[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Caeruleus schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:30:
[...]

Even for the record: afgelopen week heb ik de uitslag gekregen: gezakt :( Ik geloof 545 punten maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht met al die powershell vragen.
Ships..'k heb de uitslag nog niet gezien (heb het examen ook gedaan begin januari). 'k heb zelf ook het vermoeden dat ik hem niet gehaald heb.

'k krijg overigens de komende 2 weken nog 2 invites voor Vista beta examens :) (71.622 en 71.623 geloof ik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Ik ben helemaal niet bekend met het MCSA/MCSA gebeuren. Ik wil dus het MCSA examen gaan afleggen, maar nu is mijn vraag: waarom blijft men voor dat MCSA examen bij Microsoft Windows 2000 hangen? En is het de moeite nu nog die dure boeken aan te kopen of wacht ik beter tot de nieuwe examens er komen? (nieuwe Windows Server enz.) ?

Sorry als dit té belachelijke vragen zijn voor het GoT-niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59
MCSA is niet 1 examen hoor, het zijn er meerdere die je moet doen om MCSA te worden..

waarom nog windows 2000? omdat er nog genoeg bedrijven zijn die nog met windows 2000 draaien op de servers, je moet het bedrijfsleven kwa upgraden niet vergelijken met thuisgebruikers waar mensen massaal upgraden naar een nieuwe windows versie als deze uit is.

zolang Windows 2000 nog supported is kan je je hiervoor certificeren. of het nu nog verstandig is hangt echt van jezelf af en de marksituatie waarin je je bevindt :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:41:
je doet examen en je krijgt pas dagen later de uitslag :? waarom is dat als ik vragen mag?

lijkt me irritant, ik wil gelijk weten of ik het heb gehaald :P
offtopic:
nickchange begaan of zo, volgens mij ben jij zwelgje? :P Powershell fanaat geworden? :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
DeMoN schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:51:
[...]

offtopic:
nickchange begaan of zo, volgens mij ben jij zwelgje? :P Powershell fanaat geworden? :D
eh ja, moet alleen nog even wennen bij bepaalde zaakjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:40:
MCSA is niet 1 examen hoor, het zijn er meerdere die je moet doen om MCSA te worden..

waarom nog windows 2000? omdat er nog genoeg bedrijven zijn die nog met windows 2000 draaien op de servers, je moet het bedrijfsleven kwa upgraden niet vergelijken met thuisgebruikers waar mensen massaal upgraden naar een nieuwe windows versie als deze uit is.

zolang Windows 2000 nog supported is kan je je hiervoor certificeren. of het nu nog verstandig is hangt echt van jezelf af en de marksituatie waarin je je bevindt :)
Marksituatie: 17-jarige die zichzelf wil bewijzen, volstaat dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
ga dan eerst maar ervaring opdoen in de praktijk. een 17 jarige mcse'er gaat niemand aanemen :D

maar je zou idd wel wat papiertjes kunnen gaan halen puur om je werkgever te laten zien dat je professioneel met je vak bezig bent

heb je 8000 euro? want dat kost het volgen van een mcsa traject (klassikaal) de examens zijn 160 euro per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
Ik heb de search maar weer eens doorgespit, en ik blijf maar twijfelen |:(

Ik wil eind april het examen 70-290 gaan doen.
Ik heb nu meerdere keren het boek Managing and Maintaining a Microsoft® Windows Server™ 2003 Environment (70-290) van Craig Zacker doorgenomen.
Maar krijg nu langszamerhand het gevoel dat ik niks meer opneem uit het boek.

Ik heb van mijn werkgever een oefenexamen ontvangen van trancender.com

Misschien dat ik weer slapende honden wakker maak ;) , maar kan ik hiermee goed voorbereid naar het examen gaan, of hebben jullie nog tips?

Ik heb mijn examen voor MCDST ook behaald met de oefenexamens van Measure-UP.
Die heb ik voor deze nog niet gevonden :P

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Nikolas schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:33:
Ik ben helemaal niet bekend met het MCSA/MCSA gebeuren. Ik wil dus het MCSA examen gaan afleggen, maar nu is mijn vraag: waarom blijft men voor dat MCSA examen bij Microsoft Windows 2000 hangen? En is het de moeite nu nog die dure boeken aan te kopen of wacht ik beter tot de nieuwe examens er komen? (nieuwe Windows Server enz.) ?

Sorry als dit té belachelijke vragen zijn voor het GoT-niveau.
Ik ben nu werkzaam bij een klant die in de loop van volgend jaar (reken eind volgend jaar) naar Windows XP gaan.
Dus ja, niet iedereen gaat gelijk over op een nieuwe omgeving als de huidige omgeving stabiel draait.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:05:
ga dan eerst maar ervaring opdoen in de praktijk. een 17 jarige mcse'er gaat niemand aanemen :D

maar je zou idd wel wat papiertjes kunnen gaan halen puur om je werkgever te laten zien dat je professioneel met je vak bezig bent

heb je 8000 euro? want dat kost het volgen van een mcsa traject (klassikaal) de examens zijn 160 euro per stuk :P
Wat bedoel je met dat traject? Zijn dat theorielessen ofzo? Kun je dat niet gewoon alleen uit een boek leren? Of is dat verplicht...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
je gaat eind 2008 begin 2009 nog naar XP over? een product wat dan al 7 jaar uit is :?

dat lijkt me raar, kijk ik kan me voorstellen dat je even wacht met een nieuw systeem als vista, echter dan nog XP lijkt me niet echt slim.

Microsoft ondersteunings-lifecycle

algemene ondersteund eindigd op 14 april 2009... dus je sofwarefabrikanten zullen dan ook hun support wel droppen, alleen bij MS kan je nog tot 2014 op support rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Nikolas schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:18:
[...]

Wat bedoel je met dat traject? Zijn dat theorielessen ofzo? Kun je dat niet gewoon alleen uit een boek leren? Of is dat verplicht...?
dat zijn theorielessen ja. die zijn overigens niet verplicht om te volgen hoor ;) die zijn bedoelt voor mensen die totaal geen ervaring hebben met Windows en ActiveDirectory (vergeet niet dat die examens niet alleen over het klikken en slepen van desktop icons gaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:21:
[...]

dat zijn theorielessen ja. die zijn overigens niet verplicht om te volgen hoor ;) die zijn bedoelt voor mensen die totaal geen ervaring hebben met Windows en ActiveDirectory (vergeet niet dat die examens niet alleen over het klikken en slepen van desktop icons gaan!)
Dat het zware examens zijn, dat weet ik, maar ik ben al blij dat ik geen € 8000 moet gaan investeren.
Ik denk dat ik het Windows 2003 Server traject ga doen, welke boeken raden jullie mij aan? Ik zie er zoveel staan bij de lokale computerboer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
deze: http://www.comcol.nl/detail/58352.htm

daarmee heb je 70-290 in je pocket

50 euro per boek en dan 7 examens + examenkosten loopt ook aardig op :) (als je mcse doet)

7x160 euro=1120
7x50 euro=350

niet onaardig dus + ga er maar vanuit dat je herexamens nodig bent :P

[ Voor 55% gewijzigd door Zwelgje op 11-03-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:41:

niet onaardig dus + ga er maar vanuit dat je herexamens nodig bent :P
Komop, beetje vertrouwen in een 17jarige met bewijsdrang :P
Ik heb maar één keer een herexamen hoeven doen van de 9, en dat was een gratis 2nd shot ook..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
alt-92 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:58:
[...]

Ik heb maar één keer een herexamen hoeven doen van de 9, en dat was een gratis 2nd shot ook..
Ik neem dat op als 'n compliment :9
Nu we toch bezig zijn, nog 1 noobvraagje: kan je met Windows Server 2003 alles wat je met XP kan, ik bedoel dus kan het gelden als 'n desktopOS? Anders pleur ik er XP hier af en ga ik met Server aan de slag, anders wordt het 'n dualboot setupje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:19:
je gaat eind 2008 begin 2009 nog naar XP over? een product wat dan al 7 jaar uit is :?

dat lijkt me raar, kijk ik kan me voorstellen dat je even wacht met een nieuw systeem als vista, echter dan nog XP lijkt me niet echt slim.

Microsoft ondersteunings-lifecycle

algemene ondersteund eindigd op 14 april 2009... dus je sofwarefabrikanten zullen dan ook hun support wel droppen, alleen bij MS kan je nog tot 2014 op support rekenen
Bij een beetje bedrijf (zeg 5000 werkplekken) ga je niet even over naar Windows XP. Met zo'n heel migratietraject ben je tochal gauw een half jaar tot een jaar bezig (als het niet langer is). Het is dus niet vreemd dat men nu nog over gaat naar XP, overigens vind ik eind 2008 ook wel erg laat..maar goed. Niet alle bedrijven lopen voorop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
TheVMaster schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:31:
[...]

Bij een beetje bedrijf (zeg 5000 werkplekken) ga je niet even over naar Windows XP. Met zo'n heel migratietraject ben je tochal gauw een half jaar tot een jaar bezig (als het niet langer is). Het is dus niet vreemd dat men nu nog over gaat naar XP, overigens vind ik eind 2008 ook wel erg laat..maar goed. Niet alle bedrijven lopen voorop ;)
i know, heb ook grote migraties gedaan (van windows 3.1 naar nt4 toendertijd bij een grote olieclub) duurde ook anderhalf jaar :P

ik snap ook wel dat je niet even over gaat, maar 2008 is gewoon erg laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
alt-92 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:58:
[...]

ja maar jouw niveau is ook net iets hoger als een gemiddelde 17 jarige :z (net iets hoger, niet echt veel :P )

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_hardste
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Hey allemaal,

Al gedurende een aantal weken druk aan het leren in het Microsoft Press Self-Paced Training Kit boek voor 70-290. Ik weet redelijk wat van windows XP , en ben zelf al jaren erg actief met linux als webserver enz.
Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik begonnen ben met een absolute 0 kennis van Active Directory en de Microsoft way m.b.t. domeinen enz.
Maar na het boek nu tot aan de examen voorbereiding te hebben gelezen en vanavond eens een kijkje te hebben genomen in een van de bekende VCE's zoals die van Transcender. Ben ik toch wel weer erg geschrokken... 8)7
Ligt het aan mij of heeft het boek echt een hele grote gebreken aan informatie? Heb wel gelezen dat het boek niet geheel aansluit, maar vanavond schrok ik van wat ik niet wist en dat terwijl ik toch echt van mening ben het boek redelijk goed te hebben doorgenomen.
Nu concreet de vragen:

Zijn de vragen van bijvoorbeeld transcender moeilijker dan in het echte examen?
Klopt het echt dat het boek een grote lek aan informatie heeft?

Wat je niet probeert, lukt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:32
Ja, Transcender is moeilijker dan het echte examen en MeasureUp ook.

[ Voor 14% gewijzigd door paella op 12-03-2007 07:43 ]

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

de_hardste schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:20:
Hey allemaal,

Al gedurende een aantal weken druk aan het leren in het Microsoft Press Self-Paced Training Kit boek voor 70-290. Ik weet redelijk wat van windows XP , en ben zelf al jaren erg actief met linux als webserver enz.
Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik begonnen ben met een absolute 0 kennis van Active Directory en de Microsoft way m.b.t. domeinen enz.
Maar na het boek nu tot aan de examen voorbereiding te hebben gelezen en vanavond eens een kijkje te hebben genomen in een van de bekende VCE's zoals die van Transcender. Ben ik toch wel weer erg geschrokken... 8)7
Ligt het aan mij of heeft het boek echt een hele grote gebreken aan informatie? Heb wel gelezen dat het boek niet geheel aansluit, maar vanavond schrok ik van wat ik niet wist en dat terwijl ik toch echt van mening ben het boek redelijk goed te hebben doorgenomen.
Nu concreet de vragen:

Klopt het echt dat het boek een grote lek aan informatie heeft?
Er komen best wel maffe vragen voorbij in 70-290, 1 die ik mij nog kan herinneren ging over een dvd-rom speler in je 2003 server voor test doeleinden.

Na het proberen van 4 verschillende regio code's werkt je dvd-rom speler niet meer. wat te doen?

antwoord: koop een nieuwe en installeer deze in je 2003 server.

Dit natuurlijk omdat je door de firmware maar 4x je regio code mag veranderen.

Erg uiteenlopende vragen, ik zou je willen aanraden om je zoveel mogelijk op het MS press book te storten. die heeft mij er ook doorheen gesleept.

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174207

De vragen die in transcender en testking voorkomen zijn 90% dezelfde vragen(stelling) die op het examen voorkomen.
Wel blijkt het leren/lezen in alleen de boeken vaak niet voldoende te zijn. Vaak heb ik het idee dat wanneer ik een examen gehaald heb, er vragen in voorkwamen die echt niet terug te vinden waren in het boek.
eigenlijk best wel gek, dat je gewoon Testking of wat voor programma dan ook nodig hebt om een examen van Microsoft te halen...! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722

digit7722

Rule # 217

Anoniem: 174207 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:28:
De vragen die in transcender en testking voorkomen zijn 90% dezelfde vragen(stelling) die op het examen voorkomen.
Wel blijkt het leren/lezen in alleen de boeken vaak niet voldoende te zijn. Vaak heb ik het idee dat wanneer ik een examen gehaald heb, er vragen in voorkwamen die echt niet terug te vinden waren in het boek.
eigenlijk best wel gek, dat je gewoon Testking of wat voor programma dan ook nodig hebt om een examen van Microsoft te halen...! :?
Valt mee. als je de study guides en exam preparation vragen in het boek doet moet je voldoende kennis hebben om te kunnen slagen.

Daarom word er een cd bij het boek geleverd met bijvoorbeeld windows server 2003.

Dan kan je op een machientje nog even de test cases oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 06:27
de_hardste schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:20:
Ik vond (en vind) dat Transcender je goed voorbereid op het examen. Misschien dat de vragen een beetje moeilijker zijn, maar dat kun je ook positief bekijken: als je alle Transcender vragen foutloos kunt beantwoorden heb je ook een zeer grote kans om het examen te halen. Leer niet alleen het antwoord op een vraag uit je hoofd, maar vooral de uitleg waarom een antwoord goed of fout is, daar leer je een heleboel van. Ik heb er in ieder geval een hoop aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik lees op een paar andere forums, onder andere onderstaande url, dat de content van de examens van Microsoft geupdate worden op dit moment.

Het gaat o.a. om de examens:
Microsoft 70-290 Updated: Sunday, March 04, 2007
Microsoft 70-291 Updated: Sunday, March 04, 2007
Microsoft 70-292 Updated: Monday, March 05, 2007
Microsoft 70-270 Updated: Monday, March 05, 2007
Microsoft 70-296 Updated: Monday, March 05, 2007

Ik moet maandag 19 maart voor 70-291. Merkt iemand al wat van de wijzigingen of wat deze wijzigingen precies inhouden.
http://www.examcollection.com/forum/WTF_all_new_exams__________6000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:59
Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:40:
ik weet niet wat je huidige niveau is maar als je dagelijks met 2003 werkt dan heb je echt geen cursus nodig om het te halen hoor

* fonias heeft voor zijn ms/citrix/cisco zaken nog nooit boeken/opleidingen gelezen/gevolgd
Dat is het h'm nou juist.
Ik werk er niet dagelijks mee vandaar dat ik een avondcursus wil volgen voor MCSE2003.
Alleen bij wie wordt het ook als avondcursus aangeboden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Ik ga volgende week beginnen bij New-Horizons deze heeft verschillende locaties in Nederland.
Ik ga in Rotterdam en die heeft 3 avonden waarop je kan lessen.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
'k kreeg zojuist weer een e-mail om de BETA 71-622 opnieuw te doen :+
Gelijk maar ff geregistreerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag 70-290 gedaan, 899 punten.
MCP'er erbij, over weekje of 3/4 291 (the horror!) doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

grats en GL met "the Horror" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:38

TF

bla bla

Welk boek adviseren jullie om exmane 70-298 (course 2830) in zelfstudie te doen? Ik heb alle Core examens al gehaald en wil deze ook graag gaan doen om MCSE2003 security te worden.

Gewoon MS press?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58329

TF schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:02:
Welk boek adviseren jullie om exmane 70-298 (course 2830) in zelfstudie te doen? Ik heb alle Core examens al gehaald en wil deze ook graag gaan doen om MCSE2003 security te worden.

Gewoon MS press?
Ik heb gewoon de MS-Press boeken gebruikt en de benodigde oefenexamens. Overigens vind ik de 70-298 en 70-299 herhaling van de stof die je al in de core modules hebt gehad en volledig zinloos. Alleen de ISA 2004 voegt naar mijn mening wat toe. Ik ben zelf ook MCSE + Security sinds kort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is het 70-298 examen ook met case-studies?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 58329 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:35:
[...]

Ik heb gewoon de MS-Press boeken gebruikt en de benodigde oefenexamens. Overigens vind ik de 70-298 en 70-299 herhaling van de stof die je al in de core modules hebt gehad en volledig zinloos. Alleen de ISA 2004 voegt naar mijn mening wat toe. Ik ben zelf ook MCSE + Security sinds kort :D
Ja nog van harte :+
Heb jij al info over die security cursus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Kan iemand dit kleine vraagje even bekijken, alstublieft?
Nu we toch bezig zijn, nog 1 noobvraagje: kan je met Windows Server 2003 alles wat je met XP kan, ik bedoel dus kan het gelden als 'n desktopOS? Anders pleur ik er XP hier af en ga ik met Server aan de slag, anders wordt het 'n dualboot setupje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Nee niet alles. Maar wel veel, soms met passen en meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
paella schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:
Nee niet alles. Maar wel veel, soms met passen en meten.
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Nikolas schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:13:
Kan iemand dit kleine vraagje even bekijken, alstublieft?

[...]
ff googlen he ;) Volgens mij zijn er op GoT hele topics over het gebruik van Win2k3 als Desktop OS :) dus ja het kan vast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
TheVMaster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:
[...]

ff googlen he ;) Volgens mij zijn er op GoT hele topics over het gebruik van Win2k3 als Desktop OS :) dus ja het kan vast :+
Excuses, had ik niet aan gedacht. Deze is al 'n leuke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58329

TheVMaster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:40:
[...]

Ja nog van harte :+
Heb jij al info over die security cursus?
Neuh.....toch nog maar even informeren hoever ze er mee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotty
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Even een vraagje mbt certificates. Ik kom in een oefenexamen de volgende vraag tegen:

Gebruiker "piet" moet rechten hebben om certificaten te publiceren in AD.

In het antwoord wordt via de CA properties (tab security) het recht "issue en manage certificates" gegeven maar daarnaast ook nog het recht "manage CA"

In mijn ogen is de tweede optie (het tweede recht, manage CA) onjuist. Ik meen toch dat dit het recht is om de CA zelf te managen.

Iemand hier een idee ? Morgen 293 examen dus .....

**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Heeft iemand een idee hoe snel de examens aangepast worden na het vrijgeven van een servicepack ??
Bijvoorbeeld 70-270 en 70-290 8)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Meestal niet al te snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205620

TheVMaster schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:45:
Yesss...de 70-350 binnen met 927 punten. Met deze erbij ben ik nu MCSE 2003 + Security
Even een vraagje over dit examen. Hoeveel vragen kan ik verwachten en zitten er ook Sims bij?
Weet ik teminste waar ik op kan rekenen.
8)7
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51786

Powershell schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:39:
[...]

i know, heb ook grote migraties gedaan (van windows 3.1 naar nt4 toendertijd bij een grote olieclub) duurde ook anderhalf jaar :P

ik snap ook wel dat je niet even over gaat, maar 2008 is gewoon erg laat
Ik werk in een tamelijk groot bedrijf (55000 werkplekken) , waar stabiliteit van levensbelang is. Onze volledige migratie naar W2K3 zal pas tegen 2009 volledig rond zijn. Met deftige voorbereiding, enkele reorganisaties etc... kom je er met een half jaartje niet. Pak maar gerust enkele jaartjes extra :-)

En wij zijn lang niet de enige. Ik ken nog bedrijven genoeg die geheel (zeer weinig) of op zijn minst gedeeltelijk nog steeds NT4 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:02
Straks 291.. Nu alles aan het herhalen.. Heb deze week allemaal oefen examen vragen gedaan.. Maar helaas niet alle 300 :P

Toch maar hopen dat ik het haal, vorige keer met 370 punten gezakt, erger dan dat kan het iig niet worden :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Kan iemand mij nog wat tips geven voor 70-297!
Hoe kan ik de cases het beste maken?

Eerst helemaal doorlezen?
Of per vraag het antwoord in de tekst gaan zoeken?

Ik maak mij namelijk zorgen om de tijd die je krijgt per case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Sluuut schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:11:
Straks 291.. Nu alles aan het herhalen.. Heb deze week allemaal oefen examen vragen gedaan.. Maar helaas niet alle 300 :P

Toch maar hopen dat ik het haal, vorige keer met 370 punten gezakt, erger dan dat kan het iig niet worden :)
Suc6!
Maar wow, 370 :P Had je totaal niets geleerd of beledig ik je nou? :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Joepie, gisteren voor het Vista-examen 70-620 geslaagd met 907 punten :)

Als voorbereiding een heel klein beetje virtueel met Vista gespeeld én de Transcender heel goed geleerd en dat was in mijn geval voldoende. Bijna alle 56 vragen (op 3 na) kwamen in de Transcender ook voor, maar waren nét wat simpeler als in de Transcender. Dus als je Transcender snapt, haal je het examen!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En heb je niks aan je certificatie, omg zeg - dat je dat trots durft te vermelden dat je enkel maar een heel klein beetje virtueel ermee gespeeld hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Oké, we hebben ook twee dagen cursus gehad waarin de Vista-hightlights voorbij kwamen.

Maar het examen is gewoon niet zo moeilijk, dat waren 270, 271 en 272 toch ook niet?!
En als je dan een beetje de foute antwoorden wegstreept blijft er niet veel meer over na logisch nadenken.

En de komende jaren zal het met mijn ervaring met Vista wel meer dan goed komen, daar ben ik niet bang voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotty
joepie ....... ook ik geslaagd voor 70-293 ..... examen was goed te doen (895 punten). De vragen gaan niet echt de diepte in en alle onderdelen komen aan de orde. Er is dus niet een speciaal onderdeel wat eruit springt in mijn ogen...

Nu lekker weekend vieren !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 13:53

TheZoo

Animals Behind Bars

Topicstarter
xylonite schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:58:
[...]

Bij mij duurde het ook 6 weken voordat ik een mail met de activatie kreeg, en dan krijg je 1 of 2 weken later je pasje van Microsoft ierland
6 weken verder heb ik nog steeds niets gehoord over m'n technet subscription die ik heb verdiend met m'n exam insurance in januari. Afgelopen dinsdag nog een mail gestuurd, waar ik vandaag nog geen reactie op had, dus maar ff de foon ter hand genomen.
Als je eind januari je examen hebt gedaan, kan het tot 12 weken duren! Ben ik in ieder geval al op de helft :/

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Sluuut schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:11:

DeMoN schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Suc6!
Maar wow, 370 :P Had je totaal niets geleerd of beledig ik je nou? :P
Hehe, nog bedankt voor het succes, misschien was jij het die me heeft doen slagen :D

Ik had echt vreselijke vragen, veel lastiger dan de vorige keer had ik het gevoel. Echt gigantisch veel WSUS, echt buiten verhouding! Maar een paar DNS en een paar RRAS en een paar IPSEC.

Maargoed ik had nu echt veel meer geleerd dan vorige keer, ik voelde me er ook een stuk meer klaar voor om het te halen. :) Toen ik aan het einde op end klikte zat ik dus echt te shaken van de spanning maar had echt in m'n hoofd dat ik het niet had gehaald.. Maar anyway, er stond ineens "Congratulations", echt een geweldig moment is dat altijd :D

Ik had nu 740 punten. Maar ik had vorige week wel elke dag ongeveer 2 uur geleerd door middel van oefen vragen (waarvan er 0 op het examen terug kwamen, maar toch zijn ze leerzaam).

Ik heb alleen nog totaal niet het gevoel alsof ik veel weet van 291. Ik snap wel wat basis dingen, maar ga me niet vragen om een 2003 server op te zetten met DNS/RRAS etc.. dat gaat geheid fout :(

Anyway op naar de volgende, Exchange :D
Schijnt zeer moeilijk te zijn :(
Ongeveer anderhalve maand de tijd ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722

digit7722

Rule # 217

Yes. geslaagd voor 70-270, windows xp.
952 puntjes hehe niet verkeerd dacht ik zo.

maar ja na 70-291 was het een stuk minder eng.

Nu nog een elective en dan ben ik mcsa 2003, uiteraard gaan we meteen door met de 2 andere cores en een design zodat ik me mcse 2003 mag noemen.

Al met al ben ik een blije digit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hey, m'n Technet abbo is binnengekomen! (nav de Exam Insurance actie een tijdje terug...) :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Sluuut schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:20:
[...]

Anyway op naar de volgende, Exchange :D
Schijnt zeer moeilijk te zijn :(
Ongeveer anderhalve maand de tijd ervoor...
Dat is 70-284. Die vond ik echt meevallen.
Zeer goed te doen. Maak je daar niet te druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

Ik hoef ook alleen nog maar 70-284 voordat ik MCSA ben. Krijg je met 284 ook sims?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Anoniem: 199898 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:20:
Ik hoef ook alleen nog maar 70-284 voordat ik MCSA ben. Krijg je met 284 ook sims?
Pfff zover ik mij kan herinneren niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Sluuut schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:20:
[...]

[...]

Hehe, nog bedankt voor het succes, misschien was jij het die me heeft doen slagen :D
-blaat-
digit7722 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:17:
Yes. geslaagd voor 70-270, windows xp.
952 puntjes hehe niet verkeerd dacht ik zo.
-blaat-
Gefeliciteerd beide! :)
@Sluuut, waarom heb je je DM niet aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
DeMoN schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:24:
[...]

[...]

Gefeliciteerd beide! :)
@Sluuut, waarom heb je je DM niet aan? :)
Thanx. Staat volgens mij gewoon aan?

Edit: Thanx, staat nu wel aan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sluuut op 19-03-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Sluuut schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:28:
[...]

Thanx. Staat volgens mij gewoon aan?
nope :P
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

[ Voor 12% gewijzigd door DeMoN op 19-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205620

Anoniem: 205620 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:05:
[...]

Even een vraagje over dit examen. Hoeveel vragen kan ik verwachten en zitten er ook Sims bij?
Weet ik teminste waar ik op kan rekenen.
8)7
8)7
Kan iemand opgemelde vraag beantwoorden, of heeft niemand ervaring met Exam 70-350 (ISA 2004)?
Welke TK zou ik kunnen gebruiken om mijn kennis te testen?

PLEASE ...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotty
Ik zit ook ff met een vraagje, ik moet een ellective gaan doen en zat of aan ISA 2004 of aan Exchange te denken. Probleem is alleen dat beide produkten redelijk aan het einde van hun levenscyclus zitten. ISA 2004 wordt vervangen voor ISA 2006 en Exchange 2003 voor 2007 meen ik...

Weet iemand wanneer je officieel examen kan doen voor deze produkten ? Ik vind het wat jammer om iets te gaan leren wat vervangen wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 22:39

fatshark

fat to da bone

tazman67 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:50:
Ik lees op een paar andere forums, onder andere onderstaande url, dat de content van de examens van Microsoft geupdate worden op dit moment.

Het gaat o.a. om de examens:
Microsoft 70-290 Updated: Sunday, March 04, 2007
Microsoft 70-291 Updated: Sunday, March 04, 2007
Microsoft 70-292 Updated: Monday, March 05, 2007
Microsoft 70-270 Updated: Monday, March 05, 2007
Microsoft 70-296 Updated: Monday, March 05, 2007

url="http://www.examcollection.com/forum/WTF_all_new_exams__________6000.html"]http://www.examcollection.com/forum/WTF_all_new_exams__________6000.html[/url]
Klopt dit had ik ook gelezen maar een kennis heeft 9 maart het 291 examen gedaan en had nog de oude Pass4Sure vragen wist hij mij te melden.
Verder meldt Pass4Sure van niets te weten en zegt dat hun 2.20 nog de meest recente is.
Ikzelf ga 27 maart 70-290 doen maar ben zelf ook wel benieuwd of er enige waarheid zit in bovenstaand bericht.
Als iemand meer weet gaarne update :P

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
Yes, vandaag geslaagd voor 70-291 met 920 punten. Ik vond het wel meevallen. Het boek Self Paced Training Kit van Microsoft, de videos van CBT Nuggets en een klein beetje Testking.

Redelijk wat WSUS vragen, heel weinig over IPSEC, veel vragen over IP adressen invullen en wat is er hier goed en/of fout, klein beetje DNS / DHCP. De 3 simulaties gingen over: AD Users en Computers (Sales Group), DNS (MX record) en RRAS policies. Ik denk dat ik hier de punten heb laten liggen. Ze zijn simpel, je gaat er dus te snel doorheen en vergeet dus dingen, of maakt domme fouten.

Maar ik mag niet klagen, door naar de 70-293.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
fatshark schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:35:
[...]

Klopt dit had ik ook gelezen maar een kennis heeft 9 maart het 291 examen gedaan en had nog de oude Pass4Sure vragen wist hij mij te melden.
Verder meldt Pass4Sure van niets te weten en zegt dat hun 2.20 nog de meest recente is.
Ikzelf ga 27 maart 70-290 doen maar ben zelf ook wel benieuwd of er enige waarheid zit in bovenstaand bericht.
Ik ben er intussen al achter. Het schijnt dat er nieuwe versies uit zijn van Testking, Pass4Sure en/of ActualTest. Dus niet van de Microsoft examens. Ik ben vandaag voor 70-291 geslaagd met 920 punten en ik herkende wel veel vragen uit Testking V52. Pass4Sure gebruik ik niet, dus kan ik niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
tazman67 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:40:
Yes, vandaag geslaagd voor 70-291 met 920 punten. Ik vond het wel meevallen. Het boek Self Paced Training Kit van Microsoft, de videos van CBT Nuggets en een klein beetje Testking.

Redelijk wat WSUS vragen, heel weinig over IPSEC, veel vragen over IP adressen invullen en wat is er hier goed en/of fout, klein beetje DNS / DHCP. De 3 simulaties gingen over: AD Users en Computers (Sales Group), DNS (MX record) en RRAS policies. Ik denk dat ik hier de punten heb laten liggen. Ze zijn simpel, je gaat er dus te snel doorheen en vergeet dus dingen, of maakt domme fouten.

Maar ik mag niet klagen, door naar de 70-293.
Gefeliciteerd!

Zit nu dat Self Paced boek van Microsoft door te lezen voor 291. Snap alleen dat subnet-verhaal voor geen meter :X. Komt dit veel terug in het examen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Ik heb vanochtend mn eerste Walk-in les gehad bij New Horizons Rotterdam.
Het is best vermoeiend naar een amerikaan luisteren en te begrijpen via de computer, maar dat is natuurlijk een kwestie van wennen.

Op naar het eerste examen 90-270. heb de Moc's voor 270 en 290 meegekregen vandaag

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 08:02

Cis

MarcoZ20 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Gefeliciteerd!

Zit nu dat Self Paced boek van Microsoft door te lezen voor 291. Snap alleen dat subnet-verhaal voor geen meter :X. Komt dit veel terug in het examen?
Subnet is een belangrijk onderdeel. Niet alleen in je examen, maar sowieso in systeembeheer-wereld. Als je subnets niet snapt, kun je imho geen goed systeembeheerderbaantje vervullen. :)

Kortom: blijven lezen, nog een keer opnieuw lezen en dan nog een keer lezen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
MarcoZ20 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik 3 of 4 vragen gekregen heb die met subnetten te maken hebben. Waar ik veel aan had was de video serie van CBT Nuggets die hier heel duidelijk over was. Je moet denk ik dan proberen om deze in handen te krijgen. Op het forum van ExamCollection.com vindt je mischien meer info hierover. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 205620 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Kan iemand opgemelde vraag beantwoorden, of heeft niemand ervaring met Exam 70-350 (ISA 2004)?
Welke TK zou ik kunnen gebruiken om mijn kennis te testen?

PLEASE ...???
Ehh..ff denken je zou even op het forum van examcollection kunnen kijken :) daar staat wel welke gebruikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Cis schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Subnet is een belangrijk onderdeel. Niet alleen in je examen, maar sowieso in systeembeheer-wereld. Als je subnets niet snapt, kun je imho geen goed systeembeheerderbaantje vervullen. :)

Kortom: blijven lezen, nog een keer opnieuw lezen en dan nog een keer lezen :)
Dat het een belangrijk onderdeel is weet ik wel, maar de uitleg in het boek vind ik nou niet echt geweldig (ben pas bij hoofdstuk 2, zal misschien nog wel uitgebreider aan bod komen verderop in het boek?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 08:02

Cis

MarcoZ20 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:01:
[...]

Dat het een belangrijk onderdeel is weet ik wel, maar de uitleg in het boek vind ik nou niet echt geweldig (ben pas bij hoofdstuk 2, zal misschien nog wel uitgebreider aan bod komen verderop in het boek?)
Nope. Het is alleen dat hoofdstuk.
Ik had er in het begin ook even moeite mee. Heb het volgens mij 2 of 3 keer gelezen.
Probeer anders even een Sybex boekje te bemachtigen. Daarin wordt het op een andere manier uitgelegd, die je wellicht wat beter bevalt.
(let wel: voor de rest is het boek Sybex 70-291 een incompleet boek, dus probeer met dit boek niet je examen te halen!)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

fatshark schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:35:
[...]

Ik ga volgende week 297 doen en gebruik ook pass4sure.
De vragen daarin zijn dus ook de vragen op het examen?

Hoe kan ik de vargen het beste maken? Eerst helemaal doorlezen en dan de vragen? Of per vraag de antwoorden opzoeken in de tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Cis schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:28:
[...]

Nope. Het is alleen dat hoofdstuk.
Ik had er in het begin ook even moeite mee. Heb het volgens mij 2 of 3 keer gelezen.
Probeer anders even een Sybex boekje te bemachtigen. Daarin wordt het op een andere manier uitgelegd, die je wellicht wat beter bevalt.
(let wel: voor de rest is het boek Sybex 70-291 een incompleet boek, dus probeer met dit boek niet je examen te halen!)
Ok zal ff navragen op m'n werk of ze dat toevallig hebben liggen. Bedankt voor de tip iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Sorry,verkeerd!

[ Voor 94% gewijzigd door Jieve op 21-03-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

WTF :?

Ik heb hier een backup ( :X ) van het Sybex boek (gebruik zelf MS Press in paper ;) ) in PDF-formaat en ik kom net dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07123/sybex291.JPG

Staat gewoon verkeerd, of niet dan? :X
Session en Transport moeten andersom :?
http://en.wikipedia.org/wiki/OSI_model

[ Voor 13% gewijzigd door DeMoN op 21-03-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
DeMoN schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:06:
WTF :?

Ik heb hier een backup ( :X ) van het Sybex boek (gebruik zelf MS Press in paper ;) ) in PDF-formaat en ik kom net dit tegen:

[afbeelding]

Staat gewoon verkeerd, of niet dan? :X
Session en Transport moeten andersom :?
http://en.wikipedia.org/wiki/OSI_model
:X

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoZ20 op 21-03-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

laat maar :)

[ Voor 121% gewijzigd door DeMoN op 21-03-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Dat OSI model uit het Sybex boek klopt inderdaad niet.
Ik gebruik altijd het ezelsbruggetje:
All
People
Seem
To
Need
Data
Processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

LeGato23 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:46:
Dat OSI model uit het Sybex boek klopt inderdaad niet.
Ik gebruik altijd het ezelsbruggetje:
All
People
Seem
To
Need
Data
Processing
Ja ik ook, ik zag namelijk die afbeelding, zat het op te sommen in mijn hoofd en dacht toen van wtf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
DeMoN schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:32:
[...]

[zet je DM aan, of check je mail ff, ik zie dat je dat ook hebt :)
[/quote]
DM aangezet :P

[ Voor 7% gewijzigd door MarcoZ20 op 21-03-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 13:53

TheZoo

Animals Behind Bars

Topicstarter
Andersom issie makkelijker te onthouden:
People
Do
Need
To
See
Pamela
Anderson

O-)

Zelf gebruik ik eigenlijk altijd
APoSTeNDoP

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Zijn de antwoorden in pass4sure goed?
Dit omdat ik merk dat testkings niet altijd kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

DeeJee schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:46:
Zijn de antwoorden in pass4sure goed?
Dit omdat ik merk dat testkings niet altijd kloppen.
P4S 291 v2.4
pass4sure 2.40 (129 questions):

double questions:

09 = 92
32 = 57
33 = 60
35 = 102
36 = 105
38 = 62
39 = 66
56 = 97
59 = 100
65 = 103
84 = 93

three times:

31 = 54 = 108
43 = 86 = 127

wrong answers:

question 18 CE not BC
question 24 BC not AD
question 102 B not D

answer 107 ( D ) is correct:
change the already existing GPO Very Happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mmkay, ik heb om 10 uur de 70-291, wens me succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
BreadFan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:16:
Nou vooruit dan maar :P

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

BreadFan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:16:
Je bent nu bezig en we denken aan je knul, zet em op! :P

Wel willen we uiteraard uitgebreid verslag over wat je ongeveer kreeg en zo ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
Als je op de site gaat kijken van Testking zie je helemaal onder aan het scherm een melding:

Testking Materials do not contain actual questions and answers from Microsoft's Certification Exams

Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben, dat de TK volledig afweek van een examen. De vragen die ik kreeg op mijn 70-291 examen afgelopen maandag kwamen mij toch enigszins bekend voor. Of is dit een nieuw beleid van Testking om in de toekomstige versies geen officiele examen opgaven meer te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

tazman67 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:15:
Als je op de site gaat kijken van Testking zie je helemaal onder aan het scherm een melding:

Testking Materials do not contain actual questions and answers from Microsoft's Certification Exams

Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben, dat de TK volledig afweek van een examen. De vragen die ik kreeg op mijn 70-291 examen afgelopen maandag kwamen mij toch enigszins bekend voor. Of is dit een nieuw beleid van Testking om in de toekomstige versies geen officiele examen opgaven meer te stoppen.
Wel apart idd. Laatste copy van die site die ik kan vinden stond het nog niet (april vorig jaar)
http://web.archive.org/we.../http://www.testking.com/

check maar, http://web.archive.org/web/*/http://www.testking.com

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 22-03-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 22:39

fatshark

fat to da bone

tazman67 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:15:

Wat ik graag wil weten dan :)
Dus Testking bevatte "vroeger" de regelrechte zelfde vragen als op het examen (en is dat nog zo)?
De pass4sure vragen zijn die ook toevallig hetzelfde als de MS vragen of zijn ze anders?

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

fatshark schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:42:
[...]

Dus Testking bevatte "vroeger" de regelrechte zelfde vragen als op het examen (en is dat nog zo)?
De pass4sure vragen zijn die ook toevallig hetzelfde als de MS vragen of zijn ze anders?
Zover ik nu heb begrepen zijn de pass4sure ook de echte vragen.
Van testking weet ik het zeker.

Ik ben nu bezig met het maken van testkings en pass4sure voor 297.
Ik hoop dat daar dezelfde vragen langskomen :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeeJee op 22-03-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DeMoN schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:05:
[...]

Je bent nu bezig en we denken aan je knul, zet em op! :P

Wel willen we uiteraard uitgebreid verslag over wat je ongeveer kreeg en zo ;) :P
Uitgebreid verslag ben ik niet zo goed in, maar kort lukt me wel:

kut :{

Ik had 636 punten ipv >700. Als ik de balkjes op het uitslagformulier vertaal naar cijfers, heb ik per onderdeel een 9, een 8, een 4, een 9 en een 5. De 4 is voor Name Resolution, en de 5 voor Maintaing a Network Infrastructure.

Ik weet dus duidelijk wat me te doen staat. Over een maand nog een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

BreadFan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:50:
[...]

Uitgebreid verslag ben ik niet zo goed in, maar kort lukt me wel:

kut :{

Ik had 636 punten ipv >700. Als ik de balkjes op het uitslagformulier vertaal naar cijfers, heb ik per onderdeel een 9, een 8, een 4, een 9 en een 5. De 4 is voor Name Resolution, en de 5 voor Maintaing a Network Infrastructure.

Ik weet dus duidelijk wat me te doen staat. Over een maand nog een poging.
Balen man. Maar schaam je niet. 291 is The Beast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
zohww..vanmorgen even het beta examen 71-622 gedaan. Was goed te doen....nu maar wachten op de uitslag (duurt ong. 8 weken).. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
TheVMaster schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:01:
zohww..vanmorgen even het beta examen 71-622 gedaan. Was goed te doen....nu maar wachten op de uitslag (duurt ong. 8 weken).. :+
Hoe pikken ze die Beta-testers eigenlijk uit? Gewoon random?
Ik ben al sinds 1998 gecertificeerd, geabonneerd op de MCP NewsFlash, heb al een hele sloot aan examens gedaan, maar nog nooit een Beta-invite gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
fatshark schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:42:
[...]
Testking en Pass4Sure zijn dezelfde vragen, alleen in Testking staan achter de antwoorden een uitleg over waarom een antwoord goed of fout is. Bij Pass4Sure staat alleen het goede antwoord, geen uitleg. Pass4Sure bevat ook veel minder vragen dan Testking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

tazman67 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:
[...]

Testking en Pass4Sure zijn dezelfde vragen, alleen in Testking staan achter de antwoorden een uitleg over waarom een antwoord goed of fout is. Bij Pass4Sure staat alleen het goede antwoord, geen uitleg. Pass4Sure bevat ook veel minder vragen dan Testking.
En dan heb je ook nog actual tests. Maar die zijn hetzelfde als Testkings volgens mij.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.