Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Ok, swf. Zal eens kijken of ik daar uberhaupt ooit eens wat mee kan gaan doen. Vervangen lijkt mij niet zo heel erg moeilijk overigens, denk dat ze namelijk gebruik maken van de timeline en dan bij een bepaalde actie naar een bepaald punt in die tijdlijn gaan.

Die flashkabel zit toch gewoon bij je Samsung of niet? Of is dat weer heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:54
Arunia schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:17:
Die flashkabel zit toch gewoon bij je Samsung of niet? Of is dat weer heel wat anders.
Bij de D900 zit zelf een datakabel. En dat is inderdaad wat anders dan een flashkabel.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Beetje raar eigenlijk, dan denk ik bij mezelf.. wat is daar anders aan?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 13:19

JeRa

Authentic

NLuna schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:30:
Beetje raar eigenlijk, dan denk ik bij mezelf.. wat is daar anders aan?
De aansluiting op de D900 heeft een veelvoud van contactpunten, USB heeft er maar vier waarvan twee voor elektriciteit/opladen :) dus er kunnen per kabel maar twee contactpunten worden aangesloten, en het lot wil dat de contactpunten voor data anders zijn dan die voor het flashen.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-04 21:54
Heb nu een paar dagen mn D900 binnen en moet zeggen dat ik het een hele fijne telefoon vind, het menu is snel en makkelijk te bedienen, en de extra functies op het toestel zijn goed. Behalve de camera dan, want daarmee is alleen een beetje fatsoenlijk te fotograferen onder goede omstandigheden.
Vanmiddag op werk (binnen) moest ik tegen een collega zeggen dattie maar erg stil moest staan, anders zou je bewogen beelden krijgen.

Maargoed, hiervoor jarenlang Nokia gehad, en dacht er niet eens bij na als ik die bij me had, die zat gewoon ergens in mn broek of in mn tas.
Met deze samsung heb ik beetje hetgevoel alsof hij erg fragiel is. Dus ik moet constant erop letten dattie netjes in mn afgesloten jaszak zit.
Beetje vervelend dus. Vind het een fijne telefoon maar misschien achteraf toch maar een degelijke nokia kunnen halen, of een telefoon met klepje zodat mn lcd niet zou beschadigen.
Want om nu telkens er supervoorzichtig mee te zijn zie ik niet zo zitten :(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 18:10
Heh ik wou juist geen nokia meer omdat ik die fragiel/goedkoop vond aanvoelen en omdat ik een aantal mensen ken die r veel problemen mee hebben, alleen de 6310 vind ik nog degelijk aanvoelen zon beetje
en de N93 lijkt me ook best stevig maar komt ook gwoon omdat de d900 ontzettend dun is en denk dat je je daardoor er ook een beetje op verkijkt..
Ik vin dmn d900 best degelijk aanvoellen ben r ook wel voorzichtig op maar dat ben ik met elk mobiel.

[ Voor 19% gewijzigd door -NRG- op 23-01-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Laatst online: 16-04 10:56
kaos- schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:13:Maargoed, hiervoor jarenlang Nokia gehad, en dacht er niet eens bij na als ik die bij me had, die zat gewoon ergens in mn broek of in mn tas.
Met deze samsung heb ik beetje hetgevoel alsof hij erg fragiel is. Dus ik moet constant erop letten dattie netjes in mn afgesloten jaszak zit.
Beetje vervelend dus. Vind het een fijne telefoon maar misschien achteraf toch maar een degelijke nokia kunnen halen, of een telefoon met klepje zodat mn lcd niet zou beschadigen.
Want om nu telkens er supervoorzichtig mee te zijn zie ik niet zo zitten :(
Heb de 900 sinds augustus en geen enkel probleem. Vind hem juist erg stevig en heb hem in m'n broekzak en/of jas.
Geen krasje op het Display. Had dit met de 600 overigens ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ja ik weet niet, ik ben er eigenlijk niet zo heel erg tevreden over.
Heb me beetje verkeken op de afmetingen van het ding.
Heb hier nu ook tijdelijk een andere samsung liggen (al 2 jaar oud ongeveer).
Dat waren die kleine mobieltjes met het klepjes systeem zeg maar.
Om eerlijk te zijn vind ik die nog fijner en mooier dan die nieuwe D900.
Heb denk ik gewoon te snel een keus gemaakt. Probeer em te verkopen en neem dan waarschijnlijk een E870 (ook van samsung)

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmbestellen.nl/Templates/gsmbestellen/images/toestellen/samsung-e870-ffffff-05.gif

Collega van me heeft deze, en vind het wel een heel tof ding.
Schuifjes is gewoon nix voor mij, klepjes wel :*)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
p_withaar schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:12:
[...]

Dit zijn SWF bestanden (Shockwafe Flash). Deze staan in de TFS file en zijn goed te vervangen. Volgens mij (maar ik heb niet zoveel verstand van flash) ook vast wel aan te passen. Ze staan verdeelt in mappen per land. Makkelijk te verwisselen dus eventueel :+. Maar ook hier geld dat je dit niet standaard kunt doen, maar uiteraard een flash kabel nodig hebt!
Modbreak:E-mail requests zijn natuurlijk ook niet de bedoeling.

[ Voor 18% gewijzigd door Eggy op 26-01-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 08:16

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

readytoflow schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:05:
[...]

Misschien geluid bij verbinden uitzetten?
wat voor firmware hebben jullie?
Ik heb hier D900XAFG7
en geen last van

Edit:
En van die waas heb ik zo te zien ook geen last (gelukkig)
Ik zit met de firmware D900BVFI4. Trouwens in Frankrijk gekocht

De LabVIEW Guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
eggy, ik weet niet waar je last van heb.. maar als het niet óp het forum mag, doen we het erbuiten

Modbreak:Je doet het indirect echter nog steeds via GoT. Je probeert alleen onder de policy uit te komen. En het is nu eenmaal mijn taak om die policy te handhaven.

[ Voor 45% gewijzigd door Eggy op 27-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:24
p_withaar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:36:
Zoo weer even een berichtje van mijn kant. De lol om hier te posten is er wel een beetje af sinds Eggy het hele forum wegmod. Maargoed, zullen we hem maar niet kwalijk gaan nemen :X.

Er is een nieuwe firmware van Candid idd met mp3's als SMS toon. Heb hem nog niet geprobeert, maar ik zal ook daar T9 aanpassen, uitproberen en misschien ook het menu in het Nederlands maken. Ik hoop dat ik mijn ervaringen hierover wel mag posten. Ik zal hier niets schrijven hoe het te flashen, dat mag blijkbaar niet. De mod in het Nederlands mag ik hoop ik wel posten op het samsung-stuff.de forum. Ik laat wel even weten als ie er op staat.

Met de gemodde firmware heb ik heel af en toe nog wat rare dingen met bluetooth. Andere mensen vinden mijn telefoon niet altijd. Ik heb ook een telefoon van een collega geflashed, en deze lijkt dat probleem niet te hebben. Ik heb wel geleerd dat de meeste problemen op te lossen zijn door instellingen te resetten. Ik weet nu niet meer of ik dat na mijn laatste flash wel gedaan heb.

Mijn collega heeft de nieuwste Samsung PC studio geupdate, ik hier nog niet. En met de nieuwe versie kan hij schijnbaar geen bestanden uitwisselen. Met versie 3.0.1 bij mij werkt het iig nog wel perfect. Ook vreemd, kan aan Samsung liggen of aan zijn configuratie, of heel misschien aan de firmware maar dat lijkt me toch vrij stug.

Wel raar dat Phantom niet reageerd, misschien hebben ze het spul niet meer op voorraad. Ik had hem binnen een paar dagen na betaling (4 dagen volgens mij, best snel uit Schotland).
Kabel is binnen 8)

Jammer dat het tegen de policy is, blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03 13:28
Stel je voor ik schiet een foto op 640x480, is de kwaliteit dan beter of slechter dan als ik m bv op 1024x768 schiet?

Wat is het verschil hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 15:55

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij mij gaat het synchroniseren met Outlook agenda niet goed. Ik wil alles tussen de 30 dagen terug en 60 dagen vooruit erin laten zetten, maar op een of andere manier begint hij steevast ergens in 1998 alles op te halen totdat het geheugen vol is. De recente afspraken krijg ik er niet in.

Als ik het via de PC studio zelf doe, en alles importeerd dan krijg ik ook alleen de data van 1998-2002 terwijl de agenda gewoon tot in 2007 doorloopt.

Kan hij maar omgaan met 4 jaren oid? Iemand een andere manier om dit te regelen?

En overigens: de afspraken die hij wél overhaalt, die zet hij onder varia in de telefoon ipv onder afspraken. Hoe kan ik die naar de afspraken lijst sturen?

[ Voor 13% gewijzigd door superduper op 28-01-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63111

Heb sinds vanmiddag ook een D900, was het enige toestel wat aan mijn eisen voldeed. Goede opvolger van mijn D500, waarover ik eigenlijk geen/weinig klachten over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206474

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen de d900 aangeschaft, en sinds eergisteren een microsd van 1 gb gekocht.
Om hierop filmpjes en gewoon complete geconverteerde mp4 films erop te zetten en af te spelen. Het nadeel hieraan blijkt dat na een half uur doorspoelen die opeens overschiet naar een ander filmpje of dat de monden niet meer gelijk lopen met het geluid. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen en/of wat je moet veranderen tijdens het converteren? Moet je de video framerate en geluid rate hetzelfde laten?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Laatst online: 02-02 13:19

JeRa

Authentic

Anoniem: 206474 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:17:
Ik heb sinds een paar dagen de d900 aangeschaft, en sinds eergisteren een microsd van 1 gb gekocht.
Om hierop filmpjes en gewoon complete geconverteerde mp4 films erop te zetten en af te spelen. Het nadeel hieraan blijkt dat na een half uur doorspoelen die opeens overschiet naar een ander filmpje of dat de monden niet meer gelijk lopen met het geluid. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen en/of wat je moet veranderen tijdens het converteren? Moet je de video framerate en geluid rate hetzelfde laten?
Op het begin had ik last van hetzelfde probleem. De desynchronisatie komt volgens mij vooral door de D900 die het niet voor de 100% kan bijbenen. Gek genoeg ligt dit vooral aan de audio.

Oplossing zonder opnieuw converteren: zet het filmpje even op pauze, en/of spoel een stukje terug. Als je dan verder gaat kijken is audio/video weer een tijdje gesynchroniseerd. Oplossing voor converteren: hoe lager je de audio bitrate zet, des te beter blijft het geheel synchroon. In ieder geval volgens mijn ervaringen :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
Vraagje die nog niet is langsgekomen:
Als ik een een gemiste oproep heb, dan trilt de telefoon elke minuut, of elke 2 minuten, iets in die geest. Dit is uitermate irritant, is er een manier waarop ik dit uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206818

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden ongeveer de D900 in huis en nu ik eindelijk een beetje aan het gebruik begin te wennen vind ik het een heerlijk apparaat. Ik heb er nu voor 20euro zo'n 1 gig Kingston schijfje ingestopt en dat maakt hem helemaal functioneel! 1 op de 3 foto's wordt in ieder geval prima kwaliteit en dat vind ik voor een telefoon al best wat. Nu was ik alleen nieuwsgierig,...ik hoor veel mensen over het thema praten en dat dit zou veranderen in verschillende landen. Nu reis ik voor mijn werk erg veel en heb in andere landen nog niet meer gezien dan een mooi grasveldje met blauwe lucht op de achtergrond van mijn D900... Nu vroeg ik mij dus af is het misschien alleen in Europa zo dat dit veranderd. Mijn bestemmingen de laatste maanden waren Maleisie, Thailand, China, California & Nevada,...maar tot dusver dus niks helaas. Iemand een idee?

groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 206818 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:08:
Mijn bestemmingen de laatste maanden waren Maleisie, Thailand, China, California & Nevada,...maar tot dusver dus niks helaas. Iemand een idee?
Ik denk dat dit te maken heeft met de regio waarin de telefoon gekocht is...

Wanneer een D900 gekocht is in Nederland, dus Europa, zullen ze ervan uit gegaan zijn dat je het meest in Europa bent. Dus zullen ze (misschien om ruimte te besparen) alleen de thema's voor de regio Europa erin gezet hebben.
waarschijnlijk

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108738

Waarom kun je via de Samsung Studio PIM en File Manager je eigen memo-files niet downloaden naar de pc en de rest wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 18:10
RFAMLK schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:16:
Vraagje die nog niet is langsgekomen:
Als ik een een gemiste oproep heb, dan trilt de telefoon elke minuut, of elke 2 minuten, iets in die geest. Dit is uitermate irritant, is er een manier waarop ik dit uit kan zetten?
Als je naar Instellingen > 4.Geluids-Instellingen > 1.Berichten > Herhaling

Daar kan je instellen hoe vaak hij dat doet zelf vind ik dit echter wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206999

hoi, mijn eerste post hier. heb de samsung nu een half jaartje en ben d´r erg blij mee. topo apparaat. had hiervoor een moto v3i maar dat was baggr. scherm was al kaduuk na 4 maanden...

nu ga ik binnenkort voor een maand naar brazilie en ben benieuwd naar het thema achtergrondje. is dat het christus beeld van rio?? heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
Is er een verschil in kwaliteit tussen 640x480 en 2048x1563 ? Of is het ene plaatje gewoon uitvergroot, maar geen betere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-03 17:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Sinds dit weekend ook de Samsung D900 in het bezit en het bijbehorende PC Studio 3 geinstalleerd (met laatste update), maar pc studio crashed continue.. meer mensen hier last van?

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-04 14:26
RFAMLK schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:45:
Is er een verschil in kwaliteit tussen 640x480 en 2048x1563 ? Of is het ene plaatje gewoon uitvergroot, maar geen betere kwaliteit?
het aantal pixels van een foto van 2048x1563 is veel meer dan 640x480 dus er is verschil in kwaliteit ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 08:16

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Anoniem: 206818 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:08:
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden ongeveer de D900 in huis en nu ik eindelijk een beetje aan het gebruik begin te wennen vind ik het een heerlijk apparaat. Ik heb er nu voor 20euro zo'n 1 gig Kingston schijfje ingestopt en dat maakt hem helemaal functioneel! 1 op de 3 foto's wordt in ieder geval prima kwaliteit en dat vind ik voor een telefoon al best wat. Nu was ik alleen nieuwsgierig,...ik hoor veel mensen over het thema praten en dat dit zou veranderen in verschillende landen. Nu reis ik voor mijn werk erg veel en heb in andere landen nog niet meer gezien dan een mooi grasveldje met blauwe lucht op de achtergrond van mijn D900... Nu vroeg ik mij dus af is het misschien alleen in Europa zo dat dit veranderd. Mijn bestemmingen de laatste maanden waren Maleisie, Thailand, China, California & Nevada,...maar tot dusver dus niks helaas. Iemand een idee?

groeten Leon
Ik zit in Parijs en ik heb een mooie Arc de Triomph als achtergrond. Blijkbaar is Samsung Europees georiënteerd. Nog niet in andere steden geprobeerd. :)

De LabVIEW Guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik heb mijn D900 inmiddels een paar maanden (ooit besteld via hi-shop.nl) Nu merk ik dat de aansluiting voor de acculader/headset/datakabel erg gammel is geworden. Aanvankelijk leek deze verbogen te zijn en nu lijkt door het feit dat de stekker niet meer pastte alsof de aansluiting los zit. (de stekker moest er een keer met wat meer kracht worden ingeduwd)

Nu heeft een collega zijn acculader in mijn telefoon gehad, en past deze ook niet meer in zijn telefoon : /

Dit lijkt m.i. een zwakke plek in de fabricage. Ik wil dit probleem zsm laten verhelpen. Is het verstandig om rechtstreeks met Samsung contact op te nemen, of wellicht via de 'groene bak' met kapotte telefoons het toestel bij Primafoon of een KPN business centre naar Samsung te laten sturen? Aangezien ik niet met opzet de aansluiting heb zitten slopen, ga ik er gewoon vanuit dat dit onder de garantie valt?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 01-02-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 20:18
evaarties schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:59:
Sinds dit weekend ook de Samsung D900 in het bezit en het bijbehorende PC Studio 3 geinstalleerd (met laatste update), maar pc studio crashed continue.. meer mensen hier last van?
Ja, maar vaak is opniew opstarten al voldoende. Ik ben al wel heel wat bugs tegen gekomen.

Ik heb trouwens nog steeds problemen met het installeren van java games. Ik krijg steeds na een tijdje "Fout bij installatie". Ik heb al vele verschillende games proberen te installeren, maar nog steeds geen succes gehad :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
Ik ben er net achter gekomen dat als je bij een SMS typen Opties doet, en dan Tekstinvoer je de T9 taal op NL kan zetten. Dit is echttttttttt een relaxte uitvinding.

T9 > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207191

Sorry als ik deze vraag nogmaals stel. Het kan zijn dat iemand deze vraag al heeft gesteld. Ik heb tot 14 pagina's door kunnen lezen, en ben toen best een beetje moe geworden om door te zoeken.

Ik heb denk ik een groot probleem. Ik heb namelijk gister een D900 gekocht van een particulier. Ik heb hem getest en vond het goed.

In de trein terug naar huis ben ik erachter gekomen dat de privacy wachtwoord geen (00000000) meer was. Ik bel die meneer om te vragen wat het wachtwoord is. Hij zegt dat die dat zelf niet weet, en dat die dat nooit heeft gebruikt. Hij is wel eerste eigenaar van de telefoon geweest, en hij zegt dat die misschien aan de telefoon heeft geknoeid. De man wist niet veel van telefoons af, dus kon moeilijk weer de telefoon terug brengen.

Wat wel tegenviel is dat alle mappen zoals mp3/sms etc. wel toegankelijk zijn, omdat hij de privacy niet ingeschakeld heeft. Het enige probleem is dat ik de privacy ook niet kan inschakelen omdat daar een code voor nodig is, dus geen (00000000)

Ik heb weleens zitten gokken, maar met 8 cijfers kun je wel jaren gokken voor de goede code.
Kan daar nog wat aan gedaan worden? :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 207191 op 01-02-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Voor mij is een nieuwe onderweg :D (abbo verlengd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:38
even een tvp plaatsen aangezien ik sinds eergister ook een trotse D900 eigenaar ben :)

De software en USB-drivers willen overigens met geen enkele mogelijkheid goed installeren op Windows XP64 :(

[ Voor 39% gewijzigd door ScuL op 01-02-2007 22:06 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Laatst online: 19-04 14:03
Alweer 3 maanden gelukkige gebruiker van de d900. :*)
+ :
mooi design , 3 mp camera , helder scherm.
- :
Lage volume met bellen , alleen sandisk kaartjes die 100% werken, voelt beetje gammel aan na 3 maanden.

En mijn vraag:
zijn er meer mensen die last hebben van :
na het opnemen van een binnenkomende oproep geen geluid(soms wel, soms niet), spontaan vast lopen als je iemand wilt bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 18:06
Ik heb meerdere nummers onder één contactpersoon, als ik via mijn parrot CK 3100 wil bellen krijg ik maar 1 nummer (algemeen). Heb software al geupdate maar krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Iemand een ideE?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 08-04 09:27

Godjira

To infinity and beyond!

Bah, mijn accu van de D900 is echt rete snel leeg. Gisteren opgeladen (via USB kabel, maakt dat nog uit in levensduur?) en vanmiddag volledig leeg, 3 smsjes geschreven en 1 telefoontje gepleegd. Telefoon is nog geen maand oud.

Heb het GPRS icoon uitstaan, zoals eerder in dit topic gezegd.

Iemand nog enig idee?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Godjira schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:05:
Gisteren opgeladen (via USB kabel, maakt dat nog uit in levensduur?)
Ja, inderdaad

Dit heb ik wel eerder ondervonden.
Je kunt wel opladen via USB, en hij zegt dan net zo goed dat hij vol zit...
Toch gaat 'ie dan aanmerkelijk korter mee dan wanneer je via de adapter oplaad.

Voor langere accuduur dus toch gewoon via 't stopcontact laden :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202876

is er verschil tussen de camera van deze gsm en die van de N93? ze hebben toch ongeveer evenveel megapixels? (omdat de lens van die nokia enorm groot is in vergelijking met die van de D900)

en wanneer is deze uitgekomen? oktober 2006? het is omdat ik hem misschien wil kopen en ik liefst een gsm heb die binnen een maand een nieuw model ofzo heeft =)

en ten laatste past intussen zo'n 2 GB microsd kaartje er al in en werkt het fatsoenlijk? en een mogelijkheid dat de 4 GB die net uit is er ook bij werkt?

bedankt alvast, en sorry dat ik niet de tijd heb genomen het hele topic te lezen!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 202876 op 02-02-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Heb gisteren mijn abo verlengd met een D900. Ik was altijd een Nokia gebruiker geweest. Dit is de eerste keer (na 8 jaar) dat ik een Samsung krijg. Binnen een week zou ik het per post thuis ontvangen.

Voor mensen die altijd een Nokia gebruikten maar overstapten op een Samsung (D900): Is de menu van Samsung goed te doen? Is er makkelijk aan te wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
QUILIX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:12:
Voor mensen die altijd een Nokia gebruikten maar overstapten op een Samsung (D900): Is de menu van Samsung goed te doen? Is er makkelijk aan te wennen?
Had hiervoor ook alleen Nokia's, nu dus een D900, het is natuurlijk wennen maar na een paar dagen is allemaal wel duidelijk.
Sommige dingen zitten wel op vreemde plekken (bv. bluetooth), ik zat flink te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Anoniem: 202876 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:51:
is er verschil tussen de camera van deze gsm en die van de N93? ze hebben toch ongeveer evenveel megapixels? (omdat de lens van die nokia enorm groot is in vergelijking met die van de D900)
Ongeveer hetzelfde. Kijk naar foto's op internet. Het zijn niet dezelfde camera's. In mijn ogen doet het er niet zo toe, want als je echt op dat kleine kwaliteitsverschil wil letten, is je geld veel beter besteed bij een goedkope digitale camera.
en wanneer is deze uitgekomen? oktober 2006? het is omdat ik hem misschien wil kopen en ik liefst een gsm heb die binnen een maand een nieuw model ofzo heeft =)
Waarom zou je dat willen? :S Ik denk dat je misschien het woordje niet vergeten bent. 10seconden google leverde mij trouwens de datum 7 augustus op.
en ten laatste past intussen zo'n 2 GB microsd kaartje er al in en werkt het fatsoenlijk? en een mogelijkheid dat de 4 GB die net uit is er ook bij werkt?
Nee, zoals ook al duidelijk in de eerste post gemeld is. Alleen 1GB Sandisk kaartjes werken in combinatie met deze telefoon (een paar uitzondering daar gelaten).
bedankt alvast, en sorry dat ik niet de tijd heb genomen het hele topic te lezen!
Lees dan tenminste even de eerste post door, en gebruik zonodig google. De telefoon is echt verre van een miskoop, en ik kan hem dan ook sterk aanbevelen boven de andere telefoons op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Justin2000 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:55:
Ik heb meerdere nummers onder één contactpersoon, als ik via mijn parrot CK 3100 wil bellen krijg ik maar 1 nummer (algemeen). Heb software al geupdate maar krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Iemand een ideE?
Klopt, heb ik hier ook. Oplossing is door je toestel te verwijderen uit je Parrot en opnieuw te paren. Maar dan via de instellingen/geavanceerd (of zo iets) en dan als SE750 zonder sync. Vervolgens kun je in één ruk al je contacten via bluetooth oversturen.

het is wel niet zoals het hoort, maar dan werkt het wel (meerdere nummers per contact). Het enige nadeel is dat je elk nieuw contact in je mobiel handmatig naar je Parrot moet bluetoothen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207191

Jammer dat niemand gereageerd heeft op mijn probleem. Ben gister naar een unlocker geweest, en die heeft mijn telefoon die al simlockvrij is gemaakt nogmaals simlockvrij gemaakt zodat de privacy code misschien ook gerest wordt.

voor 10 eurotjes is mijn probleem opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206999

ff vlugge vraag: is deze gsm in zuid amerika te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:38
qua banden geen probleem, qua roaming contracten hangt het van je provider af :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
kan er op welke manier dan ook een in-earkoptelefoon op de D900 aangesloten worden? dit vind ik het grootste pluspunt aan de SE W810i, dat geweldige geluid!

Overigens ben ik aan het twijfelen tussen de D900 en de N95 van nokia! Iemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door TKroon op 05-02-2007 17:22 ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 17:10
thomaskroon schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:19:
kan er op welke manier dan ook een in-earkoptelefoon op de D900 aangesloten worden? dit vind ik het grootste pluspunt aan de SE W810i, dat geweldige geluid!

Overigens ben ik aan het twijfelen tussen de D900 en de N95 van nokia! Iemand suggesties?
Volgensmij kun je de D900 en N95 echt niet vergelijken, want: de N95 is een smartphone D900 niet, de N95 is nog niet uit, N95 heeft ingebouwde GPS, N95 is veeel duurder. Als je het geld hebt, wacht nog een paar maandjes en koop een N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik neem hem i.c.m. een abonnement natuurlijk ;) Ga geen 700 euro neertellen voor een telefoon! Maar u weet dus niks over de mogelijke koptelefoons?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 17:10
thomaskroon schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:32:
Ik neem hem i.c.m. een abonnement natuurlijk ;) Ga geen 700 euro neertellen voor een telefoon! Maar u weet dus niks over de mogelijke koptelefoons?
Voor de D900 zijn volgensmij wel adapters met een 3.5 inch aansluiting zodat je je eigen oordopjes aan kunt sluiten. Wat je ook kunt doen is een A2DP bluetooth ontvangertje (met 3.5 inch aansluiting) voor stereo geluid via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Vandaag mijn D900 binnen :9

Had het vrijdag bij T-Mobile besteld en na 2 werkdagen al binnen.
Er zit TMobile branding op maar die kan je in het menu uitschakelen.

Heb ook een gratis blootooth set erbij gekregen _/-\o_

Even de topic doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Weet iemand hoe ik de D900 stil kan krijgen?
Bij Nokia's ging ik 's nachts voor het slapen snel even de profiel
veranderen in 'stil', maar bij de D900 kan ik zo iets niet terug vinden.
Is dit bij D900 ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
QUILIX schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:35:
Weet iemand hoe ik de D900 stil kan krijgen?
Bij Nokia's ging ik 's nachts voor het slapen snel even de profiel
veranderen in 'stil', maar bij de D900 kan ik zo iets niet terug vinden.
Is dit bij D900 ook mogelijk?
Nope gewoon hekje # inhouden en dan gaat ie op stil :)
weer inhouden om terug te gaan naar normal mode ;)

[ Voor 6% gewijzigd door sajoku op 06-02-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

sajoku schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:37:
[...]

Nope gewoon hekje # inhouden en dan gaat ie op stil :)
weer inhouden om terug te gaan naar normal mode ;)
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Wordt een 1 gig geheugenkaartje wel volledig benut door de d900? Ik las ergens dat sommige mensen maar 80 nummers (van 4-6 mb) op hun geheugenkaart konden zetten...

[ Voor 13% gewijzigd door Amboe op 07-02-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Amboe schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:46:
Wordt een 1 gig geheugenkaartje wel volledig benut door de d900? Ik las ergens dat sommige mensen maar 80 nummers (van 4-6 mb) op hun geheugenkaart konden zetten...
waar heb je dat gelezen dan?
mijne staat helemaal vol met mp3 en heb nergens last van :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128656 op 07-02-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09-2019
wat zijn jullie ervaringen met de batterij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208022

Heb de D900 nu een week of 2, voor 20 euro bij een verlenging van T-Mobile Relax-Web-100 abo.
Bevalt goed, na 2 jaar Nokia 6610i.
Paar dingetjes te melden (die soms eerder gezegd zijn), in de hoop dat iemand er wat aan heeft:

Heb een Sandisk 1GB kaartje. Werkt goed. Een 2 GB kaartje (ook Sandisk) geprobeerd in de winkel, maar werkte niet. Zag overigens wel een berichtje op samsungstuff.de dat het iemand gelukt zou zijn dit aan het werk te krijgen met een andere firmware. Ik hoop dat Samsung zelf met een firmware update komt, want ik denk dat het echt beter kan...

Samsung PC Studio 3.1.1 FKB werkt goed op mijn laptop (AMD Turion 64 bit, WinXP 32 bit). Synchronizen met Outlook gaat grotendeels goed, via Bluetooth USB stickje van merk Belkin.
Wat (nog?) niet goed lijkt te gaan zijn de 'recurrent appointments' die ik in Outlook aanmaak. Die komen niet mee over naar de D900. Lullig van PC Studio vind ik dat de 'address field' van je 'contacts' in Outlook (ja, ik bedien apparatuur en software bij voorkeur in het Engels!) niet doorkomt in je D900 contacts. Je kan het in PC Studio in de 'Notes' zetten, maar dan staat het in Outlook ook in 'Notes', terwijl het in 'Address' hoort... Hoop dat ze dit bij de volgende versie van de software slimmer doen.

M'n Bluetooth 'oortje' (Logitech Mobile Traveller headset) doet het ook goed met de D900.

De batterij valt mij mee, na wat ik hier gelezen heb. Doe er 4 a 5 dagen mee, maar 'speel' er dan ook maar weinig mee. En ik heb de batterij toen ik de D900 ontving in de eerste dagen een keer of 5 helemaal 'leeg getrokken', vervolgens helemaal opgeladen (terwijl de telefoon uitstond). Ik weet niet zeker of dit goed is, maar ik heb wel de indruk dat opladen als ie pas half-leeg is, niet goed is voor de kwaliteit van je batterij (op de lange duur).

Heb nog ruzie met de 'sound settings'. De 'keypad tone' (9-4-2) staat bij mij op 'xylophone', maar als ik door de menu's blader, blijf ik een vervelend klinkend klingeltje horen dat echt wat anders is dan het ingestelde 'xylophone'.

Tot slot, jammer dat T-Mobile de D900 lelijker maakt dan Samsung 'm aflevert. Het meeste van de branding is overigens gemakkelijk te vervangen door iets aardigers dan dat T-Mobile roze.
Wel netjes van T-Mobile was dat ik binnen een dag per koerier een nieuw exemplaar van de D900 thuis kreeg toen ik de avond ervoor had gebeld dat er iets mis mee was... ik kreeg namelijk de Bluetooth functionaliteit met geen mogelijkheid meer uitgeschakeld bij het eerste exemplaar, en dat is ook weer niet zo handig met name met het oog op het batterij verbruik door Bluetooth.

Groet, Dannis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb de mijne net een paar dagen.
Zit er een of ander raar rammeltje in :S
Gister gelijk langs winkel, krijg vandaag een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208039

Ik wilde deze telefoon ook gaan aanschaffen puur vanwege de looks.
Telefoon viel me in het echt al tegen vanwege de grote van het toestel (had meer het formaat D500/D600 verwacht maar dan platter.

Nou goed daar is dan nog wel overheen te komen.
Ik vind het telefoontje nogal plastic fantastic aanvoelen. Het schuifsysteem is totaal niet te vergelijken kwa degelijkheid en soepelheid zoals de D500/D600.
Er zit nogal wat speling op het schuifsysteem TE veel vind ik.
Het scherm ziet er absoluut niet degelijk uit, één vinger op je scherm achterlaten en je ziet een flinke vervorming.

Al met al genoeg redenen voor mij om deze telefoon lekker links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Anoniem: 208039 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:40:
Ik wilde deze telefoon ook gaan aanschaffen puur vanwege de looks.
Telefoon viel me in het echt al tegen vanwege de grote van het toestel (had meer het formaat D500/D600 verwacht maar dan platter.

Nou goed daar is dan nog wel overheen te komen.
Ik vind het telefoontje nogal plastic fantastic aanvoelen. Het schuifsysteem is totaal niet te vergelijken kwa degelijkheid en soepelheid zoals de D500/D600.
Er zit nogal wat speling op het schuifsysteem TE veel vind ik.
Het scherm ziet er absoluut niet degelijk uit, één vinger op je scherm achterlaten en je ziet een flinke vervorming.

Al met al genoeg redenen voor mij om deze telefoon lekker links te laten liggen.
Hmm, vind de D900 absoluut niet naar plastic voelen, hij is volgens mij van hetzelfde spul als de Nokia N73 (of iig de achterkant daarvan), en dit is van dat lekker zachte plastic.
Verder heb je helemaal gelijk wat het schuifmechanisme betreft: de D500 voelt beter aan, maar na een paar dagen in gebruik te zijn is de D900 'ingeschoven', en voelt hij goed (misschien zelfs beter) dan de D500 aan. Verschil zit hem denk ik in het type schuifmechanisme, dat zijn twee heel verschillende. Ik prefereer de D900 boven de D500 wat dat aangaat.
En tja, van dat scherm, lijkt je dat niet heel erg logisch, het scherm ligt misschien nog geen mm onder het oppervlak, dus wel erg logisch als je erop gaat duwen, bij een iPod ook, alleen moet je iets harder duwen omdat ie iets dieper ligt. Heeft dus allemaal met de dikte van de telefoon te maken.
En tja, t formaat, ik heb liever deze in de broekzak dan een D500, plat is bijna twee keer zo plat. Van de D500 gingen mijn broeken kapot, omdat het stof de hele tijd over de telefoonrand gleedt, tot gaten toe.

Het mag duidelijk zijn dat ik zeer tevreden ben met deze telefoon, zeker met de Candid-mod (maar daar zal ik maar niks over zeggen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 15:21
Jo-hannes schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:57:
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn camera niet meer scherpstelt. eerst kon ik razend scherpe fotos maken maar sinds kort niet meer, het ligt 100% zeker niet aan mijn instellingen.
Nog ff een quote van mezelf, zou ik de lens moeten schoonmaken ofzo? of is dit een garantie gevalletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208408

ik ben op zoek in me telefoon naar het molentje.volgens mij las ik bij firmware maar zelfs dat kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon op thema zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208414

Bovenin mn schermpje staat een E. Nou heb ik in de handleiding opgezocht wat dat betekende, en het staat voor EDGE-verbinding. Wat houdt dit precies in? Voorheen stond er ook een G van GPRS-netwerk, maar dit heb ik doormiddel van een code weg kunnen krijgen. Is dit ook mogelijk om de E weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik las in me boekje dat ik ook in bestanden kan zoals microsoft word of adobe??? kan dat??ik heb namelijk heel me telefoon al uitgezocht maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202876

DEVoTi0N schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:43:
[...]

Ongeveer hetzelfde. Kijk naar foto's op internet. Het zijn niet dezelfde camera's. In mijn ogen doet het er niet zo toe, want als je echt op dat kleine kwaliteitsverschil wil letten, is je geld veel beter besteed bij een goedkope digitale camera.

[...]

Waarom zou je dat willen? :S Ik denk dat je misschien het woordje niet vergeten bent. 10seconden google leverde mij trouwens de datum 7 augustus op.

[...]

Nee, zoals ook al duidelijk in de eerste post gemeld is. Alleen 1GB Sandisk kaartjes werken in combinatie met deze telefoon (een paar uitzondering daar gelaten).

[...]

Lees dan tenminste even de eerste post door, en gebruik zonodig google. De telefoon is echt verre van een miskoop, en ik kan hem dan ook sterk aanbevelen boven de andere telefoons op de markt.
ja was idd het woordje niet vergeten excuseer =) had de eerste post uiteraard ook doorgelopen maar had daarop niet echt gevonden wat ik had gevraagd meen ik.. maarja ga hem dus kopen
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208442

Waar kan ik filmpjes van internet vandaan halen voor mijn Samsung?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:49

xdc

Sinds enige tijd , na het toestel in november te hebben gekregen problemen met de ontvangst

zit bij kpn en streepjes bereik zijn ook goed
alleen gesprekken vallen soms zomaar uit

iemand hier nog meer last van ?
ik vermoed dat de antenne gaar is ...

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Anoniem: 208442 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:33:
Waar kan ik filmpjes van internet vandaan halen voor mijn Samsung?

:)
Filmpjes haal je niet van internet. Je kan gewoon elke mogelijk videobestand op je D900 zetten, als je deze eerst maar converteert. Ik gebruik hiervoor WinAVI MP4 Converter, welke ik sterk kan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208414 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:58:
Bovenin mn schermpje staat een E. Nou heb ik in de handleiding opgezocht wat dat betekende, en het staat voor EDGE-verbinding. Wat houdt dit precies in? Voorheen stond er ook een G van GPRS-netwerk, maar dit heb ik doormiddel van een code weg kunnen krijgen. Is dit ook mogelijk om de E weg te krijgen?
Zie toppic start, onder het kopje: 'De accuduur is mij net iets te kort :?'
Anoniem: 208408 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:35:
ik las in me boekje dat ik ook in bestanden kan zoals microsoft word of adobe??? kan dat??ik heb namelijk heel me telefoon al uitgezocht maar kan het niet vinden.
Gewoon op je telefoon/geheugenkaart zetten en dan in 'mijn bestanden' openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208470

Ik heb gisteren een samsung d900 gekocht en ik vind het thema heel erg leuk maar kan ik ook een ander thema kiezen?

Ik meende dat ik heb gelezen dat ik kon kiezen uit zomer, herfst, winter en lente maar kan het nergens meer vinden?

Kan iemand mij helpen?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208472

Ik kan met mijn D900 geen Video meer opnemen.

Wanneer ik in het "Camera" menu kies voor de optie "Video Opnemen" krijg ik een foutmelding.
Het zegt dan "Fout" en verwijst me weer terug naar het camera menu.
Dit is zo opeens ontstaan.

Weet iemand misschien wat er fout is ? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 208472 op 11-02-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Laatst online: 18-02 22:09

ForrestX

a click away from satisfaction

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is een flash plug-in te installeren zodat ik via web 'n walk van t-mobile ook flash applicaties op websites kan bekijken?

Ik heb via Adobe geprobeerd de free flash plug-in ik de downloaden maar op een of andere manier pakt mij telefoon dat niet oid...dit komt volgens mij omdat Opera als brwoser wordt gebruikt en Opera niet ondersteund wordt door Adobe flash...

iemand een alternatief?

[ Voor 18% gewijzigd door ForrestX op 11-02-2007 21:45 ]

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1190505.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Nog een vraagje boven op mijn vorige post:

Ik heb geprobeerd een gmail en orange email account in te stellen bij

menu>messages>settings>email>email accounts>account settings

Ik heb dezelfde instellingen gebruikt als ik voor deze accounts in Outlook express heb dus:

Username: ****@gmail.com
emailaddress: ****@gmail.com
replyaddress: ****@gmail.com
SMTP: smtp.gmail.com
SMTP port: 465
SMTP user ID: ****@gmail.com
SMTP password: ******** (normaal email password)
Secure connection aangevinkt
Pop 3
pop3 server: pop.gmail.com
pop3 port: 995
same ID and password aangevinkt

als ik vervolgens via :

menu>messages> my messages>email inbox> gmail

mijn mail wil op halen krijg ik email network fail te zien en houdt de bewerking op.

Ik heb wel, zoals in de OP besproken, de GPRS instelling aangepast om batterij te sparen...
Voor Orange gebeurd hetzelfde....

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
ForrestX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:18:
Nog een vraagje boven op mijn vorige post:

Ik heb geprobeerd een gmail en orange email account in te stellen bij

menu>messages>settings>email>email accounts>account settings

Ik heb dezelfde instellingen gebruikt als ik voor deze accounts in Outlook express heb dus:

Username: ****@gmail.com
emailaddress: ****@gmail.com
replyaddress: ****@gmail.com
SMTP: smtp.gmail.com
SMTP port: 465
SMTP user ID: ****@gmail.com
SMTP password: ******** (normaal email password)
Secure connection aangevinkt
Pop 3
pop3 server: pop.gmail.com
pop3 port: 995
same ID and password aangevinkt

als ik vervolgens via :

menu>messages> my messages>email inbox> gmail

mijn mail wil op halen krijg ik email network fail te zien en houdt de bewerking op.

Ik heb wel, zoals in de OP besproken, de GPRS instelling aangepast om batterij te sparen...
Voor Orange gebeurd hetzelfde....

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
Je kunt je gmail bekijken via wap op "http://m.gmail.com" (zonder aanhalingstekens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Amboe schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:56:
[...]

Je kunt je gmail bekijken via wap op "http://m.gmail.com" (zonder aanhalingstekens)
ook een optie...

helaas ben ik iemand dit er niet zo goed tegen kan als iets niet lukt op een manier waarvan ik denk dat het wel moet kunnen....

wat is btw het verschil tussen web 'n walk en t-zones bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog even terug te komen op mijn vraag over adobe en microsoft word op me telefoon.kun je misschien ook uitleggen hoe ik dat moet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik wil sinds een paar weken echt eens een goede telefoon aanschaffen. Dit is mijn eerste mobiele telefoon (een goedkoop ding daargelaten dan). Mijn cheap-ass 128MB mp3 speler van jaren oud begint ook stuk te gaan en een digitale camera is ook nooit weg.

Het kwam in me op om deze drie dingen te combineren. Een D900 is misschien meteen te hoog gegrepen maar vind hem echt beauty en de functies zien er ook erg gelikt uit. Het probleem is alleen dat ik niet zo gek veel bel/sms, alhoewel dat natuurlijk wel aanzienlijk meer wordt als je een abbonement hebt. Ik moet mezelf er natuurlijk wel goed in verdiepen (heb hier amper verstand van). Ik vind sowieso dat het tijd wordt voor een telefoon, maar misschien is het slimmer om naar een goedkoper/simpeler model uit te wijken.

Hoe is de muziekfunctie? Ik heb gelezen dat je het geheugen makkelijk uit kan breiden met die Micro SD kaartjes. Ik wil hem dus meteen als MP3 speler gebruiken dus ik ben een beetje benieuwd naar de kwaliteit/oortjes die je erbij krijgt.

Is dit een goede (duurzame) telefoon voor de toekomst? Met het oog op een 2 jarig abbonement wil ik natuurlijk wel meteen een goede koop doen. Kwalitatief zal hij zeker goed zijn, maar qua functies?

Thnx in advance.

/Edit:

Ik denk toch dat de D900 en prijsklasse te hoog voor me is. Ik zal eerder uitwijken naar de D600, aangezien deze wel uitbreidbaar geheugen in tegenstelling tot de 500.

[ Voor 6% gewijzigd door Equalized op 12-02-2007 22:24 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Laatst online: 22:58
Anoniem: 208408 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:27:
nog even terug te komen op mijn vraag over adobe en microsoft word op me telefoon.kun je misschien ook uitleggen hoe ik dat moet doen??
Heel simpel, pleur die documenten in je "Andere bestanden" map van je telefoon en klaar.... >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208757

Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen maar ik lees erg vaak dat het scherm kapot is. Scheuren of sterretjes.
Ik ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Laatst online: 22:58
Anoniem: 208757 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:26:
Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen maar ik lees erg vaak dat het scherm kapot is. Scheuren of sterretjes.
Ik ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben

Alvast bedankt!!
Hou op! Ik heb er last van, een vriend heeft er last van, en nog een paar kennissen hebben er last van. Bovendien is het een gerompeslomp met garantie, ze proberen namelijk eerst geld uit je portomonnee te trekken terwijl het gewoon onder garantie valt. :(

In mijn geval ging het scherm kapot tijdens een wandelingetje en na 3X er op aandringen werdt mijn scherm vergoedt. :/

Ik ben ook een beetje afgeknapt om die D900 nou, als je hem al nieteens meer normaal in je broekzak kan dragen.

[ Voor 7% gewijzigd door -LA- op 13-02-2007 17:14 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
D900 nu 2 weken in bezit.

Veel punten vind ik em achteraf gezien goed op een paar na :

- irritant piepje om de 1 minuut als zn batterij leeg is. (dan kan je em wel op stil zetten, maar dan hoor ik mn telefoon niet meer overgaan)
- redelijk zacht geluid als ik iemand bel of gebeld wordt, en nee ik heb geen plasticje eroverheen zitten :/
- iets te groot

misschien andere mensen ook zelfde "probleem" als de eerste 2 genoemde ?

(nee, geen last van schermscheurtjes etc, ik ben er dan ook best zuinig op :))

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ben niet de voorzichtigste persoon, maar mijn scherm heeft nergens last van. Terwijl ik er gewoon mee ga werken en rennen/joggen.
Die batterij-leeg-signalen werd ik ook gek van, maar dat heeft geloof ik zowat elke telefoon. Erger is het dat je dan niet alle functies kunt gebruiken. Maja, kwestie van goed opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook nergens last van bij mijn scherm, heb voor de zekerheid wel een extra verzekeringetje afgesloten voor 5,95 per maand, mocht er wat gebeuren....

Kan je het thema ook aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Anoniem: 208470 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:41:
ik heb ook nergens last van bij mijn scherm, heb voor de zekerheid wel een extra verzekeringetje afgesloten voor 5,95 per maand, mocht er wat gebeuren....

Kan je het thema ook aanpassen??
Wat dekt die verzekering allemaal?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208757

ben iig blij te horen dat het wel onder de garantie valt!!!
ik ben er nog niet uit of ik m dan wel wil.. ik ben nl nogal een lomp persoon hoewel ik wel zuinig ben op mijn telefoon. Maar ik heb m altijd bij me. In mn zak meestal.

Meer reakties zijn altijd welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:43:
[...]

Wat dekt die verzekering allemaal?
Ik heb hem ook altijd in mijn zak, dat moet geen probleem zijn lijkt mij.......

De verzekering dekt waterschade en ook schade aan mijn scherm, dat staat in de papieren.
Als ik hem laat vallen en hij is stuk dan wordt hij gratis gemaakt.

Maar diefstal wordt niet verzekerd...

Is het mogelijk het thema aan te passen? of gaat dit automatisch naar jaargetij ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Anoniem: 208470 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:21:
Is het mogelijk het thema aan te passen? of gaat dit automatisch naar jaargetij ofzo??
Het thema is niet handmatig in te stellen, maar veranderd automatisch wanneer je in een ander (Europees) land bent. Bijv. thema Big Ben in Engeland, Eiffeltoren in Frankrijk, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Amboe op 14-02-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Amboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Het thema is niet handmatig in te stellen, maar veranderd automatisch wanneer je in een ander (Europees) land bent. Bijv. thema Big Ben in Engeland, Eiffeltoren in Frankrijk, etc.
Tjechie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Equalized schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:59:
Ik wil sinds een paar weken echt eens een goede telefoon aanschaffen. Dit is mijn eerste mobiele telefoon (een goedkoop ding daargelaten dan). Mijn cheap-ass 128MB mp3 speler van jaren oud begint ook stuk te gaan en een digitale camera is ook nooit weg.

Het kwam in me op om deze drie dingen te combineren. Een D900 is misschien meteen te hoog gegrepen maar vind hem echt beauty en de functies zien er ook erg gelikt uit. Het probleem is alleen dat ik niet zo gek veel bel/sms, alhoewel dat natuurlijk wel aanzienlijk meer wordt als je een abbonement hebt. Ik moet mezelf er natuurlijk wel goed in verdiepen (heb hier amper verstand van). Ik vind sowieso dat het tijd wordt voor een telefoon, maar misschien is het slimmer om naar een goedkoper/simpeler model uit te wijken.

Hoe is de muziekfunctie? Ik heb gelezen dat je het geheugen makkelijk uit kan breiden met die Micro SD kaartjes. Ik wil hem dus meteen als MP3 speler gebruiken dus ik ben een beetje benieuwd naar de kwaliteit/oortjes die je erbij krijgt.

Is dit een goede (duurzame) telefoon voor de toekomst? Met het oog op een 2 jarig abbonement wil ik natuurlijk wel meteen een goede koop doen. Kwalitatief zal hij zeker goed zijn, maar qua functies?

Thnx in advance.

/Edit:

Ik denk toch dat de D900 en prijsklasse te hoog voor me is. Ik zal eerder uitwijken naar de D600, aangezien deze wel uitbreidbaar geheugen in tegenstelling tot de 500.
Muziekfunctie is prima, kan ook op de achtergrond blijven spelen terwijl je andere dingen aan het doen bent, bediening is goed in orde, en je hebt de kans om playlists te maken e.d. Kwaliteit van de oordopjes is wel dramatisch, wat ik aanraad is zo'n verloopje te halen naar mini-jack, en er gewoon wat duurdere Sennheiser's voor te gebruiken bijvoorbeeld.

Foto's zijn erg mooi voor een phone :D

Voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/3149/fotos0014mq7.jpg

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 16-11-2024
p_withaar ben je er nog?

De nieuwe firmware (Candid) heeft veel verbeterpunten. En jij zou alles in het NL zetten en een link mailen.
NL is niet belangrijk voor mij. Maar wel de nieuwe features ;)

Ik hoop dat we het kunnen ontvangen van je.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
iemand enig idee of de mozaiek fotostand ook in hogere resolutie kan? Dat vond ik in de vorige editie zo relaxt, maar in deze kan ik alleen maar kleine piccies maken.

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:19

-tom-562

Oliesjeik

T-mobile.nl heeft nu een mooie aanbieding, D900 gratis, bij 1 jarig abbo van 15,50 euro. Ik wil die telefoon voor m'n pa bestellen, alleen is mijn vraag, is die telefoon branden van t-mobile? En is 'ie simlock vrij (je weet 't nooit bij t-mobile...).
Tnx alvast :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Dus het komt erop neer dat wanneer je in Nederland blijft je altijd die molen op de achtergrond blijft houden als je een thema gebruikt?

Beetje saai hoor....

Verder een super toestel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208176

Ik vind de Samsung D900 een erg mooie telefoon. verder maakt de telefoon mooie foto's en doet hij ook goed dienst als mp3 speler. wat minpunten vind ik:
- je kunt geen eigen geluidje instellen als sms ontvangen toon
- je kunt bij sms niet kiezen melodie (toon) en trillen tegelijk (wat wel kan bij ringtone)
- vind de zeer grote letters in het menu niet handig
- sms versturen gaat een beetje raar, je moet optie doen dan telefoonboek persoon kiezen dan weer optie en verzenden. vind ik een beetje onlogisch.

lijken veel minpunten maar ik ben zeeeeer tevrede over deze telefoon!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:39:
T-mobile.nl heeft nu een mooie aanbieding, D900 gratis, bij 1 jarig abbo van 15,50 euro. Ik wil die telefoon voor m'n pa bestellen, alleen is mijn vraag, is die telefoon branden van t-mobile? En is 'ie simlock vrij (je weet 't nooit bij t-mobile...).
iemand? Ik wil 'm anders asap bestellen..

Vaak bu'j te bang!

• sajoku
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:43:
[...]

iemand? Ik wil 'm anders asap bestellen..
Er staat boven het scherm T-Mobile. Theme is ook t-mobile maar dat kan je veranderen :)
Sim-Lock durf ik niet te zeggen ...

• Eddoow
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:14
-tom-562 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:39:
Je bedoelt 2-jarig?

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

klopt, bij nader inzien 2-jarig, maar zijn die toestellen van t-mobile gelocked? De e900 krijg je overigens voor 30 euro bijbetalen bij 1 jaar. Ik denk dat ik die bestel. Bij m'n pa gaat 't er alleen maar om dat 'ie "grappige geluidjes en filmpjes" kan ontvangen en versturen met z'n collega's

Vaak bu'j te bang!

• DEVoTi0N
-tom-562 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:11:
klopt, bij nader inzien 2-jarig, maar zijn die toestellen van t-mobile gelocked? De e900 krijg je overigens voor 30 euro bijbetalen bij 1 jaar. Ik denk dat ik die bestel. Bij m'n pa gaat 't er alleen maar om dat 'ie "grappige geluidjes en filmpjes" kan ontvangen en versturen met z'n collega's
Die uit de shop van t-mobile komen zelf wel. En die zijn ook nog eens branded. Er zijn wel gewoon webshops, die ze unbranded en zonder sim-lock verkopen (zoals het geval was bij mijn D900).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.