Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dan kan ik eindelijk weer gewoon 4th hetenDubst4r schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:11:
Hmm denk dat ik hier wel gebruik van ga maken als het lukt: http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=3538
En jammer van die lag, had me cleric graag naar lvl 130 gelvld dit weekend, hopen dat de lag morgen opgelost is. Dan kan ik nog proberen 8 lvl te doen.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Lijkt me niet, want na de patch waren er geen problemen en mensen uit PH hebben totaal geen last van de lag en die moeten ook telkens dat bestandje binnenhalen.Rakkerzero schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:15:
[...]
Ja dat merkte ik ook al op ja. Iedere keer ff iets binnenhalen
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor iets dat is. Iets dat lag veroorzaakt??
Ze hebben gewoon de connectie naar europa gesaboteerd !!
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
kwam ik me gloves tegen in een shop wordt voor 6 mil verkocht lol
en ik gaf hem weg voor 30k
hier nog steeds hetzelfde... kijk morge wel weer, heb der na vandaag totaal geen zin meer inXouxic schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:56:
Zijn de lags alweer voorbij?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Dit heeft echt geen zin

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gewoon vragen of je de gloves terug mag. Gewoon uitleggen wat er gebeurd is. Misschien krijg je je gloves dan wel terug.sakurakilla schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:00:
lol ff een andere verhaal
En anders heb je het iig geprobeerd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja je moet opletten welke stats etc erop zitten. Maar als je iets wilt verkopen zet het dan beetje overpriced neer. Rijke mensen kopen het toch wel als ze het nodig hebben. Zo verkocht ik 200 mytrill @ 70k (40k kochten mensen het in) binnen no-time terwijl het dropt met bakken.sakurakilla schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:00:
lol ff een andere verhaal
Vind wel dat de economie erg duur is geworden allemaal, daarom kun je schijnbaar ook meer vragen voor goeie items. Zo ben ik van 8m (einde eRose) naar 200m gegaan (nu).
@psy, oftewel, economie is gewoon zwaar vernooikt
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2006 02:19 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
tja het is zoeken mabey niet zo snel lvlen maar als je geld wil verdienen kan het echt
heb eerst ook geld in me sol gestopt hoor daar niet van maar hij heeft het nu al terug verdient
zeker de 6th grade verkopen lekker en die kan je in party vanaf 80 wel al vinden
ok lui inloggen de lag is voorbij !!!!
[ Voor 31% gewijzigd door Local Host op 22-10-2006 10:46 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Geen kans wil ik niet direct zeggen. Toen ik me n00b begon heb ik geen geld van me Knight gepakt. Op lvl 50 had ie al 4m, meer dan dat ik ooit verdiend op welke rose dan ook op dat lvl.SinergyX schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 02:18:
Wet van de economie, gebeurt nonstop met de refines, goedkoop inkopen en duur verkopen
@psy, oftewel, economie is gewoon zwaar vernooiktNaar jezelf kijken is leuk, maar een beginner heeft in huidige Erose economie simpelweg geen kans meer.
Helaas verkoop ik geen talis/binds aangezien ik ze zelf hard nodig heb, zeker bindrunes atm.
Ik zie mede om deze reden wel iets in items een maximale verkoopprijs te geven.SinergyX schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 02:18:
@psy, oftewel, economie is gewoon zwaar vernooiktNaar jezelf kijken is leuk, maar een beginner heeft in huidige Erose economie simpelweg geen kans meer.
Ik vraag me eigenlijk ook af wanneer ze nieuwe refines ingame gaan brengen. Ik bedoel wordt het niet tijd voor 7th en 8th grade refines ondertussen??
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 22-10-2006 12:11 ]
Verwijderd
Ik zoek iemand die mij wil helpen met de Cart Quest.
En ik zoek ook lvl 50 Equip, lvl 50 Weapons voor Dual Weapon Hawker,ik zoek ook 3th Talis & 3th Binds.
Als jullie dit hebben, add mij maar Ign.
Cya
Ik zoek ook iemand met ervaring bij dual weapons, zodat hij me kan uitleggen hoe ik m'n stats moet verdelen enzo..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 18:43 ]
- Mighty Helm (3) ++
- Mighty Gloves (3)++
- Mighty Boots (3)++
- Lightning Spear (5) ++
Ik had vanmiddag mooie koop gedaan
Welke mensen hier speelden ook nog meer NArose ik ben nog leader van OoT maar ik wil m'n andere char er ook in dus ik moet ff een dep hebben.
Verwijderd
je hebt net 12 binds van me gehadVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:57:
Ben nu lvl 51 na een paar uurtjes Clan Field.
En ik zoek ook lvl 50 Equip, lvl 50 Weapons voor Dual Weapon Hawker,ik zoek ook 3th Talis & 3th Binds.
Cya
Ik zoek ook iemand met ervaring bij dual weapons, zodat hij me kan uitleggen hoe ik m'n stats moet verdelen enzo..
Heb ik allemaal, 4 en 5 refinedXouxic schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:13:
Nog gezocht:
- Mighty Helm (3) ++
- Mighty Gloves (3)++
- Mighty Boots (3)++
- Lightning Spear (5) ++
Ik had vanmiddag mooie koop gedaanGrand mighty aurmor 10 ap (5) voor 3 mil
Cart quest is heel easy eigenlijk, maar duurt heel lang. Volg de eerste quests om een paar vragen te beantwoordenVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:57:
Daarna ga je Fighter Clowns killen in Forest of Wisdom (grote boom) net zo lang totdat alle scrolls uit je quest window verdwenen zijn. succes
Ik heb als Bow hawker een build van 2:1:1 (Dex:Con:Sen)Ik zoek ook iemand met ervaring bij dual weapons, zodat hij me kan uitleggen hoe ik m'n stats moet verdelen enzo..
Ik denk dat een duel/katar hawker build er niet veel anders uit ziet. Je kan eventueel Sen vervangen door STR. Ik denk dat je dan de perfecte build heb voor je hawker
Verwijderd
je kunt voor een duel hawker better STR hebben in de plaats van SENRakkerzero schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:
Ik heb als Bow hawker een build van 2:1:1 (Dex:Con:Sen)
Ik denk dat een duel/katar hawker build er niet veel anders uit ziet. Je kan eventueel Sen vervangen door STR. Ik denk dat je dan de perfecte build heb voor je hawker
Verwijderd
Idd ik zou zeker wel je str gelijk aan je lvl houden bij dual wapens, zoals je kan zien heeft een dual ook weinig dex nodig om te kunnen dragen dus dat moet makkelijk lukken.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:40:
[...]
je kunt voor een duel hawker better STR hebben in de plaats van SEN
Ik heb een lvl 56 cleric. Kan je morgen wel ff helpen als het nog nodig is. Denk dat ik morgenmiddag wel ingame ben anders 's avonds. ign: jip87Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:57:
Cya
Add me maar op WillowRosenburg, kheb vast wel een char zonder clan zitten.Sicko schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:10:
zo ik ben ook weer even op NArose, lekker druk daar veel shops. Dingen zijn ook zeker stuk goedkoper dan in Prose.
Welke mensen hier speelden ook nog meer NArose ik ben nog leader van OoT maar ik wil m'n andere char er ook in dus ik moet ff een dep hebben.
Verwijderd
Heb deze gekocht voor 800K :
http://img116.imageshack.us/img116/9094/800kue3.jpg
^^
Erg jammer dat je weg bent Ger wens je veel plezier met je nieuwe pc ^^. En heel HEELLL erg bedankt voor de stuff die je me gegeven hebt ben er ZO blij mee
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 22-10-2006 23:27 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Vandaag ik weet niet waar is er een conflict geweest tussen Oot en nightwish volgens nightwish waren wiebe en nog een cleric erbij.. er werd afgesproken tussen nightwish en Oot dat er vrede zou zijn toen nightwish aangevallen werd hebben die 3 leden van Oot (ik weet niet of het meer of minder waren) nighwish gepked
zij waren hier niet blij mee en aangezien nighwish een grote clan is heeft heel Oot een slechte naam gehad..
kheb net namens de hele clan me excusses aangeboden en het zou wel fijn zijn al diegenen die het gedaan hadden ook hun verontschuldegingnen zouden kunnen aanbieden aan nighwish
Verwijderd
Weet niet wat er precies gebeurt is, maar als mensen uit oot zomaar een Clan zonder goede reden gaat PKen mogen ze van mij een enkeltje uit OoT krijgen.. geen gedrag die je hooort te doen als tweaker
Schijnt normaal te zijn in pRose om een boss te ks'en. Zo worden overal boss-types getimed.William/Ax3 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:26:
...En hadden last van boss ksers te Varus. Clan LSPioneers staat nu op de KOS list, Dus als je er 1 ziet gelijk RAMMEN totaal geen respect van die lui. Kwamen ieder uur weer om varus te ksen.
...
Ik zou zeggen doe precies hetzelfde, autotarget werkt wel fijn voor 1st te krijgen.
@sakurakilla (PinkPassion), ik heb ff in je buytab je leather gevuld en 1 nymph powder verkocht, meer had ik niet helaas
^^ ben ik het mee eens ^^Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:44:
[...]
Weet niet wat er precies gebeurt is, maar als mensen uit oot zomaar een Clan zonder goede reden gaat PKen mogen ze van mij een enkeltje uit OoT krijgen.. geen gedrag die je hooort te doen als tweaker
btw nightwish rocks!!
ps. heerlijk NArose geen taal waar ik geen snars van snap, gewoon engels, refines zijn echt el cheapo in vergelijking met prose.
Heb ze even verteld wat "lag" precies inhoud. Met als motto we zagen wel een pino in het midden staan, maar we hebben 30 sec gewacht en die pino gaf geen reactie richring mob. Voor ons dan de reden om een mob te pakken. Hij zou in ons geval hetzelfde hebben gedaan.
Hij scheen achteraf toch echt wel een heel hoog lvl te zijn ( 170+ ) maargoed dat is weer rechtgetrokken .
Tja.. Kan maar 1 ding zeggen succes ermee. Heb afgelopen 4 weken toch niet gespeeld. Iemand anders wel maar die heeft niet eens 1 % gedaan voor me in afgelopen 2.5 week. Mis het totaal niet dus blijf lekker zonder rose verder gaan en ja nieuwe pc hij werkt toppieWilliam/Ax3 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:26:
Erg jammer dat je weg bent Ger wens je veel plezier met je nieuwe pc ^^. En heel HEELLL erg bedankt voor de stuff die je me gegeven hebt ben er ZO blij mee. Als je terug komt weet je me wel te vinden.
Intel E6600 Core 2 Duo
P5B Deluxe Wifi
OCZ Platinum 2 GB PC6400 CL 4
XFX 7900 GT Extreme
WB Sata II 750 GB 16 MB
Nog paar dingen
Mijn spullen zijn naar Ax3 gegaan (cleric stuff) en WDW en wat geld naar Local. De rest zal naar Ceteus gaan als hij nog verder gaat want hem kunnen we niet arm laten worden
Zou zeggen succes allemaal
Rest van mijn spullen
thanx voor je drops ahaha werd wakker en dacht zoveel opeens zag ik je wispertje
als je meer mats hebt waar je niks aan hebt let me know ke kan het vast wel goed gebruiken ^^
Mja maar de fun is deze deden het erom om mij en fly steeds te ksen. In andere channels hadden ze er geen last van. Zowiezo vind het respectloos om ieder uur weer ff langs te komen om boss te pakken en weer weg te gaan. Daar doe ik gewoon niet aan. Ok als een spot vrij is kan je dat gerust doen maar als er mensen al uren daar zitten en dan de bosses inpikken is gewoon ronduit arogant en toond hoe respectloos je bent tegenover andere spelers.Psychoot schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 02:42:
[...]
Schijnt normaal te zijn in pRose om een boss te ks'en. Zo worden overal boss-types getimed.
Ik zou zeggen doe precies hetzelfde, autotarget werkt wel fijn voor 1st te krijgen.
@sakurakilla (PinkPassion), ik heb ff in je buytab je leather gevuld en 1 nymph powder verkocht, meer had ik niet helaas
Toen ik eten was en me chars afk had laten staan had zon pippo van die clan mij en me cleric dood laten gaan door mobs te luren. Zat op een plek waar ze normaal nooit komen. Kom terug allebei dood. Lekker veel respect toon je dan.
Let wel op, shops staat weer standaard in channel 1Sicko schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 07:32:
^^ ben ik het mee eens ^^
btw nightwish rocks!!
ps. heerlijk NArose geen taal waar ik geen snars van snap, gewoon engels, refines zijn echt el cheapo in vergelijking met prose.
Mijn cleric daar is nu 31, werd invited in een party en hoefde alleen maar te buffen en te healen
Yup en dat channel staat als (normal) dus lekker druk in junon. Ik heb daar nu lvl 62 knight ign:SickoNLSinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:40:
[...]
Let wel op, shops staat weer standaard in channel 1
Mijn cleric daar is nu 31, werd invited in een party en hoefde alleen maar te buffen en te healen
Hoe zijn de shops trouwens in Luna? Kan ik nog niet komenSicko schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:47:
Yup en dat channel staat als (normal) dus lekker druk in junon. Ik heb daar nu lvl 62 knight ign:SickoNL
Nieuwsgierig hoe het daar is in vergelijking met Prose. Maar het meest opvallende is de economie, geen gigantisch dure dingen voor 50 - 60k, en heeeeel veel shops. Maar ik kan zo trug naar Prose heb ze beide geinstalleerd staan en voor alle twee active account.ph4nt0m355 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:56:
lol sick0 ook al naROse? waarom dat dan? XD
@sinergy op luna ben ik nog niet geweest, moest gisteren ff m'n ouwe troep verkopen en hele gear kopen voor m'n soldier, stats goedzetten en weer skills kopen e.d.
Ik zal vanavond eens een blik werpen in eucar, maar moet ook ff de cart quest weer doen...
[ Voor 7% gewijzigd door Sicko op 23-10-2006 11:24 ]
Gisteren begonnen met nieuwe film, Adobe premier is pittig programma

Klopt, daar worden wij over aangesproken, ( Ik en Flapp3r ) Terwijl ik ten 1e al niemand heb aangeraakt, ik keek er aleen naar. En ten 2e waren boerbob & melk er ook bij. Maaar ik word er op aan gekeken!sakurakilla schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:32:
even mededeling....
Vandaag ik weet niet waar is er een conflict geweest tussen Oot en nightwish volgens nightwish waren wiebe en nog een cleric erbij.. er werd afgesproken tussen nightwish en Oot dat er vrede zou zijn toen nightwish aangevallen werd hebben die 3 leden van Oot (ik weet niet of het meer of minder waren) nighwish gepked
zij waren hier niet blij mee en aangezien nighwish een grote clan is heeft heel Oot een slechte naam gehad..
kheb net namens de hele clan me excusses aangeboden en het zou wel fijn zijn al diegenen die het gedaan hadden ook hun verontschuldegingnen zouden kunnen aanbieden aan nighwish

Edit : Als ik uitgekeken ben op pRose ga ik ook mooi naar naRose. Dan kan ik zowiezo al een goede start maken, en de economie etc. is daar allemaal veel beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Wiepa op 23-10-2006 12:19 ]
Tja ik vind het maar raar dat ze er zon big deal van maken, ze stelen van ons een paar boontjes en dan vinden ze het gek als wij wat terug doen. Nadat wij gister ook een muse hadden gepked die verschillende keren een boontje van ons had gepakt werd ik later op de dag zelfs gestalked door een zoot pinoys die mij in friends toevoegden en toen maar begonnen te schelden.Xouxic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:17:
[...]
Klopt, daar worden wij over aangesproken, ( Ik en Flapp3r ) Terwijl ik ten 1e al niemand heb aangeraakt, ik keek er aleen naar. En ten 2e waren boerbob & melk er ook bij. Maaar ik word er op aan gekeken!
Als nightwish er alsnog een big deal van wil maken wil ik best me excusses aanbieden als dat de gemoederen wat sust, want ik lig er niet wakker van.
Heb gister trouwens wel wat moois meegemaakt; ik wou een staff kopen ((6) grand holy staff met (3) diamand erin) had op dat moment niet voldoende zuly, dus ik had hem even in friendlist toegevoegd. Zegt hij daarna dat ik de staff ook wel mag lenen, zonder onderpand zelfs! ze bestaan dus nog wel die mensen met goed vertrouwen in de medemens
Ja das wel aardig respectloos als ze mobs gaan luren of jullie dood te krijgen. Maar het is nie respectloos om een king te pakken hoor. Het wordt gewoon op iedere map op iedere channel gedaan. Als wij king timen zitten er ook vaak ph mensen op de spot en wij pakken dan first hit. Ze zeggen dan niks of schelden ook niet. Ze respecteren het gewoon dat wij sneller waren. Of het leuk is een andere vraag natuurlijk, ik zou het ook niet leuk vinden maar schijnbaar wordt daar in pRose niet zo moeilijk over gedaan. Gewoon goeie spawn pakken om te lvl'en om om het uur ff die king pakken.William/Ax3 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:33:
[...]
Mja maar de fun is deze deden het erom om mij en fly steeds te ksen. In andere channels hadden ze er geen last van. Zowiezo vind het respectloos om ieder uur weer ff langs te komen om boss te pakken en weer weg te gaan. Daar doe ik gewoon niet aan. Ok als een spot vrij is kan je dat gerust doen maar als er mensen al uren daar zitten en dan de bosses inpikken is gewoon ronduit arogant en toond hoe respectloos je bent tegenover andere spelers.
Toen ik eten was en me chars afk had laten staan had zon pippo van die clan mij en me cleric dood laten gaan door mobs te luren. Zat op een plek waar ze normaal nooit komen. Kom terug allebei dood. Lekker veel respect toon je dan.
ik vind het opzicht wel logisch. kheb de laatste tijd netzoals ieder andere europeaan er aan zitten denken om terug te keren naar het amerikaanse grond gebied van rose. aangezien. ik tot nu toe niet SUPER positief over pROse denk.
ik dacht dat de TG in naRose hard was. maar hier :\ pfff tis ronduit triest omdat je eu-tag heb. of andere taal spreekt en vervolgens gedacht wordt dat je eu bent en maar dood moet.
Verwijderd
edit narose ipv prose
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 16:19 ]
die tag daar komt een oplossing voor, dus dat mag het probleem niet zijn.ph4nt0m355 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:27:
haha wel grappig dat de meeste een ommekeer maken van pRose naar naROse.
ik vind het opzicht wel logisch. kheb de laatste tijd netzoals ieder andere europeaan er aan zitten denken om terug te keren naar het amerikaanse grond gebied van rose. aangezien. ik tot nu toe niet SUPER positief over pROse denk.
ik dacht dat de TG in naRose hard was. maar hier :\ pfff tis ronduit triest omdat je eu-tag heb. of andere taal spreekt en vervolgens gedacht wordt dat je eu bent en maar dood moet.
En ik heb ook zeer aardige pinoys in m'n friendslist staan, van sommige heb ik flink wat spullen gekregen om een goeie start te maken. Maar dat gelul in het filipijns en die belachelijke prijzen wat ze vragen, dat hoeft voor mij niet zo. Ook die 2x events hoeven voor mij niet zo, lekker rustig doorlevellen vind ik ook al prima, er zitten nu gewoon teveel te rijke te high lvl pinoys in game.
Ik heb laatst ook met een aardige ph gast zitten praten en die zat zich gewoon te verontschuldigen voor het gedrag van die pk'ers en spotstealers, het is voornamelijk de jongere generatie ph die dergelijk gedrag vertoont.
Maar ik zeg ook niet dat ik bij NArose blijf, ik kijk het eerst even aan, maar het voelt gewoon beter dan prose. Het enige nadeel aan narose zijn de cf tijden..maar dat is ook maar tot lvl90
Je bedoelt Narose zeker, en jah die exp events heb je niet, maar ik ben er niet rouwig om. Zeker niet met de lagproblemen van afgelopen dagen.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:29:
over de economie in prose ik heb gehoord dat je daar moeilijker geld verdiend en daar ook nooit exp events he
En dat je minder snel op de tigmiljoenen zit is ook niet erg omdat het in verhouding staat tot de economie. Dingen zijn minder duur dus heb je ook minder nodig.
ik heb zelf alweer 4,8mil en 2mil gespendeerd aan m'n hele outfit. Je hebt hier veel meer keuze gezien er veel meer shops zijn.
laatste edit: dit is geen verkooppraatje om mensen naar NArose te krijgen, dat is een persoonlijke keuze.
[ Voor 20% gewijzigd door Sicko op 23-10-2006 12:42 ]
Lost imho erg weinig op, middels de taal weet je nog steeds wie ph en wie eu is. Puur uitstel van executie.
Daarbij heeft NArose ook zo zijn kiddies, echter begrijp je wat ze tegen je lopen te schelden ipv dat vage ph-gebrabbel
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 12:35 ]
fijn dat iedereen er zo over denkt, ben uurtje bezig geweest om een nightwish te vinden die niet in shop zat om hun kant van het verhaal te horen, het gaat er denk ik vooral over voor hun dat er eerst afgesproken was van peace en (logisch als ze beans jatte eigenlijk..) er iets is voorgevallen. zet zo shop op met naam van bela contact me ofzo, heb ook al whisper gestuurd naar deze en andere nightwish ppl.Flappertje schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:24:
[...]
Als nightwish er alsnog een big deal van wil maken wil ik best me excusses aanbieden als dat de gemoederen wat sust, want ik lig er niet wakker van.
Verder, me dealertje heeft gisternacht de 100 bereikt, heb nog uurtje jobq gedaan en moet nu nog die liliths scales van sup golems, weet iemand hoeveel ik die precies nodig heb (weer 5?) want heb der nog geen een, bij andere jobquests ging het toch iets sneller
Chars: EU-4th 120 Champ, EU-6th 65 Muse (Mage), 44th 103 Cleric, 55th 100 Dealer (Arti), 66th 89 Hawker (Raider) (Toch weer 477 lvls
KUCH afgelopen weekend 200% exp event KUCHVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:29:
en daar ook nooit exp events he
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met die pinoys. Iedere keer als ze wat aan mij vragen/zeggen dan vraag ik gewoon of ze het in het engels willen zeggen. Meestal doen ze dit wel bij mij. Heb nog geen vervelende dingen meegemaakt
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 23-10-2006 12:43 ]
kan je dus 2 clients tegelijk installed hebben?
yup, werkt primaph4nt0m355 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:47:
SynergyX
kan je dus 2 clients tegelijk installed hebben?
Ja ze zeiden tegen mij dat ik een homo was enz. enz. enz...Flappertje schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:24:
[...]
Tja ik vind het maar raar dat ze er zon big deal van maken, ze stelen van ons een paar boontjes en dan vinden ze het gek als wij wat terug doen. Nadat wij gister ook een muse hadden gepked die verschillende keren een boontje van ons had gepakt werd ik later op de dag zelfs gestalked door een zoot pinoys die mij in friends toevoegden en toen maar begonnen te schelden.
Heb gister trouwens wel wat moois meegemaakt; ik wou een staff kopen ((6) grand holy staff met (3) diamand erin) had op dat moment niet voldoende zuly, dus ik had hem even in friendlist toegevoegd. Zegt hij daarna dat ik de staff ook wel mag lenen, zonder onderpand zelfs! ze bestaan dus nog wel die mensen met goed vertrouwen in de medemens
Kan ook, pRose en naRose kan dat idd. Want pRose heeft het mapje: philipan rose evolution (of zo iets) En naRose heeft een ander mapje. Je heb dan zeg maar gewoon 2 mapjes in je Triggersoft map.

Merk trouwens wel dat NArose behoorlijk lag-vrij is, zeker als je op een ch2 of 3 bezig bent. Ben nu wel meer te spreken over NA dan PH, maar dat zal de 'nieuwigheid' wel zijn. Vooralsnog goeie ervaringen met de mensen, zo dat er een lvl100+ cleric bij spawnpunt adv.island die iedereen buffs gaf. Ook buiten Zant waren diverse clerics aan het buffen of een soldier in El Verloon alle mobs te taunten zodat je veilig kon killen. Toeval denk ik
vroeger moest je de settings van de triggersoft key uit het register exporteren bij elke install, zodat je eerst het register kon wijzigen voordat je rose opstartte.SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:15:
Vroeger kon je ook apart installeren (eigen map), maar ging de registry de mist in. In ergste geval begon de client opeens te connecten met de Krose serverNu werkt het 100% perfect, alleen lijkene de config-settings (reso/refresh/quality) soms wat overhoop te liggen.
Merk trouwens wel dat NArose behoorlijk lag-vrij is, zeker als je op een ch2 of 3 bezig bent. Ben nu wel meer te spreken over NA dan PH, maar dat zal de 'nieuwigheid' wel zijn. Vooralsnog goeie ervaringen met de mensen, zo dat er een lvl100+ cleric bij spawnpunt adv.island die iedereen buffs gaf. Ook buiten Zant waren diverse clerics aan het buffen of een soldier in El Verloon alle mobs te taunten zodat je veilig kon killen. Toeval denk ik
Maar het is zeker meer lag-vrij dan Prose vooral als je in junon bent en de hoeveelheid shops ziet en geen momentje lag.
hier nog ff de snelle downloadlink voor Narose Evo http://ustoopia.no-ip.org:82/rose_109_109_na_evo.exe
Edit: Kun je daar ook overkillen op CF?
[ Voor 12% gewijzigd door Wiepa op 23-10-2006 13:25 ]
wow dat zit in t spel geprogrammeerd wiebeXouxic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:25:
heb hem al, hij is nu net klaar met instaleren. Ga zo eens even kijken wat het is. Als naRose me echt veel beter gevalt ga ik denk ik overstappen.
Edit: Kun je daar ook overkillen op CF?
LOL! ik dacht dat het een bug wasph4nt0m355 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:28:
[...]
wow dat zit in t spel geprogrammeerd wiebeda tis niet alleen in pRose maar in alle versies
Edit: Wie spelen er allemaal naRose op Sick0 na? Dan add k die ff. Het was SickoNL tog?
[ Voor 14% gewijzigd door Wiepa op 23-10-2006 13:45 ]
Yup, als ik geen dc heb gehad sta ik met shop in Junon.Xouxic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:45:
[...]
LOL! ik dacht dat het een bug was
Edit: Wie spelen er allemaal naRose op Sick0 na? Dan add k die ff. Het was SickoNL tog?
je staat er idd niet meerSicko schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:52:
[...]
Yup, als ik geen dc heb gehad sta ik met shop in Junon.
was ff met een pas gemaakte noob rond gaan lopen maar WOW ik weet niet waar ik moet kijken met al die shops lol
en nog mooie stats ook voor een niet al te hoge prijs.
en tja er is gewoon idd veel meer aanbod.
jah mijn pc heeft af en toe de neiging om uit zichzelf ff opnieuw op te starten. Nog geen zin gehad om dat probleem op te lossen.
Ign: SinergyXXouxic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:45:
LOL! ik dacht dat het een bug was
Ik ben beetje uitgekeken op Prose, alles is te duur, veel dingen zijn simpelweg niet te vinden. Tja, en het gras bij de buren.. je kent het verhaal
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 15:11 ]
Hmm ik heb toch nog steeds een ander beeld bij NaRose.SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:37:
Ik ben beetje uitgekeken op Prose, alles is te duur, veel dingen zijn simpelweg niet te vinden. Tja, en het gras bij de buren.. je kent het verhaalDan geeft NArose even het 'gevoel van' Erose terug, bergen shops, veel aanbod en leesbaar gechat.
0 events in tegenstelling tot PRose
0 help van de Gm's over problemen enz
maar wel veel
Cheaters
Kleine kinderen en Ks'sers
Teveel mensen waardoor de betere spots overvol zaten.
Geld blijkt inderdaad in Prose een probleem sinds de EVO patch daarvoor merkte ik het niet echt.
Had ik voor EVO 1 - 6m cash
Na EVO werd het 50M+ en super eq erbij
In Narose had ik op lvl 55 al 3m terwijl je toen rond die levels pas geld begon te maken op lvl80+ met drops. Maar goed, nu moet je dat in pRose zeker kunnen verbreken. Maar door cheaters en geen events, en volle spawns zou ik eerder pRose blijven
Maar het hele geld-verdien-verhaal, is puur situatie afhankelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 15:39 ]
dat wel, je kunt veel zulies maken en dat moet ook wel anders kun je niets kopen. Maar je hebt te weinig aanbod dus kunnen dingen ook way overpriced worden. Zodra er meer concurrentie is zoals in narose moeten de prijzen wel omlaag.Flappertje schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:32:
ik hoor wel van iedereen dat alles zo duur is in Prose, maar je kunt ook alles duur verkopen. Uiteindelijk lost het elkaar op, ik zie het probleem niet echt. Het zou in ieder geval wel erg jammer zijn als er nu meer mensen NArose zouden gaan spelen, er zijn dan wel wat dingen op Prose die niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar over het algemeen bevalt het mij prima hier
IK zou graag zien dat ze in pRose de polaris en Sirius server met elkaar mergen. Zo zitten er meer mensen op 1 server = meer shops.
Alleen willen schijnbaar de hoge bazen van Levelup dit niet
tja dat vin ik nogal sip...Rakkerzero schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:57:
IK had het ook al op het eu-rose forum gepost.
IK zou graag zien dat ze in pRose de polaris en Sirius server met elkaar mergen. Zo zitten er meer mensen op 1 server = meer shops.
Alleen willen schijnbaar de hoge bazen van Levelup dit niet
tis nu al dood in junon.
Mja maar 6th hunten verdiend ook 3m per tali en in na 700k (3maal zoveel) Hunt er 10 en je hebt 30m. Dus tis beetje appels met peren vergelijken. Daarnaast in prose is het gros in polaris gewoon 120+ en hebben dus voor de patch allemaal at mc en pre evo dus ook al veel geld gefarmed zitten hunten. Terwijl in na het 60-70 is denk ik + mc al eerder geen skills al dropte + pre evo dus minder dan prose mensen kunnen farmen door events/opening van narose. In prose is de aanvoer van low lvl eq allang over das allemaal vernaggelt met refinen. Terwijl in na dus er nog veel meer rondhangt omdat er dus meer mensen zijn en meer low lvls zijn. Btw vergeet ook niet dat de rijke mensen in na gewoon zullie buyers/sellers zijn. Kijk maar is rond je kan overal narose zullies vandaan kopen.SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:38:
Maar het hele geld-verdien-verhaal, is puur situatie afhankelijk.
Maakt mij verder ook niet uit hoor ieder mag zijn eigen mening en keuze maken. Ik blijf lekker in Prose in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 23-10-2006 16:11 ]
Verwijderd
was typo ik bedoelde NAroseRakkerzero schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:40:
[...]
KUCH afgelopen weekend 200% exp event KUCH
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met die pinoys. Iedere keer als ze wat aan mij vragen/zeggen dan vraag ik gewoon of ze het in het engels willen zeggen. Meestal doen ze dit wel bij mij. Heb nog geen vervelende dingen meegemaakt

Dat kleine bestandje dat nu steeds moet binnengehaald, duurt ruim een minuut, als de updater voor die tijd al niet gecrasht is..
En krijg steeds dc in junon
Kater? Eerst water, de rest komt later
Daarom zei ik ook dat het situatie afhankelijk is. Ik lvl nu mijn lagere chars (40-80) en ook al ben ik multi-biljonair.. er zijn gewoon geen items te vinden. Wie heeft er 5th talis te koop zien staan of een lvl50-80 wand (hoog refined of blue). Met een NPC versie mep ik te langzaam om 'normaal' die lvl-range te overbruggen, maar een 4mil voor een (5) refined vind ik weer te duur. Prose is op dit moment veel meer voor de 120+'s (zelfs hoger imho), waar ik in mijn situatie buiten de boot val. Zulie-(ver)kopers heb je overal, Prose heeft zijn 'load-cards' als 'betaalmiddel', daar lig ik echt niet wakker van. NArose heeft op zijn buurt weer 99,99% kans dat alle boss-spots 10voudig zijn 'bekampt', zal ook niet eenvoudig zijn. Maar een 700k sparen is iets makkelijker dan een 3mil als je zelf niet aan de 6th's kan komen
Het is een groot verhaal van plus en minpunten, de ene dag is het voor mij NArose en de andere dag Prose, tot ik ze allebei helemaal zat ben
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 16:36 ]
Nouja geen item te vinden is ook niet hellemaal waar. Kep laaste weken nog aantal lvl 65 (5)ap gears voor soldier at 1m (zou dus dan 300k in na moeten zijn?) per stuk ingekocht en een goldengolden staff 7 at 3m (Zou dus 1m in na moeten zijn?). Maar goed tis idd wel zo dat er weinig aanbod is kep gewoon de mazzel dat ik allang en breed een full set senior en black redfield had pre evo dus echt veel low lvl gear heb ik niet nodig. En zeg nou zelf, zelfs met een npc wapen op 3 kan je nu door cf zo boven 9x worden. Dus echt een noodzaak is het niet meer. Tis ook de schuld aan hoe evo in elkaar zit. Totaal geen intresante drops voor dat je lvl 80-90 bent. Daar kunnen de prose mensen ook niks an doen.SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:35:
[...]
Daarom zei ik ook dat het situatie afhankelijk is. Ik lvl nu mijn lagere chars (40-80) en ook al ben ik multi-biljonair.. er zijn gewoon geen items te vinden. Wie heeft er 5th talis te koop zien staan of een lvl50-80 wand (hoog refined of blue). Met een NPC versie mep ik te langzaam om 'normaal' die lvl-range te overbruggen, maar een 4mil voor een (5) refined vind ik weer te duur. Prose is op dit moment veel meer voor de 120+'s (zelfs hoger imho), waar ik in mijn situatie buiten de boot val. Zulie-(ver)kopers heb je overal, Prose heeft zijn 'load-cards' als 'betaalmiddel', daar lig ik echt niet wakker van. NArose heeft op zijn buurt weer 99,99% kans dat alle boss-spots 10voudig zijn 'bekampt', zal ook niet eenvoudig zijn. Maar een 700k sparen is iets makkelijker dan een 3mil als je zelf niet aan de 6th's kan komen
Het is een groot verhaal van plus en minpunten, de ene dag is het voor mij NArose en de andere dag Prose, tot ik ze allebei helemaal zat ben
En kindjes heb ik geen last van in prose, mischien ligt het aan waar ik hunt ofzo want ik kom ze nooit tegen.
Weinig shops, dat is het enige nadeel van onze kleine communty vindt ik. Als je rondt 8 uur 's morgens shopt zijn er een stuk meer dan overdag, maar dat haalt het niet bij narose want ik heb screens gezien met tientallen shopjes in Xita Refuge en eucar staat blijkbaar ook vol.
[ Voor 10% gewijzigd door Meatbag op 23-10-2006 17:11 ]
Verwijderd
CF is van 5-9 uur 's morgens, dus je moet al om 4.50 opstaan indien je Clanfield in wil. Ook in CF van lvl 30 - 49 wordt je superveel gepk'd, omdat dit hun plaats was ofzo, of omdat je geen Amerikaan was. Dus het komt allemaal op hetzelfde neer. Ook geld verdienen vinden wij persoonlijk niet makkelijk. We hadde aan lvl 50 allebei 1.5 mill ongeveer, Als je dan nog een weapon wilt kopen, refines en wat kleren ben je blut, of kom je zelf niet toe. Ik ben overgestapt naar pRose, heb nog geen lag gehad of DC, en ik speel op notebook. Dus het maakt niets uit.
Ik blijf mooi pRose spelen, al moet ik er zelf voor betalen.
Kan iemand mij ook uitleggen met wat je allemaal kunt betalen in pRose, en hoe?

Prose kan je betalen nu met alles (paypal,CC, wallie, Ideal is dacht ook weer terug). Die nieuwe payment optie zie ik weer een nieuwe 'business' opkomen, ingame de serial&key gaan verkopen
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 17:26 ]
Dropt op eldeon vanaf 3e map geloof ikcbxmelk schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:18:
Waar dropt adamantium? heb maar besloten om materials bij elkaar te halen om orb of rage te laten craften. Kom anders vrij weinig offhands tegen die te betalen zijn
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
En zijn er al mensen die dit gedaan hebben, is dit veilig, en kan iemand mij even wat uitleg geven, want ik heb nog nooit een overschrijving gedaan.
Alleen maar op de 3e map, op de 4e map dropt het ook al niet meer.Haan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:30:
[...]
Dropt op eldeon vanaf 3e map geloof ikDus je kan beter shop neerzetten en adamtium inkopen.

Verwijderd
rose is ondertussen ook veel veranderd hoor ik al.
ik zal in de loop van deze week is ingame komen
Verwijderd
Hierzo :Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:37:
Hoe moet je met creditcard betalen, dat vind ik nergens
http://www.roseonline.ph/news.php?p=nv&id=150
Verwijderd
is de lag al gefixed onder tussen btw?
is het trouwens ook goedkoper het betalen via credit card?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:48 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Wiepa op 23-10-2006 21:49 ]
eindelijk die stomme quests gedaan
en wow D3 is daar 3.5m :\
echt goedkoop
eveneens de T3
Dit topic is gesloten.