[PC] 18 Wheels of Steel: Haulin

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 96.656 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Luuk1983 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:27:
[...]
Daarbij wordt ik echt knake gek van die boetes van door rood rijden
Goed op de stoplichten letten.
en het feit dat alles en iedereen veel harder optrekt
Je truck upgraden. Voor 37k heb je al een super engine (610pk ofzo).
maar vooral ook remt dan jezelf daardoor je achtelijk veel afstand moet houden omdat je anders op je voorligger zit.
Je kunt met de engine break remmen, die stopt heel snel (standaard toets is B ofzo).
Ik gebruik inderdaad ook vaak de vluchtstrook. Das alleen lastig als het donker is en je ineens een politieauto op de vluchtstrook ziet staan :P
Het rijden over de vluchtstrook wordt niet beboet, dus dat werkt perfect :) Je moet alleen niet tegen een politieauto aanrijden.

Ook leuk is het rijden met alarmlichten, dan haalt niemand je in en geven ze snel ruimte. Erg handig >:)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

hoe gebruiken jullie die map? want ik druk op M, en dan krijg ik hem niet uitgezoomd ofzo.. zodat ik niet kan zien welke richting ik aan moet houden en welk snelwegnummer
Gelukkig is mijn geografie van amerika goed.. maar dit vind ik wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
phoogw, je kunt via je Notebook (standaardtoets "N") rechtsonder op View Map klikken voor de uitgebreide map.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

ooh ok.. thnx man:D ik heb echt al hard zitten zoeken maar kon het echt niet vinden!
deze functie zat toch niet in de vorige delen of heb ik t nu mist? ik heb de aller eerste hard truck helemaal kapot gespeeld haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:50
De vorige versies hadden wel een normale map, dit is de eerste waar men uitgaat dat een truck chauffeur een notebook heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55
cardinal808 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:35:
De vorige versies hadden wel een normale map, dit is de eerste waar men uitgaat dat een truck chauffeur een notebook heeft :P
Pff, in het huidige tijdperk geen GPS 8)7 Ik wil TomTom!!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Luuk1983 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:38:
[...]

In 18 Wheels of Steel was er wel een map GPS.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 09:08
Tja het is idd eigenlijk belachelijk, wel een laptop en dan niet eens navigatiesoftware. Áls ik een laptop in mijn auto zou hebben, zou hij zeker moeten kunnen navigeren :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Luuk1983 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:38:
[...]
Whahaha, ik zie het al voor me, aangezien een rit van Miami naar Los Angeles op de odometer 24 miles zijn.

Er komt trouwens een patch aan in de nabije toekomst. Op de website van valuesoft is al een beta patch te vinden die een paar issues oplost en accessories toevoegt

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 26-09-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Nou ik heb het spel ook nu. Alleen kan de spelwereld niet wat kleiner?:s Nu ben je gewoon een uur aan het rijden voordat je ergens bent. Oke het is realistisch maar het spelplezier gaat toch voor??

Voor de rest geinig spel:) alleen de politie is hartstikke bugged!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
vinpower schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:00:
Nou ik heb het spel ook nu. Alleen kan de spelwereld niet wat kleiner?:s Nu ben je gewoon een uur aan het rijden voordat je ergens bent. Oke het is realistisch maar het spelplezier gaat toch voor??

Voor de rest geinig spel:) alleen de politie is hartstikke bugged!
Hmm, vorige spellen was die te klein, nu is die te groot :P. Gewoon op een moment een snellere truck nemen, dan scheelt het stukken. btw wat is er bugged aan de politie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:08
cardinal808 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:40:
[...]

Whahaha, ik zie het al voor me, aangezien een rit van Miami naar Los Angeles op de odometer 24 miles zijn.

Er komt trouwens een patch aan in de nabije toekomst. Op de website van valuesoft is al een beta patch te vinden die een paar issues oplost en accessories toevoegt
Link beta patch ?

Hier dus http://truckpol.proboards...display&thread=1159196534

[ Voor 15% gewijzigd door Ahmi op 26-09-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Zou je miss. ff de changelog kunnen posten? Heb geen zin om te registreren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Er is geen changelog link om te downloaden is:

http://www.scssoft.com/18...steel-haulin-download.php

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Ahmi
Iets beter met die patch ! :)

1. Het stopt eindelijk met regenen :P
2. Verkeer rijdt wat beter.
3. Zichtbare accesoires
4. Stoplicht blijft wat langer op groen staan! :D

• Ahmi
Mensen die met een stuur spelen, werkt de cruise control bij jullie? Hier niet...

• The__Virus
Hier wel. Misschien moet je je dode hoek (dead zone) wat hoger instellen.

Anoniem: 94768

Bij mij ook niet (Logitech Momo Racing Force oid). Na een paar seconde lijkt het alsof je gast geeft en gaat de Cruise-Control uit...

• Luuk1983
Achmedd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 03:18:
Mensen die met een stuur spelen, werkt de cruise control bij jullie? Hier niet...
Dat heb je toch niet nodig, gewoon een baksteen op het gaspedaal leggen ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Anoniem: 157420

Achmedd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 03:18:
Dat had ik dus ook, met het tanken is het ook leuk! Bij gas geven gaat die namelijk automatisch aan, dus als je je motor uitzet en wilt tanken gaat die weer aan 8)7

• The__Virus
Ook daar geen last van. Probeer eens je stuur (en dan bedoel ik eigenlijk de pedalen ;)) opnieuw te calibreren en zet de dode hoek niet helemaal op 0. Wat wel altijd blijft is dat de truck, als hij niet in neutraal staat of als je niet remt, altijd iets vooruit blijft rijden. Weet niet of dat realistisch is bij zo'n zwaar voertuig, bij een auto wel. Maar het is wel wat irritant :P.

• Ahmi
Luuk1983 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:18:
[...]

Dat heb je toch niet nodig, gewoon een baksteen op het gaspedaal leggen ;)
Rondom steden mag je max 45mph(70kmh?) rijden. Anders politie... O-)

• Ahmi
Anoniem: 157420 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
[...]

Dat had ik dus ook, met het tanken is het ook leuk! Bij gas geven gaat die namelijk automatisch aan, dus als je je motor uitzet en wilt tanken gaat die weer aan 8)7
Jah dat heb ik ook, wat ik altijd doe : versnelling in N , 1x volledig gas intrappen en dan 1x rem. En dan gaat ie meestal uit en blijft ie uit :)

The__Virus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:22:
Ook daar geen last van. Probeer eens je stuur (en dan bedoel ik eigenlijk de pedalen ;)) opnieuw te calibreren en zet de dode hoek niet helemaal op 0. Wat wel altijd blijft is dat de truck, als hij niet in neutraal staat of als je niet remt, altijd iets vooruit blijft rijden. Weet niet of dat realistisch is bij zo'n zwaar voertuig, bij een auto wel. Maar het is wel wat irritant :P.
Het sturen gaat ook al niet goed met mijn stuur, en een nieuwe is al onderweg. Dus ik heb de tijd! :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb het spel nu twee dagen gespeeld, met FFB stuur, en dit zijn mijn bevindingen:

Positief

- lekker trucken
- redelijk leuke landschappen met grote verscheidenheud
- verslavend

Negatief

- afstanden zijn wat te lang, krijg er bijna kramp van...
- er is verder niks te doen behalve shit vervoeren. Een vriend van me is internationaal chauffeur geweest en beaamt volmondig dat saaiheid de realiteit van het beroep is, maar toch...
- geen verhaallijnen of opdrachten of... (of ben ik nu teveel GTA gewend?)
- domme cops
- dom verkeer (van een spel dat zo erg focust op realiteit zonder verdere poespas, had dat echt wel wat beter gemogen)

Het is echt gewoon fucking saai en toch verslavend, ik heb net aardig wat geld en wil eens experimenteren met het aanschaffen van een tweede truck om daar een andere knakker in te laten rijden.

Wat dat betreft heb ik nog een aardige bug (?) ontdekt: als je zo'n 60k hebt moet je maar eens naar de 2e hands dealer gaan en daar een goedkope truck kopen, alle schade herstellen en verkopen, al gauw 10-15k winst. :) Doe dat een paar keer en dan heb je zo maar 370k te pakken, zoals ik.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ahmi
The__Virus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 06:30:
Hier wel. Misschien moet je je dode hoek (dead zone) wat hoger instellen.
Gelukt :)

• vinpower
cardinal808 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:18:
[...]

Hmm, vorige spellen was die te klein, nu is die te groot :P. Gewoon op een moment een snellere truck nemen, dan scheelt het stukken. btw wat is er bugged aan de politie :+
Nou als je op de snelweg rijdt en je hoort de sirenes dat de politie op de andere rijbaan rijdt |:( Of je stopt en er gebeurt niks :O zijn een paar voorbeelden!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat is dit maf.
Na die nieuwe patch trekt mijn truck nog sneller op als een F1 wagen en heeft ie een top van 120 miles..met lading!!!! 8)7
Maar tevens lijkt het of ik stil sta als ik 40 moet rijden.

btw,iemand nog leuke mods gevonden (buiten die van Truckpol)

• The__Virus
Hmm na die patch doet mijn stuur het niet meer :(. Alle knoppen werken, maar de assen niet. Dom spel :P

• Ahmi
The__Virus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:44:
Hmm na die patch doet mijn stuur het niet meer :(. Alle knoppen werken, maar de assen niet. Dom spel :P
Euh, gewoon in Opties>controller (ofzo). Opnieuw instellen :)

• Ahmi
Odessa schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:28:
Wat is dit maf.
Na die nieuwe patch trekt mijn truck nog sneller op als een F1 wagen en heeft ie een top van 120 miles..met lading!!!! 8)7
Maar tevens lijkt het of ik stil sta als ik 40 moet rijden.

btw,iemand nog leuke mods gevonden (buiten die van Truckpol)
120mph?? Bedoel je niet kmh? De km/h teller gaat maar tot 120 :')

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Achmedd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:14:
[...]

Ja mooi, ik ga zelfs met een double overweighted truck harder dan 120 :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
webfreakz.nl schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:18:
[...]

Ja mooi, ik ga zelfs met een double overweighted truck harder dan 120 :+
610HP engine? :+

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

ik heb het spel pas net maar het werkt niet goed ik zien alleen maar de lampen van me auto maar de rest niet hoe kan ik dit oplossen

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Beetje retorische vraag, niet? >:) :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Anoniem: 168490

NRR schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:39:
ik heb het spel pas net maar het werkt niet goed ik zien alleen maar de lampen van me auto maar de rest niet hoe kan ik dit oplossen
Nieuwste drivers van je videokaart downloaden :)

• The__Virus
Achmedd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:13:
[...]

Euh, gewoon in Opties>controller (ofzo). Opnieuw instellen :)
Was het maar zo'n feest. Daar was ik zelf ook nog wel op gekomen, maar het spel reageert gewoon totaal niet op de assen :(.

offtopic:
Let op je dubbelposts, dit is niet de eerste keer dat je het doet

• Odessa
  • Niet online
Net even gekeken of ik het wel goed zag,maar bij mij gaat ie toch echt tot 120 MPH.

En die 610 bhp is niks...ik heb de 620 bhp engine! >:)
Achmedd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:14:
[...]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Odessa schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:01:
Net even gekeken of ik het wel goed zag,maar bij mij gaat ie toch echt tot 120 MPH.

En die 610 bhp is niks...ik heb de 620 bhp engine! >:)

[...]
hoe doe je dat mijne super truck doet dat niet :/

• Ahmi
LOL, ik ben al super blij als mijn truck de 120KMH haalt... _/-\o_

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:09
Als ik het goed begrijp gaat je dus zonder patch te zacht, en met patch weer te hard. (om het realistisch te houden dan..)

• The__Virus
Heb nergens last van met de patch, qua snelheden. Tenminste, de truck voelt evensnel aan. Heb wel de 120 gehaald met een 600PK motor, maar niet met de standaard iig.

• Ahmi
Opperhoof schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:06:
Als ik het goed begrijp gaat je dus zonder patch te zacht, en met patch weer te hard. (om het realistisch te houden dan..)
Euh nee hoor. Snelheid ofzo verandert niet :)

• vinpower
The__Virus schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:46:
Heb nergens last van met de patch, qua snelheden. Tenminste, de truck voelt evensnel aan. Heb wel de 120 gehaald met een 600PK motor, maar niet met de standaard iig.
lol ik haal met 340hp al 120km/h :S

[ Voor 6% gewijzigd door vinpower op 30-09-2006 15:00 ]

• Ahmi
Je moet dus steeds 3 missies doen en dan kan je een driver huren?

• Cardinal
Achmedd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:00:
Je moet dus steeds 3 missies doen en dan kan je een driver huren?
Jups, ale die op easy staat, hoeveel het er zijn als de moeilijkheidsgraad hoger is, weet ik niet.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Heeft iemand een screenshot van de map? Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet in vergelijking met PttM. :P

• Ahmi
Exitium schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:56:
Heeft iemand een screenshot van de map? Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet in vergelijking met PttM. :P
http://members.lycos.nl/drifter/map.jpg

Anoniem: 191209

Hallo Tweakers!,

ik heb een paar vraagjes:

1. ik heb net speciaal voor dit fantastisch spel een Stuur gekocht,
het is een Thrustmaster 360 modena pro, ik probeer de instellingen te veranderen maar dat staat er bij *steer* --- en kan ik dus niks invullen
ook mijn X as (gas geven) werkt ook niet wat moet ik doen? wat hebben jullie voor een stuurtjes?
Kan het aan de nieuwe patch liggen? zoja waar haal ik die vandaan? ik heb versie 1.0
dus kan iemand mij even een link van de patch gooien?

Bedankt!

• Ahmi
Anoniem: 191209 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:44:
Hallo Tweakers!,

ik heb een paar vraagjes:

1. ik heb net speciaal voor dit fantastisch spel een Stuur gekocht,
het is een Thrustmaster 360 modena pro, ik probeer de instellingen te veranderen maar dat staat er bij *steer* --- en kan ik dus niks invullen
ook mijn X as (gas geven) werkt ook niet wat moet ik doen? wat hebben jullie voor een stuurtjes?
Kan het aan de nieuwe patch liggen? zoja waar haal ik die vandaan? ik heb versie 1.0
dus kan iemand mij even een link van de patch gooien?

Bedankt!
Software van stuur geinstalleerd ?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 12:19
Even een TVP plaatsen. Hoe heb ik dit kunnen missen !?! Ik heb ben 18WOS addict van 't 1e uur :D
Speed24 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:06:
- Waarom trappen voertuigen vol op de rem als ze vrij baan hebben? Om snelheid te minderen bij een controle? In de middle of nowhere zie je echt auto's om de paar seconden vol in de ankers gaan, om daarna weer gewoon door te rijden.
Haha _/-\o_ klassiek.
Dat was idd in PTTM ook al zo! .. 8)7 . ik blijf het wel grappig vinden :*)

[ Voor 70% gewijzigd door ScuL op 01-10-2006 03:06 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hoe kun je <frustrated mode>in godnaam</frustrated> een dubbel-lading op zijn plek krijgen? Ik probeer al een half uur dat ding af te leveren*, maar hij "neemt em niet aan" (als in, ik krijg me geld)... Hewp! :)

* Na al heel lang (langer dan een uur?) naar deze plek gereden te hebben en met een waarde van $150k, dus ik ben nogal gedreven om hem ook daadwerkelijk af te leveren.

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 01-10-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Room42 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:07:
Hoe kun je <frustrated mode>in godnaam</frustrated> een dubbel-lading op zijn plek krijgen? Ik probeer al een half uur dat ding af te leveren*, maar hij "neemt em niet aan" (als in, ik krijg me geld)... Hewp! :)

* Na al heel lang (langer dan een uur?) naar deze plek gereden te hebben en met een waarde van $150k, dus ik ben nogal gedreven om hem ook daadwerkelijk af te leveren.
Wat ik doe:

Met de hele lading recht voor die rode marker staan. Dan camera nr.4, en rustig achteruit. Als je het goed doet, hoef je niet eens bij te sturen, of een heel klein beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hey Achmedd, dat zou ik op zich idd graag gedaan hebben, maar zoveel ruimte had ik niet :( Ik heb het maar opgegeven en de money cheat gebruikt. Ik was het spuug zat. Maarja, wat nu... het schiet niet echt op met meer geld :) Ik denk dat ik het maar opgeef... Teveel slechte dingen (zoals onderanderen trouwens ook de besturing, die houterig is, zelfs met stuurtje (Act-Labs ForceRS)).
Jammer, maar helaas --> kutspel! ;) Nee, zoals ik eerder al zei: Het is een ontzettend gaaf concept maar ontzettend vreselijk slecht uitgevoerd. Echt om treurig van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Room42 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 03:04:
Hey Achmedd, dat zou ik op zich idd graag gedaan hebben, maar zoveel ruimte had ik niet :( Ik heb het maar opgegeven en de money cheat gebruikt. Ik was het spuug zat. Maarja, wat nu... het schiet niet echt op met meer geld :) Ik denk dat ik het maar opgeef... Teveel slechte dingen (zoals onderanderen trouwens ook de besturing, die houterig is, zelfs met stuurtje (Act-Labs ForceRS)).
Jammer, maar helaas --> kutspel! ;) Nee, zoals ik eerder al zei: Het is een ontzettend gaaf concept maar ontzettend vreselijk slecht uitgevoerd. Echt om treurig van te worden.
Jah, ik heb ook geeen idee hoe je die 2de trailer moet besturen... :?
Wil je echt snel geld verdienen: chauffeurs huren :). En dan steeds advance time :D
Besturing is idd beetje kut, maar wel te doen. Jammer dat het sturen niet geleidelijk gaat, maar in stapjes.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
nou mijn irritatie punt::

Ik heb eindelijk double eggs naar bestemming gebracht maar hoe kan je in godzaam dat ding unloaden ik krijg hem maar niet goed^^ en toen had ik die 2 trailers uit elkaar gereden zeg maar. Dus dan kan je die ene niet meer bezorgen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wil iemand de patch linken?

en hij vind mijn stuurtje wel hij geeft de naam ook ik kan gas geven met de hendeltjes achter stuur die gelijk zijn aan de pendalen maar die pakt tie niet misschien ligt het aan de patch dus kan iemand die patch linken? want op de valusoft bestaat nog helemaal geen 18 WOS haulin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
vinpower schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:02:
nou mijn irritatie punt::

Ik heb eindelijk double eggs naar bestemming gebracht maar hoe kan je in godzaam dat ding unloaden ik krijg hem maar niet goed^^ en toen had ik die 2 trailers uit elkaar gereden zeg maar. Dus dan kan je die ene niet meer bezorgen:P
lol zie mijn post van 4 posts terug ;) Het lukte mij dus ook niet. Ik heb em ontkoppeld en ben singles gaan rijden. Maar ik speel nu niet meer... Het spel zuigt teveel.
Hier die patch dus (van vorige pagina). Alsjeblieft Mauwii, bedankt DeluxZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:54:
[...]
lol zie mijn post van 4 posts terug ;) Het lukte mij dus ook niet. Ik heb em ontkoppeld en ben singles gaan rijden. Maar ik speel nu niet meer... Het spel zuigt teveel.

[...]

Hier die patch dus (van vorige pagina). Alsjeblieft Mauwii, bedankt DeluxZ.
Bedankt Novel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Net nog effe gespeeld... Die radio chat dingen zijn echt irritant! Die domme slang... Bubba's, throwing you the 3's and 7's. Ten four, preeshaydit. I'm going 10-100. There's an alligator in the granny lane... etc... etc...

Je hebt er niks aan om om verkeer/weer te vragen (je moet toch rechtdoor, nietwaar, of het nu regent of ijzelt), en het is ook niet nodig om te antwoorden op die vragen...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
10-4, maar het is op zich wel een grappige feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Die mensen die hun double vracht niet kunnen afleveren zijn echt slecht :P Ik had hem in 2 min erin staan :D gewoon proberen zo recht mogelijk te gaan staan camera goed zetten en héééél langzaam achteruit rijden :) Dan hoef je bijna niet te sturen en als je moet sturen gaat het goed :)

Try it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of hem er gewoon in 1 keer in steken gaat ook goed. Ik had Eggs Double in 15 sec staan(ging een westrijd doen met m'n buurjongen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
DeluxZ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:08:
Die mensen die hun double vracht niet kunnen afleveren zijn echt slecht :P Ik had hem in 2 min erin staan :D gewoon proberen zo recht mogelijk te gaan staan camera goed zetten en héééél langzaam achteruit rijden :) Dan hoef je bijna niet te sturen en als je moet sturen gaat het goed :)

Try it! ;)
Ja, dow. Dat is leuk als je die ruimte hebt, maar ik had daar een grote muur staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Je kan ook je double trailer ongeveer goed neerzetten, loskoppelen, er naartoe rijden en hem met je bumper recht in het parkeervak zetten. :P

Niet 100% schadevrij maar vooruit. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Pervert op 02-10-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik ben nu bezig met 'n Double Eggs van Miami naar Vancouver.. duurt ffies :P

Trouwens die cops in het zuiden hebben echt een Redneck mentaliteit gekregen zeg !!
Ik reed bij Mobile, Alabama en werd van de weg geramd (ja, eieren kapot, gelukkig had ik gesaved), door een politiewagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 10-06 22:57

djidee

Mr. Slungel

-ScuL- schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 03:28:

Trouwens die cops in het zuiden hebben echt een Redneck mentaliteit gekregen zeg !!
Ik reed bij Mobile, Alabama en werd van de weg geramd (ja, eieren kapot, gelukkig had ik gesaved), door een politiewagen!
Of dat nou een RedNeck mentaliteit is, of een bug, heb ook wel eens een pliesie gehad die me inhaalde op de andere baan, en vervolgens enorm slalommend van links naar rechts ging (beide banen over) :X

Ik heb inmiddels 3 vrachtwagens met drivers rijden, en zelf cross ik nou richting Washington DC met een bak cement achter de truck. Vanaf daar zien we wel weer, richting Canada ofzo.. (homebase is Las Vegas)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

-ScuL- schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 03:28:

Heb ik ook gehad ja! Police achter me aan, gewoon doorgereden, ramt ie vol gas tegen me double eggs aan, aan de achterkant. Gevolgen: trailers koppelen los (beide), allebei omgeflikkerd, en 100% schade :X 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hehe sick idd. Ik heb m'n homebase in Thunder Bay en daar heb ik de cops dit nog niet zien doen :P Dus ik zou niet willen zeggen dat het een bug is, of er moeten wat random factoren in het spel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Captain Pervert schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:39:
Je kan ook je double trailer ongeveer goed neerzetten, loskoppelen, er naartoe rijden en hem met je bumper recht in het parkeervak zetten. :P

Niet 100% schadevrij maar vooruit. :)
_O-

Dat is natuurlijk ook een manier. Edwin van Cleef had echt de manier hoe het wel moet. Is namelijk even wennen met een dubble trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

-ScuL- schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:31:
Hehe sick idd. Ik heb m'n homebase in Thunder Bay en daar heb ik de cops dit nog niet zien doen :P Dus ik zou niet willen zeggen dat het een bug is, of er moeten wat random factoren in het spel zijn :)
it isn't a bug it's a feature ;(
nee maar gezien ze auto's niet door kunnen laten rijden op een lege weg geloof ik daar niet zo in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
GoldenSample schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

it isn't a bug it's a future feature ;(
nee maar gezien ze auto's niet door kunnen laten rijden op een lege weg geloof ik daar niet zo in :+
ff verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Laatst online: 21-05 22:05
Inmiddels is patch 1.04 (beta) er alweer, iemand enig idee wat er aangepast is ten opzichten van 1.02?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nou, ik weet in ieder geval dat de besturing nog niet gefixt is :) En ik wordt er zojuist uitgeknald (ongeldige bewerking) na het fixen en upgraden van mijn truck (bij het verlaten van de garage dus).

Verder vind ik het vaag dat 0.2 niet eens als final te downloaden...

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 07-10-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, ik ga het niet op de gok kopen, dus ik laat hem maar gaan denk ik. Ik vond bij de vorige delen dat plotseling stoppende verkeer al ongelofelijk irritant, nu hebben ze dat dus nog niet opgelost. Ook is de besturing niet echt mijn ding, het sturen vond ik vooral slecht gaan. In rechte lijn op de weg rijden was lastig en een stuurtje had een grote dead zone en begon plotseling hard te sturen als je iets scherper stuurde.

Ik snap niet dat ze zulke fouten er na al die delen nog niet uit hebben. Wij zijn hier toch niet de enigen die klagen over dat overige verkeer?

Ik hoop dat een patch wat aan dat verkeer en de politie doet, maar ik ben bang van niet. Ik wacht wel, over 2 jaar ligt hij ergens wel in de voordeelbak voor een paar euro ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 08-10-2006 00:46 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Wat zijn jullie problemen dan met de besturing?
Ik heb totaal geen problemen daarmee.Ik gebruik een logitech momo stuur.
Wel heb ik de FF uitstaan...

Wat betreft dat verkeer...tja,dat is niet perfect.Daarom houd ik ook altijd genoeg afstand,plus mijn vinger altijd bij de engine brake. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Voor de duidelijkheid: ik heb de vorige Hard Truck's gehad en Pedal to the Metal was m'n laatste versie die ik heb gespeeld. De besturing daar vond ik gewoon waardeloos, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, maar met tobo was het een beetje speelbaar (wel moeilijk om kleine stuurcorrecties te maken) en met een stuurtje was het gewoon niet speelbaar. Na Pedal to the Metal heb ik geen ervaring meer met deze serie, dus misschien hebben ze de besturing verbeterd hoor :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Helaas is nog steeds ruk... Haulin geprobeert te spelen met mijn rode logitech momo. Ik vond het een ramp. Heb nu haulin maar totaal verwijdert.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Sturen is dodelijk eenvoudig eigenlijk. Het hangt vooral van je stuurinstellingen af: de linearity moet je op 0 zetten en je moet wat spelen met de sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, met mijn DFP ging het perfect, het blijft een slecht spel maar sturen doet die(900 graden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat bij mij gebeurd bij het sturen met een stuurtje (act-labs ForceRS uit '99): Hij heeft als het ware 2 stuur punten. Ik zal het uitleggen:
• Ik heb het stuur in het midden staan en rijd rechtdoor.
• Ik stuur lichtjes naar links (een paar graden maar) tot hij begint te sturen en ga lichtjes naar links.
• Nog een paar graden. De truck gaat nu stevig naar links
• Nog verder naar links gaat hij over een soort van dood punt heen en gaat de truck weer heel lichtjes naar links.
• Nu heb ik zeg maar het "goede" sturen en kan ik helemaal naar links sturen om helemaal naar links te rijden.
• Als ik weer rustig terug stuur kom ik weer over dat dode punt heen en zal de truck weer volledig naar links gaan rijden.

Hier kan ik niet aan wennen!

Het kan aan de driver liggen, maar er is en zal geen nieuwere meer uitkomen, het is tenslotte een relatief oud stuurtje (maar nog ontzettend fijn, dus zonde om weg te gooien :) ). Daarbij komt dat het stuur het in alle andere applicaties gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
ik hou het na 30 minuten proberen wel voor gezien :D

..de politie houdt me de hele tijd aan vanwege "passing red light".. majah soms was ik daar nog niet eens langs gekomen.

ook kon ik met mijn truck bepaalde vracht niet pakken.. beetje vaag :D dat ze dan op zijn minst een melding geven dat het niet kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 17:33

EFL

Room42 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:13:
Wat bij mij gebeurd bij het sturen met een stuurtje (act-labs ForceRS uit '99): Hij heeft als het ware 2 stuur punten. Ik zal het uitleggen:
• Ik heb het stuur in het midden staan en rijd rechtdoor.
• Ik stuur lichtjes naar links (een paar graden maar) tot hij begint te sturen en ga lichtjes naar links.
• Nog een paar graden. De truck gaat nu stevig naar links
• Nog verder naar links gaat hij over een soort van dood punt heen en gaat de truck weer heel lichtjes naar links.
• Nu heb ik zeg maar het "goede" sturen en kan ik helemaal naar links sturen om helemaal naar links te rijden.
• Als ik weer rustig terug stuur kom ik weer over dat dode punt heen en zal de truck weer volledig naar links gaan rijden.

Hier kan ik niet aan wennen!

Het kan aan de driver liggen, maar er is en zal geen nieuwere meer uitkomen, het is tenslotte een relatief oud stuurtje (maar nog ontzettend fijn, dus zonde om weg te gooien :) ). Daarbij komt dat het stuur het in alle andere applicaties gewoon doet.
Komt omdat zo'n truck een waanzinnige understeer heeft. Jij wil naar links, maar de 80 ton (of weetikhoeveel) op je achterwielen wil rechtdoor. Met gevolg dat je voorwielen gaan "ploegen" en je truck minder stuurt. Als je gelijdelijker stuurt kan je wel stevige bochtjes nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
EFL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:41:
[...]

Komt omdat zo'n truck een waanzinnige understeer heeft. Jij wil naar links, maar de 80 ton (of weetikhoeveel) op je achterwielen wil rechtdoor. Met gevolg dat je voorwielen gaan "ploegen" en je truck minder stuurt. Als je gelijdelijker stuurt kan je wel stevige bochtjes nemen.
Je hebt niet goed gelezen of ik heb niet duidelijk geschreven. Ik bedoelde dat hij juist op zeg 10 graden en de max graden volledig stuurd. Twee max-punten dus. Snap je? Heeft niets met de snelheid te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 08-10-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
heey mensen,

Ik heb net een truck gekocht voor me andere driver maar die truck staat in des moines en ik ben in Las Vegas maar hoe kan ik die truck nou aan me andere driver geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Manage Contracts kan je hem een contract geven, maar je moet ook nog een trailer kopen voor producten die hij dan kan vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
en welke trailer moet ik kopen dan, voor producten die het bedrijf produceert of de producten die het bedrijf accepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
vinpower schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:58:
en welke trailer moet ik kopen dan, voor producten die het bedrijf produceert of de producten die het bedrijf accepteerd?
produceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mijn huidige wagen.
Het word al wat met die mods..eindelijk wat Europees.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fberk/Mercedes.klein.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Odessa op 08-10-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 17:33

EFL

Room42 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Je hebt niet goed gelezen of ik heb niet duidelijk geschreven. Ik bedoelde dat hij juist op zeg 10 graden en de max graden volledig stuurd. Twee max-punten dus. Snap je? Heeft niets met de snelheid te maken.
'K begrijp perfect wat je bedoeld hoor! Ik rij zelf met een dfp stuurtje en erger mij er ook ontzettend aan.
Wat ik bedoelde was (en heb het inderdaad een beetje raar uitgedrukt) dat die 2 stuurpunten de manier is van de makers van dit spel om de understeer van een truck te "simuleren".
Erg lastig als je snel ergens wil inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ah nu begrijp ik je :) Wel vaag dan dat als je het stuur volledig uitslaat, je net zo'n bocht maakt als wanneer je dus voorzichtig stuurt. Daarbij is het gewoon zwaar klote sturen, omdat de truck zeer onverwachte bewegingen maakt als je voorzichtig terug stuurt. Dit sturen is voor mij de belangrijkste rede om het spel links te laten liggen. (Het lijkt eerder op een bug dan een feature, hoe het nu gebouwd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
Misschien is het een idee om een mail te sturen naar de makers als je één of meerdere punten hebt die je graag aangepakt zou zien. Mijn ervaring met eerdere versies van deze reeks is dat ze behoorlijk hun best doen als je dingen aandraagt ter verbetering. Ook na het melden van bugs, krijg je snel en accuraat antwoord.

http://www.valusoftsupport.com/SupportRequest.asp?PID=458

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Odessa schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:00:
Mijn huidige wagen.
Het word al wat met die mods..eindelijk wat Europees.

[afbeelding]
Van waar heb je die ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
Inmiddels is beta patch 1.05 verschenen, welke gedownload kan worden vanaf de volgende lokatie:

http://haulin.scssoft.com/patch_1_05.zip

Let wel, het gaat om een beta en gebruik is op eigen risico.
De chancelog van 1.00 tot en met 1.05 ziet er alsvolgt uit:
  • vehicle transport price computation fixed
  • AI drivers' truck odometers updating fixed
  • interior wiper animation handling fixed
  • delivery bonus corrected
  • crash during trailer storing fixed
  • missing decal builder data for road transitions fixed
  • ai crashing into the truck on the road-prefab transitions fixed
  • Sleeping HUD handling fixed
  • proper mph / km/h handling
  • Inaccessible hotel fixed
  • Navigation signs in Memphis improved
  • i8600 vertex normals corrected
  • wrong traffic lights in LA fixed
  • missing gas station in Albuquerque
  • proper scene setup during the very first frame
  • missing rear light on side van trailer fixed
  • wrong texture mapping on flatbed trailer fixed
  • change/upgrade truck crash fixed
  • darker engine smoke
  • invisible collision walls fixed
  • red light signal offence detection improved
  • direct access to weigh station from nearby hotel
  • rain time shortened a bit
  • navigation signs improved
  • many "wrong geometry" issues fixed
  • player name saving
  • visual accesories
  • AI drivers update the odometer
  • rain sounds handling fixed
Bron: http://www.scssoft.com/18...steel-haulin-download.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ok, ik heb mijn beklag over het stuur gedrag gedaan bij ValuSoft. Thanks voor de link, ik wist niet dat ik bij ValuSoft moest zijn :)

Nu toch stiekem 1.05 nog maar ff proberen :)

Edit: Mja, nog nix...

[ Voor 21% gewijzigd door Room42 op 09-10-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Room42 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:26:
Ok, ik heb mijn beklag over het stuur gedrag gedaan bij ValuSoft. Thanks voor de link, ik wist niet dat ik bij ValuSoft moest zijn :)

Nu toch stiekem 1.05 nog maar ff proberen :)

Edit: Mja, nog nix...
Heb je geprobeerde linearity wat hoger te zetten? Ik vind het beter rijden dan default :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 19:35
Ik heb het een tijdje zitten spelen, maar het duurt echt eeuwen voor je in de volgende stad komt. Verder is het best leuk, alleen de tijd die het kost om van a naar b te komen is veel te groot. Ik ben een uur bezig geweest om van Boston naar Chicago te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt ook omdat je zo'n saaie slome truck hebt. Dat is echt niet gezond. Als je een andere truck hebt dan ga je gemiddeld 70 mijl per uur. En dan ben je er wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 19:35
Anoniem: 157420 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:09:
Dat komt ook omdat je zo'n saaie slome truck hebt. Dat is echt niet gezond. Als je een andere truck hebt dan ga je gemiddeld 70 mijl per uur. En dan ben je er wel zo.
Ik heb nu maar gelijk een snelle truck gekocht, maar dan glij ik driftend de snelweg uit :P , gaat inderdaad wel een stukje beter.
Ik heb nog wel problemen met die stoplichten, ik weet nooit op welke ik moet letten, omdat ze aan de overkant van de weg hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Dat is standaard dat ze in amerika en canada aan de overkant houden. Beter dan hier in nederland. Hoef je tenminste niet hele tijd omhoog te kijken nou kan je gewoon schuin naar voren kijken :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste