Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 90661 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

512 MB geheuegen = 24.99
BT headset = 50
24x 25 = 600
Idd...wat een aanbieding 8)7
Ik heb em nu voor 12 maanden FLEX 10, maar dan ben ik al erg lang bij BEN/T-mobile
Nee joh, dan doel ik niet op jouw aanbieding, maar op de aanbieding in vergelijking met die tweaker.
Maar dank je wel dat je dit met ons wilde delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167151

readytoflow schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:59:
[...]

Ook al gedaan op die manier en daarvoor wèl de handleiding gelezen. :+

00000000

Dat is je code als je hem niet gewijzigd hebt...maar dat zal wel niet aan je vraag te zien...
Thnx, het werkt!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Ik heb ook een D900, gekocht icm een nieuw abbo bij Vodafone (zo'n sms+belbundel 275 blabla abbo) voor 50 Euro bij de Expert.

Ik heb er ook een 1 Gb kaartje bij gekocht van Arriva. In de winkel deed ie het, maar nadat ik er 1 of 2 dagen een beetje mee gespeeld heb, wil ie hem niet meer herkennen. De telefoon ziet wel dat er een kaartje in zit (hij zegt ook kaart verwijderd / kaart toegevoegd als je hem eruit haalt e.d.), maar bij status staat ie op 0kb en ik krijg inderdaad "niet toegestaan" als ik erop wil browsen. Ik ga morgen maar even een andere kaart scoren (van Sandisk was wel ok geloof ik he). Kijken of het dan beter gaat.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Le0032 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:49:
[...]

Nee joh, dan doel ik niet op jouw aanbieding, maar op de aanbieding in vergelijking met die tweaker.
Maar dank je wel dat je dit met ons wilde delen ;)
Deze tweaker dus :)

Hmmm, ik heb niet heel lang naar de d900 zitten kijken ofzo. Ik moest mijn abbonnement verlengen, keek in de kast bij de Belcompany en dacht, hey die d900 is wel leuk, doe die maar :+ Hiermee is mijn tweakerimago natuurlijk definitief de grond ingeboord.

Anyway, was die aanbieding met geheugen en BT setje in een bepaalde week of in een bepaalde winkel. Of geldt dat voor alle belcompany's in NL. Ik kan er namelijk niks over vinden op hun site.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191844

Beste mensen hier op tweakers die ervaring hebben met zowel de D900 als de E900,
ik zou graag willen weten welke van de 2 toestellen de voorkeur krijgt.

Ik zelf ben geneigd om voor de D900 te kiezen omdat ik dat touchpad van de E900 niet zo zie zitten maar aan de andere kant heb ik gelezen dat het slidersysteem van de E900 veel beter is dan die van de D900.

of word er toch aangeraden om voor een SE K800i te gaan,,,

ben zelf erg gecharmeerd van de Samsung designs, (niet alleen kwa telefoons)

Als jullie mij kunnen helpen met deze keuze, ik ben jullie zeer dankbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 191844 op 05-10-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191774

Anoniem: 190681 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:56:
[quote]Anoniem: 191774 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
GAST, de d900 support alleen de 1gb kaart van SANDISK, andere merken van 1gb werken niet en alle 2gb werken ook niet. kijk even op marktplaats of ebay, kosten rond de 35 e incl. porto[/quote]

GAST, ik heb vorige maand een 1GB kaartje gekocht bij de kijkshop voor 34,95 eurootjes..!!

is zeker GÉÉN SANDISK, gewoon een of ander B-merk maar het werkt perfect in mijn D900 :D
gozer, waarom risico lopen dat je kaartje van een B-MERK het niet doet ALS JE VOOR HETZELFDE GELD een A-MERK hebt die het zeker doet? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoef je ook niet naar een B-zaak zoals de kijkshop... Wat deed je daar uberhaupt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Surfer schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:45:
Ik heb ook een D900, gekocht icm een nieuw abbo bij Vodafone (zo'n sms+belbundel 275 blabla abbo) voor 50 Euro bij de Expert.

Ik heb er ook een 1 Gb kaartje bij gekocht van Arriva. In de winkel deed ie het, maar nadat ik er 1 of 2 dagen een beetje mee gespeeld heb, wil ie hem niet meer herkennen. De telefoon ziet wel dat er een kaartje in zit (hij zegt ook kaart verwijderd / kaart toegevoegd als je hem eruit haalt e.d.), maar bij status staat ie op 0kb en ik krijg inderdaad "niet toegestaan" als ik erop wil browsen. Ik ga morgen maar even een andere kaart scoren (van Sandisk was wel ok geloof ik he). Kijken of het dan beter gaat.
Koop een sandisk 1gb en je problemen zijn verleden tijd! :) die doen het.
succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-03 14:28
Anoniem: 191844 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:01:
Beste mensen hier op tweakers die ervaring hebben met zowel de D900 als de E900,
ik zou graag willen weten welke van de 2 toestellen de voorkeur krijgt.

Ik zelf ben geneigd om voor de D900 te kiezen omdat ik dat touchpad van de E900 niet zo zie zitten maar aan de andere kant heb ik gelezen dat het slidersysteem van de E900 veel beter is dan die van de D900.

of word er toch aangeraden om voor een SE K800i te gaan,,,

ben zelf erg gecharmeerd van de Samsung designs, (niet alleen kwa telefoons)

Als jullie mij kunnen helpen met deze keuze, ik ben jullie zeer dankbaar.
Tsja, ik zou altijd zeggen de D900.
Qua design en qua bedieningsgemak.
Ik heb ze beide in handen gehad, de touchbuttons van de E900 werken erg kut..
kan niet anders zeggen..
+ 3MP camera tov 2 MP voor de E
tsja geen keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
@ The Young,

Van het soort reacties als hierboven zijn we hier op Tweakers niet gediend. Je hoeft geen 3x achter elkaar te replyen (daar is de edit knop voor) en CAPS zijn ook niet nodig. Het zou jammer zijn als een Mod hier iets van moet zeggen. Niet meer doen alsjeblieft.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 05-10-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Geweldige wallpapers voor je D900 vind je o.a. hier en hier (afmeting is dezelfde als voor D900).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 191325 op 05-10-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190771

Nou... vandaag kreeg ik na een week verheuging mijn D900 binnen via GSMWEB.nl

Zag er prima uit, maar de camera werkte totaal niet. Ik drukte op het knopje aan de zijkant en kon kiezen uit foto maken of video. Dan kreeg ik een paar oranje streepjes onderin het scherm en dat bleef gewoon zo. ik heb Samsung Nederland gebeld en die vertelde me dat ik hem direct moest opsturen, dus binnen 3 uur lag mijn pakketje helemaal compleet zo goed als onaagetast weer bij de TPG post.

Iemand een idee hoelang ik nu moet wachten op een nieuwe? ik was nl zo blij als een klein kind maar ben met een dooie mus blij gemaakt. 8)7

Ik heb de E900 er naast gezien en moet zeggen dat ik die qua design mooier vind en er meer solide uit vind zien. Die persoon zei dat ie na een maand helemaal gewend was aan de tiptoetsen. Maarja er zit maar een 2 MP camera op en ik ga toch echt voor de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Anoniem: 191774 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:16:
ALS JE DE ACCUDUUR KORT VINDT, PROBEER DIT IS! deze code schakelt het blauwe logo van edge uit en zal gprs niet de hele tijd meer aanstaan maar alleen als je gebruik maakt van de browser zoals Opera. JE KAN DUS GEWOO GPRS BLIJVEN GEBRUIKEN!

Toets *#4777*8665#

Het GPRS menu verschijnt, klik op 2 GPRS Attach en selecteer detach.

Ga ook naar optie 5 Attach Mode Setting en selecteer manual.

Het icoontje is pleiten! De accu gaat nu 20% langer mee is mijn ervaring!

succes.
Geweldige tip, ben benieuwd of het werkt mijn gevoel zegt van wel.

Niemand heeft nog gereageerd op de conflicten van samsung software mbt mp10/mpg bestanden die na installatie niet meer werken :(

Iets anders, ik lees erover maar echt begrijpen doe ik het niet.
Keuze ringtone: 3x trillen dan geluid (2x) en uit, dat geluid mag van mij echt wel langer 6x of zo, kan dat?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:02:
Heeft iemand menu 2.6 al kunnen bereiken trouwens? (zit me nog steeds dwars)
Het is me gelukt...
Er zijn dus 2 thema's en je moet dus het display bij kiezen uitzetten. Dan kan ik menu 2.6 wel bereiken.
Daarmee is het dus mogelijk om alles wat je intypt wanneer je wil bellen ook voor andere doeleinden te gebruiken. (bijvoorbeeld 1215 kun je meteen als alarm instellen wanneer je menu(pijl) naar boven klikt.)

Ik heb het nog niet 100% getest, maar is het mogelijk om wanneer je een sms ontvang met daarin bij voorbeeld:
wil je piet straks bellen op 06-12345678 inzake je afspraak?
Dat je het nummer meteen kan selecteren/opslaan/bellen?

Dat kon op mijn SE T630 wel an dat ws erg handig moet ik zeggen!

Edit: ja dus..
en om maar meteen mijn eigen antwoord te geven:
in sms > opties > adres overnemen > nr kiezen etc...

[ Voor 13% gewijzigd door readytoflow op 06-10-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie hier de codes voor het aanpassen van de volumes op de d900!

Om het test menu van de d900 in te komen typ: *#8999*8378#

Om je speakervolume te verhogen ga naar:
2. H/W test
2. Geluidsinstellingen
9. ISS normaal -> verander versterking oortelefoon naar 15 (default is 13)

En ga daarna naar
2. H/W test
2. Geluidsinstellingen
1. Normaal
Rx vol: zet level 5 op 200 / level 4 op 120

Om je headset volume te verhogen ga naar:
2. H/W test
2. Geluidsinstellingen
10. ISS headset-> verander versterking oortelefoon naar 15 (default is 13)

En ga daarna naar
2. H/W test
2. Geluidsinstellingen
2. Headset
Rx vol: zet level 5 op 200 / level 4 op 120

Deze codes verhogen het volume van de beltoon, mp3, media, de beller, handsfree, toetsvolume, enz. Je kan de volumes gewoon aanpassen als normaal want alleen het maxvolume is opgeschroefd! 100% SAFE!

Succes.
PS Ik heb een .doc gekregen van ene nexus_sheep met alle default waardes uit dit menu. Kan ik deze op een of andere manier uploaden? Plakken gaat fout want dan is de indeling (lange tekst) weg! Aangezien ik alle defaults heb kun je gerust kloten met dit menu en hoef je niet te reseten als het fout gaat (ben je alle pics en nr kwijt).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 191774 op 06-10-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190771

Hier kan je hem uploaden.
http://www.megaupload.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190681

Anoniem: 190771 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:28:
Nou... vandaag kreeg ik na een week verheuging mijn D900 binnen via GSMWEB.nl

Zag er prima uit, maar de camera werkte totaal niet. Ik drukte op het knopje aan de zijkant en kon kiezen uit foto maken of video. Dan kreeg ik een paar oranje streepjes onderin het scherm en dat bleef gewoon zo. ik heb Samsung Nederland gebeld en die vertelde me dat ik hem direct moest opsturen, dus binnen 3 uur lag mijn pakketje helemaal compleet zo goed als onaagetast weer bij de TPG post.

Iemand een idee hoelang ik nu moet wachten op een nieuwe? ik was nl zo blij als een klein kind maar ben met een dooie mus blij gemaakt. 8)7

Ik heb de E900 er naast gezien en moet zeggen dat ik die qua design mooier vind en er meer solide uit vind zien. Die persoon zei dat ie na een maand helemaal gewend was aan de tiptoetsen. Maarja er zit maar een 2 MP camera op en ik ga toch echt voor de inhoud.
Lijkt me behoorlijk balen inderdaad... Het knopje aan de zijkant geeft bij één maal kort indrukken inderdaad een keuzemenu, maar als je langer indrukt hoort de fotocamera direct geactiveerd te worden... Maar als dat niet werkt... :S

Als je enigszins nog het geduld op kan brengen zou ik niet nu direct overstappen op de E900, deze staat op meerdere punten op lager niveau dan de D900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-04 07:26
Is het mogelijk om een Oplopende ringtone/inkomende toon te gebruiken ?
Ik kan alleen een vast volume instellen, niet oplopend..

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 06-10-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hij is toch al beetje oplopend, eerste 2 sec dan. Je krijgt het juist niet uitgeschakeld bij Samsung.
Maar als je echt wil faden, zou je mp3 kunnen bewerken en dan gebruiken als ringtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Even niet helemaal over de D900, maar ik heb gisteren ochtend een D900 besteld i.c.m. een Hi 20 abbo. Nou zou ik een bevestiging moeten hebben van m'n bestelling. Volgens de site van Hi zou ik zelfs gebeld moeten zijn op de dag van mijn bestelling, om een moment af te spreken dat ze de telefoon zouden komen brengen. De dag erna (vandaag) zou ik dan de telefoon in huis hebben. Nou heb ik nog niet eens een mailtje gehad met een bevestiging van mijn bestelling, dus bellen en afleveren gaan ze zeker niet redden aan het einde van de dag. Nou mijn vraag. Heeft iemand een telefoon nummer waar ik Hi op kan bereiken? Voor het nummer van de klantenservice moet je een telefoonnummer (mobiel) invoeren, maar die heb ik dus nog niet (van Hi). Dus ik wil een telefoonnummer waarop ik Hi kan bereiken om de status van mijn bestelling op te vragen.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Tijdens de review van mobilereview werd gemeld dat de foto's niet direct naar de memory card kunnen worden geschreven, maar na het nemen van een foto gekopieerd moeten worden.

Is dat nog steeds het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
it0 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:14:
Tijdens de review van mobilereview werd gemeld dat de foto's niet direct naar de memory card kunnen worden geschreven, maar na het nemen van een foto gekopieerd moeten worden.

Is dat nog steeds het geval?
Ja, maar denk daar niet te moeilijk over.
in foto menu kies verplaatsen naar geheugenkaart, en kies daarna voor selecteer alles.
dan ok... Dat is het

De foto's die je aan contactpersoon gekoppeld hebt, moeten in het tel.geheugen staan. dus als die er tussen staan vraagt 'ie ook nog of je die wil kopiëren en of je je achtergrond wil kopiëren. Dus die gaan ook niet per ongeluk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:57:
Even niet helemaal over de D900, maar ik heb gisteren ochtend een D900 besteld i.c.m. een Hi 20 abbo. Nou zou ik een bevestiging moeten hebben van m'n bestelling. Volgens de site van Hi zou ik zelfs gebeld moeten zijn op de dag van mijn bestelling, om een moment af te spreken dat ze de telefoon zouden komen brengen. De dag erna (vandaag) zou ik dan de telefoon in huis hebben. Nou heb ik nog niet eens een mailtje gehad met een bevestiging van mijn bestelling, dus bellen en afleveren gaan ze zeker niet redden aan het einde van de dag. Nou mijn vraag. Heeft iemand een telefoon nummer waar ik Hi op kan bereiken? Voor het nummer van de klantenservice moet je een telefoonnummer (mobiel) invoeren, maar die heb ik dus nog niet (van Hi). Dus ik wil een telefoonnummer waarop ik Hi kan bereiken om de status van mijn bestelling op te vragen.
Van de Hi site 8)7 : 0800-0346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:57:
Hey ik heb ook laatst, wat zeg ik 3a4 dagen geleden een D900 + €20, 2jaar abbo besteld, ik kreeg dezelfde dag nog een bevestigings mail. Je zou eventueel in je "ongewenste berichten map" kunnen kijken. in mijn mail stond ook een orde nummer waarmee je op de site van Hi zelf de status van je order kan bekijken, mijne was dus 3 dagen geleden niet meer op voorraad maar ik kijk nu net en zie dat ze hem vandaag verstuurd hebben.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Zou je mij kunnen vertellen waar dit staat? Want ik heb het niet kunnen vinden en heb al meer dan een dag lopen zoeken daar. Wat ik heb gevonden was dit:
Vraag
Wat is het telefoonnummer van de klantenservice?
Antwoord

Heb je een abonnement of PrePay aansluiting dan kun je de klantenservice bereiken op het telefoonnummer 1200 (met mobiel) of 06 1200 1200 (vast). De openingstijden zijn op werkdagen van 7:00 - 22:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur.
Dat heb ik gebeld en dan krijg ik een KPN miep die zegt dat ze me niet kan helpen met Hi.nl gerelateerde zaken en dat Hi niet telefonisch bereikbaar is. Ook zei ze dat als ik geen bevestiging gehad heb, dat er iets fout gegaan is. DENK JE???
Anoniem: 191844 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

Hey ik heb ook laatst, wat zeg ik 3a4 dagen geleden een D900 + €20, 2jaar abbo besteld, ik kreeg dezelfde dag nog een bevestigings mail. Je zou eventueel in je "ongewenste berichten map" kunnen kijken. in mijn mail stond ook een orde nummer waarmee je op de site van Hi zelf de status van je order kan bekijken, mijne was dus 3 dagen geleden niet meer op voorraad maar ik kijk nu net en zie dat ze hem vandaag verstuurd hebben.!
Hmm, heb m'n spam filter maar even tijdelijk uitgeschakeld, dat is het enige wat het zou kunnen zijn aangezien ik geen junk folder heb (hanteert Casema niet volgens mij). Maar in principe is het enige wat ik heb ingesteld dat junk een [SPAM] Tag krijgt. Ik wacht nog wel even een weekje en zie wel. Ik ben trouwens ook niet gebeld om een afspraak te maken wanneer die gebracht zou worden, dat zou volgens de site dezelfde dag al gebeurd moeten zijn (gisteren dus)

[ Voor 18% gewijzigd door Kiwiknaapje op 06-10-2006 17:14 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Weet iemand waar je een goedkope evt namaak datakabeltje kan kopen voor de D900 ?
Deze werkt namelijk ook prima op een X820, het is dezelfde aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31211

Een vraagje voor mensen die zijn overgestapt van een w800i naar de d900, hoe is de mp3 player vergeleken met de w800, aangezien ik veel muziek luister en deze bij de w800 heel goed vond wil ik niet terug qua kwaliteit. Iemand hier iets zinnigs op te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 16:46

Laguna

Connaisseur

Ik zou als ik jou was gewoon je w800i houden bij SE hebben ze het mp3 gedeelte gewoon beter voor elkaar wordt ook niet voor niets als walkman gepresenteerd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Kan iemand mij vertellen wat het blauwe "G" tekentje in de display precies betekend?
In de handleiding is het dus echt niet terug te vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 15-04 12:14
Gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:12:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen waar dit staat? Want ik heb het niet kunnen vinden en heb al meer dan een dag lopen zoeken daar. Wat ik heb gevonden was dit:

[...]

Dat heb ik gebeld en dan krijg ik een KPN miep die zegt dat ze me niet kan helpen met Hi.nl gerelateerde zaken en dat Hi niet telefonisch bereikbaar is. Ook zei ze dat als ik geen bevestiging gehad heb, dat er iets fout gegaan is. DENK JE???
http://shop.hi.nl/

rechterkolom.. bovenaan staat: status bestelling en zoals iemand anders ook al aangaf kan je dat misschien proberen en anders het telefoonnummer wat onderaan de rechterkolom staat 0800-0346.. dan kom je er snel genoeg achter of er iets fout is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-04 10:56
Anoniem: 81784 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:18:
Kan iemand mij vertellen wat het blauwe "G" tekentje in de display precies betekend?
In de handleiding is het dus echt niet terug te vinden.

Alvast bedankt.
Heb je de handleiding niet goed bekeken. Blz. 11 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Anoniem: 128656 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:33:
[...]

http://shop.hi.nl/

rechterkolom.. bovenaan staat: status bestelling en zoals iemand anders ook al aangaf kan je dat misschien proberen en anders het telefoonnummer wat onderaan de rechterkolom staat 0800-0346.. dan kom je er snel genoeg achter of er iets fout is gegaan :)
Voor status bestelling moet ik een ordernummer hebben en dat is het juist, ik heb NIKS vernomen van Hi. Dus ik weet niet of mijn bestelling nu in verwerking is genomen of niet. Ik zal inderdaad even dat nummer proberen alleen denk ik dat dat een bandje zal worden

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153310

hey!!

even een vraagje!

met behulp van deze codes

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen.

kan je er dan ook voor zorgen dat je de persoon met wie je telefoneert beter kan horen? dus de volume van die persoon opkrikken zeg maar.

of is deze code alleen bedoelt voor de mp3 en de toetstonen??
alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

Voor status bestelling moet ik een ordernummer hebben en dat is het juist, ik heb NIKS vernomen van Hi. Dus ik weet niet of mijn bestelling nu in verwerking is genomen of niet. Ik zal inderdaad even dat nummer proberen alleen denk ik dat dat een bandje zal worden
Geen bandje _/-\o_ kreeg gelijk een miep aan de telefoon, deze keer wel een vriendelijke trouwens. Jammer genoeg kon ze me niet helpen met bestellingen via de site, maar ze was in ieder geval vriendelijk. Ik heb maar gelijk gevraagd of die 5 euro per maand aanbieding ook bij telefonisch bestellen geldt, en ze vertelde me vriendelijk dat dat het geval was. Dus als de bestelling niet via de site is doorgekomen, ga ik mooi telefonisch bestellen. Ik raad anderen hetzelfde aan.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153310 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:19:
hey!!

even een vraagje!

met behulp van deze codes

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen.

kan je er dan ook voor zorgen dat je de persoon met wie je telefoneert beter kan horen? dus de volume van die persoon opkrikken zeg maar.

of is deze code alleen bedoelt voor de mp3 en de toetstonen??
alvast bedankt!!
Heb je al een bericht of 20 terug gekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153310

Anoniem: 191325 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

ohwwwwww oeps (A)

ik heb het gevonden
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Vraagje: kan je je contacten synchroniseren met Outlook adresboek ofzo? En is het dan ook mogelijk om alleen de telefoonnummers mee te nemen en niet adresgegevens en email etc?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:54:
Vraagje: kan je je contacten synchroniseren met Outlook adresboek ofzo? En is het dan ook mogelijk om alleen de telefoonnummers mee te nemen en niet adresgegevens en email etc?
Met het bijgeleverde Samsung PC Studio kun je je outlook adresboek importeren. Hij neemt dan wel alle gegevens mee, maar je kunt dat zelf bewerken in PC Studio.

Synchroniseren kan ook, maar dat heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door The_Bash op 07-10-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

EdjeK schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:33:
[...]

Heb je de handleiding niet goed bekeken. Blz. 11 8)7
In mijn enthousiasme is dat waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar iig bedankt voor de tip.

Waar ik minder tevreden over ben zijn de beltonen, allemaal van die kiddy sounds en dus amper echt zakelijk te noemen.
Nu heb ik twee normale belsignalen op mijn pc staan maar die kan ik niet op de D900 zetten, want de extensie .mmf accepteerd ie niet.
Weet iemand een oplossing om die wel te laten functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 191325 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

Anoniem: 153310 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:48:
[...]

ohwwwwww oeps (A)

ik heb het gevonden
bedankt
Ik vind het nou ook niet echt duidelijk uitgelegd. Welke is nu voor het volume verhogen van de persoon die aan de andere kant van de lijn hangt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:39:
[...]

In mijn enthousiasme is dat waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar iig bedankt voor de tip.

Waar ik minder tevreden over ben zijn de beltonen, allemaal van die kiddy sounds en dus amper echt zakelijk te noemen.
Nu heb ik twee normale belsignalen op mijn pc staan maar die kan ik niet op de D900 zetten, want de extensie .mmf accepteerd ie niet.
Weet iemand een oplossing om die wel te laten functioneren?
Probeer is een converter te zoeken doormiddel van .mmf converter in google in te voeren mischien dat dit je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12
Gisteravond de D900 gehaald bij de BelCompany...
20€'tjes met een verlenging van m'n Orange abo... vond het een mooie deal
(zeker omdat meneer de medewerker me eerst nog zei dat het 50 zou zijn en we er bij de kassa achterkwamen dat het nog minder was)

Zéér groot pluspunt:
Je kunt eindelijk eens een keer bij Samsung kiezen voor én trillen én ringtone tegelijk! d:)b

(dat is echt geweldig dus, heb hiervoor ookal 5 andere Samsungs gehad, en dat was altijd het enige echt jammere eraan)

Vreemd:
Ik heb een Parrot in m'n auto. Bij m'n Samsung E730 was de bluetooth verbinding altijd binnen een paar seconden gemaakt na het starten.
De D900 doet er gerust een minuutje ofzo over om de verbinding te maken :/

Iemand anders die dit gemerkt heeft? Of waarbij het sneller gaat?
of een leuke oplossing weet :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laguna schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:47:
[...]

[...]

Ik vind het nou ook niet echt duidelijk uitgelegd. Welke is nu voor het volume verhogen van de persoon die aan de andere kant van de lijn hangt?
even voor de duidelijkheid: het gaat om het verhogen van de geluidsgolven die uit jou telefoon komen (dus de speaker en headset). de microfoon blijft qua volume hetzelfde, dus de persoon aan de andere kant hoort jou zoals normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Spice schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:24:
mooie start, ik heb alleen nog niemand gehoord over mijn probleem van de samsungsoftware. Na installatie op mijn mce2005 pc werken mpg-bestanden niet meer goed, mp10 speelt ze niet meer af en nero kan er niks meer mee doen.
Bedoel je dat je geen MPEG bestanden meer kan afspelen op je PC. Ik heb namelijk precies hetzelfde. Kan geen MPEG meer afspelen met Divx en zelfs niet met Windows Media. Zal eens even naar de codecs kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik had hem vandaag in mijn handen en hij is echt veel platter als de n73, maar ook weer groter als ik had verwacht. De menu's vielen mij erg mee, zag er netjes uit, scherm was ook scherp. Het enigste wat ik me verbaasde was dat er niet standaard een tv-out kabel wordt meegeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 191774 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:42:
[...]

even voor de duidelijkheid: het gaat om het verhogen van de geluidsgolven die uit jou telefoon komen (dus de speaker en headset). de microfoon blijft qua volume hetzelfde, dus de persoon aan de andere kant hoort jou zoals normaal.
Hmm ja maar wat bedoel je met de speaker en headset? Ik wil alleen het gespreksvolume omhoog hebben niet het volume van me externe speaker waar de beltoon uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90661

Nog niet leverbaar, maar wel erg mooi:
Leren hoesje

Weet iemand wat de extensie van een filmpje moet zijn?
Ik heb .mp4 geprobeerd, maar dat kent ie niet.
En welk programmatje gebruik je voor de conversie?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 90661 op 08-10-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90661 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:33:
Nog niet leverbaar, maar wel erg mooi:
Leren hoesje

Weet iemand wat de extensie van een filmpje moet zijn?
Ik heb .mp4 geprobeerd, maar dat kent ie niet.
En welk programmatje gebruik je voor de conversie?
De D900 ondersteund de volgende video bestandsformaten: MPEG4, H.263 AAC dus die .mp4 file zou het gewoon moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb xisoft 3gp videoconverter gebruikt om van een AVI een MP$ te maken, maar geeft de telefoon aan dat een niet werkende toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-04 10:56
Chillz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:43:
Vreemd:
Ik heb een Parrot in m'n auto. Bij m'n Samsung E730 was de bluetooth verbinding altijd binnen een paar seconden gemaakt na het starten.

Misschien moet je je nieuwe telefoon op "standaard" zetten op je parrot. Heb je dat niet gedaan dan zoekt de parrot eerst je oude E730. Dat is vaak de reden dat het langer duurt. Mijn Parrot heeft binnen 10 seconden verbinding met de D900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Chillz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:43:
Gisteravond de D900 gehaald bij de BelCompany...
20€'tjes met een verlenging van m'n Orange abo... vond het een mooie deal
(zeker omdat meneer de medewerker me eerst nog zei dat het 50 zou zijn en we er bij de kassa achterkwamen dat het nog minder was)

Zéér groot pluspunt:
Je kunt eindelijk eens een keer bij Samsung kiezen voor én trillen én ringtone tegelijk! d:)b

(dat is echt geweldig dus, heb hiervoor ookal 5 andere Samsungs gehad, en dat was altijd het enige echt jammere eraan)

Vreemd:

Ah hier ben ik echt blij om, had er een besteld bij hi maar de bestelling is niet doorgekomen, deze week ff opnieuw doen. Ik ben blij dat je nu ringtone en trillen tegelijk kan laten starten, want ik voelde me telefoon niet altijd trillen op momenten dat ie nog geen ringtone gaf en andersom.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Kiwiknaapje,

je kan nog steeds niet trillen en ringtone tegelijk hoor, er is wel een mogelijk heid om eerst te laten trillen en daarna de ringtone af te laten spelen of andersom.... maar niet tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191844 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:23:
@ Kiwiknaapje,

je kan nog steeds niet trillen en ringtone tegelijk hoor, er is wel een mogelijk heid om eerst te laten trillen en daarna de ringtone af te laten spelen of andersom.... maar niet tegelijkertijd.
@ balpoint,

heb jij überhaubt een D900?

Bij mij staat toch duidelijk "melodie en trillen" en gebeurt toch echt tegelijkertijd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Danny77

Nee ik krijg hem woensdag a.s maar wat ik begreep uit voorgaande post is dat je niet de ringtone en het trillen exact op hetzelfde moment aan kan hebben... of was dit nou bij de E900 ? in iedergeval dan is het mijn fout voor de verkeerde info.. mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
Trillen en Muziek gaat idd prima samen, ook met MP3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
EdjeK schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:25:

Misschien moet je je nieuwe telefoon op "standaard" zetten op je parrot. Heb je dat niet gedaan dan zoekt de parrot eerst je oude E730. Dat is vaak de reden dat het langer duurt. Mijn Parrot heeft binnen 10 seconden verbinding met de D900
Dat is inderdaad deels een oplossing.

Ik heb de Parrot ge-reset, dus leeg. Toen de D900 toegevoegd.
Nu is hij zeker sneller met verbinden. :)
Die minuut waar ik het over had doet ie er niet meer over. Maar de 10 seconden waar jij het over hebt haalt ie ook nog niet, 't zal rond de 30 seconden zitten...

Is wel verwaarloosbaar, ik zit meestal toch wel langer dan 30 seconden in de auto ;)

Owh!
En wat moest dat gebouwtje voorstellen dat ik gisteren in België als achtergrond kreeg voor 't thema?
Ik had ergens gelezen dat je het Atomium zou krijgen, maar ik zag geen bolletjes :?
't was een laag gebouw, oud, klassiek, bloementuintje ervoor...

"Thema" is echt tof btw
Verschillende achtergrond per land, bewolking die afhankelijk is van de ontvangst op dat moment. Iets in de lucht bij een sms of beller, en 's avonds wordt het donker :)

[ Voor 23% gewijzigd door Chillz op 09-10-2006 09:16 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Anoniem: 191844 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:54:
@ Danny77

Nee ik krijg hem woensdag a.s maar wat ik begreep uit voorgaande post is dat je niet de ringtone en het trillen exact op hetzelfde moment aan kan hebben... of was dit nou bij de E900 ? in iedergeval dan is het mijn fout voor de verkeerde info.. mijn excuses
Het trillen gaat voor de melodie, zo merk ik.
Dus de melodie start iets later dan de trilling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandeR schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:35:
[...]

Het trillen gaat voor de melodie, zo merk ik.
Dus de melodie start iets later dan de trilling..
Lijkt dit niet alleen maar zo? Omdat de eerste twee seconden van de melodie zacht klinkt? Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

the_bash schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:03:
[...]

Bedoel je dat je geen MPEG bestanden meer kan afspelen op je PC. Ik heb namelijk precies hetzelfde. Kan geen MPEG meer afspelen met Divx en zelfs niet met Windows Media. Zal eens even naar de codecs kijken 8)7
yep, en ook dus niet meer branden in nero.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Melodie en trillen kan wel bij inkomende oproepen, maar niet bij inkomende berichten....

[ Voor 6% gewijzigd door Amboe op 09-10-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe je het beste een filmpje kan coderen? want bij mij loopt het beeld en geluid niet sync. Ik gebruik de codeerder van samsung pc studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mitchel schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:58:
Weet iemand hoe je het beste een filmpje kan coderen? want bij mij loopt het beeld en geluid niet sync. Ik gebruik de codeerder van samsung pc studio
Heb ik ook last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:14

scim

Nani?

Zo mijn order bij Hi staat op verzonden, ik vraag me alleen af of deze telefoons simlock vrij zijn? Ik gok van niet, maar ik weet het niet zeker. Is er iemand die dat kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
scim schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:22:
Zo mijn order bij Hi staat op verzonden, ik vraag me alleen af of deze telefoons simlock vrij zijn? Ik gok van niet, maar ik weet het niet zeker. Is er iemand die dat kan testen?
Dat zul je dan morgen wel zien toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

SandeR schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:23:
[...]

Dat zul je dan morgen wel zien toch ? :)
Moeten ze eerst nog bellen :) en dan hopen dat ze hem op m'n stage kunnen langsbrengen :( want ben tot het weekend niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
De D900 die T-mobile levert is iig simlock vrij..
is gewoon de orginele Samsung verpakking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-04 21:01
readytoflow schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:44:
[...]

Nee, die heb ik al uitstaan, daarmee kun je wel idd het menu van de toetstonen bereiken.
maar menu 2.6 (2 telefooninstellingen > 6 geavanc...) kan ik nog steeds niet openen.

Dat menu heeft iets te maken met het 'shortcut menu' denk ik

Oh en meteen nog een vraag erachteraan:
Kun je de 'ok/i' toets ook uitschakelen zodat ie niet meteen met samsung gaat verbinden?
(maar je nog wel kan emailen/internetten)
ik heb orange, en kan ook niet in 2.6 komen
mijn softwareversie (*#1234#) is D900XAFG7
met thema aan en uit, maakt niet uit

wat is trouwens de FDN-lijst? bij mij geeftie aan dat de PIN2 geblokkeerd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph03nix80 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

ik heb orange, en kan ook niet in 2.6 komen
mijn softwareversie (*#1234#) is D900XAFG7
met thema aan en uit, maakt niet uit

wat is trouwens de FDN-lijst? bij mij geeftie aan dat de PIN2 geblokkeerd is....
Ga in je instellingen naar 3. Displayinstellingen en dan naar 6. Display bij kiesen tel.nummer. Hier moet je bij 1. Lettertype "thema" veranderen in "normaal". Dan komt in instellingen menu 2.6 beschikbaar.

FDN staat voor Fixed Dailing Numbers ofzo. Nummers die vast staan in je gsm die alleen gebeld kunnen worden. Dus geen andere nummers bellen maar alleen deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
scim schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:22:
Heb je telefonisch of via internet besteld? En in het 2e geval met Firefox of Internet Exploder?

Ik had via Firefox besteld en toen is mijn bestelling niet doorgekomen (wacht nog op bevestiging daarvan maar daar ga ik maar vanuit aangezien ik noppes heb gehoord van Hi). Als ik een bevestiging krijg dat de bestelling NIET is doorgekomen, bestel ik mooi telefonisch (lees: laat ik mijn vader telefonisch bestellen, stomme 18+ regel :P)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
Anoniem: 191325 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

Ga in je instellingen naar 3. Displayinstellingen en dan naar 6. Display bij kiesen tel.nummer. Hier moet je bij 1. Lettertype "thema" veranderen in "normaal". Dan komt in instellingen menu 2.6 beschikbaar.

FDN staat voor Fixed Dailing Numbers ofzo. Nummers die vast staan in je gsm die alleen gebeld kunnen worden. Dus geen andere nummers bellen maar alleen deze.
Voor FDN (Fixed Dailing Numbers idd) moet ook je SIM geschikt zijn,
zie ook pag 40 van handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Kiwiknaapje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:41:
[...]

Heb je telefonisch of via internet besteld? En in het 2e geval met Firefox of Internet Exploder?

Ik had via Firefox besteld en toen is mijn bestelling niet doorgekomen (wacht nog op bevestiging daarvan maar daar ga ik maar vanuit aangezien ik noppes heb gehoord van Hi). Als ik een bevestiging krijg dat de bestelling NIET is doorgekomen, bestel ik mooi telefonisch (lees: laat ik mijn vader telefonisch bestellen, stomme 18+ regel :P)
Ik heb gewoon via firefox besteld, en net telefoon gehad (2 maal zelfs) om een afspraak te maken voor aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
scim schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:04:
[...]

Ik heb gewoon via firefox besteld, en net telefoon gehad (2 maal zelfs) om een afspraak te maken voor aflevering.
Vaag, het was al vrij vaag bij mij. Na de bestelling geplaatst te hebben kwam ik in een winkelwagen terecht, en nergens een knop met verzenden of voltooien ofzo, dus ik ging ervan uit dat het verzonden was. Bleek dus niet zo te zijn. Gelukkig heb ik net m'n vader telefonisch laten bestellen, alleen heeft hij geen afspraak hoeven maken voor aflevering.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Heb hem ook besteld! Was gratis bij een 1 jarig telfort 200+100 abonnement. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
Anoniem: 191325 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

double_V schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:42:
[...]

Voor FDN (Fixed Dailing Numbers idd) moet ook je SIM geschikt zijn,
zie ook pag 40 van handleiding
bedankt voor de info! maakt het voor mij een stuk duidelijker _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31211 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:50:
Een vraagje voor mensen die zijn overgestapt van een w800i naar de d900, hoe is de mp3 player vergeleken met de w800, aangezien ik veel muziek luister en deze bij de w800 heel goed vond wil ik niet terug qua kwaliteit. Iemand hier iets zinnigs op te melden?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Is het mogelijk om te kiezen welk actief geheugen je wilt gebruiken voor je telefoonboekje cq. adressenbestand ?

Ik wil graag zowel contacten op SIM als op de Phone zetten (als me SIM bijv. kaduuk gaat heb ik de contacts nog op de Phone staan), maar als ik dat doe zie ik alles dubbel :)
Bij sommige andere merken is het gewoon mogelijk om te kiezen welk telefoonboekje actief is, maar dat kan ik bij de D900 niet vinden.

Conclusie, niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandeR schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:47:
Bij sommige andere merken is het gewoon mogelijk om te kiezen welk telefoonboekje actief is, maar dat kan ik bij de D900 niet vinden.

Nee, volgens mij niet.

In de handleiding (blz 39) staat het volgende:
Telefoonlijst
U kunt telefoonnummers opslaan op de SIM-kaart en
in het telefoongeheugen. Hoewel beide geheugens in
fysiek opzicht gescheiden zijn, vormen ze in de
praktijk één geheel: de Telefoonlijst.

Kan het zelf ook nergens vinden dus denk dat wat je wil helaas niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96408

weet iemand of deze telefoon wel goed werkt met de bluetooth carkit van Nokia. Ik heb de CK7w en de oudere modellen van Samsung willen hier niet lekker mee werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anders lees je ff mijn reactie onder je bericht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laguna schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:53:
[...]

Anders lees je ff mijn reactie onder je bericht :X
Aan jouw reactie heb ik niets, ik vraag om een goede mening mbt het geluid, niet welke telefoon ik moet houden of moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174180

Anoniem: 31211 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 01:21:
[...]

Aan jouw reactie heb ik niets, ik vraag om een goede mening mbt het geluid, niet welke telefoon ik moet houden of moet nemen
Je vroeg: "hoe is de mp3 player vergeleken met de w800, aangezien ik veel muziek luister en deze bij de w800 heel goed vond wil ik niet terug qua kwaliteit."

En het zeeeeeeeeeeeer plausible antwoord van Laguna was: "Ik zou als ik jou was gewoon je w800i houden bij SE hebben ze het mp3 gedeelte gewoon beter voor elkaar wordt ook niet voor niets als walkman gepresenteerd."

Misschien had je beter je vraag wat duidelijker kunnen opschrijven?

Om toch maar een antwoord te geven; In kwaliteit is de MP3 speler van SE echt beter (De D900 kan bijvoorbeeld slechts maximaal 30 nummers per playlist afspelen en er zijn maximaal 4 playlists). Kwa geluid vind ik beide foons aardig aan elkaar gewaagd al heeft de SE duidelijk meer volume. Maar het klinkt niet echt mooier dan bij de D900, maar dat zal weer heel persoonlijk zijn. Het geluid van de D900 vind ik ook beter dan ik verwacht had voor zo'n platte telefoon.

Je zal dit antwoord ook wel helemaal niks vinden maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Mijn vraag aan samung of de d900 2gb kaartjes slikt.
OP uw website staat niet wat de maximum capaciteit is van het extern geheugen (micro-sd). Momenteel worden deze kaarten
+geleverd tot 2 Gb. Echter diverse forums melden dat het maximum wat de D900 aan kan is 1Gb.

Maar er zijn ook mensen die beweren dat met een nieuwere firmware dat de D900 wel 2Gb kaarten aankan.

Op uw website en in de handleiding kan ik hier niets over vinden. Kunt u mij vertellen of de D900 2Gb micro-sd kaarten accepteerd en indien nodig welke firmware hiervoor nodig is.
Het antwoord
Dank u voor uw email met betrekking tot uw SGH-D900.

De geheugenkaart die in de SGH-D900 gebruikt kan worden is getest tot 1 GB.
Geheugenkaarten die groter zijn, zijn nog niet door Samsung getest.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Roel
Samsung Electronics Benelux
AAARggh ik haat dit soort niets zeggende open antwoorden.
Of om maar een populaire analogie te gebruiken
Wij van WC-eend weten niet wat WC-eend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
SandeR schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:47:
Is het mogelijk om te kiezen welk actief geheugen je wilt gebruiken voor je telefoonboekje cq. adressenbestand ?

Ik wil graag zowel contacten op SIM als op de Phone zetten (als me SIM bijv. kaduuk gaat heb ik de contacts nog op de Phone staan), maar als ik dat doe zie ik alles dubbel :)

Dit is niet mogelijk, zoals hierboven al gezegd wordt en toegelicht met een quote uit de handleiding.

Wat echter wel mogelijk is, is het kopieren van alle nummers naar je PC, met behulp van de meegeleverde software en usb-kabel. Op deze manier heb je al je gegevens nog als je SIM of je Telefoon kapot gaat
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
Op meerdere fora zijn er testen gedaan met 2 GB kaarten icm de D900 (o.a. HowardForums.com)
Er is nog niemand er in geslaagd dit werkend te krijgen.

Als mogelijkheid wordt er een firmware upgrade gesuggereerd..
wachten denk ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Het blijft leuk om boekjes niet te lezen... *D

De D900 is m'n 6e Samsung op rij, en ik heb in de tussentijd nog met meer modellen gespeeld.
Toch is het allemaal nèt weer even anders...

Gister stonds *plots* de T9 uit. En ik had geen idee hoe dat nou weer aan te krijgen...
Je probeert vanalles, allerlei knopjes, menu's en instellingen en toch kom je er niet aan...
En je vraagt je ook al waar het symbolen-keuzemenutje is gebleven... :?

En dan ineens bedenk je iets! En het werkt :D
En op diezelfde manier kun je ook symbolen kiezen :D :D

Zo blij als een klein kind daarna... :P
Kost even tijd en moeite (en frustratie)... maar da's achteraf toch veel leuker dan het boekje met de oplossing doornemen

spoiler:
* vasthouden = T9 aan/ uit
# vasthouden = symbolen menu

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net me samsung D900 van Hi binne gekregen maar als iemand mij hier zou kunnen vertellen waar ze de pin-code hebben verstopt graag, want ik kan hem echt nergens vinden :S

laat maar ik ben blind :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 191844 op 11-10-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Vraagje:

Ik heb alles met outlook gesynchroniseerd...
Verjaardagen, afspraken en contactpersonen.

Verjaardagen ging wel maar die komen in de D900 als overige te staan.
Afspraken gaat wel geloof ik zo te zien.

Contactpersonen ook.
Maar de verjaardagen die nu in de D900 staan komen niet vanuit contacpersonen, maar vanuit afspraken in Outlook.

Zo zijn er nog wel wat dingetjes die elkaar overschrijven en bepaalde zaken weghalen.
Nu heb ik alles op orde.
Echter ik zie nu in outlook op 1 januari een heleboel verjaardagen/afspraken staan.
Die komen vanuit de D900.
(wat wel werkt is adressen kopiëren naar het notitieveld bij je Outlook contactpersonen, dan heb je meteen adres in je D900)
Bij het merendeel v/d contacpersonen heb ik geen verjaardag (heeft een bedrij ook niet echt nodig toch?) maar daar wordt dan automatisch 01-01-1900 neergezet.

Dat haalt 'ie dus over naar Outlook.
Nou kan ik dat daar wel weghalen, maar bij de volgende sync. komt het er weer in natuurlijk.
Dus probeer ik het bij de bron weg te halen de D900.
Maar dat lukt niet? Ik weet niet of er van begin af aan een datum stond, maar nu wel.
En als er eenmaal een datum bij verjaardag staat, krijg ik die daar niet meer weg?

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 191774 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:16:
ALS JE DE ACCUDUUR KORT VINDT, PROBEER DIT IS! deze code schakelt het blauwe logo van edge uit en zal gprs niet de hele tijd meer aanstaan maar alleen als je gebruik maakt van de browser zoals Opera. JE KAN DUS GEWOO GPRS BLIJVEN GEBRUIKEN!

Toets *#4777*8665#

Het GPRS menu verschijnt, klik op 2 GPRS Attach en selecteer detach.

Ga ook naar optie 5 Attach Mode Setting en selecteer manual.

Het icoontje is pleiten! De accu gaat nu 20% langer mee is mijn ervaring!

succes.
Zeer relaxed :) Code werkt ook voor de Samsung X820, maar bij de X820 moet je inplaats van optie 5 moet je optie 9 pakken voor de Attach mode Setting, die heet GPRS Setting bij de X820, dan kiezen voor optie 2 Bijlage handmatig.

[ Voor 11% gewijzigd door W00fer op 11-10-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.robers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Hey allemaal; ik heb maandag een D900 besteld bij verlenging van mijn T-Mobile (was Relax 150 (12 jarig) wordt nu Flex 20 (1 jarig)) en moet dan 29,95 voor de D900 betalen. Nette deal dacht ik ;-)

Nu lees ik elders in deze thread dat je dan een originele D900 krijgt; ik kreeg echter (helaas te laat) een mail van T-Mobile dat ik een gesimlockte versie krijg MET T-Mobile software! Wat moet ik me daarbij voorstellen? Simlock is prima maar die software... iemand enig idee? Ik heb ooit een K700i gehad met van die vreselijke roze knoppen en overal logo's :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
ph03nix80 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Dit is niet mogelijk, zoals hierboven al gezegd wordt en toegelicht met een quote uit de handleiding.

Wat echter wel mogelijk is, is het kopieren van alle nummers naar je PC, met behulp van de meegeleverde software en usb-kabel. Op deze manier heb je al je gegevens nog als je SIM of je Telefoon kapot gaat
:)
Ik heb die handleiding natuurlijk al gelezen, en het gedeelte waarin ze melden dat het in feite gescheiden is, maar bij de D900 1 geheel vormt was natuurlijk al duidelijk genoeg..

Toch snap je dat niet altijd, waar ze het nu juist zo doen, en niet de gebruiker de keuze geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
m.robers schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:52:
Hey allemaal; ik heb maandag een D900 besteld bij verlenging van mijn T-Mobile (was Relax 150 (12 jarig) wordt nu Flex 20 (1 jarig)) en moet dan 29,95 voor de D900 betalen. Nette deal dacht ik ;-)

Nu lees ik elders in deze thread dat je dan een originele D900 krijgt; ik kreeg echter (helaas te laat) een mail van T-Mobile dat ik een gesimlockte versie krijg MET T-Mobile software! Wat moet ik me daarbij voorstellen? Simlock is prima maar die software... iemand enig idee? Ik heb ooit een K700i gehad met van die vreselijke roze knoppen en overal logo's :-(
(Ik was diegene die de originele kreeg)
Ik durf je niet te vertellen hoe dat eruit gaat zien...
maar ik ben iig blij dat ik 'm niet heb... :+

Laat iedergeval ff weten als je 'm hebt hoe het eruit ziet,
meestal gaat het alleen om wat extra software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb heb dus zoals ik hierboven heb gezegt vandaag binnengehad en ik kreeg gelukkig ook een mooie gesielde doos van Samsung zelf met apart pakketje van Hi erbij, dat was al gelijk een opluchting:D

Nog even over een vorige reactie van mij, ik zei daarin dat ik dacht dat het niet mogelijk was om de bel-toon en de trilfunctie tegelijkertijd aan te hebben. Echter ik zat er hier naast want het is wel degelijk mogelijk om beide functies tegelijkertijd ingeschakeld te hebben. Dus er is gewoon een tril onder de beltoon voor de mensen die dit prettig vinden.

Weet iemand trouwens waar ik D900 screen protectors kan halen want k ben erg bang dat er snel krassen op gaan komen en dat wil ik het liefst voorkomen.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 191844 op 11-10-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.robers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
double_V schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:22:
[...]

(Ik was diegene die de originele kreeg)
Ik durf je niet te vertellen hoe dat eruit gaat zien...
maar ik ben iig blij dat ik 'm niet heb... :+

Laat iedergeval ff weten als je 'm hebt hoe het eruit ziet,
meestal gaat het alleen om wat extra software...
Damn, ik hoop maar dat die software niks betekend :-( Had jij hem ook online via het
T-Mobile web besteld? Of in de winkel gehaald? Hoe lang duurde het bij jou voor je hem
in huis had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is het mogelijk om door het woordenboek te bladeren wanneer je T9 gebruikt bij een sms? De woordenschat van samsung is zeer beperkt in tegenstelling van wat ik gewend ben van mijn vorige telefoon (Sony T630). Het is behoorlijk vervelend om steeds T9 aan en uit te zetten. Oftewel T9 gewoon geheel uit...

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_FrankO schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:04:
Is het mogelijk om door het woordenboek te bladeren wanneer je T9 gebruikt bij een sms? De woordenschat van samsung is zeer beperkt in tegenstelling van wat ik gewend ben van mijn vorige telefoon (Sony T630). Het is behoorlijk vervelend om steeds T9 aan en uit te zetten. Oftewel T9 gewoon geheel uit...
Bladeren door de woorden doe je met de '0+' toets. Het woorden boek wordt steeds beter naarmate je hem langer gebruikt EN woorden toevoegd die er nog niet in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
m.robers schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Damn, ik hoop maar dat die software niks betekend :-( Had jij hem ook online via het
T-Mobile web besteld? Of in de winkel gehaald? Hoe lang duurde het bij jou voor je hem
in huis had?
Online bij t-mobile.
Ik kreeg een pakket met een originele Samsung doos en een BT headset van bluetrek erbij, gratis en onaangekondigd.
Het duurde 4 dagen ofzo na de bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Anoniem: 191844 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:37:
Ik heb heb dus zoals ik hierboven heb gezegt vandaag binnengehad en ik kreeg gelukkig ook een mooie gesielde doos van Samsung zelf met apart pakketje van Hi erbij, dat was al gelijk een opluchting:D

Nog even over een vorige reactie van mij, ik zei daarin dat ik dacht dat het niet mogelijk was om de bel-toon en de trilfunctie tegelijkertijd aan te hebben. Echter ik zat er hier naast want het is wel degelijk mogelijk om beide functies tegelijkertijd ingeschakeld te hebben. Dus er is gewoon een tril onder de beltoon voor de mensen die dit prettig vinden.

Weet iemand trouwens waar ik D900 screen protectors kan halen want k ben erg bang dat er snel krassen op gaan komen en dat wil ik het liefst voorkomen.
Toestel is afaik gesimlocked, iig mijn vodafone kaart pakte hij niet :)
Voor de rest super tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nevermind Hugootje was me voor :)

[ Voor 86% gewijzigd door Laguna op 11-10-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27270

Zojuist stond ik op het punt de D900 te kopen, toen ik me iets cruciaals bedacht. Zelf heb ik nu een recht toe recht aan telefoon en sms redelijk wat. Gezien de kleine en vooral ingezonken knoppen van de D900 vraag ik me af hoe makkelijk (of juist moeilijk) de numerieke toetsen werken. Heb je moeite met smsen? Druk je er vaak naast?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.