CNS schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:45:
Ik speel DO2 LoD een paar weken en heb even raad nodig.
Ik heb momenteel een lvl70 Blizzard sorc met 24 Blizzard en 24 Cold Mastery en grote problemen in Hell. Ik loop tegen de ene na de andere cold immune aan. Ik kan niet eens alleen de Den of Evil aan.
Ik heb een lvl69 Might merc die binnen de korste keren omvalt. Dit ligt aan de uitrusting waar ik nog wat meer tijd in moet steken. Maar ik moet dit toch ook alleen aankunnen.
Ik ben aan het denken om maar iets met Lightning te gaan doen. ChainLichtning met Lightning Mastery maar misschien hebben jullie betere ideeen.
Of is het bijna onmogelijk om Hell te solo-en en moet je altijd party-en?
Ben aan het denken om een Vengeance paladin te maken met Fanatism en Holy Shield. Kijken of ik hiermee wel Hell kan solo-en.
Wie kan mij wat raad geven??
single element only sorc leunt idd heel erg op zijn merc in hell, goeie merc is een must als je een single element sorc maakt, vooral life leech is een echte must op een merc, samen met een insight cv of ca (Collosus Voulge of Cryptix Axe) is dat heel goed voor je overall prestaties, (aardige damage en meditation aura)
verder heb je niet zo heel erg veel aan een might merc, je cold damage wordt daar namelijk niet door beinvloed, alleen de merc zijn eigen damage wordt erdoor verhoogd, ik zou bij een cold sorc gaan voor een merc met defiance (zelf meer defense en je merc is dan ook nog is een hele goede tank) of met holy freeze (holy freeze bevriest namelijk OOK de cold immunes)
een 2e element erbij doen raad ik erg af, eerst je blizzard helemaal maxen, 20 blizzard 20 cold mastery 20 ice bolt 20 ice blast 20 glacial spike
andere punten
1 ice blast (pre req voor blizzard)
1 telekinesis (pre req voor teleport)
1 teleport
1 warmth (1 punt in warmth samen met +skills doet al lekker veel, samen met meditation aura van insight is het heerlijk, bijna nooit meer mana probs)
zit je dus bij elkaar al aan 104 skillpoints
-12 skillpunten die je van quests krijgt
level 93 dan dus pas op volle karcht klaar (je begint op level 1, waarbij je geen skill point hebt, daardoor moet je alles 1 level opschuiven)
gear: (meeste staat van goedkoop naar duurder per categorie)
helm: tal helm, harlequin crest shako, Nightwing's Veil of rare +2 cold skills fcr resall +andere mods helm
amu: +3cold skills amulet met andere mods, bijvoorbeeld life, tal amu, mara's
rings: ravenfrost, dwarfstar, bk, soj, unique fcr,life,mana rings (deze staan niet helemaal in prijsvolgorde)
shield: is maar 1 mogelijkheid, spirit monarch shield 35fcr
wapen: tal orb, occulus, echuta's, hoto
armor: upped skin of vipermagi, tal armor)ormus (met +3 blizzard), coh of forti (als je genoeg fcr hebt)
boots: wartravelers (life en mf)
belt: tal belt, goldwrap (mf), snowclash
gloves: trang gloves (fcr), magefist (extra punt voor warmth en fcr), frostburn (veel extra mana), change guards (mf en gold find)
switch mogelijkheid 1 wapen/shield: rare +energy shield/frozen armor wapen met nog een spirit monarch
switch mogelijkheid 2 wapen/shield: cta met spirit monarch
ipv energyshield/frozen armor wapen kan je ook de skills gewoon kiezen, maar voor energy shield ben je dan wel direct 4 extra punten nodig door pre reqs en frozen armor ook nog is 3
charms: cold skillers (met life), sorc torch, anni
ga je voor goedkoop dan: life charms, mana charms, res charms, fhr charms en de combi charms ervan (5fhr11fire res, 5fhr5allres < zijn de duurdere) of 15life10coldres, 15life15mana
stats:
str: genoeg voor gear (met spirit monarch heeft hoogste str req van 156
dex: weinig tot geen, je merc tankt toch voor je, maar je kan ook blockchange naar 75% brengen, maar is opzich niet nodig
vitality: ALLES, de rest, zoveel mogelijk
energy: NIKS, genoeg mana op het laatst als je hier niks in stopt en gewoon laat staan op waarde waarmee je begint
[
Voor 3% gewijzigd door
Dalyxia op 06-11-2006 10:47
]