[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.166 views sinds 30-01-2008

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45
asing schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:19:
[...]
Het moeilijke eraan is dat je per situatie een bepaalde tijd hebt om alle vragen te beantwoorden.
Maar het makkelijke (vond ik), is dat eigenlijk het antwoord op de vragen in de tekst verborgen zit :)

[ Voor 21% gewijzigd door paella op 16-11-2006 18:41 ]

No production networks were harmed during this posting

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Ja dus je moet eerst de vraag lezen en de antwoorden, en dan uit de case de juiste extraheren.

Het boek is maar 450 pagina's, dus ik vraag me af waar het examen over gaat. Ik heb de oude transcender dus daar zal wel een hoop in staan. Ook TestKing V19 heb ik gevonden. Nu nog eens uitzoeken wat jullie met VCE bedoelen. :X

Oke gevonden!

[ Voor 3% gewijzigd door asing op 16-11-2006 23:31 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:27:
Ja dus je moet eerst de vraag lezen en de antwoorden, en dan uit de case de juiste extraheren.

Het boek is maar 450 pagina's, dus ik vraag me af waar het examen over gaat. Ik heb de oude transcender dus daar zal wel een hoop in staan. Ook TestKing V19 heb ik gevonden. Nu nog eens uitzoeken wat jullie met VCE bedoelen. :X

Oke gevonden!
Als je het over 70-297 hebt v19 zit VOL met fouten.. Van de 120 fouten waren er 20 niet goed.. v23 is beter, maar helaas nog niet 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:20:
Van de 120 fouten waren er 20 niet goed..
:S

:9
Voor Testkings kun je er het beste van uit gaan dat ze nooit helemaal 100% zijn. Daarom geldt ook dat je de stof moet begrijpen, en niet de antwoorden van een testking uit je hoofd moet leren.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:12:
Ik had enkele maanden geleden toch maar besloten om mijn 2000 certificaten te upgraden naar 2003 en ben begonnen met examen 70-292. Mijn gebruikelijke aanpak was altijd het boek doorlezen (+ aantekeningen van belangrijke punten), opdrachten uit het boek van punten waar ik het moeilijk mee had, dan alle test examens van Transcender. Dit resulteerde in het verleden steevast in 900+ punten op het examen (met een dipje van 850 voor 70-216).
Zo niet bij dit examen. 2 Weken geleden deed ik het examen voor de 1e keer en ging met een schamele 583 punten huilend naar huis. Het onderdeel DNS was een ramp.
De weken erop heb ik naast het Syngress boek ook het Microsoft Press boek doorgenomen en heb hieruit alle relevante opdrachten uitgevoerd in een virtuele omgeving. Resultaat: van de 300 Transcender vragen 95% goed. Verder heb ik om zeker te zijn nog 80 examenvragen van Testking gedaan, ruim 90% goed.
Vanmorgen voor de 2e maal het examen gemaakt, maar helaas... 676 punten. DNS deze keer wel 100% goed, maar de rest dus blijkbaar niet voldoende.
Hoe kan ik me nog beter voorbereiden op de 3e keer?
Ik heb een universitaire opleiding en ben al enkele jaren systeem beheerder van een grote enterprise, dus intelligentie en ervaring is het probleem niet. Ik weet het niet meer...
Ik heb hem pas de 4e keer gehaald :) De eerste keer begreep ik wel dat ik het niet gehaald, gewoon slecht geleerd. De tweede en derde keer was ik echt gefrustreerd, snapte niet waarom ik het niet had gehaald!

De 4e keer heb ik hem gehaald met 888 punten, 70-296 met 950 punten! Het was gewoon makkelijker geworden omdat ik ondertussen veel meer met Windows 2003 werk dan eerst, leer nu ook veel beter omdat ik veel thuis simuleer van proefexamen vragen...

Dus... Gewoon proefexamens maken en simuleren wat je niet snapt, leer sneller zaken door het te doen dan door het alleen maar te lezen...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Het gaat er ook om dat je het begrijpt. Domweg antwoorden uit je hoofd leren is niet handig, omdat Microsoft de vraag net iets kan veranderen.

Overigens leer je dan wel het snelst. Ik heb ook de Self Paced Training Kit, maar die gaat er meteen vanuit dat je er geen kaas van gegeten hebt. Dus 90% is gewoon bekend.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

asing schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:42:
Het gaat er ook om dat je het begrijpt. Domweg antwoorden uit je hoofd leren is niet handig, omdat Microsoft de vraag net iets kan veranderen.

Overigens leer je dan wel het snelst. Ik heb ook de Self Paced Training Kit, maar die gaat er meteen vanuit dat je er geen kaas van gegeten hebt. Dus 90% is gewoon bekend.
Helaas bestaan er nog steeds "papieren" MCSE-ers, stampen alle vragen in hun hoofd en ze bakken er in de praktijk weinig van :(

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
_Arthur schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:54:
[...]

Het is "Messaging" niet MSN Messenger oid hoor ;)

Ik heb vandaag m'n 070-285 (Designing Exchange 2003) behaald en nu dus mooi MCSE 2003 + Messaging 2003 :*)
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:51:
[...]

Helaas bestaan er nog steeds "papieren" MCSE-ers, stampen alle vragen in hun hoofd en ze bakken er in de praktijk weinig van :(
Ja dat soort dat idd alles uit hun hoofd leert en zo ahum slaagt :X . Dat zijn meestal de mensen die niet verder komen dan support op XP maar wel alvast een op papier een 2003 Server omgeving willen beheren. :O Als de vraag anders gesteld wordt (en dus een ander correct antwoord heeft) zakken ze massaal door het ijs. Er is weinig tegen Transcender of TestKing, als je het maar gebruikt om het waarom te begrijpen en niet A B of C...

Ik heb NT4, 2000 en 2003 omgevingen bedacht, geïmplementeerd en onderhouden. De praktijkkennis is er dus, alleen even wennen aan de manier van vragen stellen en de puntjes op de i zetten. Heb dus ook een heel straatje op mijn MS pasje staan.

Heeft iemand een TestKing hoger dan V19?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 10:30
Yes! Ik heb vandaag mijn MCSE afgerond met 70-284 :)
850 puntjes... makkelijk examen zeg

Ben overigens geen een keer gezakt 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Fallout op 17-11-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf net gisteren 70-270 gehaald, ondanks 2x een crash in de software, met 857 punten. Ik was ervan overtuigd dat ik zou zakken, wat een **** vragen zaten er tussen. Ik was al aan het hopen op een gratis herkansing, maar de 3de keer crashte de software niet meer; achteraf maar goed.

Vorige week nog 70-290 gehaald, peanuts. Nu nog 70-291 en de MCSA-titel is op zak, dan door voor MCSE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:41:
[...]

Ja dat soort dat idd alles uit hun hoofd leert en zo ahum slaagt :X . Dat zijn meestal de mensen die niet verder komen dan support op XP maar wel alvast een op papier een 2003 Server omgeving willen beheren. :O Als de vraag anders gesteld wordt (en dus een ander correct antwoord heeft) zakken ze massaal door het ijs. Er is weinig tegen Transcender of TestKing, als je het maar gebruikt om het waarom te begrijpen en niet A B of C...

Ik heb NT4, 2000 en 2003 omgevingen bedacht, geïmplementeerd en onderhouden. De praktijkkennis is er dus, alleen even wennen aan de manier van vragen stellen en de puntjes op de i zetten. Heb dus ook een heel straatje op mijn MS pasje staan.

Heeft iemand een TestKing hoger dan V19?
Ik kan v23 ook niet vinden van 70-297 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:18

FreakNL

Well do ya punk?

Nou, dat Windows XP examen (70-270) stel echt geen drol voor, had 952 score vanochtend...

Op naar 2003 server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

FreakNL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:59:
Nou, dat Windows XP examen (90-270) stel echt geen drol voor, had 952 score vanochtend...

Op naar 2003 server :)
Ik vond hem moeilijker dan server 290 :)
Maar komt misschien omdat ik te overmoedig was. Had er amper voor geleerd voor 270.
Ik neem aan dat jij wel geleerd had? Of had je al uitgebreide ervaring met RIS omgevingen e.d.?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik bedoel natuurlijk 70-270 en niet 90-270 (je quote voor mijn edit ;) )

Ik zag er wel een beetje tegenop, maar het was echt piece-of-cake, was ook in een kleine drie kwartier klaar...

Moet wel zeggen dat ik het YP traject doorloop bij Sogeti, dus we hebben ook echt 5 dagen volledig les gehad. Maar dan nog, mijn ervaring is 0,0, tenminste, op het gebied van bijv RIS en bedrijfsnetwerken (komt net van school af)... En bovendien draai ik hier thuis nog Windows 2000 :X

[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 21-11-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

FreakNL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:03:
Ik bedoel natuurlijk 70-270 en niet 90-270 (je quote voor mijn edit ;) )
Ja, dat snapte ik :P
Maar dan nog, voor 270 heb je dus echt wel goede kennis van RIS en unattended installs nodig, anders lukt het je alsnog niet :) En dat had ik dus niet genoeg..

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
:*) Gisteren geslaagd voor 70-290 met 910 punten. :*)

Vond hem niet moeilijk. Alle vragen inclusief de simulaties kwamen allemaal uit de Testking. De versie die ik gebruikt heb is V53. Ik kreeg 42 vragen waarvan 4 simulaties. Ik deed er 1 uur en een kwartier over. Het enige vervelende vond ik dat de simulaties achter elkaar kwamen halverwege het examen. Zo tussen vraag 17 en 25. Ik had ze verwacht allemaal aan het einde.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

tazman67 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:58:
:*) Gisteren geslaagd voor 70-290 met 910 punten. :*)

Vond hem niet moeilijk. Alle vragen inclusief de simulaties kwamen allemaal uit de Testking.
Gefeliciteerd, maar kan je nou echt trots op jezelf zijn?
Had je het gehaald zonder TK denk je? :/

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
DeMoN schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:41:
[...]

Gefeliciteerd, maar kan je nou echt trots op jezelf zijn?
Had je het gehaald zonder TK denk je? :/
Ja, want ik heb ergens al eerder gemeld, dat mijn studie volgorde is:
  1. Leer het boek (MSPress, Self Paced Training Kit) samen met een PC ernaast om alles te oefenen en uit te proberen.
  2. Bekijk de video's van CBT Nuggets.
  3. Ga aan de gang met Testking. Als blijkt dat een bepaald onderdeel slecht scoort, grijp dan terug op het boek of de video's.
Ik gebruik dus Testking als controle of ik het begrijp. Als diezelfde vragen terugkomen op het examen, kan ik niets aan doen. Zo heb ik het voor 70-270 (889 punten) gedaan en voor 70-290. Zo doet ik het dus ook voor de volgende modules.

Ik kom er tenminste voor uit dat ik TestKing gebruik. Ik ken een aantal mensen die afgeven op TestKing alsof het niet deugd, terwijl ze het zelf ook gebruiken. Ik vind dat als je het gebruikt nadat je de stof hebt geleerd, het goed te gebruiken is als controle op jezelf..

[ Voor 14% gewijzigd door tazman67 op 23-11-2006 11:18 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:13

TheVMaster

Moderator WOS
Zohhw..gisteren kreeg ik mijn Welcome Kit (voor MCSE 2003) binnen. pfff...waar moet ik heen met al die speltjes.
Overigens ben ik benieuwd of het echt 8 weken duurt voordat de uitslag van een beta examen binnen is. Weet iemand hoelang dat gemiddeld genomen duurt (en of het dus echt 8 weken kan duren)?

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2006 11:29 ]

• paella
TheVMaster schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:28:
Overigens ben ik benieuwd of het echt 8 weken duurt voordat de uitslag van een beta examen binnen is. Weet iemand hoelang dat gemiddeld genomen duurt (en of het dus echt 8 weken kan duren)?
Ik vermoed dat in die 8 weken andere ook nog de examens doen, en dat aan de hand van de antwoorden een waardering vastgesteld wordt. Zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door paella op 23-11-2006 16:26 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
paella schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:26:
[...]

Ik vermoed dat in die 8 weken andere ook nog de examens doen, en dat aan de hand van de antwoorden een waardering vastgesteld wordt. Zoiets.
Nee niet eens. De periode dat je het Vista beta examen kon doen liep van 31 oktober tot 11 november 2006 ;) dus dat valt wel mee. Maar dat laatste zal het waarschijnlijk wel zijn ;) alleen kijken ze ze bij MS blijkbaar niet zo snel na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Zo ook een klein feestje voor mij ;). Gisteren 070-297 gehaald (864 punten) en dat was ook meteen de laatste in het rijtje voor MCSE 2003.

Voor de nieuwsgierigen onder ons : je krijgt een aantal cases, en per case is er een tijd waarbinnen je de case moet voltooien. Dit varrieert tussen de 20 en 35 minuten. Nadat je een case voltooid hebt kan je eigenlijk niet meer terug. Mijn cases kwamen allemaal uit TestKing. Het hele examen is een beetje een farce, in werkelijkheid krijg je meer als een half uur bedenktijd en de "adviezen" die je moet volgen zijn soms ook niet al te logisch.

Ondanks dat de cases uit de TestKing kwamen, heb ik toch andere vragen en vraagstellingen gezien. Ipv de antwoorden in je hoofd stampen dien je ook hier te weten hoe de theorie in elkaar zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb een vraagje ..

Ik ben nu een tijdje (web)programmeur, maar voor de toekomst wil ik mezelf bijscholen. Dus ik wil mijn MCSA en MCSE gaan halen. Maar Microsoft stelt dat je een jaar ervaring moet hebben met servers en clients. Ik pruts al mijn halve leven met servers enzo maar ik heb geen werkervaring en ik ben ook niet van plan dit te gaan halen binnenkort, ik wil het gewoon erbij hebben!

Kan ik het dan nog wel halen of moeten ze die werkervaring zien?

Ik zat te denken om deze examens te doen:
70-290, 70-270, 20-291, 20-284. Is dat een goede keuze?
Ik heb verschillende CDroms, van TestOUT en van LearnKey,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Werkervaring maakt het een stuk makkelijker. Thuis een servertje draaien is leuk, maar de problemen die je in de praktijk tegenkomt zie je dan niet. Maar het moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
paella schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:28:
Werkervaring maakt het een stuk makkelijker. Thuis een servertje draaien is leuk, maar de problemen die je in de praktijk tegenkomt zie je dan niet. Maar het moet te doen zijn.
Ja ok dat is zo, maar het gaat mij er om of Microsoft het ook echt controleerd of je die ervaring hebt adv referenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je moet je afvragen wat je hebt aan een MCSE certificering als je geen praktijk ervaring hebt en het ook nog eens niet wil gaan toepassen, je houd dan niet alleen je toekomstige werkgevers voor de gek door te claimen dat je zo'n papiertje hebt, maar ook jezelf :)

Er wordt verder niet gecontroleerd, dus als je heel zinloos zo'n "titel" wilt voeren houd niets je tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nu is het zinloos, ik ben opzoek naar een andere baan in Canada, daar wordt gevraagd heb je een MCSE papiertje, ik zeg nee, zij zeggen kom maar terug als je hem hebt. Ik wil hem dus gewoon halen, ik ken zat mensen die een opleiding volgen en erna niks mee doen of er nogsteeds de ballen verstand van hebben omdat ze het geen ruk interesseren. Ik wil dit papiertje hebben zodat ik werkgevers kan overtuigen dat ik de kennis in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

291 is het enige examen, waarbij je moeilijkheden kan hebben. De rest moet makkelijk te doen zijn, ook zonder veel werkervaring. VMware is aan te raden, want zonder het ooit gezien te hebben wordt het wel lastig (AD, Exchange...).
Megamind schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:23:
Ik wil dit papiertje hebben zodat ik werkgevers kan overtuigen dat ik de kennis in huis heb.
Tja, die snap ik nog niet echt. Want als je zo'n papiertje hebt, heb je de kennis nog niet... ja, op papier wel, maar je snapt er op dat moment nog geen zak van :) Leren doe je pas in praktijk.

Maar goed: samengevat: MCSA is te halen zonder praktijkervaring, mits je wel zelf aan de slag gaat.
MCSE lijkt me persoonlijk iets minder denkbaar / haalbaar. Maar daar kunnen anderen wellicht meer over zegen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Cis schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:50:
Maar goed: samengevat: MCSA is te halen zonder praktijkervaring, mits je wel zelf aan de slag gaat.
MCSE lijkt me persoonlijk iets minder denkbaar / haalbaar. Maar daar kunnen anderen wellicht meer over zegen.
Zoveel moeilijker is MCSE niet tov MCSA. Meer van hetzelfde, kort door de bocht gezegd, met wat extra dingen als Designing AD bv. Nou moet ik wel zeggen dat ik al een jaar of 4 met AD werkte voordat ik eindelijk de papiertjes heb gehaald. Maar nu ben ik ook weer helemaal into het leren en ben bezig met CCSP (cisco cert. security professional). Maar ook daar speelt mee dat we de meeste apparaten daarvan (vpn concentrator, IDS, PIX) hebben staan en ik er eigenlijk al meer of minder ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik probeer het gewoon, ik doe examen voor examen, ik heb wel wat ervaring met AD en exchange, maar nou niet op super groot gebied (4/5 werkstations). Ik zie gewoon dat veel bedrijven zoeken naar mensen met het papiertje, hoeveel ervaring je ook hebt. Ik weet wat ik kan en niet, als ik dat papiertje heb, is het teminste iets dat het ook bewijst dat ik weet waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Megamind schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:52:
Ik probeer het gewoon, ik doe examen voor examen, ik heb wel wat ervaring met AD en exchange, maar nou niet op super groot gebied (4/5 werkstations). Ik zie gewoon dat veel bedrijven zoeken naar mensen met het papiertje, hoeveel ervaring je ook hebt. Ik weet wat ik kan en niet, als ik dat papiertje heb, is het teminste iets dat het ook bewijst dat ik weet waar ik het over heb.
Op een beetje solliciatie krijg je (2e gesprek bv) ook "examen" vragen, maar dan heb je geen testking, actualtest of pass4sure... Kennis door ervaring onthou je nou eenmaal beter dan vanaf papier.

Anyway, succes! :)

[ Voor 6% gewijzigd door paella op 26-11-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Joepie!! 70-290 ook gehaald, score van 842. Wel iets minder dan XP, ben dan ook niet helemaal tevreden, maargoed, geslaagd is geslaagd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat een onzin om te doen alsof je bij het halen van het papiertje niks leert. Ik kan het ook omdraaien en zeggen dat je bepaalde zaken in de praktijk niet vindt/opgelost krijgt als je niet gedegen geleerd hebt. Leren en praktijk zullen altijd hand in hand gaan. Dat geldt voor alles, dus ook voor MCSE certificaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Helsie, je hebt op zich wel gelijk, maar zoals ik al zei: "Kennis door ervaring onthou je nou eenmaal beter dan vanaf papier."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:52

Meneer iCy

swarma

Heb weer een beta examen doorgemailed gekregen van microschoften :)

071-622: PRO: Microsoft Desktop Support - ENTERPRISE

promotion code: BTA622

Aanmelden kan bij vue

Moet binnen 22 uur geregeld zijn ofzo anders is die gesloten en als de onbekende limiet is bereikt en ik hoop dat iemand hier nog wat aan heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Meneer iCy op 30-11-2006 00:17 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
iCy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:08:
Heb weer een beta examen doorgemailed gekregen van microschoften :)

071-622: PRO: Microsoft Desktop Support - ENTERPRISE

promotion code: BTA622

Aanmelden kan bij vue of Prometric

Moet binnen 22 uur geregeld zijn ofzo anders is die gesloten en als de onbekende limiet is bereikt en ik hoop dat iemand hier nog wat aan heeft.
hehe ik had hem ook alweer binnen ;) Heb me er voor aangemeld :)

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 12:17

PolarWolf

Debian, of course.

Wel grappig, al die opmerkingen van "de vragen kwamen uit testking". Mag ik erop wijzen dat het toch echt andersom is? :)
</nitpick>

Undernet #linux, Undernet #ipsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Yeah ! heb mijn 290 gehaald.. nu nog mijn 270 :P

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
appelsientje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:37:
Yeah ! heb mijn 290 gehaald.. nu nog mijn 270 :P
En dan? :p

Ik heb de komende maand nog de 70-299, 71-622 en de 70-350 (in die volgorde ook :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

TheVMaster schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:46:
[...]

En dan? :p

Ik heb de komende maand nog de 70-299, 71-622 en de 70-350 (in die volgorde ook :+)
Salaris verhoging :P als ik binnen een half jaar mijn 270 en 290 haal krijg ik salaris verhoging.. en binnen een jaar mijn MCSA dan krijg ik nog meer salaris verhoging *O*

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Iemand nog tips voor mijn 70-284? Ben hem van plannen binnen 2 weken te doen. :)

/edit:
Ik zie nu dit staan hier in dit topic:
"Nadeel bij 284 is dat je maar 30 vragen krijgt waarvan je er dus 21 goed moet hebben.. Voordeel is dat het alleen vragen zijn en geen simulaties.."

Geen simulaties? What fun is that? :P

/edit2:
Ga daarna (ben ik MCSA) meteen verder met mijn MCSE. Is er nog een speciale volgorde aan te raden voor 70-293, 70-294 en 70-297 ?

[ Voor 79% gewijzigd door MrJ op 01-12-2006 14:59 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand bij de 70-297 examen of je ook per case kan reviewen als je binnen de tijd van een case zit.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Als ik me goed herinner kan dat wel inderdaad. Maar het is alweer een klein jaartje geleden voor me deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 10:49

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:46:
Weet iemand bij de 70-297 examen of je ook per case kan reviewen als je binnen de tijd van een case zit.
Je kan zelfs alleen maar per case reviewen. Wanneer je klaar bent met een case (beantwoorden van vragen en reviewen) sluit je deze af en ga je naar de volgende. Je kan dan dus NIET meer terug naar de vorige case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:46:

Alvast bedankt
Nog 2 Danoo sterkte donderdag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:25:
[...]

Nog 2 Danoo sterkte donderdag,

Ja jij ok strekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
_Arthur schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:48:
[...]

Je kan zelfs alleen maar per case reviewen. Wanneer je klaar bent met een case (beantwoorden van vragen en reviewen) sluit je deze af en ga je naar de volgende. Je kan dan dus NIET meer terug naar de vorige case.
Aan het einde komt er wederom een review maar ik weet niet of je die kan gebruiken. TestKing heeft dezeldfe cases, maar ik zou niet de vragen en antwoorden leren maar de opzet (singe forest, single domain etc). Ik slaagde met 864 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 10:01

TF

bla bla

Ik ga morgen op voor de 70-291 en maak mij toch wat zorgen. Ik heb een testking maar niet alle antwoorden uit deze testking sluiten aan bij het boek.
Soms slaat het goede antwoord in testking als een pik op een drumstel.

Iemand ervaring met een andere leverancier dan testking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Ik las net op de microsoft site dat wanneer je in het bezit bent van de MCDST certificering je die begin 2007 met 1 examen om kan zetten naar een Vista certificering.

Microsoft has introduced a new structure of certifications to better reflect both technology and job-role skills. Aligned with the release of Windows Vista, these new IT professional certifications will be available in early 2007:
  • Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS): Windows Vista, Configuration
  • Microsoft Certified IT Professional (MCITP): Consumer Support Technician
  • MCITP: Enterprise Support Technician
Although progressive organizations will adopt Windows Vista immediately, Windows XP will continue to be a driving force in IT for years to come. If you have taken only exam 70-271 or 70-272, we recommend that you complete your MCDST in early 2007 to validate your skills on Windows XP and position yourself to take advantage of a one-exam upgrade path—and limited-time 40% savings on the exam—to Windows Vista certifications when they become available. With both MCDST and MCITP: Enterprise Support Technician, you can offer an employer, a client, or a project team confidence on any platform.

MCDSTs will need to take only one exam (70-621) to earn the MCTS and MCITP: Enterprise Support certifications instead of following the direct path of three exams—so you can demonstrate your skills on Windows XP and on Windows Vista. Microsoft Learning is offering special savings just for MCDST credential holders: 40 percent off on the Windows Vista upgrade exam (70-621) when it becomes available in February 2007. Details of this limited-time offer, more information about the upgrade exam requirements, and training materials will be available in early 2007

http://www.microsoft.com/...vistaupgrade/default.mspx

Ik ben nog geen MCDST, maar als ik dat zo leest loont het wel om ff snel nog 70-271 en 70-272 te doen...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Nou vanochtend 70-291 gedaan in Utrecht en gehaald. Het was de eerste poging. Ik kreeg 47 vragen die soms best groot waren. Heb er 1,5 uur over gedaan en kreeg 9 simulaties!!!

passingscore is 700, ik had 720......

Over 2 weken de 70-293

edit: ik bedoel 293

[ Voor 4% gewijzigd door TF op 08-12-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

70-291 is inderdaad erg lastig. Toch knap van je hoor. 9 simulaties is erg veel.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

DeeJee schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:15:
70-291 is inderdaad erg lastig. Toch knap van je hoor. 9 simulaties is erg veel.
dank!

Over 2 weken de 70-293, ik heb gehoord dat deze erg veel overlap heeft met de 70-291, en nu is het nog vers natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

TF schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:13:
Nou vanochtend 70-291 gedaan in Utrecht en gehaald. Het was de eerste poging. Ik kreeg 47 vragen die soms best groot waren. Heb er 1,5 uur over gedaan en kreeg 9 simulaties!!!

Over 2 weken de 70-292
Over 2 weken de 70-292? Ik neem aan dat je een andere bedoelt, 293 ofzo. 292 is het upgrade examen. Als je die haalt had je 291 niet hoeven doen.

<edit> zie nu pas de reactie boven mij 8)7 , succes in ieder geval </edit>

[ Voor 7% gewijzigd door @r!k op 08-12-2006 14:09 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

@r!k schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:08:
[...]

Over 2 weken de 70-292? Ik neem aan dat je een andere bedoelt, 293 ofzo. 292 is het upgrade examen. Als je die haalt had je 291 niet hoeven doen.

<edit> zie nu pas de reactie boven mij 8)7 , succes in ieder geval </edit>
ja ik zat verkeerd te kijken en tel gewoon door haha. Ik bedoel de 70-293!

Ik ben op deze voet bezig:

1) 70-290 *check
2) 70-270 *check
3) 70-291 *check
4) 70-293 *volgende week
5) 70-294
6) 70-297
7) Elective, nog geen keuze gemaakt

[ Voor 16% gewijzigd door TF op 08-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:13:

Over 2 weken de 70-293

edit: ik bedoel 293
En.....kwamen de vragen uit het examen overeen met de testk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MrJ schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:50:
Iemand nog tips voor mijn 70-284? Ben hem van plannen binnen 2 weken te doen. :)

/edit:
Ik zie nu dit staan hier in dit topic:
"Nadeel bij 284 is dat je maar 30 vragen krijgt waarvan je er dus 21 goed moet hebben.. Voordeel is dat het alleen vragen zijn en geen simulaties.."

Geen simulaties? What fun is that? :P

/edit2:
Ga daarna (ben ik MCSA) meteen verder met mijn MCSE. Is er nog een speciale volgorde aan te raden voor 70-293, 70-294 en 70-297 ?
Iemand nog tips voor mij voor aankomende maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Ja, gebruik je tijd tot maandag om alles nog even door te nemen :P

Maar serieus, zolang je zelf maar weet dat je je wel goed voorbereid hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 00:02
Zo, nog even een kick.
Heb vandaag 70-293 gehaald. Was eigenlijk vergeten dat ik examen had, dus nauwlijks geleerd.
Toch binnen gehaald met 790; ben ik niet echt trots op, maar hij is binnen.

Volgende week nog 294 en 297, en dan ben ik eventjes klaar.

293 zaten wel erg veel IPSec en Security vragen. De simulaties die ik heb gehad waren wel simpel.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:00

Zjemm

...

gister 70-290 gehaald...lekker hoor...op naar de volgende

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
a.s. vrijdagmiddag ga ik voor de 71-622 enneh..volgende week donderdag is de 70-299 aan de beurt.
Dan nog eentje om MCSE+Security te halen (de 70-350)...die is in januari aan de beurt.

Wel beetje balen 'k heb begin november de 71-620 gedaan en heb nog steeds de uitslag niet binnen :(

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 13-12-2006 16:24 ]

Verwijderd

Ik ga volgende week met mcsa beginnen.
De boeken enzo krijg ik ook allemaal dan binnen.

Jullie spreken steeds over Testking? Wat is dit precies? En waar kan je die testen doen dan online?
En zijn er ook andere site's waar je online oefenexamens kan doen?

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

MrJ schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:46:
[...]

Iemand nog tips voor mij voor aankomende maandag?
En? Hoe is het gegaan?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:41:
Ik ga volgende week met mcsa beginnen.
De boeken enzo krijg ik ook allemaal dan binnen.

Jullie spreken steeds over Testking? Wat is dit precies? En waar kan je die testen doen dan online?
En zijn er ook andere site's waar je online oefenexamens kan doen?
www.testking.com
zijn oefen examens (moet je kopen) en de vragen komen meestal voor 99% overeen met wat je op examen krijgt. (zitten meestal een paar foutjes in).

Verwijderd

m3gA schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:15:
[...]

www.testking.com
zijn oefen examens (moet je kopen) en de vragen komen meestal voor 99% overeen met wat je op examen krijgt. (zitten meestal een paar foutjes in).
Oke,
En jullie kopen dit ook allemaal?? (100 euro per module zie ik )
De methode alleen boeken en verder op eigen houtje is dus niet een optie? (of een super moeilijke?)

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:32:
[...]

Oke,
En jullie kopen dit ook allemaal?? (100 euro per module zie ik )
De methode alleen boeken en verder op eigen houtje is dus niet een optie? (of een super moeilijke?)
Zowieso de boeken lezen en zorgen dat je het snapt. Dan testkings oefenen met het boek er naast en als je het fout hebt opzoeken wat er fout is gegaan. Ze zijn trouwens goedkoper, ligt eraan wat je pakt. Alleen testking vragen leren kom je volgens mij ook wel door het examen maar ik denk dat je door de mand valt als je het ooit in de praktijk moet bewijzen.

[ Voor 18% gewijzigd door m3gA op 14-12-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

@TF

Heb je toevallig HeteMail? Ik wil nl wel eens weten welke sims. Ik dacht nl dat het er maar 3 waren.

Ik ga 70-291 woensdag a.s doen en wil 'm wel graag halen :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Kensei schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:48:
@TF

Heb je toevallig HeteMail? Ik wil nl wel eens weten welke sims. Ik dacht nl dat het er maar 3 waren.

Ik ga 70-291 woensdag a.s doen en wil 'm wel graag halen :)
D'r zijn er vast veeeel meer dan 9 in de pool, dus de kans is erg klein dat je precies dezelfde krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Uiteraard, maar ik vind 9 sims wel veel, vooral als ik her en der lees dat de meesten er maar 3 krijgen:
RRAS, MX en Delegation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een CCNA topic ? Heb erg veel gehad aan dit topic namelijk en is voor mijn CCNA traject ook wel handig zo een topic :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Kensei schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:13:
Uiteraard, maar ik vind 9 sims wel veel, vooral als ik her en der lees dat de meesten er maar 3 krijgen:
RRAS, MX en Delegation.
Een collega van mij heeft vorige week vrijdag 70-291 gedaan en die kreeg ook vrij veel sims, maar ook heel veel vragen met dingen op de goeie plaats slepen en 'choose all that apply'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Niet zozeer een CCNA, maar een algemeen Cisco Certification topic lijkt me ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Helsie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:04:
[...]

Een collega van mij heeft vorige week vrijdag 70-291 gedaan en die kreeg ook vrij veel sims, maar ook heel veel vragen met dingen op de goeie plaats slepen en 'choose all that apply'.
Verstaat men die sleep zaken dan soms ook als sims? Ik vind die nl geen sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Nu we het toch over 291 hebben, die ben ik op het moment aan het leren (MSPress). Ongeloofelijk alleen hoeveel je kunt weten over RRAS, is het echt een vereiste dat je al dat soort dingen als PPP, PPPoE en de hele mikmak kent? De voorgaande hoofdstukken over DHCP en DNS e.d. waren wel boeiend maar dit lijkt allemaal een beetje nutteloos :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
DeMoN schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:51:
Nu we het toch over 291 hebben, die ben ik op het moment aan het leren (MSPress). Ongeloofelijk alleen hoeveel je kunt weten over RRAS, is het echt een vereiste dat je al dat soort dingen als PPP, PPPoE en de hele mikmak kent? De voorgaande hoofdstukken over DHCP en DNS e.d. waren wel boeiend maar dit lijkt allemaal een beetje nutteloos :O
De nadruk ligt op dingen als:

- veiligheid protocol (ww clear text etc)
- welke versies van Windows (vanaf 95) ondersteunen welk protocol?
- VPN tunnels aanleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

leer het toch maar goed, er komt zeker het een en ander over terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 16:18
Vandaag heb ik mijn 70-291 gehaald, met 880 punten. Nu officieel MCSA.
Op naar de MCSE.
RRAS had ik zeker 6 vragen en een Sim over, dus die kun je inderdaad maar beter goed leren.

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Zo... net mijn 70-290 gehaald met 800 punten.
Overmorgen heb ik het 70-270 examen.. Zal wel gaan over de niet gangbare zaken van XP denk ik? Niet iets wat je dagelijks gebruikt denk ik... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Zowel gangbaar als niet gangbaar. Japanse toetsenbordindelingen en hoe je dit instelt (anders dan je denkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bedankt voor de tips mensen en congrats @ de mensen die geslaagd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:24:
Zo... net mijn 70-290 gehaald met 800 punten.
Overmorgen heb ik het 70-270 examen.. Zal wel gaan over de niet gangbare zaken van XP denk ik? Niet iets wat je dagelijks gebruikt denk ik... Iemand tips?
Sysprep! Daar kreeg ik toentertijd best veel vragen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:54:
[...]

Sysprep! Daar kreeg ik toentertijd best veel vragen over.
Ah ja, das ook wel een goeie.. Nou ik heb morgen een hele dag om te leren.. Dus moet vast wel goedkomen... Heb net even een Testking gedaan en had 820 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

marsman schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:50:
Vandaag heb ik mijn 70-291 gehaald, met 880 punten. Nu officieel MCSA.
Op naar de MCSE.
RRAS had ik zeker 6 vragen en een Sim over, dus die kun je inderdaad maar beter goed leren.
Marsman, klopt het dat je 3 sims krijgt?
RRAS, Delegation en MX records?
En iets van 8 WSUS vragen?

Hoe lang deed je erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
Dat klopt inderdaad, precies die Sims had ik ook.
8 Wsus vragen, ook dat klopt min of meer wel.

Ik stond na een uurtje lachend weer buiten :)
Jij succes morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

marsman schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:44:
Dat klopt inderdaad, precies die Sims had ik ook.
8 Wsus vragen, ook dat klopt min of meer wel.

Ik stond na een uurtje lachend weer buiten :)
Jij succes morgen!
Zeker veel VCE vragen cq Test4Microsoft (Pass4ure dingen) :)
Vooral die VCE's zijn handig mits(!) er maar een goed eutileg bijstaat. Alleen antwoorden leren heeft niet zoveel nut. Het is meer beredeneren waarom iets is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
Het belangrijkste is wat mij betreft kennis, direct gevolgd door ervaring.
Daarna veel testexamens (VCE's) maken, en dan is het heel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 00:02
En ik heb vandaag 293 ook weer binnen. Overmorgen 70-297, en dan ben ik klaar voor dit jaar.
In Januari wil ik Exchange nog doen, en eventueel Exchange Design.

En dan maar eens verdiepen in SoftGrid.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Brrr...morgen de 70-299 dan in jan. de 70-350 en daarna ga ik mij net zoals Krypt richten op Microsoft SoftGrid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

70-291 gehaald met 940 punten! Lekker gevoel zo vlak voor de Kerst :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kensei schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:49:
70-291 gehaald met 940 punten! Lekker gevoel zo vlak voor de Kerst :*)
Wow, dat is best veel voor 291! Gefeliciteerd :)
Wat kreeg je ongeveer en hoe/wat heb je geleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

DeMoN schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:10:
[...]

Wow, dat is best veel voor 291! Gefeliciteerd :)
Wat kreeg je ongeveer en hoe/wat heb je geleerd? :)
CBTNuggets helemaal doorgespit, VCE's gelezen en met VMware nagedaan en een Pass4Sure. Die laatste was omdat er WSUS vragen in het examen zitten die niet in de Nuggets en de VCE behandeld worden.
En praktijkervaring met WSUS of SUS heb ik niet, vandaar.

Afgelopen 6 weken elke dag geleerd, paar uur per dag als het lukte met het werk ('s ochtends een uur, 's middags een uur en 's avonds een uur). En op zaterdag & zondag ook nog eens 5 uur.

Heb gemerkt dat als het logisch is qua redenatie het bij mij goed blijft hangen :)

3 sims en 43 vragen (46 in totaal dus)
sims waren RRAS, Delegation en MX records in DNS toevoegen/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik ben net begonnen met MCSA, en wilde jullie eigenlijk vragen hoe ik het beste kan leren. Ik lees over VCEs? Simulaties? Hoe komen jullie hieraan, of waar kan ik dit eventueel vinden?

Ik heb de CBT nuggets en de Sybex boeken tot mijn beschikking en ben begonnen met 70-290, is dit een goede keus om te starten?

Ook voor het eventuele simuleren... Gebruiken jullie daar virtual server voor of bv. vmware? Ik hoor graag jullie ervaringen, tips! Alvast bedankt voor jullie antwoorden/hulp!!! _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Donnie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:49:
Ik ben net begonnen met MCSA, en wilde jullie eigenlijk vragen hoe ik het beste kan leren. Ik lees over VCEs? Simulaties? Hoe komen jullie hieraan, of waar kan ik dit eventueel vinden?

Ik heb de CBT nuggets en de Sybex boeken tot mijn beschikking en ben begonnen met 70-290, is dit een goede keus om te starten?

Ook voor het eventuele simuleren... Gebruiken jullie daar virtual server voor of bv. vmware? Ik hoor graag jullie ervaringen, tips! Alvast bedankt voor jullie antwoorden/hulp!!! _/-\o_
simulaties op VMware ja. Da's wel zo makkelijk.

Qua beginnen...een hoop beginnen met 70-270 WinXP, maar dat maakt eigenlijk niet zo uit.

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt Kensei voor je antwoord, maarre wat zijn VCE's precies? Dat haal ik niet helemaal uit dit topic namelijk ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donnie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:20:
Bedankt Kensei voor je antwoord, maarre wat zijn VCE's precies? Dat haal ik niet helemaal uit dit topic namelijk ;)
VCE's zijn een soort van Testkings maar dan anders ;) ik zou zeggen ff Google maar...

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 21-12-2006 02:53 ]

• MrJ

MrJ

Ben uitgenodigd voor: 71-236: TS: Exchange Server 2007, Configuring.

Aangezien ik 2 weken geleden 70-284 net haalde (790/1000) en voor de rest erg weinig met Exchange werk vraag ik mij af of dit uberhaupt wel te doen is?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MrJ schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:09:
Ben uitgenodigd voor: 71-236: TS: Exchange Server 2007, Configuring.

Aangezien ik 2 weken geleden 70-284 net haalde (790/1000) en voor de rest erg weinig met Exchange werk vraag ik mij af of dit uberhaupt wel te doen is?
Ik zou hem gewono doen, staat natuurlijk leuk op je CV :)

Ik ben overigens gezakt voor m'n 299 :( met 669 punten (700 punten nodig)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zo net 070-293 gehaald met 805 punten.

Nog twee examens!!! Jippie :) :)

Money for nothin' and your chicks for free

• Cafun
Jeejj... 70-270 ook binnen.. Vond het zulke makkelijke vragen, alleen de score achteraf viel onzettend tegen: 792 punten... Ach.. gehaald is gehaald.

Half januari start de 70-291 cursus, zou een avond of 8 zijn was er gezegd..

• TF

TF

bla bla

DeeJee schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:49:
Zo net 070-293 gehaald met 805 punten.

Nog twee examens!!! Jippie :) :)
Ik ben er net voor gezakt, woensdag mag ik weer.....

Kreeg erg veel vragen over CA en ipsec...... 3 simulaties en 40 'gewone' vragen. Had 676 punten van de 700 verplichte..

Woensdag beter hoop ik ...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.