[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 5]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Hee, bedankt! Dat wilde ik dus juist niet horen! Ik hoopte op een trucje ofzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
draai nu ok RC2. vor het eerst 64 bit meegenomen, en draait als een zonnetje op mn amd Tl52(laptop). Alleen de nvidia drivers willen niet erg lekker werken bij mij. De resolutie heb ik eindelijk op de gewenste grootte gekregen, maar aero glass krijg ik met geen mogelijkheid aan, het is zelfs geen optie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het mediacenter gedeelte al in vista verwerkt?, dan ga ik het mischien installeren..
Als ik nu 1 partitie heb kan ik zeker geen dual boot meer fixen in de setup van vista?
partitionmagic beetje slechte ervaring mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Nou, ik heb een tijd geleden RC1 geinstalleerd hier en ik moet zeggen dat ik er niet echt over te spreken was:

Negatief:
-De installatie duurt best lang en heeft veel reboots nodig
-Mijn ongelooflijk basic Linksys wireless-g kaart werd door Vista niet herkend, dus geen internet.
-De linksys drivers erop gooien kon niet, want die waren niet Vista compatible.
-De drivers van de chipset in de Linksys kaart kon wel en bleek voor sommigen te werken.
-Maar tijdens de installatie daarvan kreeg ik een BSOD, so much voor dat "vernieuwende" modulaire ontwerp dat crashen van drivers etc tegen zou gaan.
-de Ati driver moest ik dus downloaden via XP en dan rebooten om te installeren onder Vista, irritant.
-De installatie van de Ati drivers duurde vervolgens wel heel erg lang. Microsoft kan de claim wel waarmaken dat je Vista minder hoeft te rebooten, maar de installaties van drivers duren dan ook gewoon 10x zo lang :o
-Traag. Je zou zeggen dat een AMD 3200+ met 1GB geheugen en een Ati x800 Vista wel vlot zou draaien, maar het is echt traag allemaal.
-Zowel voor als na de installatie van de Ati drivers kreeg ik in alle ingebouwde games zware corruptie.
-DirectX 10 is Vista only gemaakt, je moet voor DX10 games dus wel Vista aanschaffen.

Positief:
Het ziet er allemaal mooier uit :)
DirectX 10 om de laatste games te kunnen draaien, maar dit is ook een nadeel voor XP'ers.

Voor o.a. DX10 zal ik ooit wel Vista aanschaffen, maar ik vind het niet echt een verbetering t.o.v. Windows XP, behalve dat het er dan mooier uitziet.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Zow, net even een update gedaan vanuit de RC1. Gewoon dvd aangesproken via daemon tools.. Ging ideaal!

Maargoed, ik ben blij dat mijn hd eindelijk een beetje stil is geworden. Hij voelt wat sneller aan dan de RC1, maargoed de rc2 staat er net op, dus echt veel kan ik er nog niet over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu al bijna twee dagen op 2 pc's de 5744 build en ben er erg tevreden over. Het loopt allemaal wat vlotter en soepeler dan de voorgaande builds, alleen merk ik wel dat Vista in het begin wat traag is, en pas na een paar uurtjes gebruik versnelt (wat overigens ook bij alle eerder builds was).

Belangrijker echter, is dat ik met deze build met de standaard MS Drivers gewoon soepel UT2004 weer kan spelen (op 1900x1200) zoals ik voorheen ook op XP deed! Dit op een 6800 go. Dit is zeker een hele vooruitgang op eerder builds waar het spel al op 800x600 niet vooruit te branden was. Ik heb verder nog geen andere games geprobeerd, maar ik denk dat Vista zo iig ook voor gaming de goede kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb zojuist RC2 geupgrade vanaf rc1 en ik ben NOG positiver dan ik al was met rc1. Eindelijk die idiote hd access opgelost en nu loopt alles 10x soepeler en sneller. Met RC1 kon ik de slideshow functie niet eens normaal gebruiken inverband met die hd access. Alleen nog even kijken of mijn refresh rate op 75 wil blijven staan na een reboot maar ik vrees het ergste. Daarnaast wil het lettertype niet helemaal lekker. Firefox heeft een idote lettertype gekregen nadat ik wat geklooid had met cleartype enzo :S Ik krijg het met geen mogelijkheid meer in orginele staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
hellboy123 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:21:
draai nu ok RC2. vor het eerst 64 bit meegenomen, en draait als een zonnetje op mn amd Tl52(laptop). Alleen de nvidia drivers willen niet erg lekker werken bij mij. De resolutie heb ik eindelijk op de gewenste grootte gekregen, maar aero glass krijg ik met geen mogelijkheid aan, het is zelfs geen optie :?
na nog een paar keer rebooten, werkt het nu opeens wel :*). Het werkt nu picoBello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:10
Terrier schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:23:
Welke virusscanner werkt goed onder 5744 64 bits. :S
Avast! antivirus free Home Edition werkt hier zonder problemen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 15:01
hellboy123 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:21:
heb je hem geinstalleerd op het stroom of toen hij op battery stond :?

op battery installen en je hebt geen aero.. je moet dan handmatig in control panel de 'performance test' draaien.. dan pas heb je aero

* Zwelgje had dat dus vandaag ook op zijn laptop :(

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ok hij onthoud nu ook mijn refreshrate na een reboot en dvd's kan hij nu normaal afspelen onder 5744 :*) en het lettertype heb ik voor het grootste gedeelte weer inorde gekregen. Ik moet zeggen dat als microsoft hier en daar nog wat bijschaaft dat dit een zeer mooi product is. Nu es kijken naar een viruscanner die werkt onder rc2 voor de x86 versie. Echt jammer dat er nog geen kaspersky ondersteuning is maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Zwelgje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:33:
[...]

heb je hem geinstalleerd op het stroom of toen hij op battery stond :?

op battery installen en je hebt geen aero.. je moet dan handmatig in control panel de 'performance test' draaien.. dan pas heb je aero

* Zwelgje had dat dus vandaag ook op zijn laptop :(
haha dan was dat het, ik heb inderdaad de performance test nog een keer gedaan. Dan zal het daar wel door komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Cold_Phoenix schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:30:
Nou, ik heb een tijd geleden RC1 geinstalleerd hier en ik moet zeggen dat ik er niet echt over te spreken was:

Negatief:
-Mijn ongelooflijk basic Linksys wireless-g kaart werd door Vista niet herkend, dus geen internet.
-De drivers van de chipset in de Linksys kaart kon wel en bleek voor sommigen te werken.
-Maar tijdens de installatie daarvan kreeg ik een BSOD, so much voor dat "vernieuwende" modulaire ontwerp dat crashen van drivers etc tegen zou gaan.
-de Ati driver moest ik dus downloaden via XP en dan rebooten om te installeren onder Vista, irritant.
-De installatie van de Ati drivers duurde vervolgens wel heel erg lang. Microsoft kan de claim wel waarmaken dat je Vista minder hoeft te rebooten, maar de installaties van drivers duren dan ook gewoon 10x zo lang :o
-Traag. Je zou zeggen dat een AMD 3200+ met 1GB geheugen en een Ati x800 Vista wel vlot zou draaien, maar het is echt traag allemaal.
-Zowel voor als na de installatie van de Ati drivers kreeg ik in alle ingebouwde games zware corruptie.
-DirectX 10 is Vista only gemaakt, je moet voor DX10 games dus wel Vista aanschaffen.

Positief:
DirectX 10 om de laatste games te kunnen draaien, maar dit is ook een nadeel voor XP'ers.

Voor o.a. DX10 zal ik ooit wel Vista aanschaffen, maar ik vind het niet echt een verbetering t.o.v. Windows XP, behalve dat het er dan mooier uitziet.
Nou, sorry hoor, maar al jouw negatieve punten m.b.t. Vista kan ik absoluut niet delen.

Installatie duurt 20 minuten, dat was zo bij Beta-2, pre-RC-1, RC-1, 5728 en nu RC-2. Dat is absoluut niet lang. En het reboot maar 1 keer.

Dat er geen driver is is geen fout van Microsoft, de fabrikant van de hardware schrijft drivers, het enige wat Microsoft doet is WHQL erop los laten.

Dat je een BSOD krijgt bij het gebruiken van niet Vista-drivers, en ook nog eens wanneer je tegen beter weten in drivers erdoor drukt, ja, daar kun je op wachten he. Ik had ook de drivers van m'n BlueSoleil Bluetooth dongle doorgedouwd, crashte dus continu Vista op de audio driver die voor BT was geinstalleerd. Nadat die eruit gegooid was, werkte het allemaal waar prima. Maar goed, ik klikte iedere keer "Doe toch maar wel die verkeerde driver installeren" dus dat het dan niet werkt...

En driver-installatie duurt in mijn beleving net zo lang of korter dan onder XP. Volgens mij doe je iets niet helemaal goed als het bij jou allemaal zoveel langer en slechter gaat. Heb je een upgrade gedaan i.p.v. clean install?

Ik heb zelf een P-IV 640 met 1 GB DDR2 en een GF 7600GT en het draait prima. HL-2 Ep-1 draaide onder 5728 goed met af en toe wat gestotter. Heb het nog niet op RC-2 gedraaid.

En boehoe over DX-10. Sja, gossie, voortschrijdende ontwikkeling, hoe durven ze....

Over Ati-drivers kan ik niks zeggen, draai zelf 96.33 van nVidia en die doen het prima. Heb geen SLI dus mis dat ook niet.

RC-2 is net hier erop gekomen. Eerste verbetering, ik kan bestanden gedownload in Program Files weer gewoon terug vinden. Was eerder niet zo, stond het in Virtual Store (o.i.d.)

Verder nog geen ervaringen te delen met RC-2....

[EDIT]Crap, het staat nog steeds in Virtual Store. Vreemde is dat de eerste download met Grabit gewoon WEL in program files zelf terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:24

Raphaelo

boeiend!!

Weet een van jullie ook hoe je met de "games browser" het plaatje kan veranderen? namelijk bij alle games die installeer, komt er een mooie boxart in die browser te staan, alleen bij legostarwars 2, alleen een grijs legoblokje, weet iemand of je dit ook zelf kan veranderen? Als dit niet zou kunnen zou het wel jammer zijn met bijvoorbeeld oudere games, waarvan vista geen boxart van kan vinden.

(ik wist niet of ik hier een nieuw topic voor moest aanmaken, of dat ik heb bij "Games & Discussies" neer moest zetten, of in dit onderwerp)

[ Voor 12% gewijzigd door Raphaelo op 08-10-2006 22:01 ]

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:10
Raphaelo schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:00:
Weet een van jullie ook hoe je met de "games browser" het plaatje kan veranderen? namelijk bij alle games die installeer, komt er een mooie boxart in die browser te staan, alleen bij legostarwars 2, alleen een grijs legoblokje, weet iemand of je dit ook zelf kan veranderen? Als dit niet zou kunnen zou het wel jammer zijn met bijvoorbeeld oudere games, waarvan vista geen boxart van kan vinden.

(ik wist niet of ik hier een nieuw topic voor moest aanmaken, of dat ik heb bij "Games & Discussies" neer moest zetten, of in dit onderwerp)
Staan die plaatjes niet onder verborgen (systeem) bestanden in de game map, dat is namelijk wel het geval bij windows media center ?

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 08-10-2006 22:08 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:24

Raphaelo

boeiend!!

Barfman schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

Staan die plaatjes niet onder verborgen (systeem) bestanden in de game map, dat is namelijk wel het geval bij windows media center ?
nee, helaas werkt het niet zo, had ik al geprobeerd namelijk. Ik kan in die browser namelijk instellen of hij informatie van het internet af haalt voor de games, en met de optie, verborgen bestanden weergeven aan, zie ik de bestanden helaas ook niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Raphaelo op 08-10-2006 22:19 ]

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alex schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:17:
Is de upgrade vanaf 5728 naar 5744 te vertrouwen of sloopt dat (weer) alles zoals 5600 naar 5728?
Van 5600 naar 5744 loopt iig vlekkeloos :)
Cold_Phoenix schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:30:

Negatief:
Duurt hier 20 á 30 minuten.
Ik had geloof ik 1 of 2 reboots nodig?
Dat vind ik persoonlijk niet echt storend? :?
Dat probleem komt door linksys, niet Vista :)
Volgens mij komt dat door driverproblemen :P
Vista draait hier net zo vlot als XP (soms volgens mij vlotter, sinds RC2)
Lijken mij ook driverproblemen?

Overigens zijn de problemen die je noemt typische beta- en driverproblemen.
Positief:

Mwah, 'under the hood' is er nogal het een en ander veranderd ;)
Ackermans1973 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:39:
RC-2 is net hier erop gekomen. Eerste verbetering, ik kan bestanden gedownload in Program Files weer gewoon terug vinden. Was eerder niet zo, stond het in Virtual Store (o.i.d.)

Verder nog geen ervaringen te delen met RC-2....

[EDIT]Crap, het staat nog steeds in Virtual Store. Vreemde is dat de eerste download met Grabit gewoon WEL in program files zelf terecht komt.
Misschien een rare vraag, maar waarom download je in de program files-mpa en niet gewoon in documenten of downloads?
Overigens zat ik net in de Games -dinges te kijken, en wat ziet mijn oog?
Company Of Heroes is blijkbaar behoorlijk Vista-'compatible'. Er staat een mooi plaatje, en de minimum en recommended rating staat er ook braaf vermeld :)
Allebei op 1,0 trouwens :P
Nice :*)
Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/3849/cohvistayl3.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 08-10-2006 22:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Nou, ik had 3 reboots nodig.

Overigens hoort een drivers Vista gewoon niet te kunnen crashen, net zoals bij Linux.
Heeft niets met linksys te maken :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Dat "onder de moterkap" ziet niemand dus daar letten ze ook niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Even over dat hele installatie verhaal en reboots: maakt het ook maar iets uit? Ik bedoel, het gaat toch om het uiteindelijke resultaat van de installatie, een goed en stabiel OS :) ? Als daar 2 uur voor nodig moet zijn en 20 reboots, so be it, zolang je daarna maar goed kunt werken.

Daarnaast vind ik persoonlijk het hele driver verhaaltje ook een beetje overbodig. Vista kan niet alle drivers van alle hardware meuk aan boord hebben, dus het is logisch dat je van de fabrikant afhankelijk bent. Ga je toch experimenten om het werkend te krijgen zonder officiele drivers van de fabrikant of van vista, tsja, dan vraag je om problemen :).

Dat je dit als tweaker doet, prima, begrijpelijk, zou het zelf ook doen. Maar geef niet af op vista omdat X hardware niet uit de box werkt en doordat je met incompatible drivers zit te kloten vista slecht draait. Er is wat voor te zeggen dat vista niet zou moeten crashen met slechte drivers, daar ben ik het wel mee eens :)

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 08-10-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
anandus schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:21:Misschien een rare vraag, maar waarom download je in de program files-mpa en niet gewoon in documenten of downloads?
Als je Grabit kent, weet je dat die een eigen Downloads folder aanmaakt. In de program files.

Dat is nu dus aangepast.
edit:
Zelf andere folder gekozen, voor de duidelijkheid.

En vreemd blijft dat de eerste download wel gewoon in Program files\grabit\downloads terecht komt, en de volgende naar virtual store gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Ackermans1973 op 08-10-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik heb RC2 ook maar eens geïnstaleerd. Ik had eerst een vroege beta op 64-bit. Die werkte voor geen meter. Nu de 32-bit versie als RC2. Loopt als een trein. Alleen m'n Sony-Ericsson W810 krijg ik niet aan de praat. Verder vond Vista zelf drivers online voor m'n printer. Nadeel daarvan is wel weer dat de cd-rom ervan niet werkt voor Vista, dus dat ik nu niet meer de inktpatronen uit kan lezen. Maar ja, da's een detail. Vista ziet er grafisch erg gelikt uit.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt positief ben over RC2.. Als dit Release Candidate 2 is, en de final is bijna in zicht, dan gaat de final echt niet lekker draaien op mijn computer..

Negatief:
- Ik krijg random reboots bij het opstarten, de ene keer hapert het geluid en reboot hij, de andere keer krijg je een blauw scherm en reboot hij, en weer een andere keer boot hij gewoon perfect door :?
In XP heb ik never nooit vastlopers gehad en ik vertrouw mijn hardware dan ook van dat het prima functioneerd.. Zal wel een driver issue zijn :? :(
- Bij booten van Windows zie ik het laad balkje, maar zodra de drivers van de GPU worden aangesproken gaat alles trillen en zie je alles 4x dubbel.. er is dan ook nergens wijs uit te worden en de enige manier is een reboot. Terwijl er eigelijk niks vastloopt. Ook maar weer hopen dat dit aan de drivers van ATi ligt.
- CSS draait prima, maar zeer veel texture corruptions
- Wanneer je User account control uitzet zodat je niet constant dat irritante "Are you sure.." gezeik krijgt, krijg je er gratis een ERROR! message bij, dat je computer niet veilig is, terwijl ik er toch echt zelf voor kies om die fucking optie uit te zetten.
- Waarom schakelt Aero zich uit bij VLC player, ik zie niet in waarom ??
- BSOD gehad tijdens CSS zonder reden (never nooit in XP gehad)
- Geluid viel uit tijens CSS (ook never nooit in XP gehad)
- Na installatie van SCSI drivers voor m'n raid kaart bestaat er een kans dat internet plots niet meer werkt, in de zin van wanneer het op DHCP staat ingesteld. Wanneer ik het DHCP gebeuren uitschakel en static aanzet, mag ik alles pingen (router/google) op ip-address, maar DNS ho maar...?!

Positief:
- Aero is geil
- Alles is gewoon mooier en toch nog redelijk goed bereikbaar.
- Sidebar is tof

Opzich zijn vrijwel alle negatieve punten niet Microsoft gerelateerd maar eerder driver gerelateerd, dus blame ATi ofzo.. Maarja of die met een goeie driver gaan komen betwijfel ik :S

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sluuut schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:42:
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt positief ben over RC2.. Als dit Release Candidate 2 is, en de final is bijna in zicht, dan gaat de final echt niet lekker draaien op mijn computer..

Negatief:
- Ik krijg random reboots bij het opstarten, de ene keer hapert het geluid en reboot hij, de andere keer krijg je een blauw scherm en reboot hij, en weer een andere keer boot hij gewoon perfect door :?
In XP heb ik never nooit vastlopers gehad en ik vertrouw mijn hardware dan ook van dat het prima functioneerd.. Zal wel een driver issue zijn :? :(
- Bij booten van Windows zie ik het laad balkje, maar zodra de drivers van de GPU worden aangesproken gaat alles trillen en zie je alles 4x dubbel.. er is dan ook nergens wijs uit te worden en de enige manier is een reboot. Terwijl er eigelijk niks vastloopt. Ook maar weer hopen dat dit aan de drivers van ATi ligt.
- CSS draait prima, maar zeer veel texture corruptions
Lees hier een hoop brakke drivers issues :) Wat heeft dat precies te maken met vista, behalve dan het feit dat vista deze drivers niet correct uitschakeld als het blijkbaar niet functioneerd :) ? Vista icm goede drivers zal een hoop schelen ;)
- Wanneer je User account control uitzet zodat je niet constant dat irritante "Are you sure.." gezeik krijgt, krijg je er gratis een ERROR! message bij, dat je computer niet veilig is, terwijl ik er toch echt zelf voor kies om die fucking optie uit te zetten.
Persoon X roept er al jaren om, persoon Y vindt het irritant. Je kunt het uitschakelen, inclusief die melding dat je computer niet veilig is. Kortom, zolang je de opties hebt om het uit te zetten omdat het voor jou geen toegevoegde waarde lijkt te hebben, is het toch geen probleem?
- BSOD gehad tijdens CSS zonder reden (never nooit in XP gehad)
- Geluid viel uit tijens CSS (ook never nooit in XP gehad)\
- Na installatie van SCSI drivers voor m'n raid kaart bestaat er een kans dat internet plots niet meer werkt, in de zin van wanneer het op DHCP staat ingesteld. Wanneer ik het DHCP gebeuren uitschakel en static aanzet, mag ik alles pingen (router/google) op ip-address, maar DNS ho maar...?!
Weer een hoop drivers issues :z
Opzich zijn vrijwel alle negatieve punten niet Microsoft gerelateerd maar eerder driver gerelateerd, dus blame ATi ofzo.. Maarja of die met een goeie driver gaan komen betwijfel ik :S
Kortom, je bent niet positief over RC2 omdat fabrikanten er nog geen werkende drivers voor hebben, ehm, tsja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met beveiliging kwa opslaan van passwords? Ik weet dat het van Xp namelijk vrij makkelijk te achterhalen was met rainbowtables of L0phtcrack ofziets. Hoe is dit in vista geregeld? weet iemand dat?

En nog iets anders lastig is dat wanneer ik in XP een plaatje opende door er dubbel op te klikken paintshop pro opstarte en wanneer ik een ander plaatje dubbelklikte het plaatje in hetzelfde programma instantie opende van Paintshop echter in Vista opent hij nu het hele programma nog een keer op. Dus in plaats van 5 foto's in 1 programma start hij nu voor elke foto het programma apart op.

Wat wel werkt is de foto in het al open programma erin slepen maar toch.... :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:20
We Are Borg schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:52:
Je kunt het uitschakelen, inclusief die melding dat je computer niet veilig is.
hoe?
anandus schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:21:
Company Of Heroes is blijkbaar behoorlijk Vista-'compatible'. Er staat een mooi plaatje, en de minimum en recommended rating staat er ook braaf vermeld :)
Allebei op 1,0 trouwens :P
ken die game niet, zwaar? Want 1.0 eisen, is net zoiets als zeggen:" ja met een onboard video kom je er ook wel.... " 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Sjah op 08-10-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe niets dan lof over 5744, alles lijkt inderdaad net even wat soepeler te gaan dan in RC1.
Games zoals GRAW e.d. gaan nogsteeds een stuk slechter als in Windows XP (3@3.7Ghz, 7800gs agp en 1Gb ram), maar daar wil ik Vista ook nog niet voor gebruiken.

het enige echte minpuntje is dat Trillian 3 nu zorgt voor een 'vista basic' desktop switch. In RC1 bleef het netjes in Aero. Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe tevreden, kan alleen het oude "schijfbeheer" niet vinden... moet me usb HD ff activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:46:

het enige echte minpuntje is dat Trillian 3 nu zorgt voor een 'vista basic' desktop switch. In RC1 bleef het netjes in Aero. Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?
Voor trillian zou ik het niet weten wel is dit met bsplayer, vlc player en power dvd hetzelfde. Blijkbaar werken videoprogramma's er nog niet helemaal lekker mee.

Verder werkt mijn backup prgramma ook niet helemaal lekker want om 1 of andere rede krijgt hij van vista geen toegang om bestanden te verwijderen maar dat is erg vervelend omdat de synchronisatie dan in de soep loopt. Daarbij werkt truecrypt ook nog niet helemaal soepeltjes. Mja dat is niet de schuld van vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Cold_Phoenix schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:26:
Nou, ik had 3 reboots nodig.

Overigens hoort een drivers Vista gewoon niet te kunnen crashen, net zoals bij Linux.
Heeft niets met linksys te maken :)
Net zoals bij Linux en elk bruikbaar operating system kan een driver wel degelijk het OS crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:49:
Tot nu toe tevreden, kan alleen het oude "schijfbeheer" niet vinden... moet me usb HD ff activeren.
Rechtermuis muis op Computer, Manage -> Storage -> Disk Management?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:42:

Positief:
- Aero is geil
- Alles is gewoon mooier en toch nog redelijk goed bereikbaar.
- Sidebar is tof
Klopt, dit is de enige windows waar ik de theme niet meteen op windows classic wil zetten (itt die dwaze interface in xp)

Dit ziet er echt volwassen en toch modern uit. Fris en sleek. Echt mooi gedaan. Dit ga ik echt niet op classic zetten. (en ik hecht daar wel belang aan zoals gezegd. Presentatie doet ook veel, we leven in 2006, dus windows '98 style kan echt niet meer, en die zijn we echt wel ongroeid)

Zeker na een paar maand een mac gebruikt te hebben is deze interface bijzonder goed te noemen (qua design). Ik zag er echt tegenop om terug te keren naar die primitieve xp look. Dat hoeft nu ook niet meer.

Naar de gebruiker toe gelijkaardige features als osx: gadget, (maar hier vlotter vind ik) en exposé (flip-3D, iets minder vlot, maar is gewoon wennen, ziet er wel uber vet uit)

Nee hoor, hier totaal geen problemen, ben er nu in aan het werken, draait perfect, stabiel, geen driver problemen, vlotte installatie.

(soms vraag ik mij toch af hoe jullie jullie pc's totaal vern**ken zodat je van die bizarre problemen krijgt. Iedereen die normaal met z'n pc's omgaat en normale pc's heeft kan vista echt draaien zoals het hoort. Dus ik zou eerst eens de fout bij jezelf leggen ipv meteen microsoft met de vinger te wijzen. Ik vind al behoorlijk positief dat ze tenminste moeite doen om zoveel hardware te ondersteunen en je de keuzevrijheid geven om zelf je pc samen te stellen, wat elke tweaker toch wil vermoed ik? Kan je je inbeelden hoeveel extra werk hier in komt zitten? Ergens vind ik wat apple doet vrij lame. Natuurlijk zal het allemaal wel beter werken, maar wat voor een excuus is da nu... Kunnen ze misschien niet beter? Ze zouden ook hun OS moeten vrijstellen voor de volledige markt, dan praten we weer, maar goed, genoeg offtopic)

Vista forever :p *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:46:
Hier hetzelfde alleen dan met Macromedia Fireworks 8, zorgde onder alle voorgaande builds niet voor een switch naar vista basic, nu opeens wel, beetje jammer, maar omdat ik het niet ontzettend veel gebruik meer niet storend.

Voor de rest, I'm with alvi _/-\o_ *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met RC2 is het voor het eerst gelukt Vista op m'n laptop te installeren. De releases voor RC2 gaven tijdens installatie alleen maar BSOD's.

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik onder Vista bijna 3x sneller van mijn internet abonnement kan genieten dan onder XP? De situatie is als volgt:

- Ik heb een ADSL (12 mbit) abonnement
- Daarbij heb ik een wireless modem
- Met mijn PC en laptop ben ik dan ook wireless verbonden met dat modem.

Onder XP heb ik nooit hogere snelheden gehaald dan zo'n 500 kb/s, ik dacht daarbij dat dat wel aan de kwaliteit van mijn ADSL verbinding zou liggen. Máár onder vista haal ik nu met gemak 1300 kb/s!! Niet dat ik dat heel erg vervelend vind, maar ik snap niet waarom ik dit onder XP niet haal.

Eerste indruk is verder goed. Installatie verliep vrij snel en soepel en alle hardware, weliswaar niet het nieuwste van het nieuwste meer, werkte na installatie direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een hele nieuwe TCP/IP stack in, maar geen idee waarom je XP zo langzaam was. Je zou met een 12mbit lijn veel hoger moeten halen dan 500kb/s. Alleen maar nog een reden om bij vista te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
nou ook weer voor de 6de keer vista geinstalleerd.. prima opzich. Wel BSOD gehad. 1x. Dat was weer even schrikken na paar jaar ;-) Heb ruime config en vista draait opzich prima. BSOD was tijdens Company of Heroes.

Welke virusscanner gebruiken jullie nu? Ik gebruikte die ene die gratis is voor Vista testers, maar dan zegt ie: "unknown system Vista" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me opgevallen dat ik via Vista RC2 geen commands via UDP naar mijn shell kan sturen..
Iemand enig idee hoe dit kan ?
Heb inmiddels maar weer een image teruggezet van XP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07 07:38
Bar-Le-Duc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:10:
nou ook weer voor de 6de keer vista geinstalleerd.. prima opzich. Wel BSOD gehad. 1x. Dat was weer even schrikken na paar jaar ;-) Heb ruime config en vista draait opzich prima. BSOD was tijdens Company of Heroes.

Welke virusscanner gebruiken jullie nu? Ik gebruikte die ene die gratis is voor Vista testers, maar dan zegt ie: "unknown system Vista" 8)7
ik gebruik avast, deze heeft vista compatible virusscanners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaconst
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 19:02
elevator schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:04:
[...]

Net zoals bij Linux en elk bruikbaar operating system kan een driver wel degelijk het OS crashen.
Als er bij mij (linux) een driver crasht, cracht alleen de driver, en blijft de rest van het os vrolijk doordraaien. Driver herstarten en doen alsof er niets gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de vista drivers van leadtek ac97 binnen kunnen krijgen via hun site?, die site is echt bagger en na een half uur met 5 kb/s te downloaden kapt ie ermee..
Geluid werkte eerst wel met me xp drivers, stopte er echter opeens mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bar-Le-Duc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:10:
Welke virusscanner gebruiken jullie nu?
Ik gebruik AVG 7.5, ook Vista-compatible.
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:30:
Heeft iemand de vista drivers van leadtek ac97 binnen kunnen krijgen via hun site?, die site is echt bagger en na een half uur met 5 kb/s te downloaden kapt ie ermee..
Geluid werkte eerst wel met me xp drivers, stopte er echter opeens mee?
Ik geloof dat er voor Vista speciale beta-drivers van Realtek zijn.

edit:
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Joco25 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:12:
[...]

ik gebruik avast, deze heeft vista compatible virusscanners.
Die gebruik ik nu ook omndat het werkelijk waar de enige virusscanner is die ik werkende krijg onder vista maar ik mis kaspersky :(

Maar weet iemand hoe je dezelfde lettertype krijgt in venters menu's en contextmenu's en dergelijke zoals je in XP had of ouder windows versies had? Ik wordt gek van cleartype maar als ik dat uitzet krijg ik weer rare andere lettertypes.

Company of heroes nog niet geprobeerd onder vista echter echt soepel liep dat toch al niet onder xp dus veel beter zoniet slechter zal dat ook onder vista lopen. Nog geen één spel geprobeerd overigens behalve solitaire chess en inkball en een raar kinderspel wat er ook bij zit :P

Maar verder toch niets anders dan lof over deze build van rc2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand wat screenshots laten zien van RC 2 waarbij windows maximized zijn met verschillende themes? Ik ben benieuwd hoe de veranderingen zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kaasje123 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:12:
Company of heroes nog niet geprobeerd onder vista echter echt soepel liep dat toch al niet onder xp dus veel beter zoniet slechter zal dat ook onder vista lopen. Nog geen één spel geprobeerd overigens behalve solitaire chess en inkball en een raar kinderspel wat er ook bij zit :P
CoH draait hier helemaal prima :) (E6300, 1Gb, 6800)
En dat taartjes-spel blijf ik vanaf, vorige keer toen ik dat opstartte zat ik een half uur taartjes te maken :X :P
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:20:
Kan iemand wat screenshots laten zien van RC 2 waarbij windows maximized zijn met verschillende themes? Ik ben benieuwd hoe de veranderingen zijn geworden.
Je bedoelt dat je andere kleurtjes dan zo'n zwarte balk wil zien als een schermpje gemaximaliseerd is?

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/4743/bluenn6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/3885/reddq2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/1088/frostpn1.jpg

Zoiets?
Die snipping tool is zoooo handig :D

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 09-10-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gebruik ik nu ook omndat het werkelijk waar de enige virusscanner is die ik werkende krijg onder vista maar ik mis kaspersky
Ik gebruik TrendMicro Officescan 7.3, en deze werkt ook goed onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-07 10:40
Ah ik dacht dat het mogelijk was om de transparancy van de niet-gemaximaliseerde venster te behouden. Want als er nu gemaximaliseerd wordt verdwijnt de transparancy :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
uvrt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:47:
Ah ik dacht dat het mogelijk was om de transparancy van de niet-gemaximaliseerde venster te behouden. Want als er nu gemaximaliseerd wordt verdwijnt de transparancy :|
Nee, helaas.
Althans, niet dat ik weet.
Maar ik zie daar het nut ook niet direct van. Je maximaliseert een scherm niet voor niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
uvrt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:47:
ja dat is inderdaad raar. Ik had eigenlijk wel een optie willen hebben dat ik dat zelf in kan stellen of ik dat wel of niet wil bij een gemaximaliseerd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

kaconst schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:16:
Als er bij mij (linux) een driver crasht, cracht alleen de driver, en blijft de rest van het os vrolijk doordraaien. Driver herstarten en doen alsof er niets gebeurd is.
Onzin - een kernel mode driver sleurt altijd je OS mee of je houd een instabiel systeem over, als er in kernel mode iets op z'n bek gaat kan je onmogelijk nog garanderen dat alles in de kernel nog consistent is en is dus de enige mogelijkheid om te crashen (een BSOD is dan ook een *keuze* van Windows om te crashen omdat de interne consistentie niet meer te garanderen is).

Een user mode driver zal inderdaad netjes herstarten - een van de redenen waarom onder Vista een aantal drivers (audio, video) opnieuw terug gezet zijn naar usermode.

[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 09-10-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
elevator schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Onzin - een kernel mode driver sleurt altijd je OS mee of je houd een instabiel systeem over, als er in kernel mode iets op z'n bek gaat kan je onmogelijk nog garanderen dat alles in de kernel nog consistent is en is dus de enige mogelijkheid om te crashen.

Een user mode driver zal inderdaad netjes herstarten - een van de redenen waarom onder Vista een aantal drivers (audio, video) opnieuw terug gezet zijn naar usermode.
Probleem is dat in usermode een driver nog steeds je systeem neer kan halen. Ik had laatst het probleem dat bij het instellen van MCE de ATI driver crashde en restarte......over....and over....and over again. Kon niks meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Wout schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:59:
Probleem is dat in usermode een driver nog steeds je systeem neer kan halen. Ik had laatst het probleem dat bij het instellen van MCE de ATI driver crashde en restarte......over....and over....and over again. Kon niks meer doen
Mjah, het verschil is echter dat je PC gewoon door blijft draaien - normaal gesproken mag je verwachten dat na 'x' aantal pogingen Vista een fallback naar een standaard VGA driver zou doen ofzo maar schijnbaar doet ie dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Ik lees net wat over de 'in-place upgrade' functie van Windows Vista. Er wordt verder niet heel veel uitgelegd op die site over deze functie. Begrijp ik het goed dat ik Vista zou kunnen installeren over mijn huidige Windows XP Professional heen, en dat ik dan niets meer hoef te installeren etc. aangezien alle software die ik nu geinstalleerd heb automatisch in de program files wordt gezet (en documenten etc. automatisch in mijn documenten komen).

M.a.w. je hoeft alleen Vista te installeren en mogelijk wat drivers en dan kan je meteen verder werken? Dat zou het overstappen van XP naar Vista namelijk wel versnellen/stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Dav0s schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:10:
Ik lees net wat over de 'in-place upgrade' functie van Windows Vista. Er wordt verder niet heel veel uitgelegd op die site over deze functie. Begrijp ik het goed dat ik Vista zou kunnen installeren over mijn huidige Windows XP Professional heen, en dat ik dan niets meer hoef te installeren etc. aangezien alle software die ik nu geinstalleerd heb automatisch in de program files wordt gezet (en documenten etc. automatisch in mijn documenten komen).

M.a.w. je hoeft alleen Vista te installeren en mogelijk wat drivers en dan kan je meteen verder werken? Dat zou het overstappen van XP naar Vista namelijk wel versnellen/stimuleren.
Uhm, dat is toch de essentie van een upgrade? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ackermans1973 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

nee je begrijpt hem goed. ;) Echter ik zou het npersoonlijk ooit aanraden omdat het altijd toch weer conflicten opleverd met wat er al geinstaleerd was. Ik zou gewoon een fresh clean install doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Ackermans1973 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

Dat is inderdaad de essentie van een upgrade. Ik vond het alleen opmerkelijk dat dit zo zou werken, aangezien Vista toch wat opbouw betreft heel anders in elkaar zit dan XP. En dat dan toch programma's gewoon zouden blijven werken.

[ Voor 30% gewijzigd door Dav0s op 09-10-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Dav0s schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Dat is inderdaad de essentie van een upgrade. Ik vond het alleen opmerkelijk dat dit zo zou werken, aangezien Vista toch wat opbouw betreft heel anders in elkaar zit dan XP. En dat dan toch programma's gewoon zouden blijven werken.
een upgrade van Win 95/98 naar XP (Home alleen?) gaat ook.

Punt m.b.t. programma's die het blijven doen is denk ik on-afhankelijk van of je clean install of upgrade doet. Als het niet werkt onder Vista, dan werkt het niet. Punt.

NIS 2006 en ouder doen het niet, dat is een feit. NIS 2007 zit ik in een beta-test en dat is een Vista only versie, denk dat er dan een XP en ouder NIS2007 en een Vista only versie komt.

Wanneer je met NIS2006 upgrade, dan krijg je een melding van Vista dat het uncompatible is. Net zoals je met Nero meldingen krijgt over bekende compatibility problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

Zojuist naar RC2 upgegrade (van RC1). Tot nu to bevalt het me best, WMP is wat stabieler, de HD-access is ook verholpen (erg mooi) en overal performance is verbeterd. Jammer vind ik dat het alt-tabben bij mij niet lekker werkt, het beeld gaat dan knipperen.En mijn TV-out blijft zwart-wit, het is me nog niet gelukt dit te fixen... maar ik denk dat dit met een driver upgrade van nvidia wel verholpen is :).

[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 09-10-2006 13:33 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Weet of heeft iemand Windows Vista (Aero) draaien op een ATI Xpress 1100 videochip met 64/128 MB shared geheugen? Deze chipset ondersteunt wel Direct X 9.0C. Maar werkt het ook goed?

Op de Notebook Acer AS5101AWLMi staat wel dat deze Windows Vista capable is, dat snap ik ook wel, maar dit garandeerd nog niet dat Aero goed draait.

Ik wil namelijk deze Notebook kopen om een jaartje of twee op te werken, zodra ik de Notebook heb wil ik hier Windows Vista RC2 en Office 2007 Beta 2 gaan draaien. En ik wil dan wel vloeiend kunnen werken en gebruik kunnen maken van alle functionaliteiten. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:20

Bjk

Helaas zijn er nog geen goede drivers voor de ULI Chipsets. Hierdoor herkent Vista mijn ati grafische kaart en netwerk drivers niet. Installeren van ati catalyst vista beta drivers resulteerd in een herkende, maar niet optimaal werkende videokaart. (Lees in device manager geeft hij aan dat het apparaat niet correct werkt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:08:

[...]
Ik geloof dat er voor Vista speciale beta-drivers van Realtek zijn.

edit:
klik
nou dat had ik dus ook al gevonden, maar ik kan ze dus niet downloaden.. hun webserver draait op een 28k modem ofzo :P.. daarom vroeg ik me af of iemand de drivers toevallig al binnen had (ik moet dus de ac97 hebben, niet de HD audio denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44

TheVMaster

Moderator WOS
Wat mij opvalt bij RC2 is dat het Media Center (ook via de XBOX360 als Extender) gewoon veel soepeler werkt (althans bij mij). Ook het live tv kijken werkt nu eindelijk goed.

Al met al een release waarop ik compleet kan draaien zonder beperkingen. Ehh..alleen nog een NERO versie die het doet onder Vista, is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat bunkbuster alles dat met vista te maken heeft kickt.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Laatst online: 11-09 15:53
Ik heb ook Windows Vista geinstalleerd op mijn Acer 5024 WLMI. Nu krijg ik dus alleen mijn radio van me wireless modem niet aan van Broadcom. Drivers is wel goed geinstalleerd maar die Launch manager van acer werkt niet erop. Nu zie ik ook dat er bij de Systeem eigenschappen een geel uitroep teken staat: Mass Storage Controller. Ik heb nu effe geen idee wat het zou kunne zijn? Ati Chipset driver misschien? Iemand die mij kan helpen hiermee

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 14:20
RC2 ook installed, en hij loopt idd nog maar weinig langzamer dan Xp. Viel me op dat er bij IE7 nu opeens geen plus meer bijstaat, toch maar laten vallen dat idee , MS?

Me oude , maar goede, 10mbit 3Com kaart (prima voor 3mbit kabelmodem) wordt nog steeds niet herkend, met een of andere Win98 driver doet die het, waardoor ik het net opkan om drivers te zoeken bij winUpdate, en daar vindt die een Vista 3Com driver. Kan me bijna niet voorstellen dat die oude 3Com kaarten bij de RTM niet out-of-the-box worden ondersteund, maar je weet nooit.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:53:
Helaas zijn er nog geen goede drivers voor de ULI Chipsets. Hierdoor herkent Vista mijn ati grafische kaart en netwerk drivers niet. Installeren van ati catalyst vista beta drivers resulteerd in een herkende, maar niet optimaal werkende videokaart. (Lees in device manager geeft hij aan dat het apparaat niet correct werkt.)
Ik heb net hetzelfde voor, is daar een oplossing voor te vinden of zullen we moeten wachten op nieuwe drivers van ATI.

Ik krijg ook constant 'Incompatible display adapter has been disabled', is er een manier om dat bericht op je desktop uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al vista rc2 op een Toshiba Satellite draaien?
Heb besloten om rc2 ook op me laptop te instaleren, na goed bevallen op mijn pc thuis.

Probleem is nu dat ik mijn Wirelles lan kaartje niet geinstaleerd krijg, van intel.

Iemand die hier een oplossing voor weet/heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
maversne schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:17:
Ik heb ook Windows Vista geinstalleerd op mijn Acer 5024 WLMI. Nu krijg ik dus alleen mijn radio van me wireless modem niet aan van Broadcom. Drivers is wel goed geinstalleerd maar die Launch manager van acer werkt niet erop. Nu zie ik ook dat er bij de Systeem eigenschappen een geel uitroep teken staat: Mass Storage Controller. Ik heb nu effe geen idee wat het zou kunne zijn? Ati Chipset driver misschien? Iemand die mij kan helpen hiermee
Oplossing voor het installeren van de Launch Manager is:
Compatibility mode Windows Server 2003.
En dan de setup starten als Administrator (rechtermuisknop -> Run as Administrator)!

Mass Storage Controller is je card reader, de xp drivers ervan werken gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maversne schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:17:
Op mij Aspire 1692 verhielp het installeren van de drivers voor de 3 in 1 cardreader de onbekende Masss Storage Controller.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

nou dat had ik dus ook al gevonden, maar ik kan ze dus niet downloaden.. hun webserver draait op een 28k modem ofzo :P.. daarom vroeg ik me af of iemand de drivers toevallig al binnen had (ik moet dus de ac97 hebben, niet de HD audio denk ik?)
Ik heb hem gedownload, maar RC1 pakt ie niet bij mij. Via de builtin drivers van RC1 zegt ie dat ie 5.1 geluid kan uitvoeren. Heb een audigy in mn pc hangen die het wel doet, dus gebruik mn onboard realtek niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Laatst online: 11-09 23:44

Johnny E

Dôh !!

Na met veel plezier en zonder veel issues RC1 gedraaid te hebben ben ik nu 2 dagen bezig met RC2 x86.

Mijn ervaringen met RC2 tot nu toe:

Te beginnen met de slechte punten:
  • Tijdens de installatie kreeg ik een BSOD 'Driver_Power_State', na een reboot liep hij goed door.
  • Na het uit de slaap stand halen van Vista is het hele systeem totaal onbruikbaar traag.
  • Restart werkt niet, Vista sluit netjes af maar laat allen een zwart scherm zien.
  • Geluid uit Audigy 2ZS kraakt met regelmaat.
Op het gekraag na, bestonden deze issues niet in RC1.

Nu de Pro's
  • Aero is geil
  • Eindelijk geen start meer :)
  • Readyboost maakt positief verschil!
  • Search rocks.
  • IE7 erg lekker
  • Gadget zijn cool
Overall een mooie evolutie van Windows.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier de pc's ook voorzien van de nieuwe RC2, an sich een positieve ervaring, maar het gekke is dat het eea op mn laptop (Asus A6T) minder goed werkt dan voorheen. Opeens herkent ie basic zaken als een co-processor niet meer en weigert ie een driver te installeren. Lijkt gelukkig wel weinig invloed te hebben op de prestaties, draait allemaal wel soepel en stabiel.

Gek blijft wel dat hij net als in voorgaande beta's in het powermanagement geen optie weergeeft om mn turion 64 x2 terug te klokken, snelheid blijft maximaal. Op de desktops met gewone Athlon 64 X2 werkt dat wel. Iemand t eea wel aan de slag met een Turion X2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Wel jammer dat het nVidia Control Panel zo leeg is met de Vista Drivers. Je kunt nu niet meer simpel overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Johnny E schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:49:
  • Restart werkt niet, Vista sluit netjes af maar laat allen een zwart scherm zien.
Dit heb ik dus ook!

Conroe E6600 / 2G Ram / Asus P5W DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

Crew One schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Dit heb ik dus ook!

Same here. Asrock 775dual-vsta/ 2x512 twinmos ddr400/ E6600.

Het krakende geluid bij mijn audigy 4 heb ik kunnen verhelpen door mijn raid drivers opnieuw te installeren.
Ik heb overigens een upgrade uitgevoerd vanaf 5728.

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
TheVMaster schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:05:
Wat mij opvalt bij RC2 is dat het Media Center (ook via de XBOX360 als Extender) gewoon veel soepeler werkt (althans bij mij). Ook het live tv kijken werkt nu eindelijk goed.

Al met al een release waarop ik compleet kan draaien zonder beperkingen. Ehh..alleen nog een NERO versie die het doet onder Vista, is die er al?
ik heb in alle vista versies steeds nero 7.2.7.0 lite draaien. en dat blijft elke keer weer goed gaan.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59
Crew One schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Dit heb ik dus ook!

Op de MacBook ook. Coincidence? I think not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
RC2 draait goed, maar alleen sluit mijn pc niet uit zichzelf af. Ik sluit Vista af en de pc bij gewoon aan. Ik moet hem met de hand uitzetten wat als gevolg heeft dat Vista soms bij het opstarten een error geeft. Iemand daar wellicht een oplossing voor?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ackermans1973 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:19:
Wel jammer dat het nVidia Control Panel zo leeg is met de Vista Drivers. Je kunt nu niet meer simpel overklokken.
Misschien een stomme vraag. maar onder XP heb ik die overklokfunctie niet in mn controlpanel zitten. Moet je daar iets speciaals voor doen of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
rodie83 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:14:
[...]

Misschien een stomme vraag. maar onder XP heb ik die overklokfunctie niet in mn controlpanel zitten. Moet je daar iets speciaals voor doen of....?
coobits instaleren. Ik zou zeggen google daar ff op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 18:22
Kaasje123 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:38:
[...]

coobits instaleren. Ik zou zeggen google daar ff op ;)
Misschien kan hij beter Googlen op 'CooLbits' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tachyon schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:06:
[...]

offtopic:
Sorry dat ik (blijkbaar) je gevoelens gekwetst heb met mijn opmerking. Dat was niet mijn bedoeling. En ik kan ook niet ruiken dat je zus daadwerkelijk borderline heeft. Die term had ik dan beter ook niet kunnen gebruiken omdat hij voor jou nogal zwaarbeladen is. Excuses daarvoor.

Maar ik blijf bij mijn inhoudelijke statement dat je heel erg in uitersten denkt over Vista en regelmatig als een blad aan een boom van mening verandert. Voorbeelden te over in dit topic.

Maar wees niet bang, je zult me er niet meer over horen hoor; ga vooral door in dit topic; ik wil je echt niet wegpesten ofzo en heb allang spijt van mijn opmerking... ;)
Het is al goed ;)

Ik heb de dappere schoenen aangetrokken en RC2 gisteren naar beneden gehaald met 10 mbps. Daarna een instal op mijn machine en nu kijken hoe het gaat lopen. Ik ben benieuwd.

Maatregelen:

->Alle stacks uit behalve IPv4 (ik hoop hiermee het internetprobleem te hebben opgelost). Dus ik heb de netwerkkaart op een limit gezet. Hij wordt gebruikt om te internetten en niet voor sharing.
->CMD als admin uitvoeren en het commande "powercfg -h off" meegeven om de hibernatefile weg te halen. Vista start zo snel dat hibernate een beetje overdreven is :)
->Pagefile op 1024 1024 gezet omdat ik 2 gig intern heb. Het lijkt me zelfs met Vista overdreven om een pagefile van 2330 MB te hebben :o De pagefile wordt amper aangesproken zelfs niet als ik aan het gamen ben.
->Alles out of the box is alweer herkent en ik heb geen additionele drivers nodig. God-zij-dank. Ik weet dat de Catalyst Beta 1 grote problemen heeft met mijn kaart en dus laten we die achterwege :)
->Ik houd het sober en ik installeer niet meer dan ik nodig heb. We gaan uiteraart wel testen, maar dat doe ik via een debugger.

Problemen:

Eigenlijk tot nu toe heel weinig. Het enigste wat ik merk is dat de muis de neiging heeft te verspringen/haperen in een game in lichte mate. Ik weet niet of dat aan mijn nieuwe bureaubedekking ligt, maar ik probeer straks een muismat. Ik heb namelijk nog veel zeil over van mijn inwoning destijds dat ik mijn bureau ermee versiert heb en een lap achter om de draden onzichtbaar te maken :Y Staat echt heel monogaam met de huiskamer waar de PC nu weer staat.

Verwachting:

Dit is hem nog niet. Hij is nog niet RTM klaar omdat na de installatie het systeem gelijk bleef hangen bij applying setting in Windows Mail 7. Alleen via de taskmanager uit en aanloggen hielp. Herstart was niet nodig. Dat gebeurde nog voordat explorer voor de eerste keer opstart en dat was lastig. Verder geen fouten meer in het logboek gezien :)
Ik verwacht dat Microsoft zich nu moet gaan richten op microdebugging (singlecode bugs of callbugs). Nu is het belangrijk dat Microsoft tempo gaat maken.

Ben benieuwd wat deze build verder gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
iemand meer het probleem dat bij RC2 daemon tools niet werkt? Heb de update vanaf RC1 gedaan. Het programma wil niet meer opstarten. Opnieuw installeren kan niet, install stopt er gewoon mee na de melding over die ...-layer. Uninstall kan ook niet, want het staat niet tussen de lijst met programma's, en handmatig de uninstall starten geeft ook een foutmelding.

Ook AVG wil niet meer starten (driver geblockt)...

vreemd! Voor de rest lijkt RC2 (zoals hier al vaak gezegd) weer een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
JorgV schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:50:
iemand meer het probleem dat bij RC2 daemon tools niet werkt? Heb de update vanaf RC1 gedaan. Het programma wil niet meer opstarten. Opnieuw installeren kan niet, install stopt er gewoon mee na de melding over die ...-layer. Uninstall kan ook niet, want het staat niet tussen de lijst met programma's, en handmatig de uninstall starten geeft ook een foutmelding.

vreemd! Voor de rest lijkt RC2 (zoals hier al vaak gezegd) weer een stuk sneller.
daemon tools 64bit werkt perfect onder RC2 bij mij. En als antivirus gebruik ik avast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
bratos schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:10:
[...]

Same here. Asrock 775dual-vsta/ 2x512 twinmos ddr400/ E6600.
Ik heb die Asrock, een E6300, 1Gb DDR2 en 6800LE, maar hier werkt de restart wel zoals-ie hoort.
rimave schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:58:
RC2 draait goed, maar alleen sluit mijn pc niet uit zichzelf af. Ik sluit Vista af en de pc bij gewoon aan.
Ja, volgens mij omdat het 'uit-knopje' eigenlijk een sleep knop is, als je uit het lijstje voor 'shut down' kiest sluit-ie ook echt af.
Dat heb ik ook -O-
AVG werkt hier prima. Bij de oude AVG (7.1) had ik dat probleem ook, maar ik draai nu versie 7.5 (beta?) en die doet het wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe en waar kan je vista rc2 downloaden?
Want ik heb vista rc1 op me computer maar kan rc2 nergens vinden..

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing in het forum van Daemon:

- zoek naar "sptd" in het register (bij mij gevonden in HKLM\system\currentcontrolset001\sptd en HKLM\system\currentcontrolset003\sptd) en verwijder deze
- verwijder ook sptd.sys in c:\windows\system32\drivers
- restart Vista
- installeer Daemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt NOD32 nu al met Vista?

edit:
toch wel :)

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=149701

http://www.iexbeta.com/wi...ftware_Compatibility_List

Drivers voor ALLE NVIDIA KAARTEN op Vista RC2:

http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=11329

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:26:
hoe en waar kan je vista rc2 downloaden?
Want ik heb vista rc1 op me computer maar kan rc2 nergens vinden..
Staat een stukje terug in dit topic.
Vista RC2 is geloof ik hier te downloaden :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:27:
[...]

Oplossing in het forum van Daemon:

- zoek naar "sptd" in het register (bij mij gevonden in HKLM\system\currentcontrolset001\sptd en HKLM\system\currentcontrolset003\sptd) en verwijder deze
- verwijder ook sptd.sys in c:\windows\system32\drivers
- restart Vista
- installeer Daemon
Euhm.. da's toch gewoon de driver die met RC2 meekomt? :?

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 10-10-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij hebben ze RC2 offline getrokken? Alle downloadlinks naar RC2 linken weer naar RC1...

Dat las ik ergens op het Tech forum van MS...

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 10-10-2006 11:53 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AW_Bos schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:52:
Volgens mij hebben ze RC2 offline getrokken? Alle downloadlinks naar RC2 linken weer naar RC1...

Dat las ik ergens op het Tech forum van MS...
Verhip, het linkje wat ik gaf redirect ook naar RC1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:40

Dark

who tweaked the light?

Tja 5744 werkt aardig goed op mijn pc, de schone install liep gladjes, enkel de philips webcam niet herkend. opstarten en installen ging snel.

spelletjes die ik geprobeerd heb deden het wel alleen moest ik wel dx9updates installen voor ik bepaalde dx9 spellen kon doen.
idd grappig die games folder die online info ophaalt, oa. unrealtournament1 en maxpayne1 werd direct het hoesje en de rating bij gevonden, hoewel dit echt oude dx7/8 spellen zijn. settlers2remake werd niet herkend als spel.

bij veel spellen werkt het geluid niet 100% zoals bij maxpayne geen geluid bij de filmpjes, bij flatout2 valt het geluid uit na een poosje racen en kamt het enkel terug na een restart

bij settlers2 10th aniv. remake zit de hotpixel van de mousepointer verkeerd, en kan je niet goed aanwijzen met het puntje van de pointer.

mediacenter loopt met de standaard drivers wel beter dan de vorige versies maar het geluid laat wederom te wensen over (kraken en echo's), codecs installen zoals bij winmce is niet nodig, die zijn gewoon bijgeleverd ditmaal. de setup van mc liep prima en vond gewoon netjes de provider en kanalen, epg werkte ook goed.

al met al denk ik dat vista een mooie vooruitgang is maar dat diverse drivers nog niet helemaal volwassen zijn. mijn hardware (ong 1 jaar oud setje) krijgt een 4.5 als cijfer van vista dus een voldoende moet zeker haalbaar zijn met couranter spul. proccessor (opteron singlecore@3ghz) en geheugen (ddr1@250mhz c2225,1t) vindt vista de bottleneck en daar scoor ik dus 4.5 voor graphics(7800gtx-extreme) 5.9 - gaming 5.8 - harddisks (seagates in raid0) ook een 5.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
anandus schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:40:

[...]
AVG werkt hier prima. Bij de oude AVG (7.1) had ik dat probleem ook, maar ik draai nu versie 7.5 (beta?) en die doet het wel prima :)
Ik gebruik AVG Free (tja, NL'er...), en die is er alleen in 7.1. toch maar avast dan...

Bedankt voor de Daemon Tools oplossing, BolleB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:47:

[...]
Euhm.. da's toch gewoon de driver die met RC2 meekomt? :?
Ja, maar die van Vista, is de standaard driver van Vista, en die is (denk ik), net zoals in XP, niet bedoeld voor mee te gamen, en als je die "gemodde" driver afhaalt, kan je de normale driver installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:53:
[...]

Ja, maar die van Vista, is de standaard driver van Vista, en die is (denk ik), net zoals in XP, niet bedoeld voor mee te gamen, en als je die "gemodde" driver afhaalt, kan je de normale driver installeren.
Waarom zou de Vista-driver minder goed zijn, dan? Het is 96.77.
Maar volgens jou kreupel gemaakt ofzo? Waarom? En heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:59:
[...]
Waarom zou de Vista-driver minder goed zijn, dan? Het is 96.77.
Maar volgens jou kreupel gemaakt ofzo? Waarom? En heb je daar een bron voor?
Sorry, als ik verkeerd ben, maar zijn de standaard video drivers van Vista, goed voor mee te gamen?
In XP, als je de standaard drivers gebruikt, en je wilt gamen, gaat het meestal niet. Vanaf dat je ze download van de fabrikant, wel. Het kan zijn, als dit van Vista niet meer zo is.

Ik gebruik alsinds die gemodde driver, voor mijn laptop (nvidia go 5650fx), want de drivers van standaard drivers van nvidia werken niet. Dat zijn "speciale" van Dell, maar die zijn al 3 jaar oud, dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
anandus schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
Verhip, het linkje wat ik gaf redirect ook naar RC1?
ben ik even blij dat ik hem al heb. :) RC2 loopt toch echt vele malen beter dan RC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Sorry, als ik verkeerd ben, maar zijn de standaard video drivers van Vista, goed voor mee te gamen?
In XP, als je de standaard drivers gebruikt, en je wilt gamen, gaat het meestal niet. Vanaf dat je ze download van de fabrikant, wel. Het kan zijn, als dit van Vista niet meer zo is.
De drivers die met XP meekomen zijn ondertussen ook al 5 jaar oud :)

Net even geprobeerd met Company of Heroes en met Caesar IV, en het loopt beiden helemaal prima (6800LE), dus volgens mij is het gewoon de volledige driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heeft iemand van jullie al nieuwe Gadgets gedownload?

http://gallery.microsoft....nding&rdm=915078&l=1&ti=2

Bij mij lukt het niet echt. Perfect :)

Leuke dingen staan er tussen.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 10-10-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 19:12
PWM schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:43:
Heeft iemand van jullie al nieuwe Gadgets gedownload?

http://gallery.microsoft....nding&rdm=915078&l=1&ti=2

Bij mij lukt het niet echt. Perfect :)

Leuke dingen staan er tussen.
Misschien een rare vraag; maar heb je op 'openen' geklikt toen je op downloaden klikte, of op downloaden, en dan op je desktop gestart? Op de 2e manier lukt het mij namelijk wel, en op de 1e manier niet

Het is dus al gelukt :+

[ Voor 3% gewijzigd door SnoF op 10-10-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als ik de Optie Sidebar always on Top aanzet, wordt mijn Sidebar gewoon zwart. Het Glass effect is dan dus verdwenen. Hebben jullie dit ook? Of mis ik iets?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista RC1 is nu nog vrijelijk beschikbaar op deze lokatie kan je beginnen met het aanvragen van een key om daarna de ISO te downloaden. Nieuwere versies zijn niet (meer) publiekelijk beschikbaar.

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 4) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.