Anoniem: 208039 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:40:
Ik wilde deze telefoon ook gaan aanschaffen puur vanwege de looks.
Telefoon viel me in het echt al tegen vanwege de grote van het toestel (had meer het formaat D500/D600 verwacht maar dan platter.
Nou goed daar is dan nog wel overheen te komen.
Ik vind het telefoontje nogal plastic fantastic aanvoelen. Het schuifsysteem is totaal niet te vergelijken kwa degelijkheid en soepelheid zoals de D500/D600.
Er zit nogal wat speling op het schuifsysteem TE veel vind ik.
Het scherm ziet er absoluut niet degelijk uit, één vinger op je scherm achterlaten en je ziet een flinke vervorming.
Al met al genoeg redenen voor mij om deze telefoon lekker links te laten liggen.
Hmm, vind de D900 absoluut niet naar plastic voelen, hij is volgens mij van hetzelfde spul als de Nokia N73 (of iig de achterkant daarvan), en dit is van dat lekker zachte plastic.
Verder heb je helemaal gelijk wat het schuifmechanisme betreft: de D500 voelt beter aan, maar na een paar dagen in gebruik te zijn is de D900 'ingeschoven', en voelt hij goed (misschien zelfs beter) dan de D500 aan. Verschil zit hem denk ik in het type schuifmechanisme, dat zijn twee heel verschillende. Ik prefereer de D900 boven de D500 wat dat aangaat.
En tja, van dat scherm, lijkt je dat niet heel erg logisch, het scherm ligt misschien nog geen mm onder het oppervlak, dus wel erg logisch als je erop gaat duwen, bij een iPod ook, alleen moet je iets harder duwen omdat ie iets dieper ligt. Heeft dus allemaal met de dikte van de telefoon te maken.
En tja, t formaat, ik heb liever deze in de broekzak dan een D500, plat is bijna twee keer zo plat. Van de D500 gingen mijn broeken kapot, omdat het stof de hele tijd over de telefoonrand gleedt, tot gaten toe.
Het mag duidelijk zijn dat ik zeer tevreden ben met deze telefoon, zeker met de Candid-mod (maar daar zal ik maar niks over zeggen

)