Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd

@Rakkerzero LOL maar het kwam ook wel beetje lomp en afgezeken over ^^ doe voortaan wat minder dramatisch over die dingen en geef gewoon je mening nu kraak je ze meer af

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 12:49 ]
http://www.eu-rose.com/showthread.php?t=2023
Edit:
psychoot moooooooie post xD
dikke roflcopter gedaan net
ff kijken of ie jou ook omver gaat flamen haha
[ Voor 37% gewijzigd door ph4nt0m op 26-10-2006 13:27 ]
Verwijderd
OMG ze willen met je vecht in TG, HAHAHA, wat een kneuzen zeg daar op dat forum,Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:39:
IK zie dat ik een goeie start heb gemaakt op pRose forum![]()
klik
Ik wordt daar zo moe van, he. Mensen die niet tegen negatief commentaar kunnen.
Dat ze zoon ph aap die zo begint niet meteen de eeuwige ban geven
Ze hebben echt een goede admin op dat forum nodig, dit slaat nergens op.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 13:36 ]
Hahahaha ja, die 2 zijn nu ook gebannedph4nt0m355 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:16:
kijk wat ik bij die kleine kiddies teweeg heb gebracht
http://www.eu-rose.com/showthread.php?t=2023
Edit:
psychoot moooooooie post xD
dikke roflcopter gedaan net
ff kijken of ie jou ook omver gaat flamen haha
Verwijderd

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Is er een hacker actief ofzo???
Ik dacht dat gem[7] + refine lvl 9 niet mogelijk was.
En die execution armor is die nieuw??
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 26-10-2006 14:57 ]
Verwijderd
GM heeft ooit EQ laten zienRakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:57:
[afbeelding]
Is er een hacker actief ofzo???
Ik dacht dat gem[7] + refine lvl 9 niet mogelijk was.
En die execution armor is die nieuw??
Zie je dus alleen in Buy tabs ^^
Kijk ook een snaar die dura ^^ 120 kan niet he. Kan maar tot 100 dura gecraft woorden nu.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 15:01 ]
*phew*Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:00:
[...]
GM heeft ooit EQ laten zien![]()
Zie je dus alleen in Buy tabs ^^
Kijk ook een snaar die dura ^^ 120 kan niet he. Kan maar tot 100 dura gecraft woorden nu.
Vraag me overigens wel af wanneer die andere nieuwe hawker/muse/soldier/dealer armor ingame komt dropable of NPC verkoop.
Verwijderd
tempo van rose kennende, ehm zou het er binnen 2 jaar wel moeten zijn.Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:10:
[...]
*phew*
Vraag me overigens wel af wanneer die andere nieuwe hawker/muse/soldier/dealer armor ingame komt dropable of NPC verkoop.
Verwijderd
Dat klinkt wel als het gemidelde rose tempo ja ^^Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:22:
Ja, als je dat tempo aanhoud dan komt de 7de planeet pas over 8 jaar zo ongeveer
Irose kwam ehm bijna 2 jaar geleden. nu 3 planeten. Dus de 7de zou er van over 3/4 jaar moeten zijn.
Psst in Irose waren er ook al 3 planetenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:31:
[...]
Dat klinkt wel als het gemidelde rose tempo ja ^^
Irose kwam ehm bijna 2 jaar geleden. nu 3 planeten. Dus de 7de zou er van over 3/4 jaar moeten zijn.
Dus in mijn ogen zijn ze niet bijzonder ver opgeschoten
Maarja das niet alleen pRose....
Op zich lijken me die clanwars ook wel behoorlijk vet. Iemand die al gedaan?
Het was toch 500k 1m of 10m inleg per clan? Als je een beetje meedoet met 10 man is de goedkoopste versie 50k pp das wel goed te doen voor iedereen zou ik denken.
Friendly kan je het altijd nog teruggeven. Je bent alleen altijd 10% van de zuly kwijt
[ Voor 17% gewijzigd door Amafi op 26-10-2006 15:53 ]
Verwijderd
Nadeel is dat het geld kostAmafi schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Op zich lijken me die clanwars ook wel behoorlijk vet. Iemand die al gedaan?

Je moet alle bij minimaal 1 Mil inleggen

Behoorlijk iri dus als je voor de lol eens wil hakken tegen iemand, De winnaar krijgt wel alles -10% voor de NPC.
Dus zelf een frendly match met een clan zal dus toch centjes kosten

kost dus 50k als de winnaar het geld weer teruggeeft en intussen kunnen we lekker mats hunten daar, die veel meer dan 50k opbrengen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat is opzich wel een goed idee natuurlijk. Beide clans sharen de kosten en geven het achteraf gewoon weer terug.Haan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:06:
We moeten het toch eens gaan doen
kost dus 50k als de winnaar het geld weer teruggeeft en intussen kunnen we lekker mats hunten daar, die veel meer dan 50k opbrengen
Edit:
Hoe kan je dit nu weer krijgen??

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 26-10-2006 16:20 ]
Zo te zien is het een itemgrade 1 artikel dus refinebaarRakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:16:
[...]
Dat is opzich wel een goed idee natuurlijk. Beide clans sharen de kosten en geven het achteraf gewoon weer terug.
Edit:
Hoe kan je dit nu weer krijgen??
[afbeelding]
*welke mats droppen dan trouwens in clanwar field?
Verwijderd
50 k ??Haan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:06:
We moeten het toch eens gaan doen
Rekenen... Alle 2 de clan 1 Mil, = 2Mil 10% daar van is 200K he
Maar deebee.. WHAHAHA maakt mijn dag weer goed
Ph4, leuke topic, vind het forum niet eens zo lelijk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Update is voltooid ^^
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 18:47 ]
500k per clan om deel te nemen -> winnaar krijgt 1 mil - 10% = 900k terugVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:45:
[...]
50 k ??
Rekenen... Alle 2 de clan 1 Mil, = 2Mil 10% daar van is 200K he
geeft de helft weer terug aan verliezende team, dus het kost per saldo 500-(900/2) = 50k
En als je 1 mil doet kost het 100k, nog steeds geen bedrag om wakker van te liggen tegenwoordig
Verwijderd
Als je me de volgende keer weer compleet voorbij rijd, zwaai dan ff
OK, je zal me misschien niet herkennen aan mn nick, maar ik ben ff bezig op Tatl (wordt mn craftertje).
Oh was jij dat?Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:34:
@ SinergyX,
Als je me de volgende keer weer compleet voorbij rijd, zwaai dan ff
OK, je zal me misschien niet herkennen aan mn nick, maar ik ben ff bezig op Tatl (wordt mn craftertje).
Ik was zo'n stomme quest aan het afmaken, saaie flut quests in rose
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://payment.roseonlin...ll/itemMall.asp?Mallidx=1
ps. klik 2x op de plaatjes van de items en je krijgt een ingame screen van het item te zien
[ Voor 18% gewijzigd door Sicko op 26-10-2006 20:05 ]
Yup
Heb nog wel ff met Mika zitten praten nadat ze mij buffs heeft gegeven. Ik ben heel dankbaar voor die buffs nog btw. 9 lvls up gegaan
hehe, ja die quests zijn echt saaiIk was zo'n stomme quest aan het afmaken, saaie flut quests in rose

Daar mag dat nieuwe development team ook weleens wat aan doen.
Heeft iemand interesse in 20x 1st Grade Bindrune?? ik verkoop ze voor 100k per stuk. Tweakers krijgen 20% korting. Dus: 80k x 20 = 1,6 mil voor het totaal
Verwijderd
Ff van die Item mall dit ss genomen:
https://payment.roseonline.co.kr/images/Itemimg/3131.JPG
Best leuk, alles slotted ^^
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 20:18 ]
Verwijderd
lol vind je niet beetje duur? die zijn hoogstens 15k waard joh^^ lol crow was eerder:)Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:09:
[...]
Yup
Heb nog wel ff met Mika zitten praten nadat ze mij buffs heeft gegeven. Ik ben heel dankbaar voor die buffs nog btw. 9 lvls up gegaan![]()
[...]
hehe, ja die quests zijn echt saai![]()
Heeft iemand interesse in 20x 1st Grade Bindrune?? ik verkoop ze voor 100k per stuk. Tweakers krijgen 20% korting. Dus: 80k x 20 = 1,6 mil voor het totaal
Krijg je ze voor zoveel verkocht?Rakkerzero schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:09:
[...]
Yup
Heb nog wel ff met Mika zitten praten nadat ze mij buffs heeft gegeven. Ik ben heel dankbaar voor die buffs nog btw. 9 lvls up gegaan![]()
[...]
hehe, ja die quests zijn echt saai![]()

had er gister 34 gevonden binnen halfuurtje/uurtje

Zitten wel super vette items bij, zoals die cart ( ik heb cart liefde, dus vandaar dat ik zo arm benSicko schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:04:
op de koreaanse website staat de itemmall al, daar zitten best mooie dingen tussen. Zou dat dezelfde mall worden die ook voor ons beschikbaar wordt?
https://payment.roseonlin...ll/itemMall.asp?Mallidx=1
ps. klik 2x op de plaatjes van de items en je krijgt een ingame screen van het item te zien
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Of we moeten er niet blij mee zijn, want als hij zich verveelt komt hij ook op pRose mischien, en dan zijn de rapen gaarVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:53:
RUFFROSE IS GESLOTEN!
--------------
Ruff-ROSE is down
The continued network attacks we've been subject to have forced us to close down the server for the time being
It might or might not reopen, personally I'm fed up with all these problems and will probably not work again on this server
PS: This note is just meant to inform you on the uncertain future of the server, it's my personal view on the matter and admins still have a lot to talk about
Closing down is something we don't want, but it's impossible to stop DDoS attacks with our limited resources and time, and I'm not going to waste any more effort in trying to maintain this community when there's people doing their best to destroy it.
- deebee
Continue to normal index
voor de meeste van jullie dus goed nieuws..
en sorry dat ik het weer heb over pserv maar ik dacht dat jullie dit wel leuk nieuws vonden
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
@party: ik wou channel switchen, maar deed exit rose
Lekker danph4nt0m355 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:56:
joepie eindelijk me cleric lvl 100 en 2nd job![]()
[afbeelding]
Hoe lastig ik 2nd job quest btw. Had er eerst over gelezen dat deze zwaar lastig was. Maar zie dat jij hem al gehaald hebt
t valt opzich mee met die supremes aan het eind.cbxmelk schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:28:
[...]
Lekker dan
Hoe lastig ik 2nd job quest btw. Had er eerst over gelezen dat deze zwaar lastig was. Maar zie dat jij hem al gehaald hebt
gewoon ff chan switchen en hij dropped vrijwel altijd
Verwijderd
Ging ff ggw doen om talis binnen te slepen, stonden 3 dealers en een cleric^^ ggw spawnd en wie heeft er first hit ^^xD ikkuh en wat dropt die? 6th talis 3x
@Wozzie heb je enige tips van skills die ik cker niet of juist wel moet nemen en wat zijn je stats build? heb nu 250 dex 50 strenght en con 20
Verwijderd
LOL, wat dag je van str af te blijven tot je normale hoeveelheid Con hebt..Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:50:
Mhh narose bevalt me prima vooral met me katar raider nu^^ hel;aas zijn er niet zo veel bekende meer maargoed die maken we wel weer^^ lkkr gepvped in tg zonder dat iemand me ineens met 10man slopen ^^ prijsen zijn erg leuk en in vergeleiking ook toch wel cheaper allemaal^^
Ging ff ggw doen om talis binnen te slepen, stonden 3 dealers en een cleric^^ ggw spawnd en wie heeft er first hit ^^xD ikkuh en wat dropt die? 6th talis 3xwas een leuke eerste dag narose hoop dat het leuker wordt
@Wozzie heb je enige tips van skills die ik cker niet of juist wel moet nemen en wat zijn je stats build? heb nu 250 dex 50 strenght en con 20
Zou eerst je con naar minimaal je lvl toe gooien en dan eens aan str denken.
(Kater hawker is veeeel atack speed, maar daar heb je dus niks aan als je zo veel mist.
Klinkt wel brak trouwens dat daar per bos zo veel mensen staan.
Het is niet als je 1 mil doet, 1 mil per clan is minimale inleg he.Haan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:56:
[...]
500k per clan om deel te nemen -> winnaar krijgt 1 mil - 10% = 900k terug
geeft de helft weer terug aan verliezende team, dus het kost per saldo 500-(900/2) = 50k
En als je 1 mil doet kost het 100k, nog steeds geen bedrag om wakker van te liggen tegenwoordighelemaal als je het ook nog eens zou verdelen met de personen die meedoen
Maar zondag eens doen, LoT tegen ehm, Bot of Oot ??
Ik en ax3 vertegenwoordigen zoizo LoT wel, en gaat er van uit dat er wel meer komen.
Kan ph4 zijn cleric met wat andere het andere team vertegenwoordigen, en dan daar eens lekker hunten. (niet elkaar killen dus he
Verwijderd
Vind dat alle 2 de partyen een cleric moet hebben,ph4nt0m355 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:01:
lol ik vertegen woordig ook wel lotde dep doet mee met lot
Bij ons zou dat snel ax3 woorden van wegen party range he...
En dan moet OoT of BoT ook een cleric, maak mij niet uit wie dat doet, zo lang ze er maar 1 in range hebben, en ander mag jij dat doen hoor Ph4....
Zoizo zullen een paar LoTers voor OoT/BoT uit moeten komen wand zijn veel 2de 3de chars he,
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Ik weer niet hoor 4th. Maar denk dat clan leader mee moet, dus als we tegen OoT zouden gaan moet je met jou char die daar lead is.4th schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:11:
ik doe wel mee, maar aan welke kant weet ik niet, l o of b, doe het liefste oot want daar zit me cleric en das het makkelijkste om mats mee te verzamelen maar aangezien het tegen lot is denk ik dat het me dealer uit bot wordt
Rest alleen nog de vraag hoe het dan zit met de lvl indeling van dat clanwarfield.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:25:
[...]
Ik weer niet hoor 4th. Maar denk dat clan leader mee moet, dus als we tegen OoT zouden gaan moet je met jou char die daar lead is.
Kan me voorstellen dat lvl140+ players tegen andere mobs moeten vechten dan lvl 100 players en idem voor <lvl100 players. Zou zonde zijn als je geld betaald om erin te kunnen, om er achter te komen dat je niet bij elkaar in de map terecht komt.
Misschien handig om eerst nog de regels voor clanwars door te nemen. En wanneer de war is afgelopen. Ook zonde de draak binnen 5 min slopen en er dan uitgekicked worden. Of de draak niet verslaan en gelijk spelen (gaat meer zuly vanaf dan.)
Hoe meer inleg des te sterker is de draak des te langer duurt de match. Das het enigste wat bekend is bij mij. Verder maakt het volgens mij niet uit welk lvl je verder bent zoals tg.Amafi schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:35:
[...]
Rest alleen nog de vraag hoe het dan zit met de lvl indeling van dat clanwarfield.
Kan me voorstellen dat lvl140+ players tegen andere mobs moeten vechten dan lvl 100 players en idem voor <lvl100 players. Zou zonde zijn als je geld betaald om erin te kunnen, om er achter te komen dat je niet bij elkaar in de map terecht komt.
Misschien handig om eerst nog de regels voor clanwars door te nemen. En wanneer de war is afgelopen. Ook zonde de draak binnen 5 min slopen en er dan uitgekicked worden. Of de draak niet verslaan en gelijk spelen (gaat meer zuly vanaf dan.)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
probleem hiervan is dat er hogere lvls in bot zitte onderhand dan in oot...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:25:
[...]
Ik weer niet hoor 4th. Maar denk dat clan leader mee moet, dus als we tegen OoT zouden gaan moet je met jou char die daar lead is.
edit: weet de link niet meer precies maar als iedereen ff die lijst van splendid bijwerkt kunnen we even een goed overzicht hebben.
edit2: we moeten in bot wel een cleric hebben..
[ Voor 22% gewijzigd door 4th op 27-10-2006 09:58 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Dus Bot VS Lot4th schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:43:
[...]
probleem hiervan is dat er hogere lvls in bot zitte onderhand dan in oot...
edit: weet de link niet meer precies maar als iedereen ff die lijst van splendid bijwerkt kunnen we even een goed overzicht hebben.
En die draak, tja weet niet dat de enigste mob daar is, maar we zien wel zou ik zeggen.
Beste manier om er achter te komen is gewoon doen he..
En als die draak niet de enigste is, laten we draak lekker leven.
En Boeien als we door lvl div. niet in zelfde map komen, gaat om mobs en drops niet om elkaar te zien toch
Aanmelding LoT
Ph4nt0m
Ax3 (gaat wel mee denk ik)
Vlieg.
Ramon
Aanmelding BoT
4th
PS, meer als 5 per clan zal echt niet nodig zijn denk ik hoor.
PS. zondag avond goed idee ?
(nou 4th word solo voor je ^^ )
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 11:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
want op narose is wel alles goedkoper maar de cf tijden zijn kut en prose is kut door de filipijnen
maar op narose ken ik ook niemand dus ik weet het echt niet:(
Als ander team de draak binnen 20min verslaat dan is die de winnaar, zoniet dan is het draw.
lvl difference is er niet, dat zou beetje lomp zijn. Dan kun je je eigen draak niet verdedigen.
500k is minimale inzet, dus niet 1m
Dit lijkt overigens wel veel op Capture the Flag (een draak in dit geval)
zolang het alleen draak is is het niets anders dan keer kijken maar als er nog andere mobs zijn en die droppe bepaalde mats is het interessanterRakkerzero schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:04:
Dus er zijn 2 draken. En om nou voor 20 min. erin te gaan lijkt mij een beetje overbodig tenzij de drops een beetje leuk zijn mochten er nog andere mobs zijn.
Dit lijkt overigens wel veel op Capture the Flag (een draak in dit geval)
mschien wel wings of euh4th schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:12:
[...]
zolang het alleen draak is is het niets anders dan keer kijken maar als er nog andere mobs zijn en die droppe bepaalde mats is het interessanter
Het is dus een balans van aanvallen en verdedigen. Voor de rest zijn er geen mobs. De draak zelf geeft alleen experience zover ik weet. De winnaar krijgt wel mats zoals Hime etc.
Nee dus, hij dropt helemaal niks zover ik weet. Alleen de winnaar krijgt mats zoals, Essence, Ether, Hime etc.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:25:
misschien dropt die wel dragon scales ?
[ Voor 33% gewijzigd door Psychoot op 27-10-2006 12:33 ]
1 we krijge dus alleen mats zodra de draak is verslagen. niet tijdens het killen?
2 welke mats en hoeveel mats zijn dit?
3 krijg je ook meer mats als je hogere inleg doet?
hieruit kunnen we kijken of het wel rendabel is, want deze mats kun je ook gewoon inkopen met shopje en waar ze allemaal voor nodig zijn is ook niet bekend, bij mij dan
Verwijderd
Nodig voor Gem crafting zo ver ik weet, dus wel handig4th schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:59:
heb eigenlijk 3 vragen nu dus
1 we krijge dus alleen mats zodra de draak is verslagen. niet tijdens het killen?
hieruit kunnen we kijken of het wel rendabel is, want deze mats kun je ook gewoon inkopen met shopje en waar ze allemaal voor nodig zijn is ook niet bekend, bij mij dan
Verwijderd
Dacht dat er nog maar mats tot (5) waten hoor,SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:31:
Gem crafting, waarom heb ik het gevoel dat die pinoy's binnen 2 maanden rond huppelen met (7) refined G7 items?
Wel al heel veel eldeon wapons op (7) gezien.
Verwijderd
Het is rose he, zal wel wat langer duren dusSinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:50:
Uitgaande dat er ook binnen 2 maanden de resterende fixes komen om het zwikkie weer goed werkend te krijgen (castle gear crafting)
Verwijderd
Er is dus alleen een draak te vinden daarbinnen met daarnaast wat eieren als je daar dichtbij komt kunnen er nog kleine firegon's uitkomen maar vanderest niet bijzonder.4th schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:59:
heb eigenlijk 3 vragen nu dus
Je krijgt geen drops winnende team krijgt gewoon zodra die gewonnen heeft krijgt de clanleader een zooitje mats en het gewonnen geld.
Bij de 500 k is dat demon metal en van die dingen.
bij 1 mil is dat de lagere essence.
En bij de 10 mil challange is dat high ether en heim enz.
Volgens mij krijg je er 10 a 15 p soort essence.
Owja en je kan gewoon respawnen daarbinnen dus alleen de draak verdedigen helpt niet die van de tegenstander moet echt dood wil je winnen.
Klinkt wel vet togVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:37:
[...]
Er is dus alleen een draak te vinden daarbinnen met daarnaast wat eieren als je daar dichtbij komt kunnen er nog kleine firegon's uitkomen maar vanderest niet bijzonder.
Je krijgt geen drops winnende team krijgt gewoon zodra die gewonnen heeft krijgt de clanleader een zooitje mats en het gewonnen geld.
Bij de 500 k is dat demon metal en van die dingen.
bij 1 mil is dat de lagere essence.
En bij de 10 mil challange is dat high ether en heim enz.
Volgens mij krijg je er 10 a 15 p soort essence.
Owja en je kan gewoon respawnen daarbinnen dus alleen de draak verdedigen helpt niet die van de tegenstander moet echt dood wil je winnen.
Snappie em nog?
Verwijderd
Niemand gaat ook 300K voor een essents betalen heSinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:41:
Hm, doorsnee ph persoon heeft 500mil / 1m (10% van 10mil) x 15 essence = 7500 essence. Verkoop 300k x 7500 = 2,25miljard.
Snappie em nog?
Hoewel ze betalen ook 3M voor een talismanVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:58:
[...]
Niemand gaat ook 300K voor een essents betalen he
Maar als je 7500 wat dan ook op de markt gooit gaat de prijs een flink stuk naar beneden.
Zeker in een kleine community op Polaris.
Zo moest ook nog iemand ff pimpen met zijn 250ish 6th bindrunes.
Onder het motto 'het is maar wat een gek ervoor betaald', kan je er gerust 1000 aan de man brengen zonder dat de prijs dropt, anders even op de afroom techniek en kom je nog gemiddeld makkelijk op die 300k.
Verwijderd
Krijk Rifine's zijn anders, Veel mensen verkopen ze gewoon niet omdat ze erg handig zijn, en ze rifinen als gekken alles naar (7) dat fail je er echt wel eerst 10 x 6 tali = 60tali, dus paar 100 tali;s meer of minder gaat niemand merken.SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:07:
Valt mee, gister stond er ook iemand met 68 6th talisman in zijn shop, 3m stuk.
Zo moest ook nog iemand ff pimpen met zijn 250ish 6th bindrunes.
Onder het motto 'het is maar wat een gek ervoor betaald', kan je er gerust 1000 aan de man brengen zonder dat de prijs dropt, anders even op de afroom techniek en kom je nog gemiddeld makkelijk op die 300k.
Essents en zo is anders, daar kan iedereen makkelijk aan komen, die droppen niet als 6th heel rare van mobs en zo, En als er markt voor is gaan mensen gewoon 20 keer dat pvp in om die essents te halen. Zoizo als ik ooit veel essents nodig heb zal ik ze zelf wel daar halen met hulp van ax3 in andere clan of zo.
Enigste wat duur zal blijven is hime omdat je dat pas krijgt bij 10 mil inzet....
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik zie het verschil niet eigelijk. Op een goeie avond zie je tussen de 50-100 talisman te koop staan in totaal, in de ochtend verwacht ik nogwel het dubbele. Vooralsnog is de prijs nog steeds op de 3m gebleven. Wanneer de essense's komen, zullen er bakken nodig zijn om alle gems ingame eerst omhoog te krijgen, vraagprijs zal rete hoog zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:15:
Krijk Rifine's zijn anders
NArose super-boss event dropte gister btw een G4.
Verwijderd
Mazzel, en veel succes in clan war:)
Cya
Phage kocht verschillende stones in via buytab. Na enige tijd spawnde ze wat pomics en bijen maar later spawnde ze allemaal Sikuku Elite Assassins
Heb nog aardig wat drops kunnen oppakken, hehe
Wij niks... wel party lvl 21 binnen minuutjePsychoot schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:13:
Ok event is dus net gweest
Phage kocht verschillende stones in via buytab. Na enige tijd spawnde ze wat pomics en bijen maar later spawnde ze allemaal Sikuku Elite Assassins![]()
Heb nog aardig wat drops kunnen oppakken, hehe
Verwijderd
Racingfreak en ik zitten met een probleem:
Na-rose of P-rose
Ze hebben alle 2 zon zijn voor en nadelen
Ik heb het nu moeten missen, omdat ik aan het werk was.
Ik zie een heel schema staan voor Q4 op prose forum.
Heb ze ff doorgelinkt, dit is het:

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 27-10-2006 22:44 ]
Verwijderd

wat moet ik daar allemaal bij gaan denken.....
Ik zie ook dat jullie het hebben over een soort van clan war? Klinkt allemaal cool, waar kan ik hier meer info over vinden, of misschien heeft iemand het zin om het uit te leggen
Speel nu bijna 1 maand geen Rose meer en begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen.
Ik probeer nog even vol te houden, maar ik denk dat ik er met de kerst wel weer ben (of eerder)
BeterDue to prop inadequacy, the Little Shop of Monster event for Sirius has been moved to November 10, 2006.
And due to lack of GM availability, all events will now be patterned as follows: Polaris will come first, followed by Sirius on the next schedule of the same event.
GM Lilith called in sick so no one would be available for the weekend either. So... *sighs* Wacky Race for Sat and Sun is cancelled. I'll see you guys on Monday for the Crazy Cab Ride event.
Have a great weekend everyone!
Phage signing off...
Gaat helemaal goed komen in narose ...
Verwijderd
Kun jij online nuTalon schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:37:
Oeh : vannacht Sacardus en kaytjuh gespot in Zant in NaRose
Gaat helemaal goed komen in narose ...
Ik denk dat ze serieuze issues hebben met hun verbinding ....
Gamesrouter all over again !
My so-called master is stupid and weak~
Verwijderd
Maar ik kom weer van het front dus zal weer ff wat screens neerzetten:

Op het plaatje zaten ze al zo'n 10 minuten te kutten.
Het probleem si waarschijnlijk dat ik per ongeluk hun riddler bean gekilled heb. Bean was van beneden gelopen naar de plek waar ik dus bezig was.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 28-10-2006 14:43 ]
Verwijderd
marino en ik spelen weer, maar me vraag is dus Gerwin zou je marino ( me stiefbroertje) een beetje kunnen helpen levelen hij is pas level 19:D
ik hoop jullie allemaal weer Ingame te zien en als jullie nog iemand nodig hebben voor die clanwar ofzo count me in;)
-Damy
Dit topic is gesloten.