My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
[ Voor 33% gewijzigd door Ediejo op 20-12-2006 00:35 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Ik stuur je ook nog even een mailtje voor de foto's, ik heb er zelf ook nog een flink aantal. Zal ik te zijnertijd ook posten, deze week was het vooral studie weer opppakken
Heb de Mystique inmiddels goed bekeken en de modideeën springen al steeds door mijn hoofd, ik heb iig er plannen mee. Misschien voor tBCL 2?
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
beetje een default case met een hele constructie erop
was van een wow achtig figuur,
heeft die niet meegedaan aan de case mod competitie? zal wel niet dan, want het stond in de zaal
(stond rond de crew aan de rechter midden kant zegmaar)
Ediejo873 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:06:
Corsair keycord.
Corsair casebatch 20x
Corsair Raam stikker 2x
Be-Quiet pen.
Plus de ribbi tegeod bon.
[afbeelding]
Wat er verder nog ontbrak wordt allemaal netjes nagestuurd.
Dat is dus ook prima geregeld zie ik al wel. Ik kreeg trouwens ook netjes een mailtje van skywest voor wat betreft m'n prijs
Ik kreeg het mailtje nog rond kwart over 11 's avonds, dus dat is idd best snelEdiejo873 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:56:
[...]
Dat is goed nieuws. Ik heb gisteren alle gegevens van de winnaars doorgegeven aan skywest. Snelle reactie van skywest.
Nu alleen nog even bedenken waarvoor ik het ding ga gebruiken
Ook nog eens proficiat aan iedereen van mij.
Mijn bonnen zijn aan Ed bezorgd en komen dan nog wel eens ter plaatse.
Sorry voor de vertraging.
Keep Modding the world !
Ik zie je mailtje wel verschijnen!Godric schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:10:
..... (al heb je de uitslag ge-copy-paste zo te zien, alsnog Red Rouge!).....
* floriske.nl heeft vandaag/afgelopen nacht het mailtje van skywest ook gehad!Ediejo873 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:56:
[...]
Dat is goed nieuws. Ik heb gisteren alle gegevens van de winnaars doorgegeven aan skywest. Snelle reactie van skywest.
NP! wat mij betreft heb je die 10 euro zo ook wel verdiend! dus ik denk dat ik bij wijze van dank deze als aandenken houdribbi schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:28:
Hello,
Ook nog eens proficiat aan iedereen van mij.
Mijn bonnen zijn aan Ed bezorgd en komen dan nog wel eens ter plaatse.
Sorry voor de vertraging.
Keep Modding the world !
Ik wil bij deze ook iedereen feliciteren die hierbij een prijs in de wacht heeft gesleept, of zelfs iedereen die genomineerd is geweest.
Stuk voor stuk topwerk! Nice done!
Verwijderd
Hoop dus dat tBCL door gaat.
Sterkte aan de organisator met problemen...
Goed.. Ik wacht wel een jaartje dan maak ik tenminste kansVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:11:
Ik wil dit jaar ook mee gaan doen met mijn case.
Hoop dus dat tBCL door gaat.
Sterkte aan de organisator met problemen...
Verwijderd
Hhmm...dan moet ik nog even om de tafel zitten met m'n ouders
3 Dagen zelfs. Vrijdag tot en met zondag, al hoef je natuurlijk niet constant aanwezig te zijn.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:02:
Maar als ik dit alles goed begrijp, dan is tBCL verdeelt over 2 dagen?..
Hhmm...dan moet ik nog even om de tafel zitten met m'n ouders....even kijken hoe ik dit ga regelen.
De vraag die bij mij opkomt... hoe ga je dat ding van jou vervoeren? Met een heftruck
Verwijderd
Hij kan wel achterin m'n moeders AygoTerw_Dan schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:07:
[...]
3 Dagen zelfs. Vrijdag tot en met zondag, al hoef je natuurlijk niet constant aanwezig te zijn.
De vraag die bij mij opkomt... hoe ga je dat ding van jou vervoeren? Met een heftruck?
Hij weegt immers niet meer dan een stevig persoon
Maar van die 3 dagen hoef je dus niet alle 3 aanwezig te zijn...
Zondags is dan dus de uitreiking, en dan kan ik evt. zaterdags met de trein op en neer, vrijdags heenbrengen, en zondags weer ophalen
Het verschil tussen jouw kast en een stevig persoon... een persoon kan nog zelf lopenVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:25:
[...]
Hij kan wel achterin m'n moeders Aygo![]()
Hij weegt immers niet meer dan een stevig persoon
Is er al enigszins bekend wat de locatie gaat worden dan? Is het ooik bij een lan of dat weer niet (want het lijkt me dat bij een lan altijd wel slaapmogelijkheden zijn).Ediejo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:40:
Je hoeft niet alle dagen aanwezig te zijn. vrijdag brengen en zondag bij de prijsuitreiking. Is voldoende.
Wil je het publiek toelichten dan adviseer ik je om alle dagen aanwezig te zijn.
Mocht het lukken dat we verhuizen naar de nieuwe locatie dan is er geen slaap mogelijkheid.Kijken hoe we dat gaan oplossen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ediejo op 03-06-2007 16:07 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Hhm...Ediejo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:03:
[...]
Als het verschoven wordt is het niet bij of tijdens een lan. Dus slapen is dan een probleem. Daar staat tegenover dat er vorigjaar 35000 bezoekers waren. Dus als je de finale haalt en de nieuwe locatie gaat door. Dan ziet een groot publiek je casemod of constructie.
Hopen dat dat gaat lukken met die slaapplaatsen.
Dat zou wel ideaal zijn voor mij, en andere modders die niet in de buurt wonen
Eens. Was goed geregeld. Net wat teveel van het goede om 3 uur heen te rijden en 3 terug zonder file's op een dagVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:16:
[...]
Hhm...
Hopen dat dat gaat lukken met die slaapplaatsen.
Dat zou wel ideaal zijn voor mij, en andere modders die niet in de buurt wonen
Kwestie van afwachten, word heus wel een keer bekend gemaakt
[ Voor 25% gewijzigd door sky- op 03-06-2007 22:11 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
iig een maand eerder, maar ms. toch wel boven de 35000 bezoekers.
Verwijderd
Leuk zo'n statisch ding langs je hardwareVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:38:
Ik heb altijd al met mijn case op de huishoudbeurs willen staan!!! Kan zo n huishoud vrouwtje demonstreren hoe ze al het stof uit mijn pc kan halen met haar nieuwe swifer.
Overigens lijkt me het wel leuk om er dan met m'n knuffelkubus te staan ofzo
Verwijderd
En dan bedoel ik vooral, of het doorgaat en zoja, wanneer?