wel. Duurt +- 1 dag.Zerora schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:50:
Het is sowieso een goeie reden om weer eens een leuke event te doen ipv dat 200% exp event.
Btw. Weet iemand waarom ik de volgende melding krijg als ik wil inloggen op pRose forum (Roseboards).
[...]
IK heb me net ff geregistreerd.
Nog triets bericht:
Mijn Servertje is gisteren overleden naar jaren trouwe dienst. Nieuw el cheappo prut is besteld ding is meer test win2003 bak + dowen + 2e acc rose:
Asus Moederbord M2NPV-MX
AMD CPU Athlon 64 3500+ 2.2 GHz
Kingston HyperX 1024 MB, PC4300, 533 MHz, 3
Asus VGA GeForce 7300GS 256 MB
En ja Am2 en geen intel why not. Amd verbuikt minder + probeer maar is cheap mobo + 2 ides te krijgen rofl op intel (heb nog 3 ide hdds en 1 dvd brander in die bak).
Trouwens was ook een gek die zelfmoord had gepleegd hier in de buurt rond/op de snelweg. Omg dan ben je echt ziek. Stond 1.5uur vast.
Lees dan lol wat ik eerder al zei.Psychoot schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Die error krijg ik al sinds het begin als ik wel registeren
1. Registreer je. (Kan je inloggen maar mag je niks).
2. Admin ziet nieuwe registraties en geeft mensen de ja de nee toegang. Duur +- 1 dag.
Krijg je 2e email bij approval met topic: username, validated at ROSEboards ( ROSEboards )
3. Toegang ja dan kan je alles. Toegang nee probeer onder een andere Nick je te reggen die Admin wel goedkeurt.
[ Voor 55% gewijzigd door William/Ax3 op 24-10-2006 16:42 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Die error krijg ik al sinds het begin als ik wel registerenZerora schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:50:
Het is sowieso een goeie reden om weer eens een leuke event te doen ipv dat 200% exp event.
[...]
IK heb me net ff geregistreerd.
@Ax3, ik kan me niet eens registeren, das het probleem
[ Voor 6% gewijzigd door Psychoot op 24-10-2006 17:39 ]
als je vanaaf ff on bent in naRose invite ik je wel in oot ^^
Ph4 leuk dat je in na zit maar ermm hoe krijg ik me bonnet 5 of 6 whatever die was nou terug?ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:43:
@SinergyX
als je vanaaf ff on bent in naRose invite ik je wel in oot ^^
Mja maar dan is me musje ook wel 100 weer ^^ snapt u.ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:12:
[...]
ja me acc loopt nog wees nie bang
en ik kijk t ff een maandje aan
[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 24-10-2006 21:17 ]
ja me acc loopt nog wees nie bangWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:01:
[...]
Ph4 leuk dat je in na zit maar ermm hoe krijg ik me bonnet 5 of 6 whatever die was nou terug?
en ik kijk t ff een maandje aan
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 21:12 ]
ik snap dat de meeste van ons moeten werken,, ik moet zelf ook werken maar daarom plan ik het al ruim van te voren dat we netals sommige zeiden een dagje uitprikken wanneer iedereen kan moet vast wel 1 dag zijn dat de meeste onder ons vrij hebben (kunnen krijgen)
Hadden mensen het nog nooit zo zien doen.
http://www.yourfilehost.c...at=video&file=Yeti__s.wmv
Kwaliteit is slechter dan hoort
[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 24-10-2006 23:17 ]
Verwijderd
Veel plezier in rose en tot in de toekomts^^ Ik hoop wel dat als ik terug kom dat er een plekje weer is^^ have fun guys greetz Sacje the one and only
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 02:09 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Zerora op 25-10-2006 01:53 ]
Dat kan extremercbxmelk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:15:
Zo heb filmpje gemaakt met flapper en boerbob wouden ff laten zien hoe wij de yeti's nu doen
Kwaliteit is slechter dan hoortkomt denk ik door windows movie maker
Laatst daar met Wozz en Ph4n n00b chars bezig geweest ik liet er continue een stuk of 30 achter me aan lopen
cbxmelk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:15:
Zo heb filmpje gemaakt met flapper en boerbob wouden ff laten zien hoe wij de yeti's nu doen

Ons niet geheel onbekend. Boven, onder, boven onder en dat een paar uur levelt wel redelijk door.
[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 25-10-2006 08:05 ]
hehe dat was ik idd ook van plan als me musje 94 ofzo is. Maar dan solo met buffs ^^.cbxmelk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:15:
Trouwens fly kep al oplossing gevonden voor die 1 str. Kep gewoon een str2 ringetje maar ff in Zant gehaald ^^.
Soldier is nu Champ geworden. Das weer een 2nd job erbij.
Best kan dan kan ik denk ik zon beetje alle low lvl prut str eq wel uit doen. Kep Varus wel ff gezien met die timer gasten.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:06:
Mooi zo, ^^ hoef ik niet al het hak werk meer te doen ^^
Vanaaf effe dod doen tot een lvltje of 110 of zo en dan light stones hunten ?
[zeikmode] Waarvan 90% nutteloos. [/zeikmode]ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:
[...]
je er schijnen dus hele nieuwe andere te komen + een nieuw/apart battle systeem wat beter werkt ^_^
btw 1000+ posts![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 49% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 13:42 ]
Verwijderd
Mooi zo, ^^ hoef ik niet al het hak werk meer te doen ^^William/Ax3 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:59:
[...]
hehe dat was ik idd ook van plan als me musje 94 ofzo is. Maar dan solo met buffs ^^.
Trouwens fly kep al oplossing gevonden voor die 1 str. Kep gewoon een str2 ringetje maar ff in Zant gehaald ^^.
Soldier is nu Champ geworden. Das weer een 2nd job erbij.
Vanaaf effe dod doen tot een lvltje of 110 of zo en dan light stones hunten ?
Ja vond die map ok echt mooi, jammer dat er op de hele map (Die erg groot is) maar 1 boss mob isRakkerzero schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:49:
Die nieuwe Luna map Mount Eruca is wel mooi btw. Is ook een mooie plaats om te lvlen voor me nu
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 09:08 ]
Gebruik jij eigenlijk die unique bow die ik je geleend had nog? zo nee, mag ik hem terug? heb wat geld nodigZerora schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:49:
Die nieuwe Luna map Mount Eruca is wel mooi btw. Is ook een mooie plaats om te lvlen voor me nu
[afbeelding]
P.s. kan iemand in chan 3 even kijken wat er allemaal nog te koop is in mijn shopje? ben erg benieuwd (sta voor de armor seller)
ik ga denk ik maar pRose en naRose tegelijk spelen
en tis maar voor 1 maand naRose ofzo ^_^ heel veel bekenden zijn al gestopt
je heb nog 1 lelijke heavens coatFlappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
Gebruik jij eigenlijk die unique bow die ik je geleend had nog? zo nee, mag ik hem terug? heb wat geld nodigvoeg me maar ff toe (ign flapp3r), heb mijn shopje opstaan (als het goed is)
P.s. kan iemand in chan 3 even kijken wat er allemaal nog te koop is in mijn shopje? ben erg benieuwd (sta voor de armor seller)
een redfield greensuit
en 1 2ndgrade bind
[ Voor 53% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 11:02 ]
Mooi dan heb ik toch aardig wat geld verdient, is 750k voor een 5th bind dan een goede prijs geweest of was het te laag?ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:47:
je heb nog 1 lelijke heavens coat
een redfield greensuit
en 1 2ndgrade bind
Verwijderd
Vind het vrij veel centjes voor een bind hoorFlappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:10:
[...]
Mooi dan heb ik toch aardig wat geld verdient, is 750k voor een 5th bind dan een goede prijs geweest of was het te laag?
Nog niet verkocht
IK heb die bow nog in gebruik. Ik heb nog geen nieuwe bow gevonden, maar ben wel op zoek. Tevens ben ik op zoek naar 3rd grade talis om mn nieuwe bow te refinen.Flappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
Gebruik jij eigenlijk die unique bow die ik je geleend had nog? zo nee, mag ik hem terug? heb wat geld nodigvoeg me maar ff toe (ign flapp3r), heb mijn shopje opstaan (als het goed is)
Dus mocht iemand die 3rd grade talis overhebben dan wil ik ze graag overkopen voor een leuk prijsje
Btw. ik zie net een lvl 90 Battle spear cart part voor 30mil in shop liggen
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 25-10-2006 13:08 ]
Verwijderd
Dus ??Zerora schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:02:
[...]
IK heb die bow nog in gebruik. Ik heb nog geen nieuwe bow gevonden, maar ben wel op zoek. Tevens ben ik op zoek naar 3rd grade talis om mn nieuwe bow te refinen.
Dus mocht iemand die 3rd grade talis overhebben dan wil ik ze graag overkopen voor een leuk prijsje
Das toch niet zo biezonder, ik heb met Batle cartje ook nog steets hoor
Die droppen namelijk niet meer in Evo (athans, nu nog niet).Zerora schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:02:
je er schijnen dus hele nieuwe andere te komen + een nieuw/apart battle systeem wat beter werkt ^_^SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:23:
[...]
Die droppen namelijk niet meer in Evo (athans, nu nog niet).
btw 1000+ posts
dat vieren we met iedereen een miljoen te geveN!
ja mensen 1 miljoen voor allen.
in damage
[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 13:32 ]
Nou je ziet ze erg weinig vind ik en dan zie je ineens eentje in shop liggenVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:
[...]
Dus ??
Das toch niet zo biezonder, ik heb met Batle cartje ook nog steets hoor
Je weet mijn IGN, ik kan niet wachtenph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:
btw 1000+ posts![]()
![]()
![]()
![]()
dat vieren we met iedereen een miljoen 6th talisman te geveN!
Verwijderd
heb 5 chars, woord duur grapje vor je ph4 ^^ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:
[...]
je er schijnen dus hele nieuwe andere te komen + een nieuw/apart battle systeem wat beter werkt ^_^
btw 1000+ posts![]()
![]()
![]()
![]()
dat vieren we met iedereen een miljoen te geveN!
in damage he
[ Voor 22% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 14:07 ]
Kom maar opph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:07:
Dames lees mijn klein script
in damage heXD op TG of dod kan je t vangen
Ik dacht dat Battle cart ook item-mall werd en dus ook nooit meer zal droppen.
* SinergyX ruikt Maple praktijken
Nouja ga hier maar is kijken zie er nergens battle carts staan:Psychoot schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:48:
[...]
Kom maar op![]()
Ik dacht dat Battle cart ook item-mall werd en dus ook nooit meer zal droppen.
https://secure.roseon.jp/mileage/mileage.asp
Mja Psy maar dit is wel de meest compleete. Kijk maar naar :
https://payment.roseonline.co.kr/itemmall/itemMall.asp
Hier zie ik minder items terug. Dus denk wel dat je er van uit kan gaan dat het zowiezo als het ooit item mall wordt voorlopig niet komt. Mischien komt het wel op een andere manier ooit terug (Craft) weet jij veel. Kunnen we niks over zeggen dus.
[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 15:20 ]
Ik ook niet maar dan heb je het ook over jRose, das compleet anders. Zie ook astaroth wings niet staan die ook itemmall worden.William/Ax3 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:09:
[...]
Nouja ga hier maar is kijken zie er nergens battle carts staan:
https://secure.roseon.jp/mileage/mileage.asp
Maja we zullen het wel zien, altijd maar afwachten, bij Rose weet je het nooit
[ Voor 10% gewijzigd door Psychoot op 25-10-2006 15:13 ]
Verwijderd
Komt ph4 aan met ze noob museje, ons een mil. damage doen, haha wens je succesph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:07:
Dames lees mijn klein script
in damage heXD op TG of dod kan je t vangen
En voor de item shop: hij bestaat al lang hoor
Jammer dat alleen op dit moment de santa stuff op open staan. Die heb ik alSinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:34:
1 dmg.. 1 dmg.. 1 dmg..weken later> 1 dmg... 1 dmg..
Verwijderd
LOLZ !!SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:34:
@Item mall....
Vind he maar niks, weer zoort geldklopperij, kan je vast weer punten kopen en zo..
Laat ze alles lekker craftbaar maken, heb je veel meer aan.
-meer $$$ voor LU!
-boost op de economie als ze tradable/shop-able zijn
-24/7 spelers krijgen concurrentie van de $$$-spelers.
Nadelen:
-zie voordelen
Das Auction niet een mall.SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:34:
Lees. Wat ik hierboven heb gezet. Als je voorbeelden van echte mall wilt kijk dan op de links die ik eerder heb neergezet.cbxmelk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:32:
Vind dat er vrij weinig in de itemmall staat had eigenlijk meer gehoopt op mooie wings ofzo. Staat nu bijna niks op
Verschil mall/auction. Verschil supermarkt/veilling PUNT.
[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 16:37 ]
snappie?
Verwijderd
wat er in Prose itemmall komt is nog niet bekend en hij is er nog helemaal niet, dus weet je ook niet wat er in komt he ^^cbxmelk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:32:
Vind dat er vrij weinig in de itemmall staat had eigenlijk meer gehoopt op mooie wings ofzo. Staat nu bijna niks op
Verwijderd
wat voor bow zoek je welk lvl mischien heb ik er nog wel 1 voor je.Zerora schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:02:
[...]
IK heb die bow nog in gebruik. Ik heb nog geen nieuwe bow gevonden, maar ben wel op zoek. Tevens ben ik op zoek naar 3rd grade talis om mn nieuwe bow te refinen.
IGN is EU-Azzor
Ik ben lvl 55 en zoek een een vervanging voor die Bow of the Fairies.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:21:
[...]
wat voor bow zoek je welk lvl mischien heb ik er nog wel 1 voor je.
IGN is EU-Azzorik hoor het wel
Verwijderd
Mijn stats zijn nu op lvl 53 voor m'n Hawker, weet nog niet of ik Katar of Dual Weapon ga.
Str: 75
Dex: 103
Con: 40
Iemand enig ervaring met Katar/Dual Weapon
En ook enig idee wat ik nu best zou doen voor beide soorten, gewoon Dex adden?
Verwijderd
maar dan moet je maar ff pmen
Verwijderd
Kan je me even helpen met skills en stats enzo, of niet?
ik heb me cleric naar 99 gekregen met dank aan fly en ax3 ^^
nog maar iets van 90%
Ben de afgelopen dagen weinig ingame geweest en helemaal weinig gelvled
@ Azzor,
Ik zou die Saint maya bow graag van je willen lenen
[ Voor 83% gewijzigd door sakurakilla op 26-10-2006 03:45 ]
haha agreeZerora schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:54:
Die eerste screen doet me erg veel denken aan The Venture Co. goblins in WoWZiet er precies zo uit.
Zoek een party voor ggw. Anders Kijk is in Luna naar Mamoths/Yettis.sakurakilla schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 03:42:
Hey weten jullie mischien een plekje waar een lvl 90 dealertje kan lvlen ik heb dod geprobeerd gaat aardig krijg 4k exp per mob maar gebruik dan wel 2/4 potz per monster gaat me een hoop kosten in b2 gaat het te langzaam en als ggw spawnt ren ik weg voor me leven dat ding is gewoon veelst e sterk dus jullie eenig idee?
Verwijderd
jah is goed moet je me maar even laten weten als je 60 bentZerora schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:42:
[...]
Ben de afgelopen dagen weinig ingame geweest en helemaal weinig gelvled
@ Azzor,
Ik zou die Saint maya bow graag van je willen lenen
[q]• Opening BGM has been changed
• Goblin Caves BGM has been changed
• Junon Polis BGM has been changed
Was in vorige patch toch al gebeurd? (ik heb bgm altijd uit ja
@evo Background music
[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 26-10-2006 10:37 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
wat is BGMHaan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:30:
Wat er staat bij de patch:
[...]
Was in vorige patch toch al gebeurd? (ik heb bgm altijd uit ja)
Verwijderd
--------------
Ruff-ROSE is down
The continued network attacks we've been subject to have forced us to close down the server for the time being
It might or might not reopen, personally I'm fed up with all these problems and will probably not work again on this server
PS: This note is just meant to inform you on the uncertain future of the server, it's my personal view on the matter and admins still have a lot to talk about
Closing down is something we don't want, but it's impossible to stop DDoS attacks with our limited resources and time, and I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.
- deebee
Continue to normal index
voor de meeste van jullie dus goed nieuws..
en sorry dat ik het weer heb over pserv maar ik dacht dat jullie dit wel leuk nieuws vonden
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:53:
RUFFROSE IS GESLOTEN!
--------------
Ruff-ROSE is down
The continued network attacks we've been subject to have forced us to close down the server for the time being
It might or might not reopen, personally I'm fed up with all these problems and will probably not work again on this server
PS: This note is just meant to inform you on the uncertain future of the server, it's my personal view on the matter and admins still have a lot to talk about
Closing down is something we don't want, but it's impossible to stop DDoS attacks with our limited resources and time, and I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.
- deebee
Continue to normal index
voor de meeste van jullie dus goed nieuws..
en sorry dat ik het weer heb over pserv maar ik dacht dat jullie dit wel leuk nieuws vonden
Hoop dat er nu meer mensen richting phrose komen
Wel jammer voor deebee, want hij had er een hele hoop geld ingestoken (over de 1000'en euro's), maargoed server is gesloten en er is weinig meer aan te doen.cbxmelk schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hoop dat er nu meer mensen richting phrose komen![]()
pRose forum heeft een nieuwe uiterlijk en wat issie leeelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 26-10-2006 11:16 ]
Verwijderd
Je hebt echt dual stats en geen kater stats,Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:16:
Mijn stats zijn nu op lvl 53 voor m'n Hawker, weet nog niet of ik Katar of Dual Weapon ga.
Str: 75
Dex: 103
Con: 40
Iemand enig ervaring met Katar/Dual Weapon
En ook enig idee wat ik nu best zou doen voor beide soorten, gewoon Dex adden?
Dual Veel str/dex beetje con.
Kater Veel dex/con Beestje sen str.
Mijn Kater Hawker heeft op 145 +/- 150 con 260 dex 80 str 80 sen.
Verwijderd
Ziet er uit als die Clanwar map thingy, (Daar zou draak zijn)Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:23:
Ph4nt0m ik kom ook ff een maandje naar narose toe, en als me nie bevalt kom ik terug op prose ^^ ondanks ik het daar niet super vet vind maja.
Kent iemand deze map? en deze mob?
[afbeelding]
kan mij t nou schelen dat hij er geld in heeft gestoken.
en dat stukje:
wat denk je dat hij de hele tijd gedaan heeft. de stakker! LOL!I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.
maar goed voor em ook ^_^
Hahahaha en terecht, hoezo jammer voor deebeeZerora schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:
[...]
Wel jammer voor deebee, want hij had er een hele hoop geld ingestoken (over de 1000'en euro's), maargoed server is gesloten en er is weinig meer aan te doen.
pRose forum heeft een nieuwe uiterlijk en wat issie leeelijk![]()
@EVO, BGM = BackGroundMusic
Dit topic is gesloten.
![]()