Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

The Benelux Casemod League.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.030 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl hoopt iig dat hij vrijdag niet de enige is die al in de loop van de middag arriveerd ;)

Ik kom zelf vanaf richting eindhoven en zal ergens in de middag vertrekken, mijn vriendin en ik rijden apart (ik met een grote bus, zij met de polo :X) omdat zij zaterdag misschien bij een vriendin in de buurt op bezoek gaat.

Dus mocht er vrijdagmiddag iemand echt om vervoer verlegen zitten dan kan ik misschien nog wel iets betekenen.

Ik moet daar wel meteen bij vermelden dat ik vrijdagnacht in een hotel in rijswijk overnacht, dus vervoer terug en/of voor zaterdag zit er dan niet in.

* floriske.nl heeft er zin in en is zelfs voor een heel groot deel al klaar met de laatste loodjes :D

Verwijderd

Je zou mijn kast nou eens moeten zien :| Na de foto shoot is deze zowat weer uit elkaar gehaald.. en heel veel stukken zijn opnieuw opgeschuurd. Anders krijg ik later spijt en er zaten wat slechte stukken in vond ik. Vandaag de geschuurde stukken in de grondverf gezet. ( weer 24 uur wachten i.v.m. drogen :/ ) Maar morgen word de kast goed gespoten en afgelakt. Daarna alles inbouwen en de WC testen en klaar :D Ik heb dus nog zat werk. Maar dat komt helemaal goed ;)

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
en dan werkt het allemaal niet meer :+
Klinkt iig niet als een slimme zet :P
jammer dat ik er niet naar toe kan, zou wel leuk zijn om al die kasten in RL te mogen aanschouwen.
misschien een andere keer.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:00:
Je zou mijn kast nou eens moeten zien :| Na de foto shoot is deze zowat weer uit elkaar gehaald.. en heel veel stukken zijn opnieuw opgeschuurd. Anders krijg ik later spijt en er zaten wat slechte stukken in vond ik. Vandaag de geschuurde stukken in de grondverf gezet. ( weer 24 uur wachten i.v.m. drogen :/ ) Maar morgen word de kast goed gespoten en afgelakt. Daarna alles inbouwen en de WC testen en klaar :D Ik heb dus nog zat werk. Maar dat komt helemaal goed ;)
Pfff, wat is dat nou voor voorbereiding :P Mijn kast staat al 6 maanden klaar :D ;)

Maar goed, hebben jullie die prijzenpot gezien... echt, zelfs als je laatste wordt krijg je nog genoeg leuke meuk mee :D Ook leuke dingen van Ribbe.be bijv. Ik heb er zin in ;)

Verwijderd

Tja ik wist dat het flink aanpoten voor mij zou worden. Toen ik met deze mod begon had ik nog nooit van de TBCL gehoord :P Maar komt helemaal goed hoor ;) Morgen ben heb ik maar 2 uurtjes school en de hele Donderdag ben ik ook vrij. O-)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:24:
Tja ik wist dat het flink aanpoten voor mij zou worden. Toen ik met deze mod begon had ik nog nooit van de TBCL gehoord :P Maar komt helemaal goed hoor ;) Morgen ben heb ik maar 2 uurtjes school en de hele Donderdag ben ik ook vrij. O-)
Tja, ik had ook nooit echt de intentie om mijn kast te maken voor een wedstrijd. Ik heb hem gewoon gemaakt omdat ik het leuk vond en eens iets te doen dat nog neit veel anderen gedaan hadden.
En nu ik ermee in de prijzen val is het alleen maar leuk :)

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 14:35

Stekeltje

Nothing to see here move along

Terw_Dan schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:42:
[...]

Tja, ik had ook nooit echt de intentie om mijn kast te maken voor een wedstrijd. Ik heb hem gewoon gemaakt omdat ik het leuk vond en eens iets te doen dat nog neit veel anderen gedaan hadden.
En nu ik ermee in de prijzen val is het alleen maar leuk :)
Hoopt in de prijzen te vallen heh.. :P Grapje jou case wint denk wel wat prijsjes hoor, Is gewoon nice gemaakt :).

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

...Ruud... schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:48:
[...]

Hoopt in de prijzen te vallen heh.. :P Grapje jou case wint denk wel wat prijsjes hoor, Is gewoon nice gemaakt :).
Heej, ik ben door de voorronde heen, dus heb sowieso prijs :P De vraag is nu alleen nog hoe ver ik het schop :P

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
floriske.nl schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:44:
* floriske.nl hoopt iig dat hij vrijdag niet de enige is die al in de loop van de middag arriveerd ;)
Wees niet bang, ik ben er ook ;). Ik heb nu de auto van mijn vader mee naar Enschede en rij dus vrijdag naar Rijswijk. Scheelt weer vijf uur heen en weer treinen. Voor zondag heb ik inmiddels ook vervoer geregeld, zaterdag zal ik er niet zijn, ik heb dan nog een verjaardag.
Terw_Dan schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:53:
Heej, ik ben door de voorronde heen, dus heb sowieso prijs :P De vraag is nu alleen nog hoe ver ik het schop :P
Dat vind ik ook erg leuk om te weten, sowieso een kast. Materiaal voor een volgende mod zit dus wel snor. >:)

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:08:
[...]
Dat vind ik ook erg leuk om te weten, sowieso een kast. Materiaal voor een volgende mod zit dus wel snor. >:)
Tja, ik denk dat ik maar aan iedereen vraag of ik die piepschuimblokken mag hebben waarmee de kasten verpakt zijn.
dan heb ook IK materiaal voor een volgende mod ;)

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:35

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

BFmango schreef op zondag 10 december 2006 @ 01:13:
Ey Sylvester, je had toch een wenkbrauw piercing oid he? Dan kan ik je herkennen anders doe ik dat nie :P :o

Heb er zin in, maar eerst een weekje kutexamens overleven :/ :|
ja klopt ;) kijk anders gewoon ff in mijn topic.
Daar sta ik namelijk ook op met een foto van mij en de kast! :)
Oh ennu ik zit gewoon op de lan, alleen niet op de aangeschreven plek maar juist midden tussen de mensen.
Mijn nick die ik daar gebruik is: [SFH]MastaKilla B) ;)

[ Voor 16% gewijzigd door mydogisgone op 11-12-2006 02:12 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Godric schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:08:
[...]

Wees niet bang, ik ben er ook ;). Ik heb nu de auto van mijn vader mee naar Enschede en rij dus vrijdag naar Rijswijk. Scheelt weer vijf uur heen en weer treinen. Voor zondag heb ik inmiddels ook vervoer geregeld, zaterdag zal ik er niet zijn, ik heb dan nog een verjaardag.

[...]
Komt ook gewoon vrijdagmiddag. Ik ben bijna klaar. Nog een likje verf over het nieuwe balkonnetje en klaar :)

Verwijderd

Hee,

hoezo op het laatse moment? Ik heb de kast ook nog als frame liggen hier hihi. Waterkoelblok moet nog binnenkomen(vandaag met ups maar zit op school). Waterkoeling testen op lekage en ff nadenken hoe de slangen komen, en verder nog alles installeren, kabels wegwerken, voorkant opnieuwe met dremel een bliksem grafferen........
En nee zit niet elkedag thuis, moet ook nog nar school, en dinsdag avond werken hihi. Maar alles komt goed..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

We zitten trouwens wel mooi aan het randje van de zaal met z'n allen :)
Vraag me alleen af hoe druk dat dat hoekje is, als ik zo lees komt bijna niemand 3 dagen.

Verwijderd

Ik ben er 3 dagen, Gert ook(gemini), Dus twee man erbij hihi

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik ben er ook de volledige 3 dagen :)

Verwijderd

Denk dat ik al weet wie dr gaat winnen :P

Gewoon kijken naar het aantal posts in de topics :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 17:17 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl zal ook de volle 3 dagen aanwezig zijn! én gaat proberen vanavon weer eens een update online te schoppen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 18:02 ]

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:16:
Denk dat ik al weet wie dr gaat winnen :P

Gewoon kijken naar het aantal posts in de topics :P
Das niet eerlijk. Sommige topics lopen gewoon al veel langer. Ik ben ook pas toen ik op de helft was begonnen met een topic. Daarbij komt nog dat het publiek niet te voorspellen is. Kijk eens terug naar het NKCM: Die piramide vond niemand hier wat en toch werd ie 2e. Je kan niks concluderen. Gewoon afwachten :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:14:
[...]

Das niet eerlijk. Sommige topics lopen gewoon al veel langer. Ik ben ook pas toen ik op de helft was begonnen met een topic. Daarbij komt nog dat het publiek niet te voorspellen is. Kijk eens terug naar het NKCM: Die piramide vond niemand hier wat en toch werd ie 2e. Je kan niks concluderen. Gewoon afwachten :)
Precies.
Bedenk ook dat veel mods er in het echt toch anders (mooier/lelijker) uitzien dan op de fotos die je hier ziet staan. Dat zal het oordeel natuurlijk ook behoorlijk beinvloeden.

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Terw_Dan schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:19:
[...]

Precies.
Bedenk ook dat veel mods er in het echt toch anders (mooier/lelijker) uitzien dan op de fotos die je hier ziet staan. Dat zal het oordeel natuurlijk ook behoorlijk beinvloeden.
Topic van een jurylid vervuilen werkt ook niet echt in je voordeel >:) Hehehehe

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

waterkoud schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:24:
[...]

ik ontken :+

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

waterkoud schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:24:
[...]

* floriske.nl zou zoiets nooooit doen ;) <- heb ik nu voordeel behaald? :P _O-

ontopic:

Een uitslag van een dergelijk event is inderdaad nooit te voorspellen, de uitslag van vorig jaar (lees: de piramide op de 2e plaats) heeft mij ook compleet verrast indertijd.

Dus nog geen conclusies trekken, lekker genieten van het event en het feit dat je toch zomaar 1 van de 5 uitverkorenen bent om je creatie te showen, en lekker afwachten dus :D

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 21:25 ]

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Weetje mensen!

Je moet er heen gaan voor de gezelligheid, niet voor de prijzen of het winnen!
Want casemodden is puur het showen van je eigen creatie en dat is toch leuk!! :D
Hoewel prijzen wel meegenomen zijn hoor, maar het had best zonder gekunt :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

mydogisgone schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:04:
Weetje mensen!

Want casemodden is puur het showen van je eigen creatie en dat is toch leuk!! :D
Precies, daar ben ik het wel mee eens. Die prijzen zijn leuk en het is natuurlijk heel leuk dat we allemaal wel wat gaanw innen, maar het leukste vind ik nog om straks de casemods te zien van de andere finalisten. En natuurlijk ouwehoeren over casemods :P

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

mydogisgone schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:04:
Weetje mensen!

i'm with ****** d:)b maar dat was reeds gemeld ;)

edit:
en met Terw en Faried dus ook, lol

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 11-12-2006 23:14 ]

Verwijderd

Wat ik persoonlijk ook leuk vind, is dat anderen bewondering hebben voor je creatie, er foto's in bijvoorbeeld de krant komen te staan, website, enzenz

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben het met je eens Mydogisgone, maar ik heb makkelijk praten natuurlijk als winnaar van een casemodwedstrijd. Natuurlijk is het leuk als je wint, alhoewel ik zelf niet zo heel graag in de spotlights sta en zeker niet op een podium, waar iedereen naar je staat te kijken. Ik hoop dat de bereidheid om elkaar te helpen met oplossingen en adviezen niet zal afnemen nu er toch steeds meer wedstrijden komen waar toch een zeer aanzienlijk prijzenpakket te verdienen valt. Is natuurlijk wel het gevaar als er geld te verdienen valt. Merk ook dat het hebben van een sponsor soms ook nadelen heeft, omdat mensen al snel denken dat je alles gratis krijgt terwijl dat echt niet zo is. Ik kan nu net even eerder beginen met een nieuw projekt doordat ik wat sponsoren heb, maar ik steek er nog steeds zelf veel tijd en geld in. Tot komend weekend allemaal en mydogisgone, jij kunt mij misschien ook nog helpen, jij had een schitterende remotecontrol voor je pc en ik ben al tijden op zoek naar dat spul, wil dat idee graag van je jatten voor de caseconstructie waar ik mee bezig ben ;)

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

waterkoud schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:41:
Ik ben het met je eens Mydogisgone, maar ik heb makkelijk praten natuurlijk als winnaar van een casemodwedstrijd. Natuurlijk is het leuk als je wint, alhoewel ik zelf niet zo heel graag in de spotlights sta en zeker niet op een podium, waar iedereen naar je staat te kijken. Ik hoop dat de bereidheid om elkaar te helpen met oplossingen en adviezen niet zal afnemen nu er toch steeds meer wedstrijden komen waar toch een zeer aanzienlijk prijzenpakket te verdienen valt. Is natuurlijk wel het gevaar als er geld te verdienen valt. Merk ook dat het hebben van een sponsor soms ook nadelen heeft, omdat mensen al snel denken dat je alles gratis krijgt terwijl dat echt niet zo is. Ik kan nu net even eerder beginen met een nieuw projekt doordat ik wat sponsoren heb, maar ik steek er nog steeds zelf veel tijd en geld in. Tot komend weekend allemaal en mydogisgone, jij kunt mij misschien ook nog helpen, jij had een schitterende remotecontrol voor je pc en ik ben al tijden op zoek naar dat spul, wil dat idee graag van je jatten voor de caseconstructie waar ik mee bezig ben ;)
Is goed kerel! we hebben het er wel even over dan!! >:)

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ediejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:44:
Nu zitten jullie allemaal in een wedstrijd gevoel. En ik ook weer. ;)

offtopic:
Bij CoolerMaster gedeeld 6de geworden. Nu verkozen tot 1 van de 12 beste mods op Bit Tech van het jaar 2006. Hier zijn maar 2 prijzen te winnen. Alleen voor de nummers 1 en 2. Ik weet op voorhand al dat ik daar niet bij zit. Maar de 12 beste van 2006 op Bit-Tech daar ga ik even van genieten. Met een lekkere cognac. :z
Ik vind het super dat ik naar de TBCL mag! Zou er anders nooit komen voor m'n 18e en het lijkt me fantastisch om al die andere mensen een keer te ontmoeten. Ik denk sowiezo wel dat iedereen er heen gaat voor de lol. Met z'n 10'en op een rij :) Heerlijk toch. Dat iedereen iets krijgt maakt het alleen nog maar leuker :*)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

de vraag was op 't needforum ook al naar voren gekomen, maar niet echt een antwoord op geweest.
Waar komen de casemods te staan? In het donker of in het licht?

Wat ook wel leuk is dat die gasten van ribbi airbrush er staan :P. Keyboard van m'n notebook kan nog wel een mooie paintjob gebruiken ;)

[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 12-12-2006 14:24 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Stekeltje

Stekeltje

Ediejo873 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:44:
Nu zitten jullie allemaal in een wedstrijd gevoel. En ik ook weer. ;)

offtopic:
Bij CoolerMaster gedeeld 6de geworden. Nu verkozen tot 1 van de 12 beste mods op Bit Tech van het jaar 2006. Hier zijn maar 2 prijzen te winnen. Alleen voor de nummers 1 en 2. Ik weet op voorhand al dat ik daar niet bij zit. Maar de 12 beste van 2006 op Bit-Tech daar ga ik even van genieten. Met een lekkere cognac. :z
Nice ediejo, zit Darkblade er ook bij? Dat is echt een masterlijke mod.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

waterkoud schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:41:
.........hoop dat de bereidheid om elkaar te helpen met oplossingen en adviezen niet zal afnemen nu er toch steeds meer wedstrijden komen waar toch een zeer aanzienlijk prijzenpakket te verdienen valt........
even een korte quote uit waterkoud zijn post aangezien ik dit toch wel een erg belangrijk punt vind.

Laten we vooral niet vergeten (en gelukkig doet 99% dat ook niet) dat we een hobby delen en geen rivalen zijn!!

zow en nu ga ik eten :9

edit:
zow, dat is weer naar binnengewerkt ;)

* floriske.nl wilde nog 1 ding kwijt en dat is dat hij hoopt dit weekend vrienden te maken :Y en geen vijanden! :N

[ Voor 14% gewijzigd door floriske.nl op 12-12-2006 18:00 ]

• Godric
Ediejo873 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:56:
de casemods komen in het donker te staan. De vaste Regroup bezoekers weten dat het in Rijswijk altijd donker is. ;)
Hoe zal de uiteindelijke jurering en telling gaan, de bezoekers kunnen allen stemmen, doet de jury ook nog wat?
floriske.nl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:47:
* Godric wilde nog 1 ding kwijt en dat is dat hij hoopt dit weekend vrienden te maken :Y en geen vijanden! :N
Dat is overal waar ik ga mijn uitgangspunt :Y. Ik heb er zin in en het beloofd een leuk weekend te worden :Y).

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ediejo873 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:56:
de casemods komen in het donker te staan. De vaste Regroup bezoekers weten dat het in Rijswijk altijd donker is. ;)
In hoeverre is het toegestaan er een grote lamp op te zetten.
Van mijn casemod zie je namelijk niets als het donker is, behalve wat vage contouren van het ding.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Terw_Dan schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:29:
[...]

In hoeverre is het toegestaan er een grote lamp op te zetten.
Van mijn casemod zie je namelijk niets als het donker is, behalve wat vage contouren van het ding.
Vind het best zolang de mijne maar in the DARK staat :P :>

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

mydogisgone schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:59:
[...]

Vind het best zolang de mijne maar in the DARK staat :P :>
Zoals ik ook al op het needforum zei, een hoekje inrichten voor de kasten die in het licht mogen staan zodat je maar 1 hoek hoeft te verlichten.
De rest van de zaal(zalen) blijven in het donker dus niemand heeft last van elkaar. Weet alleen niet of dat te realiseren is (ken de locatie totaal niet).

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ediejo873 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:17:
Ik zie nogal wat vragen voorbij komen. Of het donker is. Of er een lamp op mag staan. Of er een mogelijkheid is voor livemodden enz. enz.

Ik weet donderdagmorgen pas hoe de indeling precies is. Het wordt wel een afgescheiden gedeelte. Daar zorgt de standbouwer voor. ;)
Hoe daar de indeling van is…… Weet ik ook pas donderdag. Ik heb net nog contact gehad met de crew van Regroup over de indeling. Het is de bedoeling om aan de ene kant casemods en aan de andere kant caseconstructies neer te zetten.
Ok, top :)

ik vertrouw er helemaal op dat het mooi gaat worden. En als het een afgescheiden gedeelte wordt zal het met verlichting wel goed worden. Evt een idee om de casemods en caseconstructies gewoon door elkaar te zetten? 1 kant de meuk in het donker, de andere kant in het licht en bordjes erbij of het een mod of con is? Geen idee of het mogelijk is, maar dit is gewoon even hardop meedenken :)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ediejo873 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:41:
Dat is ook een idee. Maar als ik zo naar de finalisten kijk dan zouden er 3 in de spotlights moeten staan max. 4 . Dan zouden er aan 1 kant 7 mods staan en aan de andere kant 3. Dan is die verhouden weer weg plus dat het imo een ander sfeer beeld geeft. Misschien is het wat om het over te laten gaan van donker naar licht.
Een mooie gradient ja :+ zou ook wel een goed idee zijn
Ik denk ook maar hardop. En wil niemand benadelen door zijn mod verkeerd te belichten. Het blijft maar speculeren. We houden er echt wel rekening mee. En is niet naar wens dan kijken we of we dat kunnen oplossen. ;)
Dat er rekening mee gehouden wordt maak ik me nou ook niet echt zorgen over hoor

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Terw_Dan schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:13:
[...]
Maar goed, hebben jullie die prijzenpot gezien... echt, zelfs als je laatste wordt krijg je nog genoeg leuke meuk mee :D Ook leuke dingen van Ribbe.be bijv. Ik heb er zin in ;)
:) Ik ga al voor de laatste plaats, meedoen is toch leuker dan mekaar de kop inslaan voor een eerste plaats :)

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mwah, ik denk dat dat ook wel een beetje ligt aan waar het publiek naar kijkt. Die casemod van jou blinkt wel behoorlijk uit in originaliteit. Ik denk dat dat ook heel wat scheelt :P

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:21:
Die casemod van jou blinkt wel behoorlijk uit in originaliteit.
Die van Terw_dan ook :+ , ach we zullen wel zien wie wat wint.. we gaan er gewoon een gezellig weekend van maken en het is zowieso al een feest :D

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Godric
Ziet er uitstekend uit d:)b, tot morgen! :w

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Very nice indeed! :)

Ik heb er zin in!!

Pc is ingepakt en ben rond 3 uur aanwezig.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat ziet er mooi uit idd.
Ik moet nu alleen nog even een kilo van die verpakkingsfrutsels halen... gisteren gepoogd mijn kast in te pakken en toen brak er weer wat af :(

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl zwaait nog 1 laatste keer en zegt tot straks luitjes! :w

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

floriske.nl schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:05:
* floriske.nl zwaait nog 1 laatste keer en zegt tot straks luitjes! :w
* TERW_DAN zwaait terug en zegt tot morgen.. :w

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Lol, daar ben ik alweer ;)

Eigenlijk alles staat klaar, dus ik heb nog maar even 1 kast er uit getrokken en weer op mijn bureau gepleurd.

Ik wil bij deze, voor het geval ze op regroup niet te krijgen zijn, degene die toevallig nog een groene AC ryan CCFL heeft liggen heel lief vragen of hij deze mee zou willen nemen, aangezien er van mij eentje gebroken is :'(

En nu ga ik een bus scoren, ik kom straks nog wel een keer spieken hier!

Verwijderd

pff, heb alle kleuren van de regenboog voor je! Behalve groen. :P

Ander kleurtje gaat natuurlijk niet staan!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Vraag: Ik haal de finale van The Benelux Casemod League. Hoe, waar en wanneer moet ik mijn casemod brengen?
Antwoord: Vanaf 12:00uur 14-12-2006 kan je al terecht met je case. Slapen kan je pas vanaf 15-12-2006. Bij de ingang van de Evenementenhal in Rijswijk kan je aangeven via de uitnodiging die je van te voren ontvangen hebt, dat je TBCL finalist bent. Zij zullen ons via een portable doorgeven dat we je kunnen ophalen bij de ingang. Je kunt je casemod brengen tot 17:00uur 15-12-2006.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

floriske.nl schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:32:
Lol, daar ben ik alweer ;)

Eigenlijk alles staat klaar, dus ik heb nog maar even 1 kast er uit getrokken en weer op mijn bureau gepleurd.

Ik wil bij deze, voor het geval ze op regroup niet te krijgen zijn, degene die toevallig nog een groene AC ryan CCFL heeft liggen heel lief vragen of hij deze mee zou willen nemen, aangezien er van mij eentje gebroken is :'(

En nu ga ik een bus scoren, ik kom straks nog wel een keer spieken hier!
Ik heb nog wel een groene CCFL liggen (dubbele) het is volgens mij geen ACryan, maar er zitten gewoon standaard connectoren op voor CCFLs.
Ik kan ze morgen wel voor je meenemen, dan breng ik namelijk ook mijn kast.

Mail/IM/DM me maar even als ik hem mee moet nemen :P

• TEAMIKKE
  • Niet online
waterking schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:41:
Vraag: Ik haal de finale van The Benelux Casemod League. Hoe, waar en wanneer moet ik mijn casemod brengen?
Antwoord: Vanaf 12:00uur 14-12-2006 kan je al terecht met je case. Slapen kan je pas vanaf 15-12-2006. Bij de ingang van de Evenementenhal in Rijswijk kan je aangeven via de uitnodiging die je van te voren ontvangen hebt, dat je TBCL finalist bent. Zij zullen ons via een portable doorgeven dat we je kunnen ophalen bij de ingang. Je kunt je casemod brengen tot 17:00uur 15-12-2006.
Dit klopt niet. Van 17.00 kun je met je mod terecht en vanaf 19.00 gaat de beurs open. Moet pc nog ff inpakken ;)

* TEAMIKKE zwaait ook en ziet jullie zo!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
TEAMIKKE schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:20:
[...]

Dit klopt niet. Van 17.00 kun je met je mod terecht en vanaf 19.00 gaat de beurs open. Moet pc nog ff inpakken ;)

* TEAMIKKE zwaait ook en ziet jullie zo!
hehe, goeie organisatie !

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik moet toch even m'n frustraties kwijt :P
Ik zit weer zonder auto :(

Ik kwam gisteren thuis en zag dat mijn achterband plat stond. Dus krik eronder, band ervanaf en reserveband eronder blijkt dat dat ding net zo plat was als de band die eronder lag, en dit bleek weer te komen doordat er een dikke schroef inzat :X

dus ik hoop dat ik morgen mijn eigen auto weer heb, anders moet ik met de Almera van m'n ouders pakken en daar past de kast niet helemaal achterin.

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 17:33
Banken plat?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zo ver hoeft het gelukkig niet te komen :P mijn auto is al weer terug :D, dus kan morgen mooi met eigen autootje naar rijswijk :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5dc0e5d2603c6605570160a6a2af562/full.jpg
En zo is de kast ingepakt :P die sealed air dingen zijn geweldig :D (behalve jammer dat ze lekken).
Mijn kast gaat iig veilig aankomen :)

• Stekeltje

Stekeltje

Is er al nieuws over de uitslag van de wedstrijd?

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Inderdaad,en komen er al foto's aan? :D

Life is complicated

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wij willen heel veel grote foto's. :P :+

Verwijderd

ik ben ook benieuwd!!!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben denk ik het eerste terug thuis. (50 min. rijden) en de uitslagen zijn bekend! Het was zowieso een heel gezellig weekend en het was leuk om iedereen in het echt te zien en er mee te praten. Foto's en meer uitleg zullen later volgen ;)

De uitslagen :

Caseconstructies:

1- Floriske.nl met XIXIV

2- X-Gamer-X met Stealth

3- Terw_dan met Tombraider

4- Godric met Red Rouge

5- Teamikke met The Kings castle

Casemods :

1- Frenkie met The machine

2- Mydogisgone met Illumini

3- Koradhil met Gemini

4- Farried112 met Stacker 830

5- Kenny+ vrienden met Bouweenpc (BEP case)

Ik wil iedereen nogmaals feliciteren en veel plezier met alle mooie prijzen :) *O*

Verwijderd

+ vrienden bij de Bouweenpc case ben ik. :x

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:31
mooi mooi

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gefeliciteerd mannen!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
*floriske.nl is verkeerd geschreven ;) al gecorrigeerd

Verder gefeliciteerd iedereen! (ik had het ongeveer hetzelfde geschat)

[ Voor 9% gewijzigd door link0007 op 17-12-2006 20:43 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Het was inderdaad superleuk, had het niet willen missen! Heb al zin in volgend jaar, of ik nou wel of geen mod heb dan :D

• TerminalNL
  • Laatst online: 21:11
Gefeliciteerd _/-\o_

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Volgend jaar ben ik ook @ Regroup. :) Maar voor nu :( :P.
^^ Hoop ik. XD

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 02-06-2007 11:24 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

/me komt even vlug iedereen bedanken d:)b en zijn blijdschap uiten *O* , maar maakt er nóg geen groot verhaal van dat komt morgen

Gelukkig heb ik iedereen persoonlijk kunnen feliciteren, maar bij deze nogmaals "Van harte Allen!!!" het was net <+:) voor iedereen, zelfs nr 5 ging met erg mooie prijzen naar huis :Y

Ik ben redelijk uitgeput van het weekend en het moet allemaal nog even tot me doordringen.

Morgen, of iig binnen nu en enkele dagen, zal ik even een update in mijn topic plaatsen omtrent tBCL en daarin ook even mijn dank uitspreken voor alles en iedereen ;)

Voor nu, thx allen _/-\o_ en tot morgen :w

[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 17-12-2006 20:57 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woei, ook weer thuis.
Kast heeft het niet echt helemaal overleefd, maar ook dat is wel te fixen. (de grote pilaar is afgebroken namelijk).

Verder ben ik echt blij met mijn 3e plek. Had dat echt nooit verwacht moet ik zeggen.

• Godric
Ik ben ook weer terug in mijn woning, uiteraard iedereen ook mijn felicitaties (al zijn die al persoonlijk overgebracht ;).)
Finale halen was mijn doel en alles wat daarna kwam was mooi meegenomen, ik mag dus niet klagen :). Al heeft de vierde plek me wel gemotiveerd met een volgende mod nog meer op de details te letten. Desondanks ben ik een tevreden man, net de prijzen goed bekeken en er zit een boel moois bij :Y.

Organisatie bedankt, topevenement! d:)b

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:35:
Ik ben ook weer terug in mijn woning, uiteraard iedereen ook mijn felicitaties (al zijn die al persoonlijk overgebracht ;).)
Finale halen was mijn doel en alles wat daarna kwam was mooi meegenomen, ik mag dus niet klagen :). Al heeft de vierde plek me wel gemotiveerd met een volgende mod nog meer op de details te letten. Desondanks ben ik een tevreden man, net de prijzen goed bekeken en er zit een boel moois bij :Y.
Zijn de voedingen van jou en Farried112 nog terecht gekomen of niet?

De prijzenpot was ook tijdens tBCL nog aardig toegenomen heb ik het idee, maar daar kan ik natuurlijk alleen maar lof over spreken :D

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:41
Ik moet zeggen dat de kanshebbers d'r echt een fantastische werkje van gemaakt hebben, erg mooi om te zien. Ik vind de site daarentegen er echt vreselijk uitzien, dode links (forum, lege plekken in de navigatielijst), verkeerde uitlijning en iframes, beetje jammer, maar verder niets dan lof hiervoor!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ach ja, ik snap dat er meer werk wordt gestoken in het evenement dan in de site;)
Natuurlijk moet de site eigenlijk ook wel mooi zijn, maar omdat het zo'n fantastisch evenement scheen te zijn, heeft vrijwel iedereen er denk ik wel respect voor!

www.koopeendroom.nl

• Godric
Terw_Dan schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:42:
[...]

Zijn de voedingen van jou en Farried112 nog terecht gekomen of niet?
Daar ging Ed nog achteraan, zou hij nog over mailen. Moet wel goed komen lijkt me :).
Heb jij btw die bon van Ribbi? Hij werd wel opgenoemd bij de uitreiking, maar ik kan er geen vinden. Of is een bon op naam?
De mystique is btw een mooie kast, heb hem net uit de doos gehaald. Weet alleen nog niet wat er mee te doen, waarschijnlijk maar modden :+.

BTW, X-Gamer-X, het is Red Rogue, niet Red Rouge.

[ Voor 4% gewijzigd door Godric op 17-12-2006 22:17 ]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ongeveer overeenkomend met mijn lijstje. Had alleen Frenkie op #2 verwacht dus was eigenlijk wel een verrassing van die op #1 kwam. Ik feliciteer je binnenkort wel ergens persoonlijk, je woont toch niet zover van me vandaan ^^

En Floriske.nl was eignelijk al te verwachten op het moment dat ik de kast IRL zag. Damn, want een mooi monster en wat een leuke oplossing om 4 kasten kwijt te kunnen. Mijn respect heb je Floriske!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:16:
[...]

Daar ging Ed nog achteraan, zou hij nog over mailen. Moet wel goed komen lijkt me :).
Heb jij btw die bon van Ribbi? Hij werd wel opgenoemd bij de uitreiking, maar ik kan er geen vinden. Of is een bon op naam?
De mystique is btw een mooie kast, heb hem net uit de doos gehaald. Weet alleen nog niet wat er mee te doen, waarschijnlijk maar modden :+.

BTW, X-Gamer-X, het is Red Rogue, niet Red Rouge.
Die bon van Ribbi heb ik niet. Evenals mijn Skywest hosting ding niet. Ik neem aan dat dit de dingen zijn die nog nagemaild worden ofzo, maar als ik kijk naar hoe ze tbcl hadden georganiseerd ga ik er ook vanuit dat dit eveneens prima geregeld wordt :)

Die bon van Ribbi weet ik niet hoe ze adt willen doen trouwens, we zouden hem in kunnen wisselen tijdens regroup, maar daar is niet echt tijd voor geweest gezien iedereen al op ging ruimen, maar ach, we zien wel :)

Die Lian Li is ook echt mooi (vond het op voorhand al de mooiste case die er tussen zat) maar heb er nog niet echt een doel voor :D

Verwijderd

Ik wel. ;)

Ja, die bon van Ribbi heb ik eigenlijk ook niet gezien, die kregen alle deelnemers toch?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik wil alle deelnemers feliciteren met hun prijzen. (wat een bergen goodies zijn daar van het podium afgesjouwd zeg :D)
Alle mods zagen er erg goed uit, het was erg lastig beoordelen. Aangezien alles goed afgewerkt was voor zover ik kon zien, heb ik vooral beoordeeld op wat het meest mijn smaak was. Daar kwam trouwens bijna hetzelfde lijstje uit als de einduitslag :P
Ook erg leuk om de gezichten achter de mods eens te zien, hoewel ik de meeste al eens eerder gezien had.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:32:
Ik wel. ;)

Ja, die bon van Ribbi heb ik eigenlijk ook niet gezien, die kregen alle deelnemers toch?
Jupz
Demoniac schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:40:
Ik wil alle deelnemers feliciteren met hun prijzen. (wat een bergen goodies zijn daar van het podium afgesjouwd zeg :D)
Alle mods zagen er erg goed uit, het was erg lastig beoordelen. Aangezien alles goed afgewerkt was voor zover ik kon zien, heb ik vooral beoordeeld op wat het meest mijn smaak was. Daar kwam trouwens bijna hetzelfde lijstje uit als de einduitslag :P
Ook erg leuk om de gezichten achter de mods eens te zien, hoewel ik de meeste al eens eerder gezien had.
Was sowieso leuk om jou ook weer eens te spreken :)
En om je even voor te bereiden... mijn icon is niet het enige dat verandert na aankoop van de sweetkiss waar ik het overhad vanmiddag ;)

Verwijderd

Hartelijke felicitaties ook van mijn kant, het waren stuk voor stuk pareltjes van mods.
Zal dringend tijd moeten maken om ook nog eens iets moois te maken. :9

Wat die bon betreft, die heeft Ed, en die zal jullie hoe dan ook nog bezorgd worden en bij gelegenheid kunnen jullie die dan gebruiken op onze stand van Ribbi. Eventueel op volgende Regroup

Nogmaals super leuk jullie allemaal nog eens te hebben gezien, en mijn motto: Let's mod the world !!!

Greetz....Soefkenijn

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ik snap er zelf nog steeds niets van, had mezelf op de 5e plaats gezet. 8 puntjes verschil met Sylvester is ook niet veel, ik denk dat de manier van voten ( iedereen moest alle kasten een punt geven ) wel een beter manier is dan één kast alles en de rest niets.

Ik wil met name Ediejo bedanken voor zijn enorme inzet en energie die hij erin gestoken heeft. Ook Franklin en Neander en iedereen van de crew/org die ik in de stress vergeten ben.
Morgen hoop ik wat bijgekomen te zijn.... tot later !

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Verwijderd

Iedereen nogmaals heel erg gefeliciteerd met de behaalde plaatsen.
Het beoordelen en punten geven als lid van de jury viel niet mee, alle kasten die er waren hadden iets speciaals dus nogmaals mijn complimenten. _/-\o_

Verwijderd

Heren, gefeliciteerd met jullie prijzen :) Het resultaat klopt wel een beetje met wat ik verwacht had, al had ik Mydogisgone met Illumini op de eerste plaats verwacht ipv Frenkie.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Frenkie123 schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:45:
Ik snap er zelf nog steeds niets van, had mezelf op de 5e plaats gezet. 8 puntjes verschil met Sylvester is ook niet veel, ik denk dat de manier van voten ( iedereen moest alle kasten een punt geven ) wel een beter manier is dan één kast alles en de rest niets.

Ik wil met name Ediejo bedanken voor zijn enorme inzet en energie die hij erin gestoken heeft. Ook Franklin en Neander en iedereen van de crew/org die ik in de stress vergeten ben.
Morgen hoop ik wat bijgekomen te zijn.... tot later !
ach wat maakt het uit toch! heb het donders naar mijn zin gehad en zeker weten een top evenement!! :) :)
Ik ben zeer tevreden en neem aan de rest ook! :)
Ik ga nu maar eens even lekker slapen en er morgen weer vroeg uit!!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:05:
Iedereen nogmaals heel erg gefeliciteerd met de behaalde plaatsen.
Het beoordelen en punten geven als lid van de jury viel niet mee, alle kasten die er waren hadden iets speciaals dus nogmaals mijn complimenten. _/-\o_
Vond het trouwens leuk je toch eens in het echt te spreken!!! :)
Jammer dat je op het eind weg was, had je graag nog een hand willen geven!
Maar neem aan dat ik je nog wel een keer zie verschijnen! >:)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• TEAMIKKE
  • Niet online
Iedereen gefeliciteerd d:)b Allemaal super gedaan. Vond het erg leuk om de gezichten achter de mods eens te zien ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:47:
Iedereen gefeliciteerd d:)b Allemaal super gedaan. Vond het erg leuk om de gezichten achter de mods eens te zien ;)
Je vond het leuk mijn gezicht te zien.... right... :P

• TEAMIKKE
  • Niet online
Was zeker lachwekkend als je dat bedoelt ;) Nee zonder gekheid :P

Verwijderd

ik ga er volgen jaar zeker bij zijn ! zo te haren was het super!!!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

hierbij mijn verslag van tBCL, hopelijk wordt dit niet als dubbelpost gezien omdat het ook al als update in mijn CIP staat, aangezien ik dit hier toch ook wel thuis vind horen.

tBCL succesvol achter de rug: 19-08-2006

Zoals inmiddels bij de meeste welke bekend is tBCL inmiddels weer achter de rug en ben ik (tegen eigen verwachting in, mijn 1e plaats was anders ingedeeld) als winnaar uit de bus gekomen.

Bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken de schaarse foto's die ikzelf gemaakt heb te posten in een kort verslagje en af te sluiten met een dankwoord!

Voor mij begon de tBCL vrijdag al vrij vroeg, ik moest nog e.e.a. doen alvorens ik me gereed kon maken voor vertrek.

's Ochtends ben ik begonnen met het klaarmaken van alle kasten voor de tBCL en daarna voor transport.

Gelukkig had ik via mijn oude baas een veel te grote bus kunnen regelen welke ik rond het middaguur op kon halen, na alles gereed maken was dit dus mijn volgende taak.

Eenmaal voorzien van bus konden we aan het inladen:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/514tbclbus.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/515tbclbus.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/516tbclbus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/517tbclbus.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/518tbclbus.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/519tbclbus.jpg

We (mijn dinneke is vrijdag ook meegeweest, vandaar we) hadden op redelijk wat file gerekend en waren dus op tijd vertrokken richting Rijswijk om te zorgen dat we zeker om 17.00 daar zouden zijn.

Dit is dus makkelijk gelukt want we waren om 16.30 als eerste al aanwezig op de tBCL stand op regroup.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/520tbclaankomst.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/521tbclaankomst.jpg

Uiteraard meteen alles weer uit de bus geladen en mijn kast op het gereserveerde plekje gezet.

Zoals je ziet had ik ook een karretje en 2 flightcases om de kasten in te vervoeren kunnen lenen bij mijn oude baas, de kasten zaten in slaapzakken en handdoeken in de kisten om schade te voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/522tbclaankomst.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/523tbclaankomst.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/524tbclaankomst.jpg

Om 19.00 starte regroup zelf en kwamen de eerste lanners binnen, voor je het wist zat de zaal zo goed als vol op wat laatkomers na.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/529tbclalgemeen.jpg

Tijdens het evenement zelf heb ik eigenlijk geen sfeerfoto's gemaakt, maar uiteraard wel alle deelnemers op de gevoelige plaat vastgelegd.

Allereerst een aantal overzichtsfoto's:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/525tbcloverzicht.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/526tbcloverzicht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/527tbcloverzicht.jpg

en dan de foto's van de deelnemers in opgestelde volgorde

Mochten er deelnemers zijn die de originele onverkleinde beelden van hun kast graag willen hebben mail me dan even, ik probeer namelijk mijn gebruikte dommeinruimte zo beperkt mogelijk te houden, vandaar dat ze verkleind zijn naar 800 pixels breed/hoog.

Allereerst Caseconstructie "XIXIV" door Floris Bosman a.k.a. "Floriske.nl" (ikzelf dus :P)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/484tbclxixiv.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/485tbclxixiv.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/486tbclxixiv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/487tbclxixiv.jpg

Casemod "Gemini" door Gert Hengeveld a.k.a. "Koradhil"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/488tbclgemini.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/489tbclgemini.jpg

Caseconstructie "The kings castle" door Sebastiaan van Buizen a.ka. "TeamIkke"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/490tbclteamikke.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/491tbclteamikke.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/492tbclteamikke.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/493tbclteamikke.jpg

Casemod "Stacker830 mod" door Faried Makhlouf a.ka. "Faried112"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/494tbclstacker.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/495tbclstacker.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/496tbclstacker.jpg

Casemod "Illumili" door Sylvester Anink a.k.a. "Mydogisgone"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/497tbclillumili.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/498tbclillumili.jpg

Casemod "Bouweenpc Casemod" door kenny bakermans a.k.a. "Kenny"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/499tbclbep.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/500tbclbep.jpg

Caseconstructie "Stealth" door Matthijs de Vaan a.k.a. "X-Gamer-X"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/501tbclstealth.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/502tbclstealth.jpg

Casemod "The Machine" door Frenkie Janse a.k.a. "Frenkie"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/503tbclmachine.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/504tbclmachine.jpg

Caseconstructie "Red Rouge ;) Rogue" door Jeroen Grit a.k.a. "Godric"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/505tbclrogue.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/506tbclrogue.jpg

en last but not least Caseconstructie "Tomb Raider Casemod(TRC) door Danny Terwindt a.k.a. "Terw_dan"

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/507tbcltomb.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/508tbcltomb.jpg

Nadat de deelnemers hun kasten een mooi plaatsje hadden gegeven was voor iedereen een stoel/plek beschikbaar gesteld op regroup.

Echter hadden de meeste, net als ik, het probleem dat hun PC ten toongesteld stond, maar een enkeling had toch nog een systeem beschikbaar om aan de lan deel te nemen.

Voor de overige deelnemers (degene die het hele weekend aanwezig waren) was het een behoorlijk zware zit om 1 avond, 1 hele dag en 1 dag tot de avond aanwezig te zijn en jezelf te vermaken.

Gelukkig was de sfeer onderling erg goed en is er heel wat af gekletst tussen de makers onderling, de organisatie en jury en met nieuwsgierige toeschouwers.
Er was zelfs nog plek voor een gekke bek zo nu en dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/528tbclalgemeen.jpg

Zelf had ik samen met mijn dinneke een hotel geboekt om de hoek voor vrijdagavond en zijn we rond 23.00 die kant in gereden (/me kan zich bijna niet meer herinneren dat hij zijn kussen geraakt heeft ;))
Erg lang hebben we niet uitgeslapen, maar toch een beetje, zaterdag is mijn dinneke naar huis gereden en was ik zelf om ongeveer 11.00 weer aanwezig op de stand van tBCL.

Zaterdagavond wel daadwerkelijk terug naar brabant gereden omdat zondag een vriend van me mee zou gaan en 2 nachten hotel te kostbaar werd ;)

Zoals gezegd was het een zware zit tot aan de finale als je geen systeem voor op de lan had, maar we hebben ons uiteindelijk toch goed weten te vermaken tot aan de prijsuitrijking.

Allereerst werden de prijzen van de regroup compo's uitgerijkt waarna het tijd was voor tBCL.

Voor mezelf was het extra spannend tot dat de 2e plaats bekend gemaakt werd, normaal ben ik best een ingetogen persoon, maar (zeker omdat ik verwacht had dat iemand anders wiens naam ik om heibel te voorkomen niet noem zou winnen) toen ik eenmaal wist dat ik 1e was ging ik helemaal uit mijn bol.
Ik heb me dan ook als een complete halve zool gedragen op het podium volgens mij 8)7 :D

Maar het prijzenpakket voor alle deelnemers (en uiteraard de winnaars) loog er dan ook niet om:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/511tbclprijzen.jpg

De uiteindelijk uitslag voor beide categorieën was als volgt:

Caseconstructies:

1- Floriske.nl met XIXIV
2- X-Gamer-X met Stealth
3- Terw_dan met Tombraider
4- Godric met Red Rogue
5- Teamikke met The Kings castle

Casemods :

1- Frenkie met The machine
2- Mydogisgone met Illumini
3- Koradhil met Gemini
4- Farried112 met Stacker 830
5- Kenny+ vrienden met Bouweenpc (BEP case)

Na de prijzen in ontvangst genomen te hebben en iedereen gefeliciteerd en bedankt te hebben werd het langzaamaan tijd om de kast in te pakken en op huis aan te gaan.

De bus moest ook nog terug diezelfde avond dus we hebben niet té lang gewacht met vertrekken (waarvoor excuses Ed :$ ik had achteraf eigenlijk wel even netjes mee af kunnen breken)

Thuis gekomen alles weer naar boven (woon in een maisonette) gesjouwd, 1 systeem aangesloten zodat mijn dinneke weer kon internetten en nog even een aantal foto's gemaakt van het prijzenpakket.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/512tbclprijzen.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.bosman10/xixiv/fotos/thumbs/513tbclprijzen.jpg

Tot zover mijn korte (maar hopelijk interessant genoeg) verslagje van tBCL 2006.

Dan wordt het nu tijd om iedereen te bedanken (en dan nog vergeet ik waarschijnlijk mensen)

Op de allereerste plaats natuurlijk de man die dit alles mogelijk gemaakt heeft Ed Buijs a.k.a. "Ediejo" van www.need-modding.nl jullie onder andere wel bekend van de Extreme Lian-li en Batcase

Tevens zijn Need-Modding crewmaat Neander en alle anderen crewleden.

Zij hebben er uiteindelijk maar mooi voor gezorgd dat dit evenement een héél geslaagd weekend is geworden voor alles en iedereen die aanwezig was.

In de tweede plaats uiteraard de organisatie en medewerkers van regroup voor het mede mogelijk maken van tBCL.

De jury mag niet ontbreken in dit lijstje, Ediejo, Waterkoud, A.P. Versteeg, ribbi en soefkonijn (volgens mij is het lijstje zo compleet, maar anders hoor ik het wel!)

Alle mensen die de moeite hebben genomen, vaak met een heel kritisch oog, te stemmen.

Alle Gotters, Casejunks, Need-Modders, etc. etc. etc. die er voor zorgen dat nederland toch een erg uitgebreide mod-scene heeft welke toch steeds maar weer in de belangstelling wordt gezet en daarnaast mij aan deze (misschien wat uit de hand gelopen) prachtige hobby geholpen hebben.

De sponsors van het evenement mogen natuurlijk ook niet ontbreken voor het mogelijk maken van het overweldigende prijzenpakket.

-Icomputers
-Corsair
-Freezing Hardware
-Star Systems
-Be Quiet
-MSI
-Point of View
-H.Essers
-Skywest
-Lian Li
-AMD
-Coolermaster
-Recom
-Thermaltake
-Zalman
-Airbrush studio Ribbi
-NZXT
-Traxdata
-en nog meer zelfs volgens mij......

Mijn dinneke (moet eigenlijk ergens boven he :$) voor het, tot vervelens toe, achter me staan om het geheel op tijd klaar te krijgen *; :>

En iedereen die ik vergeten ben.
Verder wil ik via deze weg alle deelnemers nogmaals feliciteren met de behaalde plaatsen *O* en mijn motto van voor het weekend "ik ga om vrienden te maken :Y geen vijanden :N" is zeer zeker 100% geslaagd! _/-\o_

Tot volgend jaar! :w

[ Voor 107% gewijzigd door floriske.nl op 20-12-2006 18:12 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste