Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

Pcies. De laatste pak 'm beet 100 runs geen sup vigor gezien. Als het al een sup rune is (kans 1 op 1000 of zo) dan is het meestal een sup voor een ranger of necro of ele, heel soms voor een monk (levert al iets meer op), maar een sup vigor, nee al heeeeeeel lang niet meer gezien.
Bijna elke run heb ik nu een sup rune maar geen 1 vigor gehad :( Ik heb al wel alle sup warrior runes gehad en ook een groot gedeelte van sup necro maar ja, die zijn geen kont waard. Ik denk dat ik maar eens richting totem axe ga, die farmen :| Probleem is, ik zit alleen nog in beetlebum :D Dus lang lopen...

Ik ga Nightfall ook kopen, ik had nog een cd bon liggen zag ik !! :) Komen die dingen toch nog een keer van pas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vond dit een best leuk event, vooral die worm tagging was erg leuk. Nadeel, met die sugar rush pot loop je 25% sneller, ook dus daar. Target friendly, spatiebalk, hoppa weer een punt :D

Toen maar mijn gold-ID title gehaald (20 ingekocht a 1k), 1x sword30hp en 2x een sup.vigor, weer 80k rijker :) Mijn nieuwe business, in droknar iemand van 18->20 geholpen (gratis), vroeg hij daarna of hij ook zijn andere char kon lvlen. Dus ik zeg hem dat het 3k per lvl kost, ik doe het namelijk best snel (not ;) ), hij direct akkoord. Uurtje later hij van 3->16 en ik 39k rijker. Ik weet het, plvl'en is geen 'juiste' manier om geld te verdienen, maar verdient best goed :P

En weer een fijn nadeel gevonden met PuG's, ik stond nog op mijn 55-farm build en wilde Senji missie opnieuw doen. Dus krijg een invite, vraag 2x of ik heal of protect moet, starten ze zomaar de missie :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:06:
En weer een fijn nadeel gevonden met PuG's, ik stond nog op mijn 55-farm build en wilde Senji missie opnieuw doen. Dus krijg een invite, vraag 2x of ik heal of protect moet, starten ze zomaar de missie :/
Zo erg heb ik het gelukkig nog niet mee gemaakt. Maar wel dat ik met een halve skill bar rond liep, m'n attribute points verkeerd stonden, etc. Het meeste erger ik me nog aan de "gogogogo" mensen en mensen die roepen dat ze eruit stappen als de leider niet direct vertrekt (ongeacht of iemand z'n build aan het veranderen is, ook al is dit gemeld).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Badger schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:51:
oops dat krijg je als je de hele dag naar engelse teksten staart :D

Ik heb even de meuk geupdate. Hoe ziet het er nu uit?
Professions nog ff veranderen zoals ze in de huide SP zijn, dat staat stukken beter dan wat je nu hebt. Stukjes over de professions staan nu wat vreemd in de tabel. Als je die nu gewoon precies gelijk doet aan de huide dat lijkt veel beter, zwarte kader er omheen, kleine witte ruimte tussen de binnenste tabel de het buitenkader dan lijkt het een stuk rustiger en screenshots en alles ff centreren want links uitlijnen lijkt niet. Filmpjes zijn al wel goed zie ik :)

Verder zijn vanaf Guild Wars: Prophecies/Chapter 1 de tabellen niet meer even breedt als de eersten, dat lijkt vreemd.

En bij de Factions uitgaven staan 4 plaatjes, die onderste 2 staan daar ook wat vreemd, niet dezelfde grote en hangen er wat loos onder, flikker die eruit dat lijkt ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie trouwens bij alle 4 core professions wel de info over de unieke atribute (nrg storage, fast casting etc), maar bij ritualist en assasin staat daar niets over.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

w00t wat een mongool is het dan... Je vraagt iig even of iedereen ready is... Als ik met een halve build rondloop gaat die ander mooi betalen voor de run of ik stap gelijk uit ( igv een quest/mission ) Wat een idiot! FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ZeroCode schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:25:
[...]

w00t wat een mongool is het dan... Je vraagt iig even of iedereen ready is... Als ik met een halve build rondloop gaat die ander mooi betalen voor de run of ik stap gelijk uit ( igv een quest/mission ) Wat een idiot! FTW!
Dit heb ik ook al es gehad ja. Had ik m'n skillset goed gezet voor de allerlaatste Prophecies missie, maar m'n attributes nog niet (als Ranger). Drukte de leader ook al op start pvd. Dus in de missie deed ik maar 3 schade per pijl ofzo, omdat er compleet geen punten in Marksmanship zaten :P Mijn rituals daarentegen waren natuurlijk erg krachtig (heel veel Wilderness).

Pikant detail: we haalden de missie + bonus wel 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

wolkje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:36:
Goede tip, dank je :) Daar zal ik mijn monkje maar eens naartoe brengen dan!
Let wel op dat je hier een specifieke Mo/Me build voor moet gebruiken met AV, SV en Mantra of Concentration, build is vast wel op guildwiki te vinden, maar dan haal je ook wel 20k per uur binnen.
Als ik geen Factions had, zou ik in eerste instantie al geen Spirit Bonder kunnen maken, aangezien Spirit Bond een Factions-skill is ;)
Och ja, helemaal waar, totaal niet aan gedacht :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:42:
Ik denk dat ik maar eens richting totem axe ga, die farmen :| Probleem is, ik zit alleen nog in beetlebum :D Dus lang lopen...
Stel je daar ook niet te veel van voor. Run duurt vrij lang en je hebt goed kans geen enkele totem axe te vinden ... is mij de laatste drie totem runs tenminste gebeurt ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu wel bij die stad vlakbij die totem boss (met die 2 NPC's net buiten de gate), solo erheen gerend (wamo ftw :P). Snap alleen nog niet echt hoe je bij die boss kan komen, op Wiki staat dat je een brug in zuidwest moet overgaan, maar die kan ik niet vinden :X
ZeroCode schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:25:
Als ik met een halve build rondloop gaat die ander mooi betalen voor de run of ik stap gelijk uit ( igv een quest/mission ) Wat een idiot! FTW!
Ik heb een melding gemaakt toen de missie starte, daarna idd eruit gestapt. Daarna wel een goeie party gehad, 13 seconde boven master :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Heeeeel bekende pug ongein. Ook zoiets: zit je in een B/P ranger groepje, vraag je naar de spirits, geen antwoord, vervolgens zit je met 5 favorable winds en geen winnowing. Of meer gelijk aan jou voorval: leider op zoek naar monks om een party compleet te maken en dan niet even vragen wat voor monk ze zijn als ze eenmaal toegevoegd zijn, start je de missie met een twee smiters ...

En zo zijn er nog 1001 voorbeelden ... helaas ... maar ach, dat houdt het spelen in een pug spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:08:
Ik ben nu wel bij die stad vlakbij die totem boss (met die 2 NPC's net buiten de gate), solo erheen gerend (wamo ftw :P). Snap alleen nog niet echt hoe je bij die boss kan komen, op Wiki staat dat je een brug in zuidwest moet overgaan, maar die kan ik niet vinden :X
Kweenie of je dezelfde bedoelt, maar daar heb ik me de eerste runs ook blind naar gezocht.

Ik kan het niet goed uitleggen, maar probeer het toch: je loopt op een gegeven moment onder een boomstronk door. Vlak daarna splitst de weg in links een stenen pad en rechts een zandpad, die parallel aan elkaar noordwaarts lopen. Neem dan de zandpad, deze gaat over in een stenen pad en dan kom je bij een woonwagen kampje uit. Ga voorbij dit kamp en neem de meest linker weg. Dat pad loopt noordwaarts en ongeveer halverwege is een afslag naar links die omhoog leidt naar de brug.

Overigens, het is niet 1 boss die je tegenkomt, maar er zijn een stuk of 12 Root Behemoths in dat gebied die je kunt killen voor een totem axe. En: ik prefereer te gaan als W/R, gelijk aan de guildwiki build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Stel je daar ook niet te veel van voor. Run duurt vrij lang en je hebt goed kans geen enkele totem axe te vinden ... is mij de laatste drie totem runs tenminste gebeurt ...
Bij welke town/city begint die run? Ik heb nu alleen beetlebum erop staan namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als wamo kan ik eigelijk dat hele gebied solo, vig.spirit en life vic met flurry doet wonderen :) Enige nadeel zijn die mesmer dingen, maar gewoon doormeppen gaat aardig. Vanavond toch maar weer eens proberen, ik heb al een totem axe maar altijd leuk om er eentje meer te hebben :)

Iemand nog een soulreaper nodig? Ik heb er 2 die weg liggen te rotten in mijn storage :P

Ventan's Refuge, daar zit ik :) (je moet toch via Reed Bog naar The Falls?)
Via The Wilds missie naar Bloodstone Fen missie, naar Quarrel Falls, dan weer zuidwaards richting Refuge.

Nu nog bij sanctum Cay te zien komen, om door te gaan naar augurky.. wil Warrior Endurance ;(

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:22:
Als wamo kan ik eigelijk dat hele gebied solo, vig.spirit en life vic met flurry doet wonderen :) Enige nadeel zijn die mesmer dingen, maar gewoon doormeppen gaat aardig. Vanavond toch maar weer eens proberen, ik heb al een totem axe maar altijd leuk om er eentje meer te hebben :)

Iemand nog een soulreaper nodig? Ik heb er 2 die weg liggen te rotten in mijn storage :P

Ventan's Refuge, daar zit ik :) (je moet toch via Reed Bog naar The Falls?)
Via The Wilds missie naar Bloodstone Fen missie, naar Quarrel Falls, dan weer zuidwaards richting Refuge.
Dat is niet echt duidelijk lol.... je noemt nu meerdere locaties... Ik zoek het startpunt van de farmrun zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ahum sorry.. De bosses zitten dus in The Falls
Ik begreep van Wiki dat je moet starten vanuit Ventan's Refuge. :)
Reed Bog is de 'zone' er direct onder, daaronder zit dus The Falls, waar die bosses zitten.

Die laatste regel was aan te geven hoe ik in Ventan's Refuge terecht ben gekomen, ik heb faction char die gestart is vanuit Lion's Arch. Vanuit beetlerun is het dus nog een behooooorlijk stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:22:
Nu nog bij sanctum Cay te zien komen, om door te gaan naar augurky.. wil Warrior Endurance ;(
Niet binnendoor gesneakt dan? Via Temple of Ages --> Talmark Wilderness --> Tears of the Fallen --> Stingray Strand (Fishermens Haven) --> Sanctum Kay. Met een wammo lukt dat prima en scheelt een enorme omweg ... maar okay, je mist dan wel een flink deel verhaal, dus ik zou het niet met je eerste karakter doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:01:
[...]

Let wel op dat je hier een specifieke Mo/Me build voor moet gebruiken met AV, SV en Mantra of Concentration Mantra of Resolve, build is vast wel op guildwiki te vinden, maar dan haal je ook wel 20k per uur binnen.
Mantra of Concentration is niet handig, aangezien die opgeheven wordt na de 1e interupt. Dus als er 4 Savage Shots op je afgevuurd worden als je AV of SV aan het casten bent, word je ge-interupt door de 2e Savage Shot die je raakt. Mantra of Resolve laat je alleen energy verliezen bij elke interupt tijdens het casten en omdat je toch genoeg energy krijgt van Essence Bond en Balthazar's Spirit heb je hier geen last van (ook geen enkele Enchantment, die je op hebt, wordt opgeheven als je geen energy hebt, dus dat is mooi meegenomen). Ik geloof dat je Inspiration Magic op 7 moet zetten.

Psst, SynergyX: het is Ventari's_Refuge

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 23-10-2006 14:23 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:38:
Reed Bog is de 'zone' er direct onder, daaronder zit dus The Falls, waar die bosses zitten.

Die laatste regel was aan te geven hoe ik in Ventan's Refuge terecht ben gekomen, ik heb faction char die gestart is vanuit Lion's Arch. Vanuit beetlerun is het dus nog een behooooorlijk stuk :)
Kan ik niet gewoon door blijven lopen heheheh... Oftewel het is bijna kansloos om daar naartoe te gaan. Het hoeft ook niet in 1 dag :') ( stiekum liever wel ) maar ja ik kan het ook in fases doen denk ik :') Ik wil die axe namelijk hebben voor de shiro'ken farm later in Factions met me Mo/Me...

[ Voor 5% gewijzigd door ZeroCode op 23-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:16:
[...]
Niet binnendoor gesneakt dan? Via Temple of Ages --> Talmark Wilderness --> Tears of the Fallen --> Stingray Strand (Fishermens Haven) --> Sanctum Kay. Met een wammo lukt dat prima en scheelt een enorme omweg ... maar okay, je mist dan wel een flink deel verhaal, dus ik zou het niet met je eerste karakter doen ...
Daarnaast is de skill niet te halen in de augurken heuvel, maar in een van de missies met een signet. Als een wat low-level schiet het niet echt op met een warrior. Maar ik snap het "probleem".

Momenteel loop ik ook met een level 12 monk en zou ook wat graag Shield of Judgement halen, jammer genoeg kan je die ook alleen maar capturen in de Southern Shiverpeaks, wat niet echt haalbaar zou zijn. Het enige mogelijke wat ik daarvoor kan verzinnen is me laten runnen en misschien een party joinen die daar gaat farmen. Niet dat ze veel hebben aan een level 12 monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ZeroCode schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:28:
[...]

Kan ik niet gewoon door blijven lopen heheheh... Oftewel het is bijna kansloos om daar naartoe te gaan. Het hoeft ook niet in 1 dag :') ( stiekum liever wel ) maar ja ik kan het ook in fases doen denk ik :') Ik wil die axe namelijk hebben voor de shiro'ken farm later in Factions met me Mo/Me...
Fiery Flame Spitter > Totem Axe

Enige wat je hoeft aan te schaffen is een +18/19% longer enchantment axe grip voor max 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar een Totem axe kost ook 'nog maar' 5k :)
cardinal808 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:33:
Daarnaast is de skill niet te halen in de augurken heuvel, maar in een van de missies met een signet. Als een wat low-level schiet het niet echt op met een warrior. Maar ik snap het "probleem".
Begreep inderdaad dat die missies daar niet zo gemakkelijk zijn, het startpunt zo augurken hill moeten zijn las ik zo :)

Als je verder niet veel waarde meer hecht aan het verhaal voor je monk, mocht je ooit in droknar kunenn komen wil ik je wel ff tijdje op mountain trollfarming meeslepen ;) Ik heb met mijn zwager die hele Shiverpeak leeggemept op de bosses na, hij als axe-wammo en ik als lifebond/barrier erachteraan. Zolang je geen guile varicara tegenkomt gaat dat enorm goed. Als lvl12 monk kan je toch een beetje dienen als lifebond/party healer? Op afstand blijven is daar best goed te doen (behalfe als je Shiverpeak net inkomt, 9 van de 10x staat daar een hele groep mobs meteen klaar om op je in te meppen).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:20:
"Mantra of Concentration versus Mantra of Resolve verhaal"
Je hebt op zich helemaal gelijk. Alleen heb ikzelf wat nare ervaringen met Resolve gehad dat ie al mijn energy wegslurpte en ik net op dat moment een refresh van PS of SB nodig had. Maar dat was nog in de tijd dat ik geen goede energy offhand bij me had. Sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer met Resolve de run gedaan, moet ik weer eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:07:
Als je verder niet veel waarde meer hecht aan het verhaal voor je monk, mocht je ooit in droknar kunenn komen wil ik je wel ff tijdje op mountain trollfarming meeslepen ;) Ik heb met mijn zwager die hele Shiverpeak leeggemept op de bosses na, hij als axe-wammo en ik als lifebond/barrier erachteraan. Zolang je geen guile varicara tegenkomt gaat dat enorm goed. Als lvl12 monk kan je toch een beetje dienen als lifebond/party healer? Op afstand blijven is daar best goed te doen (behalfe als je Shiverpeak net inkomt, 9 van de 10x staat daar een hele groep mobs meteen klaar om op je in te meppen).
Ik heb het verhaal al een keer gedaan tot de desert. Toen ben ik begonnen uit de frustratie dat ik mij zelf amper kon healen, behalve dan door spell op vijanden te casten (E/ME). Daarnaast zijn er ook een paar solo builds voor elementalists, maar die werken niet zo goed als andere.

Ik ben alle missies in parties met spelers doorgekomen en ben inderdaad momenteel voornamelijk bezig als party healer. Gisteren alle missies tot en met de Frost Gate gedaan. Ik moet dus alleen mijn capture signet nog ophalen en dan zouden we eventueel wat kunnen afspreken.

Ik zal je dan wel even een PM sturen via GoT, als ik zo ver ben.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 23-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:07:
[...]

Je hebt op zich helemaal gelijk. Alleen heb ikzelf wat nare ervaringen met Resolve gehad dat ie al mijn energy wegslurpte en ik net op dat moment een refresh van PS of SB nodig had. Maar dat was nog in de tijd dat ik geen goede energy offhand bij me had. Sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer met Resolve de run gedaan, moet ik weer eens gaan proberen.
Tsja, dan moet je toch echt je timing aanpassen. Als je 1x MoResolve gebruikt hebt, hoef je hem daarna niet meer op te gooien. Omdat de Shiro'ken toch zonder energy en adrenaline zitten kunnen ze niet meer interupten. Dus kun je redelijk safe, zonder MoResolve de volgende AV/SV casten.

FFS vs Totem Axe: FFS moet je gewoon eventjes wat moeite in steken en dan heb je gewoon een wapen wat beter is dan de Totem Axe. Die +5E heb je als farmer echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:01:
[...]

Let wel op dat je hier een specifieke Mo/Me build voor moet gebruiken met AV, SV en Mantra of Concentration, build is vast wel op guildwiki te vinden, maar dan haal je ook wel 20k per uur binnen.
Klinkt heel erg goed, vooral de 20k per uur staat me wel aan :D De build staat hier overigens, voor diegenen die moeite hadden om em te vinden (waaronder ik :9). Ben helaas nog niet zo ver met mijn Mo/Me. Heb pas sindskort Factions namelijk. Ik ben dus ook nog helemaal nergens in de verhaallijn ervan :) Heb alleen Spirit Bond gehaald en ben toen begonnen met het oefenen van solofarmen.

Toch er maar es op uittrekken met mijn Monk dan, voor het betere farmwerk :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:38:

Mijn warrior komt ook uit Factions ( lvlen gaat daar een stuk sneller :) ) dus ik moet gewoon dat lange stuk dan maar doen. 5K betallen voor een totem Axe nahhh... Of bied iemand hem hier voor minder aan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben vanuit Lion's Arch die town-missies gaan doen, links van Lion's Arch begint de eerste dacht ik. Vanuit elke missie kom je weer in een nieuwe 'town-missie'. Zijn er zover ik me kan herinneren 4 achter elkaar, ben je daar klaar mee (best makkelijk) zit je al schuin boven Ventari's Refuge.

Ik kijk of ik vanaaf een runnetje kan doen solo, mocht ik er eentje vinden mag jij hem wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:06:
Ik ben vanuit Lion's Arch die town-missies gaan doen, links van Lion's Arch begint de eerste dacht ik. Vanuit elke missie kom je weer in een nieuwe 'town-missie'. Zijn er zover ik me kan herinneren 4 achter elkaar, ben je daar klaar mee (best makkelijk) zit je al schuin boven Ventari's Refuge.

Ik kijk of ik vanaaf een runnetje kan doen solo, mocht ik er eentje vinden mag jij hem wel hebben ;)
Sweet :) Krijg je iig 2.5K voor lol, voor niks is ook weer zo jammer... Me IGN = Forsaken Pain Ik ga zowiezo even die missies doen totdat ik daar ben, ik heb vast nog wel meer Totem Axes nodig voor later. 1 iig voor die build die hierboven staat, mijn Mo/Me is daarop namelijk gebaseerd :)

Holy shit het is idd een heeeeeeeeeeeeel stuk nog:

http://guildwars.gameamp....e_map_images/125_full.jpg
Nog even een vraag: Kun je shields modden? Nee toch?

[ Voor 25% gewijzigd door ZeroCode op 23-10-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat plaatje zat ik me zojuist wezeloos naar te zoeken :/ Maargoed :P

Je begint bij Alessio Seaboard, dan kom je als het goed is automatisch in Divinity Coast na succesvol behalen van de missie. Vanuit Divinity (missie) kom je dan in Druid's Overlook. Vanuit daar ga je noordwest lopen richting The Wilds. Dit is wederom een missie, vanuit die kom je in Bloodstone Fen. Wederom missie -> Quarrel Falls.Vanuit Quarrel travel je zuidwaarts richting de gate, iets verder zuid kom je in Ventari's Refuge. De rest heb ik eerder omschreven :)

Ik raad je aan op GW eerst de missies door te lezen, veel mensen die je in PuG krijgt willen ook de bonus doen. Zo is er bij 1 missie de bonus eerst 2 mobs te laten uitpraten alvorens ze af te maken. Ik heb meeste missies met 2/3 man gedaan, zij wilde het gewoon halen en bonus boeide ze niet. Wammo-sword imho beste setup met de vig.spirit/life.vic, mend ailment, healing signet als extra's. Je aanval ben je vrij in, ik had flurry om snel te heal-meppen. Solo zijn de missies te doen, alleen de laatste (Bloodstone Fen) kan je boss best iritant zijn (nonstop healing signet).

Nope shields kan je niet modden, heb er nog 4 over mocht je er op zoek naar eentje zijn (2x paars, 1 groene en een gold).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:22:
Dat plaatje zat ik me zojuist wezeloos naar te zoeken :/ Maargoed :P

Je begint bij Alessio Seaboard, dan kom je als het goed is automatisch in Divinity Coast na succesvol behalen van de missie. Vanuit Divinity (missie) kom je dan in Druid's Overlook. Vanuit daar ga je noordwest lopen richting The Wilds. Dit is wederom een missie, vanuit die kom je in Bloodstone Fen. Wederom missie -> Quarrel Falls.Vanuit Quarrel travel je zuidwaarts richting de gate, iets verder zuid kom je in Ventari's Refuge. De rest heb ik eerder omschreven :)

Ik raad je aan op GW eerst de missies door te lezen, veel mensen die je in PuG krijgt willen ook de bonus doen. Zo is er bij 1 missie de bonus eerst 2 mobs te laten uitpraten alvorens ze af te maken. Ik heb meeste missies met 2/3 man gedaan, zij wilde het gewoon halen en bonus boeide ze niet. Wammo-sword imho beste setup met de vig.spirit/life.vic, mend ailment, healing signet als extra's. Je aanval ben je vrij in, ik had flurry om snel te heal-meppen. Solo zijn de missies te doen, alleen de laatste (Bloodstone Fen) kan je boss best iritant zijn (nonstop healing signet).

Nope shields kan je niet modden, heb er nog 4 over mocht je er op zoek naar eentje zijn (2x paars, 1 groene en een gold).
Ik heb me necro in Prophecies gemaakt dus die bonussen neem ik gewoon wel mee als party dat wil doen :) No problem. Mijn wammo is alleen Axe aangezien ik Wing's Axe mee heb en de elite skill van Axe, maar dat moet wel lukken, armour = max gladiator vol met runes. :) Moet lukken toch....

[ Voor 0% gewijzigd door ZeroCode op 23-10-2006 16:38 . Reden: komma vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:42:
Tsja, dan moet je toch echt je timing aanpassen. Als je 1x MoResolve gebruikt hebt, hoef je hem daarna niet meer op te gooien.
Ik denk er net pas aan: Shiro'ken gebruiken Wild Strike en Wild Blow, waarna je deze stance kwijt bent. Dus je moet 'm regelmatig casten. Dan tikt 10 energy tegenover 5 erg hard aan.
Omdat de Shiro'ken toch zonder energy en adrenaline zitten kunnen ze niet meer interupten. Dus kun je redelijk safe, zonder MoResolve de volgende AV/SV casten.
Omdat ze je stance kunnen wegnemen, gaat Resolve pas werken als ze geen energy meer hebben, maar dan kun je net zo goed Concentration gebruiken.
FFS vs Totem Axe: FFS moet je gewoon eventjes wat moeite in steken en dan heb je gewoon een wapen wat beter is dan de Totem Axe. Die +5E heb je als farmer echt niet nodig.
Niet echt nodig nee, maar het haalt maakt wel je run iets sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

Ik denk er net pas aan: Shiro'ken gebruiken Wild Strike en Wild Blow, waarna je deze stance kwijt bent. Dus je moet 'm regelmatig casten. Dan tikt 10 energy tegenover 5 erg hard aan.

[...]

Omdat ze je stance kunnen wegnemen, gaat Resolve pas werken als ze geen energy meer hebben, maar dan kun je net zo goed Concentration gebruiken.

[...]

Niet echt nodig nee, maar het haalt maakt wel je run iets sneller ;)
nvrmind.... Las het al boven

[ Voor 8% gewijzigd door ZeroCode op 23-10-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

Dat zie je dus verkeerd. Je hoeft hem maar 1x te casten. Dit namelijk als je naar de rangers toeloopt (mits je eerst alle 4 de groepen aggro'd, en daarna zorgt dat de rangers bij elkaar staan en dan met de warriors+assassins in je rug naar de rangers toeloopt) en net voordat je AV of SV cast. Het is namelijk belangrijk dat die 1e AV of SV opkomt, wat er daarna gebeurt maakt niet heel veel uit. De assassin Shiro'ken zijn altijd de eerste die doodgaan en zij zijn de enige met de stance breaker (Wild Strike).

Als er daarna nog wat blijft staan, kun je zonder problemen Mantra of Resolve nogmaals opzetten (er zijn nu toch geen assassins meer) en AV of SV opnieuw casten.

En een snellere farmrun door +5E? Tsja, misschien scheelt dit wel 1 of 2 seconden...

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 23-10-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:26:
Dat zie je dus verkeerd. Je hoeft hem maar 1x te casten. Dit namelijk als je naar de rangers toeloopt (mits je eerst alle 4 de groepen aggro'd, en daarna zorgt dat de rangers bij elkaar staan en dan met de warriors+assassins in je rug naar de rangers toeloopt) en net voordat je AV of SV cast. Het is namelijk belangrijk dat die 1e AV of SV opkomt, wat er daarna gebeurt maakt niet heel veel uit. De assassin Shiro'ken zijn altijd de eerste die doodgaan en zij zijn de enige met de stance breaker (Wild Strike).
Dus doe je precies hetzelfde als met een Mantra of Concentration, mantra casten en dan direct een AV of SV er achteraan. Of je nou de ene of de andere mantra cast, in beide gevallen wordt ie met de stance breaker ongedaan gemaakt als je niet snel genoeg AV of SV er achteraan cast. Zoals je zelf al zegt: de eerste AV/SV is heel belangrijk dat ie opkomt. Daarna verliezen ze hun energy en gaan de assassins dood, dus kun je ook net zo goed Mantra of Concentration gebruiken. Dat is trouwens zelden nodig met een enkele AV van 18 seconden en alle groepen geaggroed, want na 1x zijn ze meestal allemaal al dood.
En een snellere farmrun door +5E? Tsja, misschien scheelt dit wel 1 of 2 seconden...
Vandaar ook de knipoog er achter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je die shiro ken run ook met alleen factions skills doen , of moet het echt met faction+ prophecies skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
@Steffy
Ik zie dat je IE gebruikt. Die vernaggeld de layout hier en daar een beetje.
Als het goed is zie je ook her en der in de header een dun wit lijntje iets onder het midden. Heeft waarschijnlijk met cellpadding te maken.
Onderin bij de Versies en Releases staan tussen de edities een zwarte lijn in FF (2.0) maar niet in IE (7) doordat het stylesheet border-collapse bevat.
Zie Cantha professions voor een voorbeeldje. Zoiets moet het worden voor de professions iig.

@SinergyX
Ik zie trouwens bij alle 4 core professions wel de info over de unieke atribute maar bij ritualist en assasin staat daar niets over.
Bij laatste twee zijn directe vertalingen uit de manual zonder attributes.
Ik zit er over te denken voor alle professions de manual tekst te gebruiken. Voor meer info wordt er dan doorgelinkt naar de wiki.

In Progress:
* Plaatjes vanaf een andere server (niet echt netjes om die rechtsstreeks van de GW site te gebruiken) ~5 min
* Plaatjes voorzien van een title ipv. url als title ~15min
* Campaign 1 Content listing ~1 uur
* Campaign 3 ~4 uur
* Core Profession beschrijvingen uit de handleiding vertalen en linken naar Wiki voor verdere details ~2 uur

Fixes:
* Screenshots en Movies centraal uitlijnen
* Breedte tabellen is nu overal gelijk
* 4 plaatjes voor Factions Standard zijn nu 1 plaatje
* Chapter -> Campaign renamen
* 550 width voor tabelcellen -> 600/100% width

Known Bugs:
* Witte lijn tussen headers in IE door cellpadding
* In IE geen borders in de tabel door border-collapse in de stylesheet

Ik krijg btw bar weinig gold items bij Shiro's farmen :\ Vooral gold en soulstones droppen er :(

[ Voor 12% gewijzigd door Badger op 24-10-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:09:
Sweet :) Krijg je iig 2.5K voor lol, voor niks is ook weer zo jammer... Me IGN = Forsaken Pain Ik ga zowiezo even die missies doen totdat ik daar ben, ik heb vast nog wel meer Totem Axes nodig voor later. 1 iig voor die build die hierboven staat, mijn Mo/Me is daarop namelijk gebaseerd :)
De hoop even opgegeven, begin ging behoorlij makkelijk maar daarna kom ik net over die brug een zwikkie trolls tegen (geen probleem) en stuk of 5 van die <naam even kwijt>necro beestjes. Oftwel nonstop -regen enchant-chatter en fijne curses, moet ik nog wat op verzinnen :P Weinig zin met met wat NPC gassies op stap te gaan, die zijn nu niet zo bijster slim (of sterk).

Opzicht als je zonder die 5nrg kan, gewoon een sword/axe met een 20% mod kopen, ziet er vaak nog meer :9~ uit ook ;).

Morgen nog maar eens poging wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weakling schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:23:
[...]

Dus doe je precies hetzelfde als met een Mantra of Concentration, mantra casten en dan direct een AV of SV er achteraan. Of je nou de ene of de andere mantra cast, in beide gevallen wordt ie met de stance breaker ongedaan gemaakt als je niet snel genoeg AV of SV er achteraan cast. Zoals je zelf al zegt: de eerste AV/SV is heel belangrijk dat ie opkomt. Daarna verliezen ze hun energy en gaan de assassins dood, dus kun je ook net zo goed Mantra of Concentration gebruiken.
waarom snappen mensen het nou nooit, in 1 seconde worden er zo'n 20 interrupts op je afgevuurd als je AV/SV cast, mantra of concentration houd 1, jawel EEN interrupt tegen, de rest van de interrupts doet ie niks mee. mantra of resolve daarintegen houd alle interrupts tegen totdat een sin wild strike doet, wat meestal net na de cast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:01:
[...]

De hoop even opgegeven, begin ging behoorlij makkelijk maar daarna kom ik net over die brug een zwikkie trolls tegen (geen probleem) en stuk of 5 van die <naam even kwijt>necro beestjes. Oftwel nonstop -regen enchant-chatter en fijne curses, moet ik nog wat op verzinnen :P Weinig zin met met wat NPC gassies op stap te gaan, die zijn nu niet zo bijster slim (of sterk).

Opzicht als je zonder die 5nrg kan, gewoon een sword/axe met een 20% mod kopen, ziet er vaak nog meer :9~ uit ook ;).

Morgen nog maar eens poging wagen :P
My god, gisteren 5 uur main quests gedaan om daar te komen. 15 keer!!!!!!!!! fucking geprobeert en elke keer word in in the falls door spiders + shepards overrunned en is me energy ineens 0!! ( hierdoor dus http://gw.gamewikis.org/wiki/Debilitating_Shot ) WTF... Katz chagrijnig naar bed gegaan iig....

Ik wil het nog wel een keer proberen maar ja, volgens mij heeft het helemaal geen nut.. De build die ik nu gebruik is waardeloos ik kan niet doorrennen tot de behemoths iig.... Ik ga ze 1 voor 1 laten sterven denk ik vanaf dat ik in the Falls zone.

Ik denk dat ik deze build maar eens ga testen:
15 axe,
13 strength,
9 tactics (2x sup)

Berserker armour, sup. abs, +30/-5 shield, zealous 15^50 +30 axe
450 health, 20 energy

Shield stance
Triple Chop
Cyclone Axe
Executioner's Strike
Watch yourself
Healing Signet
Dolyak Signet
Sprint

Alleen ik neem gladiator armour mee, en pleur er een major vigor rune denk ik op. Me health is nu al 450 ofzo dus :) Ik zie hier ook nog een MM build staan, misschien dat ik die eens probeer:

http://www.guildwarsguru....erid=&highlight=totem+axe

[ Voor 7% gewijzigd door ZeroCode op 24-10-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

unfor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:09:
[...]

waarom snappen mensen het nou nooit, in 1 seconde worden er zo'n 20 interrupts op je afgevuurd als je AV/SV cast, mantra of concentration houd 1, jawel EEN interrupt tegen, de rest van de interrupts doet ie niks mee. mantra of resolve daarintegen houd alle interrupts tegen totdat een sin wild strike doet, wat meestal net na de cast is.
Probleem met resolve is dat je 5-10 energy verliest per interrupt oftewel je bent snel je energy kwijt als er 20 interrupts gedaan worden ;) Of zie ik het nou verkeerd...

Build nog niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even uit mijn hoofd:
Knight armor (droknar) 80AL -2 dmg.
shield 16 (tac9) +42health enchanted, 20% -2dmg
Zealous Gladius of Enchant (14^50, req 11, +1/-1, 20% entchant)
Dan met mat major's, 9of11heal, 13sword, 8str en 9tactics, Major Vigor, Major Abs.
542 enchanted dacht ik.

Sun/Moon slash
een standaard adr.sword strike (naam kwijt)
Hundred blades
Flurry
Vig.Spirit
Life.vic
Mend Ailment
Healing signet

Geintje bij die spinnen/shepards, die casten Primal Echoes dat alle signets 10 energy kosten, je bent zo door je energy heen. Ik begon gewoon te meppen (vig/life = 27 health), groepje bij elkaar trekken en hundred blades voor bergje adr/energy. sun/moon, weer hundred blades en ze gaan best snel neer (als trolls endure pain doen, gewoon een ander gaan meppen). Flurry wanneer ik wat lower health kom, je mept sneller (=health) dan zij dmg doen (door die knight armor). Principe mep ik mijn weg richting de brug naar dat laaste stuk.

Eenmaal bij de brug zitten dan 5 of 6 Jungle Skale's (Defile Flesh, Rotting Flesh, Strip Enchantment) die nog aardig moeilijk neer gaan, samen met een groepje Jungle Trolls. Zelfs met bergen armor wordt rotting flash nonstop op je gecast, je degeneration gaat best hard. Nu weet ik niet of daarna er nog meer van die Skale's komen, maar dat is het stuk waar ik vast zit.
ZeroCode schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:03:
Probleem met resolve is dat je 5-10 energy verliest per interrupt oftewel je bent snel je energy kwijt als er 20 interrupts gedaan worden ;) Of zie ik het nou verkeerd...

Build nog niet getest
Ik zit altijd op mountain trolls/Vacicara, deze hebben allemaal interupt skills. Zelfs met 20-30 trolls en Echo casting (2 sec?) zie ik mijn energy amper droppen. Als je Balth.spirit en Essence Bond heb, krijg je echt bergen energy als er 15 mobs op je staan te rammen (interupt skil + 14 normale melee's = 30 energy). Weet ik niet hoe die Shiro'ken zijn, bij trolls/vacicara heb ik iig geen enkele probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZeroCode schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:51:
[...]
Ik wil het nog wel een keer proberen maar ja, volgens mij heeft het helemaal geen nut.. De build die ik nu gebruik is waardeloos ik kan niet doorrennen tot de behemoths iig.... Ik ga ze 1 voor 1 laten sterven denk ik vanaf dat ik in the Falls zone.
8)7

Misschien is het handig om de vijanden in de Falls te killen ipv er als een mogool doorheen te rennen. Ik ben ook al een paar keer in de falls geweest en er zitten inderdaad nogal wat vijanden die je energy drainen. Toen moest ook een vriend van mij zonodig een totem axe hebben, na 5 runs is hij ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ZeroCode schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

Build nog niet getest
Tis een detail, maar je verliest 10...5 energy :P Daarnaast is het een Stance die vrij snel door een Assassin beëindigd wordt, maar vaak lukt het nog wel om AV of SV te casten voordat dat gebeurd. Daarna verlies je dus geen 5 energy meer en helpen je Enchantments om weer energy terug te winnen.

Als ik het goed begrijp :P Want zelf heb ik het nog nooit gedaan, maar Mantra of Resolve lijkt me de betere keuze idd :)
cardinal808 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

8)7

Misschien is het handig om de vijanden in de Falls te killen ipv er als een mogool doorheen te rennen. Ik ben ook al een paar keer in de falls geweest en er zitten inderdaad nogal wat vijanden die je energy drainen.
Ik snap ook niet wat mensen met runnen hebben. Het is nou eenmaal niet zo'n makkelijk spel dat dat altijd maar kan. Gelukkig niet! En daar in de Falls moet je inderdaad gewoon de vijanden gewoon slachten, want runnen is daar bijna niet te doen.

Speel het spel toch gewoon mensen! :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Cloud op 24-10-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mantro of resolve kan toch ook weer direct casten? Mits je natuurlijk voldoende energy heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:08:
Even uit mijn hoofd:
Knight armor (droknar) 80AL -2 dmg.
shield 16 (tac9) +42health enchanted, 20% -2dmg
Zealous Gladius of Enchant (14^50, req 11, +1/-1, 20% entchant)
Dan met mat major's, 9of11heal, 13sword, 8str en 9tactics, Major Vigor, Major Abs.
542 enchanted dacht ik.

Sun/Moon slash
een standaard adr.sword strike (naam kwijt)
Hundred blades
Flurry
Vig.Spirit
Life.vic
Mend Ailment
Healing signet

Geintje bij die spinnen/shepards, die casten Primal Echoes dat alle signets 10 energy kosten, je bent zo door je energy heen. Ik begon gewoon te meppen (vig/life = 27 health), groepje bij elkaar trekken en hundred blades voor bergje adr/energy. sun/moon, weer hundred blades en ze gaan best snel neer (als trolls endure pain doen, gewoon een ander gaan meppen). Flurry wanneer ik wat lower health kom, je mept sneller (=health) dan zij dmg doen (door die knight armor). Principe mep ik mijn weg richting de brug naar dat laaste stuk.

Eenmaal bij de brug zitten dan 5 of 6 Jungle Skale's (Defile Flesh, Rotting Flesh, Strip Enchantment) die nog aardig moeilijk neer gaan, samen met een groepje Jungle Trolls. Zelfs met bergen armor wordt rotting flash nonstop op je gecast, je degeneration gaat best hard. Nu weet ik niet of daarna er nog meer van die Skale's komen, maar dat is het stuk waar ik vast zit.

[...]

Ik zit altijd op mountain trolls/Vacicara, deze hebben allemaal interupt skills. Zelfs met 20-30 trolls en Echo casting (2 sec?) zie ik mijn energy amper droppen. Als je Balth.spirit en Essence Bond heb, krijg je echt bergen energy als er 15 mobs op je staan te rammen (interupt skil + 14 normale melee's = 30 energy). Weet ik niet hoe die Shiro'ken zijn, bij trolls/vacicara heb ik iig geen enkele probleem.
Ik heb bij mijn warrior alleen axe skills eigenlijk :') dus ik moet het met een axe build gaan doen. Rennen is idd geen optie meer, ik ga alles maar afmaken. Kan ik eindelijk mijn wraak nemen op die hoere spinnen.... *beetje boos op spinnen*
Ik zal jou build eens proberen met vig/mend alignment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

cardinal808 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

8)7

Misschien is het handig om de vijanden in de Falls te killen ipv er als een mogool doorheen te rennen. Ik ben ook al een paar keer in de falls geweest en er zitten inderdaad nogal wat vijanden die je energy drainen. Toen moest ook een vriend van mij zonodig een totem axe hebben, na 5 runs is hij ermee gestopt.
Toen in de totem axe nog enige value had, rende ik er gewoon heen om met een axe build te farmen.
Had toen er iets van 3 gefarmed. Beste keuze lijkt nu gewoon je normale farm spot te farmen en 5K of minder neer te leggen voor die axe. :Y)

Update op mijn fow armor 131 Ecto's 89 Shards d:)b . Gisteren weer 13 Ecto's gefarmed. Ga ehm donderdag halen O-)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb er zelfs idd eentje gewoon gekocht, maar het geeft lijkt me best een aardige voldoening als je er volledig solo weet te komen en nog een totem kan krijgen ook :) Zo heb ik met een party Villainy of Galrath (oid) gedaan, het laatste stuk de heuvel op was het 1 vs 1.. Geeft je een behoorlijke rush als je solo voor de hele party toch nog die missie weet te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:45:
[...]

Toen in de totem axe nog enige value had, rende ik er gewoon heen om met een axe build te farmen.
Had toen er iets van 3 gefarmed. Beste keuze lijkt nu gewoon je normale farm spot te farmen en 5K of minder neer te leggen voor die axe. :Y)

Update op mijn fow armor 131 Ecto's 89 Shards d:)b . Gisteren weer 13 Ecto's gefarmed. Ga ehm donderdag halen O-)
ach totem axe farmen is voor een keer wel weer leuk.

Heb nu zelf 136 ecto en 62 shards en 1300k maar ga voor 250 each dus ben nog wel een tijdje bezig gistern 11 ecto erbij gefarmd.

Gebruik nu rt/mesmer build voor de smites de snelste uw build die er voor smites is enige nadeel is dat je de aaxtes niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:45:
[...]

Het kost me idd meer tijd om de totem axe te farmen dan em te kopen. Ik farm zo 10K bij elkaar als ik 1 run bij Elona -> Hydra -> Trolls doe. Dan zit mijn inventory wel vol en heb ik ongeveer 5 - 7 K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu niet inloggen op mijn characters err code=40 :'( Hebben jullie hier ook last van? Je kan niet in HA of Guild Hall en sommige outposts en towns kan je ook niet inkomen. Ik probeer dus ook voor FoW armour te sparen, en ik vroeg me dus af wat de beste manier is om UW te farmen.

Edit: Ik heb net bericht ontvangen dat NCsoft bezig is met het oplossen van het probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:34:
Ik kan nu niet inloggen op mijn characters err code=40 :'( Hebben jullie hier ook last van? Je kan niet in HA of Guild Hall en sommige outposts en towns kan je ook niet inkomen. Ik probeer dus ook voor FoW armour te sparen, en ik vroeg me dus af wat de beste manier is om UW te farmen.
Er zijn inderdaad problemen. Ik kan wel inloggen maar alleen warpen naar de guildhall, alle andere bestemmingen zorgen er voor dat ik tegen een error 040 scherm aan mag kijken. In sommige outposts zijn ook dance party's aan de gang hoorde ik (zag er een in monstary) omdat de mensen daar vast zitten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Nergens last van maar wij hebben de favor niet jammer genoeg. Nu heb ik niks te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:38:
Nergens last van maar wij hebben de favor niet jammer genoeg. Nu heb ik niks te doen :/
Jawel, de favor terug winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Steffy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:38:
Wat is trouwens ons 'voordeel' als we de favor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:51:
[...]

dan kun je uw of fow in en anders niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:09:
Kom kom, niet zo negatief doen. Ik snap je prima, alleen deel ik niet jou ervaring wat betreft de wild strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*O* Nog 3 dagen *O*

27ste valt precies samen met mijn 5-jarig GoT-account, dubbelop vieren :9

[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:51:
[...]
Je kan enkele quests niet doen, aangezien je die alleen kan doen als de "favor" voor een bepaalde regio is. Ik ken alleen een quest in Sardelac Sanitarium waarmee je daar last van kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:05:
[...]

ach totem axe farmen is voor een keer wel weer leuk.

Heb nu zelf 136 ecto en 62 shards en 1300k maar ga voor 250 each dus ben nog wel een tijdje bezig gistern 11 ecto erbij gefarmd.

Gebruik nu rt/mesmer build voor de smites de snelste uw build die er voor smites is enige nadeel is dat je de aaxtes niet aankan.
Misschien snel voor afzonderlijke groepen, maar als ik 4 groepen smites ( 3-5 each, dus ongeveer 12 tot 20 smites ) tank, krijg ik ze meestal binnen 60 seconden neer _/-\o_ . En dat is toch best snel :P . Met mijn ranger build haal ik ze per groepje binnen 50 seconden :D.

Ranger farmen 20 minuten, 17 als je snel bent. Necro 25 tot 30 minuten, maar wel met axtes 8)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

Misschien snel voor afzonderlijke groepen, maar als ik 4 groepen smites ( 3-5 each, dus ongeveer 12 tot 20 smites ) tank, krijg ik ze meestal binnen 60 seconden neer _/-\o_ . En dat is toch best snel :P . Met mijn ranger build haal ik ze per groepje binnen 50 seconden :D.

Ranger farmen 20 minuten, 17 als je snel bent. Necro 25 tot 30 minuten, maar wel met axtes 8)
de rt/mesmer heb je ze ong 25-30 sec allemaal neer maakt niet uit hoeveel smites.

Ookal is de droprate van de aaxte hoger bij mij droppen ze bijna nooit ectos :( en aangezien er veel meer smites zijn die veel golden items droppen gistern nog 30 hp en 20 entchanting sword pommel en natuurlijk af en toe een ecto :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:20:
Je kan enkele quests niet doen, aangezien je die alleen kan doen als de "favor" voor een bepaalde regio is. Ik ken alleen een quest in Sardelac Sanitarium waarmee je daar last van kan krijgen.
Je kunt alleen naar Underworld of Fissure via Temple of Ages als je favor hebt. Dus even heel simpel gezegd: geen favor = geen ectoos of shards (en nog een hoop andere specifieke UW en FoW meuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:31:
Misschien snel voor afzonderlijke groepen, maar als ik 4 groepen smites ( 3-5 each, dus ongeveer 12 tot 20 smites ) tank, krijg ik ze meestal binnen 60 seconden neer _/-\o_ . En dat is toch best snel :P .
Wat is je gebruikelijke tactiek met de Coldfire Nights? Op een paar plaatsen, zeker bij de laatste smite groep vlak bij dat ehmmm "kasteel" achterin UW, is het niet echt mogelijk om ze te ontwijken. Krijg ze niet echt makkelijk plat door de vele maelstroms ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Weakling schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:56:
[...]

Je kunt alleen naar Underworld of Fissure via Temple of Ages als je favor hebt. Dus even heel simpel gezegd: geen favor = geen ectoos of shards (en nog een hoop andere specifieke UW en FoW meuk).
Juist, ik ben alleen nog niet naar beide geweest, vandaar dat ik dat niet wist. Best wel pijnlijk voor america, aangezien meestal als ik speel de favor bij europe ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Keerg net een heel leuk meeltje binnen

Geachte heer M.H. DRAIJER,

Het bestelde artikel met het ordernummer 974xxx is naar u verzonden

Het naar u verzonden artikel is:

1 * Guild Wars Nightfall PREORDER

Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de TPG Post.

Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op het moment niet voorradig
en worden zo spoedig mogelijk zonder meerkosten nagezonden.

We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te controleren en indien
dit het geval is dan de gehele bestelling te weigeren.
Wij zullen u dan opnieuw een onbeschadigde bestelling toezenden.

:P :P :P :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

maartend schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:07:

Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op het moment niet voorradig

We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te controleren en indien

Je krijgt alleen de preorder binnen en niet de retail (final) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:23:
[...]

Je krijgt alleen de preorder binnen en niet de retail (final) :?
Denk ik niet, want die heb ik al wekenlang binnen.

Mocht dat zo zijn, dan kan ik hem weer verder verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
maartend schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

Denk ik niet, want die heb ik al wekenlang binnen.

Mocht dat zo zijn, dan kan ik hem weer verder verkopen
hey maarten

ik heb precies zelfde mail van dynabite ontvangen
maar niet die euh. retail versie. hmm

EDIT:

ik heb gelijk een mailtje naar ze verstuurd met de vraag of ik dan de retail versie op een latere datum zal ontvangen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door ph4nt0m op 24-10-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net langs de gameshop geweest waar ik mijn Nightfall gereserveerd heb, beweren ijskoud deze morgenmiddag 100% zeker al klaar te hebben liggen... Moest er wel om lachen, maar morgen toch even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een snelle levering is natuurlijk mooi maar je zult geen minuut eerder kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:05:
[...]

Juist, ik ben alleen nog niet naar beide geweest, vandaar dat ik dat niet wist. Best wel pijnlijk voor america, aangezien meestal als ik speel de favor bij europe ligt.
Misschien ligt het aan het tijdverschil met amerika hahaha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren voor het eerst de Chaos Planes gehaald met een triple UW run (tsja, voor alles eens de eerste keer... zelfs nog na +/- 18 maanden), ik en 2 guildies. Dat was wel erg gaaf om eens te doen.

Alle quests gedaan van de Reapers of the Labyrinth+Ice Wastes+Forgotten Vale:
  • Clear the Chamber
  • Unwanted Guests
  • Escort of Souls
  • Wrathful Spirits
  • Servants of Grenth
Toch wel bizar dat je zoveel kunt doen met 3 man.

Alleen de Banished Dream Riders waren net even teveel voor mijn 55HP monkje. De hele run duurde natuurlijk veel langer dan een simpele smite run, maar het was erg leuk om te doen, al zijn de Obsidian Behemoths niet liev met hun Nature's Renewal, Healing Spring en Whirling Defense. Met z'n 3en duurde het wel een tijdje om die neer te krijgen.

Daarnaast ook nog eens 6 ecto's, dus 2 per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ja die banished dream riders zijn een verschrikking! lol al die hexes. niet normaal:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Misschien is dit wat winstgevender:
http://gw.gamewikis.org/wiki/W/any_Fissure_Spider_Farmer

Ik kan altijd nog naar ToA runnen om daar e.e.a. te proberen ipv die totem axe te halen. Ik heb alleen een Wing's Axe, geen idee of dat goed is tegen de spiders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:55:
Een snelle levering is natuurlijk mooi maar je zult geen minuut eerder kunnen spelen.
Dat niet, ik ben sowieso toch niet thuis.
Maar ik heb hem wel al dan (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:11:
Gisteren voor het eerst de Chaos Planes gehaald met een triple UW run (tsja, voor alles eens de eerste keer... zelfs nog na +/- 18 maanden), ik en 2 guildies. Dat was wel erg gaaf om eens te doen.
Ik ben elke keer weer verbaasd over wat er allemaal mogelijk is met een goed geolied team en dat er nog steeds nieuwe mogelijkheden bedacht worden om missies en quests te doen. Goed werk CoRrRan!
Alleen de Banished Dream Riders waren net even teveel voor mijn 55HP monkje.
Mwehehe, hoe vaak ik al niet in full team pugs gezeten heb die daarop sneuvelden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:52:
Misschien is dit wat winstgevender:
http://gw.gamewikis.org/wiki/W/any_Fissure_Spider_Farmer

Ik kan altijd nog naar ToA runnen om daar e.e.a. te proberen ipv die totem axe te halen. Ik heb alleen een Wing's Axe, geen idee of dat goed is tegen de spiders...
Ik zal blijven proberen tot ik in iedergeval 1x zo'n boss heb neergehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
maartend schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

Dat niet, ik ben sowieso toch niet thuis.
Maar ik heb hem wel al dan (hoop ik)
ik geloof dat je met zo een pre-order ook nog eens 2 weken lang kan spelen ofzo xD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

10 uur of 2 weken, welke het eerste op is, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:48:
Net langs de gameshop geweest waar ik mijn Nightfall gereserveerd heb, beweren ijskoud deze morgenmiddag 100% zeker al klaar te hebben liggen... Moest er wel om lachen, maar morgen toch even kijken :)
Lach maar niet meer, morgen liggen ze er, en leuk voor de verzamelaar, er zijn 2 edities:

- Standaard game op CD-Rom basis als ik het goed heb
- Collectors Edition, ook op CD-Rom basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/0305294955falls.JPG

En nu bekijken ze et maar... wat een #$*&$#@*&#$@#$@ zwaar iriterende #$*&@ wind riders (& 2xboss). Dan nog een NPC party met verstand nog lager dan een diep ingevroren visstick... Nee het was geen succes :/ Mocht je een title kunnen halen met langste tijd aan Hexes op je, ben ik nu heeeeel eind op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:24:
[...]

Lach maar niet meer, morgen liggen ze er, en leuk voor de verzamelaar, er zijn 2 edities:

- Standaard game op CD-Rom basis als ik het goed heb
- Collectors Edition, ook op CD-Rom basis
Standaard edition word geleverd op drie CD'tjes. En de Collector's Edition op één DVD'tje.

En ja, morgen ligt het spul in de winkel te grabbel als het goed is! Want ik heb vandaag nog een mailtje gehad van Dimension Plus dat mijn games met de post waren verstuurd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:57

Ik kreeg gisteren een soortgelijke mail van Dynabyte binnen. Ik heb inderdaad de S.E. edition besteld incl. de pre-order kit, welke ik nog niet binnen heb, maar ik verwacht wel dat deze erbij zit. Dit was namelijk wat ze me bij Dynabyte hebben verteld. Maar even afwachten wat er precies binnenkomt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle

Ik kreeg gisteren een soortgelijke mail van Dynabyte binnen, bij mij staat er S.E. PREORDER. Ik heb inderdaad de S.E. edition besteld incl. de pre-order kit, welke ik nog niet binnen heb, maar ik verwacht wel dat deze erbij zit. Dit was namelijk wat ze me bij Dynabyte hebben verteld. Maar even afwachten wat er precies binnenkomt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
Twinwhistle schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 07:09:
[...]

Ik kreeg gisteren een soortgelijke mail van Dynabyte binnen. Ik heb inderdaad de S.E. edition besteld incl. de pre-order kit, welke ik nog niet binnen heb, maar ik verwacht wel dat deze erbij zit. Dit was namelijk wat ze me bij Dynabyte hebben verteld. Maar even afwachten wat er precies binnenkomt :?
Sorry dubbele post 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

als je een dubbele post doet, is het misschien handiger om de dubbele post te editen, i.p.v. nóg een post te doen ;)

Gister weer op elite hunt geweest met m'n Ranger. Quick shot erbij gehaald! Heb er nog steeds maar minder dan 10, maar in elk geval de goede elites heb ik nu zowat wel. De enige die ik nog _moet_ hebben is Greater Conflagation, echter die is alleen in Hell's Precipice te halen. Niet een van mijn favoriete missies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:03:
En nu bekijken ze et maar... wat een #$*&$#@*&#$@#$@ zwaar iriterende #$*&@ wind riders (& 2xboss). Dan nog een NPC party met verstand nog lager dan een diep ingevroren visstick... Nee het was geen succes :/ Mocht je een title kunnen halen met langste tijd aan Hexes op je, ben ik nu heeeeel eind op weg.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
[quote]wolkje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 07:47:
[...]

als je een dubbele post doet, is het misschien handiger om de dubbele post te editen, i.p.v. nóg een post te doen ;)

Heb je helemaal gelijk in. Ik heb nog wel een poging gedaan, maar.... Ik hou het er maar op dat het nog erg vreog was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

[afbeelding]

Een paar dingetjes:
- Je kunt het veel makkelijker solo doen met een W/R (zie build op guildwiki) en dan heb je tenminste ook veel meer kans op totem axes, met NPC is gewoon knudde
- Wind Riders moet je niet proberen om te leggen, maar er voorbij rennen
- Het laatste stuk links bovenin de map moet je niet linksom het pad volgen, maar rechtsom, veel minder Wind Riders en een Wind Rider boss minder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

[afbeelding]

Ik geef het ook op, die Totem Axe of Flame Spitter koop ik wel. My god wat een rotzooi daar... Ik heb trouwens gisteren wel een sunreach shield gekocht voor mijn warrior, nog niet geprobeerd daarmee. Stats: http://gw.gamewikis.org/wiki/Sunreach%27s_Shield
Hij is meer voor solo FoW spider cave ( tevens ook nog niet geprobeert want om daar te komen duurde het gewoon 2 uur kl*te henches )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De eerste mensen hebben de final als het goed is al binnen op dit moment: fotos please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 2 uurtjes en ik ga kijken (lunchpauze).

En de hele totem run, was leuk om te doen achteraf gezien. Ik ben niet zo'n renner, dus mep alles wat in mijn weg komt. Athans, tot ik gister via Sanctum Kay naar Dunes of Despair wilde gaan. stomme Sand Elementals, toen maar even omgegooit naar een Runner en gaan met die banaan. Kom ik daarbuiten, sta je daar bij zo'n teleporter niet wetend wat te doen. Alt-tab en even zoeken op GWwiki, terug in game was ik inmiddels alweer dood. Poging 2 :P Flink doorgerent, kom rondom Dunes terecht ren ik finaal de verkeerde kant op. Poging 3, succes :) Vanavond maar hopen op een goeie PuG voor de missie en niet vergeten Signet of Capture mee te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ZeroCode schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:31:
Ik geef het ook op, die Totem Axe of Flame Spitter koop ik wel.
Als ergens makkelijk aan te komen is, is het wel een Flame Spitter. Paar steentjes verzamelen, naar collector en klaar. Vanuit Serenity Temple ben je waarschijnlijk in een kwartiertje (in mijn geval) klaar, afhankelijk van hoeveel steentjes er vallen. :) In het aller ergste geval moet je de run naar de collector 2 keer doen, als ie omgelegd is door een mob.

Kijk hier maar even. De Totem Axe is voor solo runners een ander verhaal, dat ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

wolkje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:52:
[...]

Als ergens makkelijk aan te komen is, is het wel een Flame Spitter. Paar steentjes verzamelen, naar collector en klaar. Vanuit Serenity Temple ben je waarschijnlijk in een kwartiertje (in mijn geval) klaar, afhankelijk van hoeveel steentjes er vallen. :) In het aller ergste geval moet je de run naar de collector 2 keer doen, als ie omgelegd is door een mob.

Kijk hier maar even. De Totem Axe is voor solo runners een ander verhaal, dat ben ik met je eens.
Ik wil hem gebruiken voor de Mo/Me build voor Shiro'ken farmen ( als ik daar ooit kom dan haha ).
Sommige zeggen dat de Flame Spitter + mod voor 20% enchantments beter is dan de Totem Axe... I really dont care anymore, die Totem Axe ga ik zelf niet halen.

Nu nog beslissen welke ik ga kopen FSpitter of Totem Axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt me dat een 20% enchant mod voor een axe toch iets duurder is dan een Totem Axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net vandaag mijn bestelling van dimension plus binnen en ik zie een cdrom in een papieren sleeve als prerelease materiaal en verder niets. En dat vind ik een beetje raar aangezien bij faction ik een hele dvdbox met extra's als bonus kreeg. Heeft iemand wel zo'n box als prerelease bonus gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ja maar in de build staat het volgende:

Weapons:

Any weapon that does not provide additional armor. The "Of Enchanting" weapon upgrade is helpful but not essential.
Must wield a melee weapon. It is a well documented feature of the Shiro'ken Assassins that they will not invoke their Shroud of Silence on a target wielding a melee weapon. This is important as Shroud of Silence would be lethal for this build.
Since you will be using a melee weapon, a +12 Energy focus such as a Protective Icon or Jeweled Chakram is optimal to deal with the initial energy problems the Shiro'ken Rangers will bring.

Neem die Flame spitter wel en een +12 Focus mee, is goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:16:
Ik heb net vandaag mijn bestelling van dimension plus binnen en ik zie een cdrom in een papieren sleeve als prerelease materiaal en verder niets. En dat vind ik een beetje raar aangezien bij faction ik een hele dvdbox met extra's als bonus kreeg. Heeft iemand wel zo'n box als prerelease bonus gekregen?
Ik had een slimline dvd-doosje met 1 CD erin. Wat codes en reclame-grut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:16:
De pre-order hoort inderdaad een normale DVD box te zijn. Ik vrees dat ik hetzelfde ga ontvangen vandaag. Erg slecht als Dim Plus er zo van af denkt te komen. Ik zou direct contact met Dimplus opnemen want dit lijkt nergens op. Is het wel een officiële sleeve of echt gewoon zo'n papieren hoesje van een halve eurocent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:20:
[...]

Ik had een slimline dvd-doosje met 1 CD erin. Wat codes en reclame-grut.
Ook bij Dimension Plus gekocht? Maw de normale DVD doos die er omheen zit (net als bij factions pre order) houden ze achter?

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 25-10-2006 12:24 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.