Ik ben door de roleback maar iets van 5% verloren, maar dat is voor mij toch weer 2uur hunten. Het veel erger gekunt dus ik ben niet ontevreden
Ik ben nu zelf lvl 30
.
Me nuke is erg sterk als ik hem nu 1 level omhoog doe dan kan ik een earth ghost er mee killen.
Die char is sterker dan die @ eage.
Verder, als ik een lvl 40 wolf koop.
Kan ik hem dan summonen?.
Ik hoorde van verschillende kanten dat je wolf lager of gelijk moet zijn aan je eigen level.
Me nuke is erg sterk als ik hem nu 1 level omhoog doe dan kan ik een earth ghost er mee killen.
Die char is sterker dan die @ eage.
Verder, als ik een lvl 40 wolf koop.
Kan ik hem dan summonen?.
Ik hoorde van verschillende kanten dat je wolf lager of gelijk moet zijn aan je eigen level.
Nope, je kan die wolf niet summonnen. Je wolf moet onder of gelijk aan jou lvl zijn. Het aantal % van het lvl maakt overigens niet uit. Ik ben lvl45 @ 49.22%, maar m'n wolf zit al op LVL45 @ 99.99%.
Ik kan je wel vertellen vanaf L50 je wolf niet zo snel meer levelt.
Heaget schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:40:
Nope, je kan die wolf niet summonnen. Je wolf moet onder of gelijk aan jou lvl zijn. Het aantal % van het lvl maakt overigens niet uit. Ik ben lvl45 @ 49.22%, maar m'n wolf zit al op LVL45 @ 99.99%.
Shuttle st20g5
Mmmm... Ik kan niet meer inloggen
In de list lijst van de servers staat geen 1 server meer
Naja..dadelijk maar eerst BF2142 demo proberen dan. Misschien dat het door download komt

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Bij mij doet die het weer
tuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:56:
stoeber zou jij kunnen vertelle hoe je dat moet update ... voor da runtmie error ?
zou jij dat willen uit leggen ?![]()
jij hept er verstand van
wat voor soort driver heb je?
welk merk??
Verwijderd
Jup mijn wolf is nu 62 en ik summon hem niet eens meer. Gaat veel te vaak dood in caves, en als nuker gebruikte ik mn wolf toch al niet. Stond er gewoon voor de sier naast, jammer dat je hem niet klein kon houden dan was ie veel lieverKnowuse schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:53:
Ik kan je wel vertellen vanaf L50 je wolf niet zo snel meer levelt.
[...]
Jaaaaaaaaa, vindt ik ook, klein zijn ze veel leuker. Ik gebruik mijn wolf nog wel in de caves en vindt hem erg handig. Trek soms wat mobs naar zich toe, maakt mobs die nog een beetje hp hebben af en tankt een beetje terwijl mijn nuke laadt.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:50:
[...]
Jup mijn wolf is nu 62 en ik summon hem niet eens meer. Gaat veel te vaak dood in caves, en als nuker gebruikte ik mn wolf toch al niet. Stond er gewoon voor de sier naast, jammer dat je hem niet klein kon houden dan was ie veel liever
Ik heb wel zijn heal pot onder een knop zitten en zodra ik mobs eenmaal met 1 shot kill wordt de wolf idd weer minder handig.
Shuttle st20g5
Ik vind de wolf eigenlijk nog best handig, ik ben nu bij de bunwangs, en soms dan doet mijn nuke net te weinig damage, om dan nog een andere skill te gebruiken die veel MP kost, of je wolf 1 keer te laten attacken.
Verwijderd
ik word echt weer STAPELGEK van die ???? error in combinatie met de drukte op Troy...
Iedere keer als ik ff lekker wil gaan lvlen krijg ik die error en ben ik minstens 15 minuten bezig te connecten -.-
ben trouwens inmiddels alweer lvl 33 met mn nieuwe char en het gaat als een speer(man)
Iedere keer als ik ff lekker wil gaan lvlen krijg ik die error en ben ik minstens 15 minuten bezig te connecten -.-
ben trouwens inmiddels alweer lvl 33 met mn nieuwe char en het gaat als een speer(man)
Als eerste, ik heb een char wat Sphinxx heet
Jammer dat m'n goede account Heaget heet
M'n main name is namelijk Sphinxx, die gebruik ik altijd in games. Oke, dan over die ???? Error, nadat ik m'n pc helemaal heb geformatteerd heb ik hem nog maar 1 keer gehad ( en dat is zeker een maand geleden ). * Heaget klopt af
Verwijderd
trouwens heagy, ik ben het
oane,
alleen door die merge heet ik nu dus weer spinxeh ^.^
wat normaal gesproken dus ook mij nickname WAS
kword nu door collegas corleoane genoemt dus ben maar gewisseld ^.^
wat normaal gesproken dus ook mij nickname WAS
Verwijderd
dinsdag begint het event 
Details Regarding Compensation Event (revised)
Date : 10/17/2006
inquiry : 8118
Hello. This is Silkroad Online.
The details regarding the compensation event due to rollback are listed below.
[Event]
Event Period : 10/24/2006 ~ 10/31/2006 (7 days)
Event Information :
Experience points - 30 % increase
Chance of item being dropped - 100% increase
Amount of gold dropped - 50% increase
NEEE!!!! Niet dinsdag.. waarom niet morgen
Doordeweeks heb ik altijd heel weinig tijd om te spelen, en nu is het vakantie dus tijd genoeg
jalaaaa dinsdag ben ik lekker vrij tot maandag 
en ben inmiddels alweer even lvl 40 en wolf ook!
nu ff lvl 42 en dan weer op naar lvl 45
en ben inmiddels alweer even lvl 40 en wolf ook!
[ Voor 50% gewijzigd door Z1ppo op 19-10-2006 02:05 ]
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:01:
trouwens heagy, ik ben hetoane,
wat normaal gesproken dus ook mij nickname WAS![]()

Gister van 89% lvl 36 naar 75% lvl 37, ik vond een blade:
- lvl 38
- Steady1
- Immortal 3
- ???
- Int 2
Maar kreeg later een sword van iemand die dikke ratings had en die ik even mogt lenen ^^. Ook een shield gekocht voor 2 mil LVL 38 +3, Blocking Ratio 60%, Blocking ratio 16 en Str 1. Screenshots komen als ik thuis ben.
Over die event daar zat ik ook over te denken, dan kan ik gelijk een beetje lvl uppen naar lvl 40 en dan is eindelijk mijn wolf groot
Heb er nu al zin in
- lvl 38
- Steady1
- Immortal 3
- ???
- Int 2
Maar kreeg later een sword van iemand die dikke ratings had en die ik even mogt lenen ^^. Ook een shield gekocht voor 2 mil LVL 38 +3, Blocking Ratio 60%, Blocking ratio 16 en Str 1. Screenshots komen als ik thuis ben.
Over die event daar zat ik ook over te denken, dan kan ik gelijk een beetje lvl uppen naar lvl 40 en dan is eindelijk mijn wolf groot
[ Voor 19% gewijzigd door xzaz op 19-10-2006 08:53 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Kan niet wachten op event.
Vanmiddag even veel traden en dan een wolf kopen.
En die lekker trainen
Lijkt me wel vet zo'n grote wolf.
Met zo'n gold ticket krijgt je wolf dan ook dubble exp?
Vanmiddag even veel traden en dan een wolf kopen.
En die lekker trainen
Lijkt me wel vet zo'n grote wolf.
Met zo'n gold ticket krijgt je wolf dan ook dubble exp?
Ja, alles wordt verdubbeld. Dus scroll + event = 130% meer EXP ^^. Ik denk dat ik het maar eens ga proberen vanavond overmaken snel en dan in de vakantie gebruiken.
Vandaar dat het zo druk is en de lag weer terug is, schoolvakanties. En iedereen maar schelden op de vietnamese dat zij alle lag veroorzaken.DeluxZ schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:47:
NEEE!!!! Niet dinsdag.. waarom niet morgenDoordeweeks heb ik altijd heel weinig tijd om te spelen, en nu is het vakantie dus tijd genoeg
Denk dat het volgende week dinsdag weer onmogelijk wordt om in te loggen.
Shuttle st20g5
Ik heb net 3 1-day scrolls gekochtxzaz schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:37:
Ja, alles wordt verdubbeld. Dus scroll + event = 130% meer EXP ^^. Ik denk dat ik het maar eens ga proberen vanavond overmaken snel en dan in de vakantie gebruiken.
Hoe betaal jij via Pay Pal? En hoe lang duurde het voordat het geld bij jouw over is gemaakt?
Gister trouwens leuke traid gedaan ^^:
http://screenshot.xfire.c...69f28832b260de08bf5f2.png
Ik gebruik een VISA card en ik heb m'n silk altijd direct.
Verwijderd
ik gebruik paypal en maak het over via m'n bankrekening. Het duurd wel 3-5dagen maar heb de tijd
Verwijderd
FINALLY level 32.. kick fuxin ass. echt relaxte lv32 bow (+2 , crit = 9, phy +70%) voor maar 180k
Woei,
Net ook nog ff een eekhorn gekocht, die kicken pas.
Ik lvl me wolfje een beetje.
Gewoon lui zitten je wolfje laten killen en eekhorn spul pakken.
En strong hold is de goud mijn
.
Verdien daar 20~80k per uur ong.
En strong hold is de goud mijn
Ik heb pas eens zitten kijken naar een wolf, maar die krengen kosten gewoon een miljoen!
Ik ben ondertussen lvl17 en heb nog maar net 100K...
Ik ben ondertussen lvl17 en heb nog maar net 100K...
Verwijderd
Op low lvl is het inderdaad veel geld. Zelf heb ik er voor gespaard en toen één gekocht. Dat was trouwens op lv16, maar toen had ik al een poosje gefarmed
Verwijderd
LOL, met thiefen verdien ik 150 k per uur.Brantje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:23:
Woei,
En strong hold is de goud mijn.
ik en mijn wolf zijn vandaag lvl 43 geworden!!!!!!!!!!!
Verwijderd
w00t vandaag uru gekilled, dit alles in het kader van een rondje uniques. Paar dagen geleden tiger girl al en nu net uru
*klik*
A. Speel jij op troy?
B. Zit jij in Guild Kaizen ( die mothafackers die iedereen uitschelden, botten,cheaten, hijacken etc ) op Troy! ( overigens, no offence naar jou toe )
3. Welk lvl ben je? Zowiezo 64+ of niet dan?
B. Zit jij in Guild Kaizen ( die mothafackers die iedereen uitschelden, botten,cheaten, hijacken etc ) op Troy! ( overigens, no offence naar jou toe )
[ Voor 9% gewijzigd door Heaget op 20-10-2006 18:34 ]
Verwijderd
A. Nee op OlympusHeaget schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:30:
A. Speel jij op troy?
B. Ja ik zit in de guild Kaizen dus niet die van troy
C. ik ben level 68
Oke, dan heb ik niets gezegd daarover. Mooi lvl trouwens
Verwijderd
Bowen ging niet lekker, ik ben nu overnieuw begonnen
..
Ik wordt nu pure int sword fire nuker
Ik wordt nu pure int sword fire nuker
Verwijderd
Hey mensen
Ik ging overnieuwe vandaag met full int op speer!
Ik was ff quest aant doen en rara wat vind ik?
Een Level 8 speer Seal Of moon +2 STR
Wat was ik toen blij lol
vette harde attack heeft die, pwnd een lvl 16 bow
Echt jonge echt zo blij ben ik is de eerste keer dat ik een seal of moon of seal of star geval gevonden heb!
Linkhttp://www.xfire.com/scre...06a8f2b0f05350134eeb1.png
Ik ging overnieuwe vandaag met full int op speer!
Ik was ff quest aant doen en rara wat vind ik?
Een Level 8 speer Seal Of moon +2 STR

Wat was ik toen blij lol
vette harde attack heeft die, pwnd een lvl 16 bow
Echt jonge echt zo blij ben ik is de eerste keer dat ik een seal of moon of seal of star geval gevonden heb!
Linkhttp://www.xfire.com/scre...06a8f2b0f05350134eeb1.png
Verwijderd
ik heb gisteren ook een sos lv8 spear gekocht voor 225k, crit 10, erg fijn. Mijn witte mobs sla ik met 1 klap dood
Heaget
Guild: Royal_Guards,
Recuit lvl35+ Traders & Hunters. Guild is LVL1 maar daar komt snel verandering in omdat er al een wachtrij is van mensen die nog vast zitten aan hun oude guild. We zijn momenteel druk bezig om een Union te vormen met een aantal LVL5 Guilds die we nog kennen.
Server is Troy
Guild: Royal_Guards,
Recuit lvl35+ Traders & Hunters. Guild is LVL1 maar daar komt snel verandering in omdat er al een wachtrij is van mensen die nog vast zitten aan hun oude guild. We zijn momenteel druk bezig om een Union te vormen met een aantal LVL5 Guilds die we nog kennen.
Server is Troy
Verwijderd
en we zijn uiteraard uber active
begin me zo langzamerhand een bot te voelen
ben nu bijna lvl 36 in een dikke 2 weken
begin me zo langzamerhand een bot te voelen
ben nu bijna lvl 36 in een dikke 2 weken
Verwijderd
Eeen SoS+3 Spear lv16 gekocht voor maar 1.5mil. met alles erop en eraan (6 blue attributes) en crit 12
.. Een van de fijnste lv16 speren.
Verwijderd
altijd lekker als je je die kan veroorloven op lvl 16
ík loop ook al sinds lvl 1 met sos wapens rond
ik wil ook een lvl 8 sos spear en 2 th degrees garment dus als je wat hebt op aege en je verkoopt het ik bied me aan
ik koop het vor goede prijs van je dus laat ff weten
ik koop het vor goede prijs van je dus laat ff weten
Verwijderd
ey
is hier ook iemand die op de nieuwe server Rome speelt ?
ik ben er aan het farmen .... LvL 16 .... bijna 2900 SP
ik ben ondertussen lvl 45 op aege, maar ik zie nog steeds het nut van farmen niet in, kan iemand uitleggen waarom je zou gaan farmen?Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 05:11:
ey
Verwijderd
tsja waarom farmen...
zodat je veel sp hebt en zo als je wat hoger lvl bent je skills steeds goed hoog mee kan laten draaien.
Ik farm zelf in de zin van een gap van 5 lvls en een gold ticket, en dan stromen de sp's vanzelf binnen bij quests
Maargoed om maar een voorbeeldje te noemen. Als je rond 42 op het questloze stuk komt is het makkelijk als je veel sp hebt en dan je skills meteen op 42 gooit en dan een stuk sneller lvled (weken grinden lijkt me ook niks).
Dit ga ik zelf namelijk ook doen, heb nu mn skills op 32 en ben zelf 36 en heb nu zon 5k sp, en nu ga ik gewoon een gap van 4 a 5 houden tot ik lvl 42 ben en dan het gat helemaal dichtgooien zodat ik dan lekker snel kan levelen
zodat je veel sp hebt en zo als je wat hoger lvl bent je skills steeds goed hoog mee kan laten draaien.
Ik farm zelf in de zin van een gap van 5 lvls en een gold ticket, en dan stromen de sp's vanzelf binnen bij quests
Maargoed om maar een voorbeeldje te noemen. Als je rond 42 op het questloze stuk komt is het makkelijk als je veel sp hebt en dan je skills meteen op 42 gooit en dan een stuk sneller lvled (weken grinden lijkt me ook niks).
Dit ga ik zelf namelijk ook doen, heb nu mn skills op 32 en ben zelf 36 en heb nu zon 5k sp, en nu ga ik gewoon een gap van 4 a 5 houden tot ik lvl 42 ben en dan het gat helemaal dichtgooien zodat ik dan lekker snel kan levelen
sja, ok
Ik zelf ben steeds gewoon (te) zware monsters aan het killen waardoor je meer exp. en SP krijgt en zo level ik best wel snel. ik waardeer mijn skills meestal op zodra ik er genoeg SP voor heb en heb nu een gap van ongeveer 1 a 2.
Ik kill voornamelijk in Oasis kingdom op Mujigi en Ujigi en Penon Fighters resp. lvl 49, 50 en 55
das dus ruim boven mijn eigen lvl. en dat gaat prima. alleen kosten de penon fighters wel erg veel HP en MP.
Ondanks het niet farmen kan ik het dus redelijk op peil houden (heel af en toe een scroll halen om de skills een beetje aan te passen doe ik ik wel)
en de 4 weeks gold tickets gebruik ik al sinds ze beschikbaar zijn. En ik speel altijd in een party dat scheelt ook erg veel punten.
Ik zelf ben steeds gewoon (te) zware monsters aan het killen waardoor je meer exp. en SP krijgt en zo level ik best wel snel. ik waardeer mijn skills meestal op zodra ik er genoeg SP voor heb en heb nu een gap van ongeveer 1 a 2.
Ik kill voornamelijk in Oasis kingdom op Mujigi en Ujigi en Penon Fighters resp. lvl 49, 50 en 55
das dus ruim boven mijn eigen lvl. en dat gaat prima. alleen kosten de penon fighters wel erg veel HP en MP.
Ondanks het niet farmen kan ik het dus redelijk op peil houden (heel af en toe een scroll halen om de skills een beetje aan te passen doe ik ik wel)
en de 4 weeks gold tickets gebruik ik al sinds ze beschikbaar zijn. En ik speel altijd in een party dat scheelt ook erg veel punten.
[ Voor 10% gewijzigd door OliverBB op 22-10-2006 13:20 ]
Verwijderd
ja als je in een 4 mans party zit , dan krijg je 10% meer volgens mij
nou ja waarom farm ik .... omdat ik ook een lvl 28 heb op greece , maar daar ben ik nu al in de problemen met m'n SP .
ik moet alleen nog een SoS Glavie hebben lvl 16 .... gister bijna 1 gekocht voor 150K .... maar ik kwam de stal binnen , ik wil hem kopen , koopt net iemand anders hem >_<
nou ja waarom farm ik .... omdat ik ook een lvl 28 heb op greece , maar daar ben ik nu al in de problemen met m'n SP .
ik moet alleen nog een SoS Glavie hebben lvl 16 .... gister bijna 1 gekocht voor 150K .... maar ik kwam de stal binnen , ik wil hem kopen , koopt net iemand anders hem >_<
Verwijderd
ik heb een vraag ik heb het gedownload de versie 1.2 geinstalleert maar als ik wil spelen staat er
the server is undergoing inspection or update
coneckt to www.silkroadonline.net for more information
ik weet echter niet hoe dit kan hij geeft het zowel in windows xp als vista
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
De servers draaien, dus het ligt aan je eigen verbinding richting te sro servers. Waarschijnlijk blokt je firewall het of je ISP. Heb je @home? Dan ligt het daaraan, hoe dat precies gefixed moet worden weet ik niet, ik dacht dat er wel een progje op de site stond.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:33:
ik heb een vraag ik heb het gedownload de versie 1.2 geinstalleert maar als ik wil spelen staat er
alvast bedankt
Verwijderd
inderdaad @home ja klopt iemand dat progje toevallig een linkjeVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:15:
[...]
De servers draaien, dus het ligt aan je eigen verbinding richting te sro servers. Waarschijnlijk blokt je firewall het of je ISP. Heb je @home? Dan ligt het daaraan, hoe dat precies gefixed moet worden weet ik niet, ik dacht dat er wel een progje op de site stond.
welke site bedoelje van silkroad zelf ??
Verwijderd
Ik speel op athens en ben lvl 43.
Ik wil graag mijn sword lvl 42 +3 blue (+3str +3int) verkope (op athens uiteraard) schrijf een reply met je offer
Ik wil graag mijn sword lvl 42 +3 blue (+3str +3int) verkope (op athens uiteraard) schrijf een reply met je offer
Verwijderd
jup site van sro, hier ik heb het ff op gezocht: *klik*Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:22:
[...]
inderdaad @home ja klopt iemand dat progje toevallig een linkje
welke site bedoelje van silkroad zelf ??
Verwijderd
lol ik ben lvl 16 .... maar ik train bij chakji en chakji worker ... zelf hoger bij hyungno ghost soldier
en vanmiddag iets van 15 bots in east ferry bij die chakji worker..... de hele tijd die bots KS'en ... free EXP en SXP .... kom ik erachter dat als je ze KS'ed dat ze hun drops ( zelfs gold ) NIET oppakken
de hele middag aan het KS'en geweest ..... 1 SoS Iron Tasset ... verkocht voor 250K
en meer dan 10 stuks van over de lvl 18 .... big bussines
en vanmiddag iets van 15 bots in east ferry bij die chakji worker..... de hele tijd die bots KS'en ... free EXP en SXP .... kom ik erachter dat als je ze KS'ed dat ze hun drops ( zelfs gold ) NIET oppakken
de hele middag aan het KS'en geweest ..... 1 SoS Iron Tasset ... verkocht voor 250K
en meer dan 10 stuks van over de lvl 18 .... big bussines
trouwens, klik hier voor een volledige(re) lijst van de quests
Verwijderd
ik word nou echt SCHIJTZIEK van die inlog problemen....
zo gaat meer dan de helft van mn goldtime ook naar de knoppen..
ben nu al ruwweg 45 minuten aan het connecten, vanmiddag duurde het ook 30 minuten en toen kreeg ik rond 6 uur weer een DC en dan kan je weer een dikke 30 minuten connecten..
beetje waardeloos dit
zo gaat meer dan de helft van mn goldtime ook naar de knoppen..
ben nu al ruwweg 45 minuten aan het connecten, vanmiddag duurde het ook 30 minuten en toen kreeg ik rond 6 uur weer een DC en dan kan je weer een dikke 30 minuten connecten..
beetje waardeloos dit

Verwijderd
ik begin nu ook ziek teworden van deze game nu ben ik er in staan alle servers rood iemand oplossing
Verwijderd
net zo lang connecten tot je er een keer tussen komt.
Als ik jou was zou ik dan Rome als server nemen want dat is de nieuwste, en daar kom je nog wel vrij snel tussen (niet al opgeven na 3 keer connecten)
Als ik jou was zou ik dan Rome als server nemen want dat is de nieuwste, en daar kom je nog wel vrij snel tussen (niet al opgeven na 3 keer connecten)
Verwijderd
toch ziek dat je zovaak moet probeeren
moet je elke keer op nieuw opstarten dat spel
??
moet je elke keer op nieuw opstarten dat spel
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 20:41 ]
gisteren ben ik ongeveer 2.5 uur bezig geweest om online te kunnen komen 
en dat terwijl mijn collega naast mij zit en er binnen een ruim half uur in komt.
en dat terwijl mijn collega naast mij zit en er binnen een ruim half uur in komt.
[ Voor 35% gewijzigd door OliverBB op 22-10-2006 20:58 ]
Verwijderd
en dan ben je echt 2.5 uur lang zelf bezig steeds in te loggen? of ben je dan ondertussen ook bezig met andere dingenOliverBB schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:57:
gisteren ben ik ongeveer 2.5 uur bezig geweest om online te kunnen komen
anders is het wel erg ziek
ben nu zelf zon dikke 3 uur aan het proberen, maar zit ondertussen wel tussendoor ff een theorie examen maken, ff 15 min proberen dan weer ff leren enzo.. dus niet constant 3 uren lang starten connecten
heb btw wel het idee dat het met de dag langer duurt om in te loggen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 21:21 ]
Verwijderd
ik kom er vrij snel tussen op rome
btw : net een SoS Bow LvL 8 +1 .. INT 1 ... crit: 5 ... gekocht voor 75 K
voor hoeveel zou ik deze weer kunnen verkopen??
btw : net een SoS Bow LvL 8 +1 .. INT 1 ... crit: 5 ... gekocht voor 75 K
voor hoeveel zou ik deze weer kunnen verkopen??
Verwijderd
madafaka .... net even een Shield SoS LvL 8 gekocht van een dikke n00b
ik zo ... was vraag je ervoor .... hij : 7K .... was al niks ja ..... i kzo .... nee 5K .... hij : OK
LOL!!!
ik zo ... was vraag je ervoor .... hij : 7K .... was al niks ja ..... i kzo .... nee 5K .... hij : OK
LOL!!!
Das wel goedkoop.
ben inmiddels lvl 32, en heb nu 2 nukes.
Deze echt sterk 2 nukes dan is een scorpion down.
Straks ff me GT activere
ben inmiddels lvl 32, en heb nu 2 nukes.
Deze echt sterk 2 nukes dan is een scorpion down.
Straks ff me GT activere
Verwijderd
Ik word dus 2:1 int nuker met speer, en op lv70 wss S/S (sword/shield)
Pure int leek me ietwat riskant.
Pure int leek me ietwat riskant.
Een sword nuker zou pure int "moeten" zijn. De reden dat je als spear nuker hybrid gaat, is omdat je dan ook al de extra defence van het schild mist.
Als je een hybrid sword nuker wordt, nuke je niet hard genoeg.
Verwijderd
Onzin; er zijn al diverse threads geweest op de forums over knockdown-stab sword/shield nukers. Met 85%-90% magical balance (zonder kleding) kun je prima uit de voeten (puur heeft zo'n 96% magical balance zonder kleding). Verder heb je meer HP om gevechten te overleven en kun je met je knockdown-stab heerlijk combineren en je aanpassen aan het verloop van het gevecht. Ik speel zelf een 90% KD nuker en dat gaat uitstekend. Ik sta sinds level 52 tussen de penon warriors te meppen en aggro gewoon een stuk of 8 tegelijk met behulp van alle splash damage. Normaal gesproken zou ik 2 nukes/warrior nodig hebben, maar door gebruik te maken van de splash kan ik gemiddeld met net iets boven de 1 nuke/warrior uit de voeten.saviour schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:56:
Een sword nuker zou pure int "moeten" zijn. De reden dat je als spear nuker hybrid gaat, is omdat je dan ook al de extra defence van het schild mist.
De enige KD nukers die mij makkelijk verslaan zijn pure, in armor, volledig gefarmed en hebben een goed wapen + een hoge BR op hun schild.
De hybrid sword nukers nuken mij niet hard genoeg, dat houdt mijn autopot makkelijk bij en die KD + stab is leuk, maar echte dmg doet het dan echt niet. De pure ints nuken mij wél erg hard en dan moet ik ze echt wel snel stunned zien te krijgen.
De hybrid sword nukers nuken mij niet hard genoeg, dat houdt mijn autopot makkelijk bij en die KD + stab is leuk, maar echte dmg doet het dan echt niet. De pure ints nuken mij wél erg hard en dan moet ik ze echt wel snel stunned zien te krijgen.
Verwijderd
eerst die kl*te updates maar ff zn gang laten gaan
drink ik eerst ff snel een bakkie koffie
hij begint nu bij mij te patchen maar hij kan de patch niet voltooien, meer mensen hier last van?
hmm en nu zegt ie weer met server inspection bezig te zijn... vaag
drink ik eerst ff snel een bakkie koffie

hij begint nu bij mij te patchen maar hij kan de patch niet voltooien, meer mensen hier last van?
hmm en nu zegt ie weer met server inspection bezig te zijn... vaag

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 10:13 ]
Verwijderd
nog maar 2 uur dan kunnen we met s'n alle heel goed traine en rijk worde, hoop ik.
op lvl 37 lvl je vet snel al nuker (echt full int ben ik )
maar ja ik ga weer verder met ijn spelletje
op lvl 37 lvl je vet snel al nuker (echt full int ben ik )
maar ja ik ga weer verder met ijn spelletje
Verwijderd
ik ben atm ook lvl 37 full int nuker met een spear
werkt inderdaad heerlijk, vooral omdat ik er ook nog een gold ticket bij heb.
Nog 1 lvltje en dan heb ik mn lvl 38+5 spear met crit 14
werkt inderdaad heerlijk, vooral omdat ik er ook nog een gold ticket bij heb.
Nog 1 lvltje en dan heb ik mn lvl 38+5 spear met crit 14
Verwijderd
lkkr +5 en een gt
komt er bij die update europa ook bij lijkt me wel cool maar al die armor geval is sppr lelijk
bij mij update die allemaal rare zooi van europa
dus dnek van wel maar weet niet cker heeft iemand een bevesteging?
komt er bij die update europa ook bij lijkt me wel cool maar al die armor geval is sppr lelijk
bij mij update die allemaal rare zooi van europa
dus dnek van wel maar weet niet cker heeft iemand een bevesteging?
Verwijderd
ben ook aant updaten nu 
zometeen 6 uur aan goldtime :d + die event muhahaha
noooooo heb ik weet, is het zo druk met downloaden dat het patchen bij sommigen mis gaat
bij mij dus

zometeen 6 uur aan goldtime :d + die event muhahaha
noooooo heb ik weet, is het zo druk met downloaden dat het patchen bij sommigen mis gaat
bij mij dus
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 11:57 ]
Misschien kunnen ze wat van Tweakers leren? Een tip JoyMax: APOLLO FTW
Hier update ie geneens ><.
YESSSSSSSSSS!!!
[Patch]
- Supporting of the Wide Monitor
WIEEEEE!!!
Trouwens er zitten ook allemaal stuf bij van "Europ_char" enz. Misschien dat we nu de bestanden alvast krijgen maar de daadwerkelijke opening pas later is?
En: De servers staan allemaal nog op "check" Misschien misschien misschien dat toch vandaag
[Patch]
WIEEEEE!!!
Trouwens er zitten ook allemaal stuf bij van "Europ_char" enz. Misschien dat we nu de bestanden alvast krijgen maar de daadwerkelijke opening pas later is?
En: De servers staan allemaal nog op "check" Misschien misschien misschien dat toch vandaag
[ Voor 68% gewijzigd door xzaz op 24-10-2006 12:20 ]
deze update is nog niet voor het european gedeelte, maar er zitten wel allemaal bestanden bij alvast, dus kennelijk zit het er wel aan te komen binnenkort
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
verdomme hij update nu niet eens meer
daar gaat mn planning
die manual patch op de site is zeker niet de nieuwste ofwel?
blah dat werkt dus ook niet...
is er hier wel al iemand die het gelukt is te patchen?? hier doet het namelijk helemaal niks
en nadeel is dat je straks nooit van je levensdagen nog in die servers kunt komen door die event
daar gaat mn planning
die manual patch op de site is zeker niet de nieuwste ofwel?
blah dat werkt dus ook niet...
is er hier wel al iemand die het gelukt is te patchen?? hier doet het namelijk helemaal niks
en nadeel is dat je straks nooit van je levensdagen nog in die servers kunt komen door die event
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 12:37 ]
Worden de chars ook gereset als die nieuwe versie komt?
Gewoon overnieuw proberen. Het werkt wel. En je komt wel degelijk op de servers, niet iedereen heeft vakantie.
Verwijderd
Kan iemand die de patch binnenheeft hem niet hier neerzetten? Ik weet niet of dat mogelijk is...
Verwijderd
Bij mij patcht 'ie helemaal niet. Wat is het verstandigst? Steeds opnieuw opstarten tot 'ie gelijk begint met patchen, of de loader een tijdje laten staan?
Verwijderd
ik start em steeds opnieuw op maar weet niet of dat het beste is
edit: woohoo zit in de server
alleen is mn scherm nu opeens uber klein
edit: woohoo zit in de server
alleen is mn scherm nu opeens uber klein
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 13:04 ]
Wide Monitor support dat is grappig, ben net aan het kijken naar een nieuwe monitor. Misschien kan iemand straks screenies plaatsen van hoe sro er uitziet op een wide monitor.xzaz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:13:
YESSSSSSSSSS!!!
[Patch]
WIEEEEE!!!
Europe komt voorlopig niet (denk ik) want ze zijn nu aan het beta testen in Korea. Maar we hoeven in iedergeval niet zolang te wachten als de koreanen, want als het daar eemaal werk is het overzetten naar isro relatief eenvoudig.
Hoe hoop dat het jullie lukt om te patchen, ik kan pas later vandaag aan de gang.
Shuttle st20g5
Verwijderd
dam veel crits/blockrates zijn omlaag gegaan. mijn crit 9->8 en br17->16. Heb echt ffs veel betaald voor shield.... GG joymax
sorry dat ik even tussen door kom, maar ik heb een vraag over slikroad. Ik heb vanochten versie 1.01 (1.006) lopen downloaden en instaleren, maar ik kan het nu niet spelen, volgens mij houd dat in dat ik een oude versie heb. Oke ik dus naar silkroadonline.net gaan en druk bij download op de silkroad server, die bied client versie 1.03 aan, maar na 40/50 mb gedownload te hebben stopt hij elke keer met downloaden. Verder kan ik ook geen patches vinden, wel verwijzingen ernaar (1.03 en 1.06), maar die zijn inmiddels offline gehaalt. Dus mijn vragen zijn:
Wat is de recentste versie van silkroad?
Kent iemand een goede download locatie om een recente versie met patch of de recentste versie te downloaden?
Kent iemand een goede download locatie om een recente versie met patch of de recentste versie te downloaden?
Verwijderd
De versie die wij hebben is 1.063.achtbaanfreak schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:38:
sorry dat ik even tussen door kom, maar ik heb een vraag over slikroad. Ik heb vanochten versie 1.01 (1.006) lopen downloaden en instaleren, maar ik kan het nu niet spelen, volgens mij houd dat in dat ik een oude versie heb. Oke ik dus naar silkroadonline.net gaan en druk bij download op de silkroad server, die bied client versie 1.03 aan, maar na 40/50 mb gedownload te hebben stopt hij elke keer met downloaden. Verder kan ik ook geen patches vinden, wel verwijzingen ernaar (1.03 en 1.06), maar die zijn inmiddels offline gehaalt. Dus mijn vragen zijn:
Kijk ook eens naar je firewall stel die goed in
Verwijderd
Er is net gepatched en een grote compensation even, het is nu dus drukker dan ooit op de servers omdat letterlijk iedereen erop wil. Ik raad je aan om het vannacht of morgenochtend vroeg nog eens te proberen.
Als je de launcher (het spel dus) opstart zou de update automatisch moeten starten, het is nu alleen te druk.
Als je de launcher (het spel dus) opstart zou de update automatisch moeten starten, het is nu alleen te druk.
Dit topic is gesloten.