[PC] Space Force 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 942 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Een downloadbare versie met betere kwaliteit stond al in de startpost ;)
Maar ik heb hem toch even dikgedrukt gemaakt voor de duidelijkheid :)

[ Voor 32% gewijzigd door PhoenixT op 29-10-2006 17:04 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Net even de trailer bekeken... wow! Ziet er goed uit. Mijn grootste hoop is dat de Freelancer besturing terug is. Eve-online heb ik gespeeld, maar speelde toch iets te sloom in mijn ogen. Als ik een spacegame speel wil ik toch iets meer arcade actie.

Ik hou deze titel iig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 13:01
Ziet er inderdaad erg goed uit :9~
Ben benieuwd wanneer deze in de winkel ligt

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Q1 2007, dus mooi voor een laat kerstcadeau :P

De besturing zal Freelancer/arcade achtig worden met wat geavanceerdere dingen erbij als rollen en verticaal strafen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Oke grappig spel dat opeens uit de lucht komt vallen. Darkstar one was grappig maar veel te veel hetzelfde overal. En freelancer was erg goed alleen ging vervelen na een tijd en de sp was veeeel te kort.

Dus ik ben benieuwd of dit wat word ziet er in iedergeval mooi uit, bedankt voor de mooie startpost trouwens erg overzichtenlijk allemaal.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Dit zijn wel chille games, vond Freelancer ook erg gaaf dus ben erg benieuwd naar dit spel. Freelancer gaf een groot gevoel van vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ah feest!

Ik vond Darkstar one wel erg eentonig, maar heb em wel uitgespeeld. Freelancer gaf mij een veel ruimtelijker gevoel, kreeg ik destijds echt kippevel van, had ik nog nooit eerder ervaren met een 'space' game, en daarna helaas ook niet weer. Uiteraard heb ik ook alle Wing Commanders gespeeld en de Tie fighter/ X-wing games. Ik vind een Single Player game dus eigenlijk wel voldoende, voor multiplayer heb ik EVE-online, hoewel ik uiteraard open sta voor een multiplayer optie, kan zeer gaaf zijn indien goed uitgewerkt.

Zie ik daar nou een Sick Twisted Bastard? lol, dan hebben we allebij iets met Fear and Loathing in LV :D

[ Voor 9% gewijzigd door BruT@LysT op 30-10-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Features weer aangevuld met wat gelekte info.
Er schijnen ook "headhunters" in het spel te zitten. Of ze daarme personen bedoelen die je ronselen voor hun factions, of dat ze er eigenlijk assasins mee bedoelen weet ik niet. Dat zien we nog wel :)

edit:
Een nieuwe screenshot gereleased, in deze is een anomaly te zien. Het is dat groene ding in het midden en het schijnt je schild neer te halen. Het is volumetrisch en je kunt er dus doorheen vliegen, de anomaly schijnt ook te bewegen, maar dat is natuurlijk niet te zien ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.spaceforce2.com/upload/ScreenShootOfTheWeek/big/week_016.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door PhoenixT op 08-11-2006 19:15 ]

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 13:01
erg vet :D Kan niet wachten tot hij uit komt :P

* Xixmeister hoopt dat ze ooit Freespace 3 op deze engine maken :):):)

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25

Q-bone

Dusss...

is er al iemand die weet wanneer deze game uitkomt? want is erg interessant om te zien :9

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

Q-bone schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:01:
is er al iemand die weet wanneer deze game uitkomt? want is erg interessant om te zien :9
volgens de website eind Q1, dus hopenlijk in April.

jammer dat er "nog" geen MP in zit, dit kan een hele mooie game worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:03
De release date is 25 mei.

http://pc.gamezone.com/gamesell/p30750.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

OMFG! Vetjes :D

was wel weer toe aan een nieuwe space shooter/rpg/trader/whatever :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Hehe, dat doet me eraan denken. Ik moet de FP eens updaten.
edit:
Zo, lichte update gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door PhoenixT op 18-04-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 18-06 09:08
Hmm.. een map van de galaxy ..
Ziet er 'groot' uit..

Natuurlijk blijft het afwachten hoelang je er over doet om van A >> B te komen.. :P

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07192/galaxy.jpg.xs.jpg

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:24
Oeh, dat ziet er fijn uit idd. Jammer dat Darkstar echt poep was, niks de geestelijk opvolger van Freelancer (en wat is die game toch goed). Hoop dat deze in dezelfde buurt komt!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 07:55
Zephyer schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:29:
Hmm.. een map van de galaxy ..
Ziet er 'groot' uit..

Natuurlijk blijft het afwachten hoelang je er over doet om van A >> B te komen.. :P

[afbeelding]
als ik het plaatje wil bekijken krijg ik 500 - Internal Server Error.

nog ff _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Op de site kun je nu een nieuwe trailer downloaden.

http://www.spaceforce2.com/

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 08-05-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Bedankt iedereen, ik heb de startpost weer even geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik krijg wel de indruk dat ze alle screens nogal keihard gefotoshopt hebben ^^. Maar het wordt afwachten hoe die word, freelancer was grappig maar ook niet echt denderend.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:53:
Ik krijg wel de indruk dat ze alle screens nogal keihard gefotoshopt hebben ^^.
Bekijk het filmpje maar eens ;)
Maar het wordt afwachten hoe die word, freelancer was grappig maar ook niet echt denderend.
:X Freelancer roeleert man! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
De screenshots zijn echt niet gephotoshopped hoor. Een developer heeft dit ook een keer aangetoond door renderfouten van de engine te laten zien in een screenshot. Die zouden ze anders echt wel hebben weggewerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan zouden ze ook wel wat hogere resolutie hebben. Ik geloof zeker dat ze echt zijn. Dit spel ziet er gewoon echt goed uit, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij bol.com is de release weer verschoven naar 3-4 weken, bij play.com is het ook weer verschoven naar eind juni, balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Sweet nieuwe trailer..
Lasers tijdens de gevechten hebben weg van StarWars (de geluiden doel ik op.. :P ).
Enne.. die credits als ze de scheepjes laten zien.. zou dat 'standaard' zijn voor die lvl..
Of ff getweaked :z

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Lijkt me een leuk spel, ga ik is bekijken.

Wat ik alleen echt nog mis bij dit soort spellen, is dat je nog steeds niet kan landen op planeten. Dat is toch dol? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

'Simulatie' heh? Jaja alsof Freelancher een simulatie was. :? Onder 'simulatie' versta ik niet een schip dat door de ruimte raast als een straaljager door de lucht zonder rekening te hoeven houden met G-krachten of het momentum van je schip in een vacuum. (kijk maar eens naar de Battestar Gallactica serie, zó horen kleine fighters zich te gedragen.)

'Independance War' was wél een spacesimulatie. Daar kon je versnellen en vervolgens de neus van je schip in een andere riching draaien terwijl het momentum je in de originele richting voort liet bewegen. Naar je kijkrichting toevliegen kon wel maar dat gaat met een vertraging omdat de boosters aan de zijkant van je schip eerst het voorwaartse momentum op moeten heffen. En hoe groter je schip, des te langzamer dat gaat. Zelfs de oude WC-Prophecy had die mogelijkheid (zij het enigsins versimpelt)
Daardoor word het een stuk lastiger om iets te raken maar het geeft ook ruimte voor leuke moves zoals keihard langs een groot schip planken en je neus constant erop gericht houden zodat je kan blijven vuren. Of achtervolgers te grazen nemen door je schip gewoon om te keren terwijl die op de oude koers doorraast. 8)

Wat ik van de trailer gezien heb is dit gewoon weer simpele 'point 'n shoot' spaceknaller zonder ook maar enig gevoel van massa. Been there, done that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 33687 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:46:

Wat ik van de trailer gezien heb is dit gewoon weer simpele 'point 'n shoot' spaceknaller zonder ook maar enig gevoel van massa. Been there, done that.
zie het probleem niet ^^
sommige houden er van, andere niet.

Zou wel koel zijn als je ook echt met inertia gaat werken in games, maar denk dat het nog ff te duur word/teveel tijd kost om nog te implementeren.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Dat kon bij Freelancer net zo goed hoor. Gewoon vol gas geven en je motor uitzetten, dan kon je ook gewoon omdraaien om achtervolgers neer te schieten of om continue op een battleschip te blijven schieten.

Maar ja, het gaat mij gewoon om de hele SciFi/Space atmosfeer. Dat het nou niet 100% realistisch is maakt mij niets uit. Realistisch is niet altijd leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door PhoenixT op 18-05-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

'Simulatie' heh? Jaja alsof Freelancher een simulatie was. :? Onder 'simulatie' versta ik niet een schip dat door de ruimte raast als een straaljager door de lucht zonder rekening te hoeven houden met G-krachten of het momentum van je schip in een vacuum. (kijk maar eens naar de Battestar Gallactica serie, zó horen kleine fighters zich te gedragen.)

'Independance War' was wél een spacesimulatie. Daar kon je versnellen en vervolgens de neus van je schip in een andere riching draaien terwijl het momentum je in de originele richting voort liet bewegen. Naar je kijkrichting toevliegen kon wel maar dat gaat met een vertraging omdat de boosters aan de zijkant van je schip eerst het voorwaartse momentum op moeten heffen. En hoe groter je schip, des te langzamer dat gaat. Zelfs de oude WC-Prophecy had die mogelijkheid (zij het enigsins versimpelt)
Daardoor word het een stuk lastiger om iets te raken maar het geeft ook ruimte voor leuke moves zoals keihard langs een groot schip planken en je neus constant erop gericht houden zodat je kan blijven vuren. Of achtervolgers te grazen nemen door je schip gewoon om te keren terwijl die op de oude koers doorraast. 8)

ja maar jij bent een dikke nurt die dat allemaal snapt en de overgrote gros van gamers zal dat aan de anus oxideren/niet bij stilstaan. Het gaat om de feeling en als dat precies zo gaat in een spel zoals het echt zou moeten(dus zoals jij beschrijft) lijkt me het vliegen aardig onmogelijk en zelfs saai.

ps. "dikke nurt" is in dit geval nabsoluut niet negatief bedoeld B)
ps2. in BSG wordt het inderdaad aardig realistisch gedaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 18-05-2007 18:47 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als we willen space simuleren, gaan we wel naar de ESA / NASA, niet op de PC gamen :Y)

Me verwacht een hoop van de game iig. Freelancer vaak uitgespeeld en ook multiplayer (met een vriend) het hele universum uitspelen (en alle goodies halen :P :D )

nog ffies w88 :D :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07

dat spel was echt gaaf... heb ooit het vervolg ervan gehad maar ben die kwijtgeraakt baal daar nog steeds van :( men dat was echt mooi...

spel was echt een vd betere space sims ooit..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Jij zoekt Beyond the Red Line. Ook erg leuk, alleen heeft de focus meer op het vliegen dan het avontuur van het ruimtereizen. Allebei leuk, gelukkig sluit het een het ander niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

^^ Ik zal die eens bekijken, al staat er wel duidelijk:
Will the game feature Newtonian "real space" physics?

No, original Freepsace 2 was designed as an arcade space shooter. However, we have included some new additions to the game that allow you to pull off some of the maneuvers you see in the show.

Naja deze is gratis dus in dat geval heb ik er niet al te veel problemen mee. :)

@ anderen, ieder zijn meug ja maar fact is en blijft dat dit géén spacesim is (je weet wel, 'sim' staat voor >simulatie<).. Dat plakken ze er gewoon achter zodat het beter verkoopt. |:( Noem het gewoon een spaceFPS of desnoods spaceRPG..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 19-05-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nou, ik heb em gespeeld, en je kunt (moet) weldegelijke met inertia spelen. Wel geinig, in volle vaart voortstuwing uit, en met je thrusters om je as draaien om de Cylon in beeld te houden en vuren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PhoenixT schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:38:
Dat kon bij Freelancer net zo goed hoor. Gewoon vol gas geven en je motor uitzetten, dan kon je ook gewoon omdraaien om achtervolgers neer te schieten of om continue op een battleschip te blijven schieten.

Maar ja, het gaat mij gewoon om de hele SciFi/Space atmosfeer. Dat het nou niet 100% realistisch is maakt mij niets uit. Realistisch is niet altijd leuk.
freelancer blijft vandaag de dag nog steeds mijn faforiete spel, vooral multiplayer via de discovery rp 24/7 server is erg cool.

de knoppen op de toetsenbord zoals de F toetsen , ook lekker simpel

hoop dat space force 2 net zo goed ( misschien wel beter ) word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Qua gameplay is het zeer veelbelovend, dus dat denk ik wel. Helaas hebben de developers gezegd dat multiplayer alléén in SpaceForce 3 zal komen, en die komt er alleen als SpaceForce 2 goed genoeg verkoopt.

Oh ja, ik zit trouwens als bountyhunter in het spel. Het is dus mogelijk dat je ineens PhoenixT achter je aan krijgt :o

[ Voor 23% gewijzigd door PhoenixT op 24-05-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik ben flying_dutchman...a peaceful trader:)

space force is bij bol.com uitgesteld tot 29 juni :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

note wel, als je er een singplayer verhaal achter gaat plakken kun je wel een space zo groot maken als EVE,...maar dat werkt gewoon niet, wie weet gooien ze er als er een online patch voor komt meer systemen en grotere systemen in. qua 'massa' gevoel in systemen kan ik niet echt er uit halen in de trailer, je ziet er nog niet genoeg van.

oh over dat battlestar galagica deel: hier een leuke, als je grote schepen met de snelheid hebt en laser wapens (aka direct hit ipv missile/pulse/projectile wat nog flight time nodig heeft. waarom nog fighters hebben? grote battleschepen kunnen meestal sterkere wapens dan kleine schepen sterkere schilden zouden kunnen (denk aan energie die het kost bv). maar voor in de game, waarom niet. ziet er leuk uit zo een lichtshow.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
PhoenixT schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:42:
Qua gameplay is het zeer veelbelovend, dus dat denk ik wel. Helaas hebben de developers gezegd dat multiplayer alléén in SpaceForce 3 zal komen, en die komt er alleen als SpaceForce 2 goed genoeg verkoopt.

Oh ja, ik zit trouwens als bountyhunter in het spel. Het is dus mogelijk dat je ineens PhoenixT achter je aan krijgt :o
als je goederen gaat vervoeren van de ene naar het andere stelsel vind ik het via multiplayer wel wat leuker...beetje lullig dan als space force 2 geen multiplayer heeft.maar we zullen wel zien
als ze toch luisteren naar het grote publiek , dan zal het toch wel toegepast worden lijkt mij

verkoop succes verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nnndoh schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:20:
[...]

als je goederen gaat vervoeren van de ene naar het andere stelsel vind ik het via multiplayer wel wat leuker...beetje lullig dan als space force 2 geen multiplayer heeft.maar we zullen wel zien
als ze toch luisteren naar het grote publiek , dan zal het toch wel toegepast worden lijkt mij

verkoop succes verzekerd.
inderdaad ik snap de logica van "als deze genoeg verkoopt misschien de volgende" ook niet helemaal.

ik snap dat het maken en uitwerken van multiplayer gigantisch veel werk is en moeite kost, maar als de game succes heeft en ze er gewoon even hard aan gaan werken. van mij hoeft de multiplayer in eerste instantie niet eens zo compleet te en stabiel te zijn, wat hun ook voordeel geeft. met een soort multiplayer 'beta' patch kunnen ze sneller achter fouten komen en de multiplayer gepasder op de comunity maken.

naja we kunnen niets doen naast hoop klagen op het forum en hopen voor multiplayer denk ik :p
multiplayer in aankomst zal iig zeker beter helpen met verkoopcijfers. maar iniedergeval fatsoenlijk dat als ze het ook niet van plan zijn te adden het te melden ipv het eerst wel zeggen en later niet doen (zie Black&White 2 en zo nog wel meer games in de afgelopen jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
daves2hd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:35:
[...]
met een soort multiplayer 'beta' patch kunnen ze sneller achter fouten komen en de multiplayer gepasder op de comunity maken.
Hebben ze ook al gezegd, er kan misschien multiplayer komen in een patch of uitbreiding, maar een écht fatsoenlijke versie kunnen we pas in een nieuwe versie verwachten.

Trouwens, wat valt je op aan onderstaande screenshot?
Afbeeldingslocatie: http://xs215.xs.to/xs215/07215/SpaceForce.jpg

Nog 3 dagen dus :D

[ Voor 14% gewijzigd door PhoenixT op 26-05-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nog 3 dagen tot een demo dus? kan niet wachten..lijkt me een mooie game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

PhoenixT schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:37:
[...]

Hebben ze ook al gezegd, er kan misschien multiplayer komen in een patch of uitbreiding, maar een écht fatsoenlijke versie kunnen we pas in een nieuwe versie verwachten.

Trouwens, wat valt je op aan onderstaande screenshot?
[afbeelding]

Nog 3 dagen dus :D
vind ik best zo lang wij (de spelers) er maar kunnen merken dat er aan gewerkt word en mee kunnen helpen en ervaren hoe het online veranderd ed :p ze zouden er iig geen kwaad aan doen maar ja het blijft afwachten.

nice :p wachte al op een demo, zal voor in de rij gaan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Heb net even gekeken of die demo er is, maar je moet er voor betalen enzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 55111 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:50:
Heb net even gekeken of die demo er is, maar je moet er voor betalen enzo ;(
Inderdaad. Jammer zeg.

Hopen dat de exclusive van Fileplanet niet te lang blijft.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
OWww ziet er vet uit :D
Maar het is geen mmo of wel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:55:
[...]
Inderdaad. Jammer zeg.

Hopen dat de exclusive van Fileplanet niet te lang blijft.
Zal wel snel een mirror komen neem ik aan, maar zal nog wel even duren, want Fileplanet zit in Californie als ik me niet vergis, dus je moet ook rekening houden met de tijdzones. 8)

@ixl85: Nee, geen MMO, in de eerste release zit niet eens multiplayer.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 29-05-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Als er een torrent is dat zeg ik het wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
De demo zal wel vanacht of morgen uitkomen..

Trouwens is de game hier wel erg goedkoop, 23.50! zonder verzendkosten wel cc nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
snelle mirror

andere mirror

zo nu even installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

_/-\o_ dank dank dank. downloading now, kan niet wachten om het uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dat intro en de cutscenes zijn echt belachelijk hilarisch, enorm domme teksten en nog slechter voicework :D Hopelijk is de rest iets beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Ja inderdaad in het begin is die cutscene echt niks, wel veel classes trouwens, soldier, headhunter, police, trader, scientist, adventurer en nog wat, maar heelveel hadden een slechter schip.
Bij mij loopt hij alleen naar 1 minuut cutscene vast. Ik doe dus maar even (duurt eeuwen maarja :P ) een reinstall (install liep ook al vast door mijn toedoen en toen ik weer setup deed ging hij gewoon verder dus zal wel aan een corrupte file liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is dit nu een online game? En kan iemand een beetje impressies van de demo plaatsen?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de graphics wel echt goed, alleen de voice-acting is idd best wel slecht, erg jammer.

Heeft iemand al joystick aan de praat gekregen? Ik kan ook niet in het in-game options menu, alleen die bij de start, maar daar kan je de joystick niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Lol kan de eerste missie al niet winnen :X

Iemand tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet op numpad 2 drukken, dan kun je de shield regelen (voor, achter of verdeeld over beide).

Ik moet zeggen dat de wapens op het begin wel zwaar ineffectief zijn, maar je zal verderop wel betere krijgen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 29-05-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net even de demo geprobeerd maar eerste indruk is nou niet echt positief, heb bijna half uur rondgevlogen geprobeerd die pirates af te maken maar er gebeurt bar weinig nar al mijn raketten op 1 pirate afgeschoten te hebben was hij nog niet dood.

Enige echt zwaar irritante was bij de installatie dat je dat plaatje te zien kreeg over hoe het spel eruit ziet als je geen Nvidia kaart zou hebben, als je het mij vraagt ziet het er op mijn Ati kaart beter uit dan dat plaatje van Nvidia bij de install.

Ik had gehoopt dat dit spel een vergelijking zou zijn of 'opvolger' van Freelancer, maar de 'complexiteit' van het vliegen + het aantal knoppen dat je nodig hebt om je shield e.d. te regelen verpest het een beetje voor mij. De simpelheid van de besturing in Freelancer trok mijn juist zo, en het leuke verhaal en vooral de 128 player MP.

Ik wacht lekker op de volledige versie en kijk dan nog wel een keertje misschien is het even inkomen
en wennen aan de controls en de hoeveelheid daarvan.

Ik moet wel zeggen dat het er werkelijk prachtig uitziet, de vormgeving van de objecten is een lust voor het oog, het detail van de omgeving is ook erg goed gedaan (wolken bewegen over planeet b.v.)
Als de story line netzo goed/boeiend is als die van FL dan heb ik weer wat uurtjes te gamen.

In ieder geval is dit spel al een stuk beter dan Darkstar One en X3:Reunion die vielen in mijn ogen echt tegen, vooral van DO had ik meer verwacht. Kan altijd nog hopen dat er een Freelancer 2 komt :)

Misschien dat ik Freelancer wat vaak noem als meetlat, maar voor mij is dat het beste space 'sim' fps/rpg (wat het ook is) dat ik gespeeld heb sinds Privateer.

Zeker leuk dat er toch nog bedrijven zijn die proberen dit soort spellen te maken.

Spel draait als een trein @ 1280x1024@32bit,AA 4x, HDR en alles op max.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Las op het officiele forum veel handige tips van een beta tester, maakt het spel een stuk leuker. Zoals bv het gebruik van thrusters ed:
Game engine doesn't support 6xAA with HDR.

Here are some tips and tricks to help you :

Mouse :
wheel - speed up and down
left button - fire primary weapons
right button - fire missiles
When you fire your primary weapon it will heat and will stop firing. So you have to fire a little and then you must allow weapon to cool down. Practice this!
When you fire all of your missiles you have to go to your inventory and mount them. Note that you cannot go into inventory while you are in combat -> you cannot mount missiles while in combat.
If you want to fire missiles be sure you have locked on to the ship. A red cross-like thing will be in the targeting rectangle and you can hear a sound while the ship is being locked on.

Keyboard :
WASD - strife up, left, down and right
QE - roll left and right
SPACE - kill engine
If you press them two times in a rapid succession you will execute dodge manoeuver (you will move a short distance very fast in one direction). For example press WW and you will move up; press WW DD and you will move up and right (but you have to be fast). NOTE : this manoeuver uses energy cells.

Y - use EMP
You have to use EMP when missiles are very near in order to destroy them.

,(comma) - fire mode
I find it easier when I set my weapons to rapid fire.

L - cockpit/HUD enable/disable
If you don't like the cockpit or the HUD or both you can remove them.

C - camera/mega speed
There are 3 modes - 1st person, 3rd person and Mega Speed.
Mega Speed looks like 3rd person, but in this mode you are travelling 3 times faster.

SHIFT - afterburner
Use it to close distance to your enemy or to run away from him.

O - hack building
You have to be near a building and you mustn't move.

I also increase mouse sensitivity because with default settings it is too slow for me.

On first mission you have your instructor with you. He will help you a little (but just a little).

I set fire mode to rapid fire and simply use afterburner to close th distance to the pirates.
http://www.spaceforce-gam...p?TID=791&PID=15172#15172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Hey, dit is veel sneller dan ik had gedacht! :o
Ik ben nu aan het downloaden van de GamesWelt website.
Over al het commentaar:
Ik zal morgen het spel zelf bekijken, maar je moet eraan denken dat dit eigenlijk geen echte demo is, het spel is namelijk nog helemaal niet af! Het is dus zeer goed mogelijk dat op basis van het commentaar het spel verbeterd wordt voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dat zou mooi zijn, voor mij wordt het spel beter de meer het op FL lijkt, als ze nou ook zo'n leuke 128 server app erbij stoppen ben ik helemaal blij :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Vandaag weer even gespeeld en ik vind het al steeds beter worden. Heb hem op easy staan maar nu ik eenmaal een beetje de combat doorheb is het al een stuk makkelijker. Ik heb nu iets van 6 piraten kapot geschoten, wat meteorieten met een mining tool bewerkt :P (ben scientist). Ben nu in het 2de solar system en heb de 2de missie gedaan. Wat ook trouwens een tip is met minen dan kan je grondstoffen krijgen waar je bij techlab upgrades kan maken (die trouwens veel geld opleveren). Ik begin de game dus steeds meer te waarderen maar hij is wel iets onduidelijker en heeft dus een hogere leer-curve dan freelancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:05
Heb vanochtend de demo gedownload en daarnet even geprobeerd.
Bij het installeren vond ik de plaatjes met "nvidia graphics" en "without nvidia" allebei behoorlijk lelijk. Bovendien was de onderse (without nvidia) nog mooier ook. Maar gelukkig draait alles op max hier als een trein en ziet alles er zo beter uit dan die twee plaatjes bij elkaar.
Wat me meteen opviel was de belabberde kwaliteit van de voice acting. Het lijkt wel door een programmeur ingesproken als quick-fix voor de demo.
En dan de leercurve! Ik had absoluut geen idee wat ik nou moest doen. Ik ben maar gaan schieten op wat piraatjes, maar na een tijdje was ik te ver weg van waar ik zou moeten zijn ofzo, en toen ging ik terug, waren de piraten die achter me aan zaten het vechten beu en gingen ze maar weg. 8)7
Toen kwam ik nog een piraatje tegen, maar ondertussen zie ik ook nog steeds 'mission 1: the beginning' staan met als opdracht 'activate all satellites'. Ik heb geen idee hoe dat moet, dus ga ik maar verder vechten met die piraat. Na een aantal status reports over mijn schild en wat lame opmerkingen van de piraat later merkte ik dat hij nog steeds lang niet kapot was (echt bijna geen schade). Waar mijn instructeur is gebleven wist ik ook niet.
Maar het meest vervelende van allemaal komt nog: als je je schip wil omdraaien gebruik je de muis. Maar tijdens het draaien gaat je cursor langzaam weer naar het midden toe. Dus als je wil blijven draaien moet je je muis optillen, verplaatsen, neerzetten, dan weer schuiven, en weer optillen, enz.

ohja: ik werd meteen ook een beetje overspoeld met informatie over alle beschavingen en soorten mannetje die je kan zijn. Maar dat is met alle rpg's ook zo, dus niet echt een geldig argument. (daarom houd ik wss ook niet zo van rpg's). Ik wil spelen! niet eerst 10 pagina's info doorwerken.

Al met al een zeer groot verschil met wat ik van Freelancer gewend ben. (ook de demo, heb het echte spel niet :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik ben net 5 keer doodgeschoten :P
Serieus, is dit een bug of is dit de bedoeling? Sommige mensen op het forum zeggen dat ze het gevechtz zeer makkelijk vonden, terwijl ik zelfs geen krasje kon maken. Ik zit maar te schieten en te schieten en er gebeurt niets. Zij schieten 1x op me en m'n schild en m'n hull is kapot :S

Ik heb dit al gedaan:
-Met num2 checken of het schild wel over je hele schip aan staat.
-Met , de wapens op rapid fire mode zetten.
-Snelheid regelen met scrollen
-Shift gebruiken voor thrusters.
-Met b de weakest enemy selecteren en met v de enemy selecteren die je ziet.

Toch ga ik telkens dood, iemand hints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijdens gevechten heb ik meestal mijn schild helemaal naar voren, dat werkt wel goed. Ze vallen je waarschijnlijk vooral van voren aan. En raketten die op je afgevuurd worden kan je vernietigen met je EMP (y).

Overigens kan je door veel te minen allerlei minerals krijgen die je kunt gebruiken om je ship te upgraden in het Tech lab van een station, dan krijg je een hogere level, meer energie ed. Moet je ff een mine tool kopen (op station of bij een schip met het trade tekentje.
For those who don't know how to make upgrades:
1. Purchase Mining Tools from a station or Cargo Ship
2. Equip the Mining Tools that same way you would equip a weapon. Check on the Tools tab in the equip menu to be sure.
3. Find an asteroid field(they're everywhere!).
4. Aim at an asteroid and Activate the Mining Tool by holding the Mining Tool key (DEFAULT is Insert). This should fire a beam which will destroy the asteroid.
5. The result will either be: a disintegrated asteroid, the asteroid separates into smaller chunks(which can still be mined), or you get some dropped cargo(indicated by a shield). Mining tools are only used up when there is a successful drop. Fly close to the cargo and teleport it your ship(DEFAULT key 'T').
6. At a station, go to the Tech-Lab and check the amount of materials you need for a specific upgrade. If you have enough, make one and equip it to boost that attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Y is dus EMP, oke. Moet je dat ook speciaal timen of gewoon meteen indrukken als je "incoming missile" krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

PhoenixT schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:11:
Y is dus EMP, oke. Moet je dat ook speciaal timen of gewoon meteen indrukken als je "incoming missile" krijgt?
timen, als de missile nog verweg is raakt niet niet. 't is maar een korte burst om je heen, kost energy cells btw (net als afterburner ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220903

en koop ook zo snel mogelijk een ander soort laser op dat begin station.. mass driver heet ie volgens mij (het is iig de enige waarvoor je volgens mij nog geen wapen upgrade nodig hebt).
Want die standaard laser schiet nog geen deuk in het spreekwoordelijke pakje boter.

Greetz Kameeni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Nee hij heet microwave crusher. Trouwens bij die gevechten moet je locken met R dan schieten op het blauwe vierkantje, en waar je mee schiet is het middelpunt van je scherm dus niet de cursor als je je muis verplaatst (die fout maakte ik eerst want volgensmij gaat het zo bij freelancer). Vaak zet ik bij gevechten ook snelheid helemaal af en gebruik ik af en toe shift. EMP kan je gebruiken om incoming missiles af te weren.

edit:spelvaut (heet met een d ;( )

[ Voor 4% gewijzigd door powerguy op 31-05-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmmm...
Las net de reacties hier :
http://www.spaceforce-game.com/newsComments.aspx?IDnews=20

Niet ontzettend positief.. :/
* Zephyer hoopt dat het echt wat is..

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben er ook niet zo positief over, overal waar je kijkt toch nog een hoop commentaar. in mijn ogen veel terrecht. spel heeft nog flink wat patches nodig denk ik :p
maar ja het is dan ook een snel in elkaar geprutte demo omdat het spel even veel aandacht kreeg en dus leek het ze een goed idee :p nog even afwachten hoeveel ze met al het krietiek gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Het grootste probleem op dit moment vind ik de moeilijkheidsgraad. Die wapens die je in het begin krijgt zijn toch echt wel te slap :P

Voor de rest valt het mee. Het is een stuk beter dan DarkStar One en met wat patches kan het nog wel een succes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik vind die planeten niet echt mooi...hoop dat de uiteindelijke versie beter is..( heb hem besteld bij bol.com) anders blijf ik gezellig bij freelancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nnndoh schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:57:
ik vind die planeten niet echt mooi...hoop dat de uiteindelijke versie beter is..( heb hem besteld bij bol.com) anders blijf ik gezellig bij freelancer.
mja vind alles over detailed in het spel, alles is te. schepen te geskinned met verf+roest+slijtage, ruimte stations te bobbelig overdetailed metaal enz enz :p

kan veel gezegt worden over freelancer dat het te klein is en te veel op 1 lijn ligt etc. maar voor mij blijft het allemaal geniaal uitgewerkt. net als het hele tractorbeam consept, teleport lijkt leuk maar om elke keer weer naar de plek waar een schip kapot ging te vliegen en daar te wachten en weer in een menu te kijken. leuk de eerste 20 schepen, daarna begint het vervelend te worden en zeker (nu zit het er nog niet in maar stel bij online na 100+ schepen) kost het elke keer weer tijd etc, liever dat ik kan instellen wat iets als een tractor beam wel en niet moet binnenhalen. net als dat freelancer misschien zich wel op een liniar niveau zich afspeelt maar zo kun je veel beter een systeem in elkaar zetten voor een game op deze manier 't scheelt gewoon een hoop nutteloze hoeha in mijn ogen.

maar kan niet alles makkelijk mee hebben :p verbeteringen die ik iniedergeval wel zou willen zien:
-AI 'menselijk' laten vliegen, ophouden met leuke maneuvres en tegen me aan botsen en gewoon rondjes vliegen :p
-dock/trade iets makkelijker uitgewerkt zoals een follow/formation achtig iets dat ik niet alleen speed match van een schip maar ook koers (onder het traden ook door vliegen) en space stations dat ik niet aan de kant van dockbay moet zijn (beetje auto pilot kan geen kwaad)
-interface&menu's compleete remake/layout ik mis bergen informatie en wat je nodig/niet nodig hebt staat compleet niet goed.
-minder luide AI >.> word gestoord van het luide gebabel van de AI in combat. in freelancer hoorde je ze ook wel maar alleen als je dichtbij was en niet even hard als de rest.
-fijnere besturing, dat zwevering geglij vind ik eigenlijk maar traag aanvoelen ipv meer space gevoel.
-nieuwe voice acting & tekst (kleine kans dat ze dat nog gaan doen). 't is gewoon in 1 woord bagger, bijna humoristisch soms.
*en iets wat helemaal weinig hoop heeft, verhaal beter uitwerken. intro filmpje, 1e missie 'time for your final test' oeh kijk piraten 'i'll handle them for bax (Was het toch ? :P)'. 2e missie, vlieg vlieg,... kom piraat tegen "where is she, where is bax",.. like in een complete organisatie (op space formaat) weet een individu altijd dat de tegenstander z'n zus zoekt en wie er bedoeld word. verder is dat schip van de andere partij en zonder echt onderzoek of niets rond je dat deel af met "i've got some new intel about the pirates and UF alsof het heel wat is",... wie weet is gewoon 1 lid van de UF omgekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 23:44
Bij mij is het spel echt onspeelbaar. Om de zoveel tijd freezed het spel voor 5 tot 10 seconden (gebeurt om de 20 seconden ofzo) terwijl het tussen de freezes in heel erg soepel loopt. Het is net alsof hij iets moet laden dan, maar kan me niet voorstellen dat dat aan mijn PC ligt.

Ik laat het in ieder geval even links liggen tot ik een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

aapenootjes schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:31:
Bij mij is het spel echt onspeelbaar. Om de zoveel tijd freezed het spel voor 5 tot 10 seconden (gebeurt om de 20 seconden ofzo) terwijl het tussen de freezes in heel erg soepel loopt. Het is net alsof hij iets moet laden dan, maar kan me niet voorstellen dat dat aan mijn PC ligt.

Ik laat het in ieder geval even links liggen tot ik een oplossing weet.
lagere instellingen geprobeerd? ik had het ook toen ik alles op max zette, ipv dat het echt een fps drop aka dia show werd elke keer een paar sec vloeiend en dan weer eventjes freeze. misschien ook iets anders, maar zoals je het beschrijfft klinkt het iniedergeval bekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

vreemd spel! Vanaf het begin gaat me snelheid gematigd laager worden. Zo hang ik in 5 seconden stil :(
(edit) reboot solved it!

wat nog wel een probleem is, ik probeer in "norma" uit te komen maar heb geen idee hoe ik er kom... heeft een van u nog suggesties?

[ Voor 53% gewijzigd door Four op 06-06-2007 19:44 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ssssssst....illegale wegen is ie al te downloaden, gaat ik ff doen aangezien ik hem toch al besteld heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

<edit> changed my mind</edit>

[ Voor 90% gewijzigd door Four op 06-06-2007 21:28 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashwin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 15:59
JoWood, dat zegt toch alles...hebben zij ooit een A kwaliteit game uitgebracht? :{

Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Flashwin schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:00:
JoWood, dat zegt toch alles...hebben zij ooit een A kwaliteit game uitgebracht? :{
* Zephyer heeft nog wel eens een transport spelletje gespeeld wat best leuk wat hoor.. :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:20

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Flashwin schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:00:
The Guild, Gothic, Arx Fatalis, Spellforce, Etherlords en natuurlijk S.W.I.N.E. , ik heb me dus zeker wel vermaakt met een aantal van hun titels. Verder is JoWood slechts de uitgever en komt Spaceforce van een relatief kleine en onbekende ontwikkelaar, Provox Games. Dus dat het door JoWood wordt uitgegeven zegt niet alles wat mij betreft.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 14:01
Eventjes een snelle vraag, is dit gevaarte eigenlijk ook met een Joystick te spelen?
Ben over het algemeen niet zo'n fan van muis gestuurde sims. Het is wel makkelijk maar het verpest voor mij een beetje de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik heb ondertussen de orginele versie via bol.com vandaag in de bus gekregen.
ben ik dus de eerste hier :p

de torrent versie die ik gister downloade begon precies hetzelfde als de demo versie , inc de foutjes, versie 1.0.0
wel jammer dus
en toch blijf ik freelancer beter vinden, maar wie ben ik he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zarkov schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:47:
Eventjes een snelle vraag, is dit gevaarte eigenlijk ook met een Joystick te spelen?
Ben over het algemeen niet zo'n fan van muis gestuurde sims. Het is wel makkelijk maar het verpest voor mij een beetje de sfeer.
Goede vraag, ik kreeg bij de demo mijn joystick niet aan de praat, maar het lijkt me toch wel dat dit in de final mogelijk moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeel vet dit :D
Kan niet wachten totdat ik weekend heb, oh wacht, dat is het straks al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bij bol.com is de levertijd ineens naar 2-3 weken verschoven 8)7

Heeft iemand de full al elders kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Sipio schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:19:
[...]

Goede vraag, ik kreeg bij de demo mijn joystick niet aan de praat, maar het lijkt me toch wel dat dit in de final mogelijk moet zijn?
yep, bij de final wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
zelfde uitgevers, redelijk oud spel, russisch maar nu ook voor 30 euro te downloaden in het engels parkan II.
graphics zijn niet echt wow, maar vind het wel een leuk spel
http://www.parkan.ru/p2en/index.php
http://www.cenega.com/index.php?shgame=29

je kan in je eigen schip rondlopen of van anderen...

je kan op planeten landen ( cutscenes) waar je gebouwen in kan, denk op elk planeet wel dezelfde en het gebied op de planeet is beperkt

[ Voor 36% gewijzigd door nnndoh op 10-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

nnndoh schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:50:
ik heb ondertussen de orginele versie via bol.com vandaag in de bus gekregen.
ben ik dus de eerste hier :p

de torrent versie die ik gister downloade begon precies hetzelfde als de demo versie , inc de foutjes, versie 1.0.0
wel jammer dus
en toch blijf ik freelancer beter vinden, maar wie ben ik he :p
Zeg, vertel eens.

Hoe bevalt de final?
Kan je een vergelijking met de demo maken?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
voor zover ik kan zien is hij precies hetzelfde als de demo, alleen kan je dan in de menu ook op opties klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

viel ook wel te verwachten, veelste korte tijd nog om de release versie te verbeteren, hoop dat ze iig snel komen met wat patches, want zo als het nu is wil echt geen hele game door spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
daves2hd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:20:
viel ook wel te verwachten, veelste korte tijd nog om de release versie te verbeteren, hoop dat ze iig snel komen met wat patches, want zo als het nu is wil echt geen hele game door spelen :(
Ik kijk nog steeds rond of ik de full ergens kan kopen maar dit zijn niet echt leuke berichten.
Is het echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Voor zover ik weet is het spel nog niet verkrijgbaar in Europa, dus dan is dat niet zo gek. Goed nieuws trouwens: de developers zijn begonnen aan de eerste patch die veel bekende problemen moet oplossen en de mod mogelijkheden zal verbeteren. Verder zal er een map editor uitkomen als alle versies van het spel uit zijn (US, UK, Europe, German, etc). Last but not least heeft een beta tester verteld dat de ontwikkelaars aan multiplayer zijn begonnen!

Als de ontwikkelaars hun beloften nakomen kan het nog meer dan goed komen met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik had mijn bestelling toch maar bij bol.com gedaan omdat er weer aangegeven stond 3-4 werkdagen.
Heb alleen al bericht gehad dat hij toch niet op voorraad is idd.

Nog maar ff geduld hebben dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Voor de wachtenden in Europa is er een nieuwe trailer gereleased.
Ook is het werk begonnen aan patch 1.1 Die patch zal zowel bugfixes als nieuwe features en uitbreidingen van de moddability brengen.

edit:
Space Force is verkrijgbaar via Steam!

[ Voor 43% gewijzigd door PhoenixT op 24-07-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
sinds ik hem bij bol punt com vandaan heb , heb ik het spel geeneens meer gespeeld
spel zit zelfs nog in verpakking :)

ik hoop dat de patch vele verbeteringen mee zal nemen
zo zou het wel leuk zijn dat tijdens het reizen in een wormhole, het volgende systeem word geladen, en niet 5 minuten een zwart scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Pagina: 1 2 Laatste