Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 136.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ruler-Nrg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:05:
Van mijn oude vodafone v800 heb ik ook een z800 laten maken. Kost 10 euro.. en is in 1 uurtje klaar. Bij de gsm shop in tilburg hebben ze mij prima geholpen. Hienaa was mijn telefoon ook simlock vrij....

De garantie vervalt wel denk ik... geen ervaring mee...

En over valantiijn... Dat is vandaag :| damn.. moet ik nog in de regen naar de winkel ook.. Rot vrouwen altijd...
Was je telefoon dan wel ouder als 1 jaar? Anders is het illegaal
En was je contractstermijn afgelopen? anders krijg je geen garantie meer.

Ik weet niet of het beleid vanm Vodafone soepeler is als T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:52
Djerique schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:29:
[...]
Was je telefoon dan wel ouder als 1 jaar? Anders is het illegaal
En was je contractstermijn afgelopen? anders krijg je geen garantie meer.

Ik weet niet of het beleid vanm Vodafone soepeler is als T-mobile...
Het beleid is vast niet soepeler.. Maar jah.. Ookal mag het niet.. van die vodafone meuk werd ik helemaal gek! in ieder menu was de bovenste knop gelinkt aan "vodafone live" dus alles wat je deed kost geld.. Nee dankje.. daar trap ik niet meer in. Mijn N95 word ook gewoon een "unbranded" ik betaal er liever iets meer voor dan.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik werd vandaag door Orange gebeld met de bedoeling om mijn abo (die 29 mei afloopt) nu te verlengen. Ik gaf aan dat ik wilde wachten tot een bepaald toestel uit zou komen. "Oh de N95?". Hij wist mij te vertellen dat Nokia bij hen had laten weten dat het waaschijnlijk pas begin Q2 zou worden en hij dacht zelf pas begin mei. Hoeveel waarde je hieraan moet hechten weet ik niet maar ik meld het toch maar even. Zodra ie uit was zou hij mij bellen om een aanbieding te doen.

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Volgens mij komen de sim-gelockte toestellen later uit dan de simlock vrije.
De meeste providers willen op het toestel dat ze zelf verkopen een simlock hebben, dus als orange idd zegt dat het pas Q2 wordt, dan zal de simlock vrije echt wel eerder komen

[ Voor 54% gewijzigd door gewonecolalight op 15-02-2007 14:25 ]

Verwijderd

/offtopic

En heeft iedereen zijn of haar partner/geliefde verwend gisteren?

/ontopic

Providers willen in hun aanbieding graag eerst hun oude voorraad slijten voordat ze je een nieuwer model aanbieden. De 'gebrande' modellen kunnen namelijk niet terug naar de handel en moeten dus wel gepushed worden. Ik weet zelfs dat Telfort geloof ik het personeel een keer een toestel heeft gegeven met kerst, een mooi toestel hoor maar in de markt liep die voor geen meter!!

Ik denk dus dat je tot dat ie echt uit is op niet zulke beste aanbiedingen hoeft te rekenen....

• sretlow
  • Laatst online: 03-09 15:05
Zodra ie bij een provider simlock vrij te krijgen is stap ik over naar DIE provider. Dus ze moeten het zelf maar weten dan.

• gewonecolalight
sretlow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:49:
Zodra ie bij een provider simlock vrij te krijgen is stap ik over naar DIE provider. Dus ze moeten het zelf maar weten dan.
Ik zou gewoon geen abbo afsluiten via de provider zelf, maar via een webshop ofzo. die hebben zo goed als alle toestellen simlock vrij.

• Djerique
sretlow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:57:
..... "Oh de N95?". Hij wist mij te vertellen dat Nokia bij hen had laten weten dat het waaschijnlijk pas begin Q2 zou worden en hij dacht zelf pas begin mei. Hoeveel waarde je hieraan moet hechten weet ik niet maar ik meld het toch maar even...
Die verkopertjes hebben vaak gladde praatjes zonder haast enige kern van waarheid. Zo probeerden verschillende providers me al telefoontjes bij verlenging aan te bieden, maar dat waren telefoontjes die vaker nog ouder en slechter waren dan ik op dat moment had. Toen ik vroeg:"Waarom zou ik mijn abonnement met 1 jaar laten verlengen voor een veel slechter toestel?" hadden ze geen antwoord...

Je moet eerst altijd doen alsof je niks van mobieltjes afweet om vervolgens erachter te komen hoe ze je verneuken. Nee hoor, geen verlengingen meer. Liever een heel vet toestel met 1jarige abo, dan een zwaar oud toestel met 2jarige bij verlening.

• Djerique
gewonecolalight schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:55:
maar via een webshop ofzo. die hebben zo goed als alle toestellen simlock vrij.
Waar basseer je dat op? Want via een webshop moet je toch ook gewoon een provider kiezen? ;)

• gewonecolalight
Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:25:
[...]

Waar basseer je dat op? Want via een webshop moet je toch ook gewoon een provider kiezen? ;)
Ik werk in een webshop... er zijn maar een paar toestellen die we met simlock verkopen... bijna alles is simlock vrij

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:24:
[...]
Die verkopertjes hebben vaak gladde praatjes zonder haast enige kern van waarheid. Zo probeerden verschillende providers me al telefoontjes bij verlenging aan te bieden, maar dat waren telefoontjes die vaker nog ouder en slechter waren dan ik op dat moment had. Toen ik vroeg:"Waarom zou ik mijn abonnement met 1 jaar laten verlengen voor een veel slechter toestel?" hadden ze geen antwoord...

Je moet eerst altijd doen alsof je niks van mobieltjes afweet om vervolgens erachter te komen hoe ze je verneuken. Nee hoor, geen verlengingen meer. Liever een heel vet toestel met 1jarige abo, dan een zwaar oud toestel met 2jarige bij verlening.
Ik heb anders gewoon verlengd met een N93 destijds hoor... geen probleem. :)

.... Ik weet het ook niet

• Djerique
gewonecolalight schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:30:
[...]

Ik werk in een webshop... er zijn maar een paar toestellen die we met simlock verkopen... bijna alles is simlock vrij
Oké, vandaar :)

Welke toestellen zijn dat dan? :)

• gewonecolalight
Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:36:
[...]

Oké, vandaar :)

Welke toestellen zijn dat dan? :)
toestellen met simlock zijn:
voda Nokia 6234
voda Sony Ericsson v630i
voda Nokia N70
voda Nokia 6280
voda Nokia 6111 pink
t-mobile Nokia N70
t-mobile Nokia 6280
t-mobile 6111

Maar ook van die types hebben we ze simlock vrij

[ Voor 6% gewijzigd door gewonecolalight op 15-02-2007 16:42 ]

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:25:
[...]

Ik weet niet hoe het nu is met de nieuwe afspraken, maar normaal was het altijd zo dat een webshop een bepaald bedrag van de provider krijgt voor elk verkocht abonnement. Van dit bedrag betalen ze het toestel dat jij dan weer krijgt.

De toestellen die dan nog wel simlock hebben zijn vaak versies voor de provider zelf (bijvoorbeeld Tmobile versies van telefoons met customized for Tmobile firmware etc).

[ Voor 16% gewijzigd door Blindfold op 15-02-2007 16:43 ]

• Djerique
gewonecolalight schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:41:
toestellen met simlock zijn:
voda Nokia 6234
voda Sony Ericsson v630i
voda Nokia N70
voda Nokia 6280
voda Nokia 6111 pink
t-mobile Nokia N70
t-mobile Nokia 6280
t-mobile 6111
Ben je de T-mobile MDA Vario en de T-mobile Nokia N73 niet vergeten? ;)

• gewonecolalight
Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:43:
[...]

Ben je de T-mobile MDA Vario en de T-mobile Nokia N73 niet vergeten? ;)
T-Mobile MDA Vario
T-Mobile MDA Vario II
T-Mobile MDA Compact III
T-Mobile MDA Pro
T-Mobile SDA II
en nog een boel prepaid toestellen
N73 van t-mobile hebben we niet

[ Voor 4% gewijzigd door gewonecolalight op 15-02-2007 17:01 ]

• Djerique
Met andere woorden dus genoeg branded en simlocked phones, helaas... :(

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Djerique schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:20:
Met andere woorden dus genoeg branded en simlocked phones, helaas... :(
De branded en simlockphones moet je meer als een extra zien. Je kunt altijd ook dezelfde telefoon in niet branded versie krijgen, maar dan betaal je iets meer.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:58

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Overigens is dat bij de meeste gewone telecomwinkels ook zo. Ik heb m'n laatste Vodafone abonnement bij een reguliere telefoonzaak afgesloten met een simlock vrije SE K750i.
Overigens kreeg ik bij die telecomwinkel ook nog eens veel meer korting; 2 maanden geen maandelijkse kosten, geen aansluitkosten en nog eens 50 euro korting op de telefoonrekening van een willekeurige maand. :)

Ik kan gelukkig nog wel even wachten op de N95 aangezien m'n abbo in mei 2007 afloopt, dus das mooi getimed. :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-02-2007 17:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla deze overigens supertelefoon voorlopig toch maar over. Qtek 9100 voldoet nog perfect (wordt binnen afzienbare tijd zelfs voorzien van Windows Mobile 6). Sim-only abo'tje genomen voor lekker weinig geld. Daarmee vergeleken zou deze telefoon me minstens 600 euro gekost hebben. Tel uit mijn winst. ;) Eind van het jaar kijk ik wel weer, anderen mogen voor mij de R&D-kosten betalen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Blindfold schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:37:
De branded en simlockphones moet je meer als een extra zien. Je kunt altijd ook dezelfde telefoon in niet branded versie krijgen, maar dan betaal je iets meer.
Hoeveel is dat iets meer dan? Want voor 10€ kan je als je sim unlocken en dus een eigen rom opgooien volgens Ruler-Nrg
Ruler-Nrg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:38:
het mooie is.. dat je bij een hoop gsm shops voor 10euro de originele erop laat zetten. En je dan meteen een simlock vrije telefoon hebt. Helaas is dan de buitenkant nog steeds roze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Djerique schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:22:
[...]
Hoeveel is dat iets meer dan? Want voor 10€ kan je als je sim unlocken en dus een eigen rom opgooien volgens Ruler-Nrg

[...]
Dat kan wel aardig wat schelen (volgens mij was de N70 Tmobile toenmalig iets van 50-100 € goedkoper dan de gewone versie).

Flashen kan natuurlijk, maar dan verlies je wel je garantie. Niet toegestane dingen doen is meestal goedkoper natuurlijk (tenzij het niet goed gaat, dan wil het nog wel eens duurder gaan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

[offtopic]www.ikzoekmijnkonijnen.nl[/offtopic] }:O

[ Voor 27% gewijzigd door sl1200 op 16-02-2007 14:49 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
dat is wel behoorlijk offtopic... een naam die totaal niks te maken heeft met dit topic... vervolgens blijkt de site niet eens te bestaan... goed gedaan sl1200 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:52
ok.. gaat nergends over.. houd dit topic een beetje normaal..

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Ik zag hem zonet bij zercom.nl te koop staan voor 656,80 euro. Niet eens de duurste smartpjone die er is (htc's zijn duurder en zelfs de N93i is duurder).

Hij staat nog niet op leverbaar overigens

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

[even wat frustratie kwijt modus. lichtelijk OT]

Nou, ik ben net langs de Tmobile shop geweest. Wat een stelletje #%^$%&# daar zeg.

Ik kom vragen wat mijn mogelijkheden zijn en of ik betere korting krijg aangezien ik al erg lang klant ben van Tmobile (sinds 1999, toenmalig BEN).
Ja hoor, u krijgt korting op basis van de tijd dat u klant bent en uw belgedrag.

Nou da's mooi. De N95 hebben jullie nog niet hè? Hebben jullie een telefoon in een vergelijkbare prijsklasse zodat ik een indruk heb van een prijs? Bijvoorbeeld de N93 oid.

Ja hoor , we hebben de N70 en de N73 (ze begint prijzen op te noemen vanaf een standaard blaadje met combinaties).

Euh, nee ik bedoel vergelijkbare prijsklasse. en trouwens je zei net dat ik een aanbieding krijg op basis van mijn belgedrag en tijd als abo. Hoe kan je de prijs dan van een blaadje oplezen.......(antwoord: JA u krijgt een speciale aanbieding...).

Nog een paar vragen gesteld:
- hoeveel extra korting krijg je eigenlijk als je een PIT abo erbij neemt (antwoord: ja, u krijgt korting als u een internetabo erbij krijgt).......Ja, dat zei ik, maar hoeveel (Ja dat weet ik niet).

Hoe kan het eigenlijk dat ik bij een online shop betere prijzen kan regelen dan bij een Tmobile shop?
(Ja dat klopt, zij kunnen vaak betere prijzen geven).... Maar u zegt net dat u betere prijzen geeft omdat naar mijn abotijd en belgedrag wordt gekeken.

AARGH

Toen heb ik benzine over mezelf heengegooid . Vonkje erbij en ik ben gillend de winkel uitgerend (kon ik dat irritante orgel op de hoek ook meteen om zeep helpen).
[frustiemode uit]

Weet iemand trouwens een andere webshop waar je ook extra korting krijgt als je PIT erbij neemt. Toen ik mijn N80 vorig jaar heb aangeschaft kon dit bij algebeld.nl, maar die hebben momenteel wat probleempjes met Tmobile, dus daar kan ik nu niet terecht. Bij de andere winkels waar ik tot nu toe heb gekeken zie ik geen optie hiervoor waar ik nog extra korting voor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 23:42
Blindfold schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:26:
[even wat frustratie kwijt modus. lichtelijk OT]

Weet iemand trouwens een andere webshop waar je ook extra korting krijgt als je PIT erbij neemt. Toen ik mijn N80 vorig jaar heb aangeschaft kon dit bij algebeld.nl, maar die hebben momenteel wat probleempjes met Tmobile, dus daar kan ik nu niet terecht. Bij de andere winkels waar ik tot nu toe heb gekeken zie ik geen optie hiervoor waar ik nog extra korting voor krijg.
Bij smartphoneshop.nl krijg je zo rond de 50 euro extra korting als je een PIT abo erbij neemt. Bij een PIT+ krijg je nog iets meer korting, geloof iets van 25 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 21:17
DoubleD1980 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:07:
[...]

Bij smartphoneshop.nl krijg je zo rond de 50 euro extra korting als je een PIT abo erbij neemt. Bij een PIT+ krijg je nog iets meer korting, geloof iets van 25 euro extra.
tmobile zelf 70 euro...

maar volgens mij kijkt tmobile alleen naar je belgedrag...als ik mijn abbo verhoog van 20 naar 40 moet ik hetzelfde betalen voor de N73....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Telefoon freaks just like me...

Hoe zit het denken jullie met die Gps die er in zit om je route te plannen

dat is vast en cker niet gratis of wel ?

Groeten viktor..

Ik heb nu de n70 maar wil cker de n95 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:59:

Groeten viktor..

Ff topique lezen en je vraag wordt beantwoord... Ja je zult er voor moeten betalen, en ja je kunt er ook alternatieve software opzetten zoals TomTom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Blindfold schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:48:
[...]

Dat kan wel aardig wat schelen (volgens mij was de N70 Tmobile toenmalig iets van 50-100 € goedkoper dan de gewone versie).

Flashen kan natuurlijk, maar dan verlies je wel je garantie. Niet toegestane dingen doen is meestal goedkoper natuurlijk (tenzij het niet goed gaat, dan wil het nog wel eens duurder gaan worden).
Dat is wat anders dan die €10,- die werd genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik snap dat vrijwel iedereen deze phone koopt voor de cam en de gps natuurlijk, maar wat willen jullie op smartphone gebied met deze telefoon gaan doen? Tomtom erop draaien ok, maar verder? Ik vind het concept smartphone wel leuk maar is er nu werkelijk zoveel interessante software voor waarvoor je voor een smartphone zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Office applicaties en uitgebreidere agenda mogelijkheden schieten me zo even te binnen, evenals met een fatsoenlijke browser kunnen internetten (Wifi niet te vergeten, ook erg belangrijk!). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:24:
Ik snap dat vrijwel iedereen deze phone koopt voor de cam en de gps natuurlijk, maar wat willen jullie op smartphone gebied met deze telefoon gaan doen? Tomtom erop draaien ok, maar verder? Ik vind het concept smartphone wel leuk maar is er nu werkelijk zoveel interessante software voor waarvoor je voor een smartphone zou gaan?
TV via 3G/WLAN, spellen, office aplicaties (PDF, Word, Exel, PowerPoint), TV remote (zodra psiloc deze released), muziek en radio, MSN, VoIP, USB stick, films etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:46:
TV via 3G/WLAN, spellen, office aplicaties (PDF, Word, Exel, PowerPoint), TV remote (zodra psiloc deze released), muziek en radio, MSN, VoIP, USB stick, films etc...
USB stick? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Ja, gebruik als opslag medium... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nu echt af wanneer deze telefoon uitkomt. De ene zegt Q1 en de ander mid Q2. Mijn abonnement loopt op 1 april af, zal de N95 dan al verkrijgbaar zijn ? Iemand die hier meer duidelijke informatie over heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:50
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:47:
Ik vraag me nu echt af wanneer deze telefoon uitkomt. De ene zegt Q1 en de ander mid Q2. Mijn abonnement loopt op 1 april af, zal de N95 dan al verkrijgbaar zijn ? Iemand die hier meer duidelijke informatie over heeft....
Ik denk dat je maar gewoon moet wachten tot de eerste berichten van mensen die hun telefoon in NL hebben gekocht: de een zegt maart, de ander zegt dat het langer duurt dan maart. Weer anderen geven aan dat het nog langer gaat duren.

Je weet pas wanneer ie echt leverbaar is wanneer iemand hem echt heeft gekocht, want verwachtingen blijven verwachtingen en geven geen 100% informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsmboulevard kan je hem blijkbaar al kopen. Staat wel geen leveringstermijn bij. Hoe betrouwbaar is dit? Heb ze net eens een mailtje gestuurd binnen hoeveel werkdagen geleverd wordt, hoe ze eraan komen en of dit geen toestel met slechte software is. Eens benieuwd wat ze antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit iedereen hier toch op hete kolen, pfff. Hou voor jezelf nu gewoon aan dat hij in mei komt, dan valt het ook niet tegen. Alles wat hij eerder komt is dan een meevaller. Ik snap het gestress m.b.t. de release datum niet zo :? Hij komt heus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:08:
Wat zit iedereen hier toch op hete kolen, pfff. Hou voor jezelf nu gewoon aan dat hij in mei komt, dan valt het ook niet tegen. Alles wat hij eerder komt is dan een meevaller. Ik snap het gestress m.b.t. de release datum niet zo :? Hij komt heus wel...
Ik zat bij de N80 ook al op hete kolen te stuiteren van 'diewilik.diewilik.die.wil.ik.', daar dacht ik toen 'jammer dat er geen GPS op zit', en nu heb ik het zelfde gevoel over de N95, dat is echt dé ;) telefoon. Ik zit nog wat harder te stuiteren, maar ik ken mijzelf, en ik blijf net zo lang stuiteren tot de opvolger van de N95 er is, en dan weer harder stuiteren :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net voor nieuwjaar 2004/2005 de Samsung D500 gekocht omdat ik eens wat anders wou proberen dan Nokia. In die periode was dat één van de beste gsm's en één van de eerste met zo'n slider mechanisme, denk ik, waar nu ook de N95 gedeeltelijk op is gebaseerd. Was echter teleurgesteld in veel dingen zoals het filmen, slecht beeld in schokken, geen landscape modus, enkel intern geheugen van 96mb zonder te kunnen uitbreiden enz... Nu is hij ook nog laatste november stuk gegaan (geen garantie want vanaf 01-01-2005 geldt 2 jaar garantie en had hem gekocht op 28-12-2004 wanneer het nog 1 jaar garantie was) waardoor ik een 6210 moet gebruiken die ik nog liggen had. Hij viel echter constant uit omdat de batterij los zat waardoor iedereen me niet kon bereiken. Een vriend heeft me nu een 5140 geleend uit medelijden. Allemaal omdat ik op deze N95 zit te wachten. Deze gsm heeft nu alles wat ik hoopte dat op die D500 zat meer dan twee jaar geleden en zit er nu al van oktober op te wachten, en al helemaal vanaf november. Ik vind het dus tijd worden dat hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tja Nokia... Het zou best kunnen dat hij pas eind 2007 op de markt uitkomt, aangezien Nokia zeer onbetrouwbaar is in levertijd. Zie de geschiedenis van Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:10:
Op gsmboulevard kan je hem blijkbaar al kopen. Staat wel geen leveringstermijn bij. Hoe betrouwbaar is dit? Heb ze net eens een mailtje gestuurd binnen hoeveel werkdagen geleverd wordt, hoe ze eraan komen en of dit geen toestel met slechte software is. Eens benieuwd wat ze antwoorden.
antwoord kan ik wel geven: levertijd nog niet bekend, verwacht begin april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Een geweldige telefoon, maar hoe zit het met die navigatie? Er zit GPS in, google maps volgens mij ook, een kaart in ieder geval. Maar wat ik uit sommige sites begrijp is dat je de navigatiesoftware (om de route te plannen) moet kopen! Weet iemand hoe dit echt zit?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

thomaskroon schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:06:
Een geweldige telefoon, maar hoe zit het met die navigatie? Er zit GPS in, google maps volgens mij ook, een kaart in ieder geval. Maar wat ik uit sommige sites begrijp is dat je de navigatiesoftware (om de route te plannen) moet kopen! Weet iemand hoe dit echt zit?
verschilt niet veel van
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:59:

Groeten viktor..

en mbvisiontt reageerde toen met
mbvisiontt schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:35:
[...]

Ff topique lezen en je vraag wordt beantwoord... Ja je zult er voor moeten betalen, en ja je kunt er ook alternatieve software opzetten zoals TomTom. :)
en daar ben ik het wel mee eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Weer even iets om ons zoet mee te houden: http://www.symbian-freak....okia_n95_mediasamples.htm

Wat ik wel enorm jammer vind, is dat de kwaliteit van de camera lang niet zo goed blijkt te zijn als bij de eerste foto's die op internet gepubliceerd werden (dame in hal en stelletje op bank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Resistor schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:17:
[...]

Ik zat bij de N80 ook al op hete kolen te stuiteren van 'diewilik.diewilik.die.wil.ik.', daar dacht ik toen 'jammer dat er geen GPS op zit', en nu heb ik het zelfde gevoel over de N95, dat is echt dé ;) telefoon. Ik zit nog wat harder te stuiteren, maar ik ken mijzelf, en ik blijf net zo lang stuiteren tot de opvolger van de N95 er is, en dan weer harder stuiteren :P
agree _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:17:
[...]

gelukkig, ben ik niet de enige.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, nog eentje die het wordt "stuiteren" kent :)

"Wachten duurt lang, lang, lang. Wat duurt het wachten lang!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:28
Hoe herkenbaar dat gestuiter, helaas kan je geld maar één keer uitgeven anders had ik ondertussen al lang een N80 aangeschaft.

Toen m'n vorige abo afliep was de N80 nog net niet goed leverbaar en interessant. Nu is de N95 nog niet interessant qua prijs... hopen dat ie dat wel is als m'n abbo afloopt. En dat er dan niet iets is aangekondigt wat...... :9~ Dat zou dan een foon met n95 functionaliteit, mogelijkheid tot meer geheugen en een trackball á la HTC 3300 (ik wil geen windows mobile) zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door XElD op 19-02-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiveblades
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 11:12

fiveblades

The pain behind your eyes.

Is er al duidelijkheid over de mappen in de navigatie software ?
Moet je nu telkens een gedeelte van de map via gprs binnenhalen als je naar een bepaalde punt moet ?
Kan je de mappen niet downloaden en op je geheugen kaartje zetten ?

Zijn er al experimenten geweest om streaming video af te spelen van bv YouTube ?

Volgens mij gaat dit DE telefoon worden.
Het zwitsers zakmes onder de techno phones, ik kijk er naar uit :9~

Een super specialist: iemand die alles weet, over helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fiveblades schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:33:

Volgens mij gaat dit DE telefoon worden.
Het zwitsers zakmes onder de techno phones, ik kijk er naar uit :9~
dat geldt totdat de volgende weer op de markt is (E90 bijvoorbeeld) en dan weer de volgende etc etc. Steeds weer een nieuw zakmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:45:
[...]

dat geldt totdat de volgende weer op de markt is (E90 bijvoorbeeld) en dan weer de volgende etc etc. Steeds weer een nieuw zakmes
Ik heb dan liever een toestel uit de N-serie. De E-serie is meer op zakelijk gebruik gericht.
Maar goed... wie weet wat nokia hierna gaat uitbrengen.... Nokia N99 of iets in die richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

wat is dat toch met die roze waas bij al die sample foto's en filmpjes gemaakt door de n95?
denken jullie dat dat daar nog iets gedaan gaat worden door Nokia of zal het altijd zo blijven :|

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Zijn er al experimenten geweest om streaming video af te spelen van bv YouTube ?
http://stevegarfield.blog...7/02/watching_youtub.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
rataplan2 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:00:
wat is dat toch met die roze waas bij al die sample foto's en filmpjes gemaakt door de n95?
denken jullie dat dat daar nog iets gedaan gaat worden door Nokia of zal het altijd zo blijven :|
Het verschil tussen de N93 en N95 is inderdaad schrikbarend en zeer zorgelijk.
Maar dat is niet het enige dat zorgelijk is.
Betreft het geluid is de N93 veel beter dan de N95.
De microfoon van de N93 pakt veel en veel meer geluid op dan die van de N95.
Dit was iets dat ik met andere media samples vergelijkingen ook al merkte qua filmpjes.
Het geluid van een stromend beekje was kraakhelder te horen op de N93 media sample die ik heb gezien bijvoorbeeld, en nauwelijks op de N95.
Ik moest het geluid van mijn speakers flink omhoog knikkeren en nog had ik het idee dat ik flink wat geluid miste.

Het is te hopen dat deze euvels worden opgelost want anders word het toch weer een "net niet" dream phone en zit je inderdaad weer te stuiteren als de verbeterde N95 uitkomt onder het mom van een nieuwe toestel met magere extra's.
Want geef toe: het gaat even kosten voordat de N95 zwaar getopt zal worden door een andere phone.
Alles kan altijd beter, maar voor mij is iets indrukwekkend als het ZWAAR beter is vergeleken met wat ik nu heb.
(In dit geval de N91... nou die verbleekt natuurlijk bij de N95 in alle mogelijke opzichten, op de ingebouwde 4 GB microdrive en metalen behuizing met chroom na dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 17:06
XElD schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:13:
Hoe herkenbaar dat gestuiter, helaas kan je geld maar één keer uitgeven anders had ik ondertussen al lang een N80 aangeschaft.

Toen m'n vorige abo afliep was de N80 nog net niet goed leverbaar en interessant. Nu is de N95 nog niet interessant qua prijs... hopen dat ie dat wel is als m'n abbo afloopt. En dat er dan niet iets is aangekondigt wat...... :9~ Dat zou dan een foon met n95 functionaliteit, mogelijkheid tot meer geheugen en een trackball á la HTC 3300 (ik wil geen windows mobile) zijn...
Grappig! ik zit juist op de N95 te wachten omdat ik een HTC3300 wil met de camera-functionaliteit/eigenschappen van de N95. Als de 3300 een fatsoenljke cam had gehad dan had ik 'em al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Zojuist van belzaak een melding gekregen dat de levering uitgesteld is naar eind april. Dit duurt nog wel even dus.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Libbz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:41:
Zojuist van belzaak een melding gekregen dat de levering uitgesteld is naar eind april. Dit duurt nog wel even dus.

Groet
Wij hebben hier nog steeds geen nieuws van de leveranciers gehoord... dus ik ga nog steeds uit van Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Libbz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:41:

Groet
shitzeg, mijn abo loopt al af halverwege maart :|
ik las tijdje geleden erges dat ie in de UK 2e week van maart zou komen (7 maart ofzo), zou UK tegelijkertijd met ons geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:45:
excact!
Dat de N95 nog steeds niet uit is en steeds wordt uitgesteld heeft niks met de levering of R&D te maken, dit is pure marketingsstrategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:18:
[...]

De microfoon van de N93 pakt veel en veel meer geluid op dan die van de N95.
Dit was iets dat ik met andere media samples vergelijkingen ook al merkte qua filmpjes.
Het geluid van een stromend beekje was kraakhelder te horen op de N93 media sample die ik heb gezien bijvoorbeeld, en nauwelijks op de N95.
Ik moest het geluid van mijn speakers flink omhoog knikkeren en nog had ik het idee dat ik flink wat geluid miste.
Het geluid van de N93 is beter omdat die 2 microphones heeft en dus meer geluid kan opvangen echt stereo geluid heeft. het schijnt ook iets te maken te plek waar de microfoon zich bevindt

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Laatst online: 17-09-2022
Deze site geeft aan dat hij in engeland op 28 Feb uit gaat komen.

http://www.globalcellsolutions.co.uk/p416319/Nokia-N95.html

Bij the phone house beweren ze dat de telefoon 2 á 3 weken hierna in Nederland zal verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbleliev schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:10:
Deze site geeft aan dat hij in engeland op 28 Feb uit gaat komen.

http://www.globalcellsolutions.co.uk/p416319/Nokia-N95.html

Bij the phone house beweren ze dat de telefoon 2 á 3 weken hierna in Nederland zal verschijnen...
Dat zou mooi zijn :) we blijven hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt er eens opgehouden met dat speculeren omtrent data. Wacht gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:55:
Wanneer wordt er eens opgehouden met dat speculeren omtrent data. Wacht gewoon rustig af.
wachten duurt zo lang ;)

Voraussichtlich verfügbar ab: 31.03.2007

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als opvulling de eerste branded N95: http://www.allaboutsymbia...specific_S60_now_avai.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gelukkig is de frontcover zo vervangen, zodat het Vodafone logo weg is...

Ik heb vandaag de frontcover in mijn handen gehad en ik moet zeggen dat de kwaliteit mij erg positief stemt. Het is geen slap plastic covertje, maar het lijkt wel hetzelfde materiaal als de 5500 en de 6300 in zijn frame verwerkt heeft.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:45:
[...]

Gelukkig is de frontcover zo vervangen, zodat het Vodafone logo weg is...

Ik heb vandaag de frontcover in mijn handen gehad en ik moet zeggen dat de kwaliteit mij erg positief stemt. Het is geen slap plastic covertje, maar het lijkt wel hetzelfde materiaal als de 5500 en de 6300 in zijn frame verwerkt heeft.
echt zonde dat voda die sw altijd zo verknalt: als je die icoontjes ziet lijkt het net een goedkoop mobieltje. Volgens mij hebben zij programmeurs met een schriftelijke cursus van een week in dienst

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de melding gekregen dat de N95 dus pas begin april leverbaar zal zijn (goh, verrassing ;))

Dus lekker wachten dus gewoon :D

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:30
Volgens deze engelse site is hij vanaf vandaag te koop.

Nokia N95

Verwijderd

Johnnie5 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 02:13:

Nokia N95
Bij een T-Mobile Flex abonnement van 20 pond (30 euro) voor 'slechts' 270 pond (400 euro) en da's een stuk lager dan door velen werd verwacht. Natuurlijk moeten we wel nog even de Nederlandse prijzen afwachten.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Mooi dat die bij T-mob als eerste is ;)

andere UK webshops: Availability: Due Tuesday 20th March
dus dat schiet weer niet op.

Edit: zie heel veel sites zeggen week 7/8 en dat dan Europa 2 week later is. Kleine conclusie, de meeste data die ik zie zijn rond eind maart/begin april. (zowel duitse, engelse, en france en ned sites) Lijkt me duidelijk, helaas :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Martinus op 22-02-2007 08:01 ]

no comment

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 02:59:
[...]

Bij een T-Mobile Flex abonnement van 20 pond (30 euro) voor 'slechts' 270 pond (400 euro) en da's een stuk lager dan door velen werd verwacht. Natuurlijk moeten we wel nog even de Nederlandse prijzen afwachten.
Ik moet 300 euro bijbetalen bij een Vodafone 27,50 abonnement via www.belzaak.nl. De prijzen waar iedereen het over had gingen over een los toestel en die schommelt inderdaad rond de 700 euro zoals al een tijd werd aangegeven

Verwijderd

Is er al duidelijkheid over de mappen in de navigatie software ?
Moet je nu telkens een gedeelte van de map via gprs binnenhalen als je naar een bepaalde punt moet ?
Kan je de mappen niet downloaden en op je geheugen kaartje zetten ?
Ja, dat vind ik ook wel belangrijk verhaal. Is het nu zeker mogelijk om van te voren de maps te downloaden van een server zoals op sommige sites beweerd wordt of MOET je gebruik maken van GPRS? Indien het 2e het geval is, kun je dat dan helemaal dekken met een vodafone blox? Omdat bij de beschrijving van vodafone blox slechts staat dat je gebruik kunt maken van alle vodafone "live" sites...
Is voor mij wel belangrijk, om zo de functionaliteit te bepalen van gps routeplannen bij deze telefoon zonder daaraan veel geld kwijt te zijn.

De mogelijkheden van de N95 zijn buitengewoon vergeleken met de telefoons die nu op de markt zijn! Dit is het wachten waard! Ook ik heb het antwoord gekregen (phonehouse Tilburg) nadat er een nokia vertegenwoordiger langs was geweest (voor zover je dat moet geloven dan) dat hij in de loop van maart ECHT gaat komen... We wachten af!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:03:
[...]

De mogelijkheden van de N95 zijn buitengewoon vergeleken met de telefoons die nu op de markt zijn! Dit is het wachten waard! Ook ik heb het antwoord gekregen (phonehouse Tilburg) nadat er een nokia vertegenwoordiger langs was geweest (voor zover je dat moet geloven dan) dat hij in de loop van maart ECHT gaat komen... We wachten af!
er zijn nu net zoveel meningen als er Nokia-vertegenwoordigers en -importeurs zijn. Enige conclusie is: niemand weet het en het zijn allemaal speculaties. Maar een remedie: wachten

Verwijderd

Over het hele prijzen verhaal, is dat niet ook sterk gebasseerd op verhalen en horen zeggen? Volgens mij wordt de prijs pas bij de officiele release vrijgegeven, die is nog niet geweest dus...

Als er iemand is die op inkoop niveau zit bij een telecom bedrijf en die weet al zeker de inkoopprijs dan mag die persoon de verkoopprijs noemen, de rest is volgens mij allemaal onder voorbehoud of aan de erg hoge kant om er zeker van te zijn dat ze niet het schip in gaan.

De online shops willen natuurlijk een leuke omzet draaien met een 'hype' toestel waarover zij natuurlijk ook veel lezen op het internet (ze lezen dit forum immers ook!) En zetten ze het toestel nu al in de voorverkoop om klanten aan zich te binden. Zet de prijs maar hoog in, kan het alleen maar meevallen ;)

@ John Hendriks: true that!!!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:45:
Over het hele prijzen verhaal, is dat niet ook sterk gebasseerd op verhalen en horen zeggen? Volgens mij wordt de prijs pas bij de officiele release vrijgegeven, die is nog niet geweest dus...

Als er iemand is die op inkoop niveau zit bij een telecom bedrijf en die weet al zeker de inkoopprijs dan mag die persoon de verkoopprijs noemen, de rest is volgens mij allemaal onder voorbehoud of aan de erg hoge kant om er zeker van te zijn dat ze niet het schip in gaan.

De online shops willen natuurlijk een leuke omzet draaien met een 'hype' toestel waarover zij natuurlijk ook veel lezen op het internet (ze lezen dit forum immers ook!) En zetten ze het toestel nu al in de voorverkoop om klanten aan zich te binden. Zet de prijs maar hoog in, kan het alleen maar meevallen ;)

De N95 is niet echt ee Hype toestel, de N80 was vorig jaar ook het superieure toestel uit de reeks, en zo veel reclame zag je er niet voor, maar wel voor de N70.

Maar ik wacht geduldig af, eerst even een rondje over de Cebit lopen, ook naar de andere telefoonstands kijken (Samsung had vorig jaar ook een heel mooi dingetje, alleen niet het type genoteerd), misschien dat ik nog iets anders tegenkom.

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Hierbij wil ik wat van jullie vragen beantwoorden. De antwoorden heb ik gevonden op het forum van iemand die dit toestel al heeft.
Over de GPS en maps:
- De GPS werkt (nog) niet met andere software zoals TomTom. De software moet namelijk de interne GPS aansturen via een zogenaamde API van Symbian voor de GPS
- De navigatie-oplossing die bijgeleverd is, is gratis. Dat wil zeggen dat alle maps gratis gedownload kunnen worden van vele landen. Dit kan ook van te voren via WiFi. Afhankelijkheid van GPS/UMTS is er dus niet. Thuis kan via Wifi de kaart naar keuze gedownload worden (bijvoorbeeld NL of Benelux of heel Europa).
Tot slot de leverdatum:
- Het enige wat hier over bekend is, is dat de firmware (software van de telefoon) nog wat problemen geeft. Als dit is opgelost komt de telefoon op de markt.

Ciao,

Giovanni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel je er dan ook even bij dat de de gps software die standaard mee geleverd word
alleen te gebruiken is op het scherm zelf. Dat wil zeggen dat de software pas begint te
praten wanneer je betaald... Er komt een soort abbonement vorm met nog veel meer
extra's. Denk hierbij aan file informatie over gprs en dat soort dingen. Maar gesproken
navigeren gaat dus pas werken wanneer je ook zo'n abbonement neemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik sluit mij aan bij iRodjuh. Ik ga er wel van uit dat er een sort trail periode gebruikt kan worden zoals Nokia dat in het verleden met wayfinder heeft gedaan. Ik vermoed ook dat de navigatieoplossingen die op dit moment te koop zijn tegen de tijd dat de trail is afgelopen wel een update voor de N95 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:45:

Ik werk in een telecomshop en de prijs is voor ons al zeker... €541,- (inkoopsprijs)
dus reken maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Johnnie5 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 02:13:

Nokia N95
Toch niet, als je doorklikt op "More info" staat er:

Stock Availability: Pre Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonecolalight schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:35:
[...]

Ik werk in een telecomshop en de prijs is voor ons al zeker... €541,- (inkoopsprijs)
dus reken maar uit!
winstmarge 2%.............., verkoopprijs € 551,82 plus BTW (19%) 656,66 .............. Doet er maar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dus reken maar uit!
Had ik al gezegd dat ik hem toch maar over sla?

Niet? O bij deze. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Zo heeft het toestel een 5 megapixel camera met Carl Zeiss-lens,
Marketing geblaat.. Telefoons hebben op het moment niet meer nodig dan een 1 MegaPixel camera, zolang de kwaliteit nog zo bagger is. Met mijn N80 3MP camera, kan ik niet eens normale foto's in het donker maken.. Zelfs als ik ze verklein naar pasfoto formaat zijn ze nog onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

pim schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Marketing geblaat.. Telefoons hebben op het moment niet meer nodig dan een 1 MegaPixel camera, zolang de kwaliteit nog zo bagger is. Met mijn N80 3MP camera, kan ik niet eens normale foto's in het donker maken.. Zelfs als ik ze verklein naar pasfoto formaat zijn ze nog onscherp.
Maar op de N80 zit ook geen autofocus. Ik hoop dus dat de N95 die dit wel heeft daardoor wat kwalitatief betere foto's zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Autofocus heb je niet nodig als je een minimaal 30cm afstand bewaard bij je foto's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Ik koop 'm ook alleen maar omdat 95 m'n geluksgetal is -.- hehe, natuurlijk is het iets om aandacht op te leggen van nokia want "let's face it" de gemiddelde gebruiken kijkt alleen maar naar z'n vorige toestel en wat ie allemaal kan en als je dan moet kiezen tussen 1MP/3MP of 5MP dan ga je van de hoogste uit of je daar dan de meerprijs voor wilt betalen is aan die persoon zelf natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Laatst online: 12-05-2015
Ik koop 'm ook alleen maar omdat 95 m'n geluksgetal is -.- hehe
Das toevallig, het mijne ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

pim schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:05:
Autofocus heb je niet nodig als je een minimaal 30cm afstand bewaard bij je foto's..
Sorry maar met autofocus maak je toch al veel sneller scherpere foto's. Ten tweede kan ik met mijn w800i (autofocus) toch behoorlijke foto's maken en ik gebruik die ook meestal om foto's te maken op vakantie ed. (Mijn 2mpix D900 maakt echter belabberde foto's; geen autofocus). Dit wil ik zeker met de n95 ook kunnen, en die zal neem ik aan toch wel iets beter zijn dan de w800i. Hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
dus reken maar uit!
Voor die prijs heb je ook een goede pc, die veel, maar dan ook véél meer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Djerique schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:50:
[...]
Een pc neem je niet ff snel mee in je broekzak, met een pc maak je geen foto's. met een pc kan je niet navigeren. Verder kan je een heleboel met de N95 die je ook met een pc kan doen.
Daarbij... een goede pc heb ik al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:30
koosch schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:38:
[...]

Toch niet, als je doorklikt op "More info" staat er:

Stock Availability: Pre Order
Op de dag dat ik het bericht plaatste stond er......in stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:50:
[...]
Laatste keer dat ik keek woog m'n complete pc (incl. monitor/toetsenbord/muis, excl. 2de monitor want die heeft de N95 ook niet) ong. 45kg (ja, m'n monitor weeg 4,5kg, m'n pc is daarintegen van een of ander massief staal ofzo :S don't ask)

Dus, aangezien de N95 "net" iets handelbaarder is kies ik toch voor beide! (plus, niet tevergeten dat m'n vriendin er een hekel aan heeft om achter me te zitten omdat die pc/monitor naast me zoveel ruimte in beslag neemt als we weer 's op pad gaan met de auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens smartphoneshop.nl komt de N95 pas begin Mei, is nog een maand uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:21:
volgens smartphoneshop.nl komt de N95 pas begin Mei, is nog een maand uitgesteld.
ow ja nog een maand er bij. }:| :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit een erg belangrijk project voor ze, en willen ze kost wat kost een goede firmware neerzetten.
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.