"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 16:39 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Heb al 5 extra drivers ingehuurd en al 12 trucks in totaal
Maar ik vroeg me toch nog wat dingen af.
wat is het nut om een 2e of 3e garage te kopen?
(die dingen kosten ergens tussen de 500.000 en de 1.250.000 flappen)
dat vind ik erg veel, maar als het nou een groot voordeel heeft ..........
iemand een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door polo1987 op 19-09-2006 17:18 ]
ik gok zomaar dat je dan ook daar je trucks kan afleveren enzo (en dat is dichter in de buurt)polo1987 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:53:
Ik speel het spel al een tijdje en ik vind het hardstikke leuk.
Heb al 5 extra drivers ingehuurd en al 12 trucks in totaal
Maar ik vroeg me toch nog wat dingen af.
wat is het nut om een 2e of 3e garage te kopen?
(die dingen kosten ergens tussen de 500.000 en de 1.250.000 flappen)
dat vind ik erg veel, maar als het nou een grrot voordeel heeft ..........
iemand een idee?
hoef je voor opties te instaleren niet terug naar je garage?
Heb vroeger mijn groot rijbewijs gehaald (15 jaar terug) met een conventionele aanhanger met 2 draaipunten (triangel en stuuras)webfreakz.nl schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:42:
* webfreakz.nl moet inparkeren met een double-trailer.... lekker ingewikkeld
Wanneer je achteruit stuurt doe ik de vieuw op van voor naar achteren en als je zorgt dat je auto zo recht mogelijk staat komt dat wel goed.
bij achteruit rijden moet je net zo sturen als een personenauto (stuurrichting) en dan gaat de 2e aanhanger gewoon de goede kant op.
Niet teveel sturen en rustig laten rollen want bij teveel sturen moet je teveel corrigeren en dan lukt het niet.
(een adviesje van een redelijk ervaren vrachtwagenchauffeur)
Als je een avi module koopt (een extra optie op je auto) dan rijdt ik over de parkeerplaats en hoef je niet meer te stoppen om te wegen omdat het automatisch gaat.
ipv een nieuwe truck te kopen heb ik hem geupgrade met alle denkbare opties
een 610pk motor
18 versnellingen
betere remmen en banden.
abs
avi
en nog meer van dat soort dingen.
Je krijgt een superzuinige en snelle truck waar je goed geld mee kan verdienen.
Als je genoeg hebt kan je later alsnog een nieuwe kopen want ik heb geleerd uit ervaringen van anderen dat wanneer je een 2e hands koopt dat er meestal wel iets aan mankeert
[ Voor 39% gewijzigd door Edwin van Cleef op 19-09-2006 17:08 ]
computer voor alle werkzaamheden
er mankeerd wel wat aan 2e hands truck maar dat kan je bij een service station laten repareren (kost meestal maar iets van 10.000 flappen) dus dan ben je nog steeds veel goedkoper uit dan een volledig nieuwe truck.Edwin van Cleef schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:00:
[...]
...knip...
Je krijgt een superzuinige en snelle truck waar je goed geld mee kan verdienen.
Als je genoeg hebt kan je later alsnog een nieuwe kopen want ik heb geleerd uit ervaringen van anderen dat wanneer je een 2e hands koopt dat er meestal wel iets aan mankeert
(meestel wel 2x zo goedkoop)
en als je z'n waring krijgt dat je moe bent hoelang moet je dan slapen of maar een uurtje en het is al goed?
en hoe verbeter je je truck een nieuwe kopen en dan die opties zie ik wel mja
en als je van de ene truck naar de andere 'swappen'wil, moet je dan op de zelfde plek staan (kan je dan met aanhanger?) en hoe doe je 't dan
oja, hoeveel miles mag je nu in de VS eigelijk (en waar op de snelweg en in de stad) en hoe zit het in canada en mexico?
[ Voor 33% gewijzigd door GoldenSample op 19-09-2006 18:15 ]
Als je een sleeper truck hebt dan kan je gewoon de tijd in je notebook vooruit zetten, (ik doe altijd 8 uur) en dan heb je geslapen.GoldenSample schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:07:
even wat anders ik kreeg aan het begin z'n Corrado die een sleeper heeft maar hoe gebruik ik dat ding? bij die ZZZZ kan ik alleen 't hotel doen en ik kreeg net een bekeuring van iets met on duty nogwat (en weigt pass overgeslagen) slaap ik nu wel gewoon als ik in m'n notebook bijv. de tijd 5 uur verzet?
en als je z'n waring krijgt dat je moe bent hoelang moet je dan slapen of maar een uurtje en het is al goed?
en hoe verbeter je je truck een nieuwe kopen en dan die opties zie ik wel mjabij m'n huidige, moet ik dan langs een dealer ofzo
en als je van de ene truck naar de andere 'swappen'wil, moet je dan op de zelfde plek staan (kan je dan met aanhanger?) en hoe doe je 't dan?
oja, hoeveel miles mag je nu in de VS eigelijk (en waar op de snelweg en in de stad) en hoe zit het in canada en mexico?
dat kan trouwens ook tijdens het rijden, dat is nog een bug maar werkt wel goed.
om je truck te verbeteren dan moet je naar een Service station (S) daar kan je upgrades kopen)
en om een andere truck te rijden moet je naar je garage (headquarters) of naar een Parking lot waar een extra truck van jou staat, daar kan je dan van truck wisselen
dat kan ook met aanhanger.
Trucks kan je van je headquarters naar elke parking lot versturen
kost niet veel (+/-2000) en scheelt veel tijd.
snelheden:
in steden: 45MPH (49 vind de politie nog goed)
daar buiten 65MPH (84 gaat ook goed)
dat geld ook in canada (mexico zit er niet in)
[ Voor 5% gewijzigd door polo1987 op 19-09-2006 18:21 ]
alvast bedankt:)
Als je de startpost had gelezen zou je de volgorde wel gezien hebben:vinpower schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:40:
kan iemand mij de volgorde geven van de hardtruck/18wheels of.. serie geven? ik heb convoy is dat de laatste of..??
alvast bedankt:)
uit de starpost:
Na "Hard Truck:18 Wheels of Steel", "18 Wheels of Steel: Across America" ,"18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal" en "18 wheels of steel: Convoy". Is vorige week "18 wheels of steel: Haulin uitgekomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Alper15 op 19-09-2006 19:41 ]
Verwijderd
Iemand hier ook last van?
Gebruik een Creative Soundblaster Live 5.1
ah dat had ik niet gelezen sorry. Maar een vraagje aan de mensen hier die het spel spelen kan je nu wel saven als je een vracht hebt en die nog niet afgeleverd is?Alper15 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:32:
[...]
Als je de startpost had gelezen zou je de volgorde wel gezien hebben:
[...]
Maakt niet uitvinpower schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:57:
[...]
ah dat had ik niet gelezen sorry. Maar een vraagje aan de mensen hier die het spel spelen kan je nu wel saven als je een vracht hebt en die nog niet afgeleverd is?
Ja, je kan overal saven ook als je vracht hebt en die nog niet is afgeleverd.
jup en daarnaast, als je een savegame opent heb je nog de snelheid die je aan 't begin had, je staat dus niet helemaal stil op de snelweg danAlper15 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:05:
[...]
Maakt niet uit![]()
Ja, je kan overal saven ook als je vracht hebt en die nog niet is afgeleverd.
verder is dat schakelen idd wel irritant
Verwijderd
Ik las dat op 15 sept. werd geschreven dat de demo over 2 week uit zou komen? Lijkt me mooi om te spelen. Maar bij welke site moet ik zijn wil ik het spel kunnen aanschaffen. In nederland schijnt dit spel nog niet te koop te zijn?
En is het ook nog een aanrader om ptm er ook bij te kopen?
Drivers zouden goed moeten zijn, heb de laatste x64 drivers. Het stuur is verder ook prima in orde, bij andere spellen nergens last van. Dat van dat zwaarder sturen merkte ik niet, maar dat kan ook komen doordat ik de centreerveer op 120% kracht hebt staan en de rest van de effecten maar op 100%. Dus voor mij is zonder force feedback net zo relaxtcardinal808 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:10:
Ik denk dat het meer aan je stuur/drivers ligt. Als ik bijna stil sta is sturen stukken minder zwaar dan als ik rijd, dat is te merken aan het opterkken. Die bug heb ik trouwens niet meegemaakt, dus kan een stukje ondersteuning zijn van het spel, maar ook mogelijk dat het de drivers van het stuur zijn.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Verwijderd
Je kan kijken op www.trygames.com. Daar is in ieder geval de demo/volledige versie van PTTM te vinden. Daar zal straks ook de demo en volledige versie van Haulin te krijgen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:33:
Hallo allemaal, klinkt als een hele mooie game. Heb nog geen enkel spel uit deze serie gekocht. Wel heb ik de afgelopen dagen de demo's van Pedal to the metal, across america en convoy gespeeld. Vind het een leuk spel en weer eens heel wat anders als dat gta gedoe. Ik zou pedal to the medal kopen (enigste in nederland verkrijgbaar???). Tot dat ik hier op deze site kwam en al jullie berichten had gelezen
. Zijn een paar minpuntjes las ik, maar moet wel een heel mooi spel zijn.
Ik las dat op 15 sept. werd geschreven dat de demo over 2 week uit zou komen? Lijkt me mooi om te spelen. Maar bij welke site moet ik zijn wil ik het spel kunnen aanschaffen. In nederland schijnt dit spel nog niet te koop te zijn?
En is het ook nog een aanrader om ptm er ook bij te kopen?
- Hoe kan je een overzichtskaart (qua routes) krijgen?? Ik weet dat je 'm' hebt voor de map, maar je hebt daar niet echt veel overzicht en als ik niet weet waar ik heen moet, dan heb ik een probleem
- Hoe werkt dat druksysteem voor de rem? Als je remt loopt de druk terug en dan moet je weer wachten totdat de druk is opgebouwd voor dat je verder kan ofzo? Sowieso remmen die vrachtwegens even een potje kut minder prettig.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
- De truck remt op luchtdruk. Geen druk = remmen maximaal aan, en dus niet wegrijden (dit om te voorkomen dat als een van de slangen knapt je dan niet meer kan remmen)
Remmen met alleen de luchtremmen schiet echter niet op, en daarom is er ook een motorbrake ('b') waarmee je een heel stuk sneller afremt
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Dat probleem had ik nooit bij de vorige delen.
Ik vind het idee achter dit spel echt geweldig.(heb zelf altijd al chauffeur willen worden
Pak bijv. de kaart van Test drive unlimited...dat zou geweldig zijn.
Maarja,daar moet je als maker wel het geld voor hebben..
btw,zijn er ook mods voor?
Heb een tijdje geleden met een chauffeur van vd Lee gesproken,en die vertelde dat zijn zoon dat spel ook speelde,met een truck van dat bedrijf.Kan dat kloppen?
Er zijn verschillende mods. Kijk eens op de website van Truckpol Daar staan verschillende modificaties. Daarnaast werken de mods voor Convoy ook in Haulin.Odessa schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:40:
[..]
btw,zijn er ook mods voor?
Heb een tijdje geleden met een chauffeur van vd Lee gesproken,en die vertelde dat zijn zoon dat spel ook speelde,met een truck van dat bedrijf.Kan dat kloppen?
Leuk voorbeeld is een gigantische truckyard

Voorbeeld van een custom Peterbilt met een custom oplegger

Deze plaatjes zijn van mods waar nog aan geknutseld wordt, maar er is ook een sectie met mods die klaar zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 20-09-2006 11:11 ]
Verwijderd
coole site, heb nu ook pttm besteld. Op deze site kan ik nog niet Haulin krijgen. Sommige van jullie hebben dat spel nu al. Waar hebben jullie deze besteld?cardinal808 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:24:
[...]
Je kan kijken op www.trygames.com. Daar is in ieder geval de demo/volledige versie van PTTM te vinden. Daar zal straks ook de demo en volledige versie van Haulin te krijgen zijn.
Heb nog niet alles gevonden op die site,maar wat ik heb gezien.....Euro trucks!!
Bedankt voor de tip!
cardinal808 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:48:
[...]
Er zijn verschillende mods. Kijk eens op de website van Truckpol Daar staan verschillende modificaties. Daarnaast werken de mods voor Convoy ook in Haulin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze plaatjes zijn van mods waar nog aan geknutseld wordt, maar er is ook een sectie met mods die klaar zijn.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Moet je ook even op de website van Truckpol kijken, daar staat een topic met alle online winkels waar deze besteld kan worden.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:28:
[...]
coole site, heb nu ook pttm besteld. Op deze site kan ik nog niet Haulin krijgen. Sommige van jullie hebben dat spel nu al. Waar hebben jullie deze besteld?
Pas alleen op met reacties op die website. Er wordt zeer zwaar gemodereerd, In vergelijking tot GoT zijn onze mods engeltjes met vleugels.Odessa schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:35:
Hee,geweldig!
Heb nog niet alles gevonden op die site,maar wat ik heb gezien.....Euro trucks!!![]()
Bedankt voor de tip!![]()
[...]
Het schijnt dat trucks die gemaakt zijn voor GTA dat deze ook met wat aanpassingen in WoS gebouwd kunnen worden dus dat moet ik ook nog even bekijken.cardinal808 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:48:
[...]
Er zijn verschillende mods. Kijk eens op de website van Truckpol Daar staan verschillende modificaties. Daarnaast werken de mods voor Convoy ook in Haulin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zou je er zo europese autos en dergelijke in kunnen zetten om mee rond te rijden met dito trailers.
Zal me er deze week nog eens in gaan verdiepen.
Die allerduurste kenworth heeft net 10 pk meer en een vracht met koppel extra.GoldenSample schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:32:
wat voor verschil zitten er eigelijk in de trucks, of ik nu een sleeper koop van 150K of 220K, wat zijn behalve het uiterlijk de verschillen? als ik bijv. een 9004 volledig upgrade, is ie dan opzich net zo goed als een volledig geupgrade duurste 220K kenworth?
Het verschil is te verwaarlozen.
[ Voor 19% gewijzigd door Edwin van Cleef op 20-09-2006 15:36 ]
Achmedd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:51:
Hoe stop jou nou die gedownloade trucks in het spel ?
heb je goede site voor goede european trucks? want op truckpoll zijn er nog geen voor Haulin te downloadenAchmedd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:51:
Hoe stop jou nou die gedownloade trucks in het spel ?
verder vind ik tot nu toe wel jammer dat dat schakelen je 'helpt' met terugschakelen, soms denk je mwah mooi ff 1 tikkie terug, gaat ie d'r gelijk 4 zodat je in L3 ofzo zit en dus als een raket doorschakelen weer moet. verder ook wel dat je je truck niet kan 'customizen' met bijv. een bullbar (of mis ik wat
Edit:
Ff deze proberen: http://truckpol.proboards...display&thread=1154291876
[ Voor 40% gewijzigd door Ahmi op 20-09-2006 16:26 ]
Probeer deze eens,bij mij werken ze.
http://3dartpol.da.ru/
Bij downloads,en dan voor Haulin (de bovenste)
Achmedd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:22:
Heb je misschien een truck om te testen? Ik kan geen downloads vinden voor Haulin..
Edit:
Ff deze proberen: http://truckpol.proboards...display&thread=1154291876
Verwijderd
Hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:03:
het bestellen wil niet echt lukken. Je moet je creditcard nummer invoeren. Die heb ik niet. Wel me gewone bankrekeningnummer maar die geeft hij niet aan als goed?
Hoe kan ik dit oplossen?

Je bankpasje werkt niet als een creditcard

* webfreakz.nl stopt ermee na 3 dagen.
Kijk eens http://nl.bol.com.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:33:
[...]Ik zou pedal to the medal kopen (enigste in nederland verkrijgbaar???).
Verwijderd
haha nee dat snap ikcardinal808 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:04:
[...]
![]()
Je bankpasje werkt niet als een creditcard
Pttm is net via bol.com besteld
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 18:38 ]
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, soms vliegt er ineens een vrachtwagen door de lucht. Of gaan auto's KEIHARD voor je neus remmen, als je gewoon netjes 2 seconden afstand houd. En er rijd geen ene hond voor hun.webfreakz.nl schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:17:
Ik stop met 18WoS:H. Waarom? Het spel heeft zeker een leuk concept maar het is veel te snel afgeraffeld allemaal. Graphics (bomen vooral) zien er niet uit, er zitten rare bugs in, auto's doen soms de gekste dingen, zo ook met politie wagens. Ook het rijden van Vancouver->Miami duurt dermate lang dat zoiets NIET te doen is met in je achterhoofd houdend dat je heel erg uit moet kijken voor schade want anders blijft er weinig over van je 'loon'. In het begin rijd je met vol goede moed een paar opdrachten, je verdient wat geld, raakt wat geld kwijt door de politie en uiteindelijk vind je na een kans 1/100 een andere chauffeur bij een Hotel, je neemt hem aan, koopt een spiksplinternieuwe truck voor hem, skipt de week (7x advance-time 24uur) en je hebt het geld weer terug verdient. Ook het kopen van een garage voor 625k $ wat ik gisteren al gedaan hebt bied 0,0 meerwaarde tegenover een parking-lot ( gebouw kopen is 1000x duurder als dat ene luttele bedragje elke week voor parking-lot-kosten ). Ik heb nu 1 miljoen dollars op de bank staan en ik zou zo nog 4 chauffeurs met 4x de duurste vrachwagens kunnen kopen zodat me verdiensten exponentieel/lineair toenemen... enigste waar ik op wacht zíjn die 4 chauffeurs aangezien die kans 1/100 is voordat je die tegenkomt. Zoals ik al zei: leuk concept, maar er moet nog véééél gebeuren.
* webfreakz.nl stopt ermee na 3 dagen.
Je verdient te makkelijk geld, paar keer een flinke route doen en je hebt het spel eigenlijk al gezien.
Daarna een leuke vrachtwagen kopen en je hebt het spel al helemaal gezien!
Ik speel het wel nog ff door, tot dat ik alle leuke dingen een keer heb rond gebracht. Een boot staat nog op me lijstje. En dan zie ik wel verder.
Zoals webfreakz.nl zei: leuk concept, maar er moet nog véééél gebeuren.
Die doen het wel, thanksOdessa schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:59:
Die jij nu probeerd zijn voor Convoy.Die zullen dus niet werken,denk ik.
Probeer deze eens,bij mij werken ze.
http://3dartpol.da.ru/
Bij downloads,en dan voor Haulin (de bovenste)
[...]
Inderdaad, zie dit: [img=http://img58.imageshack.us/img58/6712/18tos1yc8.th.jpg]Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:15:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, soms vliegt er ineens een vrachtwagen door de lucht. Of gaan auto's KEIHARD voor je neus remmen, als je gewoon netjes 2 seconden afstand houd. En er rijd geen ene hond voor hun.
Je verdient te makkelijk geld, paar keer een flinke route doen en je hebt het spel eigenlijk al gezien.
Daarna een leuke vrachtwagen kopen en je hebt het spel al helemaal gezien!

Boot, waar? Dan koop ik die ook!Ik speel het wel nog ff door, tot dat ik alle leuke dingen een keer heb rond gebracht. Een boot staat nog op me lijstje. En dan zie ik wel verder.
Mja nu zit ik te bedenken wát ze dan kunnen toevoegen om het beter te maken. In iedergeval beter weeg-gedoe aangezien dat IMHO nu niks voorsteld...Zoals webfreakz.nl zei: leuk concept, maar er moet nog véééél gebeuren.
VariX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:19:
Iemand die ook al een UFO is tegengekomen? (jaja, een UFO)

ufo?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ik bedoelde die aanhanger met bootwebfreakz.nl schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:14:
*knip*
Boot, waar? Dan koop ik die ook!
[...]
Mja nu zit ik te bedenken wát ze dan kunnen toevoegen om het beter te maken. In iedergeval beter weeg-gedoe aangezien dat IMHO nu niks voorsteld...
Niet dat je kan varen!
Ze moeten een online modus toevoegen, en de auto's eens een heel stuk verbeteren want dr klopt geen snars van.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Verwijderd
Deze game is leuk genoeg met het toetsenbord, ik heb momenteel een oud stuur dus dan is er niet veel aan omdat je dan te veel moet sturen om hem recht te houden.Nikolas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:20:
Is deze game ook nog leuk als je hem met een simpel toetsenbord speelt of is een stuur een must?
Ik heb hem maar 1 keer met stuur geprobeert en het was te saai. Dus toetsenbord werkt goed. Het is alleen een klein beetje wennen.
Ik speel altijd zonder stuur en dat gaat mij prima af.Nikolas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:20:
Is deze game ook nog leuk als je hem met een simpel toetsenbord speelt of is een stuur een must?
Ja, alleen als je er achter komt hoeveel mensen er bij SCS werken dan ga je anders kijken naar het spel. Daarnaast zitten ze elk jaar met het release probleem, aangezien ze elke keer maar een enkel jaar hebben om een nieuwe versie uit te brengen. Ze hebben al op Truckpol aangegeven dat ze bezig zijn met een patch, omdat wel meer dingen niet geimplementeerd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:15:
[...]
Zoals webfreakz.nl zei: leuk concept, maar er moet nog véééél gebeuren.
Daarnaast is het een budgetgame. De kosten zijn ook niet zo hoog als een normaal spel. Dus ik vind het in de verhouding tot nog best wel een goed spel. Dat het nooit Halflife graphics zal krijgen zal je misschien ook wel begrijpen.
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 21-09-2006 10:44 ]
Verwijderd
Ik ook. Na twee dagen.
Helaas wel, de laatste update is geloof ik van Juli dit jaar. Alleen het stomme is dat ze al een release datum hadden genoemd voor ze uberhaupt begonnen waren aan het spel. De graphics zien er goed uit, maar dan is de gameplay nog de vraagThe__Virus schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:58:
Ja maar dat is ook huilen met de pet op. Al maanden geen update, een releasedate die ver in het verleden ligt etc. Klinkt als Duke Nukem Forever...
Verwijderd
iemand een idee?
Skip de tijd eens 6 uur, druk op N en dan staat er ergens onderin 'advance time'Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:39:
bij mij is het hartstikke donker. ik zie geen ene moer. als ik mn lichten aan doe merk ik er nog niks van.
iemand een idee?
Verwijderd

Alleen nu vroeg ik me af, waar je nieuwe trucks kan kopen. Ik zie alleen maar Used Truck Dealers staan. Iemand een idee?
[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 21:17 ]
Druk op N voor je notebook en rechtsboven zie je het wel staan.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:08:
Alleen nu vroeg ik me af, waar je nieuwe trucks kan kopen. Ik zie alleen maar Used Truck Dealers staan. Iemand een idee?
Verwijderd
Dankjewel, nu nog even kijken of ik mijn oude truck nog een beetje goed kan verpatsen!Alper15 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:09:
[...]
Druk op N voor je notebook en rechtsboven zie je het wel staan.
Verwijderd
Huur een driver in, die vind je bij de hotels. En koop een trailer voor dat joch. En geef hem een contract bij een winkel, en je verdient slapend je geldVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:23:
[...]
Dankjewel, nu nog even kijken of ik mijn oude truck nog een beetje goed kan verpatsen!

Geen idee, bij Albuercurque ofzo heb je een hele lading hotels. Ben ze allemaal afgeweest en 0 gevondenbiowolf schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 01:15:
Is er een manier om sneller andere drivers te vinden dan alleen bij hotels te stoppen , word het rondrijden een beetje zat namelijk:(

[ Voor 11% gewijzigd door webfreakz.nl op 22-09-2006 09:01 ]
Staat ergens op de truckpol forum dat je op easy minimaal 3 missies moet doen om een nieuwe driver te vinden. Dus dat betekend dat je niet zomaar tientallen mensen aan kan nemen. Je zal meer jobs moeten doen voordat er nieuwe drivers te vinden zijn. Anders zou het een beetje makkelijk worden nietwaarwebfreakz.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:01:
[...]
Geen idee, bij Albuercurque ofzo heb je een hele lading hotels. Ben ze allemaal afgeweest en 0 gevondenIk vind het prima om 10 chauffeurs extra aan te nemen nu... heb 3.5 miljoen cash staan
Ah waarom zeg je dat dan niet meteen!cardinal808 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:
[...]
Staat ergens op de truckpol forum dat je op easy minimaal 3 missies moet doen om een nieuwe driver te vinden. Dus dat betekend dat je niet zomaar tientallen mensen aan kan nemen. Je zal meer jobs moeten doen voordat er nieuwe drivers te vinden zijn. Anders zou het een beetje makkelijk worden nietwaar
webfreakz.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:05:
[...]
Ah waarom zeg je dat dan niet meteen!

"Mekker, blaat"
Dat is een bug, het is geloof ik tot op heden nog niemand gelukt om deze er weer aan te krijgen. Ik ben bang dat je of overnieuw moet beginnen of een savegame moet gebruiken.djidee schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:56:
Door een ongelukje was ik mijn 2e aanhanger los van de 1e.. Maar no way dat ik hem er aan kreeg, geen T drukken, niet automatisch... iemand een oplossing
Druk eens op N -> Make Emergency Call.djidee schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:56:
Door een ongelukje was ik mijn 2e aanhanger los van de 1e.. Maar no way dat ik hem er aan kreeg, geen T drukken, niet automatisch... iemand een oplossing
Ik had v/d week toen een politie wagen mij achtervolgde mijn hele trailer ervanaf knalde + 100% schade

Dat kost nogalwebfreakz.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:15:
[...]
Druk eens op N -> Make Emergency Call.
Ik had v/d week toen een politie wagen mij achtervolgde mijn hele trailer ervanaf knalde + 100% schade
Idd, en daar was ik toen behoorlijk pissed om
Heb net weer een garage voor 500k gekocht
Oh, en wanneer worden die wegen ge-unlocked? Soms zie je van die afslagen bij snelwegen zo'n lading rode X 'en
Jeej, nieuwe chauffeur ingehuurd

[ Voor 24% gewijzigd door webfreakz.nl op 22-09-2006 11:46 ]
Als je de missie naar de maan hebt gedaanwebfreakz.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:41:
[...]
Oh, en wanneer worden die wegen ge-unlocked? Soms zie je van die afslagen bij snelwegen zo'n lading rode X 'en
Die X'en geven het einde van een weg aan, daar kan je nooit heen, wordt ook niet geunlocked. Het is geen NFS
Heb jij die? Waar kan ik die krijgen
In "Mijn Documenten\18 WoS\music" gok ikNikolas schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:08:
Hoe voeg je eigenlijk muziek toe aan die radio? Want ik vind niet waar de tracks staan...ook in dit topic vind ik niets, maar dat zal wel aan mij liggen...
Thanks, had die map niet zien staan, was ook niet naar gevraagd tijdens setup. Thx in ieder geval. 'k Vind het wel een geinig spel eigenlijkwebfreakz.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:15:
[...]
In "Mijn Documenten\18 WoS\music" gok ik
Verwijderd
Werkt dat bij jou wel? Ik heb er mp3tjes in gezet maar die werken niet. Of werken toevallig alleen .ogg bestanden?Nikolas schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:18:
[...]
Thanks, had die map niet zien staan, was ook niet naar gevraagd tijdens setup. Thx in ieder geval. 'k Vind het wel een geinig spel eigenlijk
Staan momenteel ook geen tracks in. Ik weet niet of die al met MP3 overweg kan, maar OGG werkt primaNikolas schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:18:
[...]
Thanks, had die map niet zien staan, was ook niet naar gevraagd tijdens setup. Thx in ieder geval. 'k Vind het wel een geinig spel eigenlijk
OMFG die is mooi kan je die installeren en zo ja waar kan je hem halen (downloaden)????
Edit: net even gekeken.Hij is klaar en ziet er echt goed uit.
Nu maar hopen dat ie ook als download komt.
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 03:27:
[...]
OMFG die is mooi kan je die installeren en zo ja waar kan je hem halen (downloaden)????
[ Voor 15% gewijzigd door Odessa op 23-09-2006 04:16 ]
MP3's werken niet, OGG'tjes doen het daarentegen primaVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:06:
[...]
Werkt dat bij jou wel? Ik heb er mp3tjes in gezet maar die werken niet. Of werken toevallig alleen .ogg bestanden?
Nog even aan toevoegen dat het eigenlijk wel leuk is,
misschien heb ik eindelijk mijn ding in de game wereld gevonden.
Binnenkort ook maar eens een flightsim uitproberen.
[ Voor 24% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 23-09-2006 19:02 ]
miss een trainsim proberen?Nikolas schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:00:
[...]
MP3's werken niet, OGG'tjes doen het daarentegen prima
Nog even aan toevoegen dat het eigenlijk wel leuk is,
misschien heb ik eindelijk mijn ding in de game wereld gevonden.
Binnenkort ook maar eens een flightsim uitproberen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Paar dingen die ze echt moeten verbeteren, en niet eens zo lastig zijn:
- Dynamischere afstand tussen auto's. Je ziet nu gewoon dat ze een vaste afstand aanhouden, snelheid wordt aangepast aan de voorganger. Als ze nou zorgen dat ze iets beter anticiperen op verkeer op andere rijbanen, dan krijg je minder opstoppingen en rare situaties. Wanneer bijv. de baan links van je even bezit is, zou je even dichter op je voorganger kunnen rijden, om zo je snelheid te behouden en ietsje later met je hogere snelheid naar links opschuift.
- In plaats van compleet stoppen, kunnen auto's ook gewoon langzaam afremmen of gewoon het gas loslaten. Als je nu je truck lomp naar links zet (of alarmlichten aan), dan stopt de achterligger (bijna) compleet. Dat kan veel subtieler.
- Waarom trappen voertuigen vol op de rem als ze vrij baan hebben? Om snelheid te minderen bij een controle? In de middle of nowhere zie je echt auto's om de paar seconden vol in de ankers gaan, om daarna weer gewoon door te rijden.
Ja dat doen ze ook als ze op de rechter rijbaan zitten op een 15KM afstand van de eerst volgende afslagSpeed24 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:06:
- Waarom trappen voertuigen vol op de rem als ze vrij baan hebben? Om snelheid te minderen bij een controle? In de middle of nowhere zie je echt auto's om de paar seconden vol in de ankers gaan, om daarna weer gewoon door te rijden.

* webfreakz.nl gebruikt 90% v/d tijd de vluchtstrook
Ja, en dan heb ik het nog niet eens over vangrails die midden op de weg staan of een ge-upgrade truck die na een keer de savegame geladen te hebben veel minder snel is dan daarvoor.webfreakz.nl schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:32:
[...]
Ja dat doen ze ook als ze op de rechter rijbaan zitten op een 15KM afstand van de eerst volgende afslaggaan ze om de paar 100m lekker ff vol 'ankeren'
* webfreakz.nl gebruikt 90% v/d tijd de vluchtstrook
Ja of nog erger: je upgrade je truck bij een service-depot tot het duurste, nadat je betaalt heb kan je weer betalen voor onderdelen (nieuwe) maar die stonden al in het lijstje voordat je de 1e x upgrade deed. Beetje vaag om uit te leggen maar kijk maar eensSpeed24 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:36:
[...]
Ja, en dan heb ik het nog niet eens over vangrails die midden op de weg staan of een ge-upgrade truck die na een keer de savegame geladen te hebben veel minder snel is dan daarvoor.
Ik klink wel erg negatief zo, he? Maar ik ben (duidelijk) nu even erg gefrustreerd dat zo'n leuk concept zo slecht is uitgevoerd. Echt jammer!
[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 24-09-2006 17:14 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ik was gisteren in Dallas met het spel, de wegen zijn echt rampzalig daarRoom42 schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:13:
Oooh mijn god! Dat bedoel ik nou! Ik rijd dus net echt een gigantisch eind om om er vervolgens achter te komen dat de weg waar ik op rijd onder de weg door gaat waar ik op moet zijn![]()
Hadden ze dat niet ff wat duidelijker kunnen tekenen op die map? Waardeloos!
Echt zonde van mijn tijd zo.
Ik klink wel erg negatief zo, he? Maar ik ben (duidelijk) nu even erg gefrustreerd dat zo'n leuk concept zo slecht is uitgevoerd. Echt jammer!

Double Trailers zijn sowieso gaar. 1) je kan niks zien 2) sturen gaat verf*ckedThe__Virus schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:40:
Ik ben het met alle kritiek eens. Het is gewoon weer een misser, even leuk, maar frustraties lopen hoog op. Zelfs op easy is het geen doen een dubbele trailer af te leveren bij sommige eindpunten, echt waardeloos.
verder hadden ze ook wel wat aan het snelheidsgevoel mogen werken naar mijn gevoel, voelt echt niet realistisch aan. Een een truck met twee trailers die aan 110 MPH ( 175KM/U) die nog perfect baanvast is. Yeah right!
En waarom kan ik de kleur van mijn truck neit veranderen, ook al selecteer ik eentje in het kleurmixpaneel, toch wil hij hem niet painten...
[ Voor 5% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 24-09-2006 18:00 ]
Hoe zit het eigenlijk met navigatie? Kun je die later in het spel kopen ofzo? Of moet je altijd de map gebruiken?
moet je met pijltje van skins etc. helemaal naar boven gaan en daar de kleur aanklikken dan doet hij het welNikolas schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:00:
Inderdaad, het is een compleet gaar systeem met die bruggen enzo. Heeeeeel erg irritant!!!
verder hadden ze ook wel wat aan het snelheidsgevoel mogen werken naar mijn gevoel, voelt echt niet realistisch aan. Een een truck met twee trailers die aan 110 MPH ( 175KM/U) die nog perfect baanvast is. Yeah right!
En waarom kan ik de kleur van mijn truck neit veranderen, ook al selecteer ik eentje in het kleurmixpaneel, toch wil hij hem niet painten...
de navigatie is er weer uitgehaald idd
Ja dat was echt wazig zeg, ik snapte er niks van, meteen me truck half naar de klote omdat ik er fullspeed tegenaan reedSpeed24 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:36:
[...]
Ja, en dan heb ik het nog niet eens over vangrails die midden op de weg staan
Daarbij wordt ik echt knake gek van die boetes van door rood rijden en het feit dat alles en iedereen veel harder optrekt, maar vooral ook remt dan jezelf daardoor je achtelijk veel afstand moet houden omdat je anders op je voorligger zit. Ik gebruik inderdaad ook vaak de vluchtstrook. Das alleen lastig als het donker is en je ineens een politieauto op de vluchtstrook ziet staan
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3