Weet ik, maar over dat geld zit ik niet in.. Die curst harts zijn lastiger =P Anyway, ik heb m'n therapy skill al aardig wat omlaag.DeluxZ schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:52:
[...]
Je moet niet alleen veel Curst Hearts hebben maar ook veel geld. Elke skill naar beneden brengen kost je zo een potion (10 curst hearts) en flink geld.
Gister nacht een lvl 2 traid gedaan van DH naar JG. LVL 36 geen thief tegengekomen
. Daarvoor hadden we een lvl 4 trade gedaan met gasten van m'n guild.
Schiet tussen de palen en je scoort!
nahja dat is ook het mooiste tijd om te trade he
heel erg rustig weinig thiefs
gister heb ik wel even met iemand mee gelopen...die hat 2 sterren eigenlijk maar 3 noob thiefs tegen gekomen,..
heel erg rustig weinig thiefs
gister heb ik wel even met iemand mee gelopen...die hat 2 sterren eigenlijk maar 3 noob thiefs tegen gekomen,..
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Anoniem: 172999
Ja oke is goed heel erg bedanktAnoniem: 161376 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:12:
[...]
Elke build heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Die twee die jij noemt hebben allebei veel sp nodig en de blader levelt ook nog een keer heel langzaam (langzaamst van alle builds). Voordeel is juist weer dat deze erg goed is in pvp, hier is de int spear juist weer het slechtst in. Een build kiezen berust toch echt een beetje op voorkeur van je zelf. Wil je snel levelen? Of juist goed in pvp? En heb je er sp farmen voorover enz.
Thieven kun je sowieso nooit goed op lv20. De kans is heel groot dat je high lvl hunters tegenkomt. Thieven gaat pas redelijk op 40/50+ (hangt een beetje vanaf welke server, op troy ligt het misschien nog wel hoger).
Zelf zou ik kiezen voor een nieuwe server. Hier zijn nog niet zoveel high lvls ivm 'oude' servers en is het daarom misschien wel leuker qua jobs etc. Maar dat is meer mijn mening
.
Ik denk dat ik dan op een nieuwe server ga
naja in iedergeval ik wil graag snel levelen.
Dus welke wapen is het de beste? en welke verhouding zoals full str of full int etc?
Naja in iedergeval bedankt nog!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172999 op 12-10-2006 16:27 . Reden: typ0 ]
Anoniem: 161376
Als je snel wilt levelen moet je full int nemen. Spear levelt dan het snelst maar sword is ook wel goed te doen. Welke masteries die hierbij passen moet je zelf beslissen, er zijn namelijk verschillende mogelijkheden. Maar hier zijn genoeg guides over dus zelf ff zoekenAnoniem: 172999 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Ja oke is goed heel erg bedankt
.
Ik denk dat ik dan op een nieuwe server gaRome Of Red sea ofzo?
naja in iedergeval ik wil graag snel levelen.
Dus welke wapen is het de beste? en welke verhouding zoals full str of full int etc?
Naja in iedergeval bedankt nog!
zo lvl 38 en wolf ook beetje ziek deze week dus lvlen is even minder maar de lvl 40 haal ik nog wel,als golticket over is koop ik gewoon nog een maand goldticket
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Gister op server Rome begonnen(ja ik speel steeds op de nieuwe servers:P). lvl 16 pure str glaive atm. Maar ik vraag me af hoeveel mensen spelen er ong op iedere server?
Ik heb nu 3 weken SilkRoad gespeeld op diverse servers verschillende chars aangemaakt,geinvesteerd in een eekhoorn die me spullen raapt, maar de volgende zaken zijn me nu erg aan het tegenvallen.
1 Vanaf lvl 20 gaat het lvlen plotseling zo ongeloofelijk traag, dat je meer aan het grinden bent dan genieten van nieuwe zaken.
2 De quests zijn alleen maar Grind quests, totaal geen verhaal en niet interresant.
3 Het thiefen lukt zoals de bovenstaande poster al beweert vanaf lvl 20 absoluut niet, kortom wederom grinden tot hogere levels
4 Het pvp element is relatief zwak, daar je als grinder bijna nooit gepakt wordt door een ander.
5 Echt super ..... dat er geen auction house in zit, die stalletjes werken echt zo slecht.
6 Grinden, Grinden, Grinden
Het spel bezit bepaalde voordelen t.o.v. andere mmo's, maar die zijn na 3 weken spelen al volledig vergeten en nog op 1 hand te tellen..
Erg jammer, daar het spel potentie heeft, maar dit niet goed verder wordt uitgewerkt.
Ik ben nu eigenlijk min of meer afgehaakt en speel nog incidenteel op tibet als ik echt niets anders te doen heb, want zeg nou zelf doelloos op poppetjes klikken om 0.05 % van je lvl balkje te zien stijgen en na 600 kills (wellicht 8 uur later) eindelijk een questje te kunnen inleveren is niet leuk (ja voor koreanen misschien). Heb even verder gespiekt in de quest lijst en zie dat je op hogere lvls 3000 poppetjes moet grinden !???? hoe verzinnen ze het...
1 Vanaf lvl 20 gaat het lvlen plotseling zo ongeloofelijk traag, dat je meer aan het grinden bent dan genieten van nieuwe zaken.
2 De quests zijn alleen maar Grind quests, totaal geen verhaal en niet interresant.
3 Het thiefen lukt zoals de bovenstaande poster al beweert vanaf lvl 20 absoluut niet, kortom wederom grinden tot hogere levels
4 Het pvp element is relatief zwak, daar je als grinder bijna nooit gepakt wordt door een ander.
5 Echt super ..... dat er geen auction house in zit, die stalletjes werken echt zo slecht.
6 Grinden, Grinden, Grinden
Het spel bezit bepaalde voordelen t.o.v. andere mmo's, maar die zijn na 3 weken spelen al volledig vergeten en nog op 1 hand te tellen..
Erg jammer, daar het spel potentie heeft, maar dit niet goed verder wordt uitgewerkt.
Ik ben nu eigenlijk min of meer afgehaakt en speel nog incidenteel op tibet als ik echt niets anders te doen heb, want zeg nou zelf doelloos op poppetjes klikken om 0.05 % van je lvl balkje te zien stijgen en na 600 kills (wellicht 8 uur later) eindelijk een questje te kunnen inleveren is niet leuk (ja voor koreanen misschien). Heb even verder gespiekt in de quest lijst en zie dat je op hogere lvls 3000 poppetjes moet grinden !???? hoe verzinnen ze het...
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Tuurlijk gaat het lvlen na lvl 20 wat minder snel, maar het is ook niet leuk om binnen 2 weken lvl 70 te zijn en dan niets meer te doen hebben. Als je Full INT bent lvl je na lvl 20 nog steeds redelijk snel hoor 
En thiefen op lvl 20 is niet bepaald slim nee, niet gek als je alleen maar high lvl hunters rond ziet lopen.
En thiefen op lvl 20 is niet bepaald slim nee, niet gek als je alleen maar high lvl hunters rond ziet lopen.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Anoniem: 19137
Beetje irritant dat ondanks er meer dan 10 servers zijn het bijna onmogelijk is in te loggen op de oude servers 's avonds en de weekeinden, met name Aege in mijn geval.
Misschien dat ik in de toekomst opnieuw begin op een recente server maar voorlopig zinkt de moed na 5 keer vergeefs inloggen steeds weer in mijn schoenen en speel ik niet meer ATM.
Misschien dat ik in de toekomst opnieuw begin op een recente server maar voorlopig zinkt de moed na 5 keer vergeefs inloggen steeds weer in mijn schoenen en speel ik niet meer ATM.
Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.Anoniem: 19137 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:50:
Beetje irritant dat ondanks er meer dan 10 servers zijn het bijna onmogelijk is in te loggen op de oude servers 's avonds en de weekeinden, met name Aege in mijn geval.
@ DLP
Ga voor de grap eens naar Hotan en kijk wat daar allemaal rondloopt, ik vind het spel leuk genoeg om door te blijven spelen om bijv. de Heaven Chain te krijgen, alleen al omdat hij er uber uit ziet. Zelfde voor de gear, 8TH degree armor vind ik zo vet, dat ik daar wel even voor wil spelen. En lvl'en na 20 gaat echt niet gek langzaam hoor, Oane is in 3 dagen van lvl0 naar lvl27 gekomen ofzo..
Ik weet niet, iemand die gegarandeerdt kan zeggen dat het geen keylogger is?Heaget schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:39:
[...]
Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.
Ja ik kan voor 100% garanderen dat de script die op GoT staat geen keylogger is.xzaz schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:44:
[...]
Ik weet niet, iemand die gegarandeerdt kan zeggen dat het geen keylogger is?
Anoniem: 126526
ik ben idd in een dikke 4 dagen lvl 27 geworden, en krijg per mob nog meer dan 0.10%
kheb dan ook een gold ticket, en ben verwend met SOS wapens vanaf lvl 16
kheb dan ook een gold ticket, en ben verwend met SOS wapens vanaf lvl 16
Vanaf lv 40 ofzo krijg je geen drops meer als je TG killed. Dus die tijd heb ik al gehad. Volgens mij kreeg ik iets van 18k exp steld ook nix meer voor. Boeie heb haar een keer gekilled^^Anoniem: 126526 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:16:
nog leuke drops?
en hoeveel exp krijg je voor die bitch?
Anoniem: 181722
Ik heb nu ook dat inlog script. Het spel word dan wel vanzelf opgestart enzo maar als het 'filmpje' dan komt word er niks ingevoerd (er verschijnt ook geen inlogschermpje). Ik heb wel login ingevoerd en de tijd verlengd tussen het spel opstarten en het invoeren

Ik begin weer een beetje sro te spelen.
Op tibet want eage laggt als een gek.
Ik speel atm 6 dagen en heb geen helper scrolls gebruikt.
Ben nu lvl 26.
Full int sword (van wege schield.)
Ik heb een mooie BR.
Ik heb ook zo'n 50 return scrolls.
Allemaal gevonden, dus kwa drops op tibet zit wel goed.
Hoe zit het met de nieuwe versie?
Ik heb daar al wat video's van gezien, dat noobs er heen gingen.
Maar is dat gedeelte ook voor n00bs(+/- lvl 20).
En die nieuwe skills voor welk lvl worden deze?
Anyway, ik blijf voorlopig op tibet spelen.
Ik zit ik de guild DisconnecteD.
Maar ik zit er over te denken ok een eigen te maken.
Me ign @ tibet is vuurvlieg.
Heb ik ook gedaan 2 dagen later was ik 2 lvls lager en al me spul kwijt.
Greetz brantje
Ben nu lvl 26.
Ik heb een mooie BR.
Verwijderen die shit.Anoniem: 181722 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:03:
Ik heb nu ook dat inlog script. Het spel word dan wel vanzelf opgestart enzo maar als het 'filmpje' dan komt word er niks ingevoerd (er verschijnt ook geen inlogschermpje). Ik heb wel login ingevoerd en de tijd verlengd tussen het spel opstarten en het invoeren
Greetz brantje
[ Voor 25% gewijzigd door Brantje op 15-10-2006 10:56 ]
Vandaag ook weer diiiiike lag op Troy... Kzit eerst een halfuur te wachten voordat ik erin zit, krijg je dit soort dingen...

Ik heb SRO opgegeven. Mijn PC blijft constant crashen als ik SRO speel, bluetooth drivers gaan hard op hun bek erdoor en vervolgens sleurt ie Windows mee.
Dus je was gehacked via die autohotkey..?Brantje schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:55:toon volledige bericht
Ik begin weer een beetje sro te spelen.
Ben nu lvl 26.
Ik heb een mooie BR.
[...]
Verwijderen die shit.
Greetz brantje
Op olympus is het ook hopeloos nu. Net even gethieft af en toe delays van 15 sec ><, lekker als je daar loopt met je 4*Heaget schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:23:
Vandaag ook weer diiiiike lag op Troy... Kzit eerst een halfuur te wachten voordat ik erin zit, krijg je dit soort dingen...
Alle servers laggen als een gek. Over 3 minuten is er een emergency inspection dus ik denk dat ze er wat aan gaan doen. Gelukkig maar, maar trainen ging nou echt niet.
Nope, same here, dikke lag die er vanochtend ( veel minder ) niet was. Maargoed, dat zal zo wel weer gefixed zijn. SROsite is ook zo traag als dikke stront. Oja in de tussentijd, misschien wat leuke links:
Complete lijst met Quests:
http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml
Toekomstige Updates:
http://sro.mmosite.com/guides/updates.shtml
SkillPoint Calculator:
http://sro.mmosite.com/x/
Alle Build, Level, Farm en Jobs Guides.
http://sro.mmosite.com/guides/index.shtml
Complete lijst met Quests:
http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml
Toekomstige Updates:
http://sro.mmosite.com/guides/updates.shtml
SkillPoint Calculator:
http://sro.mmosite.com/x/
Alle Build, Level, Farm en Jobs Guides.
http://sro.mmosite.com/guides/index.shtml
Na inspectie nog steeds dikke lag
Gaat echt slechte kant op met SRO
Nou ik heb nu dus maar m'n password uit het script gehaald, dus tot en met Username gaat ie nu. Dat lijkt me niet schadelijk.
inderdaad heb zelf ook nog steeds last van delays, zwaar irriDeluxZ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:40:
Na inspectie nog steeds dikke lagGaat echt slechte kant op met SRO
Anoniem: 159492
voor de inspectie had ik geen lag, na de inspectie de inspectie heel veel lag, was 3x achter elkaar dood gegaan door de lag
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 16-10-2006 00:04 ]
Alle servers krijgen nu een inspectie.
Misschien moet SrO (of wie dan ook) gewoon eens kijken naar bandbreedte en niet steeds meer server erbij zetten. Of allebei natuurlijk, maar gewoon een extra server heeft geen nut. Omdat daar gewoon de nieuwe mensen op komen en aan de oude servers wordt niks gedaan.
Anoniem: 189327
ik heb ff een vraag kan je die link is geven van die script be dankt alvastHeaget schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:39:
[...]
Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.
@ DLP
Ga voor de grap eens naar Hotan en kijk wat daar allemaal rondloopt, ik vind het spel leuk genoeg om door te blijven spelen om bijv. de Heaven Chain te krijgen, alleen al omdat hij er uber uit ziet. Zelfde voor de gear, 8TH degree armor vind ik zo vet, dat ik daar wel even voor wil spelen. En lvl'en na 20 gaat echt niet gek langzaam hoor, Oane is in 3 dagen van lvl0 naar lvl27 gekomen ofzo..
Ik krijg steeds dat ze met inspectie bezig zijn maar op de site staat er helemaal niets van
Grrr...mijn golden scroll tijd gaat zo lekker op ja
Klopt,
ik heb beetje zitten lezen op het forum van SRO.
Er zijn 2 eikels geweest die een exploit hebben gedaan op de babel server.
Zo konden ze gratis geld, sos en anders stuff krijgen, daar door is de balance verdwenen.
Ook zijn ze nu aan het patchen.
Die 2 gasten zijn geband.
http://www.silkroadonline...ard/viewtopic.php?t=17443
Ik denk dat ze nog de hele dag bezig zullen zijn.
Er gaan geruchten dat iedereen een 1day gold ticket krijgt en/of een sos item (Naar de hand wat hij/zij als wapen hebt.)
ik heb beetje zitten lezen op het forum van SRO.
Er zijn 2 eikels geweest die een exploit hebben gedaan op de babel server.
Zo konden ze gratis geld, sos en anders stuff krijgen, daar door is de balance verdwenen.
Ook zijn ze nu aan het patchen.
Die 2 gasten zijn geband.
Het draadje:Guys what happen was that CHAUD and his Fabel palls entered a malicious code into SRO which allowed them to Duplicate money and Items.. I have no idea how they did this. But they have been banned. People are pissed and the Economic factor of Babel has been completely destroyed..
SAs have been doing there best and already got in contact with GMs. The inspections are to stop the code and stop it from spreading. The most likely thing to happen will be a Rollback to before the code was inserted...
More info when i get it.
http://www.silkroadonline...ard/viewtopic.php?t=17443
Ik denk dat ze nog de hele dag bezig zullen zijn.
Er gaan geruchten dat iedereen een 1day gold ticket krijgt en/of een sos item (Naar de hand wat hij/zij als wapen hebt.)
[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 16-10-2006 11:33 ]
Ah, thanks
Hopelijk word alles weer goed. En die Fable guild zuigt toch al enorm hard van mij mogen ze hun allemaal bannen 
Hun leader wou onze union leader hacken (lvl70) en nog meer high lvls uit onze union
Kansloze mensen
Hun leader wou onze union leader hacken (lvl70) en nog meer high lvls uit onze union
Ik ben blij dat dit er nu uitgekomen is. Laten we wel wezen, op Aege zag je de laatste tijd bijna iedereen wel met een SoS rondlopen. Wie kan er nou een level 64 sos betalen voor 200+ mill?
golden scroll?DeluxZ schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:19:
Ik krijg steeds dat ze met inspectie bezig zijn maar op de site staat er helemaal niets vanGrrr...mijn golden scroll tijd gaat zo lekker op ja
Is dat net zoiets als b.v. een EXP Helper Scroll? (die kreeg ik meteen aan het begin).
Die wordt gewoon geparkeerd zodra je afmeld, en wordt weer actief als je aanmeld (mits de tijd dat dat dnig actief is niet op is)
edit: met savior.
Ook zie je in tutorials terug dat je voor het maximum levelen enzo (grinden, builds, blabla) een level x SOS wapen moet regelen en dan moet gaan grinden.
Ik zie in stalletjes ook heel vaak SOS spul staan op Aege. Onbetaalbaar tho...
Inflatie ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door McKaamos op 16-10-2006 12:01 ]
Ja, je krijgt 3 uur 100% erbij. Maar je hebt maar 24 uur om hem op te maken en die tijd telt gewoon door. Die 3 uur tellen alleen als je een mob killed (20 sec per mob) Maar die 24 uur tellen gewoon door als je afmeld
een Mob killen? wat is een mob?
Ben niet zo thuis in de terminologie... speel het spel wel eens tho... heb gisteren die scroll geactiveerd.
Ben niet zo thuis in de terminologie... speel het spel wel eens tho... heb gisteren die scroll geactiveerd.
Een mob is een monster, oftwel die dingen die je altijd moet killen
kk inspection en ik denk niet dat iedereen een sos ding krijgt en oo kgeen golden scroll
misschien word de golden scroll 1 dag verlengt voor de mensen die er 1 hadden
misschien word de golden scroll 1 dag verlengt voor de mensen die er 1 hadden
Goldscroll en pet time worden denk ik wel met één dag verlengd, we zullen zeker geen sos item krijgen. Verder zullen de mensen op Babel waarschijnlijk te maken krijgen met een roleback, de andere servers denk ik niet omdat babel de enige server met problemen was (voor zover ik nu weet).
[edit]
Ik lees net dat er op de andere server ook met gold geknoeid is. Dus hier kunnen we ook een roleback verwachten. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg. Gister twee astrals van iemand gekocht, wapen en shield failden beide naar +5, scheeld mij mooi weer ingame geld
[edit]
Ik lees net dat er op de andere server ook met gold geknoeid is. Dus hier kunnen we ook een roleback verwachten. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg. Gister twee astrals van iemand gekocht, wapen en shield failden beide naar +5, scheeld mij mooi weer ingame geld
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 161376 op 16-10-2006 13:07 ]
Ja, ik heb gister verdomme 3 wep elixirs verkocht voor 230k per stuk
En flink veel gelvled
Anoniem: 191191
player FoeYongHai level 10 reporting for duty op server RedSea ! (1 dag ervaring , grin)
Meer mensen op RedSea die eventueel iets met een guild ofzo willen gaan doen ?
PS ik mis een beetje de automatische noodzaak om met een party mobs te killen, komt dat later pas ? Is het gebruikelijk om een Tank en een Healer in een party te hebben zoals bij WoW ? Dat laatste heb ik 1+ jr gespeeld tot in Black Wing Lair met een leuk internationaal guild (90 man) op een PvP server. Je moet in Wow wel verschillende chars hebben (1 tankt, 1 healed, 2-3 damage dealers erbij) om met een party een beetje effectief te kunnen spelen. Hoe zit dat in SRO ?
PS ik mis een beetje de automatische noodzaak om met een party mobs te killen, komt dat later pas ? Is het gebruikelijk om een Tank en een Healer in een party te hebben zoals bij WoW ? Dat laatste heb ik 1+ jr gespeeld tot in Black Wing Lair met een leuk internationaal guild (90 man) op een PvP server. Je moet in Wow wel verschillende chars hebben (1 tankt, 1 healed, 2-3 damage dealers erbij) om met een party een beetje effectief te kunnen spelen. Hoe zit dat in SRO ?
Het is pas interessant om een party of guild te vormen als je serieus wat van plan bent.Anoniem: 191191 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:52:
player FoeYongHai level 10 reporting for duty op server RedSea ! (1 dag ervaring , grin)
Zodra je lvl20 haalt mag je een beroep gaan uitoefenen (hunter, trader of thief).
Dan ga je meestal als hunter met traders mee om ze te begeleiden en te beschermen tegen thiefs.
Wat ook kan, is als groep b.v. Tiger Girl te gaan verslaan. In je eentje red je dat nl niet. (of je moet lvl70 zijn ofzo).
De andere, gewone monsters, kan je in princiepe in je eentje aan, mits je level hoog genoeg is.
Als je de quests volgt, ga je langzamerhand tegen steeds sterkere mobs vechten.
Voor de lol ergens een gebied in hollen met lvl30 mobs terwijl je zelf lvl10 bent, is not done opzich. je kan daar voor ook een groepje vormen, en dan heeeeeel goed afspreken wie leid, en de rest dan volgt op de betreffende mob.
Je hebt twee soorten parties in SRO:Anoniem: 191191 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:52:
- Exp distribution (max 4 spelers)
- Shared exp (max 8 spelers)
Als je in de eerste zit en een volle party (dus jij samen met 3 anderen) krijg je 10% meer exp per mob. Op lage lvls merk je dat niet zo maar ik zou toch gewoon altijd standaard bij het hunten een volle exp party willen. Levelt gewoon een stukje sneller
De twee vorm zrogt ervoor dat de exp gelijk verdeeld wordt onder de mensen die in de party zitten mits jullie dicht genoeg bij elkaar in de buurd zijn. Deze zijn handig bij jobs en het hunten van uniques.
Ehm WoW werkt voor 99% hetzelfde als SRO en dat levellen, grinden, partyen enzo is 100% helderMcKaamos schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:58:
[...]
Het is pas interessant om een party of guild te vormen als je serieus wat van plan bent.
Zodra je lvl20 haalt mag je een beroep gaan uitoefenen (hunter, trader of thief).
Dan ga je meestal als hunter met traders mee om ze te begeleiden en te beschermen tegen thiefs.
Wat ook kan, is als groep b.v. Tiger Girl te gaan verslaan. In je eentje red je dat nl niet. (of je moet lvl70 zijn ofzo).
De andere, gewone monsters, kan je in princiepe in je eentje aan, mits je level hoog genoeg is.
Als je de quests volgt, ga je langzamerhand tegen steeds sterkere mobs vechten.
Voor de lol ergens een gebied in hollen met lvl30 mobs terwijl je zelf lvl10 bent, is not done opzich. je kan daar voor ook een groepje vormen, en dan heeeeeel goed afspreken wie leid, en de rest dan volgt op de betreffende mob.
Je laatste zin is waar ik benieuwd naar ben ; zijn er players die gespecialiseerd zijn in healing (priests) en anderen die gespecialiseerd zijn in het opvangen van klappen (tanks) of zijn door de self-healing spells en pots die functies niet zo enorm verschillend zoals in WoW en andere mmorpgs ?
Ik merk dat ik amper dood ben gegaan (en dan nog alleen omdat ik t spelletje net 1 dagje speel en dus niet alle knoppen even vloeiend bedien) en dat doodgaan te voorkomen is door maar gewoon pots te drinken, zoals in Diablo (2) .. Door de pots heb je geen externe healers nodig namelijk tenzij die beter en sneller healen dan jij met een pot. Last but not least is m'n ervaring dat HP pots belachelijk goedkoop zijn ; na elke mob-kill kun je een pot kopen van de cash. (Zelfs op level 10).
Met WoW had je bijna geen pots omdat die zo duur waren. (zeg 1 uur grinden voor mats of drops voor 10 pots die elk ~30% HP geven)
'k Zag verder dat je 1000 pots kon kopen voor een paar euros. 't Is gewoon zot om dan te gaan resten of grinden voor geld voor pots. Ook wordt gold nogal goedkoop aangeboden. Ik las ergens 1 miljoen voor 2-3 dollar. Niet dat dat m'n doel is maar het is wel verleidelijk. In WoW kost 1000 gold je iets van 30-50 euro en dan koop je er alleen een 100% mount mee ; de echt leuke dingen zijn alleen drops en zijn dus niet te koop.
Op de rare lange downtime van vanmorgen na lijkt SRO een grappige MMORP dus ik level nog wel even door. Als ze kunnen overleven kan het iets heel aardigs worden omdat ze i.t.t. bv Blizzard of Sony een heel andere strategie kunnen voeren.
Verder ; dropt die Tiger Girl iets bijzonders ? Is dat te vergelijken met Diablo en Baal runs in D2-LOD ? Of meer zoals instance-running voor blue-drops (voor de heb of om te sharden) zoals in WoW ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 191191 op 16-10-2006 14:37 ]
gekukkig heb ik gister amper gespeeld.. maar hoeveel gaat het dan terug??Anoniem: 161376 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:03:
Goldscroll en pet time worden denk ik wel met één dag verlengd, we zullen zeker geen sos item krijgen. Verder zullen de mensen op Babel waarschijnlijk te maken krijgen met een roleback, de andere servers denk ik niet omdat babel de enige server met problemen was (voor zover ik nu weet).
[edit]
Hoe kom je aan een fatsoenlijke party (RedSea ~ level 10) ? De chat wordt amper gebruikt en als je iets zegt reageert geen hond, net alsof niemand engels kan lezen, kan schrijven of snapt wat een party chat of een general chat is. Wellicht dat ik even op eigen kracht naar de 20-25 moet doorgrinden en dan pas de "gefilterde" populatie bij 't grinden ga tegenkomen die wel kan communiceren en het spelletje snaptAnoniem: 161376 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:12:
[...]
Je hebt twee soorten parties in SRO:
- Exp distribution (max 4 spelers)
- Shared exp (max 8 spelers)
Als je in de eerste zit en een volle party (dus jij samen met 3 anderen) krijg je 10% meer exp per mob. Op lage lvls merk je dat niet zo maar ik zou toch gewoon altijd standaard bij het hunten een volle exp party willen. Levelt gewoon een stukje sneller
De twee vorm zrogt ervoor dat de exp gelijk verdeeld wordt onder de mensen die in de party zitten mits jullie dicht genoeg bij elkaar in de buurd zijn. Deze zijn handig bij jobs en het hunten van uniques.
Krijg je ook meer kans op leuke drops als je met een party aan 't grinden bent (zoals in WoW) ?
Is er verder iets als www.thottbot.com, wow.allakahzam.com, www.thegoblinworkshop.com voor SRO ?
En last but nog least ; hoeveel mensen spelen er gemiddeld op 1 server. Bij WoW zat de limiet op iets van 15-20k players, al dan niet actief.
Ik heb afgelopen weekend een level erbij gehaald (L64 nu). Maar ze waren al aan het knoeien op vrijdag of eerder geloof ik. Dus die rolback kan een flinke stap terug zijnHeaget schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:53:
[...]
gekukkig heb ik gister amper gespeeld.. maar hoeveel gaat het dan terug??
Shuttle st20g5
Ik hoorde een dikke week.
WTF? Dat is echt te lang.... Net allemaal blues op mn gear gezet en mn sword+shield eindelijk +4. Een week zou echt gewoon te grof zijn. Ik zat meer te denken aan een dag ofzoBrantje schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:43:
Dat zijn allemaal geruchten waar je niet vanuit kunt gaan. Je moet gewoon wachten tot vericht van Joymax zefl. Wat betreft het maken / zoeken van een party, daarvoor hebben ze automatch gemaakt.
Als je op de 'e' drukt zie je een lijst (met meerdere pagina's) van welke party's er allemaal zijn. Je kunt party's dan handmatig joinen maar ook de automatch knop gebruiken en dan kiezen wat voor soort party je dan wil joinen. Je krijgt in een party geen extra drops oid, alleen de extra exp.
Als je op de 'e' drukt zie je een lijst (met meerdere pagina's) van welke party's er allemaal zijn. Je kunt party's dan handmatig joinen maar ook de automatch knop gebruiken en dan kiezen wat voor soort party je dan wil joinen. Je krijgt in een party geen extra drops oid, alleen de extra exp.
als het een week is dan vind ik het echt gierig ik ben pas ogv een week bezig na dat ik gestopt ben en in de wek 5 lvls gelvlt dus als het 1 week trg is dan speel ik het spel niet meer denk ik. maar het is wel vakantie dus ik trian er zo weer bij.
Of misschien wel gelijk een mooie update ^^ zoals traps voor de botters
. Ze zullen er toch eens aan moeten geloven. Schild zo'n 300 spelers. En dus minder lag.
Wat zijn botters voor dingen eigenlijk?
Computerbestuurde players? Als een computer geheel autonoom het spel wil gaan spelen moet het wel heel goed rekening houden met allerlei variabelen, en kunnen navigeren door een 3D wereld.
Pasgeleden zag ik trouwens bij Jangan op server Aege wel een groep van die low level luitjes rennen, zo ongeveer sychroon. Allemaal in een groepje achter Mangyang's aan hollen en dan met z'n allen die dingen doodrammen (alsof dat niet in je eentje kan
)
Zijn dat nou bots?
Was trouwens een groepje van 6 a 8. Party mode met bots?
Computerbestuurde players? Als een computer geheel autonoom het spel wil gaan spelen moet het wel heel goed rekening houden met allerlei variabelen, en kunnen navigeren door een 3D wereld.
Pasgeleden zag ik trouwens bij Jangan op server Aege wel een groep van die low level luitjes rennen, zo ongeveer sychroon. Allemaal in een groepje achter Mangyang's aan hollen en dan met z'n allen die dingen doodrammen (alsof dat niet in je eentje kan

Zijn dat nou bots?
[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 16-10-2006 16:50 ]
pff ik hep nu helemaal niks tedoen op de pc ik hep z'n runtime error nu egt erie tand iets met de exe dus miss kan ik het wel niet spele tot ik weet wat er fout aan is
maar ja als iemand het weet stuur het alsjeblieft op en dat nog vooor de vakantie
alvast bedankt
uninstall, map blijft staan dus die ff deleten of renamen.
nieuwe install doen en dan doettie et meestal wel weer.
nieuwe install doen en dan doettie et meestal wel weer.
Ja duidelijk bots, vaak killen ze 1 a 2 mobs en gaan rapen. Ze 2 seconden stil en gaan ze weer verder. Het archument van "joy"max is dat ze het zelf moeten weten "ze zullen het plezier van de game missen" en dat "het levelen niet het leukste is van SrO". Vaak hebben bots ook namen zoals "askedfjas" of "ahahahha1221" enz. En ze maken vaak gebruik van de Force, Force voor zelfhealing enz. Zodat ze niet terug naar town hoeven om pots te halen.McKaamos schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:49:
Wat zijn botters voor dingen eigenlijk?
Pasgeleden zag ik trouwens bij Jangan op server Aege wel een groep van die low level luitjes rennen, zo ongeveer sychroon. Allemaal in een groepje achter Mangyang's aan hollen en dan met z'n allen die dingen doodrammen (alsof dat niet in je eentje kan)
Zijn dat nou bots?
Trouwens het is gewoon een programma wat ze runnen. Zoek maar eens op google je kan ze snel vinden.
bots zijn players die een programa aan hebben staan die het automatisch spelen voor hun... klopt het??
nouja
IK HEP NOG STEEDS DIE RUN TIME ERRER:(
microsfot visual C++
program E: .............\....\...\ sro_client.exe
abnormal program termination
nouja dat staat er miss komt het wel door die rolback geval ofso nouja
danke mckanoos voor det dneken
maar iemand die iets anders denk ook alvast bedant maar zeg het wel
nouja
microsfot visual C++
danke mckanoos voor det dneken
Als bots verdwijnen (wat goed is overigens) dan krijg je (o.a.) deze interessante ontwikkelingen:
1. de load op de server neemt af ; minder players die CONTINU dingen doen geeft nu eenmaal fors minder belasting op de server (vergelijk 100 clients die elke seconde een WGET zouden doen op deze server) ; het zijn maar 100 clients maar die trekken een server zo plat
2. er komt minder gold in omloop waardoor de waarde van gold dat je zelf grind hoger wordt
3. er komen minder items in de verkoop waardoor items duurder worden
4. je kan makkelijker grinden i.p.v. dat je mobs voor je neus worden weggekaapt
5. er komen geen highlevel players die alleen gebruik maken van bots om met het verworven geld of de verworven skillpoints snel te levelen
De aanwezigheid van bots in een spel geeft aan dat het spel niet al te best beveiligd is. Natuurlijk is niet alles te beveiligen maar actief voorkomen kan ook ; als iemand van SRO gewoon dagelijks "even" alle nieuwe uitgekomen bots uitprobeert en ze vervolgens in hun anti-cheat progje inbakt dan maken nieuwe bot-programma's geen kans en worden gebruikers ervan direct gebanned wat weer voor een 'dreiging' zorgt die nieuwe mensen ervan weerhoudt om uberhaupt bots te gaan proberen.
Zo werkt het bij vrijwel alle andere mmorpg's ook. Het probleem is ook niet nieuw ; in D2-LOD had je op 't laatst ook pindle-bots, als iemand dat nog wat zegt. En da's al heel wat jaartjes geleden. Als je een mmorpg ontwikkelt moet je met dit soort zaken rekening houden.
1. de load op de server neemt af ; minder players die CONTINU dingen doen geeft nu eenmaal fors minder belasting op de server (vergelijk 100 clients die elke seconde een WGET zouden doen op deze server) ; het zijn maar 100 clients maar die trekken een server zo plat
2. er komt minder gold in omloop waardoor de waarde van gold dat je zelf grind hoger wordt
3. er komen minder items in de verkoop waardoor items duurder worden
4. je kan makkelijker grinden i.p.v. dat je mobs voor je neus worden weggekaapt
5. er komen geen highlevel players die alleen gebruik maken van bots om met het verworven geld of de verworven skillpoints snel te levelen
De aanwezigheid van bots in een spel geeft aan dat het spel niet al te best beveiligd is. Natuurlijk is niet alles te beveiligen maar actief voorkomen kan ook ; als iemand van SRO gewoon dagelijks "even" alle nieuwe uitgekomen bots uitprobeert en ze vervolgens in hun anti-cheat progje inbakt dan maken nieuwe bot-programma's geen kans en worden gebruikers ervan direct gebanned wat weer voor een 'dreiging' zorgt die nieuwe mensen ervan weerhoudt om uberhaupt bots te gaan proberen.
Zo werkt het bij vrijwel alle andere mmorpg's ook. Het probleem is ook niet nieuw ; in D2-LOD had je op 't laatst ook pindle-bots, als iemand dat nog wat zegt. En da's al heel wat jaartjes geleden. Als je een mmorpg ontwikkelt moet je met dit soort zaken rekening houden.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 191191 op 16-10-2006 17:22 ]
dan moet je je drivers updaten dan werkt die weer had ik ook maand geledenAnoniem: 181722 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:07:
bots zijn players die een programa aan hebben staan die het automatisch spelen voor hun... klopt het??
nouja
microsfot visual C++
danke mckanoos voor det dneken![]()
Als het een week terug gaat weet ik niet of ik wel weer ga spelen... damn 1 week is gewoon te grof voor woorden, daar koop ik verdomme geen golden tickets voor...Brantje schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:43:
Anoniem: 189236
ik heb al een tijdje niet meer gespeeld lvl 12 op greece
zou iemand mij mischien naar lvl 20 helpen?
of gaat dat heel langzaam in sro?
zou iemand mij mischien naar lvl 20 helpen?
of gaat dat heel langzaam in sro?
yes want was vanplan om 2 uur snachts tebeginnen (geintje
) maar ja ik vind het wel beter want hep morge de eerste 4 uur vrij 1 les en dan vrij dus ben ik de heledag vrij want ik fiets langer dan 50min naar de school dus hoef van mn moeder niet naar school :)YES dus ben ik morge lvl 35
en het deot het weer normaal bedankt stoeber
m.m.wijnands
je was net iets sneller met versturen van bericht
je was net iets sneller met versturen van bericht
[ Voor 77% gewijzigd door Brantje op 16-10-2006 18:47 ]
Anoniem: 187658
Als ze een dikke week teruggaan maak ik ze af! 
Dan wil ik minstens een lvl64 SOS sword!
Dan wil ik minstens een lvl64 SOS sword!
Hier nog wat info over de roll back.Anoniem: 173535 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:34:
jep, je kan weer =)
ik zeg oef..
[Server Inspection] Extra Inspection Completed
Date : 10/17/2006
inquiry : 414
Hello. This is Silkroad Online.
Our extra server inspection is completed at 02:05 am October 17 ,Silkroad Standard Time.
As you may be aware, there was a bug found between 10/15 and 10/16 that could increase gold abnormally. The abusing of the bug by some users brought about huge increase of gold and would
eventually devalue the entire economy. Rather than watch this happen, after a long server inspection to investigate the abusing, the severs were rolled back. What prompted the decision of the roll-back was the fact that the game economy was at risk and to protect the benefit of the users who played with justice.
[Data Roll-back Notice]
* Babel server : rolled back to 23:30, October 15 2006
* Xian, Venice, Greece and Rome server: rolled back to 15:00 October 15 2006
* Aege, Troy, Athens, Oasis, Alps, Olympus, Tibet and RedSea server: rolled back to 10:00, October 16 2006
- Gold/Silver Time class items shall be replaced by 1 day gold time service ticket to the chest.
- The usage of monkey and squirrel pets shall be extended as long as the duration of server inspection.
- Lost premium items shall be restored by Silk.
In addition, we will conduct an event about gold drop amount and experience points and the time will be soon announced. Users who abused the bug will be blocked for good and we will continue to investigate the situation to assure that today's incident doesn't take place again.
We truly apologize for any inconvenience that the roll-back may have caused.
Thanks for your understanding!
Shuttle st20g5
kan je er op wnat dan voel ik me diep triest kan nog steeds niet spele
dus kan iemand me het echt niet uitleggen?
lees wat trg dan zien jullie mijn probleem
lees wat trg dan zien jullie mijn probleem
Gelukkig komt er ook een compensatie event:
Wel dik relaxed^^ op mijn level dropt al zo weinig kan het goed gebruikenThe details related to compensation eventtoon volledige bericht
Date : 10/17/2006
inquiry : 61
Hello, this is Silkroad Online.
We notice the details about compensation event related to Data Roll back
[Event]
Event Beginning Time : The event beginning time will be announced later.
Event Period : for 7 days
Event Information:
Experience points - 30 % increase
Chance of item being dropped - 100% increase
Amount of gold dropped - 50% increase
weewt! das uber vet man, 30%extra exp
super event
samen met het feit dat ik geen last heb gehad van de rollback ( troy server viel ontzettend mee )
ik had wel veel last van inspection ik had bijna hele dag vrij =)
maar goed hoge kans op item drop misschien sos en extra exp maakt het wel goed voor 7 dagen dus dat is zeker chill dat red e normaal in 1 dag niet
maar goed hoge kans op item drop misschien sos en extra exp maakt het wel goed voor 7 dagen dus dat is zeker chill dat red e normaal in 1 dag niet
Over dat rollback
Kijk is op de site 
[Roll-back Notice]
* Babel server : rolled back to 23:30, 10/15/2006
* Xian, Venice, Greece and Rome server: rolled back to 15:00, 10/15/2006
* Aege, Troy, Athens, Oasis, Alps, Olympus, Tibet and RedSea server: rolled back to 10:00, 10/16/2006
- Gold/Silver Time class items shall be replaced by 1 day gold time service ticket to the chest.
- The usage of monkey and squirrel pets shall be extended as long as the duration of server inspection.
En om ons tegemoet te komen wordt er een event gehouden.
[Event]
Event Information:
[Roll-back Notice]
* Aege, Troy, Athens, Oasis, Alps, Olympus, Tibet and RedSea server: rolled back to 10:00, 10/16/2006
[Event]
Event Information:
Anoniem: 38246
Na alle problemen vandaag in silkroad heb ik vandaag toch erg veel geluk gehad
Ik was me quest aan het doen waar je die flowers 3* 1000 moet afmaken.
Ik kwam me 5e giant flower tegen dus ik maak hem lekker af en wat dropt ie?
Jaja een lvl 42bow sos
dit is echt masterlijk
Maarjah weet iemand voor hoeveel ik dit ongeveer kan verkopen ik zat zelf te denken aan 10mill
Nahjah ik ga morgen weer lekker silken
Ik was me quest aan het doen waar je die flowers 3* 1000 moet afmaken.
Ik kwam me 5e giant flower tegen dus ik maak hem lekker af en wat dropt ie?
Jaja een lvl 42bow sos
Maarjah weet iemand voor hoeveel ik dit ongeveer kan verkopen ik zat zelf te denken aan 10mill
Nahjah ik ga morgen weer lekker silken
ik heb nog steeds last van dat stomme run time error en nu net als er sn blij event is waar je veel geld mee kan verdienen ik voel me egt genaaid iedereen wordt rijk en ik blijf straat arm
Alle server hebben weer check.
Zucht... ben vandaag vrij wou graag spelen
.
Zucht... ben vandaag vrij wou graag spelen
omg weer? naja als ze die lag verhelpen vind ik het best.
speel je dan nog op Aege?Brantje schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:22:
Alle server hebben weer check.
Zucht... ben vandaag vrij wou graag spelen.
dan mag je wel weer bij de DE we dachten dat je gestopt was
Nee ik speel op tibet.stoeber schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:35:
[...]
speel je dan nog op Aege?
dan mag je wel weer bij de DE we dachten dat je gestopt was
De drops zijn lekker, op 1 dag iets van 5 weapon elixers gevonden.
Ik heb nu 2 vakjes vol met return scrolls, allemaal gevonden.
Tibet geeft mooie drops
stoeber zou jij kunnen vertelle hoe je dat moet update ... voor da runtmie error ?
zou jij dat willen uit leggen ?
jij hept er verstand van
zou jij dat willen uit leggen ?
jij hept er verstand van
Gierig hoor slechts 30% exp extra, had gehoopt op dubbele xp dan zou ik echt snel levelen.
Extra gold is wel leuk en de dubbele drop kans nog leuker, daar kan je misschien echt iets aan gaan verdienen.
Extra gold is wel leuk en de dubbele drop kans nog leuker, daar kan je misschien echt iets aan gaan verdienen.
DeluxZ schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:05:toon volledige bericht
Over dat rollbackKijk is op de site
[Roll-back Notice]
[Event]
Event Information:
Shuttle st20g5
Anoniem: 190843
Kan iemand mij wat uitlegge over dat rolback? wanneer is het op athens en hoe kom je eraan ofsoxD?DeluxZ schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:05:toon volledige bericht
Over dat rollbackKijk is op de site
[Roll-back Notice]
[Event]
Event Information:
ben zelf lvl 43 puur int
LOL, rolback = terugdraaien. Ze hebben maandagmiddag de servers teruggezet naar hoe het was maandagnacht. Dus alles wat je verkocht,gekocht, gedropt, geruild, gemaakt, exp,sp ect. is dus voor die uren verdwenen. Een paar mensen hadden namelijk een manier gevonden om gold te dupliceren, dit moest ongedaan worden gemaakt.
Anoniem: 190843 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:12:
[...]
Kan iemand mij wat uitlegge over dat rolback? wanneer is het op athens en hoe kom je eraan ofsoxD?
ben zelf lvl 43 puur int
Shuttle st20g5
Dit topic is gesloten.