sakurakilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:41:
Ik was net met joyke aan het praten in rose tot ik op het idee kwam...
waarom kunnen we niet bijv 1 dag (of meerdere) in de kerstvakantie of in a weekend i dont mind met ALLE TWEAKERS bij 1 komen in het echt en zeg maar een soort lanparty van maken voor rose ofzo i donno... en dan kan iedereen een steentje meedragen in de zin van stel we zouden een plekje huren dan ideren die komt levert een kleine bijdrage mee..of iedereen neemt wat te drinken of te eten mee of iets i donno.. me idee is nog in concept mode maar ja ik zou dat wel stoer vinden hopelijk zijn er meer mensen die het wel willen mischien kunnen we did concept wel in werking brengen
Veel mensen (inclusief ik) hebben werk, en niet heel veel tijd.
Idee klinkt leuk hoor maar de haalbaarheid is laag. (maar je kan het altijd proberen he ^^ )
Even op het hele NA rose VS Prose.
Ik hoor te veel mensen zeuren dat in NArose alles zo veel cheaper is.... Wat een Bshit jongens, meschien is daar een tali of gem goedkoper om te kopen maar je krijgt ook minder voor je eigen items, Prose is markt van grote getallen, Narose van de kleine om het zo maar te zeggen, Tuurlijk zijn items veel cheaper in Narose maar je verdient ook veeeeel minder dus dat maakt het weer gelijk zeg maar.
In NArose is een paar mil veel, en Prose heb je zo 100/200 mil als je beetje slim speeltt/hunt.
En NArose is veeeeel drukken, leuk veel shops hoor maar je zal nooit een lege boss spot kunnen vinden en dus nooit eens leuke drops dus verdien je ook geen moer.
Maar ja das mijn kant op et verhaal he

Ik zie lieft dat ze bij Prose de 2 server zamen voegen en 9 of 12 channel maken, ben je van al het gezeur af.
Gister met veel moete Lvl 100 gewoorden met me schoutje, en second job, Meteen 500 ap meer ^^
Nu nog effe ax3 zijn bijl soldaat over de 100 streep helpen
Nu 4 second jobs chars in me boom hut ^^
Oja lag verhaal.
Licht niet aan de Prose servers he, maar brakke node er tussen. Zal binnenkort wel opgelost woorden. En dat kan net zo goed ook opeens bij NArose komen, dus laat dat je niet beinvloeden he ^^
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 24-10-2006 09:43
]