[PC] 18 Wheels of Steel: Haulin

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 96.648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Falcon schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:29:
[...]

Ja zeker.. even aanzetten in de opties.
oke maar kan het niet vinden wand ik bedoel zon pijl als in 18 weels of steel padal to the metal

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:12
Die moet in het spel zitten, anders kan ik het namelijk ook niet vinden hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197315

Ik heb een vraag,, heb het forum al ff doorgespit maar nog niet echt het antwoord kunnen vinden.. Draait Haulin wel op windows vista? ik krijg hem niet aan de praat..

bvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

cardinal808 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:16:
Die moet in het spel zitten, anders kan ik het namelijk ook niet vinden hoor. :P
zo te zien zit hij er niet in jammer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
cardinal808 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:09:
[...]

Daarnaast staat er nog een spel op de plank te wachten namelijk Long Hauling ook van SCS. De komende periode wordt weer interessant.
Nou het is zover..De demo van "Long haulin" is nu te downloaden.
http://www.americanlonghaul.com/download.php

Helaas schijnt het nogal buggy te zijn.En is er niet veel verschil met Haulin.
( 2 nieuwe trucks en 3 steden in Mexico)
Ik heb de demo zelf nog niet bekeken.
Ik zet mijn geld toch op Euro truck. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Weinig aan idd, ik ga met je mee :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, ik heb hem gisteren aangeschaft voor EUR 5,99. Patch 1.06 had ik al gedownload. Conclusies kom ik later mee, nu spelen :*)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246260

Hallo truckers,

Ik vind het een geweldig spel. Bijna verslavend. Ik heb al veel geprobeerd en veel uitgevonden. Ik zou alleen graag een nederlandse handleiding vinden om alles uit het spel te halen wat er in zit.
Wie kan mij daar aan helpen?? :?

Groeten,
Matthijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Anoniem: 246260 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:09:
Hallo truckers,

Ik vind het een geweldig spel. Bijna verslavend. Ik heb al veel geprobeerd en veel uitgevonden. Ik zou alleen graag een nederlandse handleiding vinden om alles uit het spel te halen wat er in zit.
Wie kan mij daar aan helpen?? :?

Groeten,
Matthijs
Tja weet je,zo heel veel valt er niet te halen uit dit spel.
Wat zou je willen weten? En wat heb je allemaal uitgevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op mijn hoes staat dat ie op www.wateenspel.nl te vinden zou zijn, maar het spel staat daar niet tussen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Iemand al 18 Wheels of Steel: American Long Haul opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ja hoor....kijk maar eens 7 posts naar boven. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Odessa op 26-12-2007 15:55 . Reden: tellen is moeilijk. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Heb vorige maand een Logitech Momo stuurtje gekocht, en met kerst dit spel gekregen.
Heb me erg vermaakt met Hard Truck en hoop dat ook met deze versie te gaan doen.

Ik miste de link naar de patch van 11/10/2006 in de startpost; http://www.valusoftsupport.com/library/patch/Haulinpatch.exe

Zijn er nog dingen die ik moet weten om meer plezier uit het spel te halen?
Ik heb Pedal to the medal ook een paar keer gespeelt en vond het daarbij erg storend dat je niet veel ziet van wat om je heen gebeurd. Het om je heen kijken met de muis vind ik onhandig.
View 5, de externe camera die je volgt, vind ik het mooist omdat dat de enige view is waarin je goed kunt zien dat je anderen inhaalt ed, maar het is onmogelijk je voertuig binnen de lijnen te houden. Welke view gebruiken jullie?

Ik lees het een en ander over een mod-community achter dit spel. Heeft dat al wat interessante downloads opgeleverd? Ook dat mis ik in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik was altijd gewend aan die "GPS", dat pijltje wat je de weg wijst in Pedal to the metal, maar ik kan deze nergens vinden bij haulin... hoe moet ik dan navigeren ? steeds die map erbij is zo irritant.
is hier een modje voor dat deze alsnog werkt? ik heb naar het een en ander gezocht maar ik kon niks vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Volgens mij zit dat "pijltje"niet in Haulin.

Gewoon op de map je route bekijken en de steden waar je langs komt onthouden,en volgen.
Of je schrijft ze even op een papiertje,als je niet op de map wil kijken.
Ik weet niet welke map je gebruikt,anders kan ik je de USA3 map aanraden.Is makkelijker navigeren.
info...
http://www.freewebs.com/glenn52/myusa3map.htm

En deze Euro map...zeer mooi.Alleen jammer dat de maker gestopt is.
http://hosted.filefront.com/polog4
fusion.fake schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:
ik was altijd gewend aan die "GPS", dat pijltje wat je de weg wijst in Pedal to the metal, maar ik kan deze nergens vinden bij haulin... hoe moet ik dan navigeren ? steeds die map erbij is zo irritant.
is hier een modje voor dat deze alsnog werkt? ik heb naar het een en ander gezocht maar ik kon niks vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
bedankt voor de suggestie's, ik denk dat ik die usa3 map even instaleer thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

fusion.fake schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:
Toets "m"? Dan zie je de map en je kunt inzoomen door nog een keer "m" in te toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:44

Eagle Creek

Breathing security

Wilde het net vragen, haha.
Als ik de graphics bekijk, zie ik "slight improvements" maar op het eerste oog niet veel. Qua functionalteit weet ik niet, de demo wil niet starten. Ik probeer het morgen wel.

Zojuist wel "Bus Driver" gespeeld. Zelfde reeks, grappig maar je mist een mogelijkheid om tussen 'views' te switchen. Wel heerlijke muziek :p.
EURO TRUCK SIMULATOR ben ik benieuwd naar.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb afgelopen dagen een beetje geklooid met American Long Haul, maar het is echt meer een patch voor Haulin dan een nieuw spel. Echt hopeloos. Ik kijk wel uit naar Euro Truck Simulator, alhoewel dat spel, los van een nieuwe map en nieuwe trucks, waarschijnlijk ook schaamteloos copypaste-werk van de makers wordt (zie de screenshots). Wel leuk dat ik allerlei car models herken (Audi A3, Skoda, etc).

Kennelijk hebben ze geen licenties, want de mercedes ster is omgekeerd en het type is niet Actros maar Acros, en Scania heet Scaia ofzo. Maar goed, daar kijk ik wel overheen.

Maar over American Long Haul, deze review heb ik getikt op GameSpot. Ik copypaste hem even schaamteloos (geheel in de geest van SCS Software).
"American Long Haul" is I believe the 6th game in the 18WOS series that has been running since 2002. And once again, this new installment is nothing more than a slight overhaul of the previous game ("Haulin"). This time, the changes are limited to a few new locations (southern Canada and northern Mexico) and the title music has a little more 'heavymetal' feeling to it - while the menus and dialog screens have stayed the same, of course. Everything else is exactly - and read my lips: exactly - the same as in the previous game. Mediocre graphics, stupid radio voiceovers, the sometimes odd traffic behaviour, everything is still here.

One can debate whether SCS Software / Valusoft should have released patches instead of selling these updates as new games, but I guess the low price gives them the benefit of the doubt. At least they have fixed the most annoying bugs from the last game, like the traffic lights that switch from green to red and vice versa every, like, two seconds.

To most gamers, the core gameplay will be very boring. But those people wouldn't buy a trucking game anyway. It's more like a simulator, in which you haul goods from one place to another. To me, it's a welcome change of pace from other games, and it's pretty relaxing to play the game using a steering wheel, while listening to the radio (for instance an internet stream in Windows, since the game itself only has two songs in its soundtrack). The only thing missing is a window to put my left elbow into. :-) After a while and buying yourself a decent truck, you can hire other drivers and let them drive for you. After this, there is nothing more to do than driving and earning money. This is what I find the biggest shortcoming of the game: all of a sudden - after, say, 10-15 hours of gameplay - the game becomes boring, because there aren't any challenges left and there is nothing left to do.

At the moment, SCS Software is working on "Euro Truck Simulator" which, as the name suggests, features European rigs and highways, which should be the first real change in five years.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:13

lord_fh

PS5

Ik zat op Youtube te kijken naar dingen van Haulin,

En daar zie ik allemaal dikke vrachtwagens, custom made denk ik, in het spel, dikke dafs etc. van bekende bedrijven etc.

Weet iemand waar je zulke wagens kan downloaden en hoe zet je die erin ?

Bvd :)

(typ op youtube Haulin in en je krijgt allemaal filmpojes van dikke wagens in het spel )

[ Voor 4% gewijzigd door lord_fh op 02-01-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247240

Ik heb het spel 18 WOS Haulin gedownload - maar kan de truc met police (0) en fatigue (0) niet toepassen want in het config bestand komen deze woorden ze niet voor. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Als je de patch toepast op het spel kun je deze opties wel veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Laatst online: 25-05 09:50

WoBBeL

*zwaai*

Ik heb een Quad Core Q6600 van Intel, 2 GB DDR2 werkgeheugen en een 8800GT 512MB...

Nu kan ik zelfs Crysis goed spelen, alleen 18 wheels of steel: haulin geeft echt gigantisch schokkerig beeld, hoe laag ik de kwaliteit ook zet...voor m'n gevoel niet boven de 12/15 frames per seconde!!!

Hoe kan dit, en is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Technische problemen horen niet in SGD, maar in een eigen topic in SPV.

Probeer in ieder geval eens in het taakbeheer (ctrl+alt+del) bij processen met de rechtermuisknop op het proces van 18 wheels of steel te klikken, en daar bij 'affiniteit' of 'affinity' deze in te stellen op één van de cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Ik heb ondertussen vele wagens in het spel gedaan, maar ik zoek het V8 geluid als je rijd, heb wel een jake brake maar zoek echt het geluid voorals je optrekt, opyoutube staan ze wel maar geen link oid voor download :(

iemand een idee waar ik die kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik kwam deze 2 tegen op Truckpol.Het zijn wel Amerikaanse trucks.

http://files.filefront.co...r/;9347684;/fileinfo.html

http://files.filefront.co...r/;9387393;/fileinfo.html
lord_fh schreef op zondag 06 januari 2008 @ 02:54:
Ik heb ondertussen vele wagens in het spel gedaan, maar ik zoek het V8 geluid als je rijd, heb wel een jake brake maar zoek echt het geluid voorals je optrekt, opyoutube staan ze wel maar geen link oid voor download :(

iemand een idee waar ik die kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

de eerste link heb ik gedownload, zit een filmpje bij dat heeel vet klintk, maar ik doe dat scs bestandje in de MOD map, en ik hoor niet egt een verschil, klinkt lang niet als het filmpje, en volgens mij is het geluid et zelfde als eerst, doe ik iets fout ? moet ik nog wat anders ondernemen om het werkend te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 22:57
Help! Ik wordt helemaal gek van dit spel met mijn stuurtje. Ik heb een jaar geleden PTTM gespeeld met een logitech formula force GP. Sinds december heb ik een nieuw stuurtje, een Logitech G25. Duur, maar heel vet! Met de meeste spellen dan...

Bij Haulin Kan ik er de ene keer 0 gevoel in leggen, als ik stuur stuurt hij helemaal niet zo ver dan dat hij zou moeten doen, en op het andere moment doet hij het weer prima. Ook de force feedback werkt niet goed, het trilt uit het niets. Hebben andere hier ook problemen mee? Het spel is btw gepatchd. Ik heb al lopen romellen met die centreveer voor FF. Graag hulp! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gebruik je ook logitech game profiler, ga daar anders juist wel of niet mee stoeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Thanx! T werkt nu beter!

Ik weet niet wat dit is, maar ik krijg soms, als ik net hard geremd hem, naar 0, komt er een rood lichtje bij mn dashbord, en dan kom ik niet verder dan me 1ste versnelling.. Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

dat is je luchtdruk, als jij remt gaat die druk naar benenden aangezien je luchtremmen hebt op een vrachtwagen, als jij onder de 60psi komt ofzo (dat staat in de meter) dan gaat ie rood branden als teken dat je lucht bijna op is.

je zal eerst lucht moeten maken (doet ie uit zichtzelf als je gwn stilstaat of rijd) zodra et rode lampje weg is kan je schakelen :)

is normaal dus

Iemand toevallig een V8 geluid gevonden of heeft ie al voor de vrachtwagens ?

[ Voor 9% gewijzigd door lord_fh op 08-01-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Thomas312 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:30:
Thanx! T werkt nu beter!

Ik weet niet wat dit is, maar ik krijg soms, als ik net hard geremd hem, naar 0, komt er een rood lichtje bij mn dashbord, en dan kom ik niet verder dan me 1ste versnelling.. Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen? Alvast bedankt!
Gebruikmaken van de motorrem scheelt heel veel bij remmen. In combinatie sta je sneller stil en gebruik je minder lucht voor de gewone remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Ok. Dus minder remmen met gewone rem en meer met motorrem? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Dubbelpost, zodat dit topic weer even de aandacht krijgt, editen had weinig zin!

Weet iemand hoe je muziek moet toevoegen? Ik heb mp3 bestanden in de map music gezet, maar hij kan t niet vinden ingame! Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
oog bestanden van maken. Dat is het enige wat ie slikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Long haulin is erg laggy bij mij, in tegenstelling tot Haulin.
Overigens heb ik een fatsoenlijke videokaart (nVidia 7950 512MB) en is mijn CPU voor maar 60% in gebruik. Waar dit vandaan komt is me dus een raadsel.

Verder heb ik eigenlijk geen verschill kunnen ontdekken, behalve dat ik nu ook naar Mexico kan rijden en dat de politie niet meer achter je aan komt. Als je langs een politie auto rijdt, krijg je meteen je boete. Vroeger kon je ze heel soms nog afschudden.

Verder is de intro tune wat meer metal geworden maar daar koop je geen nieuw spel voor.

"beetje jammer".. (van de lag bedoel ik dan)

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 14-01-2008 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Hm da's jammer. Vroeger heb ik wel eens half het land doorgereden op volle toeren met een cop aan m'n broek :P .. als het dan lukte om hem zoek te rijden has het een mooie actie :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ben het eens met Eagle Creek. Ik kreeg in eerste instantie het idee dat ik het verkeerd spel had opgestart. Het lijkt namelijk als twee druppels water op haulin. De enige (positieve) verandering die ik heb kunnen detecteren is dat het soms wat drukker is qua verkeer. Maar voor de rest is het gewoon haulin 1.1 ipv long haulin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Nou niet zo negatief....er zit ook een vrouwelijke trucker in Long haulin!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249708

*knip*

Een offtopic reactie welke je ook even op had kunnen googlen... Doe maar niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 21-01-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
De gallery van Euro truck heeft er weer een paar plaatjes bij.
http://www.eurotrucksimulator.com/gallery.php?gal=4

Ziet er niet verkeerd uit,alleen nog steeds geen Euro trailer.Zo moeilijk moet dat
toch niet te maken zijn, voor die mannen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205558

Odessa, Je moet ff in de FAQ kijken.. Daar staan ook dingen over die Trailers, Er staat dat er aan de trailers gewerkt word ;)
Ik kan echt bijna nergens meer mods goeie mods vinden voor Haulin.. Alleen nog trucks van Sheryo3d enzo..
Maar bijv. als ik bij youtube filmpjes in tik dan zie echt mensen rijden met truck dan denk ik echt.. Hoe komen hun daaraan.. Weet iemand misschien nog sites.. Waar ik mooie trucks kan downloaden?
Alvast bedankt ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 205558 op 01-02-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24

User

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253009

hoe krijg je meer wegen open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

niet, waar je nu niet kan komen kun je nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

xost schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:52:
Ik heb een Quad Core Q6600 van Intel, 2 GB DDR2 werkgeheugen en een 8800GT 512MB...

Nu kan ik zelfs Crysis goed spelen, alleen 18 wheels of steel: haulin geeft echt gigantisch schokkerig beeld, hoe laag ik de kwaliteit ook zet...voor m'n gevoel niet boven de 12/15 frames per seconde!!!

Hoe kan dit, en is dit op te lossen?
Zo is het spel.
Zet je spiegels even uit, dit verbetert een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Eagle Creek schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:55:
[...]

Zo is het spel.
Zet je spiegels even uit, dit verbetert een hoop.
_/-\o_ Benieuwd of hij 4 maand later het topic nog volgt O-)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

djidee schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:56:
[...]

_/-\o_ Benieuwd of hij 4 maand later het topic nog volgt O-)
Eind februari, kan toch nog wel O+ .
En zo niet heeft iemand anders er misschien wat aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262352

Hallo,
Ik heb misschien een hele domme vraag maar ik kom er niet uit.
Ik heb het spel 18 wheels of steel haulin aangeschaft en geinstalleerd
maar als ik een trailer heb aangekoppeld en ik druk op m om mijn route uit te zoeken krijg ik eerst maar een paar straten te zien, en als ik nog een keer druk op m om uit te zoomen dan zie ik maar alleen de stad waar ik ben en niet de rest van america. hoe moet ik zo ooit weten waar ik heen moet als ik niet de hele kaart van America uit mijn hoofd ken. Misschien dat jullie er een hele simpele oplossing voor weten
Alvast Bedankt!
Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24

User

S3

Ik heb het spel zelf niet meer maar druk eens op 'n', volgens mij krijg je dan de hele kaart. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262352

klopt, mijn fout
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
*knip*

Voor de technische problemen en vragen is Spielerij - Problemen & Vragen. Lees wel eerst even SPV FAQ door.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2009 21:03 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298225

hoi,
ik heb een vraag wie weet wanneer de nieuwe 18 WoS uitkomt na american long haul??
alvast bedankt :)
-
je hebt verschillende sites voor mods je gaat gewoon naar google en typ 18 wheels of steel haulin en dan bekijk je een paars sites en op de meeste sites staan dan gewoon wat andere sites die met hetgeen wat jij aan het zoeken bent te maken hebben en zo kom je vanzelf op een goede site. ;)
-
ikzelf hou het meest van scania's maar als je op bijv. youtube kijkt zie je mensen met dafs en MB's rijden die je ook aanspreken

Zou je de volgende keer zelf het edit-knopje willen gebruiken? :)

[ Voor 70% gewijzigd door een moderator op 08-04-2009 18:01 ]

• Yisc
  • Laatst online: 21-05 22:05
Inmiddels is al geruime tijd Euro Truck Simulator uit (patch 1.2 is afgelopen juni verschenen) en staat Extreme Trucker aangekondigd op de site vsn SCS Software.

Extreme Trucker

Extreme Trucker screenshots

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb de laatste delen niet echt gespeeld, hopelijk wordt ET wel weer 't spelen waard.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nou en of ET het waard wordt om te spelen!!.. Die screenshots laten zien dat de omgevingen waar je door heen rijdt veel mooier en veel meer gebeurd. Kijk eens hier onder:

Afbeeldingslocatie: http://www.scssoft.com/image/extremetrucker/extremetrucker12.jpg

ICE ROAD Truckers anyone?

Afbeeldingslocatie: http://www.scssoft.com/image/extremetrucker/extremetrucker4.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Falcon op 17-09-2009 13:39 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Anoniem: 275731

Die fietsen hangen een beetje raar boven dat rode wagentje.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

18 Wheels of Steel Extreme Trucker should start shipping to retail stores across Northern America by the middle of October, 2009
Dat zou toch ongeveer nu moeten zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 275731 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:42:
Die fietsen hangen een beetje raar boven dat rode wagentje.... :P
Als je goed kijkt, zie je rechtsvoor een stang naar boven en onder de fietsen een houten plank, die op die stang rust :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand het (ET) al gespeeld? Ik zag dat 'ie al te 'pindakazen' was :P. 6 november was de release.

[ Voor 62% gewijzigd door TommyGun op 08-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik kon de verleiding niet weerstaan; zojuist een flink aantal uren gespeeld.

+ Zeer mooie omgeving
+ Mooie trucks met dito opleggers en lading
+ Leuke details! Bijvoorbeeld ijs waar je doorheen kunt zakken
+ Afwisselende opdrachten;
+ Elke keer weer anders qua combinatie van weer, lading, afstand, mogelijke opbrengst etc.
+ Zwaailichten, cruise control, richting aangeven, gevarenlichten!

- Te makkelijk, hoewel netjes rijden ook een kunst kan zijn
- Je bent alleen, dus geen bakkie om door te praten met andere chauffeurs
- Je hoeft niet te tanken (kan ook niet)
- Je hoeft niet te slapen (kan ook niet)
- Je kan je truck niet repareren
- Het weer veranderd niet gedurende een opdracht
- Het blijft dezelfde tijd van de dag, ook al rijdt je (in spel-tijd) 5 uur
- Geen vrij rijden;
- Je hoeft geen trailers aan te pikken of af te zetten, behalve als je deze verliest door lomp te rijden
- Je hoeft dus ook geen speciale manoeuvres uit te voeren, zoals ergens keren of de oplegger netjes plaatsen
- Geen mogelijkheid tot eigen trucks kopen, elke lading heeft z'n eigen truck bij het kiezen van 'n opdracht
- Beperkt aantal 'levels' (IJs, Woestijn en Jungle)
- Geen politie en dus geen mogelijkheid tot het krijgen van bekeuringen

Al met al mooi uitgewerkt qua omgeving en graphics, maar je hebt geen vrijheid meer en dergelijke. Dat is wel erg jammer. Je gaat dus voor een opdracht vanuit het menu, deze voltooi je, waarna je terug in het menu bent en voor een nieuwe opdracht in een van de 3 'levels' kunt kiezen. Ondanks het feit dat er meer minpunten zijn, in mijn optiek, wegen de pluspunten toch zwaarder en blijft het leuk spelen. Ik vrees echter dat dit niet meer het geval zal zijn zodra alle opdrachten voltooid zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 09-11-2009 09:11 ]

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Heb gisteravond de demo van extreme truckers gedownload en kon in het uurtje de de australische campagne vrijspelen en daar een aantal ritten van doen. Ondanks dat het grafisch er beter uitziet dan de voorgaande delen is het spel als geheel wel een stuk minder geworden. De verschillende gebieden met elk hun uitdagingen is best aardig concept, maar door de gekozen opzet is het geen simulatie meer. Zo'n beetje alle keuzes die je zou verwachten bij een simulatie zijn eruit gehaald. Zelfs iets basaals als routekeuze is afwezig. Het is een racegame met vrachtwagens en zelfs dat punt is niet brilliant, heb de ijs campagne gehaald zonder een keer schade te rijden en trapte het materieel behoorlijk op de staart en kwam altijd ruimshoots binnen de tijd binnen.

De game krijgt wat mij betreft een zware onvoldoende.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329684

ik zit met een probleem
ik heb een Thrustmaster 360 spider stuurtje,maar ik krijg het niet aan de praat in haulin
als ik de stuur opties enable en weg ga van het scherm staan ze automatisch disabled
kheb de laatste drivers van dit stuur en de laatste patch van het spel
iemand een id?

alvast bedankt

mvg Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

FYI: UK Truck Simulator is uit :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste