Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste
Acties:
  • 136.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:50
koksie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:19:
vanuit de providers. Zij gaven veel toestelkorting bij een abbo om zo marktaandeel te veroveren. Nu de markt verzadigd is en de toestelkortingen de providers veel geld kosten schaffen ze die af.
prijsafspraken noemen ze dat.... ;)

ze hebben altijd genoeg winst kunnen maken ook met toestelkorting maar ik zie de prijzen per minuut bellen niet zakken...die zijn al jaren nagenoeg hetzelfde, als bv. t-mobile markt wil veroveren zullen ze toch altijd wat goedkoper blijven dan de andere...en zo geldt dat voor alle providers. Niet iedere provider investeert even hard in een groeiend/dekkend netwerk voor UMTS. De kleinere wachten af totdat de techniek wat betaalbaarder is dus hebben ze wat minder kosten. Winst maken ze nog altijd genoeg voor het buitenland bellen.

De belbedrijven zoals Vodafone verdienen schandalig op een telefoongesprek van jou naar je vriend beide op vakantie in hetzelfde land. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal eerst teruggaat naar het eigen land als daar een Vodafone netwerk beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:19:
vanuit de providers. Zij gaven veel toestelkorting bij een abbo om zo marktaandeel te veroveren. Nu de markt verzadigd is en de toestelkortingen de providers veel geld kosten schaffen ze die af.
Maar dat is niet erg handig. Ik ben nu minder snel geneigd een nieuwe gsm aan te schaffen.
Zoals bijvoorbeeld nu dus ook aan de hand is.
Ik blijf nu liever langer wachten tot ik het 'perfecte' model in mijn handen heb, waar ik wel die euro's aan wil spenderen.
Ik denk dat zoiets binnen 2 jaar weer helemaal terug komt, aangezien ik niet de enige ben die zo denkt.
Hoewel dat wel in mindere mat is, want zoals je zegt de markt is behoorlijk verzadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Bij belzaak kost het me 316 euro om mijn T-Mobile Flex 25 contract met 2 jaar te verlangen met de N95 erbij.
Toch net iets meer dan ik hoopte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Nasty Nate schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:08:
Bij belzaak kost het me 316 euro om mijn T-Mobile Flex 25 contract met 2 jaar te verlangen met de N95 erbij.
Toch net iets meer dan ik hoopte :(
heb ook ff geinformeerd, 1 jaar flex 40 verlengen, € 335 bijbetalen, valt mij weer mij... maar das uiteraard in een ander referentie kader.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:53:
[...]

Maar dat is niet erg handig. Ik ben nu minder snel geneigd een nieuwe gsm aan te schaffen.
Zoals bijvoorbeeld nu dus ook aan de hand is.
Ik blijf nu liever langer wachten tot ik het 'perfecte' model in mijn handen heb, waar ik wel die euro's aan wil spenderen.
Ik denk dat zoiets binnen 2 jaar weer helemaal terug komt, aangezien ik niet de enige ben die zo denkt.
Hoewel dat wel in mindere mat is, want zoals je zegt de markt is behoorlijk verzadigd.
Ben bang van niet, ze zijn een dief van eigen portomonee, ze hebben goede prijsafspraken gemaakt, door deze afspraken zal hun marge veel hoger komen te liggen, het gaat namelijk niet altijd om de meeste producten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:38:
[...]
Ben bang van niet, ze zijn een dief van eigen portomonee, ze hebben goede prijsafspraken gemaakt, door deze afspraken zal hun marge veel hoger komen te liggen, het gaat namelijk niet altijd om de meeste producten verkopen.
Wel voor de kleinere gsm providers, maar het probleem is waarschijnlijk dat die er niet meer zijn ;) (opgekocht door de groteren).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2024
De handleiding, in het engels welliswaar is inmiddels ook al verschenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2024
Sorry de link vergeten :

http://gullfoss2.fcc.gov/...=741482&native_or_pdf=pdf

Bestand downloaden en openen met een pdf reader.

Hebben we voor het weekend alvast iets te lezen ;)

Ook zijn er foto's zowel van de buitenkant als de binnenkant van het toestel te downloaden op de site van de FCC

https://gullfoss2.fcc.gov...385248&fcc_id='PDNRM-159'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De geruchten zijn nu weer dat deze telefoon ergens in April wordt verwacht. Waarschijnlijk half April, ik zal dit weer even bij stellen in mijn verwachting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:50
rnsmfd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:29:
Sorry de link vergeten :

Ook zijn er foto's zowel van de buitenkant als de binnenkant van het toestel te downloaden op de site van de FCC

Mooi die foto's van de binnenkant :) jammer dat ze zo onleesbaar zijn dat je net niet kunt zien welke chips er gebruikt worden. Maar tog goed om te zien :)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:21:
De gercuhten zijn nu weer dat deze telefoon ergens in April wordt verwacht. Waarschijnlijk half April, ik zal dit weer even bij stellen in mijn verwachting. :)
klopt, kreeg ik vanmorgen ook te horen. En de N93i komt pas maart. Ook uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Heb net gelezen dat de S60 3rd Edition Feature Pack 2 in ontwikkeling is en dat deze niet op de N95 komt > http://blogs.s60.com/mrkt...ition_feature_pack_2.html
er zijn wat teleurgestelde reacties bij met de vraag waarom dit niet in een firmware-upgrade geüpdate kan worden, een duidelijk antwoord komt hier niet op:
It's not possible to upgrade earlier software to FP2. There will be new devices on the market on 2H/2007 having this release.

leuke vraag + antwoord:
1. In Phonebook is there a video ringtone option?

Video as a ringing tone is supported already on 3rd Edition FP1. For example Nokia N95 and Nokia 6290 have this feature.

Weet iemand wat hier precies mee bedoeld wordt?
Flash lite components can't be used as ringing tone. It would be nice, but unfortunately not available in FP2.

een gebruiker linkt naar zijn blog over dit soort zaken > http://dotsisx.vox.com

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:43:
Heb net gelezen dat de S60 3rd Edition Feature Pack 2 in ontwikkeling is en dat deze niet op de N95 komt > http://blogs.s60.com/mrkt...ition_feature_pack_2.html
er zijn wat teleurgestelde reacties bij met de vraag waarom dit niet in een firmware-upgrade geüpdate kan worden, een duidelijk antwoord komt hier niet op:
It's not possible to upgrade earlier software to FP2. There will be new devices on the market on 2H/2007 having this release.

leuke vraag + antwoord:
1. In Phonebook is there a video ringtone option?

Video as a ringing tone is supported already on 3rd Edition FP1. For example Nokia N95 and Nokia 6290 have this feature.

Weet iemand wat hier precies mee bedoeld wordt?
Flash lite components can't be used as ringing tone. It would be nice, but unfortunately not available in FP2.

een gebruiker linkt naar zijn blog over dit soort zaken > http://dotsisx.vox.com
Houdt dit in dat de N95's die eind 2007 verkocht worden wel over dit feature pack 2 beschikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:52:
[...]

Houdt dit in dat de N95's die eind 2007 verkocht worden wel over dit feature pack 2 beschikken??
There will be new devices on the market on 2H/2007 having this release.

lijkt me toch redelijk duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:21:
De geruchten zijn nu weer dat deze telefoon ergens in April wordt verwacht. Waarschijnlijk half April, ik zal dit weer even bij stellen in mijn verwachting. :)
Een telefoon die ik op je lijstje mis, is de E65.
Of staat die niet gepland voor Nederland (vind hem nl. niet op nokia.nl) ?
Het is wel geen N95, maar voor veel mensen wel interessant: een prettig aanvoelende slider, dunner dan de E60, 2 Mpx camera, uiteraard WiFi en allerlei "zakelijke" mogelijkheden.
Wordt als het goed is volgende week -in elk geval hier in Noorwegen- gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:02:
[...]

Een telefoon die ik op je lijstje mis, is de E65.
Of staat die niet gepland voor Nederland (vind hem nl. niet op nokia.nl) ?
Het is wel geen N95, maar voor veel mensen wel interessant: een prettig aanvoelende slider, dunner dan de E60, 2 Mpx camera, uiteraard WiFi en allerlei "zakelijke" mogelijkheden.
Wordt als het goed is volgende week -in elk geval hier in Noorwegen- gelanceerd.
Het is nog niet bekend wanneer deze in Nederland verrwacht wordt. Ik zal het nog even navragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn abbo loopt pas 3-6-2007 af zie ik net :) en wil van kpn naar tmobile gaan. vanmiddag ff mijn abbo voorbereid om op 3-6-2007 naar prepaid te verhuizen, en tegen die tijd is de n95 toch zeker wel uit en iets goedkoper als op de release date.

het is moeilijk maar we moeten gewoon geduld hebben. lifes hard... get used to it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
moet zeggen, dat op deze telefoon na, nokia niet veel nieuwe telefoons maakt de laatste tijd, of is dit stilte voor de mobiele storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:24
vandevorst schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:37:
moet zeggen, dat op deze telefoon na, nokia niet veel nieuwe telefoons maakt de laatste tijd, of is dit stilte voor de mobiele storm?
Dat ben ik wel met je eens, Nokia brengt minder telefoons uit, maar ik vind niet wat er beter is: ik heb liever dat een fabrikant een paar écht goed doordachte telefoons uitbrengt dan tigtallen varianten van telefoons die het allemaal net niet zijn (maar waardoor je wel door de bomen het bos niet meer ziet).

Vooral in het lagere segment (2xxx, 3xxx-serie) ben ik het spoor bijster bij Nokia, dat geldt trouwens ook voor de 6xxx-serie (teveel modellen die nét iets afwijken van elkaar).

[ Voor 13% gewijzigd door rclahsen op 10-02-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
ik heb maar een pre-order gedaan want ik kan echt niet wachten. Cost me an arm and a leg maar dan heb ik ook wel wat. 485 euro bijbetalen met een jaar verlenging Orange 40, mijn N80 gaat dan gelijk de deur uit om een deel van dat bedrag te financieren. Volgens de webshop waar ik besteld heb moet ie rond maart/april uitkomen en die zijn wel redelijke accuraat. Ff afwachten dus ....

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 10-02-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens een (Engelse) Vodafone-medewerker zal in het VK de introductie op 15 maart zijn. Meestal een maand later hier, dus rond half april, precies wat een grote importeur mij begin deze week vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

ik had het hier volgens mij nog niet eerder zien staan, maar het goedkoopst waar ik de N95 ben tegengekomen tot dusver is telecom.nu, en dan icm een vodafone abonnement, dan kost hij bijv. met een vodafone €70 abo €156.00 of €227.00 met een €50 abo (2 jaar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Toch niet normaal eigenlijk, wat je neertelt voor een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:40:
Toch niet normaal eigenlijk, wat je neertelt voor een telefoon ;)
Men is de laatste jaren er aan gewend geraakt dat je elke telefoon gratis krijgt bij een abbo. Providers moeten echter ook investeren in nieuwe technieken (UMTS, HSDPA, UHSDPA, 4G) en met de komende europese verplichte roamingtarievenverlaging ziet het er minder rooskleurig uit. In de US betaal je nog gerust $500 voor een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:05:
[...]

Men is de laatste jaren er aan gewend geraakt dat je elke telefoon gratis krijgt bij een abbo. Providers moeten echter ook investeren in nieuwe technieken (UMTS, HSDPA, UHSDPA, 4G) en met de komende europese verplichte roamingtarievenverlaging ziet het er minder rooskleurig uit. In de US betaal je nog gerust $500 voor een nieuwe telefoon.
don't blame the seller,
het zijn de fabriekanten van toestellen die een prijs voor een toestel vragen ;)
logisch, als nokia er €750 voor wil, dat je deze niet krijgt bij een 20 euro/maand abbo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:07:
[...]

don't blame the seller,
het zijn de fabriekanten van toestellen die een prijs voor een toestel vragen ;)
logisch, als nokia er €750 voor wil, dat je deze niet krijgt bij een 20 euro/maand abbo,
het is ook logisch dat de fabrikant een prijs vraagt voor een toestel. Het zijn geen sociale diensten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:08
chux schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:08:
ik had het hier volgens mij nog niet eerder zien staan, maar het goedkoopst waar ik de N95 ben tegengekomen tot dusver is telecom.nu, en dan icm een vodafone abonnement, dan kost hij bijv. met een vodafone €70 abo €156.00 of €227.00 met een €50 abo (2 jaar)..
Ik heb em voor 260 euro besteld. 1-jarige T-mobile flex 40 euro verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:51:
[...]

het is ook logisch dat de fabrikant een prijs vraagt voor een toestel. Het zijn geen sociale diensten daar.
_/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
DoubleD1980 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:52:
[...]

Ik heb em voor 260 euro besteld. 1-jarige T-mobile flex 40 euro verlenging.
Waar? mijn prijs zelfde situatie was €335 bij the phonehouse. (sorry beetje off topic)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Zonde dat jullie dat ding hebben besteld, nu sinds vandaag de grote concurrent(Samsung Ultra smart F700) is gepresenteerd op de 3GSM World Congress(bij product information).

Waarschijnlijk gaat er een prijzenoorlog beginnen aangezien er een hele nieuwe generatie aan nieuwe mobieltjes ala N95 er tegelijk dit kwartaal allemaal uitkomen.

Deze is uitgerust met een uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, 7,2Mbps (!) HSDPA, EDGE, een 2,78 inch(7cm) touchscreen met een resolutie van 440 x 240 pixels, een microSD-kaartslot en een 5 megapixel camera.

Verder biedt de F700 onder meer ook nog full HTML-browsing en natuurlijk Bluetooth.

Voor meer info kan je hem ook checken bij Gadgetzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
De F700 mag dan wel goeie specs hebben, maar een qwerty toetsenbord hoef ik echt niet... verder kan ik ook nergens terugvinden welk besturingssysteem daarop draait (geen symbian of windows mobile dus)
Nee... ik blijf nog steeds lekker bij de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

En GPS heeft ie zo te zien ook niet aan boord

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
gewonecolalight schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:09:
De F700 mag dan wel goeie specs hebben, maar een qwerty toetsenbord hoef ik echt niet... verder kan ik ook nergens terugvinden welk besturingssysteem daarop draait (geen symbian of windows mobile dus)
Nee... ik blijf nog steeds lekker bij de N95
Ook goed ;)

Maar waarom vind je een uitschuifbare qwerty-toetsenbord niet handig dan? Hij is niet zichtbaar en als je hem nodig hebt, dan kan je hem gewoon uitschuiven. Bovendien gaat smsen 5x sneller dan een T9.

Kan je er dan niet gewoon Windows mobile opgooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Ook goed ;)

Maar waarom vind je een uitschuifbare qwerty-toetsenbord niet handig dan? Hij is niet zichtbaar en als je hem nodig hebt, dan kan je hem gewoon uitschuiven. Bovendien gaat smsen 5x sneller dan een T9.

natuurlijk niet, Samsung heeft een eigen besturingssysteem in dat toestel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Djerique schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Ook goed ;)

Ik ben nu eenmaal T9 gewend... mijn eerste smartphone was de 7650, daarna 6680 nu N80 dus ik blijf gewoon doorgaan met de smartphone serie van nokia. Ik denk dat het gewenning is ofzo. daarnaast vind ik samsung niet echt geweldig.
vanaf de 7650 hebben ze allemaal een symbian besturingssysteem gehad (7650 v1, 6680 v2, N80 v3) en allemaal hebben ze flinke verbeteringen gehad. De N95 krijgt nu weer een iets betere dan de N80 (9.2 tegenover 9.1) Dus ik zie weer een hoop goede dingen in dit nieuwe toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Kameraad van me heeft bij een winkeltje hier in de buurt de N95 besteld.
Volgens hun zou het toestel er deze week al zijn voor hem, ze doen veel met importtoestellen dus daar zal het wel door komen ofzo.

(of ze liegen natuurlijk ;) )

Als hij hem heeft dan zal ik het iig ff melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:51:
[...]

ik heb nooit gezegt dat een fabrikant niets voor een toestel hoeft te vragen,
maar het moet redelijk blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Djerique schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
Zonde dat jullie dat ding hebben besteld, nu sinds vandaag de grote concurrent(Samsung Ultra smart F700) is gepresenteerd op de 3GSM World Congress(bij product information).

Waarschijnlijk gaat er een prijzenoorlog beginnen aangezien er een hele nieuwe generatie aan nieuwe mobieltjes ala N95 er tegelijk dit kwartaal allemaal uitkomen.

Deze is uitgerust met een uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, 7,2Mbps (!) HSDPA, EDGE, een 2,78 inch(7cm) touchscreen met een resolutie van 440 x 240 pixels, een microSD-kaartslot en een 5 megapixel camera.

Verder biedt de F700 onder meer ook nog full HTML-browsing en natuurlijk Bluetooth.

Voor meer info kan je hem ook checken bij Gadgetzone
Het kan aan mij liggen, maar waarom is dit een concurrent als deze Samsung geen Carl Zeiss lens heeft, geen GPS heeft en geen WiFi heeft :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
DeMoN schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar waarom is dit een concurrent als deze Samsung geen Carl Zeiss lens heeft, geen GPS heeft en geen WiFi heeft :?
ja mee eens. de samsung heeft veel minder als deze nokia. En ook het besturings systeem heeft veel minder opties.. al met al geen concurent hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

GPS is erg jammer, WiFi is voor sommige mensen jammer (voor mij persoonlijk niet), maar dat hij geen Carl Zeiss lens heeft, zegt totaal niets over de kwaliteit van de foto....

Carl Zeiss is bij mobiele telefonie fotografie niet meer dan een naam... Het zegt echt niets!

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 12-02-2007 13:58 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Ginz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:58:
GPS is erg jammer, WiFi is voor sommige mensen jammer (voor mij persoonlijk niet), maar dat hij geen Carl Zeiss lens heeft, zegt totaal niets over de kwaliteit van de foto....

Carl Zeiss is bij mobiele telefonie fotografie niet meer dan een naam... Het zegt echt niets!
Daar ben ik het niet mee eens... fotovergelijking met de nokia N80(zonder carl zeiss lens) en de N73(met carl zeiss lens) (resp. 3.0 en 3.2MP) geeft een wereld van verschil... en je gaat me niet vertellen dat het aan die 0.2MP ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:58:

GPS en WIFI zijn hele belangrijke opties voor en telefoon met deze mogelijkheden. Hij lijkt veel te veel op de simpele MDA vario.

De N95 heeft een heel stoer uiterlijk en heeft absoluut meer mogelijkheden.

Ik ben nog steeds benieuwd naar de kwaliteit van de foto`s van een dergelijk toestel. ik wil dat ik op z`n minst hoogwaardige foto`s kan maken op rond de 1000x1000 (hoge resolutie schieten en dan verkleinen dus)

Ik wil een camera hebben waarmee ik leuke prive kliekjes kan maken op feesten en vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
gewonecolalight schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:03:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens... fotovergelijking met de nokia N80(zonder carl zeiss lens) en de N73(met carl zeiss lens) (resp. 3.0 en 3.2MP) geeft een wereld van verschil... en je gaat me niet vertellen dat het aan die 0.2MP ligt
Kijk dan ook even naar de test op gsmarena.com tussen de LG KG920 de SE K800 en de Nokia N73.

De k800i komt als winnaar uit de bus, terwijl de LG KG920 een 5mp camera is en de nokia een carl zeiss lens heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Robbie T schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:22:
[...]

Kijk dan ook even naar de test op gsmarena.com tussen de LG KG920 de SE K800 en de Nokia N73.

De k800i komt als winnaar uit de bus, terwijl de LG KG920 een 5mp camera is en de nokia een carl zeiss lens heeft!
En de K800i heeft geen Carl Zeiss 'lens'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:40
Ik ben het er wel mee eens... we hebben het hier over een telefoon, die zal nooit de kwaliteit kunnen leveren van een vergelijkbare 5Mp camera, ook niet met een kwaliteitslens. Het is leuk om erbij te hebben maar staar je er niet blind op. Ik denk dat de firmware, dus de camera software, een veel grotere rol speelt in de uiteindelijke kwaliteit dan eventuele kwaliteitsverschillen tussen de lenzen. Los daarvan vind ik dat het grootste verschil tussen een goeie en slechte foto nog altijd de fotograaf zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
grun93, kijk toch maar eens goed naar de kwaliteit, voor thuisgebruik is dat al zeer goed te noemen hoor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

grun93 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:41:
[...]

Ik ben het er wel mee eens... we hebben het hier over een telefoon, die zal nooit de kwaliteit kunnen leveren van een vergelijkbare 5Mp camera, ook niet met een kwaliteitslens. Het is leuk om erbij te hebben maar staar je er niet blind op. Ik denk dat de firmware, dus de camera software, een veel grotere rol speelt in de uiteindelijke kwaliteit dan eventuele kwaliteitsverschillen tussen de lenzen. Los daarvan vind ik dat het grootste verschil tussen een goeie en slechte foto nog altijd de fotograaf zelf is.
En of het een CMOS of een CCD chip heeft.

De 1,3MP CCD camera van de SE S700 wint het bijvoorbeeld van elke 2MP CMOS cameratelefoon.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
grun93 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:41:
[...]

Tuurlijk ben ik het er wel mee eens dat een 5MP camera op een telefoon nooit hetzelfde kan bereiken als een "stand-alone'" 5MP camera. het gaat mij om het verschil tussen wel of geen carl zeiss lens op een toestel. in de test op gsmarena was idd te zien dat de k800i goed uit de bus kwam, maar dat komt mede omdat sony weer andere lenzen gebruikt. De KG920 viel daarbij ook wel heel erg tegen.
Ik verwacht van de N95 ook geen top kwaliteit foto's, maar in ieder geval wel beter dan wat ik gezien heb in de test met o.a. de LG KG920 5MP camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik zou het liefst gewoon een concrete datum hebben waarop in NL wordt geleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
sretlow schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:33:
Ik zou het liefst gewoon een concrete datum hebben waarop in NL wordt geleverd....
wie niet ? we zitten allemaal te wachten .... alleen twijfel ik nu wel een beetje. De E90 is aangekondigd en die is ook wel :9~ en beetje groot vergeleken met de N95 maar voor wat die kan is het een compact toestel

wat me opviel is dat er op de nokia site geen woord gerept wordt over een meegeleverde memorycard. Ik heb verschillende toestellen bekeken in available en upcoming secties en ze krijgen toch allemaal een geheugenkaart meegeleverd varierend van 128mb tot wel 2gb ( afhankelijk van je regio en model ) en bij de N95 staat helemaal niks.

Bijv :

Coming soon :
E61i Nokia microSD Card 2GB MU-37 (availability and size of the memory card vary by region)
N93i Nokia miniSD Card 1GB MU-24
6300 Nokia Micro SD card 128 MB MU-26
N95 NIKS
6290 NIKS

Available :
5300 microSD card (size varies by region)
7390 Nokia 128 MB memory card (sizes vary by region)
N80 Nokia 128 MB memory card (sizes vary by region)
N73ME Nokia 2 GB miniSD Card MU-36
N93Golf Nokia Pro Session Golf Software on 1GB miniSD card MU-22*

[ Voor 49% gewijzigd door dcell op 12-02-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 19:42
Bij de N95 zit een 128 MB microSD kaart

[ Voor 11% gewijzigd door Johnnie5 op 12-02-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:08
Martinus schreef op maandag 12 februari 2007 @ 07:23:
[...]

Waar? mijn prijs zelfde situatie was €335 bij the phonehouse. (sorry beetje off topic)
2call.nl smartphoneshop.nl staan ze beide voor rond de 260 euro. Bij die tweede is dat wel pas als je PIT erbij hebt gekozen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je hem nu al gaan bestellen of überhaupt prijzen aannemen die op sites staan? Alles is nog onder voorbehoud, het product is immers nog maanden niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:12:
Waarom zou je hem nu al gaan bestellen of überhaupt prijzen aannemen die op sites staan? Alles is nog onder voorbehoud, het product is immers nog maanden niet uit!
Nou, maanden.... dat zal wel meevallen...

Ik heb nu toch een vermoeden dat het niet heel lang meer kan duren....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:19:
[...]

Nou, maanden.... dat zal wel meevallen...

Ik heb nu toch een vermoeden dat het niet heel lang meer kan duren....
dat zeggen we ook al een tijdje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja
rnsmfd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:29:
Sorry de link vergeten :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 00:55 . Reden: al geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:21:
[...]

2 maanden is ook niet zo lang, toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:15:
Kameraad van me heeft bij een winkeltje hier in de buurt de N95 besteld.
Volgens hun zou het toestel er deze week al zijn voor hem, ze doen veel met importtoestellen dus daar zal het wel door komen ofzo.

(of ze liegen natuurlijk ;) )

Als hij hem heeft dan zal ik het iig ff melden.
import dummy zou kunnen, die zijn er al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Persoonlijk denk ik dat dit meer aan de autofocus zal liggen, dan aan de lens, maar een mooie lens helpt natuurlijk ook een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Ik werk zelf in een telefoon webwinkel, maar zelfs onze leveranciers zijn er nog niet helemaal over uit wanneer het toestel komt.
De een zegt februari, de ander zegt maart... maar april is nog niet genoemd.
Dus ik laat me verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:39:
natuurlijk niet, Samsung heeft een eigen besturingssysteem in dat toestel zitten
Ik lees hier wat anders

Quote uit dat artikel
Na Samsung en Motorola is LG de derde grote gsm-producent die zich aansluit bij het Windows Mobile platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
dat wil niet zeggen dat die F700, windows mobile erop heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat geldt niet voor dit toestel volgens mij maar voor de i320 en i600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Staat nu trouwens bij 3gsm,
wordt vergeleken met de n93 als zeer klein ervaren:
Vanochtend in alle vroegte, toen het nog relatief rustig was op de beursvloer, heb ik enkele minuten met de N95 kunnen ‘spelen’.

Nokia’s nieuwste multimedia vlaggenschip lijkt een stuk zwaarder dan dat hij is. Dat komt hoogstwaarschijnlijk mede omdat hij uiterlijk nogal wat weg heeft van de N80 en die is wel redelijk zwaar.

Een ander voordeel van de N95 is dat het toestel bijzonder compact is vormgegeven. In vergelijking met de N93 (niet de N93i) is de N95 een mini GSM.

Helaas hebben de compacte vormen van de N95 als gevolg dat je denkt dat het toestel dikker is. De verhouding tussen de lengte, breedte en dikte van de N95 zijn een beetje zoekgeraakt. Ook daarin lijkt de N95 meer op de N80.
hopelijk komt deze snel uit, dan prijs wat omlaag, en dan einde van dit jaar kopen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

vandevorst schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:06:
hopelijk komt deze snel uit, dan prijs wat omlaag, en dan einde van dit jaar kopen :D :P
sjees...wat een lange-termijn visie :P Kun je zo lang wachten op zo'n schatje? :)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight

[...]

hopelijk komt deze snel binnen hier, dan prijs betalen, en dan leuke dingen mee doen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De N93 is ook een bakbeest van een apparaat, kan me niet voorstellen dat iemand daar vrijwillig mee wil bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:11
Wou net zeggen hij is egt niet zo dik als N80 die valt reuze mee

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Die knipoog staat er niet voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:17:
[...]

sjees...wat een lange-termijn visie :P Kun je zo lang wachten op zo'n schatje? :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
sl1200 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:17:
[...]

als ik het geld niet heb, zal moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:21:
[...]

Maar nu heb ik ook echt aanwijzingen (buiten de leverancier om) dat het niet nog héél lang kan duren...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:33:
[...]

Maar nu heb ik ook echt aanwijzingen (buiten de leverancier om) dat het niet nog héél lang kan duren...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Vertel vertel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ginz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:33:
[...]

tell me more ! ik moet elk jaar weer wachten en wachten op een toestel dat ik wil. Eerst zo met de 6230 toen weer met de N80 ( wat LANG duurde ) en nu weer met de N95, hopelijk gaat het dit keer wat sneller. Ik lees ook dat enkele providers in Engeland de N95 gaan uitleveren in de eerste week van April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zoals die documenten die vrijgekomen zijn bij de FCC, zijn er ook andere documenten vrijgekomen, wat mij uit ervaring verteld dat `t nu toch niet zo heel lang nog zal duren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
De eerste week van april loopt mijn abonnement af :*)

[ Voor 6% gewijzigd door TKroon op 13-02-2007 22:50 ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:07:
Zoals die documenten die vrijgekomen zijn bij de FCC, zijn er ook andere documenten vrijgekomen, wat mij uit ervaring verteld dat `t nu toch niet zo heel lang nog zal duren.
maak je geen illusie: de N93i is begin januari al vrijgeven door de FCC, 2 weken geleden op de markt gekomen in Amerika, terwijl de eerste europese 93i pas half maart hier op de schappen ligt. Er zit dus 2 maanden tussen goedkeuring en de europese plank. Dat betekent dat begin april op zijn vroegst de N95 hier zal zijn (tenzij je 1200 euro wil betalen voor een VS-toestel, de N93i kun je nu bestellen voor meer dan 1000 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:56:
[...]

maak je geen illusie: de N93i is begin januari al vrijgeven door de FCC, 2 weken geleden op de markt gekomen in Amerika, terwijl de eerste europese 93i pas half maart hier op de schappen ligt. Er zit dus 2 maanden tussen goedkeuring en de europese plank. Dat betekent dat begin april op zijn vroegst de N95 hier zal zijn (tenzij je 1200 euro wil betalen voor een VS-toestel, de N93i kun je nu bestellen voor meer dan 1000 euro)
De documenten waarom ik spreek zijn van de N93i zijn eind januari vrijgegeven, wat nog maar 2 weken geleden is.

Dat een toestel eerst in Amerika uitkomt is een niet vaak voorkomende situatie. Mogelijk heeft dat, net zoals een paar andere toestellen een bepaalde reden. Meestal is Dubai/HongKong een weekje eerder dan Europa, maar meestal scheelt dat ook niet heel veel.

Maar, zoals ik zei... Op het moment dat de documenten waarover ik praat worden vrijgegeven, zal het niet lang meer duren. Daarmee bedoel ik dat het toestel volgende week al verscheept zal worden, maar dat maart heel goed mogelijk zou kunnen zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 19:26
Week 13 kan ik vinden bij ons!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tja, dan heb je vast weer zo'n aangepaste T-mobile editie.
Dat de buitenkant roze is, maakt me nog niet zo veel uit, maar het gaat me vooral om dat de firmware NIET aangepast is. En dat is tot nu toe wel altijd bij T-mobile edities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Djerique schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:49:
[...]
Tja, dan heb je vast weer zo'n aangepaste T-mobile editie.
Dat de buitenkant roze is, maakt me nog niet zo veel uit, maar het gaat me vooral om dat de firmware NIET aangepast is. En dat is tot nu toe wel altijd bij T-mobile edities
het mooie is.. dat je bij een hoop gsm shops voor 10euro de originele erop laat zetten. En je dan meteen een simlock vrije telefoon hebt. Helaas is dan de buitenkant nog steeds roze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Nu online

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ruler-Nrg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:38:
[...]

het mooie is.. dat je bij een hoop gsm shops voor 10euro de originele erop laat zetten. En je dan meteen een simlock vrije telefoon hebt. Helaas is dan de buitenkant nog steeds roze.....
Betwijfel of die dat zo 1..2..3 voor de N95 kunnen. Alleen het is onmogelijk dat de N95 dan SIM-lockvrij is, dat is namelijk wereldwijd nog niet mogelijk voor BB5 toestellen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
wachten, wachten, wachten, wachten wachten, wachten, wachten, wachten 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ruler-Nrg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:38:
Ben je dan niet je garantie bij T-mobile kwijt? En waar moet je naar vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besteed vandaag wat aandacht aan je geliefden, het is immers valentijnsdag!! Zo gaat er weer een wachtdag voorbij zonder dat je het merkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Djerique schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:42:
[...]
Ben je dan niet je garantie bij T-mobile kwijt? En waar moet je naar vragen?
Van mijn oude vodafone v800 heb ik ook een z800 laten maken. Kost 10 euro.. en is in 1 uurtje klaar. Bij de gsm shop in tilburg hebben ze mij prima geholpen. Hienaa was mijn telefoon ook simlock vrij....

De garantie vervalt wel denk ik... geen ervaring mee...

En over valantiijn... Dat is vandaag :| damn.. moet ik nog in de regen naar de winkel ook.. Rot vrouwen altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:40
Djerique schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:42:
Ben je dan niet je garantie bij T-mobile kwijt?
Dacht ik wel ja, al weet ik niet hoe streng ze daar naar kijken. Een simlock verwijderen mag niet omdat de provider die jou de korting op je toestel heeft verleend, die korting dan niet meer kan terugverdienen, en een cidlock verwijderen (nodig om een ander merk ROM te kunnen installeren) mag niet vanwege het copyright dat op de ROM rust. Daarom is het bespreken van unlockmethoden op GoT ook niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:49:
besteed vandaag wat aandacht aan je geliefden, het is immers valentijnsdag!! Zo gaat er weer een wachtdag voorbij zonder dat je het merkt... :)
Kom je ff wat joy spreaden hierzo? :D

Of ben je gewoon hatelijk omdat je weet dat de meeste nerds geen vriendin hebben... :P

[ Voor 14% gewijzigd door mbvisiontt op 14-02-2007 14:19 ]

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
mbvisiontt schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:18:
[...]

Kom je ff wat joy spreaden hierzo? :D

Of ben je gewoon hatelijk omdat je weet dat de meeste nerds geen vriendin hebben... :P
/offtopic, Ik ben duidelijk een nerd :) maar heb ook gewoon een vriendin hoor.. de meeste nerds die ik ken hebben een vriend of vriendin.. dus ik denk niet dat je statement klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Ruler-Nrg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:41:
[...]

/offtopic, Ik ben duidelijk een nerd :) maar heb ook gewoon een vriendin hoor.. de meeste nerds die ik ken hebben een vriend of vriendin.. dus ik denk niet dat je statement klopt :)
/offtopic
wat is de definitie van een nerd (misschien ben ik er zelf ook wel eentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:09:
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

8)
/offtopic
Dan kan ik mij in dit geval geen nerd noemen. 8)

/ontopic
Weet iemand of het verschil in resolutie tussen nokia N80 en N95 veel uitmaakt?

N95:
Kleuren beeldscherm
Instelbare schermhelderheid
16.000.000 kleuren (24 bits)
TFT
Resolutie: 320 x 240 pixels

N80':
Kleuren beeldscherm
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Resolutie: 352 x 416 pixels

De N95 wordt trouwens precies even dik als de Sony Ericsson K750i. Valt reuze mee dus

[ Voor 6% gewijzigd door gewonecolalight op 14-02-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonecolalight schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:13:
[...]

/offtopic
Dan kan ik mij in dit geval geen nerd noemen. 8)

/ontopic
Weet iemand of het verschil in resolutie tussen nokia N80 en N95 veel uitmaakt?

N95:
Kleuren beeldscherm
16.000.000 kleuren (24 bits)
TFT
Resolutie: 320 x 240 pixels

N80':
Kleuren beeldscherm
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Resolutie: 352 x 416 pixels

De N95 wordt trouwens precies even dik als de Sony Ericsson K750i. Valt reuze mee dus
het schermpje van de N80 is top: een dergelijk hoge resolutie kom je zelden tegen. Het scherm van de N95 is groter en een lagere resolutie, dus de scherpte is net iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ik heb een k750i,
echt geen dik toestel (dikker, maar niet onhandig)

verder, is 16 miljoen kleuren scherm wel geweldig mooi he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:16:
[...]

het schermpje van de N80 is top: een dergelijk hoge resolutie kom je zelden tegen. Het scherm van de N95 is groter en een lagere resolutie, dus de scherpte is net iets minder
daarom vroeg ik me dus af of het heel veel verschil geeft... N95 heeft wel weer 16 miljoen kleuren tegenover de 262144 van de N80. Ik ben echt heel benieuwd.Het zal mij in ieder geval er niet van weerhouden om em :) aan te schaffen
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.