[PC MMORPG] ROSE Online - deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Xouxic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:19:
Ik wil weten waar 5th binds droppen :P
dropt van warriors en mace bij ggw room, verder nog niet zien droppen

Zo, ff min of 10 met nightwish ppl gepraat. Alles is nu bijgelegd, maar volgende die een nightwish pk'd (al jatten ze 20 beans) gaat uit mijn clan. Zelfde voor DoD verder, zijn goeie mensen en als er iets voorvalt laat maar weten, neem ik het op met hun leider en werken we het zo wel uit.

[ Voor 40% gewijzigd door 4th op 23-10-2006 23:31 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice party local hehe lekker verdient :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

:>

ging lekker idd

je weet me nu voortaan te vinden

owja ondanks lag blijf ik IIG PROSE :P

[ Voor 98% gewijzigd door Local Host op 23-10-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:26
Ik was net met joyke aan het praten in rose tot ik op het idee kwam...

waarom kunnen we niet bijv 1 dag (of meerdere) in de kerstvakantie of in a weekend i dont mind met ALLE TWEAKERS bij 1 komen in het echt en zeg maar een soort lanparty van maken voor rose ofzo i donno... en dan kan iedereen een steentje meedragen in de zin van stel we zouden een plekje huren dan ideren die komt levert een kleine bijdrage mee..of iedereen neemt wat te drinken of te eten mee of iets i donno.. me idee is nog in concept mode maar ja ik zou dat wel stoer vinden hopelijk zijn er meer mensen die het wel willen mischien kunnen we did concept wel in werking brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

kerstvakantie wasda? :P

meeste van ons werken doordeweeks :P

Idee is super nou is een lan-party misschien wat overdreven maar een meeting in bijv Utrecht is wel leuk ( voor iedereen centraal ) en dan kunnen we bijv gaan lasergamen ofzo. Tis maar een idee. Maar lan-party kan ook ik kan wel ruimte regelen voor een mannetje of 50 :P

owja de boel ligt weereens plat 8)7 :X ben blij dat ik werk en geen vakantie heb _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Local Host op 24-10-2006 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een kleine melding mijn clerick heeft zondag in cf lvl 95 gehaalt. op naar de honderd :)

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
het is weer up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Inclusief lag :/

@sinergy: het duurt toch 24 uur voor je char echt weg is?

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 24-10-2006 09:43 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Dacht even mijn oude soldier uit NArose te verwijderen, even snel delete ok en ga richting avondeten. Kom ik terug, verkeerde verwijderd... |:(
oftewel, SinergyX is nu weer 26, maar nu wel met hustle charm :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:41:

waarom kunnen we niet bijv 1 dag (of meerdere) in de kerstvakantie of in a weekend i dont mind met ALLE TWEAKERS bij 1 komen in het echt en zeg maar een soort lanparty van maken voor rose ofzo i donno... en dan kan iedereen een steentje meedragen in de zin van stel we zouden een plekje huren dan ideren die komt levert een kleine bijdrage mee..of iedereen neemt wat te drinken of te eten mee of iets i donno.. me idee is nog in concept mode maar ja ik zou dat wel stoer vinden hopelijk zijn er meer mensen die het wel willen mischien kunnen we did concept wel in werking brengen
Veel mensen (inclusief ik) hebben werk, en niet heel veel tijd.
Idee klinkt leuk hoor maar de haalbaarheid is laag. (maar je kan het altijd proberen he ^^ )

Even op het hele NA rose VS Prose.
Ik hoor te veel mensen zeuren dat in NArose alles zo veel cheaper is.... Wat een Bshit jongens, meschien is daar een tali of gem goedkoper om te kopen maar je krijgt ook minder voor je eigen items, Prose is markt van grote getallen, Narose van de kleine om het zo maar te zeggen, Tuurlijk zijn items veel cheaper in Narose maar je verdient ook veeeeel minder dus dat maakt het weer gelijk zeg maar.
In NArose is een paar mil veel, en Prose heb je zo 100/200 mil als je beetje slim speeltt/hunt.
En NArose is veeeeel drukken, leuk veel shops hoor maar je zal nooit een lege boss spot kunnen vinden en dus nooit eens leuke drops dus verdien je ook geen moer.
Maar ja das mijn kant op et verhaal he :P Ik zie lieft dat ze bij Prose de 2 server zamen voegen en 9 of 12 channel maken, ben je van al het gezeur af.

Gister met veel moete Lvl 100 gewoorden met me schoutje, en second job, Meteen 500 ap meer ^^
Nu nog effe ax3 zijn bijl soldaat over de 100 streep helpen :)

Nu 4 second jobs chars in me boom hut ^^

Oja lag verhaal.
Licht niet aan de Prose servers he, maar brakke node er tussen. Zal binnenkort wel opgelost woorden. En dat kan net zo goed ook opeens bij NArose komen, dus laat dat je niet beinvloeden he ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat hele zulie-verdienen heb ik ook al 3x uitgelegt, het is geen discussie waard; het is per saldo nog het Rose online topic en niet specifiek P of NA.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Wel een strak plan, maar wie betaald de plaats?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
4th schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:59:
[...]

dropt van warriors en mace bij ggw room, verder nog niet zien droppen
Dreadnoughts(kings) droppen ze ook, zelf gezien, nog niet zelf gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:05:
[...]

Wel een strak plan, maar wie betaald de plaats?
Kosten : deelnemers = iedereen zijn deel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou dus nooit lukken want er zijn natuurlijk ook wat mensen die in de weekenden moeten werken zoals ik. Maar je kunt het altijdt proberen^^ zullen vast wel wat mensen komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:41:
[...]
Veel mensen (inclusief ik) hebben werk, en niet heel veel tijd.
Idee klinkt leuk hoor maar de haalbaarheid is laag. (maar je kan het altijd proberen he ^^ )
Lijkt me een leuk initiatief, maar zoals Fly zegt ^ ^ weinig tijd komt mij ook bekend voor. Maar misschien in de kerstvakantie moet ik wel weer een keer een dagje vrij hebben zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Nou misschien als iedereen een datum prikt waarop ie wel wil en kan dan kunnen we misschien wel tot een datum komen om eens een gezellig dagje samen rond te hangen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net als de GoT-meetings, pak een aantal data, laat iedereen vermelden op welke van die data ze kunnen en kies de beste dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf zou ik persoonlijk dan vrij moeten hebben. werk ook en hebben geen kerstvakantie. heb dan miss wel vrij, maar dan om een andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:24:
[...]

Kosten : deelnemers = iedereen zijn deel dus
Ja da klopt, word wat moeilijk. Maar we kunnen het idd proberen. Ik kan best op zaterdag vrij vragen denk ik.

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:41:
[...]

Oja lag verhaal.
Licht niet aan de Prose servers he, maar brakke node er tussen. Zal binnenkort wel opgelost woorden. En dat kan net zo goed ook opeens bij NArose komen, dus laat dat je niet beinvloeden he ^^
tis niet echt de node die eruit ligt :)
er was daar pas een "storm" en toen is het een en ander kapot gegaan :) (eletriciteit en wat telefoon meuk :) )

ik ga iig 1 maandje naROse doen en ik zie wel. de got community is toch atm niet zo aanwezig in pRose tbh. nog eeen heeeeele kleine selectie die speelt en de rest is er weinig :)

o misschien leuk om te weten turak dropped gems grade 1 :P

hmm kwas net ingame vang ik dit op:

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/1444/screen005yn3.jpg

een turakje lol! xD
wel enge aoe heeft ie :(

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die turak laten ze best vaak spawnen, gister ook 1x gezien; 1 aoe en ik was al dood @ lvl26 :P Als je em trouwens kan raken met een beetje ranged team, krijg je nog best wat leuke exp van hem ;)

Leuk detail dat die elemental over healing schreeuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

@ph4nt0m, is dat een normale Turak die gespawned is? En dropt de normale Turak op Eldeon dan ook G1 gems?
ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

tis naarmijn weten een gewone turak.
die op eldeon schijnt dus ook te droppen :) constant.
dat zei zo een raider die stond in junon
Ik hoor net dat een superboss event in naRose bezig is, dus het is geen gewone Turak.
Vond het al raar anders zou onze Turak ook g1's moeten droppen.

[ Voor 66% gewijzigd door Psychoot op 24-10-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:10:
@ph4nt0m, is dat een normale Turak die gespawned is? En dropt de normale Turak op Eldeon dan ook G1 gems?
tis naarmijn weten een gewone turak.
die op eldeon schijnt dus ook te droppen :) constant.
dat zei zo een raider die stond in junon
SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:02:
Die turak laten ze best vaak spawnen, gister ook 1x gezien; 1 aoe en ik was al dood @ lvl26 :P Als je em trouwens kan raken met een beetje ranged team, krijg je nog best wat leuke exp van hem ;)

Leuk detail dat die elemental over healing schreeuwt :P
haha lol :P

mja hij had mij ook dood xD
2 aoe achter elkaar :( owned! :P

[ Voor 38% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm zou wel leuk zijn om een super boss event in Prose te hebben, heeft iedereen (eu of niet) gelijke kansen zeg maar, en goed voor de gemoederen daar denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:12:
Ehm zou wel leuk zijn om een super boss event in Prose te hebben, heeft iedereen (eu of niet) gelijke kansen zeg maar, en goed voor de gemoederen daar denk.
dat zou wel verstandig zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:12:
Laten we eerst maar eens afwachten of we een Halloween event krijgen dit jaar in pRose.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Laten we eerst maar eens afwachten of we een Halloween event krijgen dit jaar in pRose.
OMG ja das al snel he, zou dan nu donderdag in patch moeten zitten. Balen als ze dat zouden over slaan,
Hoop dat ze het wel vieren. (heb me jason mask en die paarse redfield nog van vorige haloween)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Rakkerzero schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

of ze dat daar vieren is nog maar de vraag jah, narose zekers, tis een amerikaans feest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is sowieso een goeie reden om weer eens een leuke event te doen ipv dat 200% exp event.

Btw. Weet iemand waarom ik de volgende melding krijg als ik wil inloggen op pRose forum (Roseboards).
You do not have permission to view this board
IK heb me net ff geregistreerd.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 24-10-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sicko schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:49:
[...]

of ze dat daar vieren is nog maar de vraag jah, narose zekers, tis een amerikaans feest ...
Ze hadden in Prose ook al Jason mask enz.. dus lijkt me dat zet vorig jaar ook gedaan hebben, warom dit jaar dan niet he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:50:
Het is sowieso een goeie reden om weer eens een leuke event te doen ipv dat 200% exp event.

Btw. Weet iemand waarom ik de volgende melding krijg als ik wil inloggen op pRose forum (Roseboards).

[...]

Als je het hele bericht ff leest lol. Een admin moet je account nog aproven. Had ik ook onder Ax3 kreeg ik geen approve maar onder William/Ax3 wel. Duurt +- 1 dag.

Nog triets bericht:
Mijn Servertje is gisteren overleden naar jaren trouwe dienst. Nieuw el cheappo prut is besteld ding is meer test win2003 bak + dowen + 2e acc rose:
Asus Moederbord M2NPV-MX
AMD CPU Athlon 64 3500+ 2.2 GHz
Kingston HyperX 1024 MB, PC4300, 533 MHz, 3
Asus VGA GeForce 7300GS 256 MB

En ja Am2 en geen intel why not. Amd verbuikt minder + probeer maar is cheap mobo + 2 ides te krijgen rofl op intel (heb nog 3 ide hdds en 1 dvd brander in die bak).

Trouwens was ook een gek die zelfmoord had gepleegd hier in de buurt rond/op de snelweg. Omg dan ben je echt ziek. Stond 1.5uur vast.
Psychoot schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

Die error krijg ik al sinds het begin als ik wel registeren :?
Lees dan lol wat ik eerder al zei.

1. Registreer je. (Kan je inloggen maar mag je niks).
2. Admin ziet nieuwe registraties en geeft mensen de ja de nee toegang. Duur +- 1 dag.
Krijg je 2e email bij approval met topic: username, validated at ROSEboards ( ROSEboards )
3. Toegang ja dan kan je alles. Toegang nee probeer onder een andere Nick je te reggen die Admin wel goedkeurt.

[ Voor 55% gewijzigd door William/Ax3 op 24-10-2006 16:42 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:50:

[...]

Die error krijg ik al sinds het begin als ik wel registeren :?

@Ax3, ik kan me niet eens registeren, das het probleem :+

[ Voor 6% gewijzigd door Psychoot op 24-10-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
@SinergyX

als je vanaaf ff on bent in naRose invite ik je wel in oot ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g1 van turak lol naja als iemand ooit zin heeft laat het me weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:43:
@SinergyX

als je vanaaf ff on bent in naRose invite ik je wel in oot ^^
Ph4 leuk dat je in na zit maar ermm hoe krijg ik me bonnet 5 of 6 whatever die was nou terug?
ph4nt0m355 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:12:
[...]

ja me acc loopt nog wees nie bang :P

en ik kijk t ff een maandje aan ;)
Mja maar dan is me musje ook wel 100 weer ^^ snapt u.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 24-10-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:01:
[...]

Ph4 leuk dat je in na zit maar ermm hoe krijg ik me bonnet 5 of 6 whatever die was nou terug?
ja me acc loopt nog wees nie bang :P

en ik kijk t ff een maandje aan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
Ohh even over dat super meeting,

ik snap dat de meeste van ons moeten werken,, ik moet zelf ook werken maar daarom plan ik het al ruim van te voren dat we netals sommige zeiden een dagje uitprikken wanneer iedereen kan moet vast wel 1 dag zijn dat de meeste onder ons vrij hebben (kunnen krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Zo heb filmpje gemaakt met flapper en boerbob wouden ff laten zien hoe wij de yeti's nu doen :)
Hadden mensen het nog nooit zo zien doen.
http://www.yourfilehost.c...at=video&file=Yeti__s.wmv

Kwaliteit is slechter dan hoort :) komt denk ik door windows movie maker

[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 24-10-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account loopt af 28ste en ik ga een pauze houden heb de clan verlaten om een plaatsje vrij te maken. Ik ga niemand wat geven of uitlenen want waarschijnlijk ben ik toch zo weer terug lol.
Veel plezier in rose en tot in de toekomts^^ Ik hoop wel dat als ik terug kom dat er een plekje weer is^^ have fun guys greetz Sacje the one and only :)

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/9986/afscheidwl5.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die nieuwe Luna map Mount Eruca is wel mooi btw. Is ook een mooie plaats om te lvlen voor me nu :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a0d2af106192dc358fa64115d20ce92b/full.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 25-10-2006 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

cbxmelk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:15:
Zo heb filmpje gemaakt met flapper en boerbob wouden ff laten zien hoe wij de yeti's nu doen :)

Dat kan extremer :P

Laatst daar met Wozz en Ph4n n00b chars bezig geweest ik liet er continue een stuk of 30 achter me aan lopen :P Maar het is ( voor ons iig ) niet een onbekende werkwijze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/1521/screen023py2.jpg
Ons niet geheel onbekend. Boven, onder, boven onder en dat een paar uur levelt wel redelijk door.

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 25-10-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

hehe dat was ik idd ook van plan als me musje 94 ofzo is. Maar dan solo met buffs ^^.

Trouwens fly kep al oplossing gevonden voor die 1 str. Kep gewoon een str2 ringetje maar ff in Zant gehaald ^^.

Soldier is nu Champ geworden. Das weer een 2nd job erbij.
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:06:
Mooi zo, ^^ hoef ik niet al het hak werk meer te doen ^^
Vanaaf effe dod doen tot een lvltje of 110 of zo en dan light stones hunten ?
Best kan dan kan ik denk ik zon beetje alle low lvl prut str eq wel uit doen. Kep Varus wel ff gezien met die timer gasten.
ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:
[...]

je er schijnen dus hele nieuwe andere te komen + een nieuw/apart battle systeem wat beter werkt ^_^

btw 1000+ posts :D *O* *O* *O* *O*
[zeikmode] Waarvan 90% nutteloos. [/zeikmode]

[ Voor 49% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:59:
[...]

hehe dat was ik idd ook van plan als me musje 94 ofzo is. Maar dan solo met buffs ^^.

Trouwens fly kep al oplossing gevonden voor die 1 str. Kep gewoon een str2 ringetje maar ff in Zant gehaald ^^.

Soldier is nu Champ geworden. Das weer een 2nd job erbij.
Mooi zo, ^^ hoef ik niet al het hak werk meer te doen ^^
Vanaaf effe dod doen tot een lvltje of 110 of zo en dan light stones hunten ?
Rakkerzero schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:49:
Die nieuwe Luna map Mount Eruca is wel mooi btw. Is ook een mooie plaats om te lvlen voor me nu :D

[afbeelding]
Ja vond die map ok echt mooi, jammer dat er op de hele map (Die erg groot is) maar 1 boss mob is :/

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Laatst online: 06:43
Rakkerzero schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:49:

[afbeelding]
Gebruik jij eigenlijk die unique bow die ik je geleend had nog? zo nee, mag ik hem terug? heb wat geld nodig :) voeg me maar ff toe (ign flapp3r), heb mijn shopje opstaan (als het goed is)

P.s. kan iemand in chan 3 even kijken wat er allemaal nog te koop is in mijn shopje? ben erg benieuwd (sta voor de armor seller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
tja die ownage kills op yetis gingen bij ons wel wat beter :P xD
ik ga denk ik maar pRose en naRose tegelijk spelen :P anders ga ik jullie teveel missen XD
en tis maar voor 1 maand naRose ofzo ^_^ heel veel bekenden zijn al gestopt :(
Flappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

Gebruik jij eigenlijk die unique bow die ik je geleend had nog? zo nee, mag ik hem terug? heb wat geld nodig :) voeg me maar ff toe (ign flapp3r), heb mijn shopje opstaan (als het goed is)

P.s. kan iemand in chan 3 even kijken wat er allemaal nog te koop is in mijn shopje? ben erg benieuwd (sta voor de armor seller)
je heb nog 1 lelijke heavens coat
een redfield greensuit
en 1 2ndgrade bind :)

[ Voor 53% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Laatst online: 06:43
ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:47:

je heb nog 1 lelijke heavens coat
een redfield greensuit
en 1 2ndgrade bind :)
Mooi dan heb ik toch aardig wat geld verdient, is 750k voor een 5th bind dan een goede prijs geweest of was het te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

Mooi dan heb ik toch aardig wat geld verdient, is 750k voor een 5th bind dan een goede prijs geweest of was het te laag?
Vind het vrij veel centjes voor een bind hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik heb al paar dagen 2 5th binds in mn shopje voor 500k
Nog niet verkocht -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Flappertje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

IK heb die bow nog in gebruik. Ik heb nog geen nieuwe bow gevonden, maar ben wel op zoek. Tevens ben ik op zoek naar 3rd grade talis om mn nieuwe bow te refinen.
Dus mocht iemand die 3rd grade talis overhebben dan wil ik ze graag overkopen voor een leuk prijsje :)

Btw. ik zie net een lvl 90 Battle spear cart part voor 30mil in shop liggen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 25-10-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:02:
[...]

IK heb die bow nog in gebruik. Ik heb nog geen nieuwe bow gevonden, maar ben wel op zoek. Tevens ben ik op zoek naar 3rd grade talis om mn nieuwe bow te refinen.
Dus mocht iemand die 3rd grade talis overhebben dan wil ik ze graag overkopen voor een leuk prijsje :)

Dus ??

Das toch niet zo biezonder, ik heb met Batle cartje ook nog steets hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die droppen namelijk niet meer in Evo (athans, nu nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:23:
[...]

Die droppen namelijk niet meer in Evo (athans, nu nog niet).
je er schijnen dus hele nieuwe andere te komen + een nieuw/apart battle systeem wat beter werkt ^_^

dat vieren we met iedereen een miljoen te geveN!
ja mensen 1 miljoen voor allen.

in damage :P

[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Dus ??

Das toch niet zo biezonder, ik heb met Batle cartje ook nog steets hoor :)
Nou je ziet ze erg weinig vind ik en dan zie je ineens eentje in shop liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

dat vieren we met iedereen een miljoen 6th talisman te geveN!
Je weet mijn IGN, ik kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat vieren we met iedereen een miljoen te geveN!
heb 5 chars, woord duur grapje vor je ph4 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dames lees mijn klein script :P
in damage he ;) XD op TG of dod kan je t vangen

[ Voor 22% gewijzigd door ph4nt0m op 25-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:07:
Kom maar op :+

Ik dacht dat Battle cart ook item-mall werd en dus ook nooit meer zal droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaan we die toch massaal inkopen en voor veel zulie verkopen? :P
* SinergyX ruikt Maple praktijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:48:
[...]

Kom maar op :+

Ik dacht dat Battle cart ook item-mall werd en dus ook nooit meer zal droppen.
Nouja ga hier maar is kijken zie er nergens battle carts staan:

https://secure.roseon.jp/mileage/mileage.asp

Mja Psy maar dit is wel de meest compleete. Kijk maar naar :
https://payment.roseonline.co.kr/itemmall/itemMall.asp
Hier zie ik minder items terug. Dus denk wel dat je er van uit kan gaan dat het zowiezo als het ooit item mall wordt voorlopig niet komt. Mischien komt het wel op een andere manier ooit terug (Craft) weet jij veel. Kunnen we niks over zeggen dus.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

William/Ax3 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

Nouja ga hier maar is kijken zie er nergens battle carts staan:

https://secure.roseon.jp/mileage/mileage.asp
Ik ook niet maar dan heb je het ook over jRose, das compleet anders. Zie ook astaroth wings niet staan die ook itemmall worden.
Maja we zullen het wel zien, altijd maar afwachten, bij Rose weet je het nooit :P

[ Voor 10% gewijzigd door Psychoot op 25-10-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m355 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:07:
Komt ph4 aan met ze noob museje, ons een mil. damage doen, haha wens je succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat itemmall is wel vet overigens. IK ga daar sowieso aan deelnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 dmg.. 1 dmg.. 1 dmg.. <3 weken later> 1 dmg... 1 dmg.. :P

En voor de item shop: hij bestaat al lang hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:34:

Jammer dat alleen op dit moment de santa stuff op open staan. Die heb ik al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOLZ !! :P

@Item mall....
Vind he maar niks, weer zoort geldklopperij, kan je vast weer punten kopen en zo..
Laat ze alles lekker craftbaar maken, heb je veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Item mall heeft voordelen:
-meer $$$ voor LU!
-boost op de economie als ze tradable/shop-able zijn
-24/7 spelers krijgen concurrentie van de $$$-spelers.

Nadelen:
-zie voordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Das Auction niet een mall. ;).
cbxmelk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:32:
Vind dat er vrij weinig in de itemmall staat had eigenlijk meer gehoopt op mooie wings ofzo. Staat nu bijna niks op :(
Lees. Wat ik hierboven heb gezet. Als je voorbeelden van echte mall wilt kijk dan op de links die ik eerder heb neergezet.

Verschil mall/auction. Verschil supermarkt/veilling PUNT.

[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 25-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarom ook mijn :P
snappie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Vind dat er vrij weinig in de itemmall staat had eigenlijk meer gehoopt op mooie wings ofzo. Staat nu bijna niks op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:32:
wat er in Prose itemmall komt is nog niet bekend en hij is er nog helemaal niet, dus weet je ook niet wat er in komt he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ik hoop wat moois :) Gaan ze daar morgen aan knutsellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
volgende maand pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat voor bow zoek je welk lvl mischien heb ik er nog wel 1 voor je.
IGN is EU-Azzor :) ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:21:
[...]

wat voor bow zoek je welk lvl mischien heb ik er nog wel 1 voor je.
IGN is EU-Azzor :) ik hoor het wel
Ik ben lvl 55 en zoek een een vervanging voor die Bow of the Fairies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

lvl 55 alweeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gametime zit erop, morgen kan ik normaal spelen. Dan ben ik van vrijdag tot woensdag ergens in Zwolle, ik doe m'n notebook mee, misschien kan ik daar ergens internet opvangen, en toch af en toe eens ingame komen:) Ik denk eraan om een 2nd character te maken, een dealer. Die helemaal gaat craften voor m'n Hawker: Clothing Craft, Armor Craft, Sword Craft. Misschien ook Mace Craft, aangezien Kater mij ook wel aanspreekt.

Mijn stats zijn nu op lvl 53 voor m'n Hawker, weet nog niet of ik Katar of Dual Weapon ga.

Str: 75
Dex: 103
Con: 40

Iemand enig ervaring met Katar/Dual Weapon

En ook enig idee wat ik nu best zou doen voor beide soorten, gewoon Dex adden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel een saint maiya bow (4) voor je is voor lvl60 en daar naar een bow op (5) voor lvl 85
maar dan moet je maar ff pmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk ik doe eens maf en refine me katars van 5 naar 6 lukt het me ook nog ook haha

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wozzie/maf.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heeft wozzie ervaring met Katars:)

Kan je me even helpen met skills en stats enzo, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
netjes woz :)

ik heb me cleric naar 99 gekregen met dank aan fly en ax3 ^^
nog maar iets van 90% :P yay^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ben de afgelopen dagen weinig ingame geweest en helemaal weinig gelvled :P

@ Azzor,
Ik zou die Saint maya bow graag van je willen lenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hier weinig posts van march of ghost, ik zat er vandaag voor het eerst dus hier wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/5972/screen197jz1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/8974/screen206ld1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/9697/screen207yw4.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9248/screen208pm2.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die eerste screen doet me erg veel denken aan The Venture Co. goblins in WoW :P Ziet er precies zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
Hey weten jullie mischien een plekje waar een lvl 90 dealertje kan lvlen ik heb dod geprobeerd gaat aardig krijg 4k exp per mob maar gebruik dan wel 2/4 potz per monster gaat me een hoop kosten in b2 gaat het te langzaam en als ggw spawnt ren ik weg voor me leven dat ding is gewoon veelst e sterk dus jullie eenig idee?

[ Voor 83% gewijzigd door sakurakilla op 26-10-2006 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:54:
Die eerste screen doet me erg veel denken aan The Venture Co. goblins in WoW :P Ziet er precies zo uit.
haha agree :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

sakurakilla schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 03:42:
Hey weten jullie mischien een plekje waar een lvl 90 dealertje kan lvlen ik heb dod geprobeerd gaat aardig krijg 4k exp per mob maar gebruik dan wel 2/4 potz per monster gaat me een hoop kosten in b2 gaat het te langzaam en als ggw spawnt ren ik weg voor me leven dat ding is gewoon veelst e sterk dus jullie eenig idee?
Zoek een party voor ggw. Anders Kijk is in Luna naar Mamoths/Yettis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:42:
[...]

Ben de afgelopen dagen weinig ingame geweest en helemaal weinig gelvled :P

@ Azzor,
Ik zou die Saint maya bow graag van je willen lenen 8)
jah is goed moet je me maar even laten weten als je 60 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Wat er staat bij de patch:
[q]• Opening BGM has been changed
• Goblin Caves BGM has been changed
• Junon Polis BGM has been changed

Was in vorige patch toch al gebeurd? (ik heb bgm altijd uit ja :P )

@evo Background music :>

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 26-10-2006 10:37 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:30:
Wat er staat bij de patch:

[...]

Was in vorige patch toch al gebeurd? (ik heb bgm altijd uit ja :P )
wat is BGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFROSE IS GESLOTEN!
--------------
Ruff-ROSE is down

The continued network attacks we've been subject to have forced us to close down the server for the time being
It might or might not reopen, personally I'm fed up with all these problems and will probably not work again on this server

PS: This note is just meant to inform you on the uncertain future of the server, it's my personal view on the matter and admins still have a lot to talk about
Closing down is something we don't want, but it's impossible to stop DDoS attacks with our limited resources and time, and I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.

- deebee
Continue to normal index

voor de meeste van jullie dus goed nieuws..
en sorry dat ik het weer heb over pserv maar ik dacht dat jullie dit wel leuk nieuws vonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:53:
RUFFROSE IS GESLOTEN!
--------------
Ruff-ROSE is down

The continued network attacks we've been subject to have forced us to close down the server for the time being
It might or might not reopen, personally I'm fed up with all these problems and will probably not work again on this server

PS: This note is just meant to inform you on the uncertain future of the server, it's my personal view on the matter and admins still have a lot to talk about
Closing down is something we don't want, but it's impossible to stop DDoS attacks with our limited resources and time, and I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.

- deebee
Continue to normal index

voor de meeste van jullie dus goed nieuws..
en sorry dat ik het weer heb over pserv maar ik dacht dat jullie dit wel leuk nieuws vonden
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hoop dat er nu meer mensen richting phrose komen :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cbxmelk schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:07:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hoop dat er nu meer mensen richting phrose komen :) :D
Wel jammer voor deebee, want hij had er een hele hoop geld ingestoken (over de 1000'en euro's), maargoed server is gesloten en er is weinig meer aan te doen.

pRose forum heeft een nieuwe uiterlijk en wat issie leeelijk :o :/

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 26-10-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ph4nt0m ik kom ook ff een maandje naar narose toe, en als me nie bevalt kom ik terug op prose ^^ ondanks ik het daar niet super vet vind maja. |:(

Kent iemand deze map? en deze mob?

Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/1702/screen356sz5zu9yh8.th.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:16:
Mijn stats zijn nu op lvl 53 voor m'n Hawker, weet nog niet of ik Katar of Dual Weapon ga.

Str: 75
Dex: 103
Con: 40

Iemand enig ervaring met Katar/Dual Weapon

En ook enig idee wat ik nu best zou doen voor beide soorten, gewoon Dex adden?
Je hebt echt dual stats en geen kater stats,
Dual Veel str/dex beetje con.
Kater Veel dex/con Beestje sen str.

Mijn Kater Hawker heeft op 145 +/- 150 con 260 dex 80 str 80 sen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:23:
Ph4nt0m ik kom ook ff een maandje naar narose toe, en als me nie bevalt kom ik terug op prose ^^ ondanks ik het daar niet super vet vind maja. |:(

Kent iemand deze map? en deze mob?

[afbeelding]
Ziet er uit als die Clanwar map thingy, (Daar zou draak zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Klopt, de map heet ook pedion, dat is waar de clan wars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
@ dat stukje pServer

kan mij t nou schelen dat hij er geld in heeft gestoken. :P
en dat stukje:
I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.
wat denk je dat hij de hele tijd gedaan heeft. de stakker! LOL!
maar goed voor em ook ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

Wel jammer voor deebee, want hij had er een hele hoop geld ingestoken (over de 1000'en euro's), maargoed server is gesloten en er is weinig meer aan te doen.

pRose forum heeft een nieuwe uiterlijk en wat issie leeelijk :o :/
Hahahaha en terecht, hoezo jammer voor deebee :? Hij is diegene geweest die iRose voor iedereen verneukt heeft. Ben blij dat de server down is en jammer dat ie er nog niet meer geld in heeft gestoken.

@EVO, BGM = BackGroundMusic
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.