EB cardetailing tot aan uw huis
De plannen zijn er al, de tijd nog niet
Maar als het met het school wat rustiger word kan het misschien nog wel lukken..
Ik zal iig proberen om er te zijn, wanneer word bekendgemaakt waar het is?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Thx Ed, k hoop echt dat ie tegen dan klaar is, het gaat om een cc btwEdiejo schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:40:
@Godric, de inschrijving is open tm 1dec. 2006 – 00.00 uur.
@Jado, ja de Belgen en Luxemburgers mogen mee doen daarom heet het ook The Benelux Casemod League.
Het staat in de TS waneer het is.15-16-17 dec. 2006 tijdens regroup16 Evenementenhal in Rijswijk. Nu weet je ook waar de finale is.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
http://members.home.nl/boear/Afbeelding%20058.jpg
http://members.home.nl/boear/1234.jpg
maar mischien dat ik meedoe met m'n nieuwe project "Elegance" als ik hier tijd voor kan vrijmaken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 17:01 ]
Hoewel ik natuurlijk volledig kansloos ben in de categorie caseconstructie, want een grotere houtje-touwtje kast dan die van mij is er bijna niet denk ik
Ediejo, die constructie van het ding is houtje-touwtje, want als je de binnenkant bekijkt zie je de tandenstokers nog zitten waarmee het piepschuim vastgezet isEdiejo schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:08:
@Terw_Dan , altijd leuk zelfspot.Tombraider een houtje-touwtje kast.......... Echt niet.
Nah, ik maak het gewoon interessant door het 'het gepatenteerde Terw_Dan 'kastbouw'systeem (c)' te noemen ofzosapphire schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:42:
doe gewoon interessant en noem het "Ghetto-Style"
Verwijderd
net als het eveneens gepatenteerde ophangsysteemTerw_Dan schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:22:
[...]
Nah, ik maak het gewoon interessant door het 'het gepatenteerde Terw_Dan 'kastbouw'systeem (c)' te noemen ofzo
Precies, dat was ook niet bepaald solide te noemenVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:08:
[...]
net als het eveneens gepatenteerde ophangsysteem
En weer ben ik vergeten fotos te maken.... ga ik echt doen als het goed weer is en ik goed licht heb
hoe toegankelijk is de compo voor belgische deelnemers?
het vervoer naar nederland van een prijzenkast is imho niet zo easy.
maak je ook reclame op belgische fora? incl franstalige.
hoe cover je het luxenburgse?
kortom het idee is mooi maar hoe ga je dit alles realiseren?
www.weefab.com
[ Voor 23% gewijzigd door Ediejo op 23-09-2006 12:29 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ediejo op 03-10-2006 22:28 ]
* floriske.nl gaat het proberen te halen binnen 14 dagen, maar ben nog even afhankelijk van de stickerboer!!
als die op tijd is: count me in!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 19:53 ]
Verwijderd
Een 8800 GTXEdiejo873 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:38:
Voor de nummer 2 kan nog een vga kaart bij geschreven worden. Alleen welke ??????
Echt een geweldige prijzenpot al, ook leuk dat 'ie nogsteeds niet compleet is en er NOG meer bijkomt. Erg leuk dit
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 22-11-2006 18:52 ]
Verwijderd
maar volgend jaar ga ike r ook bij zij (denk ik) op men lijstje staat :
-casemod voor men nieuwe pc (als die gekocht wordt bouw ik de mod)
-casemod voor p3 denk volgende week ofzo starten
wie (welke case's) zijn de winners van vorig jaar?
hij hoeft toch niet op het moment van inschrijven compleet gereed te zijn hoop ik?Ediejo873 schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:15:
En de inschrijving blijft ook een paar dagen langer open. In de hoop dat sommige casemodders hun casemod nog op tijd gereed hebben.
15 december gereed red ik wel aangezien het ergste achter de rug is, maar 4 decmber niet ben ik bang
Verwijderd
(Ook de WC heeft wat vertraging opgelopen met levering dus daar moet ik ook nog op wachten
Edit, je was met net voor
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 16:47 ]
Verwijderd
Knap geregeld Ediejo
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Zou mijne nooit opgeven... Dan ben je hem tijdens de leukste lan van het jaar kwijt
Ik hoop dat jij er bent eerlijk gezegd (mits ik natuurlijk ook door de voorronde kom). Ik wil dat ding van jou namelijk wel eens in het echt zien.TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:22:
Ik juist! Normaal kan ik daar niet komen en nu moet ik wel. Lijkt me fantastisch als ik heen mag
Same here...TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:22:
Ik juist! Normaal kan ik daar niet komen en nu moet ik wel. Lijkt me fantastisch als ik heen mag
Ik vind het dan ook erg tof om mee te doen en ben benieuwd wie naar de finale mogen. Ik wil al die andere kasten ook zien, vooral die van floriske.nl. Moet ik toch eerst in de finale komen...
*Vat dat op als complimentTerw_Dan schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:37:
[...]
Ik hoop dat jij er bent eerlijk gezegd (mits ik natuurlijk ook door de voorronde kom). Ik wil dat ding van jou namelijk wel eens in het echt zien.
Idd! En sowiezo lijkt het me een hele belevingGodric schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:33:
[...]
Same here...(speciaal voor vandaag)
Ik vind het dan ook erg tof om mee te doen en ben benieuwd wie naar de finale mogen. Ik wil al die andere kasten ook zien, vooral die van floriske.nl. Moet ik toch eerst in de finale komen...
Verwijderd
Wat dachten jullie dan van gezamelijk modden !
naja m'n mod is nog lang niet af en ik heb helemaal niet gerekend op naar ReGroup gaan.
Maybe next year... got some idea's iig...
Nee, ontwerpen is voor mietjes.TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:04:
Was idd. een goed idee van je. Hopelijk valt dat te realiseren. 1ste dag ontwerpen en dan 2 dagen wat leuks bouwen. Moet lukken toch. Een hele dag ontwerpen is wat veel maar dan heb je ook wat, en je moet toch 3 dagen vullen
Je moet gewoon een idee hebben en gelijk gaan bouwen, dan krijg je veel gavere dingen
[ Voor 20% gewijzigd door TERW_DAN op 05-12-2006 23:13 ]
Overigens schets ik ideeën altijd, zo kan ik ook weer met dat idee gaan spelen. Wel zitten ze vaak al erg lang in mijn hoofd.
Zal voor alle modders wel anders zijn. Wat wel ALTIJD zo is, is dat je iets tegen komt wat je anders had bedacht en dat het dan toch niet zo wil.
zo is het maar net, goede ideeen en met name de uitwerking hiervan hebben tijd nodig (slap excuus voor het feit dat ik al 2 jaar bezig ben heTEAMIKKE schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:20:
Ik heb niet dat ik OPEENS een mod ik me kop hebVaak heb ik eerst een idee wat ik wil doen maar nog lang niet precies. Dan op school (
) lekker schetsen en doen totdat je opeens het geheel bedenkt. Dat teken ik wel in SKP. Als ik dat niet had gedaan (Zeker bij TKC) zou alles lang niet zo mooi passen. Het hokje van de pomp heeft 2 mm speling, doe dat maar eens op je gevoel
En het is gewoon makkelijk omdat je weet wat je moet kopen. Meer werk maar ik vind 3D tekenen wel leuk en het resultaat wordt er bij mij wel beter op.
Zal voor alle modders wel anders zijn. Wat wel ALTIJD zo is, is dat je iets tegen komt wat je anders had bedacht en dat het dan toch niet zo wil.
En als je een beetje handig bent met 3D programma's is het zeker een aanrader het geheel eerst in 3D te ontwerpen.
Zonder 3dMax had ik mijn kast nooit zo kunnen bouwen zoals hij nu is, kijk maar eens wat een berg onderdeeltjes het ding omvat
Hoe krijg je dat allemala zo precies gezaagt enzo? Wel knap als je dit allemaal strak krijgt gedaan.
[ Voor 57% gewijzigd door Joopieboy op 06-12-2006 21:30 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
There is no replacement for displacement!
Precies! jij snapt em. Het resultaat mag er dan ook zijn. Hout kun je laten zagen (Wat floriske heeft gedaan). Je kan het ook zelf doen. Met een cirkelzaag wil dit erg goed. Ook voor mijn mod gedaan. Maar met zoveel onderdelen blijf je bezig. Je kan ook bij de betere bouwmarkt hout gratis laten zagen. Dat is natuurlijk ook een optie. Koop je voor 4 euro 2 platen MDF en dan laat je gewoon zo'n kerel een half uur staan zagenfloriske.nl schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:31:
[...]
zo is het maar net, goede ideeen en met name de uitwerking hiervan hebben tijd nodig (slap excuus voor het feit dat ik al 2 jaar bezig ben he).
En als je een beetje handig bent met 3D programma's is het zeker een aanrader het geheel eerst in 3D te ontwerpen.
Zonder 3dMax had ik mijn kast nooit zo kunnen bouwen zoals hij nu is, kijk maar eens wat een berg onderdeeltjes het ding omvat
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Ediejo op 08-12-2006 10:35 ]
Oeh, die nummer 1 daar is wel heel erg vet gemaakt, die gast verdient het ook wel terecht dat hij gewonnen heeft
Vraag me alleen af waar ze het geld vandaan halen
Ben zelf ook aan et modden maar tegen die lui kan ik niet op (voorlopig niet iig)
[ Voor 22% gewijzigd door McKaamos op 08-12-2006 10:47 ]
Lijkt me niet nee.McKaamos schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:46:
holy shit... Die gasten maken er echt wat moois van.
Vraag me alleen af waar ze het geld vandaan halenSponsors betalen ook niet alles afaik...
Ben zelf ook aan et modden maar tegen die lui kan ik niet op (voorlopig niet iig)
Alleen al het gereedschap dat je er voor nodig hebt.
Mijn mod is gemaakt met enkel wat afbreekmesjes, een dremeltje, een lijmpistool en een slijptol (en de hamer niet te vergeten). Dat zijn nou niet echt dingen die belachelijk veel kosten. Maar als je ziet dat sommige mensen beschikken over de meest leuke freesbanken dan vraag je je toch steeds af wat je zelf zou kunnen maken als je dat spul had
Dus over een uurtje weten we wie door zijn.Ediejo873 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:47:
Ik heb hier verkeerd gepost sorry.![]()
De post was voor in het topic van de CM stacker.
Stemmen tBCL sluit om 12.00 uur vandaag en rond 13.00 uur maken we de finalisten bekend.
Dit moest dus hier.
Inderdaad, als je die spiderman mod ziet... Bij mij is het ook allemaal huis, tuin en keuken gereedschap.Terw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:49:
[...]
Lijkt me niet nee.
Alleen al het gereedschap dat je er voor nodig hebt.
Mijn mod is gemaakt met enkel wat afbreekmesjes, een dremeltje, een lijmpistool en een slijptol (en de hamer niet te vergeten). Dat zijn nou niet echt dingen die belachelijk veel kosten. Maar als je ziet dat sommige mensen beschikken over de meest leuke freesbanken dan vraag je je toch steeds af wat je zelf zou kunnen maken als je dat spul had
Nog twintig minuten...Ediejo873 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:47:
Stemmen tBCL sluit om 12.00 uur vandaag en rond 13.00 uur maken we de finalisten bekend.
woei... ik ben door. En de andere mods die ik ook wel eens in het echt zijn zijn er ook, dus alvast feli allemaalDit zijn de finalisten in willekeurige volgorde.
Red Rogue by Jeroen Grit aka Godric.
The King’s Castle by Sebastiaan van Buizen aka TEAM
Stealth by Matthijs de Vaan aka X-Gamer-X.
-XIXIV- by Floris Bosman aka Floriske.nl
Tombraider by Danny Terwindt aka Terw_dan.
In de categorie Casemods zijn de volgende door naar de finale.
Dit zijn de finalisten in willekeurige volgorde.
Bouweenpc Casemod by Kenny Bakermans aka Kenny.
Illumili by Sylvester Anink aka mydogisgone.
Gemini by Gert Hengeveld aka koradhil.
The Machine by Frenkie Janse aka Frenkie
Stacker830mod by Faried Makhlouf aka Faried112
Ik heb er zin in! Nu nog even regelen hoe ik die kast daar ga krijgen, dat zal een auto lenen worden bij mijn familie. (Auto halen in Nieuwegein - naar Enschede - naar Rijswijk - kast thuisbrengen in Enschede - auto weer naar Nieuwegein...
De finalisten zijn overigens precies de kasten waar ik op gestemd had
Congrats everybody!
Dude.... jouw kast heeft wieltjes. Gewoon erop gaan zitten, motortje erop en jezelf naar rijswijk rijdenGodric schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:07:
Ik heb er zin in! Nu nog even regelen hoe ik die kast daar ga krijgen, dat zal een auto lenen worden bij mijn familie. (Auto halen in Nieuwegein - naar Enschede - naar Rijswijk - kast thuisbrengen in Enschede - auto weer naar Nieuwegein...)
De finalisten zijn overigens precies de kasten waar ik op gestemd had.
Congrats everybody!
Je hebt pech dat Enschede extreem uit de route ligt, anders had ik je wel op kunnen halen, maar het wordt al 800KM rijden dat weekend (Cuijk -> Nijmegen -> Rijswijk -> Delft -> Amsterdam -> Deflt -> Nijmegen -> Cuijk -> Rijswijk -> Cuijk) dus veel verder omrijden gaat echt niet meer in het weekend passen
Zo had ik het ookGodric schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:07:
Ik heb er zin in! Nu nog even regelen hoe ik die kast daar ga krijgen, dat zal een auto lenen worden bij mijn familie. (Auto halen in Nieuwegein - naar Enschede - naar Rijswijk - kast thuisbrengen in Enschede - auto weer naar Nieuwegein...)
De finalisten zijn overigens precies de kasten waar ik op gestemd had.
Congrats everybody!
Niet om lulllig te doen hoor, maar is het nu niet zo dat jouw paps jou meeneemtTEAMIKKE schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:18:
Lol! Jullie mogen tenminste rijdenIk moet mijn paps meenemen. Niet dat dat erg is hoor
En wat een k*teind moet jij zeg... Groningen - Rijswijk is niet echt dichtbij
Tikje verder nog dan GroningenTerw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:26:
[...]
Niet om lulllig te doen hoor, maar is het nu niet zo dat jouw paps jou meeneemt
En wat een k*teind moet jij zeg... Groningen - Rijswijk is niet echt dichtbij
Verwijderd
Ik probeer vrijdagmiddag dan nog ff naar het TBCL te gaan om nog een paar aanpassingen aan de kast te verrichten voor de opening (blauwe roundcable, enkel nog UV ccfl's en wat cable management, ik gooi daar wel ff wat voor in bruikleen). Ff kijken hoe we dat gaan fixen met binnenkomst enz. FF Ediejo voor contacteren zsm.BFmango schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:24:
Ik moet ook met paps komen aangezien ik alleen in Belgie mag rijden met mijn tijdelijk rijbewijs totdat ik mn echte rijbewijs heb. Nog een bijkomend probleem is dat ik midden in mijn examens zit, maar ik ga de case donderdag al brengen en kom zondag pas terug. Moet namelijk van Belgie naar tbcl gaan, en dat kan niet elke dag.
Zaterdags ben ik er ook niet, zondag bij de uitreiking dan weer wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 14:42 ]
Ach zie je Nederland weer eens goedTerw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:14:
[...]
Dude.... jouw kast heeft wieltjes. Gewoon erop gaan zitten, motortje erop en jezelf naar rijswijk rijden
Je hebt pech dat Enschede extreem uit de route ligt, anders had ik je wel op kunnen halen, maar het wordt al 800KM rijden dat weekend (Cuijk -> Nijmegen -> Rijswijk -> Delft -> Amsterdam -> Deflt -> Nijmegen -> Cuijk -> Rijswijk -> Cuijk) dus veel verder omrijden gaat echt niet meer in het weekend passen
Zoals te zien aan mijn reisschema blijf ik dus niet. Ik breng de kast zaterdagochtend, ga dan naar de pcdumpdag (wat al veel langer gepland was) en kom de zondag dan naar regroup toe waar ik nog tekst en uitleg kan geven over mijn kast en ook nog een zut fotos kan laten zien (ik neem m'n notebook met pics mee namelijk). Daar denk ik onderhand wel een dagje zoet mee te zijn.Godric schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:39:
[...]
Ach zie je Nederland weer eens goed. Ik weet nog niet of ik daar ga blijven, Nieuwegein - Rijswijk is wel te doen en ik heb zaterdag nog een verjaardag. Nog even over nadenken.
En anders zijn er vast mensen die worms of redalert2 spelen op regroup, ga ikd aar gewoon bij meedoen
* TEAMIKKE wil wel worms spelen
Eigenlijk wilde ik wel vrijdag komen, maar dan moet ik nog stagelopen. Van stage ga ik gelijk door naar m'n werk, dus ben pas om een uur of 21:00 thuis. Dan komt er dus weinig terecht van nog naar Rijswijk rijden.TEAMIKKE schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:55:
Ik blijf wel 3 dagen. Heb er hard voor gewerktNu ik er eindelijk heen kan wil ik er met volle teugen van genieten
![]()
* TEAMIKKE wil wel worms spelen
De dumpdag staat ook al heel erg lang vast, zeker gezien we weer met een aantal personen gaan is dat ook altijd wel supergezellig.
Dus ik ga de kast zaterdag 's ochtends brengen en rijd dan gelijk weer door. Wordt druk weekendje. Normaal doe ik niet veel in het weekend, nu zit het stampvol
Verwijderd
Maare, moet is niet voor vrijdag 17:00 aanwezig zijn?Terw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:00:
[...]
Eigenlijk wilde ik wel vrijdag komen, maar dan moet ik nog stagelopen. Van stage ga ik gelijk door naar m'n werk, dus ben pas om een uur of 21:00 thuis. Dan komt er dus weinig terecht van nog naar Rijswijk rijden.
De dumpdag staat ook al heel erg lang vast, zeker gezien we weer met een aantal personen gaan is dat ook altijd wel supergezellig.
Dus ik ga de kast zaterdag 's ochtends brengen en rijd dan gelijk weer door. Wordt druk weekendje. Normaal doe ik niet veel in het weekend, nu zit het stampvolmaar goed, dat gaat goedkomen
Tja, dat is iets dat niet gaat lukken, gezien ik dan net onderweg ben van stage naar werkVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:05:
[...]
Maare, moet is niet voor vrijdag 17:00 aanwezig zijn?
Maar goed, Ediejo had gezegd dat als ik hem zaterdag in de ochtend af kon geven dat het dan geen probleem was.
En als alles meezit staat het ding er voor zaterdag 10:00 (de voeding voor m'n notebook komt van de week binnen, dus heb navigatie in de auto
Tja, de vorige subtitle (single again...) is niet meer van toepassing, dus zet ik er maar gelijk tbcl in. Ik heb er ook gewoon zin inTEAMIKKE schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:22:
Nou zit je der ook aan vastHet valt me op dat je het direct in je signature en ondertitel hebt staan. Daar staat dan ook 16/17
En 16/17 gaat helemaal goedkomen, daar heb ik alle vertrouwen in
En om de overige finalisten te feliciteren uiteraard!
---
Verwijderd
Het vervoer word bij mij ook nog een probleem
Waar moet je dan vandaan komen precies?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:40:
Haha, het is hier nu al feest !!Allemaal stuk voor stuk érg mooie casemods die er naartoe gaan. Mijn lijstje van Caseconstructies was precies hetzelfde lijstje iniedergeval
.
Het vervoer word bij mij ook nog een probleemMijn ouders kunnen donderdag wel rijden om de case te brengen maar Zondag ophalen zal een probleem worden.. Ik kan daar waarschijnlijk pas om 22:00 uur opgehaald worden
Hier moet dus nog even wat op verzonnen worden
Btw, ik wil er wel graag bij zijn. Zeker als het lukt om een case te regelen die wij mogen modden
dat lijkt me helemaal vet. Maar dan zal ik Zaterdag met de trein moeten komen ofzo want mijn ouders gaan niet 3 keer op en neer naar Rijswijk.. Vanuit Breda is het misschien dan niet zo heel ver maar files zijn ook een probleem. Je bent dan toch al gauw 2 uur aan het rijden.
Misschien dat de route terug voor mij nog enigszins aan te passen is als het een beetje in de buurt ligt
Ah, ik zou via Tilburg/Den Bosch om kunnen rijden, dan zou je mee terug komen rijden. Ik weet alleen nog niet of ik direct naar huis ga of eerst nog even wat bezoekjes afleg. Mocht dat niet het geval zijn kun je meerijdenVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:54:
Bavel, dat is zo'n klein rot dorp wat er tegenaan ligt
Verwijderd
Helaas moet ik ook ik vrijdag verstek laten gaan. Ik moet werken de hele dag, en ik woon nogal ver weg. Zaterdag voor 10 uur moet mij wel lukken. Ik hoop jullie allemaal dan daar aan te treffen en natuurlijk alvast alle finalisten gefeliciteerd natuurlijk !!Terw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:15:
[...]
Tja, dat is iets dat niet gaat lukken, gezien ik dan net onderweg ben van stage naar werk
Maar goed, Ediejo had gezegd dat als ik hem zaterdag in de ochtend af kon geven dat het dan geen probleem was.
En als alles meezit staat het ding er voor zaterdag 10:00 (de voeding voor m'n notebook komt van de week binnen, dus heb navigatie in de auto)
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Heb er zin in, maar eerst een weekje kutexamens overleven
Verwijderd
Ah, dat is ok.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:28:
@ Terw_Dan : Nog bedankt voor het voorstelIk heb zojuist nog even met mijn ouders gesproken en ze kunnen me Zaterdag ochtend wel brengen en dan hebben ze nog weten te regelen om mij Zondag op te halen. Dus ik hoef niet van je 2e stoel gebruik te maken
(Heb je weer meer ruimte om al je gewonnen prijzen op te bergen
)
En ik ga er echt niet vanuit dat mijn hele auto vol met prijzen zit