[PC] Space Force 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 941 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashwin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 15:59
JoWood, dat zegt toch alles...hebben zij ooit een A kwaliteit game uitgebracht? :{

Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 09:08
Flashwin schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:00:
JoWood, dat zegt toch alles...hebben zij ooit een A kwaliteit game uitgebracht? :{
* Zephyer heeft nog wel eens een transport spelletje gespeeld wat best leuk wat hoor.. :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:20

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Flashwin schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:00:
The Guild, Gothic, Arx Fatalis, Spellforce, Etherlords en natuurlijk S.W.I.N.E. , ik heb me dus zeker wel vermaakt met een aantal van hun titels. Verder is JoWood slechts de uitgever en komt Spaceforce van een relatief kleine en onbekende ontwikkelaar, Provox Games. Dus dat het door JoWood wordt uitgegeven zegt niet alles wat mij betreft.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 14:01
Eventjes een snelle vraag, is dit gevaarte eigenlijk ook met een Joystick te spelen?
Ben over het algemeen niet zo'n fan van muis gestuurde sims. Het is wel makkelijk maar het verpest voor mij een beetje de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb ondertussen de orginele versie via bol.com vandaag in de bus gekregen.
ben ik dus de eerste hier :p

de torrent versie die ik gister downloade begon precies hetzelfde als de demo versie , inc de foutjes, versie 1.0.0
wel jammer dus
en toch blijf ik freelancer beter vinden, maar wie ben ik he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zarkov schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:47:
Eventjes een snelle vraag, is dit gevaarte eigenlijk ook met een Joystick te spelen?
Ben over het algemeen niet zo'n fan van muis gestuurde sims. Het is wel makkelijk maar het verpest voor mij een beetje de sfeer.
Goede vraag, ik kreeg bij de demo mijn joystick niet aan de praat, maar het lijkt me toch wel dat dit in de final mogelijk moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeel vet dit :D
Kan niet wachten totdat ik weekend heb, oh wacht, dat is het straks al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bij bol.com is de levertijd ineens naar 2-3 weken verschoven 8)7

Heeft iemand de full al elders kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Sipio schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:19:
[...]

Goede vraag, ik kreeg bij de demo mijn joystick niet aan de praat, maar het lijkt me toch wel dat dit in de final mogelijk moet zijn?
yep, bij de final wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
zelfde uitgevers, redelijk oud spel, russisch maar nu ook voor 30 euro te downloaden in het engels parkan II.
graphics zijn niet echt wow, maar vind het wel een leuk spel
http://www.parkan.ru/p2en/index.php
http://www.cenega.com/index.php?shgame=29

je kan in je eigen schip rondlopen of van anderen...

je kan op planeten landen ( cutscenes) waar je gebouwen in kan, denk op elk planeet wel dezelfde en het gebied op de planeet is beperkt

[ Voor 36% gewijzigd door nnndoh op 10-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

nnndoh schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:50:
ik heb ondertussen de orginele versie via bol.com vandaag in de bus gekregen.
ben ik dus de eerste hier :p

de torrent versie die ik gister downloade begon precies hetzelfde als de demo versie , inc de foutjes, versie 1.0.0
wel jammer dus
en toch blijf ik freelancer beter vinden, maar wie ben ik he :p
Zeg, vertel eens.

Hoe bevalt de final?
Kan je een vergelijking met de demo maken?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
voor zover ik kan zien is hij precies hetzelfde als de demo, alleen kan je dan in de menu ook op opties klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

viel ook wel te verwachten, veelste korte tijd nog om de release versie te verbeteren, hoop dat ze iig snel komen met wat patches, want zo als het nu is wil echt geen hele game door spelen :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
daves2hd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:20:
viel ook wel te verwachten, veelste korte tijd nog om de release versie te verbeteren, hoop dat ze iig snel komen met wat patches, want zo als het nu is wil echt geen hele game door spelen :(
Ik kijk nog steeds rond of ik de full ergens kan kopen maar dit zijn niet echt leuke berichten.
Is het echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Voor zover ik weet is het spel nog niet verkrijgbaar in Europa, dus dan is dat niet zo gek. Goed nieuws trouwens: de developers zijn begonnen aan de eerste patch die veel bekende problemen moet oplossen en de mod mogelijkheden zal verbeteren. Verder zal er een map editor uitkomen als alle versies van het spel uit zijn (US, UK, Europe, German, etc). Last but not least heeft een beta tester verteld dat de ontwikkelaars aan multiplayer zijn begonnen!

Als de ontwikkelaars hun beloften nakomen kan het nog meer dan goed komen met deze game.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik had mijn bestelling toch maar bij bol.com gedaan omdat er weer aangegeven stond 3-4 werkdagen.
Heb alleen al bericht gehad dat hij toch niet op voorraad is idd.

Nog maar ff geduld hebben dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Voor de wachtenden in Europa is er een nieuwe trailer gereleased.
Ook is het werk begonnen aan patch 1.1 Die patch zal zowel bugfixes als nieuwe features en uitbreidingen van de moddability brengen.

edit:
Space Force is verkrijgbaar via Steam!

[ Voor 43% gewijzigd door PhoenixT op 24-07-2007 00:46 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
sinds ik hem bij bol punt com vandaan heb , heb ik het spel geeneens meer gespeeld
spel zit zelfs nog in verpakking :)

ik hoop dat de patch vele verbeteringen mee zal nemen
zo zou het wel leuk zijn dat tijdens het reizen in een wormhole, het volgende systeem word geladen, en niet 5 minuten een zwart scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:03
Pagina: 1 2 Laatste