Sluuut schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:11:
Straks 291.. Nu alles aan het herhalen.. Heb deze week allemaal oefen examen vragen gedaan.. Maar helaas niet alle 300
Toch maar hopen dat ik het haal, vorige keer met 370 punten gezakt, erger dan dat kan het iig niet worden

Hehe, nog bedankt voor het succes, misschien was jij het die me heeft doen slagen
Ik had echt vreselijke vragen, veel lastiger dan de vorige keer had ik het gevoel. Echt gigantisch veel WSUS, echt buiten verhouding! Maar een paar DNS en een paar RRAS en een paar IPSEC.
Maargoed ik had nu echt veel meer geleerd dan vorige keer, ik voelde me er ook een stuk meer klaar voor om het te halen.

Toen ik aan het einde op end klikte zat ik dus echt te shaken van de spanning maar had echt in m'n hoofd dat ik het niet had gehaald.. Maar anyway, er stond ineens "Congratulations", echt een geweldig moment is dat altijd
Ik had nu 740 punten. Maar ik had vorige week wel elke dag ongeveer 2 uur geleerd door middel van oefen vragen (waarvan er 0 op het examen terug kwamen, maar toch zijn ze leerzaam).
Ik heb alleen nog totaal niet het gevoel alsof ik veel weet van 291. Ik snap wel wat basis dingen, maar ga me niet vragen om een 2003 server op te zetten met DNS/RRAS etc.. dat gaat geheid fout
Anyway op naar de volgende, Exchange

Schijnt zeer moeilijk te zijn

Ongeveer anderhalve maand de tijd ervoor...