Het Samsung D900 Topic Deel 1

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 61.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mobile625 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:48:
[...]

Hi kan jij jouw gemodde firmware ergens uploaden zodat ik deze gelijk kan installeren. Ik vind dit wel erg cool. Het maakt je D900 een stuk gebruiksvriendelijker.

Ik zou het erg op prijs stellen als je het ergens kan uploaden.

Thanks

Dualband

PS: De taal van de gemodde firmware is Engels of ook NL???
Ik zal vanavond even kijken of ik 'm op Rapidshare kan zetten oid.

De taal van het menu van de firmware is nu nog Engels. Ik ben bezig met het tooltje SFLE (zie ook de link naar het T9 tooltje) om de taal naar Nederlands te brengen, maar ik krijg een error (Ja, in het Russisch). Ik denk dat dit ligt aan het feit dat er een aantal functies extra zijn die onvertaald zijn. Ik kan met redelijk gelijke firmwares wel de taal uitwisselen. Met ResMan is het zowieso mogelijk om dit aan te passen, hier wil ik nog naar kijken, maar aangezien Resman Russisch is zou ik er niet op korte termijn teveel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203871

_/-\o_ _/-\o_ Al mijn wensen zijn bijna vervuld.Bedankt voor de mooie links. Ik had zelf al ongelooflijk zitten te klooien in photoshop. Dit is beter :*)
Iemand antwood op snoozertime veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Anoniem: 203871 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:11:
Iemand antwood op snoozertime veranderen?
Voor zover ik de instellingen ken, is de snooze-tijd niet te wijzigen.

persoonlijk vind ik de 5-minuten snooze van Samsung een stuk lekkerder dan de 9-minuten van m'n vaste wekker :)

Misschien is dit nog iets wat p_withaar kan terugvinden in een (gemodde) firmware?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201400

@ p_withaar: Klasse werk wat je tot nu toe voor elkaar hebt gekregen. Ik heb net ff een flashkabel besteld en ga zodra ik hem binnen heb ook maar eens aan de slag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Sow, ik moet me dus ook maar zo'n flashkabel gaan bestellen, alleen wil ik dan wel alles Nederlands hebben, maja, dan ga ik daar zelf wat aan klooien uiteraard. Is er niet ook een soort van emulator (bijvoorbeeld van Samsung zelf), ik meen dat er voor de d500 destijds wel zoiets was... Dan hoef je niet de hele tijd die firmware te updaten, werkt wat sneller lijkt me. Vooral het 'normaal' toevoegen van jar-files is handig, want dit slaat nog steeds nergens op. Hulde voor p_withaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Ja hoor, zo vast als het maar kan. Maar hij tikt dus wel (zowel in gesloten als in open toestand). :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41
JeRa schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:49:
[...]

Ja hoor, zo vast als het maar kan. Maar hij tikt dus wel (zowel in gesloten als in open toestand). :)
Ik heb er ook last van, ik denk dat het gewoon een design-foutje is :*)

Ben trouwens benieuwd naar de firmwares met uitgebreidere functionaliteiten. Heb bij Phantom ook een kabel besteld. Nu maar wachten of de overboeking goed gegaan is 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Polyphemus op 09-01-2007 15:03 . Reden: tiepvautje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeRa schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:49:
[...]

Ik heb dat ook (alleen als ik de telefoon schud wanneer ik hem normaal vast heb, niet als ik schud terwijl ik de zijkanten beed heb), denk dat het het trilmechanisme is. Het klinkt alsof er een toets ofzo ergens tegenaan tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-04 23:22
Anoniem: 201400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:05:
[...]

Ik heb dat ook (alleen als ik de telefoon schud wanneer ik hem normaal vast heb, niet als ik schud terwijl ik de zijkanten beed heb), denk dat het het trilmechanisme is. Het klinkt alsof er een toets ofzo ergens tegenaan tikt.
Ik heb echt het gevoel dat het bij de camera zit... Wel in die hoek in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 12:52
Netjes. Ik geloof dat er in een van de eerste posts nog werd gezegd dat dit geen tweaker telefoon zou zijn :P.

[ Voor 62% gewijzigd door Eggy op 13-01-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
DEVoTi0N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:37:
[...]

Netjes. Ik geloof dat er in een van de eerste posts nog werd gezegd dat dit geen tweaker telefoon zou zijn :P.
Ghehe, inderdaad. Maarja, als er dan toch tweakers zijn die hem kopen, en zich flink ergeren aan de slechte, ondoordachte firmwares van Samsung O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]p_withaar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:12:
@Debbie:
Ik zal eens kijken of er een mod bestaat die ook de snooze time kan aanpassen, denk het haast wel. Standaard is dit inderdaad geen optie, dus mocht je dit willen dan zal je (zoals een echte tweaker dat betaamt) moeten gaan flashen :+.
Durf ikke nie. Ben bang dat mijn geliefde foontje naar de mallemoer help. Klinkt allemaal wel heel verleidelijk maar ik heb er geen ervaring mee en vind het jammer als mijn garantie dan vervalt. Ben niet zo handig als jullie..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kabel is besteld (via ebay), ben benieuwd. Heb iig al alle benodige programma's/handleidingen gedownload... Wel jammer dat dat ene programma van russische makeladij is, ik ziet het nog neit in het engels verschijnen (ik had eens via google gezocht naar de pro-versie, maar vond alleen Russische pagina's :P). Zodra ik de kabel binnen heb, ga ik ook eens aan de slag...
Wat ik mij wel nog afvroeg, in de handleiding van samsung-stuf.de stond dat je accu vol moest zijn... Ik heb een USB-kabel besteld, voorziet deze niet gelijk ook je D900 van stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:10:
Kabel is besteld (via ebay), ben benieuwd. Heb iig al alle benodige programma's/handleidingen gedownload... Wel jammer dat dat ene programma van russische makeladij is, ik ziet het nog neit in het engels verschijnen (ik had eens via google gezocht naar de pro-versie, maar vond alleen Russische pagina's :P). Zodra ik de kabel binnen heb, ga ik ook eens aan de slag...
Wat ik mij wel nog afvroeg, in de handleiding van samsung-stuf.de stond dat je accu vol moest zijn... Ik heb een USB-kabel besteld, voorziet deze niet gelijk ook je D900 van stroom?
Nee, voorziet hem niet van stroom. Heb gister een uur vertraging in het flashen gehad omdat hij er halverwege mee ophield omdat mijn batterij leeg was :/. Dus weer opladen en overnieuw beginnen (Gelukkig is het fool-proof :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:10:
Je hebt toch wel een Com flashkabel besteld he??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Ik heb sinds een paar dagen ook een D900 en ik vraag me af of het mogelijk is om voor niet-gesigneerde java applicaties de machtingen aan te passen voor het verzenden/ontvangen via internet. Ik weet niet of het aan de t-mobile versie ligt, maar ik kan alleen gesigneerde programma's toestemming geven om van het internet gebruik te maken (zonder dat hij dit telkens vraagt).

Ik heb bijvoorbeeld Google Maps geinstalleerd en die vraagt voor elk stukje kaart of hij verbinding mag maken 8)7.

Edit: Gevonden, ligt dus idd aan t-mobile.. zucht.. zijn er ook nog andere plekken om zo'n flash kabeltje te kopen? (15 euro voor een kabeltjes vind ik wat veel)

[ Voor 14% gewijzigd door Tim op 09-01-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:37:
[...]

Je hebt toch wel een Com flashkabel besteld he??
Ik heb een usb-kabel gehaald, hoezo? Deze werken toch zeker, staan ook op dat duitse forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:33:
[...]

Ik heb een usb-kabel gehaald, hoezo? Deze werken toch zeker, staan ook op dat duitse forum?
Die jij hebt besteld, moet je hebben. Het is de standaard kabel, die ongeschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:33:
[...]

Ziet eruit als de juiste kabel. Ik heb dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

p_withaar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:43:
[...]

Ziet eruit als de juiste kabel. Ik heb dezelfde.
Ok, mijn fout. Ik heb een Compoort flashkabel besteld, dacht dat de overdracht daarmee sneller gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, wilde net zeggen :P Ga geen 18 euro betalen voor een kabel die ik al heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:30:
Hehe, wilde net zeggen :P Ga geen 18 euro betalen voor een kabel die ik al heb...
En dat is ook weer zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Anoniem: 201400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:58:
[...]

Ok, mijn fout. Ik heb een Compoort flashkabel besteld, dacht dat de overdracht daarmee sneller gaat!
USB-kabel gaat ongeveer 2x zo snel als een Com-poortkabel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Modbreak:Het vragen om hulp bij het gebruik flash tools is ook niet toegestaan op GoT, zie hiervoor ook de policy:

[PSGG] Policy

[ Voor 106% gewijzigd door Eggy op 13-01-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfffffffff wat een taal hier.... niets voor een leek....
Weet iemand toevallig hoe ik Tetris op mijn foon kan krijgen zonder dat mij dat veel kost. Ben er nog niet helemaal achter welke spellen op de foon zitten en welke niet en dus gedownload moeten worden. Die nemen alleen maar plaats in. Jammer dat de pc hem niet herkend als verwisselbare schijf. Dan ging ik er eens flink wat af gooien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Anoniem: 203871 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:39:
Weet iemand toevallig hoe ik Tetris op mijn foon kan krijgen zonder dat mij dat veel kost. Ben er nog niet helemaal achter welke spellen op de foon zitten en welke niet en dus gedownload moeten worden. Die nemen alleen maar plaats in. Jammer dat de pc hem niet herkend als verwisselbare schijf. Dan ging ik er eens flink wat af gooien :*)
Die nemen haast niets in beslag. Je kan ze gewoon verwijderen (optiest > 2). Ik geloof dat in de startpost stond, hoe je Java apps op je telefoon kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Anoniem: 203871 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:39:
:+ :+ :+ Als je de Candid mod er opzet kan je Jar files rechtstreeks op je telefoon zetten en installeren _/-\o_ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204198

p_withaar schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:24:
[...]

:+ :+ :+ Als je de Candid mod er opzet kan je Jar files rechtstreeks op je telefoon zetten en installeren _/-\o_ ..
Zou iemand hier een tutorail van de Candid mod willen maken waar je die vandaan moet halen en hoe je het moet installeren etc. Ik snap namelijk echt niks van die mods enz ook omdat alles engels en duits is..

Ik denk dat je hier heel veel mensen een plezier mee kan doen..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 204198 op 10-01-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Nog een tip om de batterijduur te boosten:
-selecteer bij 6. Netwerkdiensten > 4. Netwerk kiezen op "Handmatig"; en
-selecteer bij 6. Netwerkdiensten > 7. Band kiezen op "GSM 900/1800".
Hierdoor zoekt de telefoon niet meer steeds naar het sterkste signaal en zal de batterij 5 dagen meegaan... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

p_withaar schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:24:
[...]

Erg grappig!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204198 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:49:
[...]
Ik denk dat je hier heel veel mensen een plezier mee kan doen..
_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 203871 op 10-01-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DEVoTi0N schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:40:
[...]

Die nemen haast niets in beslag. Je kan ze gewoon verwijderen (optiest > 2). Ik geloof dat in de startpost stond, hoe je Java apps op je telefoon kan zetten.
Bedankt, ik heb het geprobeerd maar ben helaas niet gezegend met de inzichten die jullie wel hebben: het lukt me niet.... jammer. Misschien moet ik nog wat studeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 14:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Amboe schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:51:
Nog een tip om de batterijduur te boosten:
-selecteer bij 6. Netwerkdiensten > 4. Netwerk kiezen op "Handmatig"; en
-selecteer bij 6. Netwerkdiensten > 7. Band kiezen op "GSM 900/1800".
Hierdoor zoekt de telefoon niet meer steeds naar het sterkste signaal en zal de batterij 5 dagen meegaan... :*)
Als ik dat doe heb ik geen bereik meer :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat met die batterij heb ik ook maar gedaan, schrok me vandaag rot: gisteravond/nackt opgeladen, vanmorgen wat mee gespeeld (heel ff spelletjes, wat afbeeldingen bekeken/verplaatst, pdfje bekeken, smsje verzonden, enz...), en was opeens gewoon geheel leeg. Das wel erg snel, dus moet eens kijken of er nog meer mogelijkheden tot besparen zijn, want dit is wel erg extreem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Anoniem: 97321 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:52:
Dat met die batterij heb ik ook maar gedaan, schrok me vandaag rot: gisteravond/nackt opgeladen, vanmorgen wat mee gespeeld (heel ff spelletjes, wat afbeeldingen bekeken/verplaatst, pdfje bekeken, smsje verzonden, enz...), en was opeens gewoon geheel leeg. Das wel erg snel, dus moet eens kijken of er nog meer mogelijkheden tot besparen zijn, want dit is wel erg extreem...
Het verschilt heel erg. Gisteren had ik twee uur muziek gespeeld ofzo, nog wat sms-jes en dat soort dingen, maar toch leeg voor het eind van de dag. Dat was ik niet van me telefoon gewend. Vandaag in kwartier gebeld, 10 sms-jes, kwartier wap, 4uur spelletjes en muziek, en ik stond er van te kijken, dat hij het zolang volhield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ghostrider schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:16:
[...]

Als ik dat doe heb ik geen bereik meer :?
Je moet wel de juiste provider kiezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
70 MB gebruikersgeheugen: Wat wordt hier allemaal opgeplaatst? Ook java/os enz? Bij mij is er namelijk maar 60MB zichtbaar (hw versie: MP 1.602)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
DEVoTi0N schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:14:
70 MB gebruikersgeheugen: Wat wordt hier allemaal opgeplaatst? Ook java/os enz? Bij mij is er namelijk maar 60MB zichtbaar (hw versie: MP 1.602)
Klopt, die andere 10 MB word gebruikt door uGo (het heerlijke achtergrondje met die molen). Die kun je niet standaard verwijderen (voordat we daar vragen over krijgen). En hij zit ingebakken in je CLA file, ofterwijl : je firmware.

Java word geinstalleerd in je TFS file. Dat zit in je NAND geheugen, dit in je NOR. In je NAND staan ook je standaard dingen : plaatjes, emoticons, jar files, mid files enz. enz.

[ Voor 16% gewijzigd door Reteip op 12-01-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 12:19
Het is tijd om mijn t-mobile contact te vernieuwen heb nu relax 150 (belminuten krijg ik meestal lang niet op) zag nu in de t-mobile webshop deze aanbieding staan,

Contract vernieuwing:
1 jaar Relax web 100 met D900, 59,95 euro
2 jaar relax web 100, met D900 0,0 euro
Bespaar ik ook nog op maandelijkse kosten, aangezien ik niet extreem veel bel.
Lijkt me strakke deal, denk dat ik deze maar ga bestellen.

Heb dit topic wat doorgelezen en ben nu wel tot de conlusie gekomen dat het een perfecte telefoon is ( zat eerst te denken aan de E900 maar hier stap ik vanaf i.v.m touchscreen)

Enige wat ik me afvraag is hoe mobiel internet bevalt op deze telefoon, via Java browerstje ??

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204198

Ik had al een abbroment bij T-mobile die liep af in december en die heb ik dus verlengt en ben overgestapt naar flex 15 voor 1 jaar lang moet maandelijks nu 15€ betalen en moest 59.95 voor het toestel betalen. Ik kon het zelfs voor flex 10 krijgen omdat ik al klant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Justin2000 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:
Enige wat ik me afvraag is hoe mobiel internet bevalt op deze telefoon, via Java browerstje ??
Het is te doen, maar wil je mobiel internetten, dan kan je imo beter kijken naar een smartphone, die ook is uitgerust met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Echt cool die gemodde firmware. Echt super handig en makkelijk.

Je hebt zoveel functies en mogelijkheden extra erbij...

Ik weet alleen niet wat die voltage enzo inhoud???

En hoe die # functie werkt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Het bespreken van flash tools is niet toegestaan op GoT, zie hiervoor ook de policy:

[PSGG] Policy

Je garantie gaat hierbij ook verloren aangezien Samsung het niet toestaat.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
p_withaar hoe kan ik bluetooth weer werkend krijgen met de D900XEFK2?

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:39

aex351

I am the one

Justin2000 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:
Het is tijd om mijn t-mobile contact te vernieuwen heb nu relax 150 (belminuten krijg ik meestal lang niet op) zag nu in de t-mobile webshop deze aanbieding staan,

Contract vernieuwing:
1 jaar Relax web 100 met D900, 59,95 euro
2 jaar relax web 100, met D900 0,0 euro
Bespaar ik ook nog op maandelijkse kosten, aangezien ik niet extreem veel bel.
Lijkt me strakke deal, denk dat ik deze maar ga bestellen.

Heb dit topic wat doorgelezen en ben nu wel tot de conlusie gekomen dat het een perfecte telefoon is ( zat eerst te denken aan de E900 maar hier stap ik vanaf i.v.m touchscreen)

Lijkt mij inderdaad de meest voordelige ben namelijk ook opzoek. Alleen het is branded met roze menu's. Daar ben ik niet echt over te spreken. Dus ben ik info aan het verzamelen om dit ongedaan te maken en eventueel ook imei veranderen zodat ik andere simkaarten erin kan gebruiken.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
In de beginpost staat bij 'Weetjes' :
Zet sneltoetsen in menu 2.6 aan, je kan hiermee je invoer plakken naar andere toepassingen

Hoe doe ik dit???

Ik kan dit niet vinden.

Ik zie wel iets van Advanced shortcuts maar deze is grijs en kan ik niet selecteren???

Helluuupppp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
eggy zit ff het halve topic onleesbaar te maken :(

goed, uhm, hou me ff geupdate over die firmware want ik ben ook wel geintresseerd in de volledig NL versie met de bugs verwijderd.... smsjes opslaan vind ik echt een must..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

heeft er iemand een idee hoe ik (met een vodafoon abbo) kan inschakelen dat hij verzonden smsjes opslaat in de daarvoor bestemde map? want dat doet hij nu dus niet en ik kan het nergens vinden..

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

XtinctHeD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:45:
heeft er iemand een idee hoe ik (met een vodafoon abbo) kan inschakelen dat hij verzonden smsjes opslaat in de daarvoor bestemde map? want dat doet hij nu dus niet en ik kan het nergens vinden..
dat kan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
opties, verzenden en opslaan?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:39

aex351

I am the one

De D900 bij T-Mobile. Is dat de "black" versie. Dus helemaal zwart. Of is het degene met 2 tinten zwart ?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195663

Weet iemand hoe je die oplopende beltoon/alarm uit zet ik vind dit super irritant.
Mijn D500 had dit niet en dat beviel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja precies.. maar had t idee dat hij bedoelde dat je het zo in kon stellen dat smsjes standaard opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:28:
[...]

ja precies.. maar had t idee dat hij bedoelde dat je het zo in kon stellen dat smsjes standaard opgeslagen worden.
Dat lijkt me ook handig want bij de D500 stond opslaan en verzenden boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195663 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:31:
[...]

Dat lijkt me ook handig want bij de D500 stond opslaan en verzenden boven aan.
als je bij de D500 op ok drukte als je klaar was met typen werd de sms automatisch verstuurd en opgeslagen.. dat is helaas veranderd bij de D900 maar ik vind het niet heel erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een mail naar Samsung gestuurd over het "oplopende beltoon/alarm" probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of ik een game van de telefoon van mijn vriend (nokia 5500) kan afhalen en op mijn samsung D-900 kan plaatsen? Ik bedoel dan gewoon met datakabel en pc dus geen (voor mij) in gewikkelde toestanden.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203871 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:34:
Weet iemand of ik een game van de telefoon van mijn vriend (nokia 5500) kan afhalen en op mijn samsung D-900 kan plaatsen? Ik bedoel dan gewoon met datakabel en pc dus geen (voor mij) in gewikkelde toestanden.... :?
Nee, voor het installeren van een game heb je een jar. en een jad. bestand nodig. Met behulp van een paar progjes kan je de game met behulp van de datakabel of bluetooth op je tel installeren. Tevens kan hierbij de tel crashen. Erg ingewikkeld dus. Je kan ook van een jar. een jad. maken en dan uploaden naar een site en dan via wap op je tel installeren, maar dat wil ook niet altijd lukken omdat veel games niet de resolutie van het scherm van de D900 hebben. Of je moet een andere firmware op je tel zetten zodat je gewoon de jar naar je tel kan sturen en installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
p_withaar heb je nog een update van je cam_mod? Nu kan je mp3 kiezen bij berichten als tone.

Maar deze heeft geen NL T9. Wat is de status van je versie die je aan het bewerken bent?

Thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Weet iemand of er bij deze d900:

http://onlinewinkel.vodaf...M5WebArg.value=%1Fact_id=

een headset erbij zit? en of ie simlock vrij is?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enomiss schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:00:

Ik heb hem ook via vodafone.
Er zit een simpel headsetje bij van samsung zelf en bij mij is hij simlock vrij 2 jarig abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04-2022

Kaalaamaazoo

Blackstone

Ik heb een probleempje met mijn D900, komtie:
Een paar uur geleden loop ik met een grijns van oor tot oor de T-for-Telecom uit met mijn D900 onder de arm. Thuis gekomen maak ik de doos open doe de sim kaart erin batterijtje erin klepje dicht en ik zet het apparaat aan. Alles gaat helemaal toppie toppie toppie, lkkr lkkr lkkr totdat opeens het scherm uitvalt... zwart, niet uit dus, maar zwart. Dus ik terug naar de winkel daar aangekomen doet hij het weer :? dus die mensen zeggen ja dan kunnen wij er ook niks mee... Dus ik weer naar huis, hopend dat het een of ander vaag probleem was wat vast wel opgelost zou worden na een goede oplaad-sessie. Op weg naar huis is het beeldscherm ondertussen weer uitgevallen, maar het was al te laat om terug te gaan. dus maar naar huis ,ik hang hem aan de oplader en zit lkkr te eten. Hoor ik opeens een raar zoemend geluid uit de oplader... was dat ding ook nog een beetje warm (niet warm zoals die dingen normaal worden) Ondertussen deed het beeldscherm het ook weer. Nu zit ik net ff het apparaatje te bekijken en wat dingetjes uit te proberen (dikke lol gehad met de VIVID-sms-weergave trouwens) valt het beeldscherm weer uit:| Ligt dit nu egt helemaal aan de telefoon en moet ik gewoon een andere hebben of is dit simpel te verhelpen. En die adapter hebben meer mensen daar last van. Dat zou miss kunnen komen door maffe ladingsverschillen in de accu en dat daardoor ook het beeldscherm uitvalt. Ik noem maar een zijstraat hoor. Iemand een idee?

alvast bedankt,

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Warm wordt die van mij ook best wel tijdens laden, is volgens mij vrij normaal. Dat zwart beeld lijkt me niet echt de bedoeling, misschien dat je 'screensaver' soms aangaat terwijl het niet moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo

Kaalaamaazoo

Blackstone

Anoniem: 97321 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:25:
Warm wordt die van mij ook best wel tijdens laden, is volgens mij vrij normaal. Dat zwart beeld lijkt me niet echt de bedoeling, misschien dat je 'screensaver' soms aangaat terwijl het niet moet?
Het zou in theorie miss wel de screensaver kunnen zijn maar dan gaat hij iig niet meer weg. Het scherm blijft zwart maar ik kan (blind) nog wel alles doen, bellen bijvoorbeeld. En hij wordt alleen warm daar waar het draadje de adapter uitgaat lijkt mij niet helemaal normaal...tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enomiss schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:00:

Ik heb hem via BelCompany (vodafone) in het rood icm 2-jarig abbo. Zit standaard headset bij en is bij mij ook simlock-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201400 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:00:
[...]

Nee, voor het installeren van een game heb je een jar. en een jad. bestand nodig. Met behulp van een paar progjes kan je de game met behulp van de datakabel of bluetooth op je tel installeren. Tevens kan hierbij de tel crashen. Erg ingewikkeld dus. Je kan ook van een jar. een jad. maken en dan uploaden naar een site en dan via wap op je tel installeren, maar dat wil ook niet altijd lukken omdat veel games niet de resolutie van het scherm van de D900 hebben. Of je moet een andere firmware op je tel zetten zodat je gewoon de jar naar je tel kan sturen en installeren..
Ok! Wederom bedankt Angels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meen het al ergens gelezen te hebben;

SMS-tonen kunnen niet veranderd worden?
Dus ik bedoel dat je een eigen toontje kunt toevoegen....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Anoniem: 203871 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:08:

Dit kan wel met de firmware waar p_withaar het over had. Dan kan je nu voor je berichtentoon een mp3 file kiezen. Deze speelt 30 sec af...

Cool tog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 12:19
En als je een mp3tje van 10 sec gebruikt? 3x 10 sec?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo

Kaalaamaazoo

Blackstone

Het verhaal over de D900 met het falende beeldscherm komt tot een einde... Ik heb hem maar gewoon omgeruild:P Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03 13:28
Ik heb hem net een maand en het beeldscherm is nu al kapot. lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, hoop niet dat dat dalijk een fout in die dingen is, slecht beeldscherm... Heb zoiets ook wel eens van de D500 gehoord, zelf nooit last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobile625 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:50:
[...]

Dit kan wel met de firmware waar p_withaar het over had. Dan kan je nu voor je berichtentoon een mp3 file kiezen. Deze speelt 30 sec af...

Cool tog ;)
Super cool maar durf dat niet. Is toch link....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
iemand last van dat filmpjes het niet doen ?? .. ik heb ze naar mp4 geconvert of ze komen van video.google af snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

gvd: vandaag een jar gedownload, hangt heel mijn foon?

Eerst herstart hij en als ik iets doe,anders als het keypad dan reboot hij meteen??

Nu boot hij niet eens meer door, net voor de anim gok ik dan reboot hij weer...

iemand nog ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Anoniem: 203871 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:49:
Super cool maar durf dat niet. Is toch link....??
Anoniem: 203871 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:08:

Laten we het er dan gewoon op houden dat het niet kan.

Je kunt alleen uit de standaard sms-tonen kiezen die reeds in de telefoon aanwezig zijn.

---

Zoiezo vind ik het ook krom dat mensen zeggen: Ja, het kan, moet je wel ff nieuwe, gemodde firmware erop zetten
Terwijl ze eigenlijk moeten zeggen: Nee, het kan niet, behalve met gemodde filmware

Klinkt IMHO toch net anders en net acceptabeler.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Begin me steeds meer te ergeren aan deze phone... waarom heb ik niet gewoon de K800i genomen bijvoorbeeld!! ;)

- Geen SMS tonen kunnen veranderen
- Niet normaal JAVA applicaties kunnen installeren.. zonder omslachtige handelingen, en het werkt ook niet tot nooit.
- Niet automatisch SMS "sended items" opslaan in telefoongeheugen.
- Bij USB instellingen kan hij niet blijven staan op bijv. "Massaopslag"
- Foto's e.d. niet gelijk op kunnen slaan op geheugenkaart, maar achteraf zelf moeten verplaatsen.

En zo heb ik nog wel meer punten waar ik nu even niet op kan komen..

Ik wacht echt op de dag dat er GOEDE firmware komt, die onder andere bovenstaande functies een stuk makkelijker gaan maken.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLuna schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:55:
Begin me steeds meer te ergeren aan deze phone... waarom heb ik niet gewoon de K800i genomen bijvoorbeeld!! ;)

- Geen SMS tonen kunnen veranderen
- Niet normaal JAVA applicaties kunnen installeren.. zonder omslachtige handelingen, en het werkt ook niet tot nooit.
- Niet automatisch SMS "sended items" opslaan in telefoongeheugen.
- Bij USB instellingen kan hij niet blijven staan op bijv. "Massaopslag"
- Foto's e.d. niet gelijk op kunnen slaan op geheugenkaart, maar achteraf zelf moeten verplaatsen.

En zo heb ik nog wel meer punten waar ik nu even niet op kan komen..

Ik wacht echt op de dag dat er GOEDE firmware komt, die onder andere bovenstaande functies een stuk makkelijker gaan maken.
Deze mankementen waren al heel snel bekend dus je had het voor kunnen zijn ;)
Maar ik geef wel toe dat deze samsung-mankementen onhandig zijn.. maar ik heb dit toestel vooral gekozen voor het design.. Niks is perfect zullen we maar zeggen ;)

Ik zoek al een tijdje naar onderstaande headset (Model met koordje) maar heb m nog nergens kunnen vinden. Iemand die 'm wel gevonden heeft??
Volgens de samsung site is deze geschikt voor de D900 maar je kan 'm daar niet bestellen.. Neem alleen wel aan dat de aansluiting dan anders is.

Afbeeldingslocatie: http://nl.samsungmobile.com/wcms/sfc/groups/nl/documents/webcontent/sfc_018507.gif

Of zoiets als deze:
Afbeeldingslocatie: http://nl.samsungmobile.com/wcms/sfc/groups/nl/documents/webcontent/sfc_018512.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128656 op 18-01-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Anoniem: 128656 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:58:
[...]

Deze mankementen waren al heel snel bekend dus je had het voor kunnen zijn ;)
Maar ik geef wel toe dat deze samsung-mankementen onhandig zijn.. maar ik heb dit toestel vooral gekozen voor het design.. Niks is perfect zullen we maar zeggen ;)

Ik zoek al een tijdje naar onderstaande headset (Model met koordje) maar heb m nog nergens kunnen vinden. Iemand die 'm wel gevonden heeft??
Volgens de samsung site is deze geschikt voor de D900 maar je kan 'm daar niet bestellen.. Neem alleen wel aan dat de aansluiting dan anders is.

[afbeelding]

Of zoiets als deze:
[afbeelding]
Klopt, ik had niet zo snel moeten vallen voor de uiterlijke "charmes" van de D900... want je kan er niet omheen dat hij er gewoon gelikt uitziet :) maar had gewoon niet verwacht dat de nadelen zo erg opwegen tegen de voordelen. ( als ik dat goed geformuleert heb :9 )

Nog een tip, eigenlijk ALLE Samsung oordopjes, voor zowel de mobieltjes als voor de portable audio spelers. Vind ik echt brak klinken, ik moet zelf ook nog even een converter kopen voor mijn Samsung, dat ik er gewoon Sennheiser bijv. op aan kan sluiten met een mini-jack. Maarja dat is mijn mening erover.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 14:46
Mjah ik heb zon converter gekregen en ik vind m erg brak je heb dat ding zo kapot.
En ik ben gewoon voorzichtig want mn oordopjes gaan ook gwoon jaren mee.

Als je een beetje kan solderen kan je er beter zelf 1 maken door je orginele te open te maken (waar de microfoon zit en de opneem knop) en daar gewone oordopjes op solderen. Zo heb ik nu Sony MDR-EX71 en deze klinken naar mijn mening heerlijk (ik houd ook van veel bass dus).

Owjah en volgensmij was het dat de voordelen opwegen tegen de nadelen 8)7
maar daar ben ik het verder wel mee eens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door -NRG- op 19-01-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Hele goeie, maarja dan moet ik dus de Samsung dingetjes slopen, en de nieuwe Sennheiser doppen dus ook.. opzich zonde, maarja wie weet. Als het netjes gedaan wordt. Je hebt iig wel een mooi plugje dat goed op zijn plaats blijft zitten inderdaad.

Oh ja, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen was het... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:41
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn camera niet meer scherpstelt. eerst kon ik razend scherpe fotos maken maar sinds kort niet meer, het ligt 100% zeker niet aan mijn instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jo-hannes schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:57:
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn camera niet meer scherpstelt. eerst kon ik razend scherpe fotos maken maar sinds kort niet meer, het ligt 100% zeker niet aan mijn instellingen.
misschien is je geheugen aardig vol en heeft ie moeite met het opslaan? lijkt me niet dat dat iets veranderd aan de snelheid waarmee je foto's maakt maar wie weet.

En wat is volgens jou razendsnel want ik vind het wel meevallen en dacht dat ik wel aardige instellingen heb.

Grootte:2048*1536(meen mij ter herinneren dat wanneer je de D500 instelde op een kleiner formaat foto dat deze dan sneller gemaakt werd maar bij de d900 merk ik weinig verschil)
Kwaliteit: Superhoog
Zoekermodus: Volledige schermweergave en indicator
Scherpstelmodus: Scherpstellen voorpannen
(neem aan dat ze voorplannen bedoelen? :9 )
Sceneprogramma: Normaal
Belichtingsmeting: Centrumgericht
Witbalans: Automatisch
Iso: Automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151033

Iemand enig idee of er een site is waar je thema's kan downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Vandaag wat mooie shots gemaakt op me werk... ben toch wel happy met de Camera :), foto die er wat "warmer" uitziet... is trouwens met de ISO op 400. Scheelt toch wel dus.

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/8118/fotos00142kq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/5763/fotos00175ah.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/4093/fotos00125lj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/7207/s00214uv.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Sinds vandaag heb ik plots een probleem met het verbinden van me telefoon met mijn pc. De telefoon wordt gewoon goed gedecteerd, maar als ik vervolgens bestanden wil uitwissellen (up en down), dan krijg ik een "telefoonfout". Ik heb de software al opnieuw geïnstalleerd (laatste versie), en verschillende onderdelen van Samsung PC Studie gebruikt. Daarnaast geeft ook PhoneExplorer de foutmelding aaaaaaaaaaaa2 als ik deze opstart. Vervolgens staat in het menu dat de telefoon is aangesloten, maar de rest van het programma (ook rechtsonderin) geeft aan, dat de telefoon helemaal niet is aangesloten :S. Iemand een oplossing?

edit:
Probleem opgelost. De partitie naar welke ik probeerde te schrijven was gewoon vol :P

[ Voor 7% gewijzigd door DEVoTi0N op 21-01-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

C4l1m3r0 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:02:
[...]

Ben trouwens benieuwd naar de firmwares met uitgebreidere functionaliteiten. Heb bij Phantom ook een kabel besteld. Nu maar wachten of de overboeking goed gegaan is 8)
Ik heb twee weken geleden bij PhantomGSM een bestelling geplaatst en meteen betaald, maar m'n order is van 'Processing' naar 'Pending' gegaan en Nikki Duff reageert niet op z'n mail... :{

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
JeRa schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:13:
[...]

Ik heb twee weken geleden bij PhantomGSM een bestelling geplaatst en meteen betaald, maar m'n order is van 'Processing' naar 'Pending' gegaan en Nikki Duff reageert niet op z'n mail... :{
Welkom bij de club, ik heb net ook weer een mail gestuurd. Ik heb ook niets meer gehoord... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Zoo weer even een berichtje van mijn kant. De lol om hier te posten is er wel een beetje af sinds Eggy het hele forum wegmod. Maargoed, zullen we hem maar niet kwalijk gaan nemen :X.

Er is een nieuwe firmware van Candid idd met mp3's als SMS toon. Heb hem nog niet geprobeert, maar ik zal ook daar T9 aanpassen, uitproberen en misschien ook het menu in het Nederlands maken. Ik hoop dat ik mijn ervaringen hierover wel mag posten. Ik zal hier niets schrijven hoe het te flashen, dat mag blijkbaar niet. De mod in het Nederlands mag ik hoop ik wel posten op het samsung-stuff.de forum. Ik laat wel even weten als ie er op staat.

Met de gemodde firmware heb ik heel af en toe nog wat rare dingen met bluetooth. Andere mensen vinden mijn telefoon niet altijd. Ik heb ook een telefoon van een collega geflashed, en deze lijkt dat probleem niet te hebben. Ik heb wel geleerd dat de meeste problemen op te lossen zijn door instellingen te resetten. Ik weet nu niet meer of ik dat na mijn laatste flash wel gedaan heb.

Mijn collega heeft de nieuwste Samsung PC studio geupdate, ik hier nog niet. En met de nieuwe versie kan hij schijnbaar geen bestanden uitwisselen. Met versie 3.0.1 bij mij werkt het iig nog wel perfect. Ook vreemd, kan aan Samsung liggen of aan zijn configuratie, of heel misschien aan de firmware maar dat lijkt me toch vrij stug.

Wel raar dat Phantom niet reageerd, misschien hebben ze het spul niet meer op voorraad. Ik had hem binnen een paar dagen na betaling (4 dagen volgens mij, best snel uit Schotland).

[ Voor 30% gewijzigd door Reteip op 22-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
p_withaar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:36:
Zoo weer even een berichtje van mijn kant. De lol om hier te posten is er wel een beetje af sinds Eggy het hele forum wegmod. Maargoed, zullen we hem maar niet kwalijk gaan nemen :X.

Er is een nieuwe firmware van Candid idd met mp3's als SMS toon. Heb hem nog niet geprobeert, maar ik zal ook daar T9 aanpassen, uitproberen en misschien ook het menu in het Nederlands maken. Ik hoop dat ik mijn ervaringen hierover wel mag posten. Ik zal hier niets schrijven hoe het te flashen, dat mag blijkbaar niet. De mod in het Nederlands mag ik hoop ik wel posten op het samsung-stuff.de forum. Ik laat wel even weten als ie er op staat.

Met de gemodde firmware heb ik heel af en toe nog wat rare dingen met bluetooth. Andere mensen vinden mijn telefoon niet altijd. Ik heb ook een telefoon van een collega geflashed, en deze lijkt dat probleem niet te hebben. Ik heb wel geleerd dat de meeste problemen op te lossen zijn door instellingen te resetten. Ik weet nu niet meer of ik dat na mijn laatste flash wel gedaan heb.

Mijn collega heeft de nieuwste Samsung PC studio geupdate, ik hier nog niet. En met de nieuwe versie kan hij schijnbaar geen bestanden uitwisselen. Met versie 3.0.1 bij mij werkt het iig nog wel perfect. Ook vreemd, kan aan Samsung liggen of aan zijn configuratie, of heel misschien aan de firmware maar dat lijkt me toch vrij stug.

Wel raar dat Phantom niet reageerd, misschien hebben ze het spul niet meer op voorraad. Ik had hem binnen een paar dagen na betaling (4 dagen volgens mij, best snel uit Schotland).
Heee p_withaar. Weer leuk om even iets van je te horen ;)

Ik ben echt super blij met die firmware versie van jou. Veel mogelijkheden erbij en het belangrijkste is toch de makkelijkheid van de nieuwe firmware. Maakt je D900 een stuk leuker.

Ja ik las op samsungstuff.de dat er nu ook mp3 voor berichtentoon gekozen kan worden. Vet hoor.
Ik wil dit nog niet installeren, aangezien er geen T9 NL inzit.

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van je bevindingen en de firmware (candid mod )die je gaat aanpassen. Ik hoop dat je em alsnog ergens kan uploaden, zou ik erg op prijs stellen.

Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ey p_withaar, tis idd wel jammer, maar daar zijn nu eenmaal regels voor...
Zou je mij een pm kunnen sturen wanneer je een nl-versie van het menu hebt (wil eventueel helpen o.i.d.)? Heb die laatste versie van candid er nu opstaan, werkt perfect (bluetooth-probleem is weg na resetten).

@NLuna: waar werk je :P Mooie foto's iig, maar binnen in donkerdere ruimtes krijg je ze denk ik niet zo mooi (ik iig niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

C4l1m3r0 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:34:
[...]

Welkom bij de club, ik heb net ook weer een mail gestuurd. Ik heb ook niets meer gehoord... :X
Typisch, net vandaag staat er opeens 'processing - payment received', hopelijk zie ik die datakabel gauw in de bus :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
JeRa schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:28:
[...]

Typisch, net vandaag staat er opeens 'processing - payment received', hopelijk zie ik die datakabel gauw in de bus :)
offtopic:
Dit kreeg ik gisteravond binnen ;)

Hi,
Your order is now updated to processing, we do apologise for the delay.
The delay was caused by a backlog caused by xmas/ new year orders.

Thanks for your email

Nicky Duffy

www.phantomgsm.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-05 20:25
Is het al mogelijk om handmatig een andere achtergrond uit het 'thema' theme te selecteren? Dus b.v. de arc de triomphe ipv de molens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Weetjes
Druk tijdens het video afspelen op 1 om hem fullscreen te bekijken
Met 7 en 8 kan je een stukje muziek afspelen in de MP3 speler
Druk als het scherm uit is op de volume knop. hierdoor krijg je een handig overzichtje
Zet sneltoetsen in menu 2.6 aan, je kan hiermee je invoer plakken naar andere toepassingen
via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer
Hoe zet ik die sneltoesten aan??? in menu 2.6

Wie kan mij helpuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jasper schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:46:
Is het al mogelijk om handmatig een andere achtergrond uit het 'thema' theme te selecteren? Dus b.v. de arc de triomphe ipv de molens?
Misschien met een nieuwe firmware? Maar ook daar heb ik in dit topic nog niks over gehoord wat betreft de thema-achtergrond. Wil je m nu zien dan moet toch echt naar frankrijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:31
Mijn vriendin heeft de D900, maar ik vroeg me eigenlijk af hoe ze die geanimeerde standaard achtergrondjes hebben gedaan?
Dag en nacht, SMS, MMS, gebeld e.d.
Zijn dit gewoon gif bestanden?
Overigens heb ik wel wat dingen gezien die voor haar toch wel erg interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Arunia schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:38:
Mijn vriendin heeft de D900, maar ik vroeg me eigenlijk af hoe ze die geanimeerde standaard achtergrondjes hebben gedaan?
Overigens heb ik wel wat dingen gezien die voor haar toch wel erg interessant zijn.
Volgens mij zijn dat animated gif's inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:31
C4l1m3r0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:41:
[...]

Volgens mij zijn dat animated gif's inderdaad.
Thanks,
ik ga binnenkort maar eens even kijken of ik die dingen uit de telefoon kan halen om eens aandachtig te bestuderen.
Zie net ook de contactscopiër op de site van Samsung staan, is wel handig om backups mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:38:
Dit zijn SWF bestanden (Shockwafe Flash). Deze staan in de TFS file en zijn goed te vervangen. Volgens mij (maar ik heb niet zoveel verstand van flash) ook vast wel aan te passen. Ze staan verdeelt in mappen per land. Makkelijk te verwisselen dus eventueel :+. Maar ook hier geld dat je dit niet standaard kunt doen, maar uiteraard een flash kabel nodig hebt!
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.