Omdat het nogal haast heeft, open ik er maar even een apart topic over. Het gaat om de volgende onderdelen van het formulier die ik niet begrijp:
Ik snap geen kont van die kortingsformulieren die je moet invullen om de korting te krijgen van de iPod en van de printer.
Allereerst over het formulier van de iPod korting: Het adres van de bank: de Postbank. Die is in geen velden of wegen te bekennen op de postbank site. Is dit het juist adres?:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam
Dan het grootste probleem: het printer formulier. Allereerst de volgende 2 onderdelen: Winkel waar de producten zij aangekocht en adres van de winkel. Moet dit zijn: Apple Store voor consumenten.
Apple Computer Benelux BV
Kosterijland 42
3981 AJ
Bunnik
Op de doos die ik thuis kreeg gestuurd staat namelijk een adres in Venray. Welke is nu de juiste?
Dan staat er: Sort-Code. Wat de neuk is dat? (dit staat bij de bankgegevens)
Voor de duidelijkheid: Ik zit bij de postbank. Een studentenrekening.
Alsjeblieft, iemand. Help me.
Het lijkt verdomme wel of je dat geld van de maan moet halen
Ik snap geen kont van die kortingsformulieren die je moet invullen om de korting te krijgen van de iPod en van de printer.
Allereerst over het formulier van de iPod korting: Het adres van de bank: de Postbank. Die is in geen velden of wegen te bekennen op de postbank site. Is dit het juist adres?:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam
Dan het grootste probleem: het printer formulier. Allereerst de volgende 2 onderdelen: Winkel waar de producten zij aangekocht en adres van de winkel. Moet dit zijn: Apple Store voor consumenten.
Apple Computer Benelux BV
Kosterijland 42
3981 AJ
Bunnik
Op de doos die ik thuis kreeg gestuurd staat namelijk een adres in Venray. Welke is nu de juiste?
Dan staat er: Sort-Code. Wat de neuk is dat? (dit staat bij de bankgegevens)
Voor de duidelijkheid: Ik zit bij de postbank. Een studentenrekening.
Alsjeblieft, iemand. Help me.
Het lijkt verdomme wel of je dat geld van de maan moet halen