2 lelijk uitziende hoopjes met ogen en dan die 3 woorden?
Ik zie het niet. Verder heb ik de hele speler zelf ook niet in beeld gezien. Maffe reclame.
Ja je moet het ongeveer zo zien;
Die ene gast heeft vet veel ogen, en die ogen staan voor muziek.
Die andere heeft geen ogen, dus ook geen muziek.
Dus die gaat naar die andere gast en krijgt een oog.
Dat is dus WiFi, maarja dan is z'n oog maar 3 dagen geldig
.
ook ver gezocht, maarja...
Die ene gast heeft vet veel ogen, en die ogen staan voor muziek.
Die andere heeft geen ogen, dus ook geen muziek.
Dus die gaat naar die andere gast en krijgt een oog.
Dat is dus WiFi, maarja dan is z'n oog maar 3 dagen geldig
ook ver gezocht, maarja...
Misschien een beetje off-topic, maar de installatie van de Zune software wilt niet lukken. Helemaal in het begin ging het al fout, zoals bij iedereen, en dus ben ik de tips op gaan volgen. Als allereerst de updates van de computer. Ik heb er naar gezocht op de microsoft website, en jahoor, een optionele update met Zune in de naam.
Dus ik vink hem aan en klik op installeren, krijg ik een scherm met het volgende:
De installatie van de updates kan niet worden voltooid.
U hebt alle beschikbare updates overgeslagen, er zijn geen wijzigingen op uw computer
De volgende updates zijn niet geïnstalleerd:
Zune software 1.1 English
En op het volgende scherm staat dat 1 update mislukt is, en als foutmelding: U hebt de gebruikersrechtovereenkomst (EULA) niet geacepteerd.
Maar daar is me nooit om gevraagt! wat moet ik nu doen, het is ook zo lullig als ik straks een Zune heb maar geen software, en ik vind het toch leuk om de software van te voren even uit te proberen..
Dus ik vink hem aan en klik op installeren, krijg ik een scherm met het volgende:
U hebt alle beschikbare updates overgeslagen, er zijn geen wijzigingen op uw computer
Zune software 1.1 English
En op het volgende scherm staat dat 1 update mislukt is, en als foutmelding: U hebt de gebruikersrechtovereenkomst (EULA) niet geacepteerd.
Maar daar is me nooit om gevraagt! wat moet ik nu doen, het is ook zo lullig als ik straks een Zune heb maar geen software, en ik vind het toch leuk om de software van te voren even uit te proberen..
Mijn god, je moet wel fantasie hebben om die reclame te begrijpen
Maargoed, ok, dan is dat duidelijk

Verwijderd
Zo mijn Zune ligt nu naast me
Eerste indruk is goed! Ben hem nu aan het syncen (onder vista
) Zal strax of morgen wat foto's posten 
Geen problemen met douane of zo btw, je mag namelijk 1 geschenk meenemen
Geen problemen met douane of zo btw, je mag namelijk 1 geschenk meenemen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 22:53 ]
Nee, via WiFi. Je zegt het zelf al
We are shaping the future
Een van de belangrijkste reden om een Zune te kopen is voor mij de "all-you-can-eat" Zune-pass waarmee je voor maar $15 non-stop muziek kon downloaden vanaf MS Marketplace. Nu blijk je hiervoor hoogst waarschijnlijk een Amerikaanse Creditcard voor nodig te hebben.
Nu is mijn vraag voor de gene die al in het gelukkige bezit zijn van een Zune: Heb je per se een Amerikaanse Creditcard nodig voor de aanschaf van zo'n pass?
Als een van jullie dit even zou willen nagaan door zo'n pass proberen aanteschaffen?
Natuurlijk hoef je de pass dan niet gelijk te kopen
maar gewoon even kijken of een Amerikaanse Creditcard verplicht is, dat zou ik erg op prijs stellen.
Indien dit namelijk het geval is sla ik de Zune even over en anders koop ik er maandag gelijk eentje.
Alvast bedankt voor de moeite.
Nu is mijn vraag voor de gene die al in het gelukkige bezit zijn van een Zune: Heb je per se een Amerikaanse Creditcard nodig voor de aanschaf van zo'n pass?
Als een van jullie dit even zou willen nagaan door zo'n pass proberen aanteschaffen?
Natuurlijk hoef je de pass dan niet gelijk te kopen
Indien dit namelijk het geval is sla ik de Zune even over en anders koop ik er maandag gelijk eentje.
Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 30-11-2006 23:27 ]
Neejoh ogen hebben geen last van die 3 x 3 shit dus hij kan onbeperkt kijkenKaspers schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:43:
Dat is dus WiFi, maarja dan is z'n oog maar 3 dagen geldig.
Is niet offtopic hoor! Gaat toch ook over de Zune! Maar probeer dit is:zzzimon schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:46:
[bladiebladiebla]
Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren van de Zune-software.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen en blijft het bericht "no zune software update found" staan.
Vervolgens doe je dit:
Klik op start -> uitvoeren -> type CMD en druk dan op enter.
Nu komt er een dos venster, type daar de volgende dingen:
net localgroup USERS /add
net localgroup INTERACTIVE /add
net localgroup USERS piet /add
net localgroup INTERACTIVE piet /add
Druk na elke regel op ENTER
vervang piet door uw gebruikersnaam (de gebruikersnaam van uw windows, dus die bovenaan staat als je op start drukt)
Start nu de zune installer, ook wel hier te downloaden
Dan heb ik genoeg fantasie hahaRoD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:46:
Mijn god, je moet wel fantasie hebben om die reclame te begrijpenMaargoed, ok, dan is dat duidelijk
Zal 't dit weekend even proberen! Heb ook nog zo'n 14 dagen free trial ding die ik moet activerenOutlandos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:23:
Natuurlijk hoef je de pass dan niet gelijk te kopenmaar gewoon even kijken of een Amerikaanse Creditcard verplicht is, dat zou ik erg op prijs stellen.
EDIT: Ik heb vandeweek al wel 'n beetje rondgesnuffeld trouwens op de Marketplace en moet zeggen dat 't er zeer geil uitziet allemaal. Kon nummers laten 'playen' en 'buyen' maar niet 'downloaden' ! Playen heb ik nog niet gedaan, eerst even kijken hoe of wat! Zal dus van 't weekend even kijken met die 14 day trial!

Aantekening over garantie via aanschaf via zunespeler.nl
De garantie geldt alleen voor Amerikaanse bewoners. Als hij kapot is zou je via een vriend/kennis in Amerika je Zune naar Microsoft USA kunnen sturen. ZuneSpeler doet hier verder niets aan en verstrekt geen garantie (omdat het een fabrieksgarantie is hebben wij er nits mee te maken in principe)
Wel hebben wij een inkoop-DOA garantie (Death-on-arrival) mocht het product dus defect uit de fabriek komen of tijdens bezorging defect raken dan geldt deze garantie.
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 00:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hahahahah deze gaat in m'n signature!Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:57:
hoe gebeurt die zune to zune wifi? via bluetooth?
Overigens die reclame is volgens mij zo dat dat blinde mannetje een "gewone" MP3 speler is. En de Zune de dimensie van video ("zien") biedt. Dan biedt die ene de andere een oog aan en ziet ie de wereld (in ons geval van MP3 spelers) anders. Een beetje ver gezocht en wel HEEL Rietveld Academie. Maar zo interpreteerde ik 'm.
Ligt het nou aan mij of zijn hier meer mensen die die 'Zune Marketplace' zo tering lelijk vinden ?
Ik zal niet zeggen dat ik Pro-iTunes ben, maar WMP11 ziet er imo al een stuk beter uit.
Als ze slim waren geweest hadden ze WMP11 icm de Zune laten werken,
maarja slim zijn ze dus niet echt..
Ik zal niet zeggen dat ik Pro-iTunes ben, maar WMP11 ziet er imo al een stuk beter uit.
[ Voor 50% gewijzigd door Kaspers op 01-12-2006 07:16 ]
Dit heb ik al wel eens geprobeerd, alleen zegt hij als ik de user in moet voeren dat die user niet bestaat! Terwijl ik toch echt de naam links boven bij mijn start balk invoer.. Ik heb die naam zelfs even veranderd, en die veranderde naam gebruikt, maar zonder resultaat.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:15:
Is niet offtopic hoor! Gaat toch ook over de Zune! Maar probeer dit is:
[i]Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren van de Zune-software.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen en blijft het bericht "no zune software update found" staan.
Vervolgens doe je dit:
blablabla
@ Kaspers: Kwestie van smaak denk ik. Ik vind 't er wel nice uitzien! Dat ze 't idd niet hebben laten werken met WMP11 is idd 'n beetje een pity maarja Microsoft heh, beetje irritant doen dus vandaar.
@ zzzimon:
Je moet je naam invullen die je ziet als je op 'start' drukt en die dan boven 'computer uitschakelen' staat!
@ zzzimon:
Je moet je naam invullen die je ziet als je op 'start' drukt en die dan boven 'computer uitschakelen' staat!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
met ponskaartenVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:57:
hoe gebeurt die zune to zune wifi? via bluetooth?
offtopic:
sorry, ik kon het niet laten...
sorry, ik kon het niet laten...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ik vind 't juist fucking nice.. dat mat zwarte en een goed overzichtelijke interface.. zat er net nog naar te turen en ik vind 't goed gedaan iig..Kaspers schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:15:
Ligt het nou aan mij of zijn hier meer mensen die die 'Zune Marketplace' zo tering lelijk vinden ?
@ Arcane: Waar blijven je eerste foto's en verdere indrukken man...
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 11:20 ]
Ik vraag me wel af wat er nou de reden voor is. MS heeft er toch baat bij dat MTP wijdverspreid wordt? Ze hebben het notabene zelf ontwikkeld en dan ondersteund hun eigen speler het niet eens. Raar.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:43:
@ Kaspers: Kwestie van smaak denk ik. Ik vind 't er wel nice uitzien! Dat ze 't idd niet hebben laten werken met WMP11 is idd 'n beetje een pity maarja Microsoft heh, beetje irritant doen dus vandaar.
Ok, bedankt wacht er met spanning op, want dat gaat voor mij uitmaken of ik weer een ipod moet kopen of eindelijke eens wat anders!CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:15:
[...]
Zal 't dit weekend even proberen! Heb ook nog zo'n 14 dagen free trial ding die ik moet activeren
Je zal denk ik wel een Amerikaans account (met Amerikaans adress) aan moeten maken, maar die kun je zo vinden op internet, probleem is als je wilt betalen of je "land" kunt kiezen of dat ie standaard op USA staat.
Maar CLB iig al bedankt en I will stay tuned!
En hier een filmpje van een man die er precies hetzelfde over denkt als ik:
http://www.youtube.com/watch?v=txPX6fsTp9Y&eurl=
Toch gewoon die naam die linksboven staat, naast je plaatje zeg maar? Volgens mij ben ik nu heel dom bezig, maar die naam is gewoon simon, en als ik 'net localgroup USERS simon /add' in typ, komt er te staan: De opgegeven gebruiker bestaat niet.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:43:
@ zzzimon:
Ik ben de enige gebruiker op deze computer, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Uhm je hebt inderdaad een Amerikaans adres nodig..

en ik heb even geen Amerikaans adres bij de hand of kan ik zo 1 2 3 vinden dus will continue!
Nice You-tube-filmpjes btw! En waarom zou je 'n iPod kopen als je niet onbeperkt kan downloaden op de Zune Marketplace? Dan kun je toch nog steeds 'n Zune kopen en ergens anders je muziek vandaan halen?
Net m'n tasje trouwens weer 'gevonden' vd Zune en er even omheen gedaan!
Best chique dingetje! Lekker zacht (is volgens mij ook suede) en ziet er ook nog eens leukjes uit!

en ik heb even geen Amerikaans adres bij de hand of kan ik zo 1 2 3 vinden dus will continue!
Nice You-tube-filmpjes btw! En waarom zou je 'n iPod kopen als je niet onbeperkt kan downloaden op de Zune Marketplace? Dan kun je toch nog steeds 'n Zune kopen en ergens anders je muziek vandaan halen?
Net m'n tasje trouwens weer 'gevonden' vd Zune en er even omheen gedaan!
Best chique dingetje! Lekker zacht (is volgens mij ook suede) en ziet er ook nog eens leukjes uit!
Ja die is 't! Probeer 't eens met 'n hoofdletter? Hmm ik heb geen idee waarom die 't niet zou doenzzzimon schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:08:
Toch gewoon die naam die linksboven staat, naast je plaatje zeg maar?

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 15:24 ]
Broadway Village
687 BROADWAY
NEW YORK NY, 10012 US
(212)473-6571
Dus:
Straat: 687 BROADWAY
Staat: NEW YORK
Ciry: New York
Telefoon nr: (212)473-6571
Postcode: 10012 (US moet je er denk ik aflaten)
Voila, teamwork he!
687 BROADWAY
NEW YORK NY, 10012 US
(212)473-6571
Dus:
Straat: 687 BROADWAY
Staat: NEW YORK
Ciry: New York
Telefoon nr: (212)473-6571
Postcode: 10012 (US moet je er denk ik aflaten)
Voila, teamwork he!
Oke, eerste probleem is opgelost, ik heb in van plaats mijn naam (bij het CMD gedoe) Administrator ingevoerd, en toen ging het allemaal goed.
Alleen nu heb ik nog onderstaande probleem, wat ik al eerder had gepost:
Alleen nu heb ik nog onderstaande probleem, wat ik al eerder had gepost:
zzzimon schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:46:
Misschien een beetje off-topic, maar de installatie van de Zune software wilt niet lukken. Helemaal in het begin ging het al fout, zoals bij iedereen, en dus ben ik de tips op gaan volgen. Als allereerst de updates van de computer. Ik heb er naar gezocht op de microsoft website, en jahoor, een optionele update met Zune in de naam.
Zune software 1.1 English![]()
Je hebt 'pech' Outlandos! Kan idd alleen met 'n US-creditcard voor zover ik 't zie en begrijp:

@ zzzimon: Probeer je de software te installen van de cd af of vanaf 'n gedownloade setup?
Dat laatste werkte hier niet en toen ik 't vanaf de bijgeleverde cd wilde installeren werkte 't wel dus!
Ik heb trouwens ook geen updates gezocht voor de Zune zelf op Microsoft alleen Windows-updates.

@ zzzimon: Probeer je de software te installen van de cd af of vanaf 'n gedownloade setup?
Dat laatste werkte hier niet en toen ik 't vanaf de bijgeleverde cd wilde installeren werkte 't wel dus!
Ik heb trouwens ook geen updates gezocht voor de Zune zelf op Microsoft alleen Windows-updates.
[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 16:14 ]
Ja daar was ik al bang voor, nou ja dan maar geen Zune, heb geen zin om een $ per nummer te dokken en illegaal downloaden begin ik niet aan. Verder ben ik inrelevant (zeg je dat zo?) tussen ipod en zune en kan ik dus net zo goed gewoon weer een ipod kopen...CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:12:
Je hebt 'pech' Outlandos! Kan idd alleen met 'n US-creditcard voor zover ik 't zie en begrijp:
[afbeelding]
Jammer dat ik niemand ken ik Amerika want anders had ik dan hem het account aan laten maken, elke maand geld overmaken met Paypal aan die persoon en klaar, maar ja iig bedankt voor het nakijken!
[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 16:21 ]
Tsjeempje zeg...
Koop je omdat je dus geen gebruik kunt gaan maken van de Zune Marketplace echt geen Zune..?
Je gaat 't zien hoor dat er over 'n maand ook vanuit Europa betaald kan gaan worden!
En je zegt dat je geen zin hebt om een $ / nummer te dokken? Die begrijp ik niet helemaal..
Hoe kom je aan je muziek bij iTunes dan? Ook kopen?
Koop je omdat je dus geen gebruik kunt gaan maken van de Zune Marketplace echt geen Zune..?
Je gaat 't zien hoor dat er over 'n maand ook vanuit Europa betaald kan gaan worden!
En je zegt dat je geen zin hebt om een $ / nummer te dokken? Die begrijp ik niet helemaal..
iTunes is helemaal not-done, wat een rotzooi is dat! Nee dan blijf ik mijn muziek maar kopen via www.allofmp3.com ook al is dat illegaal, het is iig cd kwaliteit, gaat super snel en ze hebben alles zonder kans dat je troep download.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:23:
Tsjeempje zeg...
Alleen dit bijv al:
Als ik in het menu op "films' druk krijg ik een zwart beeld ??

[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 16:28 ]
Ik installeer de software vanaf de gedownloade setup. (Nouja ik probeer het)
Ik heb zojuist geprobeerd de Zune update samen met nog wat andere te installeren, en hij vroeg van een paar updates de 'EULA' te accepteren, maar niet van de Zune update! Tja, dan moet hij ook niet gaan klagen dat ik hem niet geaccepteerd heb..
Als ik de Zune koop kan ik de software natuurlijk ook vanaf de CD installeren, maar het lijkt me wel leuk om van te voren het programma te bekijken en m'n muziekcollectie erin in orde te krijgen.
Ik heb zojuist geprobeerd de Zune update samen met nog wat andere te installeren, en hij vroeg van een paar updates de 'EULA' te accepteren, maar niet van de Zune update! Tja, dan moet hij ook niet gaan klagen dat ik hem niet geaccepteerd heb..
Als ik de Zune koop kan ik de software natuurlijk ook vanaf de CD installeren, maar het lijkt me wel leuk om van te voren het programma te bekijken en m'n muziekcollectie erin in orde te krijgen.
@ Outlandos: Jij bent gek vent
Ga je inlezen wat betreffende nieuwsgroepen! Kost niks
@ zzzimon: Dat je 't alvast wilt zien en gebruiken kan ik inderdaad begrijpen!
Niet iedereen wil zn muziek illegaal...CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:30:
@ Outlandos: Jij bent gek ventGa je inlezen wat betreffende nieuwsgroepen! Kost niks
![]()
Dus dat begrijp ik niet..?Outlandos schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:25:
maar kopen via www.allofmp3.com ook al is dat illegaal
En als je je mp3tjes van allofmp3 haalt kun je ze toch op je Zune zetten en dus gewoon 'n Zune kopen?
Hmm ja ik hoor tegenwoordig iedereen om me heen over nieuwsgroepen, maar ik weet er echt nix vanaf en ik vind het niet erg op 10-15 euro per maand te betalen voor iets waar ik veel gebruik van maak.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:30:
@ Outlandos: Jij bent gek ventGa je inlezen wat betreffende nieuwsgroepen! Kost niks
![]()
Maar - beetje offtopic i know - zou jij mij mss een paar links willen sturen met jou favourite nieuwsgroepen en uitleg ervan, want van google wordt ik ook niet echt wijzer. Alvast bedankt.
Ja, maar waarom zou ik een Zune kopen als ie qua opties eigenlijk gelijk is aan de iPod, bij de iPod heb ik iig nog een jaar volledige garantie, het enige wat voor mij een leuk verschil maakte was de Zune MP pass maar die valt nu weg, kan ik dus net zo goed de nieuwste generatie ipods kopen ofni?CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:34:
[...]
Dus dat begrijp ik niet..?
En als je je mp3tjes van allofmp3 haalt kun je ze toch op je Zune zetten en dus gewoon 'n Zune kopen?
[ Voor 28% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 16:36 ]
Als je overweegt om je muziek gewoon te kopen via die allofmp3 krijg je toch mp3'tjes op je computer?
Als je 'n Zune koopt kun je die mp3'tjes gewoon op je Zune zetten...
Dus ik begrijp je punt niet helemaal..?
$15 voor onbeperkte muziekdownload is natuurlijk ideaal maar dat gaat helaas niet door!
Als je 't niet erg vind om 10-15 euro / maand te betalen voor muziek blijf je dat toch doen en zet je 't op je Zune?
EDIT: Ahaa okee! Ik dacht dat je de iPod echt fucking zat was en dat je er vanaf wilde!
Dat je de Zune gewoon een supermooi apparaat vond en dat die Zune-pass alleen maar extra was.
Uhm hoe nieuwsgroepen werken staat goed uitgelegd op: www.binaries4all.nl
Je hebt verschillende programmaatjes nodig: eentje om op te zoeken wat je wil en een om te downen.
Opzoekprogramma: FTD
Downloadprogramma: Newsleecher
Quickpar: Om .rar-bestanden te repareren
Nu zal 't je waarschijnlijk niks zeggen maar, kijk dus eens op www.binaries4all.nl!
$15 voor onbeperkte muziekdownload is natuurlijk ideaal maar dat gaat helaas niet door!
Als je 't niet erg vind om 10-15 euro / maand te betalen voor muziek blijf je dat toch doen en zet je 't op je Zune?
EDIT: Ahaa okee! Ik dacht dat je de iPod echt fucking zat was en dat je er vanaf wilde!
Dat je de Zune gewoon een supermooi apparaat vond en dat die Zune-pass alleen maar extra was.
Je hebt verschillende programmaatjes nodig: eentje om op te zoeken wat je wil en een om te downen.
Nu zal 't je waarschijnlijk niks zeggen maar, kijk dus eens op www.binaries4all.nl!
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 16:39 ]
Het is niet zo zeer dat ik tegen illegaal ben, maar heb kazaa enzo meegemaakt en ben die rotzooi gewoon helemaal zat, het ene nummer klinkt nog slechter als het andere, of je hebt er weer wat spyware bij. Wat ik zoek is gewoon een overzichtelijke browser met miljoenen nummers voor een vaste prijs per maand of - net zoals met www.allofmp3.com dat je 10/20 cent kwijt bent per nummer, dat houd het ook nog leuk. En daarbij heb je nooit last van virussen, je hebt alles snel gevonden, snel gedownload en alles met de beste kwaliteit.
Nee ik vind de iPod ook nix, raar he als je laatste 2 kapot zijn gegaan zonder enige aanleiding!!!CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:38:
Als je overweegt om je muziek gewoon te kopen via die allofmp3 krijg je toch mp3'tjes op je computer?
En ik vind de Zune ook mooi, maar de iPod ook en die kun je gewoon met garantie in NL kopen (al lijkt ie altijd pas buiten de garantie termijn uit elkaar te vallen lol)
[ Voor 49% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 16:44 ]
Dan moet je je echt eens toeleggen op het fenomeen 'nieuwsgroepen' hoor!
Half jaar geleden hoorde ik die term ook weleens maar, begreep er helemaal niks van.
Toen aan wat vrienden gevraagd en zodoende mee in aanraking geraakt..
Wat ik je voor de rest nog kan meegeven:
Loop je met de mensenmassa mee: iPod
Wil je appart zijn met 'n mooi apparaat: Zune
Voor de rest: Lees m'n review door en ga internet nogmaals afstruinen
Ik zou de Zune niet 1 2 3 niet kopen omdat je geen 'pass' kan krijgen!
Muziek haal je dan toch ergens anders vandaan
Half jaar geleden hoorde ik die term ook weleens maar, begreep er helemaal niks van.
Toen aan wat vrienden gevraagd en zodoende mee in aanraking geraakt..
Wat ik je voor de rest nog kan meegeven:
Loop je met de mensenmassa mee: iPod
Wil je appart zijn met 'n mooi apparaat: Zune
Voor de rest: Lees m'n review door en ga internet nogmaals afstruinen
Ik zou de Zune niet 1 2 3 niet kopen omdat je geen 'pass' kan krijgen!
Muziek haal je dan toch ergens anders vandaan
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 01-12-2006 16:44 ]
Ehm probeer is het eerste knopje van de drie knopjes naast zoeken, dan krijg je een wit beeldOutlandos schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:25:
Als ik in het menu op "films' druk krijg ik een zwart beeld ??
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Owja lol lekker stom ><Hoedje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:46:
[...]
Ehm probeer is het eerste knopje van de drie knopjes naast zoeken, dan krijg je een wit beeld. Of voeg gewoon wat films toe
Hmm ben ik blind of staat mijn provider er niet tussen: http://www.binaries4all.nl/serveradressen/CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:38:
Tiscali ???
EDIT: verdomd hij staat er echt niet tussen, dan moet ik over naar een Payserver, welke Payserver raden jullie mij aan?
EDIT 2: Misschien dat ik toch een Zune koop mandag op die site, ben er gewoon nog niet uit!
[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 16:57 ]
offtopic:
Er zijn verscheidene topics over nieuwsgroepen hier op GoT, kijk daar eens naar zou ik zeggen
Er zijn verscheidene topics over nieuwsgroepen hier op GoT, kijk daar eens naar zou ik zeggen
Hoe vaak moet gezegd worden dat downloaden in Nederland niet illegaal is
Zolang je maar niet shared/upload
En er zijn zat programma's waar dat niet hoeft of waar je het kunt uitschakelen
Dus jij wilt zeggen dat usenet totaal legaal is ?
Laten we er maar mee ophouden aangezien dit topic over de zune gaat, maar het antwoord is in iedergeval nee.
Laten we er maar mee ophouden aangezien dit topic over de zune gaat, maar het antwoord is in iedergeval nee.
Inderdaad Outlandos! Zoek even hier op GoT! Is genoeg te vinden!
Goede payserver is Eweka
Staan inmiddels 21 films op haha en nog 4,6 GB ruimte
Goede payserver is Eweka
Staan inmiddels 21 films op haha en nog 4,6 GB ruimte
Ik heb gezegd dat downloaden (en dan bedoel ik muziek, omdat het over muziek gaat in dit topic), gewoon legaal is. Het downloaden van auteursrechtelijk beschermde muziek is legaal. Het verspreiden daarentegen, is illegaal. Even snel linkje gezocht.Kaspers schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:21:
Dus jij wilt zeggen dat usenet totaal legaal is ?
En dan houdt ik er bij deze mee op omdat het idd om de Zune gaat
Hmm, het wordt toch denk ik maar de Zune.
Sinds ik op apple.com een dik jaar geleden opzoek ging naar een hoesje voor mijn ipod en er eentje op hun site had gevonden en daar een prijskaartje van 99 Euro bij zag heb ik afgezworen ooit nog iets van Apple te kopen.
Sinds ik op apple.com een dik jaar geleden opzoek ging naar een hoesje voor mijn ipod en er eentje op hun site had gevonden en daar een prijskaartje van 99 Euro bij zag heb ik afgezworen ooit nog iets van Apple te kopen.
Of je gaat gewoon naar de Media Markt en je koop er eentje van 20 euroOutlandos schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:04:
Hmm, het wordt toch denk ik maar de Zune.

This space is occupied
Das geen hoesje! Dat is 'n stukje lomp plastic die de iPod nog lelijker maaktCollaborator schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:29:
[...]
Of je gaat gewoon naar de Media Markt en je koop er eentje van 20 euro
@ Outlandos: Ik weet zeker dat je blij
LoL ik ga nu even de software proberen, heb een Nederlandse Windows XP dus even kijken of het lukt.CLB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:32:
[...]
Das geen hoesje! Dat is 'n stukje lomp plastic die de iPod nog lelijker maakt![]()
@ Outlandos: Ik weet zeker dat je blij![]()
![]()
zult zijn met je Zune! Welke kleur?
De kleur? Das - voor de verandering - een makkelijke keuze: Zwart.
Wit vind ik niet mooi vanwege het contrast met de zwarte wheel.
Bruin vind ik zoiezo niet mooi.
Met de zwarte ga ik zeker het langste plezier mee hebben.
EDIT: De software kan ik niet op mijn systeem installeren omdat ik SP 2 niet heb en aangezien mijn windows niet legaal is kan ik die Service Pack 2 er ook niet op installeren
Is het niet te idioot voor woorden dat je systeem de allernieuwste updates moet hebben om mp-3 software er op te kunnen installeren? Typisch iets voor MS...
[ Voor 20% gewijzigd door outlandos op 01-12-2006 20:18 ]
Ik gelooof dat deze hier nog niet gepost was: Review door Digital Trends. Niet erg positief...
Nooit van 'Digital Trends' gehoord...
Neem 'm morgen even door!
Neem 'm morgen even door!
RoD schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:40:
Ik gelooof dat deze hier nog niet gepost was: Review door Digital Trends. Niet erg positief...
Anyway, na het lezen van de review ben ik er zeker van; het wordt toch weer een ipod, die kan ik ook nog mooi op Sinterklaas binnen hebben met een jaar garantie.Available in three colors: white, black, and brown (shoot whoever decided brown was cool); the Zune has a very minimalist look to it.
Toch nog bedankt voor jullie support en ik hou dit topic nog wel even in de gaten!
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, kreeg mijn Zune pas laat donderdag en had gister een groot feest hier thuis voor m'n 18de verjaardag met 60 man 
M'n eerste indrukken van de Zune zijn erg positief. Interface voelt erg gelikt en natuurlijk aan, tiz even wennen soms maar ik kom er wel
De Zune is een stuk groter dan mijn vorige MP3-speler (iRiver H10) maar oogt niet te groot, vooral vanwege het grote scherm. Design vind ik zelf mooi, vrij minimalistisch, gewoon strak, en de lichtblauwe tint op het zwart vind ik het ding wel klasse geven! Het ligt erg lekker in de hand, geen idee wat voor materiaal het is maar ongeveer hetzelfde materiaal als de achterkant van mijn k800i. Hij is nog best licht voor zijn grote en past nog goed in de pocket
Vooral de scherm is geweldig voor filmpjes! Ik heb nog geen dvd erop gezet, maar wel een paar futurama dvd-rips en t kijkt echt geweldig voor als je je ergens verveelt of zo (lees: school).
Minpunten zijn er ook, ik vind de Zune software eigenlijk vrij slecht. Het werkt wel aardig, maar is voor mijn idee echt een WMP11 kloon met een Zune skin, waarvan ik de WMP11 beter/mooier vind. Ze hadden de Zune beter met WMP11 kunnen integreren. Het syncen gaat lastig en traag vind ik, zo was het niet altijd even duidelijk wat de software nou aan het sycen was, en ik snap niet waarom de software mp3's perse wil converteren voor je. Het slepen van MP3's naar het schijfje en met EasyH10 de database up laten daten was een stuk handiger dan deze oplossing.
Ik zal zo mss nog wat foto's posten!
Overigens kan je makkelijk een amerikaans adres verzinnen bij het install van de Zune software, ik woon nu volgens mijn gegevens in een cel in de gevangenis van Prison Break (Fox River, Illinois)
Hier alvast bewijs dat ik hem wel degelijk heb
http://www.chillspel.nl/IMG_1030.JPG
Heel kort (niet bewerkt) filmpje om indruk van het menu te geven. Ik zal nog wel mooiere filmpjes plaatsen maar ik moet zo alweer werken dus dat houden jullie tegoed
http://www.chillspel.nl/MVI_1042.AVI
Zeg maar wat je wilt weten/zien en ik maak er wel een foto van
M'n eerste indrukken van de Zune zijn erg positief. Interface voelt erg gelikt en natuurlijk aan, tiz even wennen soms maar ik kom er wel
De Zune is een stuk groter dan mijn vorige MP3-speler (iRiver H10) maar oogt niet te groot, vooral vanwege het grote scherm. Design vind ik zelf mooi, vrij minimalistisch, gewoon strak, en de lichtblauwe tint op het zwart vind ik het ding wel klasse geven! Het ligt erg lekker in de hand, geen idee wat voor materiaal het is maar ongeveer hetzelfde materiaal als de achterkant van mijn k800i. Hij is nog best licht voor zijn grote en past nog goed in de pocket
Minpunten zijn er ook, ik vind de Zune software eigenlijk vrij slecht. Het werkt wel aardig, maar is voor mijn idee echt een WMP11 kloon met een Zune skin, waarvan ik de WMP11 beter/mooier vind. Ze hadden de Zune beter met WMP11 kunnen integreren. Het syncen gaat lastig en traag vind ik, zo was het niet altijd even duidelijk wat de software nou aan het sycen was, en ik snap niet waarom de software mp3's perse wil converteren voor je. Het slepen van MP3's naar het schijfje en met EasyH10 de database up laten daten was een stuk handiger dan deze oplossing.
Ik zal zo mss nog wat foto's posten!
Overigens kan je makkelijk een amerikaans adres verzinnen bij het install van de Zune software, ik woon nu volgens mijn gegevens in een cel in de gevangenis van Prison Break (Fox River, Illinois)
Hier alvast bewijs dat ik hem wel degelijk heb
http://www.chillspel.nl/IMG_1030.JPG
Heel kort (niet bewerkt) filmpje om indruk van het menu te geven. Ik zal nog wel mooiere filmpjes plaatsen maar ik moet zo alweer werken dus dat houden jullie tegoed
http://www.chillspel.nl/MVI_1042.AVI
Zeg maar wat je wilt weten/zien en ik maak er wel een foto van
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 14:09 ]
Zeker ontvoert door Microsoft wegens dat artikel :lol:RoD schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:47:
Top 10 van dingen die beter kan op de Zune volgens James Kim van Cnet. Ben het wel met em eens.
Die gast wordt trouwens vermistZie hier. Best schokkend, hij is dé reviewer van Cnet...
offtopic:RoD schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:47:
Die gast wordt trouwens vermistZie hier. Best schokkend, hij is dé reviewer van Cnet...
Ernstig dit! Iets te maken met zijn reviews?? Kan me echt niet voorstellen
[ Voor 17% gewijzigd door FrenkyFal7 op 02-12-2006 17:40 ]
^^ Hij was op vakantie... wie weet wat er gebeurd kan zijn. Ik hoop wel dat ie veilig terugkeert... was het niet altijd eens met em, maar z'n video's waren altijd tof
Er is een artikel op de FP verschenen over MS' geweldige beveiliging
nieuws: Meerdere Zune-beveiligingen omzeild
Er is een artikel op de FP verschenen over MS' geweldige beveiliging
Haha James Kim is back!
Artikel op de FP is wel erg grappig idd!
Ik zit met 'n probleempje en dat is dat ik sinds vandaag m'n .bin/.cue files om kan zetten naar .mpg wat inhoudt dat ik met 120 films zit opgescheept die bij lange niet op m'n Zune passen haha
Artikel op de FP is wel erg grappig idd!
Ik zit met 'n probleempje en dat is dat ik sinds vandaag m'n .bin/.cue files om kan zetten naar .mpg wat inhoudt dat ik met 120 films zit opgescheept die bij lange niet op m'n Zune passen haha
CLB schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:28:
Haha James Kim is back!
offtopic:
Heb je daarvan een bron o.i.d.?
Heb je daarvan een bron o.i.d.?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
RoD schrijft in de post boven mij dat hij op vakantie was daarom zei ik 'James Kim is back'
EDIT: Ik vind die review van Digital Trends wel heeeeeeeeeeeeeel erg negatief zeg..
Cons:
• Boring aesthetics
• Poor quality ear buds
• Closed system
• Not compatible with PlaysForSure songs
• Credit purchasing system is a joke
-Oordopjes die niet goed zijn: pff schijt
-Dat 'closed system' wordt wel tekens opengebroken...
-Marketplaze is 'n grap.. mwah denk ik niet en 't werkt ook (nog) niet in Europa dus
Vind dit echt 3 punten waarvan ik denk: en daarom is de Zune negatief, negatief, negatief
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 03-12-2006 15:51 ]
Even een vraagje, converteert de software de video's die in een fout formaat zijn ze automatisch?
Ik heb heel veel .avi video's die ik straks graag op m'n Zune wil hebben (ik kan niet wachten
), maar moet ik die dus zelf converteren of wordt dat automatisch gedaan?
En als je het zelf moet doen, wat is dan goede (het liefste gratis) software daarvoor?
Ik heb heel veel .avi video's die ik straks graag op m'n Zune wil hebben (ik kan niet wachten
En als je het zelf moet doen, wat is dan goede (het liefste gratis) software daarvoor?
Je kunt ze idd converteren met de Zune software!
Je kan dan verschillende 'standen' kiezen varierend van 200 MB voor 'n film tot 1 GB voor 'n film.
Hoe groter het bestand hoe beter de kwaliteit is (meestal dan)
Je kan ook van te voren al films converteren naar .wmv formaat!
Een goede converter daarvoor is bijvoorbeeld: IMTOO Zune to Video converter!
Je kan dan verschillende 'standen' kiezen varierend van 200 MB voor 'n film tot 1 GB voor 'n film.
Hoe groter het bestand hoe beter de kwaliteit is (meestal dan)
Je kan ook van te voren al films converteren naar .wmv formaat!
Een goede converter daarvoor is bijvoorbeeld: IMTOO Zune to Video converter!
CLB schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:46:
[...]
RoD schrijft in de post boven mij dat hij op vakantie was daarom zei ik 'James Kim is back'
offtopic:
Eh ja, hij is dus vermist geraakt terwijl hij op vakantie was...
En tsja, je kunt wel zeggen dat die review negatief is, maar het is maar net hoe de reviewer er tegenaan kijkt. Jij kan het persoonlijk niet met ze eens zijn, ik vind er wel een kern van waarheid in zitten
O ik ben lomp! Ik interpreteerde 'hij was' alsof hij nu weer terug was van vakantieRoD schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:20:
[...]
offtopic:

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 03-12-2006 19:54 ]
Verwijderd
Een paar foto's:

Heb vanmiddag al m'n tags aangepast, die waren toch niet zo goed als ik dacht! Ik ben erg positief over de Zune, iedereen die ik ken vindt het een super mooi ding, en filmpjes erop kijken is echt heerlijk
De blauwe highlight is overigens (iets) minder duidelijk te zien dan in de foto's maar werkt het zwarte mooi af
Ook de Zune software valt best mee als je er ff mee leert werken.
Heb vanmiddag al m'n tags aangepast, die waren toch niet zo goed als ik dacht! Ik ben erg positief over de Zune, iedereen die ik ken vindt het een super mooi ding, en filmpjes erop kijken is echt heerlijk
De blauwe highlight is overigens (iets) minder duidelijk te zien dan in de foto's maar werkt het zwarte mooi af
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 20:09 ]
Jezum mooi ding zeg qua kleursamenstelling! Niet zo lelijk als ik persoonlijk dacht...
Vind dat blauwige randje er best nice uitzien moet ik zeggen! In het echt is 't idd veel duidelijker!
Heb ik namelijk ook met m'n bruine Zune met groene randje! Staatie al aardig vol of niet Arcane?
EDIT: De software vond ik in 't begin ook werkelijk zwaar )(#*()*#$ maar als je 't even gewend bent
EDIT II: Weet jij misschien hoe je een 'description' bij een film kunt toevoegen Arcane?
Of heeft iemand anders maybe een ideetje? Lijkt me leuk om te kunnen lezen op de Zune waar de film eigenlijk over gaat/ tot welk genre de film behoort en welke acteurs en dergelijke erin spelen!
Vind dat blauwige randje er best nice uitzien moet ik zeggen! In het echt is 't idd veel duidelijker!
Heb ik namelijk ook met m'n bruine Zune met groene randje! Staatie al aardig vol of niet Arcane?
EDIT: De software vond ik in 't begin ook werkelijk zwaar )(#*()*#$ maar als je 't even gewend bent
EDIT II: Weet jij misschien hoe je een 'description' bij een film kunt toevoegen Arcane?
Of heeft iemand anders maybe een ideetje? Lijkt me leuk om te kunnen lezen op de Zune waar de film eigenlijk over gaat/ tot welk genre de film behoort en welke acteurs en dergelijke erin spelen!
[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 03-12-2006 20:27 ]
Verwijderd
Ben nu net alles weer aan het syncen, heb van heel mijn collectie de tags nagelopen en verbeterd. Ik heb alleen 1 album gemist zag ik net in de synclistCLB schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:11:
Jezum mooi ding zeg qua kleursamenstelling! Niet zo lelijk als ik persoonlijk dacht...
Het blauwe randje is idd erg mooi, vind het nog moeilijk om het duidelijk op foto te krijgen, je moet hem eigenlijk gewoon in het echt zien, maar het is echt een super mooi ding!
@CLB Edit II: geen idee, daar zat ik zelf ook al naar te zoeken. Ik wilde een beschrijving van de futurama afleveringen toevoegen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 20:31 ]
Ziet er prima uit
Alleen:
Hij ondersteund dus geen Mpeg4/H.264Ondersteunde codecs: WMA, MP3, AAC, JPEG, WMV, MPEG-4, H.264
En je zou wat reviews aan de TS toe kunnen voegen
@ Jaap-io: Ziet er wel stukken beter uit moet ik eerlijk zeggen!
@ RoD: Tsjaa is beetje dubieus die codecs... Hij speelt 't niet maar zijn wel de officiele specs!
Verdere linkjes naar reviews/ hacks/ reallife foto's/ filmpjes en dergelijke worden nog verder uitgebreid!
@ Arcane: Hmm ik heb geen idee hoor over die 'description'.
Ik dacht 't gevonden te hebben door bij 'n filmbestand op de rechtermuisknop te drukken en dan naar 'samenvatting' te gaan waarbij ik dus wat kon typen. Maar helaas werkt ook niet. Ik probeer de vraag wel te stellen bij verschillende (buitenlandse) fora ofzo want, lijkt me toch wel erg leuk namelijk.
@ RoD: Tsjaa is beetje dubieus die codecs... Hij speelt 't niet maar zijn wel de officiele specs!
Verdere linkjes naar reviews/ hacks/ reallife foto's/ filmpjes en dergelijke worden nog verder uitgebreid!
Ik dacht 't gevonden te hebben door bij 'n filmbestand op de rechtermuisknop te drukken en dan naar 'samenvatting' te gaan waarbij ik dus wat kon typen. Maar helaas werkt ook niet. Ik probeer de vraag wel te stellen bij verschillende (buitenlandse) fora ofzo want, lijkt me toch wel erg leuk namelijk.
Verwijderd
Graag, ik had het al bij lyrics en comments gezet, maar dat shoot beide niet op.CLB schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:24:
Zojuist om 00.00 is Zunespeler.nl vernieuwd!
Zodoende kun je nu je Zune bestellen!
Ook is er een nieuw forum geopend waarin je kunt discussieren
over allerlei features/ prijzen/ foto's/ reviews en hacks van de Zune!
(ik ben moderator van dat nieuwe forum dus lets discuss!!)
Zodoende kun je nu je Zune bestellen!
Ook is er een nieuw forum geopend waarin je kunt discussieren
over allerlei features/ prijzen/ foto's/ reviews en hacks van de Zune!
(ik ben moderator van dat nieuwe forum dus lets discuss!!)
Hmm op die site staat ook:
Vandaar dus, dit wist ik nog nietHoe zit het dan?
Microsoft wilt zijn Zunespeler pas midden 2007 in Europa uitbrengen omdat het in Europa nog te weinig partners heeft om hun marketing, distributie en verkoop professioneel aan te pakken. Waarom ze geen partners hebben en wanneer de Zune precies in Europa uitkomt is onduidelijk.
Voor de mensen die nog denken 'm toch vanuit de VS te importeren, doe het nu! De euro doet het op het moment retegoed!!! Ik weet niet of het nog beter gaat worden maar het is in een kleine maand heel wat veranderd

Verwijderd
Nou ik ben om hoor, of te minste ik was allang om maar ik heb hem nu dan ook besteld via zunespeler.nl.
Ik ben zo benieuwd hoe die is maar ik denk dat ie gewoon geweldig is
Verwijderd
Inderdaad, als je hem nu in Amerika koopt is het een stuk goedkoper! Maak goed misbruik van de hoge koersjpboere schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:44:
Voor de mensen die nog denken 'm toch vanuit de VS te importeren, doe het nu! De euro doet het op het moment retegoed!!! Ik weet niet of het nog beter gaat worden maar het is in een kleine maand heel wat veranderd
Ik weet zeker dat je geen spijt zult hebben van die beslissingVerwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:21:
Nou ik ben om hoor, of te minste ik was allang om maar ik heb hem nu dan ook besteld via zunespeler.nl.![]()
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 16:10 ]
@ Superdopey: Hij is inderdaad geweldig hoor! Enjoy it! En ben benieuwd welke kleur je hebt besteld
Verwijderd
Autosync uitzetten maakte mij overigens al een stuk vrolijker.CLB schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:11:
EDIT: De software vond ik in 't begin ook werkelijk zwaar )(#*()*#$ maar als je 't even gewend bent _/-
Dat autosync uitzetten is idd 'n hele goede! Had ik ook na 2 daagjes gedaan en is idd zeerVerwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:18:
[...]
Autosync uitzetten maakte mij overigens al een stuk vrolijker.![]()
Zo maar eens kijken of ik die tag van de filmpjes kan vinden. Had jij al wat?
Ik heb net weer 'n shitload films geconverteerd: Hoodwinked/ Borat en shit en ga daar is met die tag kloten enzo. Ik moet en zal een 'description' bij m'n filmbestanden krijgen!!!
EDIT: Ik krijg 't echt niet voor elkaar op elke manier die ik bedacht heb...
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 04-12-2006 22:05 ]
Ik heb er vandag 1 besteld bij Zunespeler.nl, een zwarte, ik ben ontzettend benieuwd 
Nog 1 vraagje:
Hoe gaat het met foto's? Daar hoor je namelijk niks over.. Loopt dat goed en snel, ook met veel foto's?
Nog 1 vraagje:
Hoe gaat het met foto's? Daar hoor je namelijk niks over.. Loopt dat goed en snel, ook met veel foto's?
[ Voor 0% gewijzigd door zzzimon op 10-12-2006 00:19 . Reden: typo ]
Verwijderd
Loopt goed en snel, staan duidelijk op je scherm, vooral slideshow ziet er leuk uit! (Soepele overgangen)zzzimon schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:16:
Ik heb er vandag 1 besteld bij Zunespeler.nl, een zwarten, ik ben ontzettend benieuwd
Nog 1 vraagje:
En natuurlijk moet je zelf een eigen achtergrond uitzoeken voor je Zune
^^^
Zune-software converteert trouwens wel foto's groter dan 640 x 480!
Albumart is het scherpste op 240 x 240 alleen je kunt dan niet meer inzoomen!
Foto's zijn het beste op 640 x 480 pixels en je kunt dan wel weer inzoomen!
Ik download nu een DVD to Zune converter! Ben benieuwd... Lost op m'n Zune
Ik download nu een DVD to Zune converter! Ben benieuwd... Lost op m'n Zune
Oke, mooi! Bedankt voor het snelle antwoord!
Leuk om dan met de Zune andere je gemaakte foto's te laten zien.
En een eigen afbeelding uitzoeken kan dan ook geen probleem zijn
Leuk om dan met de Zune andere je gemaakte foto's te laten zien.
En een eigen afbeelding uitzoeken kan dan ook geen probleem zijn
Verwijderd
Alleen ben ik dan ook veel te lui om alles te resizenCLB schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:31:
^^^
offtopic:
Welke converter? imtoo?
Welke converter? imtoo?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 22:39 ]
Uhm album-art haal ik gewoon via google, meestal 500 x 500 plaatjes en ik heb al m'n albumart geresized naar 240 x 240 pixels. Inzoomen tijdens fotoslideshows op album-art doe ik toch niet!
Voor de rest heb ik er geen foto's opgezet, vind m'n achtergrond voorlopig wel best (naakte girl)
Voor de rest heb ik er geen foto's opgezet, vind m'n achtergrond voorlopig wel best (naakte girl)
offtopic:
IMTOO kon ik niet vinden nu heb ik die van Xillisoft maarja das precies dezelfde alleen andere skin.
Ik heb wel de Movie to Zune converter van IMTOO. Oooooo ik word gek!
Net de DVD Box van LOST geleend van m'n buren waarvan ik nog 16 afleveringen moet zien, hoppatee converteren maaaaaar!
IMTOO kon ik niet vinden nu heb ik die van Xillisoft maarja das precies dezelfde alleen andere skin.
Ik heb wel de Movie to Zune converter van IMTOO. Oooooo ik word gek!
Net de DVD Box van LOST geleend van m'n buren waarvan ik nog 16 afleveringen moet zien, hoppatee converteren maaaaaar!
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 04-12-2006 23:13 ]
Binnenkort komt er een review van de Zune door DAPreview. Vind ik persoonlijk wel interessant aangezien DAPreview vaak erg goede en uitgebreide reviews produceert
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, al zijn ze wel een beetje zoals jouw icon, dus ik hoop voor MS dat ze ook niet zo de Zune behandelenRoD schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:37:
Binnenkort komt er een review van de Zune door DAPreview. Vind ik persoonlijk wel interessant aangezien DAPreview vaak erg goede en uitgebreide reviews produceert
Verwijderd
damn, ben nog steeds hard aan het twijfelen tussen de vision m en zune...
Wat ik me afvroeg: aangezien de zune wifi heeft ingebouwd, en nog regelmatig in mediaandacht zal staan, waarschijnlijk zal er dan toch een geek proberen om er een besturingssysteem op te zetten ofzo?
Maw, is het zinvol om de wifi functie als punt naar de toekomst te beschouwen?
Heeft de Zune trouwens de kracht (proc) om achteraf eventueel xvid/mpeg4 films af te spelen? Het enige wat ik kon vinden was op wikipedia:
# CPU: Freescale i.MX31L processor; ARM Core, FPU (SCIMX31LVKM5 / 3L38W / CTAU0629) [2]
# RAM: 64 MBytes x32 Mobile SDR DRAM / 133 MHz / 90 mA (K4M51323PC-DG75) [3]
# Flash: 2 MBytes NOR flash, 3.3V, 1Mx16 Boot block (PH28F160C3TD) [4]
De specificaties van de zen vision m vind ik niet direct terug, anders kon ik die vergelijken.
Wat ik me afvroeg: aangezien de zune wifi heeft ingebouwd, en nog regelmatig in mediaandacht zal staan, waarschijnlijk zal er dan toch een geek proberen om er een besturingssysteem op te zetten ofzo?
Heeft de Zune trouwens de kracht (proc) om achteraf eventueel xvid/mpeg4 films af te spelen? Het enige wat ik kon vinden was op wikipedia:
# CPU: Freescale i.MX31L processor; ARM Core, FPU (SCIMX31LVKM5 / 3L38W / CTAU0629) [2]
De specificaties van de zen vision m vind ik niet direct terug, anders kon ik die vergelijken.
De users wel ja, maar de mensen die de meeste reviews maken zijn imo wel redelijk objectiefHoedje schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:52:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, al zijn ze wel een beetje zoals jouw icon, dus ik hoop voor MS dat ze ook niet zo de Zune behandelen
Er is al gezegd dat er in de toekomst features toegevoegd zullen worden. Maar welke? En of het voor jou interessant is? Wie weet. Mpeg4 afspelen moet geen enkel probleem zijn. Het probleem ligt em bij de koppigheid van MS, gok ik zo.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:54:
damn, ben nog steeds hard aan het twijfelen tussen de vision m en zune...
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:09:
Ik weet zeker dat je geen spijt zult hebben van die beslissingWelke kleur overigens? Als iemand nou een witte neemt kunnen we onze foto's kompleet maken
Ik heb de bruine genomen, eigenlijk voor dezelfde reden als CLB, dat groene randje is wel erg stoer. Als ik hem heb zal ik ook wel ff wat foto's plaatsen. Ik denk dat ik er er wel erg blij mee zal zijn, heb al wat mp3's spelers versleten, maar miste altijd het video deel erop (voor een betaalbare prijs).CLB schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:24:
@ Superdopey: Hij is inderdaad geweldig hoor! Enjoy it! En ben benieuwd welke kleur je hebt besteld
Beetje 'n offtopicvraagje maar, ik stel 'm toch maar hier.
Ik heb dus 'n DVD to Zune converter waarmee ik afleveringen van LOST wil converteren in .wmv.
Geen probleem programma werkt best maar, ik zit met 'n klein vaag probleempjes.
Als de aflevering 50% geconverteerd is, is de .wvm versie 160 MB
Als de aflevering 100% geconverteerd is, is de .wmv versie 285 MB
Tot nu toe staat hij nog steeds op 100% maar is de .wmv versie inmiddels al 330 MB...
Vind 't vrij appart dat de status al minutenlang op 100% staat maar, dat er gewoon verder wordt geconverteerd..?
Lijkt net of hij 'm niet 'finalized' ofzo? Ik kan heel 't .wmv bestand gewoon afspelen op de comp/ Zune maar, dan kan ik niet vooruit of achteruitspoelen. Filmlengte is ook: 0 minuten en 0 seconden...
Ben ik te ongeduldig of wat...
Ik heb dus 'n DVD to Zune converter waarmee ik afleveringen van LOST wil converteren in .wmv.
Tot nu toe staat hij nog steeds op 100% maar is de .wmv versie inmiddels al 330 MB...
Vind 't vrij appart dat de status al minutenlang op 100% staat maar, dat er gewoon verder wordt geconverteerd..?
Lijkt net of hij 'm niet 'finalized' ofzo? Ik kan heel 't .wmv bestand gewoon afspelen op de comp/ Zune maar, dan kan ik niet vooruit of achteruitspoelen. Filmlengte is ook: 0 minuten en 0 seconden...
Verwijderd
Dat je niet vooruit of terug kan spoelen is een teken dat je bestand corrupt of incompleet is. Ik kan er verder weinig over zeggen, hier zijn afleveringen futurama zo'n 120 mb geloof ik, eenmaal omgezet. Geef het programma even de tijd, is hij nog veel langer bezig sluit je het af en probeer je nog een keer, desnoods met een andere DVD.CLB schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:18:
Beetje 'n offtopicvraagje maar, ik stel 'm toch maar hier.
Net weer terug en converter-prog staat nog steeds aan!
1 aflevering is inmiddels al 640 MB en dat vind ik toch wat te zeg
Een aflevering op de DVD is natuurlijk wel rond de 1 GB / stuk...
Ik moet denk wat aan de framerate gaan doen ofzo... Ik kan kiezen uit:
Keep Original (daar staat die dus nu op)
23,976 (NTSC)
24,0
25,0 (PAL)
29,97 (NTSC)
30,0
Geluid staat op:
44,1 KHz (no conversion)
1 aflevering is inmiddels al 640 MB en dat vind ik toch wat te zeg
23,976 (NTSC)
24,0
25,0 (PAL)
29,97 (NTSC)
30,0
Geluid staat op:
44,1 KHz (no conversion)
Verwijderd
Dan doet ie iets verkeerd.. Zou ff een andere dvd proberen?CLB schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:37:
Net weer terug en converter-prog staat nog steeds aan!
1 aflevering is inmiddels al 640 MB en dat vind ik toch wat te zeg![]()
23,976 (NTSC)
24,0
25,0 (PAL)
29,97 (NTSC)
30,0
Geluid staat op:
44,1 KHz (no conversion)
Probeer ik vanavond ff!
Ik converteer nu met DVDx (freeware) van DVD naar .mpeg
en dan met IMTOO Zune converter van .mpeg naar .wmv
DVD --> mpeg --> 30 minuutjes
mpeg --> wmv --> 30 minuutjes
Duurt dus maar 'n uurtje en dan krijg ik 'n aflevering van +/- 400 MB
Ik converteer nu met DVDx (freeware) van DVD naar .mpeg
en dan met IMTOO Zune converter van .mpeg naar .wmv
DVD --> mpeg --> 30 minuutjes
mpeg --> wmv --> 30 minuutjes
Duurt dus maar 'n uurtje en dan krijg ik 'n aflevering van +/- 400 MB
[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 05-12-2006 19:44 ]
Verwijderd
@CLB
Probeer dit eens: http://www.chillspel.nl/zMeta.zip
Het lijkt erop dat je hiermee makkelijk de tags van je filmpjes aan kan passen.
Werkt hiet niet vlekkeloos, probeer anders dit:
http://www.tigotago.com/
Snellere Mirror: http://www.chillspel.nl/TigoTagoSetup.exe
You can use this program to change the Secondary class name:
Movies = A9B87FC9-BD47-4BF0-AC4F-655B89F7D868
TV Shows = BA7F258A-62F7-47A9-B21F-4651C42A000E
Music Videos = E3E689E2-BA8C-4330-96DF-A0EEEFFA6876
Complete list off attributes are at: http://msdn.microsoft.com...tml/WM_Metadata_Usage.asp
You need to set the description in the "WM_SubTitleDescription" Attribute. In TigoTago, in Advanced edit, it is located in the "Video" section. I set a huge description for one of my movies, and on the Zune it actually auto scrolls through the description, which is pretty cool... Still sucks to set these up though, Microsoft needs to integrate this into the Zune Library.
Laat wel weten wat het best werkt.zMeta wil niet helemaal hier.
Probeer dit eens: http://www.chillspel.nl/zMeta.zip
Het lijkt erop dat je hiermee makkelijk de tags van je filmpjes aan kan passen.
Werkt hiet niet vlekkeloos, probeer anders dit:
http://www.tigotago.com/
Snellere Mirror: http://www.chillspel.nl/TigoTagoSetup.exe
You can use this program to change the Secondary class name:
Complete list off attributes are at: http://msdn.microsoft.com...tml/WM_Metadata_Usage.asp
You need to set the description in the "WM_SubTitleDescription" Attribute. In TigoTago, in Advanced edit, it is located in the "Video" section. I set a huge description for one of my movies, and on the Zune it actually auto scrolls through the description, which is pretty cool... Still sucks to set these up though, Microsoft needs to integrate this into the Zune Library.
Laat wel weten wat het best werkt.zMeta wil niet helemaal hier.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 23:13 ]
Hmmm ben benieuwd...
Probeer nu even snel de eerste daarna ga ik slapen
Er zit dus wel schot in de zaak, das wel heel cool!
Eerste doet 't bij mij hoor! Maar bij 1 film geprobeerd ff snel maar werkt wel!
Probeer nu even snel de eerste daarna ga ik slapen
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 05-12-2006 23:17 ]
Verwijderd
TigoTago werkt. In advanced edit mode moet je zoeken naar secondary class id en die aanpassen naar een van de waardes hierboven, voor muziek video indeling en zo. Subtitle description onder video is voor beschrijvingen!CLB schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:10:
Hmmm ben benieuwd...
Probeer nu even snel de eerste daarna ga ik slapen![]()
Heel wazig plaatje maargoed, bewijs:

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 23:36 ]
Zmeta werkt hier perfect! Supertip Arcanedevil!

Verwijderd
Graag gedaan! Kan je met zMeta bestanden ook indelen bij muziek video, movies, tv shows etc? Zo niet moet je ff naar TigoTago kijken! Ik heb iig nu ook alle futurama afleveringen met beschrijving onder TV Shows staan, staat wel heel netjes
Zou idd wel mogelijk moeten zijn maar, dat heb ik nog niet voor elkaar?
Heb jij op je Zune dan 'n 'mapje': films een 'mapje' : TV-series enzo? Dat zou helemaal top zijn!
Zou je dat TigoTago nog 'n x goed uit kunnen leggen?
Als ik daarmee die 'mapjes' kan maken zou dat toppie zijn!
Ziet er ook goed uit! Hoe maak je daar die 'mapjes' mee?
Zou me wel cool lijken namelijk:
-Speelfilms
-Muziekvideo's
-TV-series
En klopt 't dat je Zune maar, tot 400 tekens ondersteund met weergeven?
Heb jij op je Zune dan 'n 'mapje': films een 'mapje' : TV-series enzo? Dat zou helemaal top zijn!
-Speelfilms
-Muziekvideo's
-TV-series
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 06-12-2006 16:32 ]
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe je zelf mapjes maakt, maar in de interface maak je min of meer mapjes op de volgende manier:CLB schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:24:
Zou idd wel mogelijk moeten zijn maar, dat heb ik nog niet voor elkaar?
-Speelfilms
-Muziekvideo's
-TV-series
Je moet ff zoeken waar het prcies staat in TigoTago, staan iig twee vakjes met zo'n getal als hierboven maar dan met allemaal nullen. Pas de onderste daarvan aan en je bent er.You can use this program to change the Secondary class name:
In een post hierboven (van mij) staat nog een linkje met meer eigenschappen, misschien dat daar uitgebreidere tags bij zitten. Ik vind dit wel prima eigenlijk, films staan onder movies, futurama onder tv shows, perfect toch?
Over een teken limiet geen id, maar goed, het moet ook een samenvatting blijven he!
Kun je is 'n foto'tje maken hoe 't eruit ziet op je Zune dan?
Ik heb gewoon 'all video's' en daar staan alle filmbestanden onder: films en tv-series...
Ik heb gewoon 'all video's' en daar staan alle filmbestanden onder: films en tv-series...
Dit topic is gesloten.
Let op:
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...