Heeft iemand hier al het geld retour gekregen? Ik heb een dikke 3 weken geleden het formulier teruggestuurd alleen ik heb nog niks terug gekregen.
ik ga er maar vanuit dat dit minimaal zo'n 6 weken duurt. Ik heb mijn formulier ook al een aantal weken opgestuurd maar geen reactie.
Ik heb mijn geld ook al terug... eerst de 160 euro voor de ipod actie en vervolgens 3 weken later de 90 euro voor de printer actie... het is gewoon een kwestie van geduld, als je binnen 8 weken nog niks hebt zou ik apple eens gaan bellen...
Kan je misschien aangeven hoelang het geduurd heeft voordat je het (eerste) geld binnen had??
dat heeft bij mij 4 weken geduurt...
Ik wacht nog rustig af dan.
WelVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:15:
Misschien een hele domme vraag maar moet er wel of geen postzegel op?
1,64 ofzo.
🌞🍃
Verwijderd
hebben jullie het dingetje gewoon met postzegels (dus niet aangetekend) in zo'n gewoon klein envelopje verstuurd?
wat hebben jullie als nummers bij de printer ingevuld? ik bedoel, op de bon staat bij material een code, is dit het modelnummer, of hp deskjet 5940, of hetgeen wat op de doos staat?
tevens, wat als serienummer van de imac? Z0DH?
wat hebben jullie als nummers bij de printer ingevuld? ik bedoel, op de bon staat bij material een code, is dit het modelnummer, of hp deskjet 5940, of hetgeen wat op de doos staat?
tevens, wat als serienummer van de imac? Z0DH?
Ik zit met dezelfde vraag als jerommeke... wat is de juiste code voor de printer?
ik heb de envelop gewoon naar het postkantoor gebracht, daar kunnen ze je precies vertellen hoeveel erop moet enzo...
serienr is wat op je factuur linksonder staat... en bij appeltje - over deze mac - (en dan 2x klikken op Build...)
serienr is wat op je factuur linksonder staat... en bij appeltje - over deze mac - (en dan 2x klikken op Build...)
Ik heb na een dikke acht weken nog steeds niks retour gekregen. Volgens Apple was het geld vorige maand al over gemaakt. Nu moest ik een brief faxen naar Apple promo BTS alleen is het faxnummer ongeldig.
Nu moet ik de brief opsturen.
Erg vreemd allemaal
Nu moet ik de brief opsturen.
Erg vreemd allemaal
Ik heb ruim een maand geleden alles opgestuurd... ook nog steeds niks ontvangen...
Terwijl ik bij canon, die ook cashback acties heeft, het geld binnen 2 weken op me rekening stond, na het opsturen van streepjescode en kassabon en dergelijken....
Hoe heb jij contact opgenomen met apple over dit probleem?
Terwijl ik bij canon, die ook cashback acties heeft, het geld binnen 2 weken op me rekening stond, na het opsturen van streepjescode en kassabon en dergelijken....
Hoe heb jij contact opgenomen met apple over dit probleem?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Ik heb ook ruim een maand geleden het pakketje verstuurd. Van beide acties gebruik gemaakt, de iPod en de printer actie. Ook nog niets ontvangen.
Misschien omdat het tegen het eind van de actie liep, dat ze ineens heel veel formulieren binnen hebben gekregen.
Misschien omdat het tegen het eind van de actie liep, dat ze ineens heel veel formulieren binnen hebben gekregen.
[ Voor 28% gewijzigd door Gabliboeba op 14-11-2006 16:48 ]
Dan zal Apple mij in ieder geval kwijt zijn als klant4POX schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:38:
Ik hoop het niet.
Ik heb in mijn begroting rekening gehouden met dat ik geld terug krijg. De printer heb ik aan een goede vriend kado gedaan.
Stel je eens voor? Als Apple dat geld niet uitbetaald wat voor rechten hebben wij dan ? Of kunnen we fluiten naar het geld?

Ik verwacht dat het wel komt, na enkele weken ga ik (after)sales telefonisch spammen.
🌞🍃
Ik bedoelde eerlijk gezegd dat dat de reden is dat het zo lang duurt. Op de brief staat echter wel dat het tot 8 weken kan duren nadat het formulier in behandelijk genomen. Dus allereerst een kleine week voordat ze het formulier binnen hebben. Dan waarschijnlijk een week voordat ze het in behandeling hebben genomen, en daar nog eens 8 weken bovenop. Ik ben benieuwd. Gelukkig ben ik niet de enige bij wie het zo lang duurt.
Het loopt bij mij nu ongeveer tegen de 6 weken dat ik beide formuleren verzonden heb. 2 Okt. verzonden, ik schat dat ze hem rond de 10e binnen hebben gekregen. Nog steeds geen geld ontvangen. Duurt het bij anderen ook zo lang?
Verwijderd
dito!Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:33:
Ja, ik heb ook nog altijd geen geld terug gekregen. (begin okt opgestuurd)
En... nog steeds geen geld teruggekregen. Ik doe maandag even een belletje richting Apple. Het loopt nu al tegen de 8 weken aan.
edit. Ik ben weer dom geweest: geval is dat ik op naam van m'n broer de iPod en Printer heb besteld. Hij was immers student. Logischerwijs heb ik dus ook zijn rekeningnummer opgegeven. Wat ik dus gedaan heb is zenuwachtig elke dag op MIJN rekening gekeken of het geld er dus al bij was. Blijkt dat het geld van de printer als sinds 23 november op de rekening van m'n broer staat
Het geld van de iPod is er echter nog niet bij.
edit. Ik ben weer dom geweest: geval is dat ik op naam van m'n broer de iPod en Printer heb besteld. Hij was immers student. Logischerwijs heb ik dus ook zijn rekeningnummer opgegeven. Wat ik dus gedaan heb is zenuwachtig elke dag op MIJN rekening gekeken of het geld er dus al bij was. Blijkt dat het geld van de printer als sinds 23 november op de rekening van m'n broer staat

Het geld van de iPod is er echter nog niet bij.
[ Voor 63% gewijzigd door Gabliboeba op 01-12-2006 22:10 ]
Ben ik de enige die het geld van de printer eerder terug heeft gekregen dan het geld van de iPod?
Moet ik me nu zorgen gaan maken? De streepjescode van de ipod was wel enorm klein, ik hoop niet dat zie die kwijt zij geraakt o.i.d.
Zijn er meer mensen die het geld van de printer eerder terug hebben gekregen dan het geld van de iPod?
Moet ik me nu zorgen gaan maken? De streepjescode van de ipod was wel enorm klein, ik hoop niet dat zie die kwijt zij geraakt o.i.d.
Zijn er meer mensen die het geld van de printer eerder terug hebben gekregen dan het geld van de iPod?
Verwijderd
Ik heb nog niets terug. Belde even naar Apple, dingen misgegaan tussen het bedrijf wat de actie voor Apple uitvoerde en de bank. Kan nog eens 6 weken vertraging opleveren..........
Verwijderd
Bedankt voor het delen van de info!
Iedere dag check ik hoopvol mijn saldo maar tot nu toe is het tevergeefs...
Iedere dag check ik hoopvol mijn saldo maar tot nu toe is het tevergeefs...
Bedoel je dat het een vertraging op kan leveren voor iedereen, of alleen degenen die bij een specifieke bank zitten. Bij welke bank zit jij als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:31:
Ik heb nog niets terug. Belde even naar Apple, dingen misgegaan tussen het bedrijf wat de actie voor Apple uitvoerde en de bank. Kan nog eens 6 weken vertraging opleveren..........
Verwijderd
Van wat ik hoorde zou dit een vertraging zijn tussen de uitvoerder van de actie en diens bank en dus voor alle deelnemers gelden. Wil je de precieze details weten, even met 0800-0200380 optie 5 bellen
Ik heb eindelijk beide bedragen terug. 3 weken geleden het geld van en printer en vandaag dus het geld van de iPod. Begin oktober opgestuurd. Het heeft uiteindelijk bijna 10 weken geduurd
Ik hoop dat ik het volgende week ontvang, zijn er nog mensen die het bedrag van hun printer EN ipod nog niet hebben ontvangen?
Vorige week had ik eindelijk mijn geld gekregen. Ik had het in september, aangetekend, opgestuurd naar the UK. Ik heb het iig, alleen vind ik dit absoluut geen stijl van Apple.
Hier nog iemand die nog geen 1 cent heeft gezien van Apple. Heb de aanvraag ergens in de 1e helft van oktober opgestuurd...

Ik heb hem 23-10 ondertekend, en opgestuurd. Dus ik vermoed dat ik het rond 1 januari wel terug krijg.
Same here! Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik hem pas verstuurd heb precies 30 dagen na aankoop (maarja, niet mijn schuld dat die periode zo krap is geworden door late leveringjosverweij schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:38:
Hier nog iemand die nog geen 1 cent heeft gezien van Apple. Heb de aanvraag ergens in de 1e helft van oktober opgestuurd...

Verwijderd
heb ook nog niets gezien, geen printergeld, geen ipodgeld. nouja, de 12 weken zijn nog niet voorbij
Ik had eind vorig jaar gebeld om me status maar even te checken. De medewerker kon me vertellen dat mijn aanvraag in behandeling is, maar dat er problemen zijn met de bank die alle bedragen terug moet storten.
Tegen mij werd gezegd dat begin januari mijn geld terug gestort zal worden... Nou maar hopen dat het er nog komt deze maand
ik had me imac begin oktober gekocht en de bonnen direct opgestuurd..
Tegen mij werd gezegd dat begin januari mijn geld terug gestort zal worden... Nou maar hopen dat het er nog komt deze maand
ik had me imac begin oktober gekocht en de bonnen direct opgestuurd..
[ Voor 9% gewijzigd door Eastman op 02-01-2007 20:02 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Ik heb laatst gebeld, er werd verteld dat er inderdaad vertraging is en dat het alsnog zou komen. Ik ben benieuwd, totaal staat Apple 275 euro bij me in het schuld, alhoewel ik nu niet direct failliet ga vind ik het toch niet prettig dat een betaling zo lang open staat
Zal ik een incassobureau op Apple afsturen?

Zal ik een incassobureau op Apple afsturen?

🌞🍃
Het had leuker geweest als ze het direct als korting van je order afhaalden.
Nu moet je erg veel geduld hebben. Maar dan halen ze er weer te weinig omzet / winst uit zeker?
Nu moet je erg veel geduld hebben. Maar dan halen ze er weer te weinig omzet / winst uit zeker?
Ik heb nog even een vraagje, gisteren apple gebelt om te vragen wat de status was: "Eind december is het overgemaakt". Maar welk bedrag kreeg je nu precies als je een Ipod Nano 2 gb (na upgrade) en 90 euro printer hebt besteld?
Volgens mij zei de medewerker aan de telefoon een ander bedrag.
Het moet toch zijn 135 + 90 euro?
[ Voor 5% gewijzigd door .NCK op 10-01-2007 21:08 ]
Verwijderd
Ik heb de formulieren de 3e week van oktober verstuurd en ik sta niet in de database van Apple... moet volgende week nog een keer contact opnemen met Apple om te kijken of er al het eea gewijzigd is met de status...nickvd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:00:
Ik heb nog even een vraagje, gisteren apple gebelt om te vragen wat de status was: "Eind december is het overgemaakt". Maar welk bedrag kreeg je nu precies als je een Ipod Nano 2 gb (na upgrade) en 90 euro printer hebt besteld?
iPod Video + Printer = € 250 (=160+90)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 21:45 ]
Mij konden ze ook niet direct vinden, echter na flink wat zoeken kon de persoon mij wel vinden.
Toen ik belde met Apple verwezen ze mij door naar een of ander bedrijf dat die promo-zaken afhandelt. Via de e-mail. Maar nog niets van weer gehoord.
Wel beetje vreemd, jullie spreken blijkbaar wel gewoon met Apple medewerkers?
Verwijderd
Heb een mail gestuurd naar het bedrijf waaraan de refundactie is uitbesteed, en zij hebben mij gisteren weten te replyen met het bericht dat ik in hun database sta en binnen nu en een week krijg uitbetaald.R4NCOR schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:58:
Toen ik belde met Apple verwezen ze mij door naar een of ander bedrijf dat die promo-zaken afhandelt. Via de e-mail. Maar nog niets van weer gehoord.
Hoe lang duurde het voor je antwoord kreeg?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:35:
[...]
Heb een mail gestuurd naar het bedrijf waaraan de refundactie is uitbesteed, en zij hebben mij gisteren weten te replyen met het bericht dat ik in hun database sta en binnen nu en een week krijg uitbetaald.
Ik belde zojuist Apple aftersales. Ik kreeg het emailadres applepromo -at- dawleys -dot- com door. Het bericht moet in het Engels worden geschreven en er zou binnen 24h geantwoord worden.
🌞🍃
Daar heb ik 3 dagen geleden naar gemailtDatafeest schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:18:
Ik belde zojuist Apple aftersales. Ik kreeg het emailadres applepromo -at- dawleys -dot- com door. Het bericht moet in het Engels worden geschreven en er zou binnen 24h geantwoord worden.

Als ik in februari nog niets heb ontvangen ga ik toch wat minder vriendelijk doen aan de telefoon. Ik ga me dan ook inzetten voor een extra vergoeding, het kost me veel tijd om er telkens erachteraan te gaan, en momenteel is tijd geld waard
/edit/
Oh, 3 dagen. Ik las 3 weken
[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 12-01-2007 15:33 ]
🌞🍃
Wel raar dat ik m'n geld al ruim een maand geleden heb terug gekregen terwijl ik het rond dezelfde datum heb verstuurd. Erg slordig.
Ondertussen heb ik wel antwoord gekregen
Bleek dat mijn IBAN nummer niet klopte.
Maar meteen een goeie opgestuurt volgens http://www.ibanbic.nl... Is het toch nog mijn eigen schuld ook, blijkbaar
Net gebeld, hebben ze "niets ontvangen"...! (Back to School + Perfect Companion). Ik sta niet in de DB. Raad iedereen dan ook aan even te bellen, blijkbaar gaat lang niet alles op rolletjes in ole Blighty.
Blij dat ik overal kopien van heb, of ik het nog een keer wilde toesturen. Mocht ook per fax. Vreemd. Gelukkig wel een vriendelijke dame bij de Apple Store, Dawleys heb ik niet gesproken.
Blij dat ik overal kopien van heb, of ik het nog een keer wilde toesturen. Mocht ook per fax. Vreemd. Gelukkig wel een vriendelijke dame bij de Apple Store, Dawleys heb ik niet gesproken.
Zoef
heb ik al 3keer gehad ik doe nooooooooooooooooooit weer mee met die acties van appleO.D.Smolik schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:11:
Hier ook, snap bij sommige vakjes echt niet wat ze ermee bedoelen.
Ik heb ook het idee, dat Apple er zoveel mogelijk aan doet. Om het cheque niet te laten versturen, want ja als je iets verkeerd ingevuld hebt. Is het namelijk niet volgens de regeltjes gedaan

Ik heb van apple te horen gekregen dat het bedrag vorig jaar (aan het einde) is overgemaakt. Echter lijkt het me stug dat het er dan nu nog niet zou zijn.
Bovendien konden ze bij applecare niets vinden onder het statusnummer dat ik van de medewerker had gekregen de laatste keer.
Apple stelt me wel teleur, dit omdat dell bijvoorbeeld gelijk verwerkt, vind ik toch een stuk eerlijker dan apple doet.
Bovendien konden ze bij applecare niets vinden onder het statusnummer dat ik van de medewerker had gekregen de laatste keer.
Apple stelt me wel teleur, dit omdat dell bijvoorbeeld gelijk verwerkt, vind ik toch een stuk eerlijker dan apple doet.
Dit is wel heel vreemd..
Net nog even gebeld met apple sales, en ze zeggen dat mijn aanvraag pas 6 december 2006 is verwerkt... ik had het opgestuurd op 13 oktober.
De sales medewerker vertelde mij dat ik komende 2 weken het geld op me rekening zal staan.... ben benieuwd...
toen ik belde in december zei de medewerker dat het begin januari zal zijn...
Net nog even gebeld met apple sales, en ze zeggen dat mijn aanvraag pas 6 december 2006 is verwerkt... ik had het opgestuurd op 13 oktober.
De sales medewerker vertelde mij dat ik komende 2 weken het geld op me rekening zal staan.... ben benieuwd...
toen ik belde in december zei de medewerker dat het begin januari zal zijn...
De apple medewerker die ik zojuist aan de telefoon had zei iets heel anders als die ik vorige week aan de telefoon had, vorige week: het is eind december overgemaakt.
De medewerker van vandaag: Er is een grote achterstand, we hebben alles ontvangen maar het kan tot 2 maanden duren voordat u uw geld terugheeft.
Goede service hoor apple! KUCH!
De medewerker van vandaag: Er is een grote achterstand, we hebben alles ontvangen maar het kan tot 2 maanden duren voordat u uw geld terugheeft.
Goede service hoor apple! KUCH!
Verwijderd
Vandaag ook even gebeld, kreeg te horen dat het al op 14 december aan me was overgemaakt. Rekeningnummer klopte ook nog, nouja, nog maar even wachten...
Zoals zovelen heb ik ook meegedaan aan de iPod promo-actie.
Maar na zo'n 2 maanden wachten had ik nog steeds geen geld!!!
Toen maar eens gebeld naar Apple, daar kreeg ik een mailadres. (zelfde als die eerder genoemde)
Het vrouwtje dat me terugmailde zei doodleuk dat ik geen bewijs van onderwijsinschrijving had bijgevoegd! Nou ik wist wel beter, en heb mijn ingescande schoolpas teruggemaild, samen met de vraag of de envelop nog wel dicht zat.
En nu na 3 weken geen reactie te hebben ontvangen, mailt ze terug dat ze een bankopdracht heeft gedaan.
Er staat nog niks op mijn rekening, maar dit is wel een goed bericht, en tevens een aanmoediging voor anderen om het bijltje er niet bij neer te leggen.
Maar na zo'n 2 maanden wachten had ik nog steeds geen geld!!!
Toen maar eens gebeld naar Apple, daar kreeg ik een mailadres. (zelfde als die eerder genoemde)
Het vrouwtje dat me terugmailde zei doodleuk dat ik geen bewijs van onderwijsinschrijving had bijgevoegd! Nou ik wist wel beter, en heb mijn ingescande schoolpas teruggemaild, samen met de vraag of de envelop nog wel dicht zat.
En nu na 3 weken geen reactie te hebben ontvangen, mailt ze terug dat ze een bankopdracht heeft gedaan.
Er staat nog niks op mijn rekening, maar dit is wel een goed bericht, en tevens een aanmoediging voor anderen om het bijltje er niet bij neer te leggen.
Dit mailtje kreeg ik vorige week vrijdag. Ik heb nog niks ontvangen, maar ik ben benieuwdGood Afternoon
claim numbers x /x
bank transfers have been arranged for both of these claims
thank you
regards
[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 24-01-2007 17:13 ]
🌞🍃
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde mailtje terug ontvangen. Apple had het erover dat in het systeem stond dat de transfer op 14 december geregeld is. Of dit betekent dat het dan ook overgemaakt is... ik denk het niet, want mijn bank vertelde mij dat het uitgesloten is dat een overschrijving internationaal er langer dan een maand over doet.Datafeest schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:12:
[...]
Dit mailtje kreeg ik vorige week vrijdag. Ik heb nog niks ontvangen, maar ik ben benieuwd
Verwijderd
Gebeld via Apple: in Engeland verwachtte men dat het
volgende week
al komt.
Het zal mij benieuwen.

Het zal mij benieuwen.
Mensen die inmiddels al iets terug hebben gekregen?
Ik heb de coupon 21 nov. opgestuurd, dus dat is inmiddels 10 weken geleden.
Aan de massale reacties zie ik dat ik niet de enige ben, dus maak me voorlopig nog geen zorgen.
Nou ja als het nu half februari wordt ga ik eens bellen.
Ik heb de coupon 21 nov. opgestuurd, dus dat is inmiddels 10 weken geleden.
Aan de massale reacties zie ik dat ik niet de enige ben, dus maak me voorlopig nog geen zorgen.
Nou ja als het nu half februari wordt ga ik eens bellen.

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Ik heb gebeld vorige week, men verwachtte dat betaling volgende week volgde. Deze week wist men bij Dawleys mij te melden dat het geld uit Amerika moet komen en dat het daardoor
heel
erg
lang
kan duren
Verwijderd
Vandaag heb ik opeens een brief gekregen van Apple waarin staat dat mijn aanvraagformulier niet binnen 30 dagen na aankoop is ontvangen en dat ik geen geld terug krijg. Dit zou dan betekenen dat mijn brief er langer dan 2 weken over gedaan heeft om in Ierland te komen, lijkt mij sterk. Morgen maar eens bellen.
Zijn er meer mensen die die brief van apple gekregen hebben?
Ik heb te horen gekregen dat 1 deel 19 januari is overgemaakt (de printer of de ipod) en het andere deel is nog niet bekend hoe of wat.
Ik heb alleen nog geen euro gezien....
Ik heb alleen nog geen euro gezien....
Van Apple moet je je aanvraag uiterlijk 30 dagen na de aankoopdatum (voor web-aankopen is dit de verzenddatum) op de bus doen. Dus de reden die ze opgeven voor non-payment is een beetje vreemd.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:19:
Vandaag heb ik opeens een brief gekregen van Apple waarin staat dat mijn aanvraagformulier niet binnen 30 dagen na aankoop is ontvangen en dat ik geen geld terug krijg. Dit zou dan betekenen dat mijn brief er langer dan 2 weken over gedaan heeft om in Ierland te komen, lijkt mij sterk. Morgen maar eens bellen.![]()
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Aanvullende eisen: niet latere ontvangst dan 11 november 2006.AntonicKnight schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:35:
[...]
Van Apple moet je je aanvraag uiterlijk 30 dagen na de aankoopdatum (voor web-aankopen is dit de verzenddatum) op de bus doen. Dus de reden die ze opgeven voor non-payment is een beetje vreemd.
Ik heb net nog een mailtje gehad van het bedrijf dat die actie regelde... met daarin de info die ik liever niet had.... eerst was het zo van 18-01 is het overgemaakt.... nu is het:
this transfer is still going through - they are
taking a very long time because they are processed in America
en de andere is pas 24-01 overgemaakt...
Nog nooit zo'n kwallerige rot actie meegemaakt.
this transfer is still going through - they are
taking a very long time because they are processed in America
en de andere is pas 24-01 overgemaakt...
Nog nooit zo'n kwallerige rot actie meegemaakt.
Nadat ik bericht had gekregen dat m'n printer-streepjescode niet goed was ontvangen (wat wil je... zat ook een verzendetiket overheen geplakt
) heb ik gebeld. Gelukkig konden ze voor zo'n vervelende situatie wel wat regelen en kreeg ik de 90 euro een paar dagen later op m'n rekening. 'Uit het potje' van de afdeling waarmee ik belde zei de callcentermedewerker. Mij best, als ik het maar krijg
.
Maar uiteindelijk is een afgewezen, maar later toch uitbetaalde terugbetaling nog de snelste manier om het geld binnen te krijgen. De 160 euro voor de iPod heb ik namelijk ook nog steeds niet... Hoop dan maar op begin Maart
Edit:
Het is ongelofelijk, maar de 160 eurootjes voor de iPod zijn ook binnen

Maar uiteindelijk is een afgewezen, maar later toch uitbetaalde terugbetaling nog de snelste manier om het geld binnen te krijgen. De 160 euro voor de iPod heb ik namelijk ook nog steeds niet... Hoop dan maar op begin Maart

Edit:
Het is ongelofelijk, maar de 160 eurootjes voor de iPod zijn ook binnen

[ Voor 7% gewijzigd door josverweij op 12-02-2007 23:13 ]
Wanneer hadden jullie de aanvraag opgestuurd?
Hier is eindelijk het geld van de Printer binnen! Nu nog wachten op het bedrag van de ipod...
Nou, iPod geld is vandaag binnen gekomen, wachten is op de printer! Dat ik niet in de db zat was dus ook uiterste bullshit...Zpottr schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:02:
Net gebeld, hebben ze "niets ontvangen"...! (Back to School + Perfect Companion). Ik sta niet in de DB. Raad iedereen dan ook aan even te bellen, blijkbaar gaat lang niet alles op rolletjes in ole Blighty.
Zoef
En €90,- van de printer. He heZpottr schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:54:
[...]
Nou, iPod geld is vandaag binnen gekomen, wachten is op de printer! Dat ik niet in de db zat was dus ook uiterste bullshit...
Zoef
Heb het geld ook nu binnen.
BINNEN = Binnen, dus ik ga er ook niet over zeiken dat het zo laat pas is binnengekomen..
BINNEN = Binnen, dus ik ga er ook niet over zeiken dat het zo laat pas is binnengekomen..
ik heb mijn geld boor mijn iPod inmiddels ook binnen gekregen. Op 3 november het formulier de deur uit gedaan en op 17 februari mijn geld eindelijk gekregen. Werkelijk fantastische actie van Apple. De volgende keer zal ik me nog eens achter de oren krabben bij een dergelijke actie.
Ik heb een afwijzing gekregen met als reden dat de printer niet onder de voorwaarden viel. Ik sta paf, ik had die printer juist gekocht op advies van de apple salesmedewerker. Die zei "waarom neem je geen printer erbij krijg je 90 euro korting". Dat wordt dus weer bellen.
update: met de servicelijn gebeld en die hebben toegezegd het geld via mijn cc te retourneren. Ben benieuwd.
update: met de servicelijn gebeld en die hebben toegezegd het geld via mijn cc te retourneren. Ben benieuwd.
[ Voor 17% gewijzigd door Mighty op 08-03-2007 18:29 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Wat een vreugde hier!
Ik heb ook eindelijk mijn geld terug(formulieren al 1 oktober opgestuurd). Ik kreeg eerst nog 2 brieven(waarom twee, ik heb geen idee...) waarin stond dat ik de verkeerde factuur had bijgesloten. Ik had toch echt allebei de papieren die ik had ontvangen gekopieerd en meegestuurd...
In ieder geval, ik ging bellen naar onze vrienden van Apple, en ook ik moest naar Dawleys mailen.
Twee dagen later had ik 90 euro en 125 euro op mijn rekening staan.
Het is geweldig, de service van Apple......
Ik heb ook eindelijk mijn geld terug(formulieren al 1 oktober opgestuurd). Ik kreeg eerst nog 2 brieven(waarom twee, ik heb geen idee...) waarin stond dat ik de verkeerde factuur had bijgesloten. Ik had toch echt allebei de papieren die ik had ontvangen gekopieerd en meegestuurd...
In ieder geval, ik ging bellen naar onze vrienden van Apple, en ook ik moest naar Dawleys mailen.
Twee dagen later had ik 90 euro en 125 euro op mijn rekening staan.
Kamikaza schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:05:
🌞🍃
Met alle respect, ik vind de service van Apple prima. Toen mijn batterij van mijn MacBook kapot was werd er keurig en snel een nieuwe geleverd. Alleen zullen ze in de toekomst wel moeten kijken met wie ze in zee gaan om een dergelijke actie wat vloeiender te laten verlopen.Kamikaza schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:05:
[...]
Hè Hè!
Eindelijk het geld van de printer teruggekregen. Volgens mij ben ik zo'n beetje de laatste ter wereld die ze hebben verwerkt. Nou ja iig fijn dat het afgehandeld is.
Eindelijk het geld van de printer teruggekregen. Volgens mij ben ik zo'n beetje de laatste ter wereld die ze hebben verwerkt. Nou ja iig fijn dat het afgehandeld is.
Ik wacht nog steeds op het geld van mijn ipod.... printer heb ik al even.
Een klein foutje op formulier wat ze hebben aangepast voor me...
Een klein foutje op formulier wat ze hebben aangepast voor me...
Verwijderd
Ik heb het formulier eind december ingevuld, krijg nu een mailtje van Apple (na m'n telefoontje van gister waarin ze zouden mailen naar Engeland hoe het allemaal zat) dat de bankgegevens niet juist waren en of ik het even opnieuw kon terug sturen via de mail. BIC, IBAN en rekeningnummer lijken mij allemaal geen probleem. Misschien kunnen anderen dit bevestigen, maar moet ik bij 'naam bank' gewoon 'Postbank N.V. Foreign Operations' invullen? En wat bedoelen ze met 'naam rek.?' (dus niet het rekeningnummer), is dat gewoon wat we hier doen met t.a.v.?
14 Oktober 2006 documenten opgestuurd, maanden later nog geen geld. Rond Februari per brief bericht dat IBAN incorrect was?! Heb nog gescande versie van formulieren bewaard, mede vanwege dit soort ongein. Apple gebeld, die hadden op hun beurt Dawleys gebeld, en alles zou ok zijn. Later iPod rebate ontvangen, dus dacht dat het wel ok zou komen. Printer rebate liet op zich wachten. Weken later gebeld, bleek IBAN incorrect voor printer (volgens hun). Geemailed naar dawleys, met de ingescande formulieren geattached, met ten overvloede nog dezelfde IBAN van formulier in e-mail body. Toen was het allemaal wel ok, ofwel IBAN incorrect is bullshit, fout lag duidelijk bij hun. Na weken wachten maar weer mailen of geld eraan komt. Uiteindelijk 10 April pas laatste geld ontvangen terwijl ik geen fouten heb gemaakt. 6 maanden totaal!!! Dawleys zuigt!!! Apple zou er goed aan doen een andere maatschappij in te schakelen, of gewoon een korting direct te berekenen, ipv een rebate. Dit schaadt de naam van Apple ook imho. Waarom geld perse vanuit Amerika geregeld moet worden met wachttijd vandien is mij een raadsel.
Ik heb inmiddels 2x een cheque gehad van 90euro. Hopelijk krijg ik vanaf nu elke maand er 1
Na ±15 telefoontjes en enkele emails heb ik mijn 250 euro nog steeds niet ontvangen. Zou het geld ooit nog aankomen, of zal Apple een klant kwijt raken? To be continued..
🌞🍃
Hier schijnt ook een fout gemaakt te zijn met de formulieren, maar wacht al sinds half oktober....
1 maart de gegevens nogmaals goed doorgegeven... en nog steeds niks... Dewleys zegt: transfer is still going on.... Lekker geregeld....
Apple zou net als bijv DELL korting moeten bereken ipv later terugstorten....
1 maart de gegevens nogmaals goed doorgegeven... en nog steeds niks... Dewleys zegt: transfer is still going on.... Lekker geregeld....
Apple zou net als bijv DELL korting moeten bereken ipv later terugstorten....
Status update, net even met een vlaamse mevrouw van de Apple Store gebelt, die op haar beurt weer contact zocht met de afdeling promoties.
Het geld voor de ipod was hier 18-01-07 overgemaakt, echter heeft er een medewerker wat formulier velden door elkaar gehaald (BIC was verwisselt met plaatsnaam).
En hebben ze het op 18-04-07 overgemaakt, dus moet ik het 18-06-07 hebben...
Ik wordt hier echt gestoord van... ofwel je mag 7 maanden op je geld wachten...
Het geld voor de ipod was hier 18-01-07 overgemaakt, echter heeft er een medewerker wat formulier velden door elkaar gehaald (BIC was verwisselt met plaatsnaam).
En hebben ze het op 18-04-07 overgemaakt, dus moet ik het 18-06-07 hebben...
Ik wordt hier echt gestoord van... ofwel je mag 7 maanden op je geld wachten...
Na 8 en tientallen telefoontjes maanden heb ik eindelijk het geld terug
omg, wat een moeite en pijn voor dat geld.
🌞🍃
Ik heb het idee dat het bij apple een ontzettende rommel is.
Het geld van de printer had ik in januari al ontvangen, echter het bedrrag van de ipod nano niet.
Vervolgens zet men je in de wacht, en gaan ze zoeken....
Na 6 minuten wachten krijg je te horen dat ze dachten dat het over de perfect companion actie ging, dus de printer actie.
Dus ik vertel ze dat het over de back to school actie met de ipod ging, toen moesten ze opeens veel verder zoeken en moest ik ze nog maar wat dagen geven, en het gesprek werd afgekapt. Zonder dat ik ook maar iets kon zeggen.
Is het normaal dat je 6,5 maand nadat je het geld zou ontvangen nog geen cent hebt gezien?
Niets te horen, en telkens word afgekapt?
Ik had gevraagt terug te bellen wat niet gebeurde dus zojuist nog even contact opgenomen.
Opeens blijkt dat Dawleys mij verkeerde informatie heeft verstrekt, en Apple zelf ook. Het geld van de ipod bleek pas 23 mei over te zijn gemaakt, en is er eind volgende week. En het geld van de printer was 14 april overgemaakt, wat ook niet klopt want dat had ik in januari/februari al.
Apple krijgt bij deze weer eens een ijskoude douche... Wat een ballentent is het zeg!
Het geld van de printer had ik in januari al ontvangen, echter het bedrrag van de ipod nano niet.
Vervolgens zet men je in de wacht, en gaan ze zoeken....
Na 6 minuten wachten krijg je te horen dat ze dachten dat het over de perfect companion actie ging, dus de printer actie.
Dus ik vertel ze dat het over de back to school actie met de ipod ging, toen moesten ze opeens veel verder zoeken en moest ik ze nog maar wat dagen geven, en het gesprek werd afgekapt. Zonder dat ik ook maar iets kon zeggen.
Is het normaal dat je 6,5 maand nadat je het geld zou ontvangen nog geen cent hebt gezien?
Niets te horen, en telkens word afgekapt?
Ik had gevraagt terug te bellen wat niet gebeurde dus zojuist nog even contact opgenomen.
Opeens blijkt dat Dawleys mij verkeerde informatie heeft verstrekt, en Apple zelf ook. Het geld van de ipod bleek pas 23 mei over te zijn gemaakt, en is er eind volgende week. En het geld van de printer was 14 april overgemaakt, wat ook niet klopt want dat had ik in januari/februari al.
Apple krijgt bij deze weer eens een ijskoude douche... Wat een ballentent is het zeg!
[ Voor 25% gewijzigd door .NCK op 20-06-2007 14:53 ]