[iPod&printer promo] Onduidelijkheden formulier

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Omdat het nogal haast heeft, open ik er maar even een apart topic over. Het gaat om de volgende onderdelen van het formulier die ik niet begrijp:

Ik snap geen kont van die kortingsformulieren die je moet invullen om de korting te krijgen van de iPod en van de printer.

Allereerst over het formulier van de iPod korting: Het adres van de bank: de Postbank. Die is in geen velden of wegen te bekennen op de postbank site. Is dit het juist adres?:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam

Dan het grootste probleem: het printer formulier. Allereerst de volgende 2 onderdelen: Winkel waar de producten zij aangekocht en adres van de winkel. Moet dit zijn: Apple Store voor consumenten.
Apple Computer Benelux BV
Kosterijland 42
3981 AJ
Bunnik

Op de doos die ik thuis kreeg gestuurd staat namelijk een adres in Venray. Welke is nu de juiste?

Dan staat er: Sort-Code. Wat de neuk is dat? (dit staat bij de bankgegevens)
Voor de duidelijkheid: Ik zit bij de postbank. Een studentenrekening.

Alsjeblieft, iemand. Help me.

Het lijkt verdomme wel of je dat geld van de maan moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Nou, ik dus net bellen, blijkt dat ze zijn gesloten voor trainingsdoeleiden. Bovenstaade dingen zijn me dus nog steeds niet duidelijk.

1. Het adres van de winkel waar de producten zijn aangekocht (Apple Store NL, welk adres?

2. De naam van de bank. Moet dit voor de postbank zijn:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam

3. De Sort-Code. Ik kan hierover weiig informatie vinden, laat staan dat ik weet wat ik er in moet vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Hier ook, snap bij sommige vakjes echt niet wat ze ermee bedoelen.
Ik heb ook het idee, dat Apple er zoveel mogelijk aan doet. Om het cheque niet te laten versturen, want ja als je iets verkeerd ingevuld hebt. Is het namelijk niet volgens de regeltjes gedaan :(

• Gabliboeba
Nou, lekker dan.

Vandaag weer gebeld met het nummer onderaan het formulier van de printerkorting. Opnieuw kreeg ik dezelfde melding.

Ik dus een ander nummer bellen: 0800 0200 570. Na 5-10 minuten aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik óf een Engelse dame aan de lijn die me niet kon helpen óf de verbinding werd verbroken omdat er geen medewerkers beschikbaar waren. Dit tot 5 maal toe.

Ik denken, is er nog een andere oplossing? Jazeker. De mail! Ik dus een lange mail typen, verzend de riedel en krijg vervolgens een mailtje terug waarin ze vertelden dat het niet mogelijk was om via de mail contact op te nemen met apple. Ze verwezen me door naar de telefoon(!!)

Na 2 dagen geklooit ben ik er dus nog steeds niet uit wat ik daar moet invullen. Morgen maar weer proberen? |:(

Verwijderd

De 'sortcode' is een onderdeel van een Engelse (lees Groot Brittannie) bankrekening. Een bankrekening nummer bestaat namelijk uit:
sortcode (code van de bank in formaat xx-xx-xx) en een account number (langer nummer zonder streepjes, het eigenlijk banknummer)

Nu over het adres van de Bank: Ook dat is in Engeland heel belangrijk, het duidt welke bank gevestigd is in combinatie met die sortcode. In dit geval is het dus nooit het hoofdkantoor, maar de branch (=agentschap).

Ik heb het formulier niet gecheckt, maar het lijkt erop dat het gaat om een Engels formulier ipv een Nederlands of Belgisch.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 15:44 . Reden: typfoutje ]

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:00
Hoe zit dat eigenlijk als je de ipod én printer actie combineerd. Dan mag je ze gewoon naar 1 van de 2 adressen sturen?

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:20:
De 'sortcode' is een onderdeel van een Engelse (lees Groot Brittannie) bankrekening. Een bankrekening nummer bestaat namelijk uit:
sortcode (code van de bank in formaat xx-xx-xx) en een account number (langer nummer zonder streepjes, het eigenlijk banknummer)
Ja, daar was ik ook al zo'n beetje achter, maar ik weer nu nog steeds niet wat ik daar in moet vullen.
Nu over het adres van de Bank: Ook dat is in Engeland heel belangrijk, het duidt welke bank gevestigd is in combinatie met die sortcode. In dit geval is het dus nooit het hoofdkantoor, maar de branch (=agentschap).
Is dit in het geval van de postbank:
Postbank NV
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
Nederland
Ik heb het formulier niet gecheckt, maar het lijkt erop dat het gaat om een Engels formulier ipv een Nederlands of Belgisch.
Het formulier is hier te vinden: http://store.apple.com/Ca.../perfectcompanion2006.pdf
Zou je even voor mij willen kijken?
nickvd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:25:
Hoe zit dat eigenlijk als je de ipod én printer actie combineerd. Dan mag je ze gewoon naar 1 van de 2 adressen sturen?
Je moet beide formulieren gewoon in 1 envelop doen en naar het adres sturen. Op beide formulieren stat hetzelfde adres.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 09:30
Volgens mij is het echt niet zo moeilijk als je denkt hoor. Bij welke bank ben je aangesloten? Als je een nieuwe pinpas moet halen oid dan ligt die altijd bij een bepaalde vestiging klaar. DAT is meestal jouw vestiging, dus DAT adres moet je dan ook opschrijven.
Verder, de winkel van aankoop? Als je bij een winkel naar binnen bent gelopen om dat ding te kopen lijkt het me simpel. die winkel. Als je het online hebt gekocht zit er toch meestal ook een factuur bij? adres wat daar op staat invullen.

Verwijderd

Gabliboeba schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:15:
[...]
Het formulier is hier te vinden: http://store.apple.com/Ca.../perfectcompanion2006.pdf
Zou je even voor mij willen kijken?
Het lijkt mij dat dit een rechtstreekse vertaling is uit het engels, aangezien het van de UK afkomstig is.
Ik stel voor dat je enkel je BIC en IBAN code invult (die kan je ophalen bij je bank en tegenwoordig zou dit ook moeten staan op je bankafschriften) en de sortcode/rekening nummer overslaat. Zij moeten je het geld terugstorten en vanuit Engels perspectief hebben ze voldoende aan die BIC en IBAN (ja, ik heb in Engeland gewoond).
Steek een bijgeleidende brief bij zeggende dat aangezien je een NL bankrekening hebt, geen sortcode en zo hebt. Het zou voldoende moeten zijn.

• Gabliboeba
DocB schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:27:
Volgens mij is het echt niet zo moeilijk als je denkt hoor. Bij welke bank ben je aangesloten? Als je een nieuwe pinpas moet halen oid dan ligt die altijd bij een bepaalde vestiging klaar. DAT is meestal jouw vestiging, dus DAT adres moet je dan ook opschrijven.
Verder, de winkel van aankoop? Als je bij een winkel naar binnen bent gelopen om dat ding te kopen lijkt het me simpel. die winkel. Als je het online hebt gekocht zit er toch meestal ook een factuur bij? adres wat daar op staat invullen.
Als ik me net vergis zit hier in de buurt helemaal geen vestiging van de Postbank. Als ik een nieuwe pinpas o.i.d. op moet halen dan moet dat bij het postkantoor. Maarja, morgen gaat er weer een telefoontje naar de Postbank en even kijken wat zij te vertellen hebben.

Dan nog 1 ding: Het adres van de winkel waar je hem hebt gekocht. Dat is in mijn geval gewoon de Apple Online Store. Dan moet je daarbij ook nog een adres invullen. Op de pakbon staat een adres in Venray. Wat moet ik duur nu invullen? Alleen 'Apple Online Store Nederland' en het adresveld leeglaten of bij adres ook nog het adres van Venray invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Ok, heb nu eindelijk iemand aan de lijn gekregen en die wist mij het volgende te vertellen:

1. Het adres van de winkel waar je het hebt gekocht moet zijn: Apple Online Store. Ierland, Cork. Hollyhill. Dat is dus het adres dat op de factuur staat.

2. Het veld van de Sort Code moet je gewoon leeglaten.

Nu blijft alleen nog over: het adres van de bank. Dit is in mijn geval de Postbank. Welk adres moet ik dan invullen?

Deze: Postbank NV Foreign Operations Po Box 1800 1000 BV Amsterdam The Netherlands

Of deze: Postbank NV Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Waarom doe je het niet telefonisch, gaat het beste imho. :) Heeft een vriend van me ook gedaan met z'n iPod/printer actie bij z'n Macbook Pro.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Nitai schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:32:
Waarom doe je het niet telefonisch, gaat het beste imho. :) Heeft een vriend van me ook gedaan met z'n iPod/printer actie bij z'n Macbook Pro.
Hoe bedoel je telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een kijkje op de Postbanksite vond ik het meteen...

Bij boekingen vanuit het buitenland kan als adres van Postbank vermeld worden:

Postbank N.V.
Foreign Operations
Po Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands

link http://www.postbank.nl/in...,2813,1859_397443,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:47:
Na een kijkje op de Postbanksite vond ik het meteen...

Postbank N.V.
Foreign Operations
Po Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands

link http://www.postbank.nl/in...,2813,1859_397443,00.html
Ja ok, die heb ik ook gevonden. Maar de velden die je in moet vulle op het formulier zijn:
Naam bank
Adres
Plaats
Provincie
Postcode

Wat moet nou waar?

Dit adres staat trouwens gewoon bij de telefoongids:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam bank: Postbank N.V. Foreign Operations
Adres: Po Box 1800
Plaats: Amsterdam
Provincie: Holland
Postcode: 1000 BV

Zo had ik het. Maar dat het BIC en IBAN nummer klopt is het belangrijkst, daar staat de bank, het land en je rekeningnummer al in. Dan zal het wel goedkomen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De naam past er geloof ik niet helemaal op, ik heb iig Foreign Operations weggelaten :P Met Postbank.nl erbij is het allemaal niet zo moeilijk. Een GoT dude me vertelde me eerder dat hij zijn formulier vorig jaar niet goed had ingevuld, hij kreeg hem netjes retour gestuurd, blijkbaar worden foutieve formulieren dus niet zomaar getrashed :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Datafeest schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:59:
De naam past er geloof ik niet helemaal op, ik heb iig Foreign Operations weggelaten :P Met Postbank.nl erbij is het allemaal niet zo moeilijk. Een GoT dude me vertelde me eerder dat hij zijn formulier vorig jaar niet goed had ingevuld, hij kreeg hem netjes retour gestuurd, blijkbaar worden foutieve formulieren dus niet zomaar getrashed :P
Kijk, daar was ik dus bang voor. Ze geven meermaals aan dat het belangrijk is dat de gegevens goed in moeten worden gevuld en dat ze het recht hebben om dit en dat onrechtmatig te laten gelden.

Ik weet nu in ieder geval alle gegevens die ik in moet vullen. De brief gaat maandag op de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

hoe zit het precies met de streepjescodes die je moet knippen voor die twee acties? voor alle twee moet je de streepjescode uit de doos van de computer die je hebt gekocht mee sturen.. mag je van apple die twee acties in een envelop insturen??

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 19:45
Sort-code is trouwens niet belangrijk als zowel swift/bic & iban bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
lowfi schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:39:
Sort-code is trouwens niet belangrijk als zowel swift/bic & iban bekend zijn.
Ok, die zijn allebei gewoon ingevuld. Nog even over het adres van de Postbank: Ik heb nu het volgende andres ingevuld:

Postbank NV Foreign Operations
Po Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands

Is dit corect? En is het verstandig om een brief erbij te doen waarin ik het "normale" nederlandse adres vermeldt? Namelijk:

Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam
Nederland

En ja, je kunt beide aanvragen (printer en iPod) gewoon in één envelop versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Ik heb dus ook beide aanvragen in een envelop gedaan en tot nu toe alleen nog maar cashback ontvangen voor de ipod nano... en nu is het wachten op de printer cashback, apple inmiddels gebeld en die zeggen me dat het door verschillende afdelingen afgehandelt wordt, dus dat je het op verschillende momenten krijgt gestort... meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

MellyVille1 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:25:
Ik heb dus ook beide aanvragen in een envelop gedaan en tot nu toe alleen nog maar cashback ontvangen voor de ipod nano... en nu is het wachten op de printer cashback, apple inmiddels gebeld en die zeggen me dat het door verschillende afdelingen afgehandelt wordt, dus dat je het op verschillende momenten krijgt gestort... meer mensen die dit ervaren?
Kun jij misschien een scan van je formulier laten zien? (als je nog een copie ervan hebt)
Het is mij veels te vaag, om de beide formulieren correct in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier problemen met de iMac + iPod + printer aanbieding.
Ten eerste heb ik de order laten splitsen en als gevolg daarvan heb ik 2 verschillende invoices gekregen (de iMac staat niet bij de printer en de nano op de bon). Dit zou ik volgens de telefonist kunnen oplossen door er een begeleidende brief bij te doen (in het Engels).
Maar nu nog een paar vragen:
Artikel nr iMac = MA589N/A ????
En dan het serial nr is dat andere nr met een W er voor en nog wat letters??
Bij de nano en priner precies t zelfde.

Maar mijn belangrijkste vraag, ik zit bij de rabobank. Maar welk adres moet ik dan in godsnaam opgeven van die bank. Sowieso hebben ze 2 kantoren, eentje in Utrecht en een in Eindhoven. Maar zijn dit de juiste??
Alvast bedankt voor de hulp, want met 250€ wil ik voorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

nee formulier heb ik opgestuurd dus scannen gaat niet... heb inmiddels de resterende 90euro ook binnen dus 250 euro ontvangen!

heb dat echt zo ingevuld eigenlijk, weet zo niet meer precies wat maar zo moeilijk is het toch niet... google/banksite erbij en klaar

@joriszz: serialnummer staat apart vermeld op je aankoopbon... kijk maar eens goed... dat Wnummer is je bestel nr ofzo...

[ Voor 19% gewijzigd door MellyVille1 op 06-10-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laptop binnen gekregen...Alles ingevuld, maar nu heb ik mijn doosje niet meer van de Ipod waar de streepjescode opstaat ..... Iemand dit ook gehad maar wel het geld terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELPPPP, ik kan nergens meer het formulier vinden van de Ipod Cache Back ? Iemand enig idee of deze actie al is gecancelled? Zou heel vervelend zijn, want ik was er vanuit gegaan dat ik dat geld terug zou krijgen. Of heeft iemand toevallig nog het pdfje opgeslagen?

grtz,
Marcel

mmgarfield@zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
Same here. :)

Een link zou op prijs worden gesteld. Ben zelf die apple site al aan het ontleden, maar tot nu toe nog weinig geluk.

Edit: Ik had hem nog staan in mn laatstbezochte pagina's:

http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/BTS2006Rebate.pdf

Edit 2: Keej dan, opgeslagen mocht apple hem weghalen. overigens reload hij hem hier nog prima :

http://stuwww.uvt.nl/kongsi/Ipod.Rebate.pdf :)

[ Voor 56% gewijzigd door NiteFly op 08-10-2006 18:01 . Reden: Gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze 'm eraf gehaald.... maar heel erg bedankt voor de link!

grtz,
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je het blokje aanvinken dat je een cheque wil ontvangen? Of krijg je het gewoon op je bank gestort als je dat neit doet?

Daarnaast is het formulier ene beetje onduidelijk omtrend het artikelnummer. op het ipod terug vraag formulier staat artikelnummer en dan serie nummer. op het printer formulier staat modelnummer en dan serienummer van mijn mac. Ik heb de 2e keer A1181 ingevuld. klopt dit dat het bij beide formulieren op een ander manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, heeft er iemand een idee welk adres ik in moet vullen wanneer ik mijn rekening bij de Rabobank heb lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
@joriszss: Het adres van je lokale bankkantoor, in geval van een fusie rabobank (dus meerdere plaatsen naar 1 grote), het adres van de nieuwe grote rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:58:
Nogmaals, heeft er iemand een idee welk adres ik in moet vullen wanneer ik mijn rekening bij de Rabobank heb lopen?
Eigenlijk heeft Apple deze gegeven helemaal niet nodig. Aan een Bic en IBAN nummer hebben ze voldoende

Bij de postbank heb ik gewoon het adres gedaan die je in moet vullen bij boekingen vanuit het buitenland.
Voor de Rabobank zou dit moeten zijn:

Naam v/d bank: RABOBANK (Croeselaan 18)
Adres v/d bank: PO Box 17100
Postcode: 3500 GD
Stad v/d vestiging: Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heeft iemand hier al het geld retour gekregen? Ik heb een dikke 3 weken geleden het formulier teruggestuurd alleen ik heb nog niks terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26
ik ga er maar vanuit dat dit minimaal zo'n 6 weken duurt. Ik heb mijn formulier ook al een aantal weken opgestuurd maar geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

Ik heb mijn geld ook al terug... eerst de 160 euro voor de ipod actie en vervolgens 3 weken later de 90 euro voor de printer actie... het is gewoon een kwestie van geduld, als je binnen 8 weken nog niks hebt zou ik apple eens gaan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan je misschien aangeven hoelang het geduurd heeft voordat je het (eerste) geld binnen had??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

dat heeft bij mij 4 weken geduurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Ik wacht nog rustig af dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag maar moet er wel of geen postzegel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:15:
Misschien een hele domme vraag maar moet er wel of geen postzegel op?
Wel :)
1,64 ofzo.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie het dingetje gewoon met postzegels (dus niet aangetekend) in zo'n gewoon klein envelopje verstuurd?

wat hebben jullie als nummers bij de printer ingevuld? ik bedoel, op de bon staat bij material een code, is dit het modelnummer, of hp deskjet 5940, of hetgeen wat op de doos staat?

tevens, wat als serienummer van de imac? Z0DH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik zit met dezelfde vraag als jerommeke... wat is de juiste code voor de printer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ik heb de envelop gewoon naar het postkantoor gebracht, daar kunnen ze je precies vertellen hoeveel erop moet enzo...

serienr is wat op je factuur linksonder staat... en bij appeltje - over deze mac - (en dan 2x klikken op Build...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Ik heb na een dikke acht weken nog steeds niks retour gekregen. Volgens Apple was het geld vorige maand al over gemaakt. Nu moest ik een brief faxen naar Apple promo BTS alleen is het faxnummer ongeldig.

Nu moet ik de brief opsturen.

Erg vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb ruim een maand geleden alles opgestuurd... ook nog steeds niks ontvangen...

Terwijl ik bij canon, die ook cashback acties heeft, het geld binnen 2 weken op me rekening stond, na het opsturen van streepjescode en kassabon en dergelijken....

Hoe heb jij contact opgenomen met apple over dit probleem?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Ik heb ook ruim een maand geleden het pakketje verstuurd. Van beide acties gebruik gemaakt, de iPod en de printer actie. Ook nog niets ontvangen.

Misschien omdat het tegen het eind van de actie liep, dat ze ineens heel veel formulieren binnen hebben gekregen.

[ Voor 28% gewijzigd door Gabliboeba op 14-11-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 21:01

4POX

Everybody is wired

Ik hoop het niet.

Ik heb in mijn begroting rekening gehouden met dat ik geld terug krijg. De printer heb ik aan een goede vriend kado gedaan.

Stel je eens voor? Als Apple dat geld niet uitbetaald wat voor rechten hebben wij dan ? Of kunnen we fluiten naar het geld?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
4POX schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:38:
Ik hoop het niet.

Ik heb in mijn begroting rekening gehouden met dat ik geld terug krijg. De printer heb ik aan een goede vriend kado gedaan.

Stel je eens voor? Als Apple dat geld niet uitbetaald wat voor rechten hebben wij dan ? Of kunnen we fluiten naar het geld?
Dan zal Apple mij in ieder geval kwijt zijn als klant :w
Ik verwacht dat het wel komt, na enkele weken ga ik (after)sales telefonisch spammen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Ik bedoelde eerlijk gezegd dat dat de reden is dat het zo lang duurt. Op de brief staat echter wel dat het tot 8 weken kan duren nadat het formulier in behandelijk genomen. Dus allereerst een kleine week voordat ze het formulier binnen hebben. Dan waarschijnlijk een week voordat ze het in behandeling hebben genomen, en daar nog eens 8 weken bovenop. Ik ben benieuwd. Gelukkig ben ik niet de enige bij wie het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al een maand geleden ingestuurd en nog steeds geen €...

• Gabliboeba
Het loopt bij mij nu ongeveer tegen de 6 weken dat ik beide formuleren verzonden heb. 2 Okt. verzonden, ik schat dat ze hem rond de 10e binnen hebben gekregen. Nog steeds geen geld ontvangen. Duurt het bij anderen ook zo lang?

Verwijderd

Ja, ik heb ook nog altijd geen geld terug gekregen. (begin okt opgestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:33:
Ja, ik heb ook nog altijd geen geld terug gekregen. (begin okt opgestuurd)
dito!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26
ik heb het afgelopen week binnengekregen. Ook rond die tijd opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
En... nog steeds geen geld teruggekregen. Ik doe maandag even een belletje richting Apple. Het loopt nu al tegen de 8 weken aan.

edit. Ik ben weer dom geweest: geval is dat ik op naam van m'n broer de iPod en Printer heb besteld. Hij was immers student. Logischerwijs heb ik dus ook zijn rekeningnummer opgegeven. Wat ik dus gedaan heb is zenuwachtig elke dag op MIJN rekening gekeken of het geld er dus al bij was. Blijkt dat het geld van de printer als sinds 23 november op de rekening van m'n broer staat |:(
Het geld van de iPod is er echter nog niet bij.

[ Voor 63% gewijzigd door Gabliboeba op 01-12-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Ben ik de enige die het geld van de printer eerder terug heeft gekregen dan het geld van de iPod?
Moet ik me nu zorgen gaan maken? De streepjescode van de ipod was wel enorm klein, ik hoop niet dat zie die kwijt zij geraakt o.i.d.

Zijn er meer mensen die het geld van de printer eerder terug hebben gekregen dan het geld van de iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niets terug. Belde even naar Apple, dingen misgegaan tussen het bedrijf wat de actie voor Apple uitvoerde en de bank. Kan nog eens 6 weken vertraging opleveren.......... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het delen van de info!
Iedere dag check ik hoopvol mijn saldo maar tot nu toe is het tevergeefs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Het geld van de printer heb ik ook nog niet ontvangen :o Niets nog, eigenlijk.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:31:
Ik heb nog niets terug. Belde even naar Apple, dingen misgegaan tussen het bedrijf wat de actie voor Apple uitvoerde en de bank. Kan nog eens 6 weken vertraging opleveren.......... :o
Bedoel je dat het een vertraging op kan leveren voor iedereen, of alleen degenen die bij een specifieke bank zitten. Bij welke bank zit jij als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik hoorde zou dit een vertraging zijn tussen de uitvoerder van de actie en diens bank en dus voor alle deelnemers gelden. Wil je de precieze details weten, even met 0800-0200380 optie 5 bellen ;)

• Gabliboeba
Ik heb eindelijk beide bedragen terug. 3 weken geleden het geld van en printer en vandaag dus het geld van de iPod. Begin oktober opgestuurd. Het heeft uiteindelijk bijna 10 weken geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik hoop dat ik het volgende week ontvang, zijn er nog mensen die het bedrag van hun printer EN ipod nog niet hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier! Tot nu toe heb ik ook nog niets teruggekregen van Apple. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Vorige week had ik eindelijk mijn geld gekregen. Ik had het in september, aangetekend, opgestuurd naar the UK. Ik heb het iig, alleen vind ik dit absoluut geen stijl van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Hier nog iemand die nog geen 1 cent heeft gezien van Apple. Heb de aanvraag ergens in de 1e helft van oktober opgestuurd... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb hem 23-10 ondertekend, en opgestuurd. Dus ik vermoed dat ik het rond 1 januari wel terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:54

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

josverweij schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:38:
Hier nog iemand die nog geen 1 cent heeft gezien van Apple. Heb de aanvraag ergens in de 1e helft van oktober opgestuurd... :Z
Same here! Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik hem pas verstuurd heb precies 30 dagen na aankoop (maarja, niet mijn schuld dat die periode zo krap is geworden door late levering :P). Hoop dat ik het wel gewoon krijg :{

Verwijderd

heb ook nog niets gezien, geen printergeld, geen ipodgeld. nouja, de 12 weken zijn nog niet voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ik had eind vorig jaar gebeld om me status maar even te checken. De medewerker kon me vertellen dat mijn aanvraag in behandeling is, maar dat er problemen zijn met de bank die alle bedragen terug moet storten.

Tegen mij werd gezegd dat begin januari mijn geld terug gestort zal worden... Nou maar hopen dat het er nog komt deze maand _/-\o_

ik had me imac begin oktober gekocht en de bonnen direct opgestuurd..

[ Voor 9% gewijzigd door Eastman op 02-01-2007 20:02 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb laatst gebeld, er werd verteld dat er inderdaad vertraging is en dat het alsnog zou komen. Ik ben benieuwd, totaal staat Apple 275 euro bij me in het schuld, alhoewel ik nu niet direct failliet ga vind ik het toch niet prettig dat een betaling zo lang open staat :{
Zal ik een incassobureau op Apple afsturen? O-)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Het had leuker geweest als ze het direct als korting van je order afhaalden.
Nu moet je erg veel geduld hebben. Maar dan halen ze er weer te weinig omzet / winst uit zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb nog even een vraagje, gisteren apple gebelt om te vragen wat de status was: "Eind december is het overgemaakt". Maar welk bedrag kreeg je nu precies als je een Ipod Nano 2 gb (na upgrade) en 90 euro printer hebt besteld?
Volgens mij zei de medewerker aan de telefoon een ander bedrag.

Het moet toch zijn 135 + 90 euro?

[ Voor 5% gewijzigd door .NCK op 10-01-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:00:
Ik heb nog even een vraagje, gisteren apple gebelt om te vragen wat de status was: "Eind december is het overgemaakt". Maar welk bedrag kreeg je nu precies als je een Ipod Nano 2 gb (na upgrade) en 90 euro printer hebt besteld?
Volgens mij zei de medewerker aan de telefoon een ander bedrag.

Het moet toch zijn 135 + 90 euro?
Ik heb de formulieren de 3e week van oktober verstuurd en ik sta niet in de database van Apple... moet volgende week nog een keer contact opnemen met Apple om te kijken of er al het eea gewijzigd is met de status...

iPod Video + Printer = € 250 (=160+90)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Mij konden ze ook niet direct vinden, echter na flink wat zoeken kon de persoon mij wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Toen ik belde met Apple verwezen ze mij door naar een of ander bedrijf dat die promo-zaken afhandelt. Via de e-mail. Maar nog niets van weer gehoord.

Wel beetje vreemd, jullie spreken blijkbaar wel gewoon met Apple medewerkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:58:
Toen ik belde met Apple verwezen ze mij door naar een of ander bedrijf dat die promo-zaken afhandelt. Via de e-mail. Maar nog niets van weer gehoord.

Wel beetje vreemd, jullie spreken blijkbaar wel gewoon met Apple medewerkers?
Heb een mail gestuurd naar het bedrijf waaraan de refundactie is uitbesteed, en zij hebben mij gisteren weten te replyen met het bericht dat ik in hun database sta en binnen nu en een week krijg uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:35:
[...]

Heb een mail gestuurd naar het bedrijf waaraan de refundactie is uitbesteed, en zij hebben mij gisteren weten te replyen met het bericht dat ik in hun database sta en binnen nu en een week krijg uitbetaald.
Hoe lang duurde het voor je antwoord kreeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik belde zojuist Apple aftersales. Ik kreeg het emailadres applepromo -at- dawleys -dot- com door. Het bericht moet in het Engels worden geschreven en er zou binnen 24h geantwoord worden.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Datafeest schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:18:
Ik belde zojuist Apple aftersales. Ik kreeg het emailadres applepromo -at- dawleys -dot- com door. Het bericht moet in het Engels worden geschreven en er zou binnen 24h geantwoord worden.
Daar heb ik 3 dagen geleden naar gemailt :) Nog geen antwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
:X

Als ik in februari nog niets heb ontvangen ga ik toch wat minder vriendelijk doen aan de telefoon. Ik ga me dan ook inzetten voor een extra vergoeding, het kost me veel tijd om er telkens erachteraan te gaan, en momenteel is tijd geld waard :|

/edit/
Oh, 3 dagen. Ik las 3 weken :+

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 12-01-2007 15:33 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens gemaild.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Wel raar dat ik m'n geld al ruim een maand geleden heb terug gekregen terwijl ik het rond dezelfde datum heb verstuurd. Erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ondertussen heb ik wel antwoord gekregen :) Bleek dat mijn IBAN nummer niet klopte. :o Maar meteen een goeie opgestuurt volgens http://www.ibanbic.nl... Is het toch nog mijn eigen schuld ook, blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Net gebeld, hebben ze "niets ontvangen"...! (Back to School + Perfect Companion). Ik sta niet in de DB. Raad iedereen dan ook aan even te bellen, blijkbaar gaat lang niet alles op rolletjes in ole Blighty.

Blij dat ik overal kopien van heb, of ik het nog een keer wilde toesturen. Mocht ook per fax. Vreemd. Gelukkig wel een vriendelijke dame bij de Apple Store, Dawleys heb ik niet gesproken.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

O.D.Smolik schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:11:
Hier ook, snap bij sommige vakjes echt niet wat ze ermee bedoelen.
Ik heb ook het idee, dat Apple er zoveel mogelijk aan doet. Om het cheque niet te laten versturen, want ja als je iets verkeerd ingevuld hebt. Is het namelijk niet volgens de regeltjes gedaan :(
heb ik al 3keer gehad ik doe nooooooooooooooooooit weer mee met die acties van apple :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb van apple te horen gekregen dat het bedrag vorig jaar (aan het einde) is overgemaakt. Echter lijkt het me stug dat het er dan nu nog niet zou zijn.
Bovendien konden ze bij applecare niets vinden onder het statusnummer dat ik van de medewerker had gekregen de laatste keer.

Apple stelt me wel teleur, dit omdat dell bijvoorbeeld gelijk verwerkt, vind ik toch een stuk eerlijker dan apple doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Dit is wel heel vreemd..

Net nog even gebeld met apple sales, en ze zeggen dat mijn aanvraag pas 6 december 2006 is verwerkt... ik had het opgestuurd op 13 oktober.

De sales medewerker vertelde mij dat ik komende 2 weken het geld op me rekening zal staan.... ben benieuwd...

toen ik belde in december zei de medewerker dat het begin januari zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
De apple medewerker die ik zojuist aan de telefoon had zei iets heel anders als die ik vorige week aan de telefoon had, vorige week: het is eind december overgemaakt.
De medewerker van vandaag: Er is een grote achterstand, we hebben alles ontvangen maar het kan tot 2 maanden duren voordat u uw geld terugheeft.

Goede service hoor apple! KUCH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Dan moet ik morgen ook maar even bellen.

Ik heb mijn brief 26 oktober op de post gedaan. In december heb ik gebeld. Maar hebben ze mij niet kunnen vinden. Ik moest later maar terug bellen vanwege de achterstand.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook even gebeld, kreeg te horen dat het al op 14 december aan me was overgemaakt. Rekeningnummer klopte ook nog, nouja, nog maar even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik heb zonet gebeld.

Mijn papieren zijn ontvangen. Maar het kan nog zes weken duren voordat ik verwerkt ben. De actie was een groter succes dan ze verwacht hadden.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Niet online
Zoals zovelen heb ik ook meegedaan aan de iPod promo-actie.
Maar na zo'n 2 maanden wachten had ik nog steeds geen geld!!!

Toen maar eens gebeld naar Apple, daar kreeg ik een mailadres. (zelfde als die eerder genoemde)
Het vrouwtje dat me terugmailde zei doodleuk dat ik geen bewijs van onderwijsinschrijving had bijgevoegd! Nou ik wist wel beter, en heb mijn ingescande schoolpas teruggemaild, samen met de vraag of de envelop nog wel dicht zat.
En nu na 3 weken geen reactie te hebben ontvangen, mailt ze terug dat ze een bankopdracht heeft gedaan.

Er staat nog niks op mijn rekening, maar dit is wel een goed bericht, en tevens een aanmoediging voor anderen om het bijltje er niet bij neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Good Afternoon

claim numbers x /x

bank transfers have been arranged for both of these claims

thank you

regards
Dit mailtje kreeg ik vorige week vrijdag. Ik heb nog niks ontvangen, maar ik ben benieuwd :o

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 24-01-2007 17:13 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:12:
[...]

Dit mailtje kreeg ik vorige week vrijdag. Ik heb nog niks ontvangen, maar ik ben benieuwd :o
Ik heb precies hetzelfde mailtje terug ontvangen. Apple had het erover dat in het systeem stond dat de transfer op 14 december geregeld is. Of dit betekent dat het dan ook overgemaakt is... ik denk het niet, want mijn bank vertelde mij dat het uitgesloten is dat een overschrijving internationaal er langer dan een maand over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie al iets gehad? Mijn geduld raakt op, ik ga volgende week op wintersport :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeld via Apple: in Engeland verwachtte men dat het *O* volgende week *O* al komt.

Het zal mij benieuwen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonicKnight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 13:53
Mensen die inmiddels al iets terug hebben gekregen?
Ik heb de coupon 21 nov. opgestuurd, dus dat is inmiddels 10 weken geleden.
Aan de massale reacties zie ik dat ik niet de enige ben, dus maak me voorlopig nog geen zorgen.
Nou ja als het nu half februari wordt ga ik eens bellen. :/

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik denk dat ik elke week maar even ga bellen. Ik vind dit geen professionele actie meer.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1 2 Laatste